Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Lexus RX
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-09
Rx400h turi pranasumu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lexus
Kaina
Pries isigyjant rx450h, 4m turejau rx400h. Galiu pasakyti, kad rx450h atsizvelgiant i kainu skirtumus nera kur kas geresnis pasirinkimas negu rx400h. Rx400h kur kas labiau reaguoja i akseleracika, taip pat matomumas kur kas geresnis. Rx450h geros bukles 2019m galima rasti nemaziau uz 15k, rx400h 10k eur.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Leon
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-08
Seat leon 1.9tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigios dalys, kantrus ir nereiklus 1.9tdi 66-81kw variklis
Atgyveno jau savo visom prasmem.Daug praso investiciju
Seat leon, toledo yra identiškas automobilis visom prasmėm kaip audi a3, vw golf 4, skoda octavia.Ir šie automobiliai yra nuskambėja kaip labai patikima ir pigiai išlaikomi.Kad kantrus automobilis aš sutinku, bet jeigu važinėt ant kantrumo, tai tikrai jame nebus malonu važiuoti.Nes tarkim automobilis toks kokius paminejau su tikra 200-250k km rida jau yra lavonas :) Ne viena turėjau ir visi iškarto prašosi turbinu, sankabos, vaziuokles VISOS remonto, prakiura peciukai, pradeda begt i salonas vanduo, uztringa uzraktai, pabega imobilaizeriai ir t.t ir t.t.Taip ji pigu tvarkyt detales kainuoja labai pigiai, bet po kurio laiko labaaai atsibosta ji tvarkyt.žinoma jis vaziuoja ir vaziuos.Jeigu nusipirkt priziurėta ir laiku tvarkyt tada jis bus kantrus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi 80
1986 - 1992
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-08
Audi 80 1.8S Sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neužmušamas
Senas modelis
nera blogo įvertinimo šiai mašinai, pilnai atlaiko (mano patirtis) plytines sienas, fūras ir visas remontas kainavo 30eur. Variklis - važinek be tepalo, antifrizo - neužmušamas, kad ir kaip norejau pribaigt šitą mašiniuką - jis vis dar rieda.. Imt ir negalvot, šitoj mašinoj su 1.8 varikliu, defektų nera.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Clio
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-08
Renault clio I 1999m. 1.5l dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nėra
Visa mašina yra minusas
Prastas, bet ekonomiskas kibiras
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Tiguan
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-06
2,0l 110kw. highline
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, manevringas, ekonomiškas, patogių asistentu turintis automobilis
Naujam buvo neužsandarintas posparnis užliejo per pelkę važiuojant pagrindinį bloką. Bet garantiniu laikotarpiu pakeitė ir užsandarino. Dar graužikai mėgsta turbinos vakumines žarneles tenka pakeisti
Puikus miesto ir užmiesčio visureigis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo 850
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-06
Paskutinis tikras Volvo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ilgaamžė ir patikima konstrukcija, gera gamyklinė garso aparatūra, net ir šiandien labai saugus, tvirtas ir rūdims atsparus kėbulas, erdvus salonas, patogus ilgose kelionėse, dyzelinis motoras labai ilgaamžis, geras kainos ir kokybės santykis
Amžių baigianti technika (daugumos vieta jau autokapinėse), brangesnės nei vokiečių analogų detalių ir remonto kainos, suvargę vairo kolonėlės, LT rinkoje - suvažinėtos mašinos, yra daug smulkių netobulumų, netrukdančių vairuoti, bet kvailų suremontuoti
Laikomas paskutiniu tikru Volvo ir pirmuoju Volvo, kuris gavo priekinių varančiųjų ratų sistemą. Patogios sėdynės, SIPS saugumo sistemos šoninėse durelėse, Isofix sėdynių sistema vaikams (buvo "pašikniukas" vaikams), buvo ir keleivio oro pagalvė. Kalbu apie dyzelį. Geri ilgaamžiai motorai, užtikrintumo jausmas vairuojant. Vairo sistema nėra jautri, bet geras jausmas vairuoti. Gali būti su trečia sėdynių eilė, suleidžiama į dvigubą bagažinės dugną, yra bagažinės skyriaus pertvara nuo salono (galima). Dėl ilgo priekio grėsmingai atrodo, daug kam nepatinka jų dizainas, bet kažkada Italai jį išrinko gražiausiu universalu Europoje būtent dėl galinių žibintų linijos. Skardos storos, dauguma jų pagamintos iš švediško plieno, net aprūdijęs metalas gerai susišveičia ir pasiduoda dažymui. Geras antikorozinis padengimas. net tokių metų mašina turi autopilotą, šildomas sėdynes, dažnai elektra valdomą vairuotojo sėdynę, kondicionierių (čia aišku priklauso nuo komplektacijos). Gal kiek nervina greičiau susidėvintis odinis salonas ar jei veliūras, mėgsta išaižėti siūlės. Salono apdaila kokybe Volvo geresnė nei naujesnėse modeliuose, plastikas irgi minkštesnis ir ne toks pigus. Pavarų dėžės svirties odinis užvalkalas nesusidėvėjęs net nekeistas nuo pagaminimo. Saugos diržų pirotechnika sumontuota ne žemai kur sėdynių apačia, bet aukštai, ties statramsčiu. labai gerai šviečia Hella žibintai, ir patikimi, jei naudojate tik tokias lemputes, kokias galima dėti. Su šiuo automobiliu važiuojant apima jausmas, kad tu kažkoks kelių pabaisa. Važiuojant daug kas atsisuka pažiūrėti, bet matau tik perkreiptus veidus. Beje, kėbulai labai tvirti. turėjau keletą smulkių auto įvykių, kur dėl kėbulo tipo lengvesni auto patyrė rimtų įlenkimų, o maniškė buvo tik apibraižyta, bet čia nėra jos "unikalumo" rodiklis. tiesiog tuomet kėbulo tvirtumas reiškė daugiau auto saugumui nei dabartinės skardos su papildomom saugumo sistemom. Automobilio niuansai: 1) variklis - motoras yra tik pagamintas iš VAG/ Audi pasiskolinto bloko. Sklaido pasakos, kad čia Audi motoras - tai tik dalinė tiesa. Šiaip jis su Audi a6 C4 ar 100 "bulka" 2,5 tdi bendro turi tik apie 30 proc. Visų pirma - volvinis yra skersas, o ne išilginis, dėl ko pigiau ir patogiau jam keičiasi variklio diržas dėl geresnio priėkimo, antra - gyvenimas parodė, kad jis pats yra gyvesnis ir juntamai ekonomiškesnis. trečia - jam tinka tik 1 iš 3 Audi motoro detalių variklio skyriui - kai kurie generatoriaus diržo guoliukai, tarpinės. Nei generatoriaus škyvas, nei kuro siurblys netinka. Keičiant diržą būtina keisti ir vandens pompą bei patartina apatinį alkūninio veleno škyvą, nes jis dažnai išsimala dėl vibracijų, ko pasekoje ima vibruoti automatinis generatoriaus diržo įtempėjas ir būna nutraukiamas juostinis diržas. kartais gali leisti tepalą per apatinį riebokšlį ar vožtuvų dangtelio tarpinę. tepalo pilasi 7 litrai. toleruoja 5w40, bet pilu ir 10w40. oro srauto matuoklė yra mechaninė (nuo gazo pedalo), ne elektrinė. variklis turi OBD II diagnostikos galimybę, bet kartais sunku nuskaityti bėdas. Kuro siurblys BOSCH yra jautri vieta tuo atveju, jei buvo dažna kaitaliojamas kuro mišinio degimo kampas (dėl geresnės traukos, a la "čipas"), bet dauguma jų baigia gyvenimą ir dėl amželio. Jei sunkiai kuriasi karštas - garantuotai dvesia kuro siurblys. Be to jis varomas atskiro dirželio, taip kad šitam motore yra dvigubas diržas - atskirai varantysis variklį, o kitas- atskiras kuro siurbliui. Iš variklio bėdų būna nedaug - jis pats šaltas dirba grubokai ir garsiai, ilgokai šyla salonas, šiltas važiuoja pakankamai elastingai, bet turi lengva vibraciją, paspaudus turi specifinį 5 cilindrų motoro baubimą ir pakankamai gerai bėgėjasi, naudoja kuro pagal "tapkę". beje, langų skystis bent jau maniškėje mašinoje yra pašildomas nuo antifrizo bakelio ateinančiu pajungimu. Rinkoje daug mašinų su "pagerinta trauka" šiuose motoruose - yra mėgėjų juos pačipuoti, nes Volvo entuziastų klube šis modelis yra gerbiamas ir į juos investuojama. patartina investuoti lėšų į motoro pagalves - jos mėgsta plyšti, dėl ko padidėja vibracijos. Manoma, kad variklis yra pakankamai sunkus, todėl hidroguoliai neatlaiko. pagalvės yra nepigios ir patartina geriau dėti brangesnes. Šiaip tai geras variklis, gali nuvažiuoti milijoną kilometrų ir daugiau, jei bus teisingai eksploatuojamas. geras sukimo monentas kaip tada, dabar gėdos irgi nedaro, smarvės motoras turi ir dar yra vietos rezervui. Bėdų su turbinomis, purkštukais pasitaiko rečiau. kuro ryja, grubiai, 6,5 - 8 litrus mišriai. man mažiau nepavyksta. Vasarą, kai nejungiu pečiaus, palei 6 litrus. jau 1996 metų gamybos mašinoje yra sumontuotas dvimasis smagratis. Subyrėjus jam, keičiasi visas sankabos komplektas ir smagratis. Kaina su remontu bus palei 6-700 eurų. Bū9tent už tiek galima nupirkti dar padoriai važiuojantį visą automobilį su galiojančia technine apžiūra. mėgsta kalenti vakuuminis Pierburg stabdžių siurblys, dėl ko kartais gali sukietėti stabdžių pedalas ar atrodyti, kad