Markės

Atsiliepimai

Smulkiau Citroen C4 Picasso
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-16
Apie mano c4 Grand Picasso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug tu pliusu. Netgi tas pats priekinis langas. Kai atsisedu i zmonos Forda,pasijuntu kaip tanke.
Silpnos sesta ir septinta sedynes, atsarginis ratas-tablete isoreje.
2007m 2.0 HDI. Likimo ironija-po LT turgus maliausi,ieskodamas sau tinkamo Volvo XC-70.... Grizau su Citroenu. Nenuvyle. Per keturis metus rida padidinau 100 000km . Dirzas,filtrai,tepalai,stabdziu kaladeles,stabilizatoriaus traukes,lemputes. Stai ir visas sarasas keistu detaliu. Gal tokia loterija. Ypatingai nustebino kuro sanaudos. Tikrinau su pilnu kuro baku,po keliones dapilant vel iki pilno. Vasara vykome i Kolkos iskysuli Latvijoje. Grizom , prasuke virs 700 km.Pripildes baka ir paskaiciaves sanaudas,negalejau patiketi. Nepilni 4ltr/100km! Cia trasoje. Tiesa,ir greitis uz 100 nelabai kur buvo didesnis-kai kurie Latvijos keliai nekaip atrodo. Velesnis misrus bandymas parode 6,2 ltr/100km. Traukos sociai. Prie ko reikejo iprasti,tai automato velavimo,paspaudus ekseleratoriu. Imi lenkti fura,o jis dar "galvoja" koki cia begi imetus... Tas dingo,kai su greicio pedalu emiau elgtis svelniau. Nori extrimo-persijunk automata i mechanine,ir pirmyn! Daug nesiplesiu- masiniukas man prilipo visais parametrais. Argi negerai,kad nuleidus galines sedynes,gali laisvai sau miegoti kur nors zvejyboje,kai nekimba... Tiesa, prie siokio tokio minuso tas sedynes ir priskirciau. Sesta ir septinta sedynes aiskiai skirtos tik vaikams,nes kai pasodinom ten paauglius,tai jie i jas ir sulindo su visais paralonais. Dabar mastau,kad gal atsarginis ratas butu geriau vietoje ju,o ne po masina. Kol kas remontui minimalios sanaudos. Tik tai,kas reikalinga automobolio prieziurai. Automobilio pirkimas,kaip loterija. Gal yra ir tokiu,kurie is servisu neisvaziuoja... Mano atveju patarimas-puikus masiniukas. Bet 2,0 hdi !
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Astra
1998 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-15
Opel Astra G 2.0 Di 60kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos/kokybės santykis, pigios dalys ir remontas, paprastas remontas, gan ekonomiška, nemirtinga važiuoklė ir 2.0 60kw ir 74kw motorai.
Rūdys, garso izoliacija, barška panelė, mažai vietos keleiviams gale, ligos - EGR, nelaiko vairo kolonėlės ir kuro siurbliai.
2.0 60kw. Puikus kainos/kokybės santykis. Kam reikia paprasto darbinio arklio ar tiesiog mašinos padrožti, nesukant galvos dėl brangių ir dažnų remontų, tai šitas auto tikrai neblogas variantas. Pirkau prieš du metus už 1000 eurų. Planuoju už mėnesio texą praeiti be didesnių investicijų ir jeigu nieko rimto nenutiks dar 2 metus atvažinėti. Spėjau prasukti apie 20kkm. Gal nesupirkau truputį lavonėlį, nes po kurio laiko keičiau vairo kolonėlę (50) ir vairo stiprintuvo siurblį (30), darbai nekainavo, todėl ne taip ir brangiai išėjo. Tuo pačiu pasikeičiau vieną traukę ir šarnyrą. Daugiau per du metus prie važiuoklės nelindau ir neatrodo, kad reikės greitai ten kažką tvarkyti. Taip pat vis bėga tepalai iš variklio, jau beveik visos tarpinės pakeistos, bet vis dar kovoju su tuo. :D Prieš metus EGR išprogramavo (50). Atėjus 0 laipsnių ir žemesnei temperatūrai užkūrus variklį pulsuoja ir melsvą dūmą metą kol apšyla. Kažkas negerai, bet net nenoriu ieškoti bėdos, nes važiuoja ir tas variklis dar gyvens ilgai. O jeigu ir paves jis mane, tai neproblema už 50 eurų pasiimti kitą pliką variklį ir persimesti. Dar apsitvarkiau visokias pigias smulkmenas, kaip lango pakelėjas, galinis valytuvas ir pan... Pavyko paimti labai geros, bet ne pilniausios komplektacijos: lieti ratai, pilnai odinis salonas, šildomi krėslai, 4x el. langai, šildomi, elektriniai veidrodėliai, kondiškė, multi baranka. Už 10 eurų įsidėjau autopilotą (tiesiog reikėjo rankenėlę pakeisti, nes buvo atvesta fyškė kaip ir daugumoje opelių). Originali, nebloga garso aparatūra. Patinka muzikos paklausyti garsiau. Galios nėra, ką jau kalbėt kai kokie 4 žmonės sėdi. Po miestą užtenka, bet užmiesty kažką lenkiant reikia gerai įsitikinti, jog spėsi. Kaip tokios mažos galios auto norėtųsi geresnių sąnaudų. Nežinau kaip ten kiti telpa į 5 ar 6 litrus, bet man mišriai išeina apie 7l/100km, gal todėl, kad beveik dugnais reikia važiuoti, kad ji bent trauktų normaliau. Bet ir 7l gan solidu. Žinoma, komfortas neįspūdingas, kietoka važiuoklė, baršką priekinė panelė, prasta garso izoliacija, tačiau patogios sėdynės, geras matomumas. Paprastas ir lengvas remontas, galima ir pačiam daug ką pasidaryti. Pigios dalys, platus dėvėtų dalių pasirinkimas, nes turbūt šis opelis šiuo metu vienas populiariausių auto Lietuvos gatvėse. Nusipirkau be rūdžių ant arkų, slenksčių, nors matosi, kad buvo tvarkytos, o vidinės vietos kaip tarpai tarp durų, po kapoto viskas aprudiję buvo. O dabar jau gerai rūdys ėsti arkas, slenksčius pradėjo. Kaip universalas nėra pats talpiausias, bet man užtekdavo jo. Žemokas priekis, tik nusipirkau nuplėšiau bamperį prisiparkavęs priekiu prekybos centro aikštelėje, nes lūpa užsikabino už to guminio bortelio. Tačiau tai buvo gera pamoka visam gyvenimui ir visur pradėjau statyti galu, įpratau ir labai tuom patenkintas. Man kuriasi be problemų tiek prie šaltas/šiltas motoras tiek prie šilumos, tiek prie -25, nes yra paprogramuotos žvakės, kad visada jas kaitintų įjungus degimą. Ir patariu nekreipti dėmėsio į labai neigiamus šios mašinos atsiliepimus, nes reikia suprasti, kad tai ne naujas auto, o 20 metų. Prisiperka po 200-300 lavonėlius vos riedančius ir paskui verkia atsiliepimuose kokį šūdą nusipirko. Jeigu randi normalų, dar gyvesnį variantą, tai neturėtų didelių problemų su juo kilti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Solara
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-11
Siaubas siaubelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Keistas, įdomus
Variklis, dydis, patogumas, patikimumas
Siaubas, o ne mašina. Variklis prastas, galingas, bet prastas. Pavarų dėžė tragiška. Neproporcingai didelis, nors salone vietos nerasta. Gale sėdėti neįmanoma, nebent esi žemesnis už 160 cm, kitaip galva remiasi į lubas. 190 cm reikia sėdėti galva į kelius suspaudus. Nepaisant to, automobilis neproporcingai ilgas, plantus, užpakalis milžiniškas. Gauti detalių yra tragedija. Variklio tvarkymas tragedija.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Scenic
1996 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-11
Patikimumo simbolis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, talpus, pigiai ekslotuojamas, beveik negendantis.
