Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Citroen C4
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-15
2011m 1,6 82kW 235t.km
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
aprašyme
aprašyme
+ Puiki išvaizda (subjektyvu, tačiau daug kas pritaria); + Važiuoja minkštai; + Patogios, sportiškos sėdynės; + Pakankamai gausi komplektacija (bluetooth, usb, cornering lights, šildomos sėdynės, daug funkcijų ant vairo ir pan.); + Labai mažos kuro sąnaudos, neskubant ant 90km/h 4~l/100km. - Labai nestabili žiemą (nes minkšta?); - Per pusę metų pakeisti 3 siemens purkštukai 214-230t.km; - Dažų sluoksnis toks, kad žiemą neatsargiai valant sniegą plastmasiniu grandikliu galima numušti dažus. Per pusę metų nuvertėjimo nepastebėjau, eksploatacija pigi, remontuoti siemens purkštukai (siaubingai nepatikimi, nerestauruojami). Nepirkti su siemens kuro tiekimo sistema.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A3
2003 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-15
Audi a3 2.0 FSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera garso izoliacija, išvaizdus. mažas nuvertėjimas.
bėda su varikliais 2.0 FSI, kietoka važiuoklė. didelės kuro sąnaudos, kaip tokios klasės automobilio.
Automobilį turiu virš 1 m. Daugiausia važiuojamas mieste. Nepasisekė su varikliu. Kaip mechanikai kalba, kad čia jų bėda. Variklis dirba garsiai kaip dyzelis, turi begalė pašalinių garsu (kažkas traška ant laisvu apsukų, taip pat greitėjant žemom apsukom). Visą laiką dega "check engine" lemputė. Meta vanuso klaida. Interneto platybėse pasiskaičiau kad variklio grandinė barška (timing chain). Nukėlus variklio galvos dangtelius, visas variklis pilnas suodžių kaip dyzelis, tačiau variklio grandinė su įtempėjas sveika. Tikriausia vanusas neveikia kaip turėtų, o barškėjimas iš kuro siurbliuko. Kaip sakė mechanikai čia jų bėda (naujo vanuso kaina 800 e, siurbliuko - 500 e. ).Tai nusprendėme važiuoti tol kol važiuos, o paskui pakeisime variklį. Jau nuvažiavome 20 k km. Be barškėjimų įvairių ir lemputės "check engine" daugiau gedimų jokių neatsirado. Tepalų nevalgo, nors servize sakė, kad valgys. jokio dūmo nemeta, bet duslintuvas visą laiką šlapias. atkreipiu dėmesį į kitų audi a3 2.0 dirba jos visos negražiai ant laisvų apsukų ir greitėjant žemomis apsukomis. Viso kitką, veikia kaip priklauso. salone garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui puiki. važiuoja ganėtinai kietai. Remonto kainos kaip ir visų audi. Patarčiau rinktis dyzelinį, nes benzininiai turi savo problemų, Lietuvoje mažai meistrų benzininių variklių, taip pat FSI didelės kuro sąnaudos ir varikliai nesidujina. Kiek skaičiau nuo 2012 metų FSI (TFSI) variklių bėdos išspręstos.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Carens
2006 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-15
2.0 Crdi 103kw 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
6 bėgiai, erdvus, aukštas, tylus variklis
Mieste kuro apie 9-10L, trasoje ekonomiškas
Važinėju jau metus laiko. Įlipus