Markės

Atsiliepimai

Smulkiau Toyota Corolla Verso
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-23
corolla verso (2,0 d4d 85 kw.) ir (2,2 d4d 100kw.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškumas, patikimumas, komfortas, gan pigi eksploatacija, mažas nuvertėjimas
nėra didelių, pasikartojančių, brangiai šalinamų ligų, gedimai reti, neesminiai.
Sveiki automobilistai. Bandau parašyti savo nuomonę apie Toyota corolla verso automobilį dėl kelių priežasčių. Esu pats turėjęs daugybe automobilių todėl turiu ką palyginti, esu važinėjęs su dvejomis corolla verso 2,0 ir 2,2 d4d variklais na ir dėl to kad neseniai skaičiau vieną atsiliepimą apie šiuos automobilius kuris manau visiškai neatitinka tikrovės. Pats automobilis gan manevringas, talpus, su šeima kur keliauti tiesiog vienas malonumas, įdomus jausmas pirmą kartą atsisėdus už vairo, didelė gili panelė, jaučiasi automobilio masė. Sėdėsena labai patogi nors rankos porankis sėdynėse sumontuotas nelogiškai, nėra patogus, jis siauras, be to dažnai maišo rankinio stabdžio užtraukimui/ nuleidimui. Salono surinkimo kokybė gan gera, niekas nebraška nors plastikas kietas tačiau jo struktūra maloni. Labai patogi bėgių svirties padėtis, lengvai junginėjasi pavaros. Automobilio užvedimas mygtuku taip pat jokių problemų nesukėlė. Iš patirties galiu pasakyti jog 7 vietų nėra reikalo specialiai ieškoti ir tai joks neprivalumas, nors maniau kad vaikams ar neva esant reikalui kada bus kam atsisėsti tačiau realybėje vietos trečioje eilėje mažai, nėra patogu nei įlipti nei važiuoti, kaip sakant tik iš bėdos...(nebent uošvę pavėžėti:). Esant 5 vietų automobiliui, bagažinėje rasite didelę erdvę susidėti visokiems daiktams kurie dažnai mėtosi ir trukdo bagažinėje. Toks variantas manau naudingesnis.. Visos kitos sėdynės patogios, antroje eilėje esančios sėdynės slankioja ir atsilenkia atskirai, tai pliusas. Gal kiek trūksta vietos pasidėti na kad ir telefonui, piniginei nes prie porankių esanti atvira anga nėra patogi. Smagu kad visi langai su auto nusileidimo ir pakilimo funkcija, visi mygtukai apšviesti, pats prietaisų skydelis modernus. Retkarčiais pasitaiko gamyklinės magnetolos gedimų, pradeda nebeveikti, taška per kolonėles, remontas įmanomas bet tiesiog neapsimokantis, Važiuoklė paprasta, nieko ypatingo nėra, ji nei kieta nei labai minkšta, pati ta kokios ir manau reikia norint stabilumo. Kadangi vasarinės padangos būdavo su R17 ratlankiais lyginant su žieminėmis R16 jautėsi jog R17 pakaba pakietėja, tai natūralu. Važiuoklė kiek esu važinėjęs problemų didelių nekėlė, vienos iš turėtų verso teko keisti priekinių ratų guolius, tiesiog pradėjo ūžti vienas po kito, pakeitus problemos neliko, na nekalbu apie stabdžių kaladėlių keitimą ( jų yra 3 komplektai- priekio, galo ir atskiros rankinio stabdžio). Retkarčiais kaip ir kitoms teko pakeisti stabilizatoriaus gumas, traukės antgalį. Detalių kainos tikrai normalios, juolab kad visko pilni šrotai, šis automobilis gan dažnas todėl pasiūla detalių didelė. Apie variklius galiu pasakyti jog 2,0 d4d 85 kw tikrai labai patikimas, taupus nors ir montuojamas tik su 5 bėgių greičių dėže. Žmonėms kurie ieško tokio auto važinėti daugiausia mieste tikrai siūlyčiau pirkti šį 85 kw variantą, kuro sąnaudos 6,5-7 / 100km. Taip pat esu važinėjęs su 100 kw 2,2 d4d varikliu, žinoma, traukia geriau, čia jau 6 bėgiai tai ypač malonu važiuojant geru keliu užmiestyje, apsukos mažos tačiau kuro sąnaudos šiek tiek didesnės minimum 1 litru/100 km. tad užmiestyje daug važiuojantiems šis variantas geresnis, žinoma ir tiems kas nori traukos. Na ir dar vienas aspektas 85 kw teks keisti pagrindinį diržą o 100 kw jau stovi grandinė kuri keičiama labai retai. Sankaba - dar viena eksploatacinė dalis kuri dyla ir auto su 200000 rida ir daugiau laikui bėgant gali pareikalauti remonto, čia kainos nėra mažos, sankabos komplektas su plaukiojančiu (dvimąsiu) smagračiu gali kainuoti 600-800 eur. Ją pakeitus vėl