Markės

Atsiliepimai

Smulkiau Audi A4
2001 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-19
Smagus ir patrauklus mašiniukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komportiškas, elegantiškas, minkštas, gera garso aparatūra ir izoliacija, patogi ilgesnėse kelionėse.
Tai, kad 2 l benzinas valgo tepalą, o daugiau minusų neturiu, kaip prižiūrėsit taip ir turėsite.
Įsėdus po Japono (Mitsubishi Galant)... 2004 metų, Variklis 2.0 Litrų (Su Dujų įranga), rida 220 tūkst km, automatinė greičių dėžė (Multitronikas), Universalas. Po Japoniško automobilio tikra pasaka, pradedant surinkimu, medžiagų kokybę ir vairavimu. Vairuoti kasdien šį automobilį gera, jautiesi saugus, garso izoliacija mano nuožiūra labai gera, tiek mieste tiek autostradoje važiuojant 140Km/h. Garso (Audio) kokybe esu patenkintas, groja gražiai ir garsiai, žemo pakankamai (NE BOSE). Esu aukštas ir vietos priekyje tikrai per akis, jaučiuosi patogiai, erdviai. Tačiau gale vietos mažokai, sėdintys gale jaučia diskomfortą, mažai vietos kojoms. Bagažinė be štorkės gana erdvi, pakankamai vietos, porai dviračių, ar šiaip ką gabenti... Variklis, 2 litrų benzinas/dujos, 96kw, mieste pakanka, užmiestyje važiuoti tikrai galima, žinoma tai nėra lenktyninis ar super galingas agregatas, nepalenktyniausit, bet važiuot važiuoja smagiai, bėgėjasi greitai. Į variklį investavau nemažai: Žvakės, babinos, pagrindio diržo komplektas, generatoriaus dirželis ir įtempėjas, generatorių keičiau, tepalo alsuokį (jų liga). Variklis turi ligą valgyt tepalą, tad 1000km nusiteikęs įpilti litrą tepalo, pilu kuo pigesnį (5w30), nes nėr prasmės brangaus pilti. Taip pat stačiau naują dujų įrangą, su 48 litrų baku nuvažiuoju apie 400km (30km paklaida). Oro kondicionierių tvarkiau, nes siurblys leido pro tarpinę, visą laimė, kad neužlenkiau, nes be frenono nesiaušina siurblys ir perkaista, ko pasekoje reikia ieškot naujo arba naudoto siurblio.... Automatinė greičių dėžė multitronic, labai maloni, švelni, pavarų perjungimo nesijaučia, nes tai CVT (Variatorius). Pirkau su greičių dėžės defektu, kompiuterio defektas, atsilitavę kontaktai, labai dažna problema šiom dėžėm, remontas kainavo 200 Eurų, geroje įmonėje, o ne garaže (Tik reikia nepatingėti paieškoti). Daugelis sako tepalų nekeisti, nes užlinks (pakeitus tepalą, išsivalo metalo drožlės ir užkemša cilindriukus, gali sugadinti pompą ir t.t.). Aš padariau savaip, keičiau net du kartus, pirmas tai tik ką nusipirkus (Pakeitė apie 5 litrus), Antrą kartą, pravažiavęs apie 10 Tūkst. km. (Taip pat 5 litrai pasikeitė, bendrai į ją telpa apie 7 litrus tepalo). Tepalas būtinai turi būti nebekoks, skirtas CVT dėžėms. Galbūt man papuolė neuždrožta, nors 100 Tūkst buvo pravažiavus su nekeistais tepalais, o rekomenduojama keisti bent kas 60 Tūkst... Jei dar ir kada pirkčiau, labai tikrinčiau šią dėžę, nes ji privalo veikti itin švelniai ir nevėluoti perjunginėjant pavaras ir t.t. Kas liečia važiuoklę tai baisių galvos skausmų nesukėlė, teko remontuoti vos vieną kartą, tai restauravo galines traukutes, priekines ir dar svirtį apatinę ir viršutinę (Kainavo 110 Eurų). Kas liečia važiuoklę, tai tikrai, minkšta, gan stabili... Žinoma, nelakstau laukais, šulinius apvažiuoju, žiūriu, kad be reikalo nepult į duobes, kitaip sakant saugau, tad ir bėdų neturiu. Žinoma, jei lavonas visiškas papuls, tai teks piniginę atvert, tačiau susitvarkius, pasikeitus kokybiškas dalis ar gerai restauravus galima važiuoti ilgai ir laimingai. Jei laiku prižiūrėsit, tai ir važiuos kaip priklauso! Elektronika, nebuvau susidūręs su rimtai jos gedimais, berots nuo 2002 metų daugelį problemų ištaisė. Apie navarotus esančius viduje, tai benzininiam modelyje labai pataupyta, skurdi komplektacija, tik du valdomi langai, nėra šildomų veidrodėlių, auto šviesų, valytuvų (Na tikrai nėra būtini dalykai). Pliusai būt šie, šildomos sėdynės priekyje, autopilotas.... Prieš perkant gerai apsižiūrėti, pasiimti kartu nusimanantį žmogų. Jei automatas gerai patikrinti automatinę dėžę (Nes jos remontas brangus, o keitimas į mechaninę keblus ir reikalaujantis nemažai laiko ir pastangų). Variklis, 2.0 litrų valgys tepalą, neišvengsit tai. Kiti varikliai 1.8 Turbo, pagrinde problemos su vakumu ir turbina, 2.4 variklis nėra blogas, o ir galios daugiau turi, 3.0 litrų galingas, tačiau nėra labai patikimas, remontas brangus ir reikalaujantis nemažai priežiūros.Čia tokia mano sudaryta nuomonė. Jei perkamas automobilis geriau žiūrėti nuo 2003 metų, patikimesnė elektronika, nors vėlgi, kaip pasiseks nupirkti... ;)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Camry
2011 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-18
camry 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas automobili ir nebrangus remontas
nėra sėdynių ir veidrodėlių atminties
Toyota Camry vairuoju jau beveik du metus, pravažiavau 55 tūkst. kilometrų. Paprastas automobilis už protingą kainą, nors šiandien kaina yra per daug užkelta, normali kaina buvo iki 2014 m., modelio - 18500 eur " už elegance plus". Pliusų nevardinsiu, nes jų nėra tiek jau daug, paprastas automobilis tinkamas komfortiškai važinėti, dideliais ir mažais atstumais, nors aš iki šiol neradau tinkamos sėdynių pozicijos savo 180 cm ūgiui, dešinė koja pavargsta nuvažaiavus maždaug 600-700 km, žinoma, autopilotas šiek tiek gelbėja. Apie minusus: vairo padėtis, keičiasi per mažai, išsitraukia tik apie 5-7 cm, galėtu daugiau išsitraukti, tada būtų galima atsitraukti sėdynę atgal, taip sedėti būtų paatogiau. Salono apšvietimas: reguliuojamas tik prietaisų skydelis, pseudo-android nuo jo galva šiek apsisuka, bet ganėtinai ryškus. Lietaus jutiklis kažkoks nesusipratimas, kad ir dėjo didžiausia liūtis, o valytuvai vistiek lėtai valo, atrodo laukia kol atsitrenksi kur nors. Klimato kontrolė dirba maždaug normaliai, nors kažkaip į kojas pučia per karštą orą, o sumažinti niekaip nepavyksta. Nėra sėdynių ir veidrodžių atminties - didelis minusas. Įjungus atbulinį nenusileidžia veidrodžiai, kas yra labai nepatogu. Prastai valo dešinys valytuvas, keičiau nauju, bet vistiek tas pats. Panašu, kad prastai prispaudžia. Žiemą labai didelė problema. Šviesos - ksenonai, šiek tiek pakėliau, dabar geriau šviečia. Nors skūstis per daug negaliu. Salono garso izoliacija vidutiniška. Girdėti ir variklio darbas ir šiek tiek vėjo švilpimas, bet kentėti galima. Pats salonas man asmeniškai nėra labai patogus, dėl jau minėtų priežąsčių, taip pat ir nėra nelabai išvaizdus, bet ganėtinai kokybiškai surinktas, o čia jau pliusas. Vietos irgi galima sakyti nei daug nei mažai. Priekį vidutinio dydžio žmonėms sedėti gana patogu, bet jau gale kojų neištiesi. Greičių dėžės darbas: nesuprantu ką gamintojai galvojo, kai kūrė ją, paprastai turėtų būti gazas iki dugno ir lekia, bet čia paspaudi ir lauki kokia 5 sekundes, kol sugalvos ir pradės judėti, arba nepradės. Variklis atrodo pakankamai galingas ir ekonomiškas. Tokio variklio per akis tokiai mašinai, jei ne greičių dėžė, tai tikrai smagiai važiuotų. Labai nebrangus remontas, nors ir pats automobilis beveik negenda. Tai gal atsveria visus minusus. Apskritai aš neradau šioje mašinoje kažko tokio labai gero ir originalaus, kad maloniai nustebintų, "Toyota" visus savo trūkumus maskuoja patikimumu, bet tai veda ne į gerą. Kaip ir minėjau, paprastas ir niekuo ypatingas automobilis skirtas važinėti dideliems atstumams. Galite ramiai pirkti - pravažiuokite kokius 150-200 tūkstančius kilometrų ir keiskite į kitą automobilį, tai yra visa paslaptis, tada važinėsite šios markės automobiliu be problemų. Mieliau pirkčiau vokišką automobilį dėl gerų technologijų, komforto, ergonomikos, bet jų kaina yra per didelė mano pajamoms. Sėkmės kiekvienam kelyje
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Signum
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-16
Mašina be dvasios
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus nupirkti, pigus remontuoti, ekonomiškas, daug vietos
Nuobodi auto, barška viskas
Matau tik du šio auto pliusius - tai ekonomiškas (vasara vidurkis 5.6, ziema 6.5-7) ir daug vietos salone. Daug minusu - barškesiai salone, traukos mažai net ir 110kw modeliui (trauka jaucias tik labai mazam diapazone kol turbo kaciagarina visu pajegumu) El langu valdymas tragiskas, tie patis 2 mygtukai ir priekiui ir galui. BC kiekviena diena mane žudo - perdege lempute arba baigesi langu skystis ir degas tas pranesimas ekrane visa laika, nedingsta kol lemputes nepakeisi ir tada nei radijo info nei sanaudu ar kitos info bc nerodo. Ir geriau kad dar skydeli tas pranesimas dega, tai gaunasi dvigubai - rodo nori vezi ivaryt. Kuro dacikas isvis pornucha! iki puses bako nuvaziuoji 500km, tada nuo puse rodykle krenta akyse o kai lieka netoli raudono tai buna kad per 10-20km nukrenta viena padala ir pradeda nebedegt lempute bet mirgset, turbut opelio inzinieriai norejo kad vadyla infarktas istiktu baigiantis kurui :)) Stoge kazkokie neaiskus 6 bardaciokai, raeliai naudojama tik vienas priekinis akiniam pasidet, i kitus neisivaizduoju ka ten det reikia, gal kalafijorus kaip per Top gear rode. Saldytuvas - beprasmis reikalas. Turiu beveik 2 metus naudojau viena kart. Jis tinkamas tik naudot kaip poranki jei gale vaziuoja nedaugiau 2 zmones. Valdymas - pas mane ne sport modelis o paprasta cosmo komplektacija su r16 ratais tai valdymas kaip senu amerikietisku auto, pasuki ir masina palengva plaukia i ta puse. To sum up - auto visiskai absoliuciai be jokios dvasios nuvykt pigiai is tasko A i taska B. Viskas. Jokios ten komplektacijos nepagerins to draivo nebuvimo. Detalės pigios ir naujos ir naudotos.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Outback
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-15
mano outback 2011 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, valdymas, patikimumas, pravažumas, salonas, transmisija, bagažinė, dinamika, degalų sąnaudos, pakaba, dizainas, multimedija, sauga
matomumas
Subaru Outback 2011. Jį nusipirkau 2017 m. rida buvo - 54 000 km. Subaru nusipirkau po to, kai nusipirkau matorinę valtį žvejybai. Tada supratau, kad su Kia ceed, kurią turėjau tuo metu, vežiuoti naują valtį tikrai nepatogu. Rinkausi tarp Volvo XC70" ir Subaru Outback. Turėjau jau prieštai keletą Subarikų, ypač patiko 2004-2008 m. Foresteris. Tačiau po to įsigytas 2009 m., Foresteris nuvylė mažu dydžiu ir nepatvarumu. O, po to, kai pavogė, kurį laiką važinėjau su įvairiais automobiliais, Suzuki, Kia, Toyota, Volkswagen. Bet laikas eina, viskas keičiasi. Po to, kai vieną kartą žiemą, po didelės pugos bandžiau išvažiuoti iš kaimo su Suzuki SX4 su įjungta keturių ratų pavara, aš nusprendžiau, kad visi ratai turi būti nuolat varomi, kad nereiktų sportuoti. (4 valandas 1,5 km gilaus sniego su kastuvu ir dar visokiom nesamonėm). Sprendimas buvo priimtas greitai. Volvo gero varianto nepavyko rasti, arba rida nemažesne nei 70 000 km. arba per brangus. Bet 2017 metų žiemą radau 54 000 km bėgusį Outback su mechanine dėže ir, be kita ko, kaina buvo šiek tiek mažiau nei 10000 tūkstančių. Iš kart ir nusipirkau. Jei norite automobilio sportiško charakterio ir labai kažkokio ypatingo valdymo - šis automobilis ne jums.Ne veltui jį vadina šeimyniniu automobiliu su padidintu pravažumu. Aišku gal ir galima, pasistengus su juo įsigreitinti iki 100 km/h per 9 sekundes, tačiau jo pagrindinė paskirtis yra nuvažiuoti saugiai ir patogiai iš taško A į tašką B. Salone gan gera garso izoliacija, kaip Japonui, 14-16 metų vaikams gale vietos pakanka. Meste benzino sąnaudos ne daugiau nei 11 litrų. Trasoje, važiuojant gražiai, galima sutilpti į 7 litrus. Ir tai iš tikrųjų, o ne ką borto kompiuteris rodo. Žiemą net nesusimastydamas pravažiuoju visur, žinoma tai ne visureigis, bet visiškai mechaninė greičių dėžė yra geriau nei bet kokia kita nesamonė. Dabar rida 90 000 km. Per šį laiką keičiau tik stabilizatoriaus įvorės priekyje ir gale, tepalą ir visus filtrus keičiau kas 10 000 km. ir dėl visa ko pakeičiau žvakes. tai čia va tiek tik ir reikėjo įdėti automobilio priežiūrai. Beje, žvakės pakeisti nesudėtinga. Jei neklausysite kitų ir patys išbandysite, tai tikrai jums labiau patiks šis automobilis nei nepatiks.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda 6
2007 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-15
mazda 6 2 ltr automatas 2012 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, valdymas, dizainas, komfortas, pakaba, degalų sąnaudos, bagažinė
surinkimo kokybė, garso izoliacija, pravažumas
Prieš mazda turėjau lancer 9 automatą 1.6 ir renault Coleos 2.5 varikliui variatorine greičių dėže. Trumpai papasakosiu apie šiuos 2 automobilius. lancer 2006 metų, kurią pirkau nają. su ja pravažiavau apie 60000 km. , o po 5 metų pardaviau draugui. Per šį laiką jai pakeičiau tik stabdžių diskus ir vairo traukės antgalį, o šios dalys tikrai pigios. Draugas su ja ligi šiol važinėja ir kolkas dar nesubyrėjo. Renuką pirkau naują už 15000 Eur. Nežinau kas man ten susisuko, bet tai buvo didžiausia mano klaida. Mašina netraukia, kuro sanaudos didelės, remontuoti nespėjau. Po metų, kai Renault užkniso, aš jį pardaviau. Kartą netyčia užsukau į Mazdos saloną. Ten buvo labai eneregingas vadybininkas, kuris mane įkalbėjo vietoj renuko pirkti Mazdą 6. Pasirinkimas buvo iš dviejų variantų - 2011 m hečbeko ir sedano. Abu jie stovėjo metus laiko automobilių stovėjimo aikštelėje todėl jiems buvo nemaža nuolaida, tai aš daug negalvodamas nusipirkau 2 ltr automatą hečbeką. Mazdos eksploatcija. Aš šeip važinėju atsargiai, nes mieste, kuriame važinėju yra labai daug gilių duobių. Lygiai taip pat atsargiai ir su lanceriu važinėjau ir problemų neturėjau. Su Mazda tai taip pat pasiteisino. Su mašina važinėjau palyginus mažai, nes miestas, kuriame gyvenu yra nedidelis. Jau 6 metai, kaip su mazda važinėju, o nuvažiaves 90000 km. Techninę priežiūrą (keičiu tepalus, filtrus ir tt..) varau pagal žurnalą kas 8-10 k km ir tik servizuose, kurie viską ką jie daro leidžia pačiam stebėti. Keista, bet kažkodėl mazdos važiuoklės remontas yra pigesnis nei lancerio. Po 30000 km pradėjo truptį pradėjo leisti kairės pusės galinis amortizatorius, nors ir nebuvo pažeistas. Amortizatorius ir jo pakeitimas kainavo tikrai nebrangiai. Kartą po ilgesnio pasivažinėjim reikėjo dapilti antifrizo apie 100 ml, o šeip be amortikų ir antifrizo dapilimo daugiau niekas nebuvo sugedę. 2 litrų variklio jai tikrai pakanka, automatas irgi yra neblogas, o benzino sąnaudos mieste yra 10-11 ltr 100km. Trasoje vidutiniškai 7 iltr/ 100 km. Ant kelio stovi labai gerai. Labai džiaugiuosi, kad pirkau hečbeką, nes jo pagažinė yra tikrai didelė ir ne karta pravertė jos talpumas. Mazdos 6 dažymas yra žiauriai prastas, po dviejų metų atsirado kažkokios dėmės ir rėžiai nuo plovyklos, bet tada mano draugas, už dyką, padengė mašinos paviršių skystu stiklu. Kai pamačiau, atsiimdamas mašiną, negalėjau patikėti. Ji blizgėjo ir atrodė geriau, nei iš salono. Dar ir dabar nėra tiek daug ibrėžimų kaip buvo seniau.. Triukšmas salone žiauriai didelis. Jaučiusi, kaip sedėdamas lauke. Salonas yra kaip naujas, niekas negirgžda, netraška ir niekas nesulūžę, bet čia gal daugiau priklauso nuo savininko. Tai tiek apie Mazda 6. remontas ir ekspoatacija tikrai nėra brangi. Automobilis gan patvarus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Suzuki Vitara
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-15
Suzuki Vitara GL+ 1.6 2018 benzas automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
atrodo graziai, moteris vairuoja, tinka patinka.
