Markės

Atsiliepimai

Smulkiau Volvo S60
2010 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-18
Nuostabus Volvo S60 T6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gausi komplektacija vairavimą padaro tikru malonumu, daug saugos sistemų, labai greita.
Kaip ir daugumoje Volvų apsisukimo spindulys galėtų būti geresnis, nors jau pagerėjęs, lyginant su senesnės kartos auto.
Labai daug gerų emocijų teikiantis automobilis. Galingas naujos kartos (2015 m.) 2.0 benzininis variklis (DriveE) su 225 kW džiugina dinamika, energija ir greičiu. Turiu nepilnus metus, bet džiugina pilniausia komplektacija (platinum + papildomi tech/saugumo ir komforto paketai), visos įmanomos saugumo sistemos (automatinis stabdymas, adaptyvus autopilotas, adaptyvūs xenonai, automatinės ilgosios šviesos, linijų asistentas su važiavimo krypties korekcija, BLIS, parktronikai, kamera, skersinio judėjimo įspėjimas, ParkingPilot pats įsiparkuoja suradęs vietą ir t.t.) elektrinės, visos šildomos sėdynės su atmintimi, šildomas vairas, stiklas, apiplovimo purkštukai, Harman Kardon aparatūra ir t.t., tad vairavimas vienas malonumas. Nauja 8 pavarų automatinė greičių dėžė mėto bėgius nepastebimai. Automobilis ekonomiškas, netaupant vidurkis vasarą 8,4 l/100 km, žiemą 9,7 l/100 km, be to važinėju daugiausia mieste, Trasoje vasarą 7 l/100. Su R19 ratlankiais pakankamai komfortiška. Prieš perkant tikrintas Sostenoje. Kol kas tik planiniai aptarnavimai, nuvertėjimas nedidelis. Tikrintis autorizuotame servise ir ieškoti su gausia komplektacija (bent jau Platinum).
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Lamborghini Aventador
2011 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-17
Nu nu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atrodo įdomiai
nepatikimas tdi variklis
Neturiu, bet mldc mašina
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler 300C
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-17
Chrysler 300c 3L CRD 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patogus, charizmatiškas, patvarus, žiema kapstosi iki paskutinių - užstrigęs nebuvau.
Žiūrėti elektroniką, žiūrėti rudys, imti patikimu variklių, televizorius, kūro sanaudos(kaip kam).
Labai charizmatiškas ir patogus automobilis, labai erdvus ir galingas. Miesto gatvėmis manevruoti nesukėlė jokių problėmu. 2019 pradžioje vis dar išliko pastebėjimas ir daug dėmesio sulaukiantys. Labai gera trauka iš vietos, spaudžia prie sedynės kaip reikia. Kūro mieste 13 (žiema 15) užmiestyje 7 litrai. Iš esmės mašina yra patvari, jeigu nėra suvarytas lavonas. Dėžės ir varikliai labai geri (merso), dėžės eina po 500000km be problemų, varikliai milijoniniaii (2,7b yra blogiausias, 3crd ir 5,7bezinas skaitosi vieni geriausių variklių). Jeigu lyginti 3l šešių cilindrų dyzelį su 3,5 šešių cilindrų benziną aš rinkčiausi vairavimo komforto atžvilgiu dyzelį, nes dyzelinio varikli veikimas praktiškai nesigirdi ir daug kas nesupranta, kad tai yra dyzelis. Antra dalykas ir kuris lemtų mano tokį sprendimą yra trauka (510 sukimo momentas) , Mašina iš vietos juda taip, kad sunku atsiplėšti nuo sedynių. Benzinas traukia silpniau ir laimi kažkur nuo 80kmh lenktynese. Dyzelis iki 80km važiuoja labai vykriai ir energinai, poto jau pradeda silpnėti. Kalbant apie eksplotacija. Mašina iš esmės mėgsta parudyti, nors pats dar antrą žiema eksplotuoju, bet jau matau po truputi atsirandančiais rudeles - rekomenduočiau kiekvieną žiemą pūsti antikoroziniu. Vidus kokybiškas, kartais barška dūrų apmušalai, bet labai retai ir dažniausiai kai muzika buna ant max. pats garsas ir garso kokybė yra labai gera, boston premium audio aparatūra su stiprintuvu ir subuferiu veikia super. Jeigu imti šią mašiną tai tik juodą, šį spalva geriausiai atrodo ir jauniną mašiną. Silpna priekinė važiuoklė. Interjere daug plastmasės. Perkant svarbu suprasti, kad eksplotacija yra kiek brangesnė nei pasato, bet kelyje tave gerbia. Taisiau per 1,5metų laikotarpį (kaina su darbu) * Tepalai - 70 eurų * Kaladelės - 80 eurų *12 sailentblokų - 200eurų *Šarnyras - 80eurų *Kardano gumos - 200eur *Abi naujos xsenon lemputės - 200e *Akumas - 100e *žvakė - 40eur *televizorius - 400e *Padangos r18 naujos - 300e Bet svarbiausia, jeigu sutaisai - pamiršti tą detalę, patvari. Per 1,5 metų automobilis ne karto nepavėde, jeigu kažkas ir lūžta, duoda apie tai iš anksto žinoti ir nebūna taip kad sustojai ir viskas. Vienas įdomesniu dalykų, negalima visam laikui ištrinti mašinos klaidų, jos dingsta tik tada kai pataisai gedimą (jei ištrinama po 7 dienų dažniausiai vėl išoksta klaida) Svarbiausia atkreiptį dėmesį į minusus kurios išvardinau, kūro sanaudas, elektroniką (ar viskas veikia), xsenonus, turbiną, variklį, dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Signum
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-12
Opel signum 2,2 dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagi,maza,graziai atrodo,mazai genda
Neekonomiska, silpna elektra, prastos dezes automatines, kieta vaziuokle, variklis rija tepalus
Auto saltu varikliu reik sukelt apsukas iki 3000 kad prasidet trauka o siltu varikliu eina viskas ok. Isilus traukos uztenka. Uzmynus dugna vos ne soka is vietos apsukos pakyla iki 5000 tada permeta kita begi ir toliau sauna greiciau. Del sito dedu minusa. Deze kartais truktelna ties 30km per h kartais ne kartais uzeina is D i R ar atvirksciai perjungi tunktelna kartais veikia kartais ne tiptronic. Nzn cia normalu ar man papuole su deze damusta. Meta daug klaidu nereiksmingu pvz dega oro truksta padangose nors jo pakanka ar lempa nedega nors visos dega turi problemu su elektronika. Garso izolecija prasta. Vaziuokle kieta. Bet vaziuot du ja smagu man ji valgo nuo 9 iki 10 pagal mane daug. Beja kompo bortas irgi pjauna gryba. Gal atsisakyt 2,2 dyzelio automato nes sanaudos dideles o taip tai nko ciudno nera
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Astra
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-12
Astra H 2005 1.9 - 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus,bet ekonomiskas varklis,nerudija
Neina isjungti ESP(mano turimoje versijoje),silpnos trumposios sviesos, kartais neatpazista rakto.
Perskaiciau visus zemiau esancius atsiliepimus ir nustebau,kad daugumos nuomones apie si automobili labai skiriasi. Manau tai priklauso nuo pacio vairuotojo,vairavimo budo ir t,t. Parasysiu tik savo asmenine nuomone ir patirti su Astrike,kas man bus trukumai kitam gal bus pliusai ir atvirksciai:) Per 2,5 metu pravaziuota 51000km. Pirkau astra nes greitai reikejo kito automobilio.Rinkausi tarp golf-5 2.0tdi,honda civic 2.2 cdti. Pries tai vazinejau vien universalais ir tik nusipirkes hecbeka supratau,kad man tie universalai niekada nebuvo reikalingi.Bet paieskoms laiko nebuvo tai emiau pirma pasitaikiusa astra. Rida tikriausiai atsukta,jokiu serviso knygu. Ispradziu nepatiko gan pigokai ir tusciai atrodanti automobilio panele, ypac oranzinis (ryzas) skydelio apsvietimas. Bet per 2-3 dienas prie visko pripratau. Pries tai vazinejau vien universalais ir tik nusipirkes hecbeka supratau,kad man tie universalai niekada nebuvo reikalingi.Tik nusipirkus reikejo paremontuoti. Stabilizatoriais antgalis bildejo. Nesalde kondicionierius. Pardavejas aiskino,kad uzteks freonu uzpildyti,bet itariau,kad bus kazkas daugiau. Buvo kiauras kondicionieriaus radiatorius. 80 eur radiatorius +50 keitimas su freono uzpildymu. Po dvieju savaiciu uzlinko starteris,40 eur restauravimas. Sutvarkius 50 tukst km vaziavau visiskai be jokiu remontu. Jau norejau pagirti vaziuokles patikimuma bet ka tik teko keisti abi galines spyruokles 2x10 eur (nenaujos) ir viena galini amortizatoriu 10eur(naudotas). Spyruokles galejo luzti nes daznai tenka patampyti priekabele su kroviniais iki 1.5 tonos. Sankaba,smagratis kol kas laiko nors ir tampau svorius. Bendrai apie pacia vaziuokle tai ji kaip tokios klases auto minksta,auksta, drasiai galima vaziuoti prie bordiuru,nevargina ir ilgesnese kelionese. Garso izoliacija nuo 130km/h jau reikia saukti norint susikalbeti. Bet sportiskumo vaziuokle visiskai neturi,nemegsta staigiu pasukiu,aktyviam vairuotojui nepatiks. Variklis 1.9 - 110kw tikriausia smagiausia automobilio dalis, traukia laaabai smagiai visom pavarom. Nereikia bijoti lenkiant kita auto spesi ar nespesi. Traukia nuo pat 1200 rpm. Daugiausia vaziuoju mieste,trumpais atstumais,darbai,namai,reikalai ir kartais svaitgaliais kur nors i tiesu plenta islekiu. Sanaudos 6.5 ltr netaupant,palakstant. Jei mano mergina vazineja tai atrodo degalu rodykle visai nekrenta :) Gaila ,kad minskta vaziuokle visiskai nesiderina su sportisku varikliu. Su motoru bedu nebuvo, kuriasi idealiai ir prie -25C, zvakiu dar nekeiciau.Pirkdami su 1.9 -110kw tikrinkite isiurbimo kolektoriu,jiems isklera sklendes,uzkemsa kolektoriu,dingsta trauka,pradeda mesti duma. Geriausia keiciant pagrindinio dirzo komplekta tuo paciu ir nuimti kolektoriu,islupti sklendes,uzvirinti skyles... Trukumai. Mano versijoje neina isjungti ESP, ziema pasilinksminti su rankiniu stabdziu nepavyks. Nera variklio temperaturos skales skydelyje, del to kad neveikia termostatas supratau tik rudeni,kai pamaciau kad nesildo salono. Termostatas apie 40 eur. Per salcius uzsala bagazines atidarymo jungtukas,jokie tepaliukai nepadeda. Silnai sviecia trumposios sviesos. Kartais neatpazista rakto,reikia pasukti 2-3 kartus norint uzkurti,bet tai nutinka gal 1-2 kartus i menesi. Piusai; nerudija, ekonomiska,galingas variklis,gali palikti nerakinta niekas neims. Nors astra tarnauja puikiai,bet jau norisi sesti i solidesni,vyriskesni,sportiskesni automobili. Subalansuota moterims ,bet tinka ir vyrams :) Remontos pigus,detales tiek naujos tiek naudotos pigios. Nors nedaug teko remontuoti. Tikrinti isiurbimo kolektoriaus sklendes, netiketi ka pasakoja pardavejas:)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Megane
2002 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-09
Nei geras, nei blogas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi, ekonomiska, nerudija, graziai atrodo
Per nepilnus du metus jai isleista tiek kiek ji pati kainavo. Prasta garso izoliacija. Turi nemazai "ligu", kurios pasireiskia daznam renault
Kokie 5 metai iki nusipirkimo, as ziuredavau i tu meganiu gala, atrode keistai, neiprastai, bet man patiko. Mane supantys zmones renault nevairavo, ir is ju sklido kalbos kad reno gavno. Atejo laikas kai reikejo automobili pirkti, ir gan skubiai. Biudzetas didelis nebuvo, ir pradejau dairytis i meganes. Apziurejau, pravaziavau, visai patiko, paspaudem rankom su pardaveju ir sekanti ryta susitikome regitroje perrasymui. Kaina - 1200eur. Tiek man kainavo baltas, 2005 metu, 4 duru hecbekas su dyzeliniu 1.5 60kw varikliu, nuvaziaves apie 250 000km (nezinau ar rida tikra). Trukumeliai buvo pagrinde kosmetiniai. Ai, ir isorines duru rankeneles, jos sunkiai veike. Vienu duru net nedarinedavau, ant kiek sunkiai rankenele vaiksciojo. Ai, ir po lietaus duru kisenes, kur daiktus galedavai susidet, uzsipildavo vandeniu. Nors nebuvo dauzta, bet vairuotojo durys buvo pakritusios, tai jeigu visas kitas duris norint uzdaryti, uztekdavo gan lengvai pastumti, vairuotojo duris norint uzdaryti, reikedavo jas vozti. Na, bet cia vienos bedos buvo ju liga, kitos ne. Apskritai automobiliu buvau gan patenkintas, nors jo komplektacija