nedirba gerai motoras. bet dažniausiai galima ignoruoti šitą bėdą, nes pakeitus jį nauju greitai siurblio "pirštas" vėl ima kalenti. Kiti minusai - priekiniai žibintų valytuvai tai tėra brangi imitacija dėl įvaizdžio - jie visi būna pagedę, juos taisyti brangu ir neapsimoka, o jų motoriukai - plastikiniais dantračiais. Dažnai sugenda odometro, rodančio ridą, varikliukai arba lūžta jų dantratukai. Tai yra VDO gamintojo brokas. Nustoja suktis rida. Jie yra remontuojami, bet galima ir sutaisius negauti rezultato. Dar gali sustreikuoti prietaisų skydelio apšvietimas - bėda būna arba šviesos apšvietimo ryškumo reguliatoriuje, kartais būna padega tranzistoriai, arba tiesiog perdegę lemputės. Skydeliai jei nepavyksta sutaisyti, tinka nuo pirmosios V70 kartos mašinų. Iš kitų trūkumų interjere - mažai daiktadėžių, bet jau yra du cup holderiai porankyje. man patinka sėdynės, kitiem, perėjusiems iš prancūzų, sėdynės per kietos, perėjusiems iš vokiečių - per prastas prilaikymas, bet realiai sėdynės visiškai nevargina ir yra platokos, su geru pogalviu. Įdomi sėdėjimo padėtis - kėbulas žemas, bet sėdi aukštai. salone plastikas mėgsta pabarškėti, ypač 'bardačiokas", nes dauguma atvejų būna kažkas ardyta. Antra sėdynių eilė pilnai atsilenkia, telpa 2 metrų ilgio krovinys. išoriniai trūkumai - antikorozinė apsauga labai gera, bet rūdija galinis bagažinės dangtis (universale) dėl po stiklu esančios gumos, kuri sulaiko purvą, jautresnė vieta ir priekiniai sparnai. Dugnas būna pakankamai gerai apsaugotas, slenksčiai dengti plastikiniais apvadais. maniškė mašinas pirmąsias rimtesnes korozijos apraiškas pradėjo rodyti po 12 lietuviškų žiemų Lietuvoje (kai jai buvo 23 metai). kiti auto būna sąvartynuose po tiek metų. niuansai pakaboje yra tik tokie, kad jautresni yra priekiniai salenblokai, vairo traukių antgaliai. važiuoklė yra standi, nėra labai komfortiška. Galinė pakaba standartinė ir patvari nebent kartą gyvenime teks pakeist galinio tilto įvores, kurių gauti jau sunkoka ir jos brangios. Amortizatoriai tarnauja pakankamai gerai, mašina gerai toleruoja didelę krovą. brangiausia tvarkoma visų Volvo (ar naujų ar senų) - gendantys nuo senatvės vairo stiprintuvo siurbliai ir netobulai pagamintos vairo kolonėlės. Būna sudyla velenai, "šlicai' susidėvi nepataisomai. Būna dar sustreikuoja stabdžių suportai, tenka perrinkinėti ar pirkt remkomplektus, dažnai tenka reguliuoti rankinio stabdžio trosą. technikinėse būna bėdų dėl stabdžių vamzdelių būklės. Tai pagrindinės problemos. Taisymai ir detalių kainos yra didesnės nei VW ar Opel, bet vos mažesnės nei MB, BMW. Detalių kainos mažesnės nei japono, bet brangesnės už ne elitinio vokiečio ar prancūzo. laimei, pasirinkimas dar šioks toks yra ir analoguose. beje, daug ką galima gauti Lenkijoj internetu. labai geras Volvo fanų klubas Lietuvoje gali padėti ir konsultuoja dėl visų bėdų. Šiaip tai yra savo amželį nugyvenęs automobilis, bet labai geras, su juo sunku išsiskirti. Važiuoja ilgai. Pagal patikimumą Volvo šios eros mašinos buvo arti patikimiausių, bet nusileido kai kuriems vokiečiams ir japonams. Nuvertėti jau nebėra kur. Norint gero eksponato, reikia ieškot užsienyje. ten jų yra, ypač Švedijoje. tėvynėje jie turi didelį autoritetą. jei ieškote smagaus, geriau rinkitės benzininį, jei reikia sukti daug kilometrų - dyzelį, nes šis motoras buvo vienas geriausių kūrinių dyzelinių mašinų eroje. Gyvas toks Volvo eksploatuotas Lt turi kainuot ne mažiau 1000 eur. Pigiai pirkdami, sukišite dar minimum 3-4 kartus tiek, kad jį privestumėt iki tokios būklės, kad jis deramai laikytų. Nepirkt pigaus ir nesitikėt stebuklo. nupirkus brangiai gali tarnauti kad ir 10 metų, jei tinkamai prižiūrėsit. Beje, jau greitai taps "yountimer". verta dėmesio mašina, tvirta, kaip universalas visiškai tenkina, nes kvadratinis kėbulas atima mažai erdvės iš bagažinės tūrio. beje, gera garso aparatūra. turi ji kažkokią gerą aurą šita mašina.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo XC60
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-06
Volvo xc60 3.2 benzinas, paprastas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugi, auksta prosvaisa, patogios sedynes, gerai draugauja su dujom
Barska, kieta, brangus servisai, neadekvati kaina, mazai elektronikos meistru (Klaipeda).