net ne minusai, o idomumai: nera porankio (vairo vietoi sedi ir desines rankos nera kur det). iprastai kur buna deti akinius prie veidrodelio per lango centra, nera akiniu detuves. raktelis is akmens amziaus neatsilenkiantis. duru uzdarymas reikalauja jeg
pravaziuota 1500km. imtas is salono. kolkas viskas ok. Pries perkant zejau kitus variantus, daug apzvalgu prazejau. garso izoliacija mieste gera, autostradoi gal kiek triuksminga viduje. bagazines dydzio uztenka, gale vaikams vietos uztenka. del vidaus apdailos priekaistu kaip ir neturiu, ka pirkau ta gavau, nei daugiau nei maziau :) kolkas nieko nedariau ka sumoki ta ir gauni. kuro sanaudos nedideles, vaziuoja konfortiskai gerai. interjero kokybe gera. net ne minusai, o idomumai: nera porankio (vairo vietoi sedi ir desines rankos nera kur det). iprastai kur buna deti akinius prie veidrodelio per lango centra, nera akiniu detuves. raktelis is akmens amziaus neatsilenkiantis. duru uzdarymas reikalauja jegos ir duris uzdarant reikia trinktelt stipriau :) kolkas masina patenkinti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-15
Ford Mondeo 2007 m,103kw dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vienas didelis pliusas
Nera
Važineju metus,pravaziuota 18000 km.Pirktas parveztas is Italijos su 240000 rida.Puikus automobilis visom prasmem,per metus laiko visiskai nieko netaisiau.Niekas niekur nebarška,nebilda.Trauka tikrai gera,komfortas puikus.Patiko start/stop sistema,dabar keista butu uzvesti automobili rakteliu.Komplektacijoje didele multimedija su lieciamu ekranu,su navigacijos ir klimato kontroles valdymu.Tiesa Lietuvos zemelapiu butent siai navigacijai rasti be šansu,tai kam tai aktualu is karto perspeju.Šiaip nors automobikis 2007 metu,jame praktiškai visi šiuolaikinio automobilio privalumai.Kol kas tai pirmas automobilis,kuriam per metus tik pakeiciau tepalus ir pyliau kura.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-14
Audi A6 1.9
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.9 ir tik 1.9
Langu pakėlėjai silpnoki, toliau kaip ir nebuvo problemu.
Sveiki, turiu audi jau apie 2 metus su 1.9 81 kw varikliuku, variklis patikimas tikrai (keičiant tepala filtrus laiku) problemų manau neturėtu kilt didesniu, nebent jau prasisukus be proto. Važiuoklė: važiuoklė kažkiek galėtų but paprastesnė bet prižiurint neužleidus išlaidos neperdidžiausios, patarimas perkančiam nepagailėt pinigėlio ir turėsit tikrai gera ir patvaru daikta
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Lada VAZ-2101
1970 - 1984
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-13
50000 km testas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tvirta ir paprasta konstrukcija.
Daug bet viskas atleistina nes masina projektuota tada kai net kompu nebuvo.
Turiu automobili keturis metus, vienu metu kitos neturejau tai vaziavau kasdien ir kilometru prasukau. Is didesniu problemu tai dvi: silpna vaziuokle ir stipriai linkes rudyti. Vaziuokles problemos: visur jaucias laisvumas, truksta standumo, nestabilumas, nuolat kazkas bilda, viska sutvarkai pora savaiciu praeina ir vel kazkas bilda, daznas galiniu stabdziu netolygumas. Prasti sarnyrai. Uzia reduktorius. Dejau nauja reduktoriu bet pagerejimas menkas. Prastos vairo koloneles- per 4 metus pakeiciau dvi. Del kebulo tai iskart daryt rimta antikorozini, butinai purksti vidines ertmes, bet realiai masina ne kasdiene tai gal labai greit nesurudys, bet kebulo darbai dazni. Ilgaamziai blizguciai, yra teke matyt ziguliu, kad bukle nusikask nuo kiemo, o bamperisi blizga:) Elektronikos problemu nera nes elektronikos kaip Ir minimaliai :) varikliai ok, bet didesnes kubaturos tai kapitalini teko padaryt, bet orginalus 1.2 40 metu senumo dirbo be problemu. Dinamikos bent mieste pilnai uztenka, nes masina sveria 1000 su biskiu kg. Rekomenduociau 1.5- 1.6 - 1.7 motorus nes taip dar smagiau. Kuro sanaudos 8-12 litru. UZmiesti tiek pat. Ziagas tokia masina, kad su ja norisi spausti: lengva, galas varomas, aukstos variklio apsukos tai kazkaip ramiai dazniausiai neiseina... jeigu vienas vaziuoji tai skersa nesunkiai galima pastatyt ant sauso asfalto. Siaip vairavimas tai skonio reikalas, bet manau kam nepatinka vairuot tai ir nepirks tokios masinos siais laikais. Be vairo stiprintuvo tai sunku tik kai O km/h vaziuoji. Siaip smagu vairuot be vairo stiprintuvo- tikras vairavimas. Pati masina tokia gan neprognozuojama kai slapia ar sniegas, bet tiesiog atsakingai reikia vairuot. Labai pravazi jeigu nezeminta. Manau niekuo nenusileistu kokiam x5 pravazumu. Originalios gan minkstos. Salonas tvirtas, kompletaciju tais laikais nebuvo tai i visas dirbtine oda dejo. Vasara labai karsta, nes vidui oda, metalas, karstis nuo pavaru dezes, variklio ir langai neturi jokios UV apsaugos. Aciu inzinieriams, kad idejo fortkes, puikiai atgaivina. Reikia saugoti stogo apdaila nes pakeisti nelengva ir nedaug kam gerai pavyksta padaryt. Vietos daug nes plonos apsyvkes. Atsilenkia priekines sedynes taip, kad galima pasidaryt vos ne lova. Manau niekam nereikia aiskint kokio rimtumo tai privalumas ir kokios galimybes:) Labai patogu kamsciuose sedet nes vietos daug, sedynes minkstos ir placios, ju forma tokia, kad jautiesi kaip namie ant sofkutes, trukumas, kad kai greiciau posuki isimineji irgi jautiesi kaip namie ant sofkutes. Visi giria galine sedyne- labai minsksta, i suolaikines tokiu nededa. Peciukaa labai gerai sildo. Gera garso akustika, tiesa daug negadinant vaizdo koloneles tik dvi i galine palange, dar buna po Pr. Sedynem, bet teko Turet tai nuvyle. Salono tokia konstrukcija, kad barsket apdail nelabai yra Kaip- ju minimaliai, visur varztai ir kietas plastikas. Problema, kad per suolaikini vilniu piko metu sunkiai nesustojes karsta vasaros diena pravaziuotum. Greitai uzkaista. Uzmiesti svilpia per fortkes vejas. Greitis apie 90 vaziavimo, keturi begiai. Dugnas org. 1.2 variklio apie 130, bet dazniausiai buna burti varikliai tai apie 150. Vaziuot toli smagu nes jaucias, kad keliauji- vaziuoji. Toliausiai kelis kart prie juros vaziavau tai be problemu, bet vaziavimas uzmiesti Kiek vargina: nemazai triuksmo, visalaika vaira reikia laikyti dviem rankom nes nera stiprintuvo, ratai mazi ir nemazai tampo , taip pat jeigu mieste stabdziu uztenka, plente stabsymo Kelias labai ilgas, tad turi but budrus visa laika. Detaliu deficito kaip ir nera isskyrus apdailas ir blizgucius. Sovietines dalys geresnes ir vertinamos labiau, bet apskritai ziguliu atsargines dalys daznai nekokybiskos, yra teke nauja detale mest i siuslyna. Jeigu pirkti ziaga tai tik sovietini arba nuo 2008 nes renault akcininkais tapo. Legenda byloja, kad po Sovietu fabrikas pateko I organizuoto nusikalstamumo rankas ir masinas su trukstamom dalim pardavinejo ir siaip varkes visokios. Masina paprasta remontuoti, visur varztai, yra spec. Knygos kaip susiremontuoti ziguli, pilnas jutubas video. Perkant tokia Masina reikalingas garazas, kad maziau rudytu ir irankiams laikyti. Remontuoti reikes, eksplotuoti ziguli tai tas pats kas automechanikos kursa praeiti, bet toks vaizdas, kad keiciant dalis ir tinkamai priziurint masina VAZIUOTU nors ir 100 metu. Visur daug vietos patobulinimams ir fantazijai. Del konstrukcijos paprastumo ir medziagu kietumo jauciaisi ilgaamziakumas, bet nerekomenduoju hipsteriams visokiems nes turesit uzsiimti, o ne tik puntavotis botaniku draugijose. Arba nuzudysit masina, neteiks jokio vairavimo malonumo. Privalumu yra, trukumu taip Pat nemazai, bet Masinai virs 40 metu tai atleistina. Klasikos ir automechanikos megejams.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2005 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-08
Passat B6, 2007 m., 2.0 TDI, 100 kW, mechaninė, comfortline.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė, erdvus ir patogus salonas, ekonomiškas, gero garso aparatūra ir garso izoliacija, pigios dalys. Paprastas, bet tikrai neprastas.
Rūdys
Jau trečiasis B6'as modelis mano kieme. Nei su vienu didesnių problemų neturėjau. Pirmieji 2 buvo CR varikliais, dabar nusipirkau PDP. Pirkau PDP, nes radau tikrai gero stovio, su 294 000 rida, sudėti autorizuotame servise nauji Bosch purkštukai prieš 45000 km. Turiu pastarąjį modelį pakankamai neseniai, tai keičiau tik filtrus, tepalą ir stabdžių diskus bei kaladėles (pačiam pirmam turėtam B6'am papildomai be einamųjų dalių keitęs tik lambda zondą ir xenon lemputes). Katalizatoriai ir DPF vietoje, niekas neprogramuota, nepjauta, trauka nedingusi, nedūmina. Užkūrus vėsesnį ryta, variklis nuo pat pradžių dirba gražiai, be purtymosi, be pašalinių garsų, apsukos nešokinėja. Automobilio techninė būklė tikrai labai gera, tačiau, kad ir kaip gerai ten viskas būtų variklio, pakabos ar pavarų dėžės skyriuose, bet to paties negalėtum pasakyti apie kėbulą. Automobilis rūdyja... Kaip yra juokaujama, kad užgesinus variklį, girdisi kaip kėbulas rūdyja... Bagažinės dangtis ir galiniai sparnai dažyti, tai kol kas dar nepramušė, bet durų apačios, taip pat po rankenėlėmis, slenksčiai iš vidaus jau kyla, tik klausimas kaip peržiemos šią žiemą. O šiaip ir anksčiau, kur turėjau 2008 metų modelius, tai abiems rūdijo bagažinės dangčių apačios, po žibintais, durų apačios po moldingais, variklio dangčiai, stogas virš priekinio stiklo. Jei atmestume rūdžių problemą, tai modelis labai vykęs. Vietos daug tiek salone, tiek bagažinėje, važiuoja patogiai, yra tikrai kantrus - tikras darbinis arkliukas. Ekonomija nebloga - trasoje apie 5, mieste apie 8-8,5 litro per daug netaupant, bet ir nedrožiant. Rytiniuose kamščiuose Vilniuje tenka praleisti nemažai laiko, tai sąnaudos tikrai, skaitau, kad neblogos. Komplektacija geriau "užbombintuose" variantuose tikrai džiuginanti (antras turėtas modelis: memory odinės sėdynės, gal. vaizdo kamera, automatas, navi, liukas, fotochrom. veidrodžiai - apypilnis faršas, niekas negedo). Dar vienas dalykas be rūdžių, kas užkliūna, tai, kad labai dažnas keliuose. Kiekviename daugiabučio kieme tokį pamatysi ir dažnu atveju net ne po