nebuvo ta is geresniu. Mechaniniai veidrodeliai, ne tiek daug vietu daiktam susidet, 2 elektriniai langai, be porankio. Aisku, garso izoliacija nieko ispudingo, kai vaziuoji 100km/h, tu supranti kad tiek ir spaudi, nes girdi vejo svilpima, viska kas vyksta aplink automobili. Kitaip sakant kuo didesnis greitis, atitinamai ir svokstimo girdisi daugiau. Bet pripratau ir labai tas neerzino. Borto kompiuteris, radijo valdymas nuo "lopeteliu" prie vairo, buvo malonus patogumai. Kas dar patiko, tai kebulo korozijos nebuvimas. Beveik visos iki tol turetos mano masinos turejo rudziu, renuske - ne. Na tik viena ant bagazines dangcio puslele, bet tokio dydzio kad nesukau galvos (ir gerai padariau). Buvo viena arka gale visiskai nubraukta iki metalo (ankstesnio savininko), netvarke, as irgi netvarkiau, tai per ~4 metus niekas su ja nesidare. Ziauriai awesome. Po puses metu nuo nusipirkimo/technines apziuros sava eiga praejimo, vaziuojant per gulinti policininka pradejo duslintuvas i dugna dauzytis. Buvo nuvaryta i autoservisa pakeist gumos, ir mano nuostabai ta duslerkos guma kainuoja ne 3 eur, kainavo gerokai daugiau, nepamenu kiek, gal apie 17, kazkas tokio, bet ji ten sustresne, tai tebunie. Tuo paciu ir pakaba patikrinta, reikejo si bei ta pakeisti, tai kainos daliu labai nesikandzioja, bet kai ju viena kita trecia pakeiti, dar darbu kainos, nu ir gaunasi apie 150eur, nebuni ziauriai patenkintas. Nu bet masina yra masina, devisi, reikia vis paremontuot. Keiciau tepalus, filtrus, stengiausi kas 10 000km tai atlikti. Bet nezinau ar autoserviso pasirinkimas pakiso koja, ar Reno gavno, bet praejus metams nuo nusipirkimo prasidejo nesamones. Sunkiai uzsivesdavo. Is pradziu is antro karto, laikui begant pradejo is penkto. Visad kai masina isilus taip nutikdavo. Tai buvo pakeisti visi filtrai. Niekas nepasikeite. Po to generatoriaus guolis strigt pradejo, buvo pakeistas, tuo paciu ir dirzelis pakeistas, ir nusprendziau kad tuo paciu reikia vandens pompa ir kita dirzeli pakeisti, nes jau senam buvo sueje beveik 100 000km. Nesivedimo problema tik progresavo. Nuvaryta i kita servisa, pakeite TDC (top dead ceter) davikli, nes del jo mete klaida. Gal 60 eur uz viska. Praejo kelios dienos ir vel tas pats. Nusipirkau bluetooth odb2 skaneri, nusiskaiciau pats klaidas, maciau kad dar del pakaitinimo zvakiu meta klaida. Okey, gal jos ir gali turet itakos (buvo jau rudeniskas oras prasidejes, ir problema su nesivedimu budavo esant vesesniam orui, bet jau isprogresavus kad sunkiai vesdavosi tiek silta, tiek salta, bet kartais ir is pirmo karto uzsivesdavo, nebuvo desningumo jau). Servise pakeite pakaitinimo zvakes, uzsimine kad starteris silpnokai veikia. Sakau, kai zinot kad del jo sunkiai vedasi, sako nezinau, gali turet itakos gali neturet. At this point, masina rytais jau dazniau uzsivesdavo panaudojant uzvedimo purskala, nei pati. Sako, davai kompresija patikrinam. Patikrino. Du cilindrai is 4 turejo zemesne kompresija nei 20. Ten 12/15/23/ir paskutinio nepamenu. Ir cia buvo issiskyrimo priezastis. Automobilis, kuriam ka tik pakeisti visi dirzai, tepalas, filtrai (net salono filtra pakeiciau), visos lemputes, issiurbtas, nuvaskuotas, su pusmeciu technikines, iskeliavo perekupam uz 400 del tos faking kompresijos. Gal cia klaida buvo, bet nervu jau daug kainavo, ir jau buvo riba kai nusibodo i ja kist pinigus. Isitikinti kad variklis geros bukles. Patikrinti kiekviena mygtuka salone, viskas turi veikti, kitaip gali gresti brangus remontas. Nerizikuoti, ir nusipirkus keisti laiku tepalus, dirzus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-08
Automobilis iš kurio nesinori išlipti ....
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, ekonomiškas, patikimas, smagiausias auto kokį esu vairavęs.
Nėra, aišku nepritaikytas šeimai, bet jis ir sukurtas vairavimo malonumui :)
Malonus važiuoti tolimose kelionėse, ekonomiškas, jaučiasi prabanga ir kokybė pridėta daug prabangos detalių, graži išvaizda (AMG apdaila). Turiu metus laiko, per tą laiką pravažiavau 20 t., dabar prireikė patvarkyti važiuoklę. Automobilis, su kuriuo norisi važiuoti ir važiuoti.... Patikimas, reikėjo patvarkyti važiuoklę, nors rida apie 260 t., gali būt kai pirkau buvo nežinia kiek atsukta.... 2,7 dyzelinų varikliai laiko iki 500 t. ir daugiau Nenupirkti nudrožtą ar skenduolį, tada nenorėsi skirtis su juo ;)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-08
E39 3.0d mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, minksta vaziuokle, variklio patikimumas, mazos kuro sanaudos.
Dazni gedimai, brangus remontas, vairas ganetinai sunkiai sukamas mieste.
Tris metus turiu si automobili. Pirkau uz 3000 euru, remonto islaidos apie 4000 euru (liro servisas). Labai malonus vairuoti automobilis, ypac tinkamas ilgoms kelionems (vairas ganetinai sunkiai sukasi, kai reikia parkuotis mieste). Tobula surinkimo kokybe - salone ne vienos subraizytos ar luzusios detales. Labai mazos kuro sanaudos - vairuoju neskubedamas, lengvai uztenka 6.5l/100km, traukia labai smagiai. Keisti teko daug: zvakes, sklendes, termostato apsauga, visi amortizatoriai, vaziuokle bent karta i metus taisoma, abu veleno davikliai, diskai ir kaladeles ir dar daug smulkmenu. Surudijo priekiniai slenksciai, galines arkos, bagazine, statramstis po bagazine. Visiskai beviltiskas ant ledo, taciau per salcius kuriasi is pirmo pasukimo. Beveik neimanoma rasti tvarkingo, todel nusipirkus reikes remontuoti reikes itin daug. Turintiems galimybe tvarkyti patiems gal ir neblogas variantas. Maniskis jau nuvaziavo 300 000 km ir atrodo, kad sveikatos dar daug. Antra karta tokio nepirkciau ir nerekomenduoju jaunimui.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW X5
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-07
X5 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis,dėžė
Labai brangus remontas,brangus kasko draudimas,plius reikia montuot papildomą signalizaciją,didelės kuro sąnaudos mieste,prasta salono kokybė,nepatogus įlipti ir išlipti.
Nuvylė labiau nei buvau pasiruošęs.Per pusmetį spėjau nemažai sumokėt už gedimus,kurie privertė suabejot bmw kokybe.Pirkau jau suremontuota iš po nedidelio mušimo i kairį priekinį kampą.Teko pasikeist keleivio pusės veidrodėlį, nes nebeveikė valdymas,parktronikų daviklį gale,nudegė led juosta ant durelių vairuotojo pusėj,ir starterį.Rida 250000 km.Komforto atžvilgiu irgi nieko įspūdingo,bet tai visureigis ir tai pasako kad posūkyje būk atsargus,nes krypsta nemenkai,lyginant su prieš tai turėta skoda superb.Salono kokybė irgi ne ką geresnė nei skodoj.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi Q7
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-07
q7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dydis
Išlaikymo kaštai, variklis silpnokas
Visų pirma noriu pasakyti, kad jį turiu ne aš, o draugas turėjo, dabar turi q5. Važiavimas super, didelis, fainas automobilis. Su kameromis ir parktronikais parkuotis lengva. Didelis iš išorės ir vidaus, bet valdyti tokį monstrą lengva. Apie patį automobilį galiu atsiliepti tik gerai, bet... Išlaikyti tokį monstrą gali pasirodyti kur kas brangiau nei atrodo. Mes juokaujam, kad 11 salerkos ima stovėdamas vietoj ant laisvų apsukų. Ir išties, kuro ryja realybėje tikrai daug, pradėti skaičiuoti reikia bent nuo 13 ltr. Nuo 2011 metų sako jau galimi ir iki dešimties bandyti tilpti. Įspūdingas automobilis, bet įspūdingas ir jo išlaikymas. Dabar nusipirko q5, žymiai pigiau eksploatuojasi, bet jausmas kaip iš merso į golfą persėdus. Užtat piniginė pilnesnė lieka. Susitaikykti, remonto bus. Tikrai rekomenduoju pirkti, bet dėl visa pikta įvertinkit savo piniginės storį. Tai labai geras, bet labai brangus automobilis. Kaip range roveris, tik gražesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Leon
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-07
Seat Leon 2002 1,9TDI 81kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, greit šyla, trauka, nedidelis, mažos kūro sąnaudos, patikimas ilgose kelionese, išvaizda.