Sveiki, Turejau isigijes 2012 xc60 3.2 benza is USA. Defektas buvo nedidelis gaisras variklio skyriuje, sukepe kazkoksai tai blokas. Pirktas buvo per pazystamu rekomendacijas. Nuvykus apziureti pormo ispudziai: Grazi (spalva tokia rudau auksine, volviska), nepriziureta ir nudrengta, pilna purvo viskas islauzyta. Salonas sviesus ( man didelis minusas). Raktelis , vienas. Galines bagazines uzuolaidos ner, sako visos beveik be ju gryzta. Apacios plastmases sulauzytos nuo pakrovimo i konteineri pries perkant butinai ziuteti). Kilometrazas, 43000myliu - tikras. Kaina pirkimo 10000euru. Vaziavo gerai, trauke normaliai bet ne t6. Jeigu daugiau toki ir bepirkciau imciau tik T6. Atperka visas papildomas islaidas. Viskas susitvarkiau, issiblizginau idejau dujas. Buvo puiku. Ir nezinau visi malonumai ptasidejo po kokiu 2000km. Pastovios klaidoa metamos, jos nenusiresetina ( langu skyscio, padangu davikliu, abs) zodzou uzknisa ir kainuoja nuresetinimai jei pats nesugebi. Tepalu ir filteu keitimas 200, rato guolis 130, abs daviklis 50 - 60. Apsilankymad pas nusimanancius elektrikus kosmosas, nes jie zino kad ne bet kas i volvas ikimba. Kas labiausia nepatiko tai kietumas! Nu ziauriai, per daug! Viduj man viskas barskejo traskejo o ypac panoraminis stoglangis. Prakeikiau ir niekaip neradau priezasties. Mano manymu masina neverta tokiu piningu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Forester
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-06
Mano subaru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprasta, patikima, pigi ekplotuoti, labai daug vietos, geras matomumas
Neidomi skarbonkė su bloga garso izoliacina
Labai talpus. Milžiniški langai, žiema tai didelis privalumas, nes viską matai. Bloga garso aparatūra. Bloga garso izoliacija, iki 80km/h kaip ir visus, vėliau jau girdi padanga, o trasoje važiuojant 120 km/h jau jauti diskomforta, reikia kaklbėti pakeltu tonu. Pakankamai dinamiška - 9 sekundes 100 km, tai nepratai. Vidutines sanaudos apie 10 litru. Pas mane buvo dujos tai vidurkis 12 litrų. Pigios detalės, paprastas pigus aptarnavimas. Man asmeniškai patiko cvt automatinė dėžė, kitiems nelabai patinka. Šiaip mašina patikima, tik labai paprasta. Mokėjau 12k, bet tu gauni tokia labai jau paprasta mašina. Realiai labai manau tiktų ūkininkams :) kažkiek dapilti tepalo reikia, apie 1 litrą per 10k km.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A3
2003 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ramūnas | 2019-12-06
Audi A3, 8P, 2009, 2.0 TDI, 3 durų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dydis (ypač mieste tai jaučiasi), kokybė, važiavimo/vairavimo savybės, paprasta eksploatacija. Tai Premium klasės atstovas
Didelė kaina, nors ir pagrįsta, bazinės versijos labai skurdžios
Puikus kompaktiškos klasės Premium atstovas. Išvaizda: vėl gi tai skonio reikalas, bet ši mašina simpatiška, ypač po atnaujinimo 2009 metais (būtent apie ją ir rašau)-naujos formos, piktesnis priekinis buferis, priekiniai žibintai, tiksliau jų vidaus lempučių išdėstymas, atnaujinta spalvų paletė. Dizainas-santūrus, bet kuria rimtos, kokybiškos mašinos įspūdį. Beje, triduris man gražesnis ir proporcingesnis, nei Sportback. Viduje-puikios (Audi tai būdinga) medžiagos, vėlgi po atnaujinimo jungikliai, mygtukai pagražinti (gamintojas, matyt, atkreipė dėmesį ir padarė išvadas po turėtojų pastabų apie nusitrynusius mygtukus:), truputį išdėstymas pasikeitęs, bet viskas savoje vietoje, nereikia spėlioti ir ieškoti, kas kur yra, ką reiškia ir pan. Sėdėsena-žema (man patinka, nes taip geriau jaučiu automobilį, todėl man tai "pliusas", kitiems-SUV mylėtojams-"minusas"). Keista, nes važiuoklė praktiškai tokia pati (matyt, tai lemia konstruktorių "mažos" gudrybės), kaip brolio "Golf", bet žymiai standesnė. Tai lemia sportiškesnį charakterį ir geresnį laikymąsi ant kelio, bet aukojamas komfortas, tiesa, labai nedaug. 2 litrų dyzelis Common Rail (beje, montuotas kaip tik po atnaujinimo) su tais pačiais 103 kW, 320 Nm-tylesnis (kai sušyla), švelnesnis, todėl ir malonesnis, sakyčiau, elastingesnis lyginant su PD. 6 pavaros, nors 6 pavara žemoka, todėl važiuojant magistralėje beveik leistinu greičiu, apsukos aukštokos ir kuro sąnaudos didokos. Jei norit 4 litrų 100 km, tai yra įmanoma! bet greitis turi būti ~ 85-90 km per val. Remontas niekuo neišskirtinis, nes tai vokiškas automobilis vokiečių gamintojo, kurio konstruktoriai galvoja apie tai, kad automobilį reikės kartas nuo karto remontuoti, todėl ir sprendimai logiški (dažniausiai), be "paslapčių", kurios būdingos kitų šalių gamintojams. Tačiau ir čia yra niuansų. Pvz. Priekinių žibintų lempučių keitimas (atkreipiu dėmesį, kalbu apie po atnaujinimo gamintą mašiną)-tam, kad pakeisti pvz. trumpų šviesų (H7) lemputes teks nuimti buferį. Galbūt, turint mažus mažus delnukus įmanoma pakeisti neardžius, bet realiomis sąlygomis nepavyks. Ar jis patikimas? Manau, kad viskas priklauso nuo to, kas anksčiau eksploatavo automobilį. Lyginant su kitais-taip. Netgi su legendomis apipinta Toyota (turėjau kelias skirtingu laiku gamintas, todėl turiu pagrįstą nuomonę). Apie EGR ir DPF nesiplėsiu, visų pseudo "ekologiškų" automobilių bėda ir čia ji yra, o sprendimai įvairūs;) . Pagrindinio variklio diržo keitimas pagal gamintoją, kas 210 t.km., jo keitimo kaina-priimtina. Ar dabar AUDI cinkuojamos, kaip anksčiau, ar galvanizuojamos (skirtingi procesai ir naudojamos medžiagos), kaip daugelis gamintojų, neatsakysiu, gal kas žino geriau, bet korozijos šios mašinos nebijo, o jei matosi kažkokios rūdelės, tai byloja apie... Dar keli techniniai dalykai. Ratų išnešimas A3 kitoks, nei Golf-kiti deda nuo jo ir nesuka galvos, aš-nerekomenduoju, nes tai atsiliepia automobilio eksploatacijai (be reikalo apkraunamos pakabos detalės) ir keičiasi valdymo savybės. Bet čia tiems, kam tai rūpi:) Apie nuvertėjimą sunku ką rašyti, nes aš asmeniškai visada nusiperku, pasak mano draugų ir "specialistų", labai brangiai. Bet aš perku automobilį sau, todėl man rūpi, ne tik kaip jis atrodo (kokybiškas automobilio paruošimas pardavimui kainuoja~ 100 Eurų), bet ir koks jis yra, o tai byloja detalės, į kurias kreipiu dėmesį, o ne į (per-)pardavėjų pasakaites. Ieškokite automobilio, o ne kainos ir viskas bus OK! Ieškantiems transporto priemonės, Audi A3 tiesiog per brangus, per kietas, per mažas, per paprastas. Golf, irgi ,beje, ne pigus, bet komfortiškesnis, talpesnis, erdvesnis. Ir dar kartą-netikėkite pardavėjų pasakomis apie tai, kad automobiliui 10 metų, todėl jis "gali" būti nudrožtas, nutrenktas, smirdintis, nors ir išblizgintas, ne kartą daužytas, nekokybiškai remontuotas ir pan. Automobilio paieška realiai trunka nuo 1 iki 6 mėnesių, transporto priemonių-iki pusė valandos. Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-12-04
turi minusu turi pliusu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, geras kantrus variklis, labai dinamiskas
Kietoka pakaba, gale galetu buti daugiau vietos
Turiu auto virs 3 metu, auto patikimas taciau turi silpnu vietu, tokiu kaip: vairo traukiu antgaliai ( net ir originalai tarnauja nuo puses iki metu laiko), stabdziu diskai pakeitus naujais po keliu men. jauciasi musimas stabdant, pakeitus i naujus pusei metu ramu (bandyta ne vieno gamintojo). Buvo pora kartu per 3m. kad uzgrybavo kompiuteris ir ismete ivairias klaidas, taciau pacios ir dingsta kuriam laikui praejus. Siaip auto labai smagus, dinamiskas, trauka labai gera, dezes tepalus pasikeiciau ir dirba puikiai toliu be problemu, garso izoliacija ir surinkimo kokybe nebloga.Kuro sanaudos apie 10l vazinejant 50% uzmiesty 50% mieste, ziema apie 12-13l.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-04
W164 ML500
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortas,geras pravazumas,saugumas
Moraliskai pasenes vidus,sunku parkuotik.