vieną. Eksploatacija pigi, detalės pigios, jų pilni šrotai, o ir naujos ne kosmosą kainuoja, aptarnavimą pasidaryti irgi nebrangu. Sako, jog vagia medijas su NAVI, bet dar nepasitaikė nei man, nei mano draugams nieko panašaus (tuk tuk tuk į medį). Garso izoliacija nebloga, garso aparatūra tikrai geresnė nei to meto BMW modeliuose, o ir už MB ar Audi stocką man skamba geriau. Salone negirgžda nei viena plastmasė ar per duobes važiuojant ar muziką garsiau užsileidus. Kaip už tokią sumą, už kokią ieškojau, tai pats geriausias kainos ir kokybės santykis. Mažiau klausykit tų verkšlentojų, kurie nusiperka "ledinį, katek nuo tralo" modelį, su atsukta nuo 600 000 iki 250 000 rida, muštą ir lopytą, nudrožtą, o paskui pradeda byrėti ir verkia forumuose krokodilo ašaromis, kad čia ne mašina, o bėdų rinkinys ir klaidina žmones. Kaip jau minėjau - trečias toks pats modelis ir visais iš techninės pusės buvau visiškai patenkintas. Laiku keiti tepalus, filtrus, tikrini stabdžių dalis, pakabos mazgus ir važiuoji patenkintas ilgai ir laimingai :). REKOMENDUOJU. Nepatingėkit, nepagailėkit kelių eurų patikrai, prašykit sąskaitų remonto ar aptarnavimų jei ne oficialiuose daryti. Jei jau į servisą varyti nenorit, tai kelius pagrindinius dalykus: smagratis ar nebarška, ar dūmo nemeta, el. stabdis, kita elektronika, ką galima pasitikrinti vietoje, na ir belieka pasidaryti testdrive ir paklausyti ar niekas pakaboje nebarška ir kaip motoras groja :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-07
Automobilis Bmw e39 530d sedanas 2003m automatas 142kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas ir galingas variklis, kokybiškai surinktos salono detalės, gera garso izoliacija, erdvus salonas, tvirtas kėbulas, smagus vairavimas.
Nepasitaikė šio varianto minusų.
Geras pasirinkimas. Pirkti tik pilnos komplektacijos ir labai gerai išlaikyta. Kuro sąnaudos mieste 10-12ltr, vidutinės 8-9ltr, trasoje 6,5-8,5ltr (priklauso nuo greičio). Vertas dėmesio automobilis pagal kainą.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 307
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-07
P307 SW 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangi eksplotacija. Patikimas variklis. Dalys pigios. Nėra bėdų su elektronika
Garso izoliacija. Rudys. Galios trūkūmas. Pigus vidus.
Jau du metus vairuoju 307sw 80kw...galios visada buvo mažai. Nors iskrt išoperavau pdf filtrą ir egr. Bet i kalną visvieną netraukia,atrodo jau kyla kyla ir žiūrėk greitis mažėja vidurį įkalnės-jopapa. Buvau pas meistrus viskas čia ok sako su šia mašina. Garso izoliacija pasiekus 90km/h ir daugiau tragiška,garsink muzika kiek nori visvien kažkas užia ir pučia per langus. Jokių elektros bėdų ir gedimų nebuvo. Tik vienas kažkoks stabdžio daviklis grybauja kas kiek laiko stabdant pypsi-baisiai ir nemaloniai, baigiu susigyvemt su tuo. Pežukai pigūs,ir nesistebiu,nuvertėjimas didelis. Gausių komplektacijų nėra. Bent jau tokių metų. Pirkau iš turgaus-Olandiška. Be rudžių,bet jau lupasi dažai ant bagažinės ir ant slenksčių. Patogus didelis priekinis stiklas-panoraminis stogas fainas. Kuro sąnaudos mieste rodo 7,5, trąsoje autopilotu 5,5. Šiaip mėgstu lakstyti tad ekonomiškai nevažynėju. Bet spaudžia 130 tikrai. Galėtų būt daugiau galios. Ilgose kelionėse pavargsti sėdėt. Turiu užregistravus 7vietų tad šitai yra pliusas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-06
audi a6 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas ciki
per mazai kw
Turiu jau 5metus drauskau ja bedu nera.jei nuperki lavona tai ner ko ir noret.per 5m pakeista 2 karus tepalas tik,diskai kaladeles,ir visa priekine vaziuokle.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Avensis Verso
2001 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-05
Toyota avensis verso d4d 2.0 85kw 2002m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patikimas, beveik visai negenda tik einamos dalys pagrinde
Labai mažai elektronikos, garso izoliacija, turbos duobė didelė, trūksta 6 pavaros
Ekonomiškas vidutiniškai 6l vasara, 6,7l žiema, kokybiškas ir patikimas, trauka irgi gera, bet tik nuo 2tūkst. nes tik tada isijungia turba. Kas ieško patikimo šeimos automobilio miestui - pats tas, bet užmiesčiui nesiūlyčiau komforto - 0. Per 5 eksplotacijos pakeistas tik kuro padavimo daviklis, generatorius. Daugiau tai tik einamos dalys. Nuvertėjimas nedidelis po 5 metų kaina krito gal tik 1,5tūkst. Eur. Neimkit jei ieškot komforto, jei norit patikimumo tai galit tikrai imt.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Leon
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-05
Gražus, ekonomiškas, sportiškas*
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražesnis dizainas, automobilis rečiau sutinkamas, dalys tinka nuo Golf V, Octavia, Audi A3 ir pan. (praktiškai viskas)
Garso izoliacija (telefonu prie 100km/h sunku susikalbėti), triukšmingai uždaromos durys (nėra kokybės jausmo), pernelyg sportiškai kietai sureguliuota pakaba baziniuose modeliuose (tarkim 1.9 TDI).