Traukia drėgme, barška salono plastmasės, kietokas, išlenda visokios smulkmenos kurias reikia pakeisti ar tvarkyti ir vėl į trasą ilgam laikui be problemų
Automobilis stovi ant Golfo 4 bazės. Bet man lyginant kažkas tarp ketvirto - penkto golfo tiek išvaizda tiek interjeru. Variklis nenužudomas 1,9 dyzeliukas 81 kW. Pilk bet kokį kūrą visvien važiuos. Pliusai būtų mažos kūro sąnaudos, gera muzikos sistema, manevringas automobilis. Gal kiek žemokas kaimo keliams būtų ar prie ežeru atokiausiu privažiuoti. Galios lakstyti netrūksta, norit skraidyt - pirkit cupra, benzinine. Stebėkit jei perkant rida pasiekus apie -200tūkstančių, prašykit serviso dokų kas buvo keista ir pakeista, nes pradėda birėti detalės kurios nebuvo niekada keistos. Turbina taip pat pradės perpūtinėt jei ne klebonas vairavo. Na remontai nėra brangūs, bet gali pabost kol viską sukeisit. Jei mašina nedaug važinėjat - neges visai. Prie -25 vedasi kaip naujas. Labai plastmasinis salonas, barška tarška kas netingi. Kietokas. Didžiausias minusas seatų pirmos laidos - traukia drėgme, rasoja langai. Na, komforto nepardaugiausiai, nebent važinėsit keliais kaip ledo lygumas. Pamylsite mašina - mėgausites vairavimu. Lyginant su golf 4 - tai žinoma, kad nepopuliaresnis variantas ir parduoti sunkiau, bet nuvertejimas dideja su metais. Tikrinti serviso istorija jei rida virš 200-250tūkstančių, nes gali reikėti daug ką tvarkyti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota C-HR
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-07
Vairuoju jau metus iš salono.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis.
Komplikuotas telefono ekrano dubliavimas multimėdijoje,kad užsineša antisusidurimo radaras,nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, Nėra zapaskės.
Benzinas 1.2 Turbo FWD benzininis Automatinė (CVT) Active Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis, trūksta vairo šildymo kitą kartą pasirinkčiau Taip pat TOYOTA nebendradarbiauja su Mirrorlink, todėl prijungti bet kokį tel. kuris nepalaiko mirrorlink prie automobilio monitoriaus bus sudėtinga, kol kas labai nereikėjo bet manau reikės paburti. Geriausiai jungiasi LG mirror drve progremėlė su LG telefonais. Jei multimedija be navigacijojos tai tas ekranas nelabai naudingas tik, kad gražus ir galinio vaizdo kamerai parkuojantis. Puikiai veikia laisvų rankų įranga, automatiškai prisijungia be priekaištų. Variatorius veikia puikiai įvairiais režimais sportiniu, eko, ir normaliu, aišku paspaudus garsas yra tačiau reikia atsiminti kam automobilis kurtas t.y. miestui, taip pat tikėtis kuro taupymo nevertėtų. Metus pavažinėjęs dar nepasigailėjau, kad nusipirkau. Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip: -Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas. Pastebėti minusai: Automatiniai valytuvai pradėjus važiuoti į lietų sureaguoja per vėlai galėtų reaguoti greičiau. Esant šlapdribai būna, kad užsineša antisusidurimo radaras po TOYOTA ženklu. Nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, nors viskas ant automatikos ir mažai juos čiupinėti reikia. Nėra galimybės atjungti automatinio priekinių žibintų apiplovimo, po 5 paspaudimų ant priekinio lango, vienas papurškimas ant žibintų. Nėra zapaskės, nors toyota garantuoja tokiais atvejais pilną servisa visoje europoje, ateityje parduodant auto jau be garantijos bus minusas, manau reikės investuoti į zapaskės įrengimą. Remontuoti nereikėjo, praktiškai nenuvertėjo. Atkreiptinas dėmesys, kad kasmetinis aptarnavimas per garantiją nebrangus. Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip: -Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-06
BMW 525D 130KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu važinėti užmesti
Nėra patikimas, greitas nuvertėjimas, jau morališkai senas
Važinėjau 2 metus Lietuvoje, pirkau labai brangiai ši automobili su mintim nusipirkti automobili kuris mažiau ges. Tačiau automobilio eksplotavimo išlaidos mane tiesiog šokiravo. Jeigu galvojate pirkti ar tai 525D, 530D (130KW arba 160kw) būtinai žiurėkite į šiuos momentus: - Vairo kolonėle (pas visas bilda remontas nuo 400) - Dėžė (šokinėja apsukos važiuojant, veliau atsiranda vibracijos, remontas irgi nuo 500) - Priekinė pakaba (nuolat kažkas bilda nors mažai kas ten yra) - Purkštukai (mašina gali dirbti gražiai tačiau korekcija jau gali būti blogos, restauracija brangi) - Relė + žvakės (visi tie laidai, relė, žvakės tai pat reikalauja kiekvienais metais pakeitimo kainą 200). - Turbinos (dažniausiai visos turbinos jau pagyvenusios ir reikalauja restauracijos po 250 000 km) - Viduje kompiuteris CCC (užgesta neisijungia, remontas nuo 200). - DPF (pas visus jis užkimštas, dažniausiai reikia pjauti kaina nuo 150) - Grandines (keist reikia po 300 000 km keitimas nuo 400) Tai pat yra daug kitu jų lygų, todėl realiai sulužti gali viskas. Pati mašina nėra visiškai patikima, FL modeliai nuo 2007 metų turi dar daugiau problemų su varikliais, grandinėm. Automobilis vidutiniškai sunaudoja 13 litrų mieste, tačiau Vilniuje žiema dažniausiai rodo 15, važiuojant magistralė 7,5 todėl sanaudos yra irgi nemažos. Paprasti aptarnavimai tai pat nėra pigus, vien tik tepalų pakeitimas su filtrais išeis apie 200EUR. Taigi automobilio eksploatavimo išlaidos atsiejo tiek pat kiek pats automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota C-HR
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-06
Vairuoju ir džiaugiuosi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, saugumo paketas, manevringumas
Nėra
Šį automobilį vairuoju antrus metus.Patenkinta tiek jo išore, tiek vidumi. Ypač kokybiškas salonas, jokių barškančių plastmasių, visi mygtukai patogiai išdėstyti.Patinka ,kad yra,,pagalbininkai", ypač nukrypimo iš eismo juostos sistema, perspėjimas apie gresiantį susidūrimą. Stabili posūkiuose, manevringa. Galios užtenka (ne lenktynėms skirta).Vietos taip pat pakanka, tiek salone, tiek bagažinėj.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo S60
2010 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-05
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, Patvarumas, Isvaizda, Garso izoliacija, Garso aparatura, Gale sociai vietos
Galetu buti apsisukimo spindulys mazesnis
Labai smagi masina. Turejau BMW 530D tai nera ka lyginti. Ta buvo smagi bet sita stoga rauna :) Remontuoti per tris metus neteko. Tik tepalai. Volvo patikimi auto bet jai tenka remontuoti tai tik originaliomis dalimis ir tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Insignia
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-04
Insignia 2.0 125 kw 400nm
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Led žibintai,gražus ir erdvus salonas,bose aparatūra,automatinis parkavimas,360 vaizdo kameros,nebloga garso izoliacija.
Automobilis naujas,minusų dar nepastebėjau
Prieš 2 savaites isigijau nauja.Komplektacija sudėliota praktiškai viskas kas buvo imanoma.Papildoma garso izoliacija,šildomas vairas,led žibintai,bagažinės atidarymas be rankų,sport režimas,EGR perforuota oda salonas,masažas,linijų asistentas,automatinis parkavimas,elektra šildomas priekinis stiklas,8 pavarų apd,perspėjimas dėl galimo susidūrimo ir t.t. Nuvažiuota dar tik 3000 km. Prieš tai važinėjau tiguanu,persėdus i insignia esu maloniai nustebęs,tikrai verta sumokėt 200 euru už papildoma garso izoliacija,nes važiuoja pakankamai tyliai.Gerai seka linijas,led inteligent veikia be priekaištų,salonas labai geros kokybės,labai gerai jaučiasi kad po variklio dangčiu 400 nm.traukos tikrai užtenka normaliam važiavimui,o jei su sport,tai rauna kaip reikiant.Automatas veikia be priekaištų.Kuro sąnaudos 7 ltr/100 km.netaupant,važiuoju 40 %mieste 60% užmiestyje.Geras pagalbininkas 360 vaizdo kameros.Lyginant kainą ir kokybę,neblogas pirkinys.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C5
2000 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-04
Citroen C5 2.0 HDi (2004 m.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, komfortas, patikimumas, nebrangios dalys
Smulkūs gedimai, kartais neišsiversite be specializuotų servisų
