Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite nemokamą automobilio patikrą!Geriausiems Autoasas.lt atsiliepimų autoriams kas mėnesį bus dovanojama nemokama automobilio patikra Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Seat Leon
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-16
Seat Leon 2016 m, 1,6l dyzelis automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, pigi eksploatacija, patrauklus minimalistinis interjeras, patikimas
Mazokai vietos keleiviams gale
Puikus automobilis. Salonas beveik vienas prie vieno su Skodom, tiek golfais. Palyginus su passat ar golf truputi mazokai vietos gale sedintiems zmonems. Buvo keistas dirzas (kadangi auto pravaziavus jau beveik 200k, o dirzai keiciami prie 220k) kaina komplekto su elektronine vandens pompa 220 eur. Ryja mieste nepasakyciau, kad daug (jei vaziuojant neforsuojant ramiai tada galima drasiai tilpti i 5l). Uzmiestyje vaziuojant ant 80 km/h galima numusti iki 4l. Pasitikrinti rimtam servise :D
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler 300C
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-13
300c 3,5 benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, patogus automobilis, išskirtinė išvaizda, prieš tai vairavau 5er bmw, šis man patinka labiau
Kuro sąnaudos didokos :) kietoka pakaba, į kurią kartas nuo karto reik investuot, kaip universalo bagažinėj mažoka talpos.
2005m 3,5 rwd benzas universalas Pravažiavau 30tkm, teko paremontuot važiuoklę šiek tiek. malantis po miestą kuro sąnaudos 16-18, trąsoj 9, jei važiuoti 100km/h, paskui su kiekvienu 10km/h po litrą pridėkite :) žiūrėti stovį, ne pagaminimo metus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C3
2002 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-13
citroen C3 1,4 benz., mechan.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dideli langai/geras matomumas, ekonomiškumas, geras valdymas.
surinkimo ir medziagu kokybe,
Pirkta nauja iš salono 2009m. vasara. 10metu vienose rankose. Pravažiuota 125 000km. Nu ka galiu pasakyt. Daug buvo ikišta i ta mašina. Erzina visokie smulkus gedimai, kaip pvz. nulūžo/išsinėrė galinis valytuvas. Su priekiniais irgi buvo problemu. Priekine panelė kieta kaip pas kablukus. Gamyklinis akumuliaturius atlaike 9metus. Vasarinės padangos tiek pat. Žiema su šipuotom padangom užmiesty važiuojant taip ūžia, kad atrodo tuoj pakilsim nuo pakilimo tako )))) Minusas kad priekinis valstybinis numeris labai žemai prikabintas. Iki facelift kiek aukščiau kabo. Draudimas metams 48eur. Kaladeles ar filtrai, tepalas nebrangūs Geriau japoniška tos klasės.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2000 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-12
passat b5 plius 1.9 dyzelis universalas 2005 m syncro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus,greitas,ekonomiškas(6 pavaros) ,neblogas įvaizdis
brangus variklio remontas,aliuminio važiuoklė pakeisti labai brangiai kainuoja,nepankamas elektronon
Nusprendėme įsigyti lengvąjį automobilį kaip trečią šeimoje,išsilaikius dukrai teises,tačiau nenorėjome pirkti jau buvusių tautiečių rankose,todėl po ilgų debatų ir turint omenyje dukrelės mažą vairavimo stažą ir kad gyvename užmiesčio sodyboje ir turime du visureigius,tai : Mitsubischi Pajero III kartos(man) ir Suzuki Vitara (mano žmonai) ,nusprendėme kad reikia įsigyti nebrangų ,bet keturiais ratais varomą sedaną,ir ne senesnį kaip 2006 m.Per pažįstamus pradėjome ieškoti,kas veža |ar pirko| ,vienok iš atvežtinių auto :) Radome Šiauliuose : Volvo,VW Passat,Audi A4,VW Golf. Volvo iš karto atkrito,didelė ir dar benzinas su automatine pavarų dėže-kuro daug ims,o privalumai to neatperka:(,nors salonas labai gražus,bet tokio didelio auto nereikia,Audi ir Golf labai paprasti pasirodė prieš Volvo,užtat VW Passatas paliko įspūdį visai mūsų šeimai: raudonos beveik vyšninės spalvos,salonas tamsus labai gražus veliūras(kas reta!) ,visi keturi veikia puikiai,variklis 1.9 96 kw murkia puikiai.Taigi patiko visiems ,kas jį žiūrėjo.Kaina buvo nebrangi,kadangi reikėjo pat varkyti aliuminę pr.važiuoklę.Pardavėjas to ypatingai neslėpė.Mašina labai patiko : kaina gera,stovis geras,išvaizda puiki,variklis labai gyvas.Nupirkome.Kaip reikia pakeitėme tepalus,filtrus,diržą,įtempiamus guolius,paskui po kurio laiko visus st.diskus,kaladėles,rankinio trosą.Įdėjome dar apie 5oo eur,labai džiaugiamės žiemą,kai gerokai pasnigus šviežiam sniegui visų kaimynų nuostabai tas "paprastas raudonas" universalas skynėsi sau kelią per pusnis ne blogiau už mūsų turimus visureigius.Tačiau tuo linksmybės ir baigėsi.Pavasarį,po gero pusmečio ,šis auto pradėjo užsivedęs dūmais piltis,aišku įkaitęs dirbo lygiai,paskui trauka dingo.Nuvarius pas specą buvo diagnuozuota : visiškas velenėlio ir jo indėklų išsidėvėjimas,dviejų purkštukų nepakankamas sukuriamas slėgis,trečias akivaizdžiai "myžantis",o ketvirtas aplamai striginėjantis ir jau subraižęs velenėlio kakliuką.Variklio keitimas tapo išsigelbėjimas.tačiau vietinis "Kulibinas",matomai pajautęs pinigus ,taip patvarkė,kad po jo įsikišimo pradėjo gęsti viskas iš eilės : purkštukai,davikliai.galop turbina."Pigiai" pirkta mašina pasidarė auksinė žiūrint rinkos kaina. Aišku ,tai vieno pirkinio istorija.Kas paskaitė iki galo apie šį auto galiu pasakyti ,per ketverius metus eksploatavimo(turime jį ir dabar:) ) štai ką : tai puikus ekonominės klasės automobilis keturių asmenų šeimai,pakankamai talpus(ypač su stogo bagažine), minkšta važiuokle ir tikrai dinamišku varikliu pasižymintis automobilis,plius sincro mova ,įjungianti galinį tiltą nesykį gelbėjo netgi nereikšmingose(vairuotojo nuomone) situacijose.Dabar faktai:VW pirktas 2017.Mokėta 1870 eur. Pirmos sumos tik įsigijus : 5oo eur.,vėliau dar 700 eur variklio remontas, paskui dar 600 eur kėbulo remontui(po 1.5metų).Šį automobilš turime ik šiolei,tačiau visus susidomėjusius šiuo modeliu kviečiu prieš jį įsigyjant kreiptis į atsakingą autoservisą,kad paskui netaptumėte tokio "pigaus" pirkinio objektais.Pats automibilis tikrai dėmesio nevertas,nebent esi VW 4wd fanatas
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-12
'05 3.8 Limited; '09 4.0 Limited; '12 3.6 Limited
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, komfortabilus, talpus, erdvus, nekaprizingas seimos automobilis.
Garso izoliacija, korozija, kuro sanaudos.
Sveiki. Dabar turiu ja trecia T&C. Beveik 100% esu uztikrintas, kad sekantis seimos auto taip pat bus Pacifica. Aiskinti , kad tai patogus, komfortabilus, talpus, erdvus, auto, manau beprasmiska. Daug visokiu pacacku (remote start, keyless, auto sviesos, garazo atidarytuvas, BLIND spot, Full memory, Heated wheel, Revers cam, TV, DVD, USB ir pan) kas lengvina jusu gyvenima) Amerikonai zino ir moka kaip reikia pagaminti automobili zmonems. Europoje analogu nera, nebent turi kruva pinigu ir gali sau leisti MB V250 ar VW Multivan, bet as dar tiek neuzdirbu. Amerika pilna analogu: Siena, Quest, Odyssey, Grandas, kazka turi Kia ir Huyndai, Bet jie turi viena rimta neigiama reikala, kuris lemia T&C arba Grando pasirinkima. Tai duju balionu montavimo vieta. Nebent tau nerupi 3ios eiles sedyniu nulenkimo, ar stovinejimo koloneleje kas 200km klausimas. Chrysleryje ar Dodge jie puikiai susimontuoja i antros eiles sedyniu nulenkimo vietas. Gali sutalpinti ir 90l duju. Sanaudos. Kuo naujasnis variklis, tuo mazesnes 3.8- 18l; 4.0-17l; 3.6-15l. (Rekomenduoju BRC iranga) Ka pastebejau tarp modeliu. LIMITED geriau padaryti, nei zemesnes komplektacijos modeliai, o Chrysler geriau nei Dodge. 2005m TC buvo geriau surinkti ir turejo geresnes medziagas nei dabartiniai. Ypac jauciasi ant sedyniu odos ir plastiko kokybes. Barskejimo dabartiniame modelyje taip pat daugiau nei 2009m. ir dar daugiau nei 2005m. Kas uzkliuvo. Korozija - ypac isimete i 2009m modeli. Apgrauze ji per 5ias Lietuviskas ziemas. Labiausiai isimete i laidus, jungtis, vaziuokle. Is ten ir problemos su: noriu veikiu/noriu neveikiu. Dabar dariau antikorozini. Tikiuosi gelbes. Greiciu dezes - kaip ir problemu nekelia bei veikia, bet darbas ju vangus ir neefektyvus. Triuksmas salone - ypac vaziuojant greiciau viskas svilpia, o zvirkeliu daug kas dreba (visokios detuves, plastikai, stogo ekranai, paneles ir t.t.). 4.0 variklis po 160kkm pradejo ryti tepalus. Ties 130kkm isdege katalizatoriai. Sedyne ir vairas telaike 180kkm. Silpna vieta stabdziai. Siaip silpnoki ir dar linke purtytis. Remontas nieko neiprasto. Keli liekamieji veiksniai del patirtu ivykiu USA. Visa kita visiskai standartiskai: kalades, diskai, tepalai, lemputes ir t.t. Kuro sanaudos atrodo didokos, bet tam ir dedamos dujos. Nuvertejimas salyginis dalykas, labai priklauso nuo to, kaip islaikomas automobilis. Jei turit vaiku, sunu, dviraciu, hobiu ir megstat keliauti, tai automobilis jums. Rekomenduoju LIMITED.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 1 klasė
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-12
BMW 118D E87
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai valdomas, išvaizdus, ekonomiškas.
Benzininiai varikliai niekam tikę, pakankamai lepi važiuoklė.
Liaudiškai "pirmukas" arba "sportbatis". Automobilį jau turiu metai laiko, per kuriuos nuvažiavau 30.000km. Mano nupirktas modelis buvo 118d. 90kw, 2.0 litrų, 6 pavarų ekonomiškas variantas. M47TU2D20 patikimas ir ekonomiškas variklis kurio grandinė nelinkūsi į trūkinėjima kaip N47D20 (130kw) ar M47TU2D20 (120kw). Vidutinės kuro sanaudos nebuvo viršijusios 6.5l/100km ribos. Važinėjau ir Vilniuje, ir autostradoje. Garso izoliacija puiki, priekyje sedėti malonu, tačiau gale ir bagažinėje vietos nėra daug, čia savo vaidmenį atlieka galiniai varomi :) Salone nėra daug nereikalingos elektronikos kuri iššaukia problemas, važiuoklė paprastesnė nei 5 serijos ar 7 serijos BMW. Valdymas puikus, niekada nenuvylė greičiau rikiuojantis ar manevruoti tarp mašinų srauto, tiesiog prilipusi prie kelio. Vairas pakankamai sunkus, tačiau tai sukelia stabilumo važiuojant didesniu greičiu, parkuotis būtų kiek sunkiau veganui :)) Asmeniškai dizainas pranoksta visus savo hachbeku konkurentus. Per metus laiko pravažiavus 30.000km, neskaitant tepalų keitimo, reikėjo remontuoti tik važiuoklės dalis, ji pakankamai lepi. Per tą laiką pakeičiau abi priekines stabilizatoriaus traukes ir galines stabdžių kaladėles. Patariu nedėti pačių pigiausių važiuoklės dalių, nes skūpas moka du kartus, ypač su traukėm :)) Nuvertėjimas per metus laiko apie 300eur. NEPIRK BENZINO :)) benziniai varikliai niekam tikę, nėra ekonomiški, nėra galingi ir turi problemų su grandinėmis. Patarčiau rinktis dyzelinį variantą kuris užtikrins dinamišką važiavimą, bus ekonomiškas (6 bėgiai), ir neturės tiek grandinės problemų :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Saab 9-3
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-09
1.8i 2004 sedanas Svedas. 250kkm
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nepastebeta
TOP 3 . Garso izoliacija. Kieta barskanti pakaba. prastos salono medziagos.
Isigijau nesenai, kaip tarpini verianta, kol is Jankiu parplauks kitas auto. Paskutiniu metu vazinejau zenkliai naujesniais auto, tai sis modelis toks lengvas sokas. Tai kazkiek neigiamos itakos zinoma tures mano issakytai nuomonei apie si auto. Gedimu dar neturejau, per daug nieko netvarkiau (sedynes tvarkiau, ploviau salona, gal. stabzius ir smarve salinau ir ved/sil sistemo), bet bendra nuomone jau susidariau. Pliusu realiai neradau. Viskas standartiskai. O va netiketu priedu tai gavau. Rudys. Daugiau ant vaziuokles. Kieta barskanti pakaba. silpni stabdziai. Bloga garso izoliacija. Trumpos pavaros. Vairavimo malonumo jokio nejauciu. Nusilaupe mygtukai. Nenormaliai susideveje sedynes, (net kai ieskojau pasikeisti, visos jau paprastai budavo suplyse). Nepatogios. Nusiplemave. Muzika groja prastai. kas antra CD spauna lauk. Keistas kvapas is sistemos. Pelesis kazkoks. Plastikai/medziagos prastos kokybes. Dirzai nesusitraukia. Grybauja temberaturos, sedyniu, dirzu davikliai. Sunkiasi tepalai. nedakaruna generatorius. Pirkau, galvodamas , kad is principo tai geresnis auto. Apsisprendima leme skuba, maza kaina, 2m galiojanti TA, benzininis variklis, ziemines padangos. Tikiuosi iki pavasario pratrauksiu. Remontas turetu buti standartiskas, nors gal vaziuokle pasirode sudetinga. Kuro sanaudos padorios. Ispudis toks, kad pigiai pirksi, sukisi pinigu ir dar pigiau parduosi. Manau yra geresniu alternatyvu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler 300C
2011 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-09
300 '15 facelift Limited
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas. Garso izoliacija. Garsas. Stiliukas.
Net per minkstas. Stabdziai galetu buti geresni. Kai kur pataupyta ant medziagu. Parkuojantis, reikia prisiminti gabaritus.
Sveiki. Isigijau Amerikoj. Mazai dauzta su 57k km. Susitvarkiau. Daliu kainos normalios. Taivanis jau yra iskepes pagrindines kebulo detales. As pirkau nuo Lancia devetos. tinka nuo 11m modeliu. Problemu turejau tik randant orginalia fara ir perdarant galines faras. (Galinem alternatyvu nera, reikia perdarinet). Vaziuokles, variklio daliu tikrai yra. Siais laikais viska galima gaut. Pravaziavau 3.5k. Pirmi ispuciai. Atrodo gerai. Bent jau man. Zvilgsnius tikrai traukia. Vietos uztenka, nors isoriniai gabaritai sudaro ispudi, kad vietos turetu buti dar daugiau. Ergonomija l. gera. Uconnent ir skydelis veikia puikiai. Salono medziagos geros, bet pataupyta vietom (sedynes, plastikai, stogas). Garso izoliacija nuostabi. Garsas variklio ir duslintuvu puikus. Trauka su 3.6 daugiau nei pakankama. Greiciu deze 8p veikia puikiai. Nustebino kuro sanaudos. Norint galima pasiekti 10l vidurki misriu rezimu. Zinoma turi nepiknaudziauti akseleratorium, nors labai norisi. Realiai negalvojant apie ekonomija: 11-13l/100. Nepatiko per minksta vaziuokle. Patikekit, tikrai buna per minksta. Gelbetu S modelis ir kokie 20R ratai. Man truksta sportiskumo. Zemas, daznai kliuva gulintys policininkai ir bardiurai. Truksta sedyniu atminties ir rankinio pavaru perjungimo. Remontas - nieko isskirtinio. Eksplotacija - manau standartiskai. Geras kainos ir kokybes santykis ypac kai pats parsivarai is Amerikes ir susitvarkai. Zinoma tai uztrunka. Nuvertejimo nevertinu, nes nezinau. Pries perkant uzduokit sau klausima: Ko man reikia: Komforto ir stiliaus ar BMW 5?
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-08
Mercedes Benz A200, 2008 m. dyzelis- puikus didmiesčio automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupus, patikimas, prie šviesoforo visada startuoja pirmas, aukšta sedėsena, greitas šildymas/kondicionavimas
brangus remontas, žema pakaba, prastokas apšvietimas
Tai ekonomiškas automobilis, kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. Šiuo atžvilgiu niekas tau nešnopuoja į ausį ir negrumdo, šiltai sėdi ir riedi- namai- darbas- prekybos centrai- namai. Automobilio išorinis dizainas labai gražus, vidus gana paprastas, kaip pavyzdžiui golfo. Tačiau 2008 m. modelis jau turi šildomas sėdynes, laisvų rankų pokalbio galimybę ir kondicionavimo sistemą. Minusai: kieta pakaba, pakankamai žemas, todėl pradedančiajam nerekomenduotinas, nes daug tikimybės, kad bamperis bus nuplėštas. Brangus remontas, kadangi mašinos „snukutis“ suspaustas, tai reikia daug išardyti, norint prieiti prie tam tikrų dalių. Automobiliukas dviejų durų, todėl parkuojantis reikia pasilikti vietos durų atidarymui. Keistas šviesų apšvietimo kampas, išvažiavus naktį už miesto prastokas matomumas, tas pats su galiniu žibintu parkuojantis galu- rudenį lyjant ir tamsoje, labai prastai matos, geriau parkuoti priekiu. Pliusai: beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR). Kas metai pakeičiu tepalus ir tiek žinių. Labai smagiai traukia 1,9 variklis, mieste prie šviesoforo visada startuoja pirmas. Šaltuoju metų laiku labai greitai prikaista salonas, greitai atitirpsta langai (kas aktualu žiemos rytais, kai norisi 10 min. numigti ilgiau), tuo tarpu vasarą kondicionierius nedidelį saloną greitai atvėsina. Smagu aukštai sėdėti. Bendrai vertinant- rekomenduoju Lietuvos didžiųjų miestų vairuotojams kaip komfortišką, taupią ir patikimą alternatyvą viešajam transportui Beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., 120 000 km. rida, per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR. Kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. Įvertinti savo vairavimo galimybes dėl bortelių :-)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
2004 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-06
nepataisoma.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas
islaidos varikliui
bedos su orosrautu 2.0 tdi 103 kw
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Arona
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-06
SEAT ARONA 1,5 FR benzinas, mechaninė pavarų dėžė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas automobilio svoris, stebėtinai daug vietos mažame kėbule, gera automobilio dinamika, WV dalys
Interjero priekinė panelė ir durelių plastmasės galėtų būti kokybiškesnės. Garso izoliacija važiuojant greičiau nei 130 km/h.
Automobilio bazė SEAT IBIZA (į tą pačią SUV kategoriją patenka ir AUDI Q2 ir WV T-ROC). Visų pirma reikia pabrėžti, kad tai yra mini SUV kategorija, kuri itin populiari, tačiau vietos prasme nereiktų tikėtis sedano "kubatūros" Bendrai automobilio gabaritai lyginant išorės ir vidaus parametrus yra labai geri, kadangi yra pakankamai vietos 4 asmenims (ne krepšininkams). Bagažinė kaip tokių gabaritų automobiliui pakankamai talpi. Išorė. Dizainas - skonio reikalas, tačiau pagirtina, kad galima individualiai susikombinuoti kėbulo ir stogo spalvas (mano atveju Desire red ir juodas stogas). Linijos dinamiškos, full led (priekyje ir gale) suteikia individualumo ir išskirtinumo. Patarčiau rinktis R17 (ne R18) ratlankius, kadangi automobilio važiuoklė yra pakankamai paprasta, todėl daugiau gumos ant padangos padidina važiavimo komfortą. Vidus. Logiškai išdėstyti automobilio valdymo instrumentai. Viskas savo vietose. Gal šiek tiek nuvilia viršutinė plastikinė panelė, kadangi norėtųsi geresnės kokybės (minštesnės) plastmasės, tokia pat situacija ir durelėse. Visa kita standartinis, geros kokybės VW dalių rinkinys (įskaitant multimediją ir navigaciją, kadangi pvz. Toyota CHR, PEUGEOT 3008 navigacijos ir multimedijos veikia lėtai lyg būtų apsvaigusios ). FR sportiškesnės sėdynės patogios, gerai prilaiko posūkiuose (teko važinėti serpantinais pietų Prancūzijoje). Labai patinka durelių apšvietimas (raudonos ar baltos spalvos). Nuo 2018-06 galima užsisakyti pilnai elektroninį prietaisų skydelį. Variklis. 1,5 turbo - 110 KW (150 AG benzinas). Labai tinkamas, galios užtenka, automobilis su vairuotoju sveria apie 1200 kg, todėl akceleracija labai gera. Kitas aspektas, kuris mano nuomone yra labai svarbus, 1,5 lrt. 4 cilindrų variklis yra geresnis nei 1 lrt. 3 cilindrų agregratas, kadangi nesant apkrovos 2 iš 4 cilindų išsijungia, ir pats automobilis tik palaiko važiavimo greitį, o tai leidžia sumažinti kuro sąnaudas. Gaila, su šiuo varikliu nesiūloma automatinė pavarų dėžė. Važiuoklė. Paprasta (Ibiza, Polo, Golf), jokių aliuminių "komforto" elementų. FR versijoje visi 4 ratai stabdomi diskiniais stabdžiais, todėl automobilis stoja lengvai ir labai greitai. Yra elektrinis diferencialo blokavimas, tačiau jo galimybių nenaudojau. Rankinis stabdis - mechaninis. Mieste. Labai patogus, akceleracija gera, su parkavimo kamera ir sensoriais problemų su parkavimu nėra. Praktiškai pastatę automobilį į standartinę parkavimo vietą, turėtų likti dar apie 1 m. Kuro sąnaudos mieste apie 7-8 litrus, priklausomai kiek stovite kamščiuose ir ar įjungtas oro kondicionierius. Užmiestyje. Važiuojant 90 km/h greičiu - automobilis pakankamai ekonomiškas (6 lrt./100 km), paspaudus iki 120-130 km/h sąnaudos padidėja iki 6,5 litro/100 km. Žinoma, daug kas priklauso nuo reljefo ir pėdos sunkumo. Garso izoliacija nėra premium klasės, todėl triukšmas, važiuojant greičiau nei 130, salone padidėja. Aptarnavimas. Paliko įspūdį SEAT salono darbuotojai, ypač vadybininkas Paulius. Tai žmonės realiai rūpinasi kliento poreikiais ir labai prisitaiko prie kliento aplinkybių, ko nepasakyčiau apie kitų salonų (pvz. Peugeot, kurie net nepasivargino kontaktuoti, kai pateikiau užklausą dėl konkretaus pasiūlymo, jai nekalbant apie bandomąjį važiavimą). Neremontavau, įsigijau 5 metų - 100 000 KM garantiją, tačiau per šį eksploaticijos laikotarpį privalomam servisui (stabdžių trinkelės, tepalų keitimas, filtrams ir tikrinimui) turėčiau išleisti apie 800 EUR. Draudimas ir mokesčiai. Tai mažas taupus automobilis, ne premium klasės, todėl tai atsispindės ir draudimo sąskaitoje. Seat nėra brandas kuris būtų labai vagiamas kaip BMW, Mercedes ar Audi. Nesitikėti tiek pat vietos ir tiek pat komforto kiek turi ATECA, TIGUAN, ar Q3. Imti automatinę pavarų dėžę, kadangi meste tikrai patogiau. R17 ratai vietoje R18. Nepagailėti pinigų saugumo sistemoms - aklosios zonos, kliūties kelyje identifikavimo ir t.t. labai padeda ilgose kelionėse.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-05
Ar tau tinka šis automobilis?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Ar tau tinka šis automobilis? Taip, jeigu tau svarbu: Komfortas ilgose kelionėse - tylus, sunkiasvoris, stabilus greitkelyje, turintis daug sūkimo momento (torque), automobilis; Išvaizda - ne dažnas universalas atrodo iš ties gerai, skandinaviško autodizaino poskonis; Salono surinkimo kokybė - visi mygtukai ir plastmasės būtų vertinamos deutschland/10; Erdvus salonas - kad galėtum alūkėmis mosikuot vairuodamas(-a); Talpi bagažinė - kad galėtum pasitiesęs čiužinį išsitiesti ir miegoti, nors ir būtum 2 metrų ūgio; Garso aparatūra - low base and high quality. Fordas neprašovė su stock Sony sistema; Ergonomiškumas - patogios sedynės, lengvai pasiekiami mygtukai, daug daiktadėžių/daiktaviečių, gale sedėti malonu; Kaina - 9 metų senumo puikiai prižiūrėtas automobilis už 3-4 tūkst. eurų; Ne, jeigu tau svarbu: Manevringumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck YeeHawww; Parkavimasis - it's a Big Ol' 'Murican Truck su kinietiškais parking sensoriais. YeeHawww; Ekonomiškumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck, mano rekordas buvo 6.9 l/100km važiuojant 90km/h (labai stengiaus taupyt kurą), o greitkelyje važiuojant 130 km/h - 7.8 l/100km ir ne mažiau. Mieste 8.1 l/100km. YeeHawww; Retas remontas - Kadangi važiuoklė labai minkšta, ji yra labai sudėtinga. Nesu matęs mašinos kuri iš priekinių guolių spaustų sūrį taip, kaip Mondė. Ai bėje salenblokai yra Fordui yra brangūs. yehaw. Variklio patikimumas - Peugeot. Daugiau nieko nereikia ir sakyti. Pirkau tą žinodamas, taigi kai turbina po 4 mėnesių pradėjo šūdą vietoj oro malti - nenustebau. Maniau, kad stereotipai apie Peugeot yra 20 metų senumo... Nope, šudas buvo šudas 2010-aisiais tėra. Nuvertėjimas - per penkis mėnesius kaip turiu šį Fordą, jis nuvertėjo maždaug 700 eurų... PER PENKIS MĖNESIUS, COME ON.... Gal vėliau nuvertėjimas suletės. Greitis - logiškai mąstant 103 kw ant 1650 kg yra visai nedaug, bet man sočiai užteko ir apsilenkt fūras ir į traukinių stotį nuvežt draugą per 5 minutes iš namų, kitame mieste. Rašau prie "Ne" sekcijos dėl to, kad jeigu esi automobilių entuziastas - nu Mondeo laimės nesuteiks. Point A to Point C with comfort, and Point B is not a car meet, it's a porn magazine shop... Brangu, dažnai ir neverta. Apsimoka tik tada, kai TAU automobilio privalumų vertė persveria išlaidų vertę. Bet neišsigask, tai ne piče na kapote. Jeigu neesi prieš tai girdėjęs Peugeot 2.0 TDCi, tai neišsigask - keistas stabilus klaksėjimas yra kažkoks tai ten siurblys, o ne problema. Man mechanikas paaiškino, jau pamiršau ką ten sakė - šiandien taip ar taip galvoju kad problema yra visas pats variklis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen Berlingo
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-04
Automobilis man
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, erdvus, lengvai valdomas, labai ekonomiškas kaip tokiam dideliam automobiliui. Manevringas, labai daug saugumą gerinančios įvairios įrangos, visiškai automatizuotas šviesų valdymas. Jį turint, praktiškai nebereikalinga priekaba- telpa iki 2,7
Įtariu, kad žiemą tokio tūrio kėbulą gali būti sunku prišildyti. Matysim... Ne visai sekasi susikalbėti su Android Auto ir Mirro Link programomis, bet čia gal kaltas mano Huawei telefonas.
Pirkau 2019 m. gegužį, 1,5 ltr , 75 KW (100 AJ) dyzelis. Norėjau automobilio, kuriame jausčiausi patogiai, įlipant nereikėtų susiriesti trilinkam ir nesėdėčiau ant grindų . O taip pat galėčiau patogiai keliauti ilgesnius atstumus. Šis Berlingo kaip tik toks ir yra. Daugumoje sutinku su prieš mane rašyto atsiliepimo teiginiais, viskas teisinga, tik nepasakyčiau, kad priekyje man susidarytų aklosios zonos. Jos yra užpakalyje ir apie jas signalizuoja įranga ( jei tokia įmontuota). Mano komplektacija yra vidutinė ( FEEL) + Pack Voyage, t. y. papildoma įranga keliautojui ( atbulinės eigos kamera, 220 V rozetė, automatinis kondicionierius ir t.t ). Kol kas nuvažiavau 8000 km ir viskuo esu labai patenkintas. Variklio galios visiškai pakanka, erdvu, patogu, daug pasidėjimo milžiniškoje bagažinėje, minkšta, bet nesiūbuojanti pakaba, tylus variklio darbas ir puiki aerodinamika, praktiškai jokio oro šniokštimo. Aišku, puikios Micheline energy padangos ir , kas džiugina labiausiai- labai mažos dyzelinio kuro sąnaudos. Pas mane, važinėjantį ilgus atstumus ramiai, ne isteriškai, jos dabar vidutiniškai siekia tik 4,4 litro , tad su 53 litrais galima nuvažiuoti vos ne 1200 km. Kadangi galinės durys stumdomos, labai patogu įmontuoti vaikiškas kėdutes ir aplamai įlipti - išlipti . Vairuotojo vieta labai patogi, ryškūs, puikiai matosi ir skaitomi visi prietaisai . Jų apšvietimas baltas. Nemažai visokio pasidėjimo : dėžės po sėdynėmis, dėžė tarp sėdynių , duryse , lentyna virš galvos . Aišku, galima ir prie ko nors prikibti: vietoj dviejų nedidelių dėžių pirštinėms gal galėjo padaryti vieną didesnę, durų ir panelės plastmasės nors ir kietos, tačiau užtat lengvai valosi ir nesibraižo. Man kelioniniame automobilyje visada norisi turėti kažkokią šiukšliadėžę, bet kol kas apie tai pagalvojo tik Renault konstruktoriai . Nevardinsiu visų šiuolaikinių elektronikos gudrybių, jų išties labai daug ir visų čia neaprašysi. Gal tik ne visos jos ir reikalingos. O šiaip tai puikus, talpus, erdvus ir ekonomiškas kelioninis automobilis. Tačiau skirtas važinėti, o ne skraidyti. Kol kas dar visiškai nieko neremontavau, tai ir nežinau. Labai gerai apgalvoti komplektaciją ir pasirenkamą įrangą. Nes jos labai daug ir ne visa yra verta prašomų pinigų. Šiaip tai netgi baziniame komplektacijos lygyje visko yra gana daug. Turint pakankamai pinigų galima imti ir su 8 pavarų japoniška Aisin automatine greičių dėže ( kaip Audi ir Porsche automobiliuose ) ir 130 AJ varikliu. Tada tikrai bus malonu važiuoti .
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
1994 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-04
A6C4 2,5 TDI 103 kw, Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gera garso izoliacija, minkštas, greitas, patikimas, kokybiškos medžiagos ir ilgaamžiai techniniai sprendimai, aukšta prošvaisa
Rūdija , bet tai jau 23 metų
Greičiausiai, vienas geriausių ir patikimiausių, kada nors gamintų automobilių. Gal kas galėtų rekomenduoti kažką panašaus iš dabartinių?
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Suzuki SX4
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-03
Musu Suzuki
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus vairavimas, placiai atsidarancios keleiviu durys - lengva isesti vaikams. Patikimumas !
Nedidele bagazine. Neisvaizdus salonas ir pigus vietomis plastikas
Vazinejame su SX4 jau 6 metai. Pirkome atvezta is JAV. Surizikavome, bet nesigailime. Variklis 107 kw, automatas. Traukia puikiai, greiciu deze dirba kaip bitute. Zinia, mieste valgo 10 litru ir daug kam ( o ypac dyzelistam) tai atrodo daug. Bet pravaziave apie 40 tkst. km ranku t.y pinigu prie variklio remonto nekisom. Dabar jau pravaziavus apie 121 000. Tik einamieji stabdziu disku ir kaladeliu keitimai. Trukumai - neisvaizdus salonas ir pigus vietomis plastikas. Galetu buti geresne radija. Garso izoliacija vidutine. taciau rieda ir valdomas puikiai. Ziema jungiam 4 WD ir nesukam galvos apie pravazuma per pusnis. Laikas keisti liambda zonda. Kainuos apie 75 eur su pakeitimu. Kaladeles kainuoja apie 30. Norit gero vazinejimo po miesta ar net po sniega - Suzuki SX 4
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai i40
2009 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-02
Rizikingas pirkinys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdve
kieta , kietos sedynes, nenuspejamai islendantis gamyklinis brokas, kurio yra nemazai
Kai is gamyklos su brokuotais varikliais isriedejo ,nieko gero nelauk. Jeigu ne tai butu gana nebloga masina ir ne daugiau. gerai priziuretas masiniukas problemu nesukelia daug. Problema tame ,kad detaliu sunku rasti nes ju labai mazai arba nera. 2011-2014 nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A3
2003 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Audi a3 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas greitas stabilus
Labai kietas ir gale vietos mažai
Sveiki rašau apie savo mašina, kuria pirkau žmonai????mašina tikrai savo dydžiu ir sportiškumu merginai yra super,bet del važiavimo yra labai kieta ir kuro sanaudos gan nemažos apie 8 l 100 km.Kaip tokio dydžio mašinai mano nuomone yra dideles. Bet pliusai tokie.per 3 metus keičiau tepalus ir kaladeles na ir žinoma padangas.pamirsau pamineti kad pas mane 2.0l ir vieno velenėlio.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mitsubishi Outlander
2007 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Mitsubishi Outlander 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gero surinkimo, retai gendantis, komfortiškas
trūksta 7 pavaros)
Mitsubishi Outlander 2007m. Remontas - nėra brangus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Accord
1998 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Accord 1.8i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, VTEC, gera bazinė komplektacija.
Rūdys, "pensininko" automobilio išvaizda tiek viduj, tiek išorėje.
Turiu šį automobilį jau du metus. Pirkau parvarytą iš Vokietijos už 800eur. Perkant buvo du minusai: 1. Nebuvo stabdžių - stabdžių šlangelių tarpinės buvo surūdijusios ir nebelaikė skysčio. 2. Variklio tepalo lygio matuoklė, iš vis nerodė tepalo - visas buvo "suvalgytas". Stabdžius susitvarkiau, einant pirmą tech. apžiūrą dar prisikabino prie dūmingumo - buvo kiauras išmetimo bakelis. Jį pakeitus, technikinė praėjo, tad praktiškai be trūkumų. Mašinos kaina, po visų paruošimų eksplotacijai Lietuvoje, "atsistojo" 1200eur. Netikrinau ar automobilio rida yra tikra, bet perkant buvo 230k km, dabar 241k km. Per ši laiką į automobilį buvo investuota apie 600eur. Buvo tvarkytas starteris už 100eur, nes prie žemesnės, nei -10 laipsnių temperatūros nesikurdavo. Keisti galiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis - 50eur. Tvarkyti borto kompiuterio laidai, nes nei iš šio, nei iš to, užgesdavo bevažiuojant. Keistas lembda zondas - 40eur. Važiuoklėje dar buvo keista stabilizatoriaus traukė - 50eur. Ir prieš pora mėnesių buvo į važiuoklę investuoti 300eur - keisti šarnyrai, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis, generatoriaus dirželis. Taip pat, dar buvo nupirkti lieti ratlankiai už 50eur :) . Vienintelis didelis minusas, kuris dar išliko, tai rūdys. Jos vis plečiasi ir tai darosi pagrindine bėda, kurią sunku išnaikint. Ir dar pavalgo tepalą. Bet apibendrinant, gana geras ir patikimas automobilis už žemą kainą su gera bazine komplektaciją - maniškiame yra cruise control, cd chageris, BOSE aparatūra, klima, visi el. langai. Svarbiausia atkreipt dėmesį į rūdis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Land Rover Freelander
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Land Rover Freelander 2014 d 2,2 mecahnine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai stovi ant kelio, galingas variklis, patogu salonas
Bloga gamyklinė garso izoliacija
Prieš mėnesį mano gyvenime atsirado LR Freelander II SD4 HSE. Nuo pirmos minutės, kai pamačiau, mane sužavėjo kreminis salonas ir raudonas kėbulas. Sklandus važiavimas, tylumas salone ir traktoriška dyzelio galia. Bet dabar, kai praėjo mėnuo, baigėsi euforija, po persėdimo iš kitos klasės automobilio, galiu ramiai pateikti vertinimą. 1. Garso izoliacija nekokia. Triukšmas yra toks pat, kaip ir SGV, tik variklis nėra taip girdimas. Kai lyja lietus, automobilyje užgula ausis. Visą laiką automobilyje, visur, girdisi girgždėjimas. Išardžius duris, radau vos 20 cm X 20 cm ir 2 mm storio garso izoliacijos gabaliuką!!! ... Todėl išklijavau visą mašiną nauja garso izoliacija (4 stogo ir durų sluoksniai, 6-8 sluoksniai arkos). 2. Minkšta patogi pakaba, bet turi ir minusą – posūkyje jaučiasi barškėjimas, važiuojant dideliu greičiu. Bet LR išsuka posūkius gana tiksliai ir be jokių slydimų. Jei visiškai staigiai suki, ABS viską pataiso, nesukeldamas diskomforto. Per gulinčius policininkus nėra malonu važiuoti, jaučiasi pakabos stiprus barškėjimas, todėl reikia stipriai sulėtinti. Su SGV, pravažiuodavau juos lengvai 60-80 km/h be jokio diskomforto, šioje mašinoje toks greitis - netinkamas. Pirmąsias dvi savaites vairas atrodė labai įtemptas. Dabar jau pripratau ir nepastebiu. 3. Variklis (190 AG ir turbina) iš pradžių pribloškia jo galia, bet po kurio laiko išryškėja trūkumai. Iš vietos yra bukas (sporto režimu, daugiau ar mažiau normalus) taip pat bukas, lenkiant 140 km/h. greičiu net ir sporto režimu. Visur rašo, kad ši problema yra pataisoma šiek tiek patobulinus kažką. 4. Kuro sąnaudos: miesto rėžimu - 10-11 l., trasoje - 9 l., kai vidutinis greitis 140 km/h ir 7,2, kai vidutinis greitis 100 km/h. Mano nuomone, tai yra šiek tiek per daug dyzeliniams varikliams, bet vėl rašo visur, kad čipas žymiai sumažina sąnaudas. 5. Buvo galimybė išbandyti off-road‘o savybes. Automobilis maloniai nustebino. Po 13 valandų lietaus, važiavau 7 km laukais. Gruntas buvo molis, gilios duobės, 1 staigus nusileidimas ir vienas pakilimas. Padangos - Toyo UT klasė. Nenaudojau jokios pagalbos pakilimo ir nusileidimo metu, važiavau įprastu rėžimu. Visur, kur važiavau, pravažiavo ir net nebandė klimpti. Taip pat tapo aišku, kodėl vairas turi laisvumo. Bekelėje jo taip nelupa iš rankų, kaip, kad SGV, todėl labai patogu važiuoti ir atleidžiu LR už šį mažą minusą. 6. Aukščiausio lygio ergonomika. Viskas yra intuityvu. Įlipimas patogus. Sėdynės patogios, greičiausiai gamintojas sutelkė visą dėmesį į nuodemingus amerikiečių ir britų kunigus. Bet labai trūksta sėdynėse ventiliacijos, po valandos važiavimo karštyje, marškinėliai ir džinsai prilimpa prie kūno, kas, švelniai tariant, nėra labai malonu. Gale sėdėti patogu ir malonu, bet, mano nuomone, nepakanka vietos kojoms, nes, kaip supratau, gale sumažino vietos bagažinės sąskaita. Kita vertus, keleiviai dar nesiskundė dėl vietos trūkumo.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...324