Jei labai trumpai - tiesiog gražesnis Golf V su tam tikrais +/-. Šiaip pakankamai talpus, daug vietos gale kaip tokios klasės mašinoje. Buvo geros įrangos: su dviejų zonų klima, geresne garso aparatūra, kruizo kontrole ir pan. Užmiestyje iki 5 l/100 km važiuojant nežymiai viršijant greitį. Asmeniškai patinka sportiški automobiliai, nors man jis per mažai sportiškas. Jis tikrai ne komforto mėgėjams. Nuvažiavau nuo maždaug 100.000 iki 200.000 km. Per tą laiką automobilis niekada nebuvo pavedęs, kad visai nevažiuotų. 1.9 TDI buvo gana stipriai čipuotas, įtariu nuo 77kw iki maždaug 100kw. Pasiekdavo daugiau 200 km/h greitį (nors standartinis apie 180 km/h). Teko keisti pagrindinį diržą, ir ratų guolius, kurie prastai apsaugoti tikriausiai visose VW grupės tos klasės mašinose - nelaiko daugiau nei 100.000 km. Automobilį pirkau už ~6200€, pardaviau po 4 metų už ~3600€. Venkite 1.9 TDI, kurie lengvai nesiveda. Sklandė kalbos, kad 2.0 TDI nepatikimi, todėl rinkausi tik iš 1.9 TDI.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan Qashqai
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-04
Tikrai geras kainos ir kokybes santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera kaina , gausi įranga , mazas apsisukimo spindulys
neradau
Auto pirkau nauja 2015 gale. Prieš tai išbandziau daugybe parketniku, bet pagal komplektacija ir vaziavio savybes, aišku ir kaina buvo geriausias variantas . Variklis 1.5 dci visiškai pakankamas ir taupus . Pagrinde vazineju mieste, metu vidurkis 5.1 dyzelio. Labai maza CO emisija- tik 0,99.,Tad jeigu padarys mokescius tikrai nesikandzios. Per nepilnus 3 metus 70000km. ir jokio net menkiausio gedimo, tik pasimete buvo variklio apsaugos varztai , tai naujus isuko. Aišku gumines detales galetu buti kokybiškesnes, nes sankabos pedalo guma gerokai apsitryne prie 20000 km( aisku ja pakeiciau 16 eu). Ir viskas. Apdailos medžiagos tikrai geros kokybes , nes salonas kaip naujas.( pas mane sedynes odos ir medziagos kombinacija-ko gero geriausias variantas). Mašinike kompaktiška, bet kartu ir talpi, nusilenkus galines sedynes, atsivežiau, nemažai didesniio gabarito kroviniu.) Gausi įranga tikrai atspindi jos panaudojimo tikslinguma, kaip šildoas priekinis stiklas, 360 laipsniu kaeros ir kitka. Vienu žodžių tikrai pagal kokybe ir kaina 100 procentu, o kas del gedimu ir kiti modeliai dar turintys garantija genda. Tad tikrai rekomenduočiau . Dar neremontavau, ir nesiruošiu parduoti tad nuvertejimo nezinau Pirktii įsigyta Lietuvoje, su pilna aptarnavimo istorija ir nedidele rida .
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Vectra
1995 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-03
Opel Vectra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagiai važiuoja, graži išorė, pigios dalys, važiuoklė
Lėta, smarkiai rūdyja, nekokybiškos medžiagos, prastai kuriasi bet kokiu metų laiku
Turėjau 8 metus. Gedo ir gedo. Tokių metų vectra, deja, tinka tik pigiai nusipirkti ir "sudrožti". Žinoma, važiuoti su ja smagu, minkšta ir negendanti važiuoklė, tikrai graži išvaizda, manevringa, nebloga originali garso sistema, tačiau visa kita - minusai. Gedimus šiems automobiliams labai sunku rasti, todėl sugedus teks konsultuotis tikrai ne pas vieną meistrą. Galiausiai, davus virs 4000 apsuku galimybė užstrigti varikliui. Pirkti nebent labai labai labai tvarkinga. O siaip - ne koks pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vardis Pavardis | 2018-10-03
Ford Mondeo Sport 2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis vaziojantis pliusas
garsas uzdarant duris
Jei saziningai pries pirkdamas si automobili labai dvejojau, nes fordas niekada nekile pasitikejimo ir ypac senesni modeliai turejo daug problemu, ko negaliu pasakyt apie MK4.Po isigyjimo praejus 2 savaitem masina pradejo neuzsivesti, starteris suka, bet nesiveda, keleta meistru ziurejo nieko nerado, vieni net sav garaze masina pralaike ir nesutaise.,jau galvojau isigyjau problema, bet pasirodo pas si modeli uzrudyja laidai i kuro siurbli, nes kazkur ten prisirenka purvo, reikejo imti benzo baka ir ta problema isprende per pora valandu. Dabar jau 3 metai kai turiu ja pravaziavau 50000km ir keiciau tik kaladeles ir tepalus visiskai jokiu problemu, pili benza ir vaziuoji 2.0 benzinas traukia normaliai pilnai uztenka. Masina didele minksta ir labai patogi, garso aparatura fantastiska yra usb, bluetooth, bagazine tikrai didele, be problemu telpa saldytuvai, skalbenkes kai kurie foteliai. Ant kelio stovi puikiai kaip ikalta. Sitas modelis yra vertas daug daugiau nei jis kainuoja siai dienai ir daug geresnis nei panasus konkurentai kaip audi a4 a6 ar vw passat ir tt.. Turbut senesni modeliai sugadino reputacija fordui,kad zmones ziuri i juos atsargiai. Neklausykit nesamoniu,kad ten kas genda ar pan...genda tik 1.8 dyzeliniai ten kazkoks brokas .. Is minusu tik skarbonkes garsas uzdarant duris ir garso izoliacija ne pati geriausia, bet ji geresnenei japoniskuose masinose. Sitas modelis labai tinka seimai arba taxi bizniui Jokio remonto,kaladeles tepalai Nebijokit benzininiu varikliu pilsit tik 1-2 daugiau nei dyzeliui. Atsargiai! neimkit 1.8 dyzelio. Atidziai rinkites pawershift deze. Jei perkat Ecoboost 2.0 benza tikrinkit kompresija buna problemu su ziedais. Good luck
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-03
Mondeo 2011 2.0 EcoBoost 176 kW PowerShift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, galia, malonumas vairuoti, elektra šildomas priekinis stiklas, automobilio kokybė
Pašaliniai garsai šen bei ten,
Su šiuo automobiliu nuvažiavau jau 30000km. Automobilis pirktas naudotas iš oficialios atstovybės, su tikra, Ford duomenų bazėje registruota rida (139000km). Perkant atliko 1 lygio aptarnavimą (variklio tepalai ir viskas, kas su tuo susiję) ir 2 lygio aptarnavimą (automatinės pavarų dėžės tepalų keitimas). Automobiliu labai džiaugiuosi kiekvieną dieną, kai juo tenka važiuoti. Tokio dydžio automobiliui variklis yra puikus - itin dinamiškas, leidžia pasimėgauti greičiu prie bet kurių apsukų. Sakyčiau tokiai galiai pakankamai ekonomiškas. Jokie kondicionieriaus įjungimai ir pan. veiksmai sąnaudų neįtakoja. Automobilis labiausiai džiugina savo salono medžiagų ir surinkimo kokybe - panelės plastikas yra minkštas ir negirgždantis. Durelių apmušalai su kietu plastiku, tačiau taip pat negirgžda ir nekelia jokio papildomo pigumo/prastumo jausmo. Itin patogu - standartiškai esantis priekinis šildomas stiklas, taip pat kuro papildymo sistema be dangtelio. Apsisukimo spindulys, kaip kituose komentaruose paminėta, yra nemažas, tačiau tai ne mini-hečbekas, tad kitaip tikėtis būtų kvaila. Šiaip itin maneveringas, puikiai stovi kelyje. Vairas yra tarp sunkaus ir lengvo, sakyčiau sportiškesnis ir mano pomėgius tenkina, bet ieškantiems itin lengvo vairo manau netiktų. Pakaba taip pat yra sportiška bet tikrai ne per kieta. Sėdynės patogios, per mėnesį su automobiliu padarau vidutiniškai 1200km, teko važiuot vienu važiavimu 600km atstumą, tai tikrai neišvargino. Dviejų sankabų automatinė dėžė su skambiu "PoweShift" pavadinimu taip pat puiki. Pavaras į viršų junginėja nejuntamai, į apačią kartais galima pajausti. Kas gal kiek nuvilia tai salono garso izoliacija. Geresnė nei vidutinė, tačiau tikiesi geriau. Labiausiai pasireiškia važiuojant autostrada >130km/h - girdisi švilpimas. Taip pat smulkūs garsai salone (gali būti tik mano automobilio problema) - pavyzdžiui barškėjo keleivio saulės skydelis. Lengvai sutvarkiau, bet vistiek erzina. Taip pat - jei komplektacijoje yra šaldomas bardačiokas - jis labai girgžda ir sunkiai atsidaro. Kaikuriais atvejais greičių dėžė taip pat paerzina. Tokie atvejai - kai įvyko kažkas "netikėto", pavyzdžiui stabdant link šviesoforo užsidegė žalia ir norisi greičiau vėl važiuoti - truputį užtrunka kol antra sankaba persigalvoja kad pavarą jungtų ne žemyn, o aukštyn. Žiemą ar tiesiog šaltu metu būna nemalonu rytais - iš glušako vamzdžio garai eina kamuoliais (neperdedu). Kai viskas įkaista - nemalonumas dingsta. Per 30000 km keičiau priekinius stabdžių diskus ir kaladėles, priekinius atraminius guolius. Vėliau diskus teko patekinti, tiesinti vieną ratllankį. Pasitaiko atvejų, kai automobilis neužsiveda, t.y. sukant raktelį - jokios reakcijos. Po keleto bandymų susitvarko. Dėja - problemos niekas taip ir nerado iki šiol. Variklis didokas, telpa 5,5l tepalų. Tepalus su filtrais reikia keisti kas 20000km. Iš esmės nei eksploatacija nei remontas nėra brangūs, dalys prieinamomis kainomis. Rinkis iš galingesnių variklių asortimento, pilti kokybišką kurą iš aukšto lygio degalinių, nepraleisti aptarnavimo darbų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-03
2014 Mondeo 1,6 benzinas , 88 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, malonus važiuoti, gražus dizainas,
MAXIMOS aikštelėse manevringumo nėra per daug. Kai kurios detalės keičiamos kiek sudėtingai. Daugiau esminių trūkumų nepastebėjau
Puikus automobilis. Patikimas ir patogus. Labai patogios sėdynės, visai nevargina ilgoje kelionėje. Variklis kaip tokia automobiliui gal galėtų būti kiek galingesnis, bet kitą vertus jis be jokių turbinų, patikimas ir tikrai ekonomiškas. Nors didžiąją dali laiko važinėju po miestą, vidurkis gaunasi 7,4 l. Gainiojimui jis nelabai tinka, bet protingam ir maloniam važiavimui tai pats tas. Verta pasidaryti antikoroziją, kol nepagavo rūdys. Tuomet rimtesnių problemų bus išvengta. Turėjau ne vieną AUDI ir tautos automobilį VW, bet turiu pripažinti, kad šitas MONDEO jiems labai mažai kuo nusileidžia, o daugeliu rodiklių ir geresnis. Žodžiu atgal į tautos numylėtinius nebenoriu. Na, kaip FORDAS turi ir keistenybių. Salono filtras keičiasi tik nuėmus greičio pedalą, arba lemputes keisti tenka išėmus farą. Laimei, lemputės dega retai. Žiūrėti, kad nebūtų pagautas rūdžių, nes MONDEO jos graužia greitai. Nusipirkus pasidaryti antikoroziją. Tekstilės apmušalai reikalauja priežiūros, tad jei tingisi tuo užsiimti, geriau rinktis veliūrą ar odą. Atkreipti dėmesį į kondicionieriaus vamzdelį, nes jei auto padėvėtas, tai silpna vieta, o kainuoja apie 300 eur.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...306