Automobilį įsigijau prieš 3,5 metų, tuo metu skaitiklis rodė beveik 300k km, dabar jau beveik 400k. Su hidraulika jokių problemų neturėjau išskyrus išsireguliavusį aukščio daviklį ir pora surūdijusių vamzdelių, kas nesunkiai sutvarkoma. Variklis kol kas nerodo jokių pavargimo žymių. Kadangi persėdau nuo benzino, dūmingumas su metais tik mažėjo. Važinėju maždaug pusę laiko mieste, pusę užmiestyje. Važiuojant užmiestyje važiuoklė dirba puikiai, apskritai automobilis gerai laiko kelią. Tačiau vairavimo pojūtis visai nesportiškas, auto labiau tinka ramiam komfortiškam važiavimui. Nors važiuoklė labai išgirta, važiuojant prastesniu keliu tikrai neplaukia kaip koks XM'as. Gal dėl to, kad šiame auto yra paprastesnė važiuoklės versija be centrinių sferų. Automobilis puikiai tinka ilgesnėms kelionėms, nes sėdynės labai patogios, ir vairavimas nevargina. Važiuojant autostradoje galėtų būti geresnė garso izoliacija. Salonas gana paprastas bet kokybiškas. Netrukus po pirkimo pradėjo varvėti vairo kolonėlė. Restauravimas atsiėjo apie 350 eur. Kadangi jau nuvažiavau beveik 100000 km, teko paremontuoti ir šį tą daugiau. Iš rimtesnių keisti galinio tilto guoliai, rankinio stabdžio sistema, priekinis ventiliatorius. Keistos trys vidinės durelių rankenėlės (lūžta). Apskritai automibilis patikimas, nebuvo tokių gedimų, kad nebūtų galima tęsti kelionės ar panašiai. Paskutiniu metu pradeda lįsti elektros problemos, neveikia nuotolinis užraktas, keleivio lango reguliavimas. Dalys palyginti nebrangios, tačiau kai kurių mazgų remontas reikalauja specifinių žinių. Šios mašinos dabar nebrangios, tačiau remontas gali kainuoti dar tiek pat, todėl tikrinti specializuotame servise.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler 300 M
1998 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-12-04
concorde 2000metu 3.2l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, erdvus salonas, patvarus variklis,nors ir sako kad lepus.
Daug kuro ryja, detaliu sunkiau rasti, prasta garso izoloacija.
Vazineju 4 metus ir visai dziaugiuosi, aisku reikejo remontuoti, bet rimtu problemu nebuvo. Varikliai patvarus, dezes taip pat. Su elektronika kartais buna problemu. Priziurint automobily ir keiciant kaip priklauso tepalus, tarnaus tikrai ilgai
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gražvydas | 2018-12-04
Amžinas auto :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, patvarus variklis ir greičių dėžė.
Vis dar nėra populiarus Lietuvoje :)
Pravažiuota su šiuo auto apie 100 tūkst km ir tikrai galiu pasakyti, kad vienas iš patikimesnių mano turėtų auto, dabar jau 3-4 metai naudojasi mano tėtis tai jis taip pat stebisi šio auto patikimumu. Visos dalys netgi originalios yra tikrai niekuom ne brangesnės nei VW ar betkurios kitos-populiarios auto. Salonas netgi tokio amžiaus auto nesusitrynęs tai akivaizdu, kad buvo panaudotos kokybiškos medžiagos. Pirkti tik su 1.9 HDI varikliu ir kuo didesne komplektacija, nebijoti elektronikos.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai i30
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gražvydas | 2018-12-04
Visai jau nebe Hyundai :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus variklio darbas, sklandi automatinė pavarų dėžė, patogus ir erdvus salonas, geros apdailos medžiagos, sklandus elektronikos darbas
Galinio vaizdo kamera nebėra paslėpta kaip ankstesniame modelyje ir dėl to jis pastoviai būna murzina ir apsinešusi, vairuotojo porankis būna tik brangiausioje komplektacijoje, nebeliko vairo stiprintuvo skirtingų režimų pasirinkimo.
Važiuoju apie 2 mėnesius ( pirktas naujas ) tai kol kas nepavedė ir tikrai esu patenkintas. Kuro sąnaudos gal kiek ir didokos, bet žinant, kad yra turbina tai pastoviai norisi paspausti "gazo " pedalą todėl sąnaudos realiai didesnės :) Išbandžiau ir mieste ir ilgesniam važiavimime tai važiuojant ilgiau paskausta nugaros apačia nes pagal mane tai kaip ir neužildyta sėdynės nugarinės dalies apačia. Pasistengti pirkti aukštesnės komplektacijos nes tik taip pajusite pilną malonumą iš šio automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...311