Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ar žinai kad?
Filtruoti pagal markę:
Sužinok įdomiausius faktus apie šiuos automobilius:
Lamborghini Miura, 1966 - 1972:
Lamborghini Miura pradėjo kurti grupelė Lamborghini inžinierių savo laisvu laiku, nes kompanijos įkūrėjas Ferruccio Lamborghini matė ateitį kuriant GT klasės (patogesni, komfortiški sportiniai automobiliai) automobilius, o ne grynakraujus sportinius kaip, kad darė konkurentai Ferrari. Tačiau kuomet 1966 metais automobilis buvo pristatytas Ženevos parodoje, jis susilaukė didelių liaupsių už puikų dizainą ir komponuotę po ko pradėtas gaminti serijiniu būdu.
Prieš pat šią parodą Miura nebuvo užbaigtas – inžinieriai net nepatikrino ar variklis tilps į jam skirtą vietą, todėl vietoje variklio buvo patalpintas balastas, kad automobilio aukštis būtų artimas realiam.
Automobilio degalų bakas yra sumontuotas automobilio priekyje. Mažėjant kuro kiekiui Miura priekis tapdavo lengvesnis, o pats automobilis tapdavo nestabilus pasiekus 240 km/h greitį.
2004 metais šis automobilis buvo išrinktas ketvirtu geriausiu sportiniu automobiliu 1960-aisiais ir 1970-aisiais, taip pat Miura yra išrinktas ketvirtu visų laikų geriausiu sportiniu automobiliu.
Šis nuostabus Lamborghini dažnai neoficialiai yra įvardinamas kaip pats gražiausias kada nors sukurtas automobilis ...
Prieš pat šią parodą Miura nebuvo užbaigtas – inžinieriai net nepatikrino ar variklis tilps į jam skirtą vietą, todėl vietoje variklio buvo patalpintas balastas, kad automobilio aukštis būtų artimas realiam.
Automobilio degalų bakas yra sumontuotas automobilio priekyje. Mažėjant kuro kiekiui Miura priekis tapdavo lengvesnis, o pats automobilis tapdavo nestabilus pasiekus 240 km/h greitį.
2004 metais šis automobilis buvo išrinktas ketvirtu geriausiu sportiniu automobiliu 1960-aisiais ir 1970-aisiais, taip pat Miura yra išrinktas ketvirtu visų laikų geriausiu sportiniu automobiliu.
Šis nuostabus Lamborghini dažnai neoficialiai yra įvardinamas kaip pats gražiausias kada nors sukurtas automobilis ...
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis
REKOMENDUOJAMI VIDEO