Pratoka automatinė pavarų dėžė.
Žmona turėjo keturis metus. Pirmus du metus automobilis nepareikalavo nei euro (neskaitant tepalų ir pnš). Nebuvo nei menkiausio gedimo. Po poros metų keitėm kuro siurblio laidą, tvarkėm granatą. Daugiau neteko nieko. Pakankamai aukštas, patogus, išlaikymas super pigus. Kaina irgi žema. Jeigu reikia talpesnio darbinio arkliuko - tobulas variantas. Kurdavosi visada be bėdų, prie -20 jokio vargo.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan Qashqai
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-11
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, išvaizdus, valdomumas kaip hečbeko.
Veidrodėliai sukelia nemažai garso važiuojant greitai, bet čia dėl dydžio. Pakankamai triukšminga važiuoklė.
Automobilį pirkom, kadangi reikėjo aukšto ir patogaus. Kolkas nusivilti neteko. 2 l variklis traukia gerai, problemų nėra. Automatas pakankamai geras, reaguoti galėtų čiut greičiau, bet visgi automobilis 2008, ne 2018 metų. Pavaras mušinėja gražiai. 4x4 veikia puikiai, žiemą ar purvuose puikiai pasitarnauja. Kadangi pirkom su Tekna komplektacija, tai salonas gražus, odinis. Beraktė sistema nenuvylė, problemų nekilo niekad. Tiesa, reikia atnaujinti GPS žemėlapius, o visa kita puiku. Remontuoti neteko praktiškai nieko - tepalai, diržai ir visa kita - standartinės procedūros. Teko keisti granatą. Visa kita kolkas puikiai veikia. Pakankamai nesmagus minusas yra galinė automobilio bagažinės plastmasė, po kuria yra bagažinės mygtukas. Tai gan silpna vieta, daugeliui lūžtanti. Ebay galima rasti tik chrome variantą, kas atrodo ganėtinai kvailai. Tiesa, youtubėje pilna video kaip susitvarkyti ir neperkant naujos dalies, kadangi pastaroji salone brangoka (virš 100e). Pirkti ir nedvejoti. Kaip už tokią kainą, tai labai geras automobilis :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Saab 9-5
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-10
1999m 2.3t benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bent man papuole tikrai patikimas automobilis, nei karto nepavede.komfortas, isskirtinumas, remonto islaidos nebuvo dideles
Automobiliui sulaukus pilnametystes pradejo lysti rudys galinese arkose, bet kaip tokiu metu masina net nezinau ar tai minusas ...
Vazinejau 10 metu ir jokiu rimtu gedimu tik eilines eksplotacines islaidos. Traukos pakankamai nors kai pripranti tai pradedi galvoti apie kanors galingesnio kaip aero, bet kaip sako apetitas auga bevalgant :D Kadangi man nevisada iseidavo vazineti ramiai tai ir kuro sanaudos budavo atitinkamos. Pradejus vairuoti ir zmonai buvau labai nustebes kad sis automobilis gali sunaudoti tiek mazai kuro. Esu visiskai patenkintas siuo modeliu. Remontas bus brangesnis nei tokiu paciu metu audi ar vw automobiliu bet tas skirtumas netoks ir didelis. Remontui per metus isleisdavau vidutiniskai apie 200 euru remontuojant servise(garaziukuose butu kurkas pigiau) Tikrai nepopuliari Lietuviams masina. Todel jei jau perki tai galima sakyti kad iki kol nevaziuos
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Grand Scenic
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-06
Grand Scenic 2008 1.5 dci 78kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai talpus, pigus, ekonomiškas, nebrangi eksplotacija,
Lietuvoje yra tik keli meistrai kurie supranta kaip remontuoti renault, todėl geriau važiuoti pas oficialus ir mašina remontuoti ten.
Puikus ekonominės klasės vienatūris. Kas yra tikrai pavykę prancūzams - labai patogios priekinės sėdynės ilgose kelionėse. Taip pat jei keliaujama keturiese - galima antros eilės vidurinę sėdynę palikti namuose, o šonines perkelti arčiau centro, taip atsiras daugiau vietos. Sėdynės kurios bagažinėje yra parodija, tai apie jas net neverta šnekėti. Nors daug kas skundžiasi dėl elektronikos bėdų, dažniausiai tai yra pasekmės remonto garažuose. Per du metus nuvažiuota apie 80,000 km, per tą laiką daryta: Galinės stabdžių kaladėlės - 110 eur Diržai ir vandens pompa - nusipirkus 340 eur po dviejų metų eksplotacijos 400 eur Tepalai kas 15,000 km 100eur-120eur /kartas Priekiniai valytuvai - 46 eur Duslintuvo galinio bakelio laikiklis su kronšteinu - 54 eur Ratlankių dangtelio varžto raktelis ir keturi varžtai - 26 eur ( ironija bet savartyne norėjo 35 eur) Kuro sąnaudos: Mieste 7-8 litro Užmiestyje - Važiuojant ramiai, laikant apie 90km/h - 4,2-4,5 litro, laikant pastoviai 130km/h - 6,2-7 litro, 150km/h nebelieka jokios ekonomijos ir sąnaudos apie 8,5 litro Nuvertėjimas: Pirktas prieš du metus už 3400 eur Belgijoje , dabar Lietuvoje su panašia komplektacija ir panašaus stovio kainuoja apie 2600 eur Dėl priekinių žibintų lempučių keitimo - keičiasi jos lengvai, vairuotojo pusės išėmus akumuliatorių, keleivio pusės nuėmus langų plovimo skysčio piltuvėli. Pirkti automobilį ne Lietuvoje, o jei Lietuvoje tai tikrinti prieš perkant pas oficialus ir žiūrėti kad jis būtų tvarkytas tik pas juos. Tikrinti kad veiktu visa elektronika. Vengti tvarkytų garažuose nes yra labai mažai kurie gaudosi renault, ir dažniau pridirba dar daugiau bėdų nei buvo, o kainos yra panašios.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota C-HR
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-05
C - HR 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minkšta , tyliai važiuoja , manevringa, vikri
nėra
Pirkau 2018 rudenį visai naują 1.2 benzinas Turbo . mehaninė pav. dėžė . Bijojau , kad 1.2 normaliai nevažiuos bus vangus ir lėtas , bet labai nustebino turbina labai puikiai veikia . Mieste didelės galios nereikia, o užmiestyje nelenktyniaujant tokio variklio per akis užtenka. Palyginimui variklis atitinka įprastą 1.6 - 1.8 Taip langai nedideli ypač galiniai , bet vairuotojui tai tikrai netrukdo , o tas kas perka apgalvoja savo pasirinkimą dėl auto ar langų dydžio . Už mano turėtą Auris 1.6 benziną , kuri buvo 2012 metų CHR yra aukštesnė, didesnė , minkštesnė ir žymiai manevringesnė . Saugumo sistemos dirba puikiai Stabdo prieš kliūtį pati , įspėja apie nuklydimą iš juostos, veidrodėlių indikatoriai įspėja apie šalia važiuojantį automobilį . Garso ir vaizdo įspėjimai jei gresia susidūrimas manevruojant . Multimedija ir garso sistema puikūs veikia patogiai Jei vairavai anksčiau . Salono apdaila iš pigių medžiagų , bet įspūdis lyg būtų prabangaus auto . Nesuprantu kritikos tų kurie nėra net bandę su ja važiuot arba vairuoja BMW X5 ir pasakoja koks šitas š.... as . Juk jūs ir renkatės tai , kad jums patinka arba pagal kišenę . Neturit , nebandėt tai ir atsiliepimų nerašinėkit nauja "Pasimatuoti" prieš perkant. Patiks ar ne priklauso nuo to kokį auto vairavai iki šiol . Jei didesnį šitas bus per mažas , jei mažesnį šitas patiks. Aš nesimatavau Užsisakiau salone iš paveiksliuko , bet kai atvežė pirkau ir iš karto patiko . Jei chečbekas (pvz Auris) per mažas , o visureigis (Rav 4) per didelis , tai šitas pasirinkimas tikrai puikus .
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Jeep Commander
2005 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-04
Jeep Commander 3.7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravazumas, paprastumas, minkstai vaziuoja, talpus.
Stoglangis leidzia vandeni- mazdaug karta per metus reikia pravalyt. Duru rankenos is vidaus isluzta. Vienos kaina 70 eur. Pakeitus jokiu problemu.
Automobilis,kuri labai malonu vairuot. Gabaritu nesijaucia,sedi aukstai,viskas matosi. Variklis 3.7 ir greicio deze labai patikimi. Visos detales (tik ne kebulo ,aisku) tinka nuo Grand'o. Tai kainos nera kosmines. Su dujomis draugauja, jokiu problemu. Duju imdavo maksimum 20 litru. Ramiai vazinejant halima ir i 14 tilpt. Lietuvoje ju nera daug, bet pvz Vokietijoj ju kainos nuo 8500eur., ir laikosi. Tikrinti,kaip ir visus. Jei variklis ir greicio deze gera be problemu begs 500000km..
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C4
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-02-01
Citroen C4 2.0i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, išvaizdus, gana atsparus korozijai, gera garso aparatūra, nebloga izoliacija, daug funkcionalumo, neįdomus vagims, nėra labai brangios dalys
Greitai nuvertėja, blogas matomumas pro galinį langą, maži veidrodėliai, ilgai šyla salonas žiemą.
Sveiki, taigi nutariau pasidalinti savo patirimais apie citrinuką C4-tuką. Automobilį pirkau prieš metus, buvo grįžęs iš Švedijos su 290000km rida. Kiek pastebėjau, pasitaikė gan retokas variantas Lietuvoje - 2.0i benzinas ir šviesaus veliūro salono. Pirkau ją sudaužytą, buvo sulamdytas, perbrauktas visas šonas, teko keisti dvejas duris ir sparną, kuris nustebino mane, nes jis yra pagamintas iš plastiko. Pirmas įspūdis: graži išvaizda, vikrus varikliukas, puiki komplektacija. Pats varikliukas tikrai vikrus ir smagus, trauka nebloga, kaip tokiam automobiliukui, stipriau paspaudus pedalą, jaučiamas smagumas :). Su pačiu varikliu, bėdų visiškai neturiu, realiai, buvo keičiamos tik einamosios dalys, tai traukės, kaladėlės ir t.t. Mieste važiuoti smagi, kaip toks mašiniukas, neblogai "deda" iš vietos :) Vietos salone nėra labai daug, bet nėra ir visai mažai, keturi žmonės telpa be vargo, į aukštį vietos užtenka, pločiu taip pat. Tačiau bagažinė mažoka, bet vis dėlto, tai miesto automobiliukas. Bagažinėje išsistumia skyreliai, labai patogu sudėti vežamus daiktus, nes neišsibarsto po visą bagažinę. Salone yra užtektinai daiktadėžių, porankis, kuris atsidaro, "glove box'as" su akinių ir kompaktinių diskų skyreliais. O važiuoklė, tai nėra jau tokia labai kieta, kaip kažkas minėjo anksčiau atsiliepimuose... Prieš tai, turėjau "Škoda Fabia combi", 2009-tųjų metų, tai galiu pasakyt, kad C4, pranoko visais galimais dalykais (komfortas, minkštumas, patikimumas - daug gedo škoda, buvo daužta su tikra, 68000 km rida). Pradžioj buvo tas jausmas, kad, o ne, kam pirkau po škodos citroeną, čia juk prancūzas... Bet išėjo taip, kad tas prancūzas, man kėlė mažiau vargo ir problemų. Elektros gedimų neturėjau, tik kartais įjungus autopilotą, užsidegdavo "service" lemputė, išjungus autopilotą, ji užgesdavo (tai būdavo retais atvejais). Dabar pastebėjau, kad lietaus daviklis pradėjo "durniuot", matyt numirė, gerai, kad nebrangus, bandysiu pasikeist... O didžiausias minusas šiame automobilyje, tai salono šildymas, nežinau kodėl, gal sklendės užstrigusios, nes labai ilgai, kol sušyla salonas, nepučia šilto vėjelio... Turiu ir Peugeot 406-tą, faceliftą, dyzelį, tai net tas daug greičiau užšyla... O daugiau tai spręsti Jums, automobilį šiaip patarčiau pirkti, nes nėra brangus, išvaizdus, gana patogus ir funkcionalus. Jei sugalvojote įsigyti, ieškokite pilnesnės arba "exclusive" komplektacijos, nes joje gali būti spalvotas ekranas, užsilenkiantys veidrodžiai, panoraminis stogas, "xenon" žibintai ar atstumo davikliai. Dėl variklio nežinau, ką patarčiau, daugiau kitokių nemėginęs, tačiau nežinau ar mitas, ar ne, bet sako, kad į 2.0i 103kW, dujos nesideda. Bet nemanau, kad ir reiktų jas dėti, nes ramiu, vidutiniu važiavimu, galima tilpti į 8litr. Be abejo, kas nori išskirtinesnio varianto, patariu rinktis coupe kėbulą. Su elektronika nieko rimto labai neturėjau, tik pradėjo "durniuoti" lietaus daviklis, galbūt užteks tik jį pakeisti, šiukšlynas už jį nori 10-15eur., kartais užsidegdavo "service" lemputė, kai yra įjungiamas autopilotas, bet tai buvo tik keletą kartų. Iš variklio pusės - viskas tvarkoje. Keičiau tepalus, filtrus, diržus. Dar keičiau priekinius, galinius diskus, kaladėles, stabilizatorius ir galinius amortizatorius, nes automobilio galas beprotiškai barškėjo, būtent dėl to. Kadangi pirkau pabrauktu šonu, keičiau vienos pusės dvejas duris (už duris mokėjau 30eur., plius, reikėjo persidažyti), priekinį sparną, už kurį mokėjau 5 eurus :). Nusipirkęs, truputį pasitvarkiau dugną, buvo smulkių rūdelių, kurias pašalinau ir visą dugną padengiau antikoroziniu purškalu. Apie nuvertėjimą mažai ką pasakysiu, nes automobilį įsigijau labai nebrangiai, aišku, nuvertėja greičiau už lexusą, bet ir kainuoja daug kartų mažiau už jį, spręsti Jums :) Jei susidomėjote šio automobiliuko pirkimu, patarčiau patikrinti visą elektroninę dalį, jei yra galimybė, pajungti diagnostiką, dėl šventos ramybės. Pažiūrėkite ar trauka nedingusi, ar variklis neskleidžia įtartinų garsų, pažiūrėkite ar nėra skysčių nutekėjimų. Patikrinkite ar šildo, šaldo pečiukas. Patarčiau rinktis pilnesnės komplektacijos automobilį, nes bus daug gerų funkcijų (autopilotas, spalvotas ekranas, atstumo jutikliai, panoraminis stogas, kelio linijų "matymas", užsilenkiantys veidordėliai.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-28
Peugeot 406 2.0HDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogus, išvaizdus, gana patvarus, neblogos medžiagos, mažai barškėjimų, ekonomiškas, stabilus, manevringas, šiltas žiemą.
ABS problemėlės, radija (blogai gaudo stotis), rankinis stabdis, nelabai geri priėjimai (ne visur), smulkios bėdelės :)
Vairuoju automobilį metus ir keturis mėnesius. 2001-mųjų metų, tamsiai žalias sedanas su šviesiai pilku veliūriniu salonu, 2.0HDi 80kW motoriuku ir su mechanine pavarų dėže. Pirkau automobilį už truputį didesnę, nei vidutinę 406-to kainą, 800eur. Prieš mano pirkimą, automobilis jau riedėjo Lietuvos keliais 6 metus, rida buvo atsukta, bet pati automobilio būklė buvo nepriekaištinga. Kėbulas neturėjo rūdžių, salonas visiškai nenutrintas, o ir komplektacija buvo ne prasčiausia (klima, 4 el. langai, autopilotas ir t.t). Nusipirkus, buvo keistas pagrindinio diržo komplektas, tepalai, variklio pagalvė (kiek girdėjau iš aplinkinių, tai dažnas remontas, bet kainavo nedaug), granatos gumą, nes buvo plyšusi. Apie variklį, nieko blogo negaliu pasakyti, nors esu skeptiškas dyzeliams. Važiuoja smagiai. Kaip 80kW, traukia neblogai, ant pirmos pavaros, kiek bukoka trauka, bet toliau, tik pakelia šypseną. Palakstyti galima šiek tiek, didelis pliusas tai, kad manevringas, aplenkti kitus automobilius - rūpesčių nekelia ;) Su automobiliu nuvažiuota apie 22000km. Iš variklio pusės, tai po pusės metų, buvo keistas tik skriemulys, servise už taisymą palikau 30-40eur, žvakės buvo keistos, kai pirkau (pirmą žiemą pasirodė tai, jog variklio pakaitinimo lempute labai greit užgęsta, bet be didesnių problemų užkurdavau ir prie didelių šalčių), karts nuo karto (kai lauke būna drėgna) sudurniuoja spidometras, nustoja rodyti greitį ir dingsta trauka, bet pavažiavus porą metrų ar perkūrus automobilį, vėl atsigauna (kiek žinau tai "speed sensor" daviklis, jis streikuoja, pakeisti pačiam labai lengva), gale turėjau problemų su ABS davikliais (teko keisti, nes nuo amžiaus, rankinio kaladėlių spyruoklės nulūžinėjo ir nulenkė ABS daviklio kontaktą, vienas daviklis 15-20eur., pasikeisti galima ir pačiam, bet labai kvailas priėjimas, viskas sugrūsta). Realiai paėmus tvarkymo ir gedimų išlaidas, viskas kainavo apie 150eur, o diržai, tepalai, kaladėlės - atskira kalba. Daugiau problemų neturėjau, elektronika veikia gerai, visi keturi langai darinėjosi, autopilotas labai retais atvejais užgrybaudavo, bet veikdavo pakankamai gerai, vėdinimo sistemos veikia be problemų (patogus valdymas), originali radija prastai gaudė radijo bangas užmiestyje (pajungiau papildomą stiprintuvą, kuris buvo siųstas iš Kinijos už 2 eurus). Audio aparatūros skambėjimu esu nelabai patenkintas, žemų buvo labai mažai, nors užstatyta buvo ant maksimalios nustatymų padėties, bet problemą išsprendžiau, įrengdamas subą bagažinėje. Būtinai noriu pagirti tai, jog kelionėse visiškai nepavargdavau su šiuo pežiuku (Vilnius - Šiauliai pastovi važinėjimo trasa), labai patogios sėdynės, medžiagų kokybė nebloga, niekas nenuplyšę ir nesusidėvėję, mygtukai ir rankenėlės kokybiškos, niekas nekleba. Šildomų sostų pas mane nėra, bet teko girdėti, kad dažnai sugenda šildymo elementas, pačiose sėdynėse. Pats automobilio valdomumas geras, ant kelio stovi užtikrintai. Bagažinės talpa patenkinama, vietos užtenka (tilps ir žemų dažnių garsiakalbis, ir dujų balionas ;)) salono gale, vietos pasirodė truputį mažokai, dvimetriniui būtų nelabai patogu. Greitai žiemą užšyla salonas, bet galėtų būti geresnė garso izoliacija nuo variklio pusės. Kėbulas laiko gerai, rūdžių nekelia, bet didelį dėmesį reiktų atkreipti į slenksčius. Automobilis tikrai rimtas ir vertas pagyrų, antrą kartą gal ir pirkčiau, nes išvaizda gražesnė, nei 50% naujų automobilių (skonio reikalas), geras kainos ir kokybės santykis, bet būtų labai smagu išbandyti ir coupe modelį su V6 varikliu. Gaila, bet 406 modelis neturėjo 4x4 pakabos, kaip ankstesnis 405-tas. Remontui išsileido maždaug 150 eurų. Buvo keista: variklio pagalvė, granatos guma, skriemulys, abu galiniai ABS davikliai, (speed sensor) daviklis. Prieš einant techninė apžiūrą, bijojau dėl rankinio stabdžio, bandžiau patempti trosą, kažkiek geriau laikė ratus, bet vėliau vėl sunkiai stabdė, nors trosas buvo keistas (ir taip žaidžiau du kartus). Jei planuojate įsigyti automobilį nuo 2002 metų, patikrinkite ar tinkamai veikia posukių bei valytuvų lazdelės, nes naujesnės yra labiau linkusios gesti. O šiaip, esu automobiliu patenkintas. Pasitvarkyt didelio žinojimo ir didelių sugebėjimų nereikia. Važiuoklės dar neteko tvarkyti, bet dalių kainos nėra didelės, dalys lengvai gaunamos. Nuvertėjimas, na, per metus gal ir nuvertėjo 100-200 eurų, realiai tai automobilis už dviračio kainą :) O kokios tik nevertėja, viskas priklauso nuo to, kaip išlaikysi... Prieš perkant būtinai patikrinkite elektroninę dalį, išspaudinėkite visus mygtukus, pažiūrėkite ar nedingusi trauka. Jei planuojat pirkti šį pežiuką su automatinę greičių dėže, būtinai atkreipkite dėmesį ar tvarkingai mėtosi pavaros, ar nėra staigių trūktelėjimų, permetant bėgį. Būtinai apžiūrėkite slenksčius iš apačios, nes pro durų gumas kaupiasi drėgmė slenksčiuose. Pažiūrėkite ar nėra drėgnas kilimas po vairuotojo guminiu kilimėliu ar po sėdynėmis. Jei rinktis iš variklių, rekomenduočiau 3.0 V6 ir 2.0i, vengčiau 1.8i. Jei iš dyzelių, tai 2.0HDi 80kW (66kW per silpnas) arba 2.2HDi.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Corolla
2001 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-27
2,0 d4d 85kw hečbekas 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, patikimumas, kuro sąnaudos
Sankabos liga, nėra komforto (jeigu to ieškote)
Turėjau 5 metus šį automobilį, pirkau iš pirikupų su sankabos defektu (to nežinojau iki pirmų 300km :)), taip pat sužinojau, kad buvo daužtas sparnas (po 3 metų kažkur, kai pradėjo jis rūdyt), netikėjau, bet buvo tikra rida (apie 230 000km). Pakeitus sankabą (jos dažniausiai pasitaikanti liga) per visą laiką absoliučiai nieko rimto nereikėjo investuot, tik varyt T.A. ir draust,. Buvo smulkmenos, tokios kaip: pedalo girgdžėjimas, lempučių perdegimas. Po tiek metų, pradėjo labai rūdyti (sparnas, stogas kur jungiasi su stiklu, dugnas), todėl teko parduoti. Šiaip labai manevringa, patvari, bet komforto nėra, tiesiog mašina, kuri atlieka pareigą - neveža iš A į B. Sankabos keitimas kainavo ~1000LT (tais laikais). Daugiau neteko turėti gedimų. Nuvertėjo per ~1200e per 5 metus. Važinėdavau kas savaitę, dvi savaitgaliais autostradoje 200km pirmyn, atgal namo (130-160km/h), o savaitės dienomis mieste po 20km per dieną, vidutinės sąnaudos būdavo 7-7,5l tiek vasarą, tiek žiemą, gazo tikrai negailėdavau. Manau gan ekonomiška. Pasivažinėti aukštom apsukom ir įsitikinti ar nebuksuoja sankaba, tada nekils bėdų su ja.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Lexus RX
1997 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-25
RX300 2002m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvė salone, garso izoliacija, aukšta sėdėsena
Kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės
Nusprendus pakeisti automobilį į kitą buvo nuspręsta, kad mums reikia benzininio (gali būti su dujomis), automato ir kad tilptume penkiese. Pagal šiuos kriterijus pasirinkimas tikrai nėra toks didelis, kaip gali pasirodyti. Akys užkliuvo už šio modelio. Lietuvoje jie nėra populiarūs, nelabai suprantu kodėl, gal, kad senesnis modelis !? Rusų internetiniuose puslapiuose labai giriamas modelis, kaip labai kantrus ir patikimas. Gyvai apžiūrėjus automobilis iš karto padarė labai gerą įspūdį, nors Lexus iki tol neturėjau jokio. Mums reikėjo daug vietos priekyje ir gale kojoms, tai jos tikrai pakanka. Galinės sėdynės reguliuojasi, taip pat ir jų atlošas. Variklį užvedus salone labai tylu, važiuojant taip pat labai gera garso izoliacija, netgi prie 120km/h. Variklis V6 148kW (kodas 1MZ-FE), stovi skersai, varomi nuolat visi keturi ratai. Pavarų dėžė automatinė 4 pavarų (prie 120km/h rodo apie 3trpm), veikia labai sklandžiai. Prieš perkant domėjausi pas AT dėžių remontininkus, Lexus dėžės apibūdintos kaip patikimos. Variklio galios užtenka normaliam važiavimui, iš vietos šoksta pakankamai energingai jei reikia, o šiaip variklis atgyja nuo 3trpm, kadangi jis vvti. Automobilio valdymas nėra itin preciziškas, lyginant su kokiu X3, pasukamumas tikrai neblogas, bet neturiu su kuo sulyginti, nes kito džipuko neturėjome. Kuro sąnaudos gali "nustebinti", bet nereikia norėti stebūklo iš 3L+4WD. Mums vidurkis tarp 14 ir 15ltr/100km, bet kadangi stovi tiesioginio įpurškimo dujų įranga, tai pinigine prasme gaunasi važiuoti 7-8eur/100km. Kas dėl dujų, tai kaip supratau šitie Lexus su jomis nelabai nori draugauti, kadangi ant išmetimo stovi A/F sensoriai, kurie matuoja kuro mišinį ir dažniausiai dėl to užsidega check engine + stabilumo sistema, kaip normaliai išspręsti šią bėdą nelabai aišku, gal reikės pabendrauti su dujininkais. Automobiliu pravažiuota jau apie 10tkm Lietuvoje, pakeisti tepalai, filtrai, profilaktiškai degimo žvakės. Kolkas esam patenkinti pasirinkimu. Prieš Lexus buvo žiūrėtas X3 ir XC90, tai X3 viduje vietos visai nėra, lyginant su Lexus tai labai skurdus jis :), XC90 pabijojom dėl AT, nes labai nepatikimi. Tepalų, filtrų ir 6 žvakių keitimas 180eur, pavarų dėžės tepalų keitimas (Lexus salone) 100eur. Kaip ir perkant bet kurį kitą, žiūrėti būklę.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Zafira
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-25
Zafira 2TDI, 2003 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta, talpi, dinamiška, turi kablį.
Dažniausiai labai didelė rida. Sunkiai jungiasi pirmas bėgis, EGR, turbina, sankaba, centrinis užraktas, kuro siurblys, silpni stabdžiai, guoliai.
Zafira 2TDI, 2003 metai. Nuvažiavome su ja 100 000 km per 4 metus. Net neabejoju, kad visų jų spidometrai prieš atvykstant į Lietuvą pakoreguojami ir visi sutartinai rodo 240 000, tai galite drąsiai mažiausiai 150 000 pridėti. Patiko - aukšta, talpi, kai reikia - 7 vietos, dinamiškai važiuoja. Gan taupi - 6 l dyzelio (vidurkis), daug ką galima susiremontuoti pačiam. Bėdos: Dažni remontai (vos ne kartą į mėnesį tekdavo taisyti), silpni stabdžiai, nepatikimas EGR, kartais nei iš šio nei iš to dingstanti trauka, gendantis centrinis užraktas. Nuolatos vežiodavausi krūvą raktų, kai ką pavykdavo pasitaisyti greitai, tačiau vis tiek neišvengiamai porą kartų sugedo taip, kad teko tempti. Jei ne didelė rida ir su ja susijusios nuolatinės bėdos, tai būtų geras variantas. Tačiau reikalaujantis nuolatinių investicijų. Teko keisti beveik viską. Brangiausia sankaba - 700 Eur. Generatorius - 200 Eur., oro srauto matuoklis - 100 eur. Kas mėgsta tvarkytis mašinėlę pats - Zafira geras variantas. Per ketverius metus išmokau išsiardyti pusę variklio kelyje. Nenutiko didžiausia bėda - nesugedo kuro siurblys ir turbina. Sėkmė! Netikėti nurodoma rida. Pabandyti, pavažinėti įvairiais greičiais, įsitikinti ar veikia visi bėgiai. Jei nėra traukos - nepirkti, nes gali būti didelių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Lexus IS
2005 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-24
Sakyciau 2008-2010 geriausias sedanas koki galima nupirkti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai atrodo, gerai važiuoja, patikimas, saugus, gera komforto įranga.
Stabdžiai, kaip ir visoms toyotoms reikia daryti profilaktikas, kitaip po LT žiemų gali tekti pasikeisti visą suportų bloką.
Automobilis puikaus dizaino, puikios kokybės. Pats auto greitas ir patikimas ir manau tikrai gerai atrodantis. Turint Mark&Levinson audio galėsite mėgautis puikia garso kokybe, realiai stebinančiai gera! Nepalyginsi nei su tokių metų BMW ar MB ar AUDI, esu klausęs visas ir neprilygsta nei viena vokiška markė. Standartiškai Lexus turi daug komforto priedų salono vėdinimą (ne tik šildymą), galinę kamerą, navigaciją, lietaus, tamsos jutiklius ir t.t. Automobilis labai tylus važiuojant ir ganetiškai komfortiškas ir greitas, saugus, bei labai smagus jeigu galiniai varomi :) Eksplotuoju auto nuo 0 iki 150k. vidutinės kuro sanaudos 10l. Pagrinde važinėju mieste. Žiema mieste kuro sąnaudos būna 16l. vasarą 12l. Trasoje važiuojant 100km/h 6.5l; važiuojant 140km/h 8l važiuojant 180-220km/h 12-15l Sakyčiau auto price/performance santykis vienas iš geriausių ir yra labai ekonomiškas. Remontas kainuoja galbūt šiek tiek brangiau nei paprastas, bet jeigu aptarnavimus darai laiku mašina visai nekelia problemų. Patikrinti ar daryti aptarnavimai laiku ir visi. Pasižiūrėti stabdžių būklę. Variklis praktiškai neužmušamas. Greičių dėžės superinės. Važiuoklė jeigu ne super sena ir detalės originalios tai tarnauja labai ilgai. Tarkim man originalus akumas tarnavo 12metų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Octavia
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-23
Skoda Octavia RS 2.0 TDI (184 Hp) DSG 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, pigi eksplotacija, patogus ir praktiskas.
Gal kazkiek garso izoliacija, bet esminiu trukumu nera.
Nepamirskite fakto, kad automobilis yra VW Golf labai artimas giminaitis, todel ji reiketu lyginti butent su Golf klases automobiliais. Pirkau ji su tikra 66k rida, Race Blue spalvos. Komplektacija: Canton aparatura - absoliuciai nieko gero. Tik labai mazai demesio kreipianciam i garso kokybe vartotojui ji patiktu. Erdvinis ir auksti groja neblogai, taciau zemi labai prasti ir nenaturalus, o apie 8" suba net neverta kalbet, nes jis tik triuksma kelia. Distronic - mano nuomone labai puikus priedas, tiems kas siek tiek dazniau vaziuoja uz miesto. Priekinis sildomas stiklas- labai puiki investicija, uzvedi ir kol parukai, stikla nusivalai valytuvais be jokio gramdymo. Drive mode select ir lopeteles ant vairo - praktiskai nenaudojami privalumai, nes DSG is esmes prisitaiko prie vairavimo stiliaus, o S rezima ijungti galima tiesiog greitu manevru su pavaru dezes svirtimi. Lopeteliu reakcija su velavimu, todel neteikia malonumo, todel manau siu dvieju opciju rinktis neverta. Yra ir kitu priedu, kaip keyless ir t.t., bet cia pagal skoni ir apie tai nesiplesiu. Teko su situo automobiliu jau keliauti iki Kroatijos ir atgal, taip pat kelios keliones prie Juros, bet pagrinde maluosi mieste. Kelioniu metu joks nuovargis nebuvo jauciamas, recaro sedynes labai patogios, keliautojai gale taip pat dziaugesi, kad keliauti patogu. Cia mano pirmoji masina su distronic, tai siek tiek reikia praktikos, kad intensyviai sraute tvarkingai vaziuot. Traukos man pakanka, aisku po BMW V6 dyzelio kartais norisi daugiau, bet is esmes pakanka. Siaip, patogus, praktiskas, grazus ir aki traukiantis automobilis. Tiks persedus is aukstesnes klases automobilio, yra tas toks solidumo ir prabangos trukumo pojutis. Kas yra persedes is kokios A6 ar 5 serijos i Golf, supras apie ka kalbu. Bet is kitos puses, lyginant su minetais automobiliais, draudimas pigus, vagims Skoda nera idomi, na ir eksplotacines islaidos yra privalumas. Teko kolkas tik tepalus keisti. Privalumas, kad Skoda galesite taisyti autorizuotam servise praktiskai uz garazininko kaina. Kaip ir kiekvienam turbut automobiliui, reiketu ziureti, kad rida nebutu persukta is 400k i klasikinius 165k. Dalys nera brangios, tad pries perkant pasitikrinkite masina autorizuotam servise, kad isvengtumete didesniu islaidu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo S60
2010 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-22
Jei šeima nedidelė - idealus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
T5 variklis, garso izoliacija, sėdynės, garso aparatūra, dizainas ir ergonomika
Nėra atsarginio rato, mažoka bagažinė
Prieš 1.5 metų nusipirkom 2012 Volvo S60 T5 is JAV aukciono. Buvo lengvai mušta į galinį bamperį, remontų buvo nedaug, tad susitvarkėm ir iki dabar kasdien džiaugiamės. Automobilis puikiai stovi ant kelio, iki 180km/h nesijaučia greitis, puiki garso izoliacija, traukos užtenka per akis. Niekada neteko spausti gazo pedalo iki dugno, visada švelniai paspaudus greičio užtenka, net lenkiant 5 mašinas iš eilės. Premium audio aparatūra tikrai puikiai groja, jaučiasi skirtumas kai klausai geros kokybės CD ar FM radiją. Svarbiausias pliusas, kad šios mašinos sėdynės nerealiai patogios. Kiekviena kelionė su šia Volvo yra tarsi mažas relaxas visai šeimai. Mano ūgis 184 cm ir patogiai susireguliavus vairuotojo sėdynę bei atsisėdus į galą už jos dar puikiai telpu pats, bet jau visiškai išsidrėbęs nebepasėdėsi. Teko su šiuo auto atostogoms važiuoti per Europą, tai vienas atvairavęs 12 valandų dar puikiai jaučiausi, kai tuo tarpu kažkada tiek atvairavus su Mazda atrodė tuoj prasidės haliucinacijos. Taip kad Volvo yra visai kita svorio kategorija lyginant su japoniškom ekonominės klasės mašinom. Posūkiuose valdosi labai gerai - daug auto kritikų įvertino šį modelį kaip labiausiai sportišką Volvo ever, nes čia panaudota Mondeo važiuoklė. Amerikietiška versija yra minkštesnės važiuoklės ir galingesnio variklio, lyginant su T5 Europiniu variantu. Taip kad siūlau net nežiūrėti į Europietišką T5, nes ten 2 litrų 4 cilindrų ne Volvo kurtas variklis, kuris nėra toks patikimas kaip senasis 5 cilindrų Volvo T5. Nusipirkus įsidėjom dujų įrangą, balionas 80L ganėtinai sumažino bagažinę, tačiau su juo nuvažiuojam apie 700 km. Vidutinės dujų sąnaudos 11.5 l/100km, taip kad galios(186kw) ir ekonomijos santykis puikus. Vokietijos autobane su pilnai pakrauta mašina valgė apie 16l benzo važiuojant 160km/h su autopilotu, o važiuojant 110km/h kompas rodo nuo 7 iki 9 litrų dujų, jei 90km/h tai dar mažiau... Grįžo iš JAV su 65k miles, kol kas per 1.5 metų teko keisti tik tepalus, filtrus ir vieną lemputę - niekas nebuvo sugedę, o nuvažiuota 35k km. Automobilis ne kartą tikrintas Sostenoje, viskas idealios būklės, tad mašina esame labai patenkinti. Dabar labai daug jų grįžta iš JAV, tad pasitikrinus autopliuse matau kad kaina apie 2k yra pakritusi nuo tada kai pirkom, tad nuvertėjimas jaučiasi. Tačiau sutaupom nemažai ant eksplotacijos sąnaudų bei kuro. Greičiausiai dar kokius 5 metus ją pasilaikysime kol pradės byrėti, bet tinkamai prižiūrint mašina turėtų tarnauti gerokai ilgiau. Dauguma jų grįžta gerokai aplamdytos iš JAV, tad ieškoti kuo mažiau muštos ir prašyti pardavėjo foto iš aukciono, nes jie tikrai jų turi ir ne vieną. Visgi neaišku kaip kokybiškai remontuoja vietiniai meistriukai-perikūpai, tad perkant šviežiai atvarytą būtinai tikrinti Sostenoje ar patikimam servise, nes jų detalės ir remontai nėra pigūs. Volvo gaminti varikliai gerai draugauja su dujomis, todėl siūlyčiau dyzelio neimti, nes benzo eksplotacija pigesnė nei dyzelio. Sėkmės beieškant!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Astra
1998 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-17
Astra 2002 m. 55kW 1.7DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai pigi eksploatacija. Patikimas. Ekonomiškas. Gera, minkšta važiuoklė
Rūdys. Mažai komforto ilgose kelionėse.
Pirkau prieš 2 metus, nes skubiai reikėjo auto. Mano nuomone, už juokingą kainą 1000 EUR ir galiu pasakyti, kad tai buvo geriausiai investuoti mano pinigai. Iki šiol esu labai patenkintas automobiliu. Auto pirktas Lietuvoje iš salono ir man garbė būti 3 savininku. Praktiškai pamiršau ką reiškia važiuoti į servisą, pagrinde tik tepalų pasikeist ir prieš technikinę apžiūrą. Užsikuria prie didžiausių šalčių. Variklis dirba tvarkingai, tepalu nevalgo, nors viršus lengvai apsinešęs tepalais. Galios mažoka, bet užtenka jeigu tavo yra ramus, normalus vairavimas. Didžiausia staigmena buvo važiuoklė, važiuoji minkštai. Nuvertėti jau nėra kur. Ekploatacija labai pigi, tiek dalys tiek pačių gedimų nebuvimas prisideda.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Accord
1994 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-17
Honda Accord Coupe CD7 2.2i es facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai solidus surinkimas, komfortas, dinamika, moderniai klasiškas dizainas.
Priekiniai varomi ratai, korozija
Akordą turiu virš metų. Naudojų kaip seną, restauruojamą savaitgalinį automobilį pramogai. Pravažiavęs 310000 vien iki manęs, salonas labai kokybiškas ir niekas nebarška, net po tiek laiko ir kilometrų. Sedynės labai patogios, vietos daug, telpa coupe kėbulo gale ne tik 2 vaikai, bet telpa ir 2 suaugę ten. Interjero išpildymas asketiškas, kuklus, bet apgaulingas, nes komplektacija kaip 1996 metam tikrai gausi. Kondicionierius, kruizo kontrolė, stoglangis, el langai, šildomi veidrodžiai pusiau elektrinės sedynės ir kas svarbiausia - viskas iki dabar pilnai funkcionuoja! Kodėl šitą automobilį nusprendžiau turėt kaip savaitgalinį senolį, tai labai dinamiškas ir malonus važiavimas. Iš esmės, tai yra japoniškas auto su amerikietišku prieskoniu. Tai yra didelė gelda su aštriu, aiškiu valdymu. Automobilis įsakymus vykdo besąlygiškai kelyje, labai keliantis pasitikėjimą valdymas. Kaip 110kW motoro stulbinanti trauka, ypač su nepakrauta mašina. Vokietijos greitkelyje greitį nuo 140 iki 180km/h renka be jokio lago - tiksliai, responsyviai. Automobilio nerekomenduoju rinktis, jeigu esate naujoviškas, novatoriškas ir nemėgstat senamadiškų 80s, 90s dalykų. Tiesiog šis automobilis atspindi laikmetį, kai kuro sąnaudos, triukšmingumas buvo paskutinėje vietoje, todėl ekonimiškai nevažiuojama tikrai su juo. Kaip ir visos hondos, pasižymi triukšmingumu, tiesa, palaikant greitį arba stovint vietoj, accord tikrai tyliau už civic. Iš tikrųjų netolimoje ateityje cd7 taps modernia klasika - jis atrodė tikrai moderniai savo laiku, o tarp šių dienų automobilių masės jau išsiskiria, bet dizainas nepasenęs bent jau man. Iš trūkumų galėčiau įvardinti priekinius varomuosius ratus. Čia BMW e36 turi tikrai pranašumą. Tiek dėl pasukamumo, tiek dėl ratų kasimosi. Taip pat coupe trūksta saugos diržų pasiekimo pagalbinių sistemų, nes prieš pradedant važiuot, ranka nukeliauja kažkur į galą paimt diržo. Pagrindinis ir pats didžiausias trūkumas būtų kėbulo korozija. Iš tikrųjų, 20ties metų hondą jau labai sunku rast idealiu kėbulu. Į tai tenka investuot arba renkantis brangesnį variantą arba nusipirkus puvėką ir jį prikeliant. Šio usdm'inio accordo dalys yra pigios kol kas dar. Techninė dalis yra labai patvari. F22 serijos varikliams svarbiausia laiku keist tepalus, diržus (nesunkus priėjimas), žvakes, žvakialaidžius ir automobiliu galėsit be problemų labai ilgai džiaugtis. Motoras visiškai nebijo apsukų. Dėl važiuoklės, pakabos, sunku ką nors pasakyt, nes jinai žeminta pas mane, bet per metus laiko su traukėm, amortizatoriais ir pan. problemų neturėjau. Kas yra problematiškiau, tai stabdžiai - būtent šitam hondos modelyje labai mėgsta išsikraipyt, jei staigiai stabdoma pasukiojant vairą. Kalbant apie nuvertėjimą, automobilis yra kainos dugne, daugiau jis nebepigs, tik brangs, ypač variantai su tvarkingu kėbulu. Jeigu jau pasiryžote pirkti tokį seną, degalus rijantį, rudijantį, triukšmingą automobilį kaip honda accord cd7, tai jis turės tikrai visą tai gero, dėl ko jį renkatės. Na, tikrint reikėtų visų pirma, aišku kėbulą. Derėtų atkreipti dėmesį į priekinį stiklą, nes 5 kartos akordai masiškai turi defektą, jog kėbulas važiuojant „vaikšto” tokiu kampu, kad dažnai skyla priekinis stiklas. Jis kainuoja apie 100 eurų, jeigu pirkt Lietuvoje. Taip pat pirkimo metu nepatingėčiau pratestuot automobilio stabdymą prie didelių greičių - neturi būt jokių virpesių, tampymų po kelią. Dar verta atkreipt dėmesį į vairo stiprintuvo skysčio sistemą, nes ji mėgsta prakiurt. Aišku, kaip ir visuose senuose automobiliuose, aušinimo sistema yra padidinto dėmesio reikalaujanti zona.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai Tucson
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-15
Hyundai Tucson 2018 1.6GDI 97kw. Mechan.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, patogumas, erdvumas, manevringumas, kokybė.
Kartais norėtusi daugiau galios lenkimo metu, visgi tik 97kw. Bet kai pripranti kaip reikai su juo "smaugti" viskas ok :)
Labai erdvus automobilio salonas. Nustebino gera surinkimo kokybė, garso izoliacija. Gražus dizainas. Automobilis manevringas ir labai patogus vairuoti. Nors bagažinė viena didžiausių savo klasėjė bet galėtų būti šiek tiek didesnė. Net baziniai modeliai turi neblogą komplektaciją(LED dienos šviesos, jutiminis ekranas + galinio vaizdo kamera, šildomos sedynės, multifunkcinis vairas,6 pav.). Kai teko rinktis tarp kitų šios klasės automobilio Hyundai laimėjo į vienus vartus :) +7 metų garantija irgi džiugina. Kol kas neteko nieko remontuoti. Aptarnavimas apie 130Eur.(Tepalai,filtrai)
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...313