važiuosite ilgai ilgai... Jautri vieta kaip ir daugelio dyzelinių automobiliu yra purkštukai tačiau šiuo metu jau yra galimybė juos remontuoti keičiant jų antgalius (dažniausiai išdyla jie). Tą pajausite iš variklio darbo (garso, vibracijos) užvedus šaltą variklį, pagazavus. Variklis neturėtų trašjėti, atsirasti naujų pašalinių garsų... na patys tai žinote... Dar vienas dalykas tai EGR vožtuvas, dingstant traukai, dažnai užsidega variklio ženkliukas todėl būtina jį išvalyti, to dažniausiai ir užtenka. Tą padaryti nėra sudėtinga, kažkiek suprantantis tą gali pasidaryti ir pats ypač 100 kw varikliu nes išėmimas detalės patogesnis. Asmeniškai man labai patinka aukštesnė sėdėsena, gera apžvalga iš automobilio tad drąsiai galiu rekomenduoti šį auto, žinoma jis neidealus. Tik labai svarbu kaip visur auto stovis, būtina pasitikrinti servise, nepirkti aklai nes ir patikimiausias atbelstas auto kels amžinas problemas. Na ir žinoma- Laiku keisti TEPALUS, sintetiniai, kas 12-14 tūkstančių ir ne kitaip. Iš mano turėtų daugybės automobilių galiu tikrai siūlyti pasiieškoti tvarkingos corollos verso ir tikrai važinėsite be didelių rūpesčių su padoriomis kuro sąnaudomis, šiuolaikiška malonia išvaizda, komfortu. Tiesa, nevertėtų pirkti su 2,2 d4d 130 kw d-cat varikliu, jis kelia daugiau problemų, ypač su kuro purkštukais kurie iki šiol neremontuojami, nauji laaabai brangūs o ir kuro sąnaudos apart geros traukos šių variklių nedžiugina. Pasiieškoti auto su 2,0 85 kw ar 2,2 100 kw varikliu, patikrinti stovį servise, pasikviesti perkant variklių meistrą pasiklausyti variklio darbo, purkštukų stovio.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen Xsara Picasso
1999 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-22
Super automobilis. 2004 Citroen xara Picasso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina maža, traukia gerai, langus greit nupučia, erdvus, patogus.
Elektronika, silpnai šviečiantis prietaisų skydelis su pastoviai sviecianciom lemputėmis, girgzdancios garso kolonėlės, barskanti važiuoklė.
Super automobilis, sakiau sau tris metus, kol neprasidėjo bėdos, keičiau babina, dbr elektronikos problemos. Prieš pusmetį TA niekaip nepraleido dėl per didelio CO2 , nors prieš 2m lengvai praejau. O taip patogus automobilis keliauti, vežioti didesnių gabaritų daiktus. Žiemą pliusas, kad labai greitai nupučia langus nuo šalnos, ar rasos. 1.8 Benzinas variklio trauka tikrai nesiskundžiu . Žodžiu ne iš piršto laužti dauguma komentarų :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A4
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-22
Audi a4 1.9tdi 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrų tikriausia taupyklė kuro atžvilgiu, greitas įsibėgėjimas, patikimumas(variklio atžvilgiu)
Talpumo nėra gale žmogus gali tilpti arba vaikas arba neturintis kojų suaugęs, dažni elektros gedimai(nevisiem)
Sveiki turiu audi a4 avant arba liaudiškai sakant karavną. Iš tikro automobilis su savais pliusais ir minusais. Nežinau gal man tik toks įdomus auto pasitaikė, bet gedimų jis tikrai turi kurie gali dažnai kartotis. Neveikiantis galinis valytuvas, lempučių "ryklys" jei ne gabaritų lemputė perdegė tada nešvies kokio odometro apšvietimas arba visas prietaisų skydelis, atšokę lubos plevėsuoja kaip kokio laivo burės tiesiog tai dažni ir daugmaž menki gedimai, bet nervinantys kuomet reikia tai tvarkyti. Vienas geriausių dalykų taupumas, akseleracija bei lepumas kurui(turiu daugiau nei pusė metų važineju vien rusišku kuru ir galiu pasakyti keistą dalyką, bet rusišku kuru pavyksta nuvažiuoti daugiau nei lietuvišku). Mano variklis yra lengvai čipuotas orginaliai 66kw, dabar yra ~85kw. Iš tikro trauka labai smagi tokiam auto. Dėl patarimo pirkti ar ne spręsti žinoma jum. Mane gal patį ir nervina toki smulkūs gedimao bet taupumas, valdymas ir savotiškas patikimumas mane privedė prie to jog po šio modelio imsiu lygiai tokia pat audi tik ieškosiu fl modelio ir 1.9 quatro varianto.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-19
2002 Mercedes s280 150kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien pliusai
Neradau
Turiu gal pusmeti ir esu patenkintas, neturejau nei vieno gedimo, 2.8 benzininis variklis su 150kw. 2002 metu Pilnai uztenka galios, lenktynese nedalyvauju, kuro sanaudos nesikandzioja taip pat, mieste 13-14L, trasoj 8-9. Aisku jai dugnais vazinesi ir rys kibirais. Man asmeniskai geresnis nei 3.2 cdi, biski daugiau kilovatu ir maziau bedu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Prius
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-19
Super auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigi eksplotacija
Gal biski kietokas
Nupirkom nesenai, tad labai daug negalim pasakyti, bet kol ieškojome matėme daug ko.... Savąjį radome su pilniausia komplektacija, puikių odinių salonų -ne dermantinas kaip įprasta. Gamikliskai padaryta garso izoliacija tai ne barškutis kaip kiti. Mašina mums labai graži tiek išorę tiek vidumi. Pasitikrinkite pagal vin kodą.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan X-Trail
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-19
Varilio barškėjimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus
Atsirado variklio barškėjimas
Nissan x trail 2002 metų variklis 48 kw dyzelis po tepalo pakeitimo generatoriaus , kondicionieriaus diirželių pakeitimo iškarto užvedus variklį girdisi barškėjimas. Gal kam nors taip atsitilo prašau pasidalinti patirtimi.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Saab 9-5
2005 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-18
saab 9 -5 1,9 tid automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas (patogios sėdynės, gera garso aparatūra), patikimumas, stabilumas ant kelio, gera trauka.
vis tik tai specifinė mašina ir bet kas remonto neatliks.
turėjau daug mašinų volvo, audi, vw, toyota, mazda. pabandziau saab ir nustebau. tai vienas geriausiu automobiliu. remonto kainos gal ir nemažos. bet viską nusveria automobilio stabilumas, komfortas. Sėdynės labai patogios, ant kelio stovi gerai, automatas dirba puikiai. dyzelinis variklis dirba gražiai ir tyliai. Jokių vibracijų. trauka irgi gera. geras sukimo momentas ir kai išeini ant lenkimo viskas ok. Tikrai geriau negu vovlo su 120 kw. Gal man pasisekė, bet kol kas jokių esminių ar pastovių erzinančių problemų nėra. Skirtingai negu volvo ar BMW kur buvo nsibaigiančio elektronikos problemos. Važiuoju tikrai didelius atstumus, sėdynės puikios. Aero kai išbandinejau man pasirodė kiek kietokas kasdieniai eksplotacijai. Kita vertus kai važiuoji daug kuro ekonomija irgi svarbi. bijojau tų interjero problemų. mašina bėgus 330 tūkst. aš pats nuvažiavau apie 120 tūkst. sėdynių oda nesutrūkinėjus ir nesuplyšusi. mygtukai kaip bebūtų keista nenusitrynę. gal mažai spaudau :). viras irgi nesusitrynęs. man sunku paaiškinti, bet net rūdžių ant mašinos nėra, nors pas kitus matau, kad būna. remontas normalus kaip tokios klasės masinai. aišku brangiau negu tokie vežimai kaip vw, mazda. tačiau patvaresnės negu audi ir bmw, o remonto kainos nedidesnes. volvo dar didesnes kainos (o jų ir automatai visai nelaiko). Investuoji kažkiek ir važiuoji toliau nenudroždamas iki rankenų. Parduoti aišku būtų nelengva. Nėra populiari mašina tarp lietuvių. Ir kainos nedidelės. Bet aš mašiną perku važiavimui, todėl nekreipiu į tokius dalykus dėmesio. kaip ir kiekvienos mašinos atveju nepirkti pigiausios ir sudrožtos. nepasitikėti lietuvių pardavėjais - su surūdijusiu duslintuvu nebūna bėgusių po mažiau negu 350 tūkst. Paprastai perkantys AERO neperka ramiam važinėjimui, tai turi poveikį automobilio mazgam. todėl juo reikėt tikrinti ypač.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi B4
1991 - 1995
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-18
Audi 80 b4 2.0 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai vaziuoja ant duju
Barskutis, kieta vaziuokle
Geras auto, gerai draugauja su dujom gan kietoka vaziuokle, mazai elektronikos
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo V40
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-18
Volvo V40 2003m 1.9 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos, išvaizda ,komplektacija ir kainą
Renault variklis, turbina, garso izoliacija, kietą pakaba
Turiu ši auto pusę metų. Kolkas būtų tokią nuomone apie jį. Išvaizdus , pakankamai galingas atsižvelgiant į kuro sąnaudas ir kainą 5.5l/100km. Pirkau daugmaž pilnos komplektacijos, borto kompiuteris , odą, kondicionierius , gera gamykline garso aparatūra, navigacija, šildomos sėdynės. Iš trūkumų būtų, prastą garso izoliacija, bet kentėti galima, pakaba kietoka ,bet patvari. Iš trūkumų užkalė, variklis,lūžus alkūniniam velenui, teko keisti į kitą taipat restauruoti turbiną. Remontas atsiėjo kaip antras automobilis. Bet daugiau jokių rimtesnių gedimų nebuvo. Dar ir minusų būtų , radiatoriaus grotelių kokybė taipat šviesų reguliavimo ir kitų reguliatorių nusidėvėjimas. Kartais girdimas panelės krebsdejimas. Patarimas perkančiam, neimti pigiausio varianto, prieš perkant nuvažiuoti į servisą , diagnostikai ir bendrai apžiūrai. Taipat paskutinį modelį nuo 2003. Gavus pakankamai neuzdrozta variantą , manau tikrai džiugins savo išvaizda ir praktiškumu. Tiks tiek jaunam tiek vyresniam vairuotojui.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Corolla
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-17
Toyota Corolla 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai minkštai važiuoja, aukšta, eikli, pakankamai didelė bagažinė, prieš tai turėtas MB124 ir VW Bora 2002 turėjo gerokai mažesnes bagažines, daug vietos gale, lygios grindys, du dideli suaugę puikiai telpa, trim važiuoti pakankamai patogu.
Jei nėra galinio vaizdo kameros, parkuotis būtų sunku, nepatogios sėdynės, ilgainiui ima skaudėti nugarą, nėra juosmens palaikymo funkcijos (gal yra ergonominė opscija, bet activ plus sėdynė paprasta). Deš. pusės matomumas kiek ribotas dėl stoikės plačios
Turiu jau 2,5 metų, per tą laiką nuvažiuota yra 59000 km. Automobilis geras, smagus, garso izoliacija nei gera, nei bloga, kaip tokiam automobiliui ir japonui, sakyčiau, pakankama, nors turėtas Mersas 92m turėjo geresnę izoliaciją. Barškesių nėra, surinkimo kokybė gera. Kol kas tik keisti tepalai. Salone keitimo kaina 200 eur. Nuvažiavus 57000 km išlindo kairės pusės nemalonus cypimas važiuojant lėtai, garsas dingsta nuo vairo pasukimo kampo, salone sakė, kad tai yra corollų ir ravų bėda, "kažkas su diskais, kad pasiekus arti 60k ima cypauti kaladės, nes nutrina diską paliekant kantą, reikia keisti kalades ir diskus...". Jei perkama nauja, tai jei yra galimybė imti ergonomines sėdynes, imti gal geriau 1,8 variklį vietoj 1,6, kw daugiau, o kuro sąnaudos beveik tokios pačios. Nuo deklaruojamų kuro sąnaudų skirtumas yra per du litrus nevažiuojant pensininko rėžimu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Focus
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-16
Ford Focus, 2009, 2.,0 l TDi, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelė kaina, optimalus auto vidutinei šeimai nuvažiuoti iki darbo ar sodo
Nepatikima, dažnai genda, nuvertėjimas
Patirtis su Focus'u - apie 2 metus, pravažiuota apie 40 tūkst. km. Pirktas nenaujas ir už santykinai nedidelę kainą. Iš esmės Focus universalas man patinka tuo, kad jis nėra nei per didelis, bet tuo pačiu užtenka vietos trims žmonėms ir bagažui iki kokio sodo ar toliau. Titanium komplektacija tokia, kad ir kai kuriuose naujuose automobiliuose neviską surasi. Variklio (100 kW) ramiam važiavimui pilnai užtenka. Ant kelio laikosi gerai, stabiliai. Su automatine greičių dėže viskas gerai, kol veikia... Manau, tai galėtų būti puikus vidutinės klasės šeimos automobiliukas, jei ne patikimumas. Nežinau, ar man nepasisekė su šiuo Ford'u, bet genda dažnai. Juokas juokais, bet su gretimo autoserviso darbuotojais jau sveikinuosi kaip su senais pažįstamais. Pastoviai išlenda kažkokie šūdai, nesikeikiant. Dar priedo smarkokai rūdija, jei neprižiūri. Auto kaina santykinai nedidelė, bet ir nuvertėjimas nemažas. Nors ir dyzelis, bet važinėjant tik miesto kamščiuose 10 l /100 km laisvai pasiekia. Automagistralėj ant 130-140, imdavo apie 7 l /100 km. Remontuoti teko labai dažnai (čia neskaitant įprastinių tepalų, stabdžių kaladėlių ir pan. einamųjų dalykų). Pirmiausia, man kliuvo nuo elektronikos dalies. Pastoviai išlįsdavo kokie nors gedimai, tai starteris nesukdavo, tai išsikraudavo ir neužsivesdavo, tai kažkur kontakto nebūdavo ir pan. Po to teko nemažai sukišti į pakabos remontą. Galiausiai turėjau problemų su turbina ir automatine greičių dėže. Jei elektronikos, pakabos remontai kainuoja kaip ir kitiems ekonominės klasės automibiliams, tai greičių dėžės kainos kosminės. Kaip bebūtų keista, man dar nepasitaikė problemų su purkštukais / kuro siurbliais /dpf filtrais, nors kiti Focus'u savininkai tokiomis problemomis skundžiasi. Su šiuo automobiliu supratau, kiek daug lemia naudoto automobilio rida ir ankstesnio šeimininko priežiūra. Todėl perkant reiktų atidžiai perkratyti automobilio istoriją ir pagalvoti, ar tikrai verta imti su didesne rida. Kategoriškai siūlau neimti automato. Jei suges (o tokio amžiaus ir atitinkamos ridos focus'o tikrai suges, nes bus jau gerai padėvėta), numaus paskutines kelnes. Jei vis dėl to imsit focus'ą, tai nebent tik su mechanine greičių dėže.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Dodge Journey
2008 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-15
Dodge Journey 2013m 3.6 AWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortisaks, patogus ilgoms kelionems, kokybiskos apdailos medziagos, geras pravazumas.
nera
Atnaujintas modelis yra labai geras kokybes ir kainos santykis. Automobilio interjieras komfortiskas, salone kokybiskos medziagos, gera garso izoliacija, labai patogus keliaujant nes turi daugybe daiktadeziu bei 7nes sedimas vietas. Variklis 3.6l 211kw nera kura valgantis, mieste 11l/100km uzmiestyje 9l/100km. Aisku gazas dugnas siuos skaicius keicia, bet vazinejant zmogiskai vidutines kuro sanaudos 10l/100km 3.6l 211kw variklis yra grandininis ir turi 6begiu automatine pavaru deze , o 2.4l 129kw variklis yra dirzinis ir turi tik 4begiu greiciu deze. Kaipt tokiam automobiliui galios su 2.4l yra mazokai ir 4 begiu greiciu deze neatrodo patraukliai. AWD sistema tokiam automobiliui yra reikalingas dalykas. Remontas ju nera brangus, detales taip pat. Kadangi dauguma daliu variklio ar vaziuokes tinka viso Chrysler group ( Chrysler, Jeep, Dodge, Maserati, Fiat, Alfa Romeo) Siulyciau rinktis tik 3.6l variklius su AWD sistema, nes del savo svorio ziema bus sunku tik su priekiniais varomaisiai ratais.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo V70
1999 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-14
Volvo V70 D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, nerūdija.
Keičiant kitas dalis reikia atitaikinėti metus auto, pririšinėti prie kompo, jautroka elektronika
Gera auto 2002 m. 120 kw dyzelis. Be DPF ir oro sklendžių. Eksploatuoju 1,5 m. Pagrindiniai agregatai - variklis, mechaninė pav. dėžė, pakaba (girdėjau aut. pav. dėžės nepatvarios) - patvarios, kėbulas nerūdijantis. Visa kita nuo senatvės jau reikia patvarkyti, vis iškyla kokios problemėlės - tvarkyta/reikia tvarkyti kuro siurblys bake, užvedimo spynelė, faras keisti nes atsilupo kolektoriai, durų pakėlimo mechanizmus, varo kolonėlę reikia paveržti, stbdžių būgnas į pabaigą, priekinis stikjlas pasibraižęs, skydelio klaidų konsolė durniuoja. Variklis atsigauna tik nuo aukštesnių sūkių, kuro ima apie 7 l. Esminių problemų su juo neturėjau - tik keičiau karterio asluoklį, turbiinos valdymo vožtuvą (šrotinės detalės). Pakaba per vidurį minkštumo, Sėdynės patogios, bet viduje jaučiais auto kėbulo suplotumas. Valdymo skydas viską matantis ir eletroninka protinga, bet sakyčiau per daug jautri - žinoti reikia, kad atjungiant akumą, reika ištraukti raktą iš spynelės ir kažkiek palaukti nes kitaip valdymo blokus galima sudeginti. Pagrindinis pastebėtas minusas, kad jei imi šrotines tam tikras detales (pvz. radija) reikia atitaikyti nuo tų metų mašinos, tam tikras keičiamas dalis reikia pririšinėti prie auto kompo (pvz. elektrines sėdynes keičiant, valdymo blokus) o tai kainuoja nemažai. Remontuoji kiekvieną mėnesį, bet gerai tas, kad ne pagrindines dalis ir brangiai nesigauna. Didelis pasirinkimas šrotinių dalių - tai pigiau. Nuvertėja sunkokai ir sakyčiau dažnai nepgrystai, nes auto metuose ir laikomasi ant to, kad volvo patikimas. Gal jos ir patikimos, bet ateina laikas, kad ir kas patikima pradeda lūžti. Pirkti tik kuo naujesnę jei įmanoma ir bandyti neuždrožtą, nes tada tikrai kainuos. Nepermokėti. Nepikrti su aut. pav. dėže.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo V70
1999 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-14
V70 II, 103kw 2.5TDI 2000m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, išvaizda
Mažas pasukamumas, traukos trūkumas
Vairuoju šią Volvą 4 metus. Esu patenkintas varikliu dėl patikimumo, paprastas variklis su siurbliu,nebijo visokio kuro, rusiškas ar baltarusiškas, jokio skirtumo. Bet traukos norėtųsi geresnės. Sėdynės labai patogios, kad ir naujesniam automobily atsisėdus, norisi savų sėdynių. Kėbulas nerūdyja. Garso aparatūrą buvo labai gera ir kokybiška, bet dabar pradėjo barškėti kolonėlė, tikriausiai suplyšo. Šiek tiek girgžda plastmasės salone, bet jei nesilaikai įsikibęs į durelių rankena tada viskas ok. Pakaba maloniai švelni, negaudo kiekvienos duobės. Didelė bagažinė, galima miegoti išsitiesus dviem. Aš atsivežiau dvigulę sofą be problemų (su uždaryta bagažine). Mažas ratų pasukamumas, kas turi įtakos parkavimuisi ar apsisukimui, pvz. iš ozo lauko aikštelės norint grįžti į ozo g. reikia apsisukti, tai neišlendant puse mašinos į pirmą juostą niekaip nepavyksta apsisukti, tenka pavažiuoti atbulom ir patrukdyti kitiems eismo dalyviams. Detalių kainos sakyčiau normalios, panašios kaip ir kitų tokių metų auto. Per 4 metus teko keisti priekinius atraminius guolius, stabdžių kaladėles, galinius diskus ir sankabos komplektą, bet jau pirkdamas mačiau kad buksavo sankaba, vokietė boba supjovus buvo. Pakeitus tepalus niekada nereikėjo dapylinėti tepalų, tepalas niekur nedingsta iki sekančio keitimo. Kuro valgo vidutiniškai 8-8,5l/100km, nemažai atrodo lyginant su šių laikų automobiliais, bet čia yra paprastas, patikimas audi variklis, kur nebaisu, kad nusprogs purkštukai ir teks šimtais eurų mokėti už naują. Nuvertėjimas juntamas bėgant metams. Jei pirkti su 2,4 120kw turėsi geresnę trauką, bet kurą reiks pilti tik kokybišką iš degalinių, jei gali gaut pigesnio kuro, tai ieškai su 2,5TDI 103kw pili bet ką ir spakainas važiuoji. Bagažinės talpa didelė, jei turi mažą vaiką, vežimas telpa net nesulankstytas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-13
Peugeot 406 2.0 hdi 80 kw 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas traukia normaliai
graitai nuvertėja
turiu nuo 2009 kas buvo remontuota, tai keistas posūkio jungiklis ir jis keičiasi visas (kelmas). Kažkas rašė, kad kainuoja 100 eur. nesamonė 15-20 daugiau nemokėjau tiesa buvo dėtas su kitoks su kruizeriu tačiau jis neveikė ir blogai atjungėm kažka pradėjo degti AIR BAG bet elektrikas už 10 eur sutvarkė t.y. idėjo varža ir lemputė nebedega tačiau ir air begas nešaus :D Vairo kolonėlė 20 eur imta iš šroto. Vairuotojo pusės lango pakėlėjas tris kartus keistas varykliukas gedo. Remontuota senom dalim, kolega buvo atidavęs iš savo pugeot 406. Varykliuko pagrindinė problema prasisuko dantraciai kurie yra plastikiniai. vienas vairo traukės antgalis. atraminiai guoliai. Stabilizatoriai kas 2 metai kažkur. kamino lanksti jungtis gofra kokius tris kartus pastaruoju metu kas pusantrų metu. blogas suvirintojas turbūt, nes pradžioje viskas buvo tvaroje. nevbeveikia centrinis baterija jungiklio OK kodėl neveikia neieškau. 0 tikrinti kaip kilnojasi langai ar sklandžiai, taip pat tikrinti jungilkius posūkių
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Laguna
1993 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-13
1999 DTI Laguna
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, greičio dėžė,
Važiuoklė, gumos, amortizatoriai, dalių kainos
Geras pirmas automobilis naujiems vairuotojams. Daug neužspausi, pakankamai manevringa, nėra didelė investicija. Per 5 metų vairavimą tiek į šventes, tiek į darbą, tiek ir remonto klausimais (ir 150 kg ir 300 kg buvo vežama) pakankamai gerai atsilaikė. Labiausiai erzindavo važiuoklė, traukės, nes kažkodėl dažnai gumos nusiėsdavo. Variklis kaip bitutė, be problemų, tik va irgi dažnai kuro filtrą keist reikdavo. Sumoje 6/10, ar rekomenduočiau? Taip, bet ne visiems. Traukės, stabilizatoriai vos ne kas metus keičiamos buvo.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-12
Ar to reikia?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai jautiesi, kai ypranti prie vaziuokles, motoras su automatu susigroja puikiai
Korozija, ant skydelio is niekur nieko uzsidega error ir uzgesta variklis :)
Mercedesas vaziuojantis it ant keturiu kelmu, bet tik kelias savaites, veliau ipranti ir nebejauti to, atrodo vaziuoja normaliai. Sanaudos normalios, vasara nuo 10 litru, ziema 13 litru. Auto turejau 3 metus, islaidu tikrai buvo.... Turi sena Mercedesa, remontuoti reiks, vaziuokle tikrai ir kas met, Automatas ziema kol salta, vaziuoja grubiai. Kai uzsyla, viskas ok. Pro liuka kartais bega vanduo, prie didelio salcio kurtis nemegsta. Nepirkti pigiausio ir viskas bus ok.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo XC90
2003 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-12
Volvo xc90
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas ir gražus auto
Kartais genda rimtai
Auto labai galingas turime v8 variklių didelis prabangus džipas. 2008m.is Amerikos. Buvo daužtas. Pernai buvo didesniu problemų. O šiaip geras galingas auto.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Kadjar
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-11
Kadjar
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, tikras grazuolis, manevringas, daug puikiu elektronikos sprendimu palengvinanciu vairavima net prastus igudzius turinciam vairuotojui
Automobilis naujas todel kol kas tokiu dar nepastebejau
Nusipirkau nauja renault kadjar is salono. Vazineju jau pora savaiciu su siuo auto. Tai puikus automobilis tiek mieste tiek uzmiestyje. Variklis 1.5 dyzelis, priekiniai varantys ratai, automatine pavaru deze. Vidutines kuro sunaudos mieste apie 6 l. Uzmiestyje apie 5l. Daug privalumu palengvinanciu vairavima t.y. aklosios zonos ispejimas, automatinis automobilio parkavimas, kelio zenklinimo ir zenklu atpazinimo sistema, navigacija, winter paketas, galinio vaizdo kamera, automatinis ilguju sviesu perjungimas, greicio palaikymo ir ribojimo sistema, automatinis uzsirakinimas, aktyvaus stabdymo sistema ir t.t. Automobilio prosvaisa pakankamai auksta, kad vaziuoti prastais lauko keliais, variklio sukimo momentas taip pat neblogas, automobilis manevringas, sedynes minkstos ir nesunkiai galima isitaisyti potogiai ilgoje kelioneje. Viduje visas valdymas labai paprastas, o isore tikrai traukianti aki.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Sorento
2002 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2017-11-11
KIA SORENTO 2.4 M5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, pakankamai šiuolaikiškai atrodo, gan patikimas, nemaža prošvaisa, geri stabdžiai, stipri konstrukcija, nebrangi eksploatacija, didelis dėvėtų detalių pasirinkimas (Vilniuje jos brangiausios, kituose miestuose - kainos"paprastesnės").
Kėbulo skardos, rėminio automobilio vairavimas nevisiems gali patikti. Visada skubantiems su 2.4 benzininiu varikliu bus negreitas.
2003 metų, parvarytas iš Vokietijos, eksploatuotas LT du su puse metų. Pakankamai tvirtas kaip visureigis su rėmine konstrukcija, MITSUBISHI benzininiu varikliu, pakankamai patikimas, ir jei nenudrengtas variantas, tai ir rankinė pavarų dėžė ir tiltai su reduktorias palyginus patikimi kaip agregatai (rekomenuoju pasirinkti variantą su rankiniu būdu įjungiamu priekiniu tiltu). Mieste jausitės saugiai, niekam netrukdysite eisme ir gan neskubėdami "irsitės" iki numatyto tikslo. 2,4 ltr variklis nėra iš galingų (3,5 ltr smagesnis, bet tik su automatu, ir , kaip taisyklė - iš JAV), tačiau tikrai neatsiliksite, o pagal japonų licenziją pagaminto 103 kw galios variklios konstrukcija pakankamai patikima (jei eksploatuojant ilgainiui pajusite, jog variklis neįprastai virpa prie tuščių apsukų, didelė tikimybė, jog nutrūko balansinio veleno diržas. Jei pasiseks, jis apsivynios tik savo skriemulį, jei ne - numaus/nutrauks pagrindinį diržą ir tada stūmokliai "pabučiuos" vožtuvus... Salone vietos tikrai pakankamai, mantos tilps daug, viduje garso izoliacija normali, o ergonomika padori. Jei mėgstate žvejoti ar medžioti, protingai vairuojant nesunkia bekele, nusigausite iki reikiamos vietos. Iš esmės tai ekonominis variantas "nemandram", bet tikram visureigiui turėti. Trūkumai: nepatikimi aukštos įtampos laidai ir ritės, kurios yra tik 2, ir aptarnauja iškarto 2 cilindrus. Tad, jei vienas cilindras pradeda "trelinti", keičiasi 1 ritė abiems. Yra neoriginalių variantų, pasikeisti galima ir pačiam. Kitas momentas - aušinimo bakelis ir plastikinis aušinimo sistemos trišakis: bakelis pagamintas ir netinkamos plastmasės, ir po 10 ar 13 metų eksploatacijos pasidaro trapus. Jo atvamzdžius galima nulaužti nuimant ar uždedant žarneles. Tas pats su paminėtu trišakiu - jis suskeldėja ir pradeda leisti antifrizą. Suskeldėjęs trišakis keičiasi tik į originalią detalę. Nestipri vairo kolonėlė bei pagrindinis sankabos cilindras - jei sankabos numintas pėdalas vieną dieną nebeatšoka, teks keisti. Tinka tik originalas, kaina - apie 110 eurų. Siūlau nepatingėti ir pasikeisti salono oro filtrą kainuoja 10 - 15 eurų. Vienose mašinose jis keičiasi pagal jutūbe pateikiamas rekomendacijas, kitose - teks nuimti "bardačioko" dangtį ir tik tuomet prisikasite iki filtro kasetės. Dėl kėbulo - perkant siūlau su magnetu pasitikrinti skardas. Silpnos vietos, kurios jau gali būti užlopytos pardavimui - priekinių durelių kraštai, užpakalinių ratų arkos (LX variante be plastikinių apdailų) ir metalas aplink bagažinės dangčio plastikinę apdailą. Jai pastaroji buvo nuimta ir vėl prisukta stipriai priveržiant - garantuotas bent vienas įlinkis o ilgainiui ir korozijos židinys. Aplamai paėmus, modeliams iki 2007 metų skarda buvo vidutinės kokybės, modeliuose nuo 2007 iki 2009 - pakankamai geros kokybės. Beje, 2.4 variklis "draugauja" su 4-os kartos dujine įranga, ir jei viskas tinkamai sumontuota - galios neprarandama, o dujų išeiga - apie 14 ltr mieste. Tačiau tokiu atveju gali išdegti katalizatorius ir sumažėja aukštos įtampos detalių - žvakių ir laidų resursas. 17 colių ratlankai tinka nuo SUZUKI GRAND VITARA ir "feisliftinginio" Sorento, jei norėsite gražesnių. Remontui daug neišleisite, jei pavyks įsigyti "neužmuštą" variantą. Vokietijoje galima rasti benzininį variantą su nedidele rida, aptarnavimais ir t.t. Šis SORENTO modelis įrodo, jog korėjietiški automobiliai kokybe vejasi vokiškus ir japoniškus analogiškus modelius. Sekanti karta (nuo 2009 metų) šį faktą tik patvirtina (deja, tai jau berėminės konstrukcijos). Dėvėtų kainos padorios, truputį investavus turėsite pakankamai patikimą automobilį su rėmine konstrukcija, su jos pliusais ir minusais. Tai ne X5, ML ar "kukurūzeris, tačiau perkant - sumokėsite mažiau, važiuosite oriai, nes žinosite, jog remontui ir detalėms išleisite mažiau. Nuvertėjimas - yra, bet tikrai ne prancūziškas ar itališkas... Skirti laiko gero varianto paieškai, pasitikrinti kėbulo skardas ir rėmo geometriją. Rekomenduoju pasidaryti antikorozInę apsaugą, taupiems - investuoti į dujinę įrangą. Tik įsigijus patariu pasikeisti skirstymo ir balansinio veleno diržus, įtempėją, atkreipti dėmesį į stabdžių diskus su kaladėlėmis, rankinį stabdį, atnaujinti visus darbinius skysčius. Šis automobilis mėgsta rūpestingą savininką ir tinkamą priežiūrą.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...284