Automobili pirkau is JAV 2006 metu ganetinai senas bet pavyko pasiimti ganetinai pigiai,automobilis yra didelis kaip tankas,vaziuoti su juo labai smagu,kuro valgo labai daug kas naujesniu metu automobiliams jau nebudinga bet trauka atperka tai.Automobilio vidus jau moraliskai pasenes bet MB odos kokybe yra puiki rida virs 250k kilometru bet niekas nesuplyse,nusitryne tik mygtukai ant vairo (soft touch) Keiciau 2 rato guolius apie 150eu,tepalai apie 100eu,daugiau kaip nieko ir nedariau automobilio kaina pasieke manau jau zema taskta tai nuvertejimas nebus labai didelis dabar kaina apie 6000eu Gerai patikrinkite,nebijokite dazytu automobiliu,veskites zmones kas supranta jei patys neraukiat.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2005 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-29
VW PASSAT 2005 103kw 2l dyzelis 300000km mechaninė pavarų dežė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigus taisymas, pakankamai aukštas, patvari važiuoklė, labai paprastas ir kokybiškas salonas, labai talpi, lengva rasti dalis.
Svarbiausia laiku sutaisyti ligas ir žiūrėti perkant taisymo istoriją. Svarbu žiūrėti : 1. Sankaba/smagratį ; 2. Elektrinį rankinį ; 3. Vairo užraktą ; 4. Tepalo siurblį 5. Koroziją
Automobilis labiau skirtas darbui, todėl savo pagrindinę funkciją atlieka. Mažos kuro sąnaudos. Mieste 6 - 7 L, užmiestyje 4,6 - 6 L. Labai talpi bagažinė, užlenkus sedynes tilpo didžiulė spinta, kurios ilgis apie 2,8m (išardyta). Komforto daug nėra, tačiau nesijauti pavargęs po 700 km važiavimo be sustojimo. Kol kas nuvažiuota 30000km ir mašina nesukėlė didelių problėmų. 2 kartus keisti tepalai , 5 L tepalų - 25 EUR, filtrai (salono 11 eur, kuro 12 eur, oro filtras 10 eur). Išlindo viena iš įgimtų problėmų tai yra vairo užraktas. Mašina rytais pastovėjusi užsikurdavo ir gęsdavo, išmesdavo raudono vairo klaidą. Nauja dalis - 130 EUR, būtinas pririšimas 50 EUR ir žmogaus darbas 40 EUR. Pakeitei ir užmiršai. Daugiau jokių problemų kol kas nebuvo. Rudys labai minimaliai puola taškiukais arkas ir durys. Mechaninė pavarų dežė, skankaba ir smagratis - kol kas viskas tvarkoje. Smagratis yra silpna vieta - dėl atsargos visas sankabos komplektas iš intercars su nuolaida 270 EUR + 100 eur keitimas. Pakaba paprasta iki negalių, jokių problemų nesukelia, daug važinėta ir žvyrų ir duobemis ir per 30000km nieko nepareikalavo taisyti. Nors neaišku kada buvęs savininkas keitė dalis. Purkštukai - tvarkingi. Meta juoda dumą jeigu spaudi dugną ir nuo 3500rpm, važinėjant ramiai nedumija, nes iš operatuoti visi filtrai ir apsauginės gamtos sistemos. Svarbu paminėti, kad tinka kad dalys yra labai pigios ir pakankamai patvarios. Jeigu sutvarkytos pagrindinės ligos - automobilis nepaves. Remonto kainos su kuriomis susiduriau (tik naujos detalės) arba domėjausi : 1. Filtrai + tepalai kas 15000 km - > +-70 EUR su darbu. 2. Vairo užraktas - > 220 EUR su darbu. 3. Kaladėlės -> komplektas 40 EUR su darbu. 4. Valytuvų mechanizmas - 30 EUR su darbu. 5. Pilnas sankabos komplektas su smagračių - > 450 EUR su darbu. 6. Elektrinis rankinis - 50 EUR su darbu. 7. Pavarų dežės perrinkimas - 100 EUR perrinkti dežę. 8. Pgr. diržo keitimas - 150 EUR 9. 4 purkštukų restauravimas - 500 EUR su darbu. Žiūrėti automobilių minusus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Auris
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-28
Toyota Auris 1.4 D4D 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, praktiškumas, manevringumas
Žemoka
Super auto nuo taško A iki taško B. Sutinku komforto ne per daugiausiai, bet ekonomija ir praktiškumas sumuš bet kurį auto. Mieste apie 5-6l priklauso kaip važiuosi, užmiestyje 4-5 važiuojant ne pensininko režimu, o galima ir 3,5l -100 KM. Nusipirkau su rida 160 000, per 6 metus nuvažiavau 40 000 KM keičiau stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskus ir dar porą lempučių, aišku filtrus, ir viskas. Tik pilk kurą ir važiuok. O dėl traukos, tai spausk pedalą ir laksto kaip pašėlusi. Asmeniškai važiavau 200km/h- 7 l dyzelio. Variklyje grandinė dar viena problema mažiau, nereikia keisti diržo.O dėl auto dydžio tai iš išorės atrodo mažesnė nei iš tikro, ir žmogeliukas virš 2 m įsitaisys patogiai ir priekyje ir gale neleisdamas galva stogo
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Zafira
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-28
Zafira 2,0 tdi 74 kw automatas 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug galim prisidet , greit prišyla šaltu oru, iki modu cinkuotas
kietas,apsisukimo kampas didelis,deze 4 begiu, ilgi begiai
automobili pirkau 2019 kovo menesi pravaziavau gal dar tik kokius 8000km,o jau noris galva i siena daužyt...syryt nuvarius i servisiuka vaziuokles paziuret ..luze abi priekines spyruokles...liga, nesuprantu nei kur nei kada,vazineju labai ramiai, pries 2 savaites buvo pradeje leist tepalus ,,,alkuninio riebokslis...liga ,siurblys tvarkytas po menesio vazinejimosi...liga, egr pradejo bludyt ,paskambinau meistrukams...liga, nezinau kiek dar tesis mano kantrybe,bet šioje loterijoje pralosiau žiauriai dar itariu reiks ieskot kur vaakumai dinge nes vaziuoja kaip 3 priekabas temptu visu ligų remontas brangus ,nes meistrai ta zino ir nesismulkina,....nes tik girtas vokietis penktadienio vakara galejo sumastyt ded kompa i siurbli, iir statyt variklyje yra toks liaudiskas anekdotas priejei prie opelio atsidarei kapota ir gali pradet verkt...nezinojau kol neisigijau, cia jumoras is serviso oficialaus.....
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Fiat Bravo
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-27
Liuks
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigios detalės, lengvas priėjimas prie variklio.
Kol kas nematau.
Turiu mašiną jau daugiau nei pusę metų ir dar niekada taip nesidžiaugiau mašina. Važiuoja smagiai, komfortiška, manevringa. Variklis 1,9jtd ne vien, kad patvarus (teko matyti mašinų, kurios be didelių bėdų prabėga virš 400k km), bet jei ir kas suges - dalys tikrai proto ribose. Važiuoklė patvari, niekas nebilda, nebarška. Labai ekonomiška, mieste paspaudžiant gazą ir per kamsčius sąnaudos apie 7lt/100km, o užmiesty buvau pasiekęs net 4lt/100k. Žodžiu - pasaka, o ne automobilis. Remontas ganėtinai pigus, eksploatacija pigi, nuvertėjimas manau nemažas, nes net ir dabar automobilis yra 2008m ir jo kaina sieka tik apie 2k. Kaip ir visada - žiūrėti ką perkat ir žinoma nusipirkus pasikeisti pagrindinio diržo komplektą, kad nekiltų bėdų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda CR-V
2002 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-27
Honda CRV 2006 2.2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas, idiali garso izoliacija nuo variklio
maža (beveik jokios) garso izoliacija nuo kelio
Su šia honda pravažiavau virš 400 000 km ,jokio variklio ar greičio dežes remonto. Variklis kilomentru nepajuto Važiuokle pakeičiau visą jau senai, nes nieko amžino nerą , ir nesaugau aš jos , vieškeliai ,duobės greičio nemažinu. Problema atsirado filosofine ...ką daryt, parduot, i šiukšlyną priduot, ar toliau važiuot. Bet kadangi nesulaukiu rimtu gedimu( fu..fu..) nutariau atgaivinti salona, investuot i galima remonta.(gal sankaba suges) Kam parduot gera daiktą. Kuro sanaudos mieste gan mažos iki 6,5 ltr/100 km, užmiesty litru didesnes nes greitis visada virš 120 km/h daliu remontui pilna,problemu nera.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Golf
1983 - 1992
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-27
Jau tapo antikvariatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nostalgija, kylanti vertė, paprasta konstrukcija, nebrangu išlaikyti.
Nėra su kuo lyginti
Galima iki dabar rasti nemažai pigių dalių net ir naujų, retai genda nors ir senas. Atrodo gerai ir turi jau vertę. Aš pardaviau savo, nes neturiu laiko ir garažo užsiimti. Mano buvo juodas 4akis golfas su GTI apdaila ir tikrai išskirtinai atrodantis. Daugumai sukeldavo nostalgija ir šypsenas kai pravažiuodavau. Daug žmonių pasakodavo prisiminimus apie turėtus nuotykius su kažkada turėtu golfu. Dabar jau retai matomas. Kas turite apynormalės būklės ir geras rankas – pasilikite sau golfa. Tai puiki investicija.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
1994 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-25
pervertintas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravazumas, bagazines talpumas
Sanaudos, rudys, komfortas.
2.5tdi 85 kw avant mechanas. Turejau seniau ne vienus metus, tai po sios audi jokiu audi nebenoriu daugiau. Nelaiko siurbliai kuro, didziausia problema ju. Variklis pats milijoninis. Masina kietai vaziuoja kaip tokio dydzio, kaip brika (passat b5 daug minkstesnisir komfortiskesnis), nes cia vaziuokle su balkiu paprasta. Patikimumu vaziuokle nesiskundzia. Tiesiai skristi galima, bet posukius lauzti nera labai stabili nes stovi aukstai ji. Gera pravazumui prosvaisa. Nera ekonomiska. Apie 10 litru realiai valgo,ziema ir 12 pasiima (pensininko rezimu nevazineju). Trauka puse velnio bet tokia ant ribos. Sunki karve. Vietos viduje pakankamai, normaliai. Liga visu rudyja priekiniai sparnai ir po dureliu gumom apaciu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-25
406 prefl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, vaziuokles darbas,patogios ir minkstos sedynes
galetu buti galingesnis
1.8 81 kw benzas, nuo 3000 apsuki pradeda traukti gan normaliai kaip tokiam litrazui. Sportuoti aisku pritruksta galios, bet normaliai vazineti per akis. Auto vazinejama nuo 80 k km tikru, dabar 170 k prabeges, tad su varikliu paciu problemu jokiu nebuvo. Nustebino vaziuokle, nes labai komfortiska, per duobes vaziuoja minkstai labai kaip tokio dydzio masina. Uz a6 c4 minksciau. Bet ir pezas labai gerai valdosi, ima posukius gerai, ir tuo paciu uztektinai standus. Vaziuojant maziau nei 100 km/ h ekonomiskas gan, i 7 litrus galima tilpti. Reikalui esant gali kruizinti 170-180 ir ne dugnas. Labai gerai apsaugotas jis nuo rudziu, jei nebuvo dauztas. Vaziuokle laiko pagal kelius kokiais vazineji. Jei zvirkeliai ilgai nelaikys. Bet pagal patvaruma laiko vidutiniskai gerai. Dar aisku jei desi pigiausias dalis jokia nelaikys. Siai dienai pigus automobilis, uz kuri visiskai nepermoki, nes neperki zenkliuko. Pagal kokybe vert jo turetu buti didesne. Peciukas labai gerai sildo, itin greit uzsyla. Su dujom draugauja irgi gerai.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-25
530d prefl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis, automatine deze, interjieras
rudyja slenksciai, bagazines dangtis.
Turejau keleta metu, nuostabus auto. Pavaru deze turbut geriausia is tu metu, pavaras jungia labai sklandziai, graziai ir greitai. Audi tu metu katastrofa visiska lyginant su bemvu. Si slyva savo klaseje tais metais numeris 1. Mersas keturakis irgi neblogas bet rudyja zymiai labiau nei bmw. Variklis 135 kw legendinis, milijoninis. Islupau sklendes ir bedu neturejau. Vaziuoja komfortiskai ir smagiau nei e90 kuri itin standi. Valdomumas jo pakankamai geras, neplaukioja kaip superb. Svarbiausia kebulo stovis, visa kita sutvarkoma, variklis centus kainuoja. eina 230 km/h ir nedugnas dar su necipuotu. Rasi nesurudijusi, pirk. Nesenstantis dizainas, nes jau praktiskai klasika. Minusas, lempos buna visu pabirusios, ziureti pukstuku stovi.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...331

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt