Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Kia Sportage
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ramūnas | 2020-01-16
KIa Sportage 1.6-TGDI AWD 7DCT GT-line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vertė už pinigus, dizainas (aibė "Design Awards" apdovanojimų ne veltui duodama), įranga, garantija, kokybė
Variklis ne toks galingas, kaip rodo skaičiai, kietokas (su R19 ratais), garso izoliacija
Prieš įsigyjant šį automobilį (paskirtis-žmonai:), išbandėme daugumą naujausių SUV. Domino auto tik su automatinėmis pavarų dėžėmis (mechanika-praeitis, ypač moterims:) ir dar mieste:) Man asmeniškai SUV nedaro įspūdžio dėl jų "negyvo" valdymo ir kelio nejautimo, bet šių laikų tendencijos ir žmonos norai-vyrui įstatymas. Šalia visų techninių dalykų, komplektacijos (dažnu atveju, perteklinės. Kodėl? Per 2 metus taip ir nepasinaudojome automatinio parkavimo galimybe:)-neprireikė. Dar...) gausos, be abejo, dizaino, tiek išorinio, tiek vidinio, vertinome ir dar vieną, bene svarbiausią argumentą-kainos arba kitaip-vertės už pinigus. Todėl pasirinkome būtent šį modelį. Žinoma, svarbu ir 7 metų garantija,-ji atrodo labai viliojančiai. Mūsų auto pilniausios komplektacijos, išskyrus panoraminį stoglangį. Sąmoningai jo atsisakėme (spec. pasirinkimas:) dėl ateityje neišvengiamai atsirandančių rūpesčių (išsisandarinimo ir atsirandančio girgždesio dėl konstrukcijos "vaikščiojimo") . Tiesa, tai ne Premium atstovas ir to pamiršti nevalia, jei pradedame lyginti su tokiais gamintojais, kaip Mercedes ir Audi. Bet gaminio ir surinkimo kokybė bei panaudotos medžiagos - aukšto lygio. Tegul neįsižeidžia, prancūzų ir italų "gerbėjai", Kia (Hyundai) nuėjo toliau. Daug pasakoju apie pasirinkimo kriterijus, nes tada visiems aiškiau, kaip yra pozicionuojamas automobilis, o ne vertinama, kad auto "kosmosas" arba atvirkščiai, net nesuprantant jo gamintojo minties ir paskirties. Taigi grįžtant prie pasirinkimo, buvome radę auto, kurie mano nuomone buvo vertesni, jei lygintume tik paskirtį, dydį, įrangą, dizainą ir su išlygomis garantiją, bet kainų lygis skyrėsi "veik" 10-11 tūkst.Eur (lyginome tik tos pačios klasės SUV, nors žiūrėjome ir mažesnius SUV). Tai labai daug. O dabar prie paties automobilio. Nerašysiu apie tai, kas jau aprašyta reklaminiuose pristatymuose ir interneto platybėse, o trumpai apie pastebėtus dalykus juo naudojantis. Nuvažiuota ~ 30 tūkst. per du metus. Dėl nedidelės ridos per metus rinkomės benziną. Variklis, nors ir galingas ir sukimo momentas neblogas, vikrus neatrodo, veikiau išsigandęs-lengvai spaudi-važiuoja, stipriau spūsteli-pabunda, šokteli, ima kaukti ir...viskas. Toliau važiuoji greitėdamas, bet ugnimi nespjaudydamas. Dėl ko dedu "+" dyzeliams,-nors ir silpnesni (sąlyginai, pvz. 103 kW), bet "traukia" geriau, nors greitėjasi beveik panašiai. Beje, prieš tai parašytas kolegos atsiliepimas labai geras ir informatyvus. Tik aš papildysiu. 19 ratai mūsų keliais per kieti, todėl prarandamas komfortas, nes važiuoklė standi (vis gamintojai "bijo briedžio testo") bei atsiranda automobilio nervingumas, tampymasis po kelią dėl plačių, kietų padangų. Grožis ir įvaizdis reikalauja aukų. Vidus vis dar primena tikrą automobilį, o ne kompiuterinę darbo vietą (mums tai "+"), prietaisų ir funkcinių reguliatorių išdėstymas-puikus. Galima reguliuoti senoviškai (paprasčiau, greičiau, saugiau), galima pirštukais (šiuolaikiškai) baksnoti, kaip kam patogiau. Auto pakankamai triukšmingas. Bandant (Test drive) vis atrodydavo, kad langai atidaryti (tam "pasitarnauja" puikūs, bet dideli ir triukšmingi galinio vaizdo veidrodžiai), o žvyrkeliu važiuojant ar per lietų, kad purvasaugius kažkas nuėmė arba pamiršo garso izoliaciją ant ratų arkų uždėti. Bet prie visko priprantama, o be to yra garso sistema, kuri paslepia visus erzinančius garsus. Beje, JBL aparatūra neverta savo gero vardo, nes groja silpnai ir visai nedaro -TO- įspūdžio, kurio tikiesi pamatęs "JBL" raides. Visgi, važiuojant šiuo SUV, aš jaučiuosi, kad esu toks pusiau vairuotojas, pusiau keleivis-aš sau, automobilis sau, bet tikslą abu pasiekiame vienu metu. Tai gerai. Šiaip tai visų SUV'ų ta pati problema (o gal ir ne problema, gal aš problema?) -jie nėra vairuotojo automobiliai, jie labiau transporto priemonės, puikiai atliekančios savo misiją-nuvežti jo "šeimininką" (ir kitus) iš taško A į tašką C. Kaip jau buvau minėjęs, funkcijų tiek, kad ne visas ir naudojame (čia panašiai su mobiliakais-naudoji 3-5, na 11 funkcijų, o jų yra "A-a-a!" virš 30:). Teko su juo keliauti po Alpes, tai sakyčiau, kad viskas buvo labai šaunu, saugu, bet variklis ir pavarų dėžė vargo ir niekaip neprisitaikė nei prie Stelvio, nei prie Grossgloknerio. Taigi daugiau nesiplėsiu, o apibendrintai pasakysiu-labai geras ir vertas savo pinigų SUV. Bet ne TOBULAS. Naujas automobilis, todėl apie remontą nieko negaliu pasakyti. Kaip ir apie gedimus. Jų nebuvo. Kasmetinio TA kaina-priimtina. Pili benziną ir važiuoji. Žiemai turime 17 ratus, su jais važiuojame žymiai komfortiškiau, bet atrodome ne taip "kietai". Navigacija-gera, nors ir vėluojanti metus, du, bet atnaujinama kaskart darant TA. Medžiagų kokybė gera, todėl po 2 metų naudojimosi žymių praktiškai nėra. Kadangi visi be išimties gamintojai šiais laikais taupo ant antikorozinių dangų, kėbulas silpnai apsaugotas nuo druskų, geriau nei Mazda ar Honda, kurie išvis nenaudoja antikoro, bet tikrai nepakankamai, kad kėbulas išsilaikytų be rūdžių ilgą laiką, todėl siūlau šią paslaugą įsitraukti į automobilio sąnaudų (ar kainos) eilutę. Tuo pačiu šiek tiek pagerinant garso izoliaciją. Perkant naują? Tiesiog įvertinti tai, ką gauni už pinigus (konkurentų...nelabai, jeigu įvaizdis nelabai svarbu). O su dėvėtais? Jiems dar galioja gamintojo GARANTIJA! Apie amerikonus ir kitus "ledinius" variantus nesiplėsiu. Visiems dėvėtiems galioja tas pats-tikrinti, tikrinti ir ...netikėti pasakomis. Ir nepamirškite (pusiau rimtai, pusiau juokais), kad geriausias automobilis-Svajonių automobilis. Iki tol, kol jį nusiperki...Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-16
Servisų džiaugsmas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, manevringumas
Elektra, CCC blokas, važiuoklė
Šis automobilis- tikras servisų džiaugsmas. Genda viskas, kad gali gesti. Įvairios anomalijos su elektra, kompas pas dažną grybauja, priekis nuolatos bilda dėl vienų ar kitų gedimų. Ko gero, pats nepatikimiausias automobilis, kokį kada teko turėti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai i20
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-14
Huunday i20 2018m automatas, benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pukus miesto auto
brangi kaina, mazokas
Puikus auto,pirktas is dilerio Vokietijoje 50000km, pravaziuota jau 100000km be jokiu problemu , neskaitant kaladeliu , tepalu, filtru.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2005 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mersedesas | 2020-01-13
VW Passat 2008 2.0 PD 125KW DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda ir elektrinis lengvai valdomas vairas
Surinkimo kokybe prilyginciau japoniskiems automobiliams taip skurdu ir pigu, kad pigiau ir but negali.
Sveiki.Noriu papasakoti karcia patirti apie VW Passat B6 2008 modeli, kuriame kaip teikiama gamintojo istaisytos visos gamintojo klaidos.Facelift modelis.Pradekime, kad isigyjau is parvaryta is Vokietijos su 285000 rida ir neturejusi eismo ivykiu automobili.Pries pirkdamas dariau pilna diagnostika ir automobilis pasirode puikiai atrodantis su viena is pilniausiu komplektacija na ir 2008 metu.Tikejausi, kad bus isvengta anksciau turetu bedu, kuriuos konstatavo VW koncernas apie brokuotus Vw B6 modelius.Taigi variklis 2.0Tdi PD variklis su 125kw.Variklis labai dinamiskas ir vaziuoja smagiai net nuo mazu sukiu.Automobilio valdymas isties puikus.Cia atlieka savo darbo elektrinis vairas ir sportine pakaba del kurios gali jaustis saugiu net didesniame posukyje.Taciau variklis kietas lietuviskiems keliams net labai kietas kiekviena duobele ar nelyguma jauti automobilyje.To tikrai nesinoretu jausti vokiskame ivardinkime "limuzine" vietos vidujekaip E klases mercedese.Taciau tai toli grazu nuo to.Vaziavimo kokybe prilyginciau eiliniam Honda ar Lexus automobiliams.Kietas, barska ir nieko panasaus i komfort klases automobili.Dabar pradekime apie trukumus: Tik nupirkus po savaites teko keisti smagrakti ir subyrejusia sankaba ju cia yra dvi.Deze DSG labai panasios konstrukcijos kaip mechanine ji turi dvi sankabas ir jos principas labai panasus i mechanines tiesiog dezeje veikiantis robotas uz tave meto pavaras ir tu tai labai puikiai jauti, nes masina kelia dideles apsukas.Pakeitus sankaba, smagrakti masina vaziavo puikiai apie savaite tada prasidejo kitos bedos.Tik uzkurus automobili pasijusdavo dyzelio kvapas salone.Padarius diagnostika rasta: Auksto slegio kuro pompa leidzia dyzeli.Ja pakeitus ilgai pasidziaugti nepavyko , nes pravaziavus dar 500km pradejo leisti radiatorius.Toliau sugedo adaptyviniai xenonai T.Y ju fokusavimas.Na zodziu kaip diena taip naujiena.Apie EL bagazines dangcio neveikima pamirsau nuo pirkimo nes atsidarydavo iki puses ir uzstrigdavo.Dabar isvis nebereaguoja.Taip pat galinio lango valytuvas kartais veikia kartais ne.Pagal nuotaika turbut.Dar nupirkus buvo subyrejusios visos greiciu dezes pagalves jos ten stovejo originalios.Pagirtina- atlaike beveik 300k. Toliau pries pakeiciant auksto slegio pompa masina pradedavo trukcioti numynus gaza iki dugno siaip eksplotuojant veike be priekaistu.Pakeiyus pompa trukciojimas dingo..Nepatikesit vienai dienai :D Dabar toliau sekmingai trukcioja.Na masinos nedraskau man asmeniskai netrukdo.Bet tai yra uzknisantis dalykas zinojimas, kad kazkas vis negerai.Vidaus apdaila: Labiau traskancio, braskancio Auto taip ir neteko vairuoti.Traska plastmases, traska porankis ant kurio padedi ranka traska viskas ir visada vaziuojant.Tikejausi geresnio surinkimo is vokisku auto, galvojau , kad tik japoniski, korejietiski auto linke trasketi.Plastikas panaudotas prastas ir pigiausias.Sedynes sportines su soniniu prilaikymu taciau sedeti man patogu tik vairuotojo sedyneje.Keleivio sedyneje man labai nepatogu ir jokio komforto nejauciu.Gale vieto daug taciau sedynes vistiek shit.Izoliacija: Tai kazkas pasibaisetino.Nupirkau geras padangas, kad pagerinti situacija taciau vaziuojant 60km/h gale girdisi uzimas, kad net mano uosvis sedemas gale paklause kas cia taip uzia.Nes uzimas girdimas ir net labai.Girdejau net passat 2018 gamybos metu sitas trukumas neisprestas.Priekyje svilpiia per langus per visur girdi kazkokius svilpimus, uzimus.Persedus I audi a4 modeli 2002- 2004 metu atrodo, kad tu sedi geriausioje izoliacijoje pasaulyje po VW markes automobilio :) Tyla ir ramybe. Vaziuokle paprasta. Asmeniskai tai mano paskutinis VW automobilis ir laukiu nesulaukiu dienos kaip galesiu vairuoti Mercedes markes automobili ir dziaugtis kiekviena diena ;) Sekmes isigyti gerus, neuzdroztus ir kokybiskus automobilius.Kuriu dabar ne tiek jau ir daug.Geriau senesnes kartos automobilis, bet patikimai surinktas negu naujesni ir visiskai nieko vertas auto su kuriuo neislysi is servisu del brokuotu konstrukciju.Sekmes
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Civic
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-11
Beveik tobulas miesto automobilis (Honda Civic Elegance 1.0L AT)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1)Gera dinamika kaip su 1L varikliu. 2)Dinamiškas valdymas. 3)Kokybiškos surinkimas.
1)Automatinės tolimos šviesos modelyje su halogenais - įsijungia kada nori, tad tenka apšvietimą reguliuoti ranka. 2)Muzikos kokybė labai vidutiniška, trūksta žemų dažnių, stipriai pagarsinus "barška" plasmasės. 3)Didelės sąnaudos kaip 1L varikliui.
O kodėl tik "beveik"? Nes turi tam tikrų vietų, kurios nedžiugina, tačiau pripratus, galima gyventi. Turiu šį automobilį jau pusantrų metų, pirkau naują iš salono. Prieš tai atlikau labai išsamų tyrimą beieškant labiausiai mano lūkesčius atitinkančio automobilio, kurio kainos ir kokybės santykis būtų kuo geresnis. Rinkausi vidutinio segmento modelį: tarp VW Golf, Toyota CHR, Opel Astra, Seat Leon, Skoda Octavia ir t.t. Ir jau buvau išsirinkęs VW Golf MK7.5, nes visiškai atitiko mano keliamus reikalavimus, nebent kainos prasme nevisai džiugino. Tačiau dėl tuometinių VW koncerno problemų, buvo atšaukta daug automobilių ir norimos komplektacijos modelis būtų buvęs mano "rankose" tik po 3-4 mėnesių. Na, o kadangi tiek laiko laukti aš negalėjau, nutariau išmėginti laimę su Honda Civic. Lygiai prieš metus nuo pirkimo buvau šio modelio pristatyme (2017 m.) ir bandomasis važiavimas su 1.5L varikliu paliko neišdildomą įspūdį.. Tas pats įspūdis išliko visus metus. Net ir su 1.0L modifikacija, nes jau po kelių nuvažiuotų kilometrų bandymo metu, supratau, kad tai yra mano automobilis. Kainos skirtumas tarp 1.0L ir 1.5L modifikacijų siekė apie 3 tūks. EUR. Sąnaudos: Visur skelbiami parodymai, kad su 1 litro Civic mieste tesudeginsite 5 litrus benzino yra melas. Taip, mano koja sunki, tačiau net ir stengiantis važiuoti "senuko" režimu, mieste niekaip netelpu į 7 litrus. Geriausia, kas buvo pasiekta mieste - 8l/100km. Tačiau bendros sąnaudos mieste yra tarp 9 - 10 l/100km. Atitinkamai žiemos metu mieste +1 litras. Tikrai nepasakyčiau, kad ekonomiškas variklis. Bet kita situacija yra su važiavimu užmiestyje. Važiuojant 100-110km/h sąnaudos svyruoja tarp 5 - 6 l/100km. Tai yra tikrai tikrai neblogai. Važiuojant 130km/h, sąnaudos pakyla iki 6-7 l/100km. Dinamika: Gamintojas deklaruoja įsibegėjimą iki 100km/h per 10.2 - 10.6 s (priklausomai nuo informacijos šaltinio internete). Realybėje pagreitis geresnis: tarp 9 ir 10 s. Mieste dinamikos pilnai užtenka. Sudėtingiau užmiestyje, nes norint kažką aplenki važiuojant dideliu greičiu, saugiausia tą daryti įsijungus S pavarą. Bet jaučiasi galios trūkumas, kuris ko gero 1.5L modelyje tokiose situacijose nesijaustų. Kalbant apie S pavarą, tai ją įsijungus akceleratoriaus pedalas pasidaro itin jautrus, ir visai smagiai galima prasilėkti vingiuotais takeliais naudojant pavarų perjungimo padalas, sumontuotas ant vairo. Valdymas: Šio automobilio manevringumas tikrai pagirtinas, nes valdosi kaip sportinis bolidas. Vairo pasukamumas geresnis nei vidutinis, tad ankštose aikštelėse pavyks nesunkiai išsisukti. Stabdžiai labai geri ir jautrūs. Kita: Automatinis avarinis stabdymas veikia puikiai, kai automobilio kompiuteris apskaičiuoja, jog tikėtina nespėsite sustoti prieš artėjančią kliūtį, tuomet automobilis stoja kaip stulpas ir įsijungia avarinės posūkio lempos. Tačiau ši sistema kartais gali kliūdyti važiuojant kiek agresyviau. Adaptyvi kruizo kontrolė ir linijų palaikymas - įpratus sunku įsivaizduoji ilgas keliones be šių pagalbinių sistemų. Kaip 1 litro tūrio variklio dinamika tikrai pagirtina. O salone esančios medžiagos tikrai aukštesnės klasės, minkšti paviršiai, karbono imitacijos ir panašiai. Visą laiką pilus 95 benziną ir pradėjus pilti 98 - nustebins pagerėjusi ekonomika, vos pastebimai papgerėjusi dinamika ir pailgėjęs nuvažiuojamas atstumas. Pripylus pilną baką rodys 450-500km nuvažiuojamą atstumą, o pilnas bakas po indikatoriaus užsidegimo yra apie 35 - 39 litrai. Verdiktas: Šiaip tikrai komfortiškas ir malonus kasdieną vairuoti automobilis, nepaisant galios trūkumo (bet pats kaltas, reikėjo imti 1.5L modelį, nors kaip 1L važiuoja įspūdingai), erzinančių automatinių tolimųsjų žibintų, kurie įsijungia kuomet nereikia, vidutuniško muzikos grojimo ir baisaus barškėjimo klausant labai garsiai, ir, žinoma, neadekvačiai didelių degalų sąnaudų kaip 1L varikliui. Kol kas buvo porą kartų keisti tepalai ir filtrai pagal garantinį aptarnavimą, ir atliktos dvi bendros patikros, stabdžių sistemos patikra ir valymas. Tepalų keitimas ~80 Eur, tepalų keitimas su filtrų (salono, oro, tepalo) keitimu ~200 Eur, stabdžių sistemos ir bendra patikra ~180 Eur. Nusimato pavarų dėžės tepalo keitimas, kurio kaina sieks ~150 Eur. Aptarnavimas vidutiniškai kas 6 mėnesius su važiavimu per metus po ~18.000km. Apskritai, tai šis automobilis yra beveik idealus su minimaliais trūkumais, už prieinamą kainą. Jis visa galva geresnis nei visi kiti šio segmento konkurentai ir eina koja kojon su Golf 7.5, tačiau yra žymiai įdomesnis ir smagesnis. Perkančiajam linkiu pirmiausia pačiam išbandyti, nes vien iš apžvalgų spresti negalima.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Grand Scenic
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-11
Grand Scenic 1.5dci Aut EDC7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, saugus, super dizainas, daug pagalbinių asistentų
Antros eilės sėdynė, standoka pakaba
Pirktas buvo pusės metų senumo su 15tk rida. Važiuoju 1.5 metų dabar jau beveik 60tk. Be eilinių tech aptarnavimų teko keisti tik priekines stabdžių trinkeles ir stabilizatoriaus traukes, daugiau jokio remonto nebuvo. Dizainas skonio reikalas, bet man nerealus, analogų rinkoje praktiškai nėra, vienatūris ir SUV viename. Įspūdingai atrodo R20 ratai, beje tokio dydžio jie visuose modeliuose. Elementariam važiavimui 81kw visiškai pakanka, nepasportuosi, bet atperka ekonomiškumu(4.5-6.5l/100km). EDC dėžė veikia puikiai, tik lb nemėgsta staigaus starto, visa kita lb gerai, pavaros jungiamos nepastebimai, beje važiuojant 170km/h apsukų rodyklė tik ties 3tk riba, 90km/h apie 1.5tk sūkių. Led pure žibintai nerealūs, naktį apšvietimas superinis, gera multimedija, paprasta naudotis. Salone daug daiktadėžių, patogios sėdynės, medžiagos kokybiškos, malonu liesti, beje trečios eilės sėdynėse tilps tik nedidelio ūgio piliečiai arba vaikai. Antros eilės sėdynė padalinta į dvi dalis 2/1 kas man asmeniškai nlb patinka. Daug geriau buvo trečios kartos modelyje visos 3 atskiros su galimybe išimti. Automobilyje gausu pagalbinių sistemų, kurios veikia be priekaištų. Garso izoliacija geresnė už vidutinę, pakaba standoka, norėtųsi švelnesnio darbo. Išvada.: automobilis subalansuotas visiems gyvenimo atvejams, ekonomiškas, saugus, galimybė važiuoti 7 žmonėms, turintis SUV prošvaisa, talpus, išskirtinio dizaino.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C2
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-09
Linksmas miesto kibiriukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kantrus, pigus, nelūžtantis, daug vietos bagažinėje
plonos skardos, prasta garso izoliacija. žemas
2006m 1,4Benzinas, mechaninė dėžė. Automobilis žemas, prasta garso izoliacija, plonos skardos. Važiuoja smagiai ir kas linksmiausia prie šviesoforo "deda" bmw ir kitus galingesnius automobilius. Per pirmas tris pavaras greitai įsibėgėja, toliau jau "užlagina" ir kaip visi silpni automobiliukai lėtėja. Keista kad tokių metų auto dar su būgniniais stabdžiais gale. Nors mažas bet talpus. Pradžiai arba bagažinė arba galinės sėdimos vietos. Galinės sėdynės ne tik užsiverčia, bet ir dar verčiasi už vairuotojo sėdynių, taip padarydamos talpią bagažinę (išsiaiškinome kai teko su juo kraustytis ir vežti dvigulę lovą, čiužinį kurie tilpo). Pirktas buvo nežiūrint būklės, tad ne tik kad nenuvylė, bet ir pasiteisino. Geras pusmetis eksploatacijos be didesnių investicijų ir pastovus laužymas. Visad buvau prieš citroen, peugeot, bet po šio automobiliuko pradėjau kitaip žiūrėti į "prancūzus"... Dalys pigios, per pusmetį ekspotavimo teko tik važiuoklę pasiremontuoti. Nuvertėjimas gan nemažas, nepaklausus automobilis. Pasitikrint elektrą. Daugiau kaip ir nieko.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Astra
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-09
opel astra 2017 1.4ltr automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
visi
Vis dar iki dabar Yra tik du Opeliai -Opel remont ir Opel Caput tarska barska Yra tik du Opeliai -Opel remont ir Opel Caput
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan X-Trail
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-08
Viskas puiku
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan ekonomiškas kai tokios klasės. Nebloga trauka. Smagiai važiuoja,minkštai. Pravažus ir bekelėje,išbandyta!
Nerodo kuro sąnaudų,nes nėra borto kompiuterio. Bagažinėje viskas vartosi.
Turiu jau metus laiko 2005m nissan Xtrail. Pilnos komplektacijos mašiniukas pas mane. Vienintelis dalykas,ką keičiau tai interkūleris. O taip viskas kaip ir kiekvienai mašinai:tepalai,filtrai,kaladėlės ir diskai. Kuro sąnaudos ~8l/100 km. Jei daugiau mieste važinėju,tada 10l/100km. Odinis salonas,elektra valdomos,šildomos sėdynės.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Sorento
2002 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-07
Sorento 2.5 D 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkstas, erdvus ir pakankamai talpus. Malonu sedeti prie varo ilga kelia. Vazdas apinkui gerai matomas. Detales nera brangios.
Kiek daugiau nei kiti automobiliai megsta rudis. Reikalinga pilti ne bet kokius tepalus.
Puikus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai Santa Fe
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-07
Santa fe 2005 D 2.0L 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atvazinejau keturis netus be jokiu didesniu bedu. Eilinis remontas, kaip kaladeliu ir sarnyru keitimas.Manevringas, kuro sabaudos tiesiame kelyje apie 8 ltr. mieste 10 ir daugiau. Nera brangios detales.
Garso izoliacija ne itin ispudinga. Vaziuokle kiek kietoka
Pirkau jau gerokai pavazineta is Prancuzijos. Atvazinejau keturis netus be jokiu didesniu bedu. Eilinis remontas, kaip kaladeliu ir sarnyru keitimas. Zinoma teko daug vazineti misko keliais todel pora kartu keiciau sakiu gumines ivores. Automobilis pakankamai aukstas ir erdvus. Graziai issilanksto sedynes ir galima sukrauti pakankama kieki daiktu. Vaziuokle kiek kietoka (lyginant su KIA kaip , kuro sabaudos tiesiame kelyje apie 8 ltr. mieste 10 ir daugiau. Garso izoliacija ne itin ispudinga. Taciau automobilis vertas tos kainos uz kuria parduodama.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler 200
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-06
Chrysler 200s
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Technologijos, paprastumas, komfortas.
Turimoje komplektacijoje nera lietaus daviklio.
Automobilis atitinkantis visus lukescius, issiskiriantis is kasdienines pilkos mases automobiliu. Labai manevringas, komfotiskas, salonas sukurtas taip, kad viskas yra ten kur reikia, labai patogi sedejimo pozicija. Salono erdvumas gan stebina kaip tokio dydzio automobilis, pilnai pakanka vietos priekyje ir gale suagusiems. Labai gera garso izoliacija nes esamam modelyje yra dvigubo stiklo langai, visiskai visas automobiliu dugnas uzdengtas apsaugomis, padedantis sugerti pasalinius garsus. Turimas modelis su 2.4l varikliu, S sportinis variantas, kolkas pravaziuota tik 20 000km ir jokiu bedu nera buve. Tikrai puikus automobilis kasdieniame vazevime. Remontas kebulo daliu nera pigus, bet vaziuokles ir eksplotacijos kastai viska atperka. Vaziuokle paprasta, aliumine. Vienintelis dalykas kuri esu keites nuo pirkimo tai priekiniu sakiu ivores. Isigyti automobili kuo geresnes komplektacijos, tada bus tikrai malonu vairuoti,
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo XC60
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-05
Nebepirkciau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda
Daug
Vazinejau su Volvo 4 metus. Nepirkciau xc60 todel, kad kieta, visai nekomfortiska vaziuokle, nejautrus vairas, labai didelis apsisukimo spindulys, su mechanine deze, labai silpna sankaba. Isskyrus isvaizda, daugiau nieko gero nera. Dabar turiu 2m senumo Kia Sportage. I Volvo XC60 nebenoreciau sesti. Net Vw Tiguan yra komfortiskesnis auto, nors isvaizda siaip sau. Nerekomenduoju. O jei jau labai tokio norite, tai pirkite iki 2013m. Bus ir pigiau ir patikimiau. Pereinamas modelis prifarsiruotas privalumu, ypac blogas pasirinkimas. Jei dabar reiktu rinktis komfortiska auto, imciau tik Vw Touareg. Teko savaite pasivazineti. Pasaka, ne masina, plius pastoviai 4 varomi ratai
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi Q7
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-04
Audi Q7 3.0 T 2009m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus.
Per dideli gabaritai
Puikus patikimas automobilis. Pirktas 2010m. 175 tūkst. Km.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo XC90
2003 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-04
Volvo XC90 3.0 V8 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus
Variklis-pragaras
Prastas automobilis, į servisą kas mėnesį vežu, variklį taisyti reikia labai dažnai. 400 tūkst. Km.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan Qashqai
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-04
Nissan qashqai +2 1.5dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus.
Silpnokas 1.5 dci variklis.
Idealus automobilis, pirkau 2008m. Važinėju iki šiol. Nors rida 300,129 km. Automobilis ištvėrė!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Dacia Duster
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-04
Dacia duster 2.0dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Prasta gamybos kokybė
Gan ilgaamžiškas, mažai gendantis, pirkau 2010m. Vairuoju iki dabar, tačiau 2.0 dci variklis itin prastai dirba.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Prius
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-04
Toyota prius 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas, erdvus salonas.
Maža komforto, bagažine nedidelė, garso izolecija nulinė.
Turim 2 tokius automobilius. Su vienu nuvažiuota 60tkm su kitu 45tkm Į abudu auto įdėtos dujos. Dujų kaina šiuo metu 0.619cnt. 100km mieste 8duju ne taupant užtenka. Kiek važinėju nesu pasiekęs net 4.3ltr benzino kad rodytų borto kompiuterį. Aš rinkčiausi face lift modelį nes yra dienos šviesos. Priusai ligu irgi turi kaip ir visos masinos. 1. Keičiau matora nes per kaitina tarpinė buvo. Gana dažnai pasitaikanti bėda. 500e naudotas matoras darbas iki 250e. 2. Didžioji baterija. Mitas kad jos brangios. Dėjome naudotas baterijas po 500e visa. Galima ir celemis 28celes baterija turi. 15e viena cele naudota. 3. Tikrai pasitaikanti bėda yra su faromis jog rasoja. Kaskur patenka vandens. 1 fara naudota nuo 150e iki300e jeigu yra galimybė surasti bėda ir suklijuoti kur patenka vanduo. 70e maždaug už 2 vnt. Žymesnių bėdų neminėsiu nes čia yra pagrindinės. Tiesiog paminėsiu kas man buvo įdomu kol dar nežinojau apie šitą masina. Labai patvari važiuoklė guoliai brangus tikri japoniški. Bet jeigu susidedi kinietiškus tai po 10tkm reiks keisti. O kiniškų kaina 70e japoniškų apie 140e. Greičiu dėžės naudotos po 100e ir jų niekam nereikia nes labai šauniai padaryta tiesiog nesu girdėjas kad kam būtų problemų.. Problemos su egr kaip ir kiekvienom masinom tiesiog galima iš programuoti jeigu kyla problemų kaina nuo 30 iki 60 atrodo. Matore stovi grandine gamintojas rašo 900tkm ir jeigu yra poreikiams keisti keisti galima. Tiesiog apsimokiau matora pakeisti, nes pigiau. Vandens pompa nauja laiko apie 300tkm. Patarimai pirkėjams. Tiesiog reikia suprasti jog šita mašina yra mekstamiausia taksi mašina pasaulyje. Todėl 200k rida yra unreal ir tikrai didesnė bus. Nebent melina raudona spalva mašinos bus tada manau gali būti. Bet jeigu švediška melina taksi būna. Italijoi Ispanijoi mekstama balta taksi spalva. 1mln km ridos iš taksistu girdėjas neriba šitom auto. Odinis salonas tikrai retas ir kokybiškas. Jeigu vis dėlto norite odinio salono srotuose mažai jų yra ir kaina nuo 400e iki 600e geros būklės.. Baterijos laiko kiek girdėjas nuo 150tkm iki 300tkm poto arba baterija keist arba celės. Tokviloj 1500e nauja baterija. Plugino iš tinklo kraunamo aš pats nepirkčiau tiesiog neapsimoka dėl 20km pora val krauti ir mokėti 3k e daugiau už auto dėl pažaidimo. Dabar yra 2020.01.04 prastesnės komplektacijos auto kainuoja 7k. €. savo klasės segmente yra bene brangiausia mašina, bet atperka patikimumas ir tikrai ekonomiškumas. Jokių taršos mokesčių 92g/km c02 tik. Yra tikrai gausios komplektacijos pvz auto žibintai kritulių davikliai bet labai retas variantas esu matęs tik 2 tokias mašinas skelbimuose Lt. Kaip jau minėjau pirkčiau tik nuo 2012 facelift dėl dienos šviesu ir USB port jau yra porankyje. Toliau viskas tas pats, jeigu kam aktualu labai tai galiniai žibintai skiriasi lempučių išdėstymas tai tiek. Sėkmės ieškant gero negendancio smagaus auto. ????
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chevrolet Spark
2010 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-03
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, ergonomiškumas, pigi eksplotacija.
Trūksta traukos užmiestyje, pavargsti ilgesnėse kelionėse.
Automobilis pirkau naują beveik prieš 10 metų. Visus šiuos metus jis nė karto nepavedė. Gal galios mažoka su 1.0 varikliu, bet variklis iš suzuki ir grandininis, o kuro sąnaudos tikrai mažos. Viduje nustebsite kiek daug vietos, net ir aukštas žmogus prie vairo nesirems keliais į jį. Dabar auto nuriedėjas 130000 ir atlikinėti tik eksplotaciniai remontai. Važiuokle priekinė išvis netvarkyta Lietuvos kelius puikiai atlaiko. Keisti galiniai amortizatoriai, kuriuos pakeisti, net pakelti automobilio neteikia, o nauji amortizatoriai po 30 e kainavo. Puikus kokybės ir kainos santykis perkant dėvėtą. Kėbulas per 10 metų yra vis dar be jokių rūdžių. Gal dauguma šių automobilių bijo dėl nepatikimumo, bet tikrai apsirinka. Žodžiu vien pliusai. Nuvertėjimas kaip ir visų auto pigiai perkate pigiai ir parduodate :) Na ir atkreipkit dėmesį į ridą ir bendrą būklę. Prižiūrėtas Spark tarnaus ilgai nes yra paprasta ir patikima mašina. Atkreipkit dėmesį į ridą ir bendrą būklę. Prižiūrėtas Spark tarnaus ilgai nes yra paprasta ir patikima mašina.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Touran
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-02
2018 VW Touran 1.4 TSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikras šeimos automobilis. Talpus, ekonomiškas, funkcionalus, gražus ir t.t. Didelės galinės durys, jei yra erdvės jas atidaryti.
Didelis variklio garsas. Pastačius aikštelėj nepatogios galinės durys dėl jų dydžio.
Mano automobilis buvo pirktas visiškai naujas iš salono ir jau metai kaip jį turiu. Todėl nusprendžiau ir aš pasidalinti savo patirtimi. Persėdus nuo Honda Accord 2009 metų, tai šios mašinos pakaba pasirodė tikrai kieta. Patogumo prasme atrodė, kad stipriai sumažinau šią kartelę pasirinkdamas šį automobilį. Aišku nėra ko ir norėti, kai persėdi nuo vienos klasės automobilio, prie vadinkim ekonominės klasės miniveno, bet kito pasirinkimo nelabai ir buvo. Pagausėjus šeimai norėjau būtent ne didelio miniveno ir, kad esant reikalui būtų galimybė dar sutalpinti ir septynis asmenis. Tai būtent šis septynių vietų automobilis yra talpiausias lyginant su jo konkurentais (tik negarantuoju dėl Opel Zefiros, bet pastarąją aš iš karto atmečiau). Buvo taip pat dar keli pagrindiniai kriterijai, kokio norėjau automobilio. Kategoriškai esu prieš mechanines greičių dėžes, tai būtinai turėjo būti automatinė, bei kadangi pravažiuoju per metus ne daug, o t.y. apie 20000 km, tai tikrai nenorėjau dyzelinio variklio. Čia ir buvo dar vienas iš kriterijų, kodėl man labai buvo priimtinas 1.4 TSI ekonomiškas variklis su 7-nių bėgių DSG greičių dėže. Variklis turi 150 hg. Nusėdus nuo 200 hp man VW variklis tikrai nepasirodė "bukas". Galios užtenka per akis, bet matyt tai puikiai kompensuoja 7nių bėgių greičių dėžė. Vienintelis minusas, kad ji gana jautriai reaguoja pajudant iš vietos. Jei dar planuoji staigiau tai padaryti, tai su šia greičių dėže praverstų platesnės padangos, nes pirmi bėgiai gana trumpi ir duodamas didelis sukimo momentas. Dėl to dažnai suveikia anti prabuksavimo sistema. Bet visumoj ši greičių dėžė puikiai dirba. Net nelabai ir jaučiasi bėgių persijungimas. Taip pat galima keisti ir greičių dėžės dirbimo programas, kaip, kad "komfortišką", "sportinį", "ekonomišką" ir t.t. Pamėginus jas pajunginėti, pradžioj skirtumo nejutau, bet ilgiau pavažinėjus ir pripratus prie tam tikros programos ir perjungus į kitą, pastebėdavau, kad veikia kitaip... Pvz ant ekonomiško labiau laiko aukštus bėgius, kai variklis neturi apkrovos ir pan. Bet greičių dėžei duočiau 9 iš 10-ties. Variklio didžiausia problema tai jo garsas. Nežinau ką jie ten padarė, bet aš atleisčiau tą asmenį, kuris atsakingas už kuro padavimo sistemą. Purkštukai kaip purkštukai, bet ten stovi kažkoks aukšto slėgio siurblys, ar kažkas, kuris tarškia taip, tarsi važiuotum su dyzeliniu automobiliu. Visi tai pastebi ir klausia, kas negerai su mano varikliu, kai automobilis benzininis ir jis 2018 metų gamybos. Tyliau seni kledarai dirba, nei šis jaunuolis. Kaip galėjo jie paleist į prekybą su tokia "nedadielka", tai nežinau. Na jei jau ir paleido, tai būtų bent žmonės ir padarytų tam siurbliui kažkokį uždengimą ar dar ką, kad tik prislopinti jo veikimo garsą. Jei važiuoji be muzikos, tai taip ir girdi, kaip jis bjauriai zirzia. Nors imk ir apipurkšk kokiu makrofleksu :) Bet šiaip varikliu atvažinėjus metus tikai negaliu skūstis. Ir traukos per akis, ir ekonomiška... Pvz važiuojant paatostogaut į Palangą iš Vilniaus ir atgal apie 7 litrai 100 km vidurkis. Važinėjant vien mieste, su klimato kontrole ir netaupant, o gana jaunatvišku ritmu, tai daugiau 9l nesu suvartojęs. Taip pat kompiuterio parodymai skiriasi. Realiai apie 0,3-0,5l suvalgo daugiau, nei rodo. Aišku kažkas važinėjantis su dyzeliu, kokiu 1.9 pasakytų, kad tai daug, bet taip... jei jūs neremontuojat savo dyzelių ir pvz dūminimas jums ne gedimas, tai gal ir taip... pigiau jūs važiuojat, bet jei norėtumėt turėti savo dyzelį tvarkingą, tai manau per remontus mano išlaidos būtų mažesnės. Ir neatmetu varianto, kad pati mašina yra visiškai nauja, bei po kažkiek laiko dar kuro sąnaudos sumažės. Salono plastmasių kokybė tai pasibaisėtina. Per savo gyvenimą mašinų n mačiau, bet čia pirmas VW. Kur paspausi, ten traška, braška :) Nei vienoj mano turėtoj to nebuvo. Nei Hondoj, nei Renault, nei Mitsubishi, nei Ford ir pan. Tai čia nesuprantu, kodėl VW taip apsi...ika šioj vietoj. Kiti tai sugeba padaryti, o čia.... Nei šis, nei tas. Specialiai patikrinau kitus VW, kaip, kad Passat ar Toureg, tai tas pats. Paspaudinėk durelių rankeną uždarydamas duris ir suprasi.... Bet esminis dalykas tas, kodėl ir rinkausi šį automobilį, kad norėjau (kaip jau ir minėjau), didesnės šeimyninės mašinos, o šioj vietoj ji labai pateisina visus lūkesčius. Vietos smulkiems daiktams pilna visur. Duryse, lubose, panelėj, po sėdynėm ir dar daug kur. Net po porankiu yra šiukšlių dėžė, kuri išsiima. Galima įdėti maišelį ir ten dėti visas per kelionę susidariusias šiukšles. Kaip sako, kad jei jums trūksta šioj mašinoj vietos pasidėti kokių daiktų, tai žinokit, kad jūs turit per daug daiktų :) Vidurinės sėdynės stumdosi pirmyn ir atgal. Jas taip pat galima ir atlošti, o tai patogu keleiviams. Susėdus septyniese tikrai vietos pakanka normaliems lietuviams. Kiniečiai tai visai gali kaifuoti turėdami tiek erdvės, bet.... kai parodo, kad į pačias galines sėdynes deda vaikiškas kėdutes, tai čia tik butaforija. Kėdutę pačią įdėsit, bet jei vidurinėj eilėj sėdės žmonių, tai vaiko į tą kėdutę nelabai patalpinsit. Ten gali sėdėti tik vaikai, su sėdynės paaukštinimu, o ne su vaikiška didele kėdute. Bet visumoj mašina labai talpi ir patogi. Kelionėse nepamainomas dalykas. Prisikrovus tampa net kaip ir limuzinas dėl padidėjusio svorio :) Vienas iš minusų tai vidurinės durys, kurias daug kas aiškina kaip pliusą, nes neva atidarius daug vietos įlipimui (aišku taip ir yra), bet tai tampa minusu, kai pastatai parduotuvės aikštelėj tarp mašinų. Nes kuo didesnės durys, tuo mažiau jos atsidaro. Va ko jai trūksta iki idealumo, tai stumdomų durų. Ir kaip tokiai populiariai mašinai Vokietijoje, tai galėtų tikrai padaryti. Ne visi (tame tarpe ir aš) nori didelių minivenų. Krovinių vežimui taip pat nepamainoma mašina. Visos sėdynės nusileidžia ir vietos pasidaro kaip daržinėj. Turiu trumpą žvejybinę kanoją, tai net ją sutalpinu, nes atsilenkia net priekinė sėdynė. Nepatinka dar vienas dalykas, kad kai užgesini variklį, tai esantys mygtukai pasidaro neaktyvūs ir valdymas būna tik ant displėjaus. O tai dažnai erzina. Pati multimedija labai patogi. Net nemanau, kad verta pirkti papildomai su GPS navigacija, kai yra galimybė pasijungti telefoną. O jį pasijungus gali naudotis kokia tik nori navigacijos programėle, kurios manau būna dar net geresnės, nei originalas (bet čia tik nepatvirtinta teorija). Audio sistema tiesą pasakius geresnė, nei tikėjausi. Aišku pas mane Composition Media multimedija ir nežinau ar nuo to keičiasi patys garsiakalbiai, bet jie groja tiesiog puikiai. Mėgstu klausyti garsiai, tai mano lūkesčius audio sistema pilnai patenkino. Visumoj pravažinėjus metus su šia mašina man ji pradėjo labai patikti. Yra viskas ko reikia ir net su kaupu. Dar jei sugebėtų garsą variklio prislopinti, tai duočiau šiai mašinai 9 iš 10, kaip šeimos automobiliui. Čia nieko pasakyti negaliu, nes dar neteko nieko remontuoti. Net tepalų dar nekeičiau per metus, nes kompiuteris rodo, kad to nereikia. Jis neva analizuoja važiavimo parametrus ir sprendžia pagal jį, kada reikia keisti tepalus. Tikrai rekomenduočiau žmogui, kuriam reikia šeimyninio automobilio, arba tam, kuriam reikia pavežioti daug daiktų. Dėl sėdynių funkcionalumo tai super patogus automobilis. Per kelias min gali pasidaryti vietos nors ir šaldytuvo vežimui. Važiuojant su šeima tilps ir vežimukai, ir dviratukai ir visi reikalingi ir nereikalingi rakandai. Kai ją nusipirkau kraunamės ir tai, ko gali būti, kad net ir neprireiks, bet dėl visą ko įsidedam. Taip, kad jei jums to reikia, šis automobilis Jūsų tikrai nenuvils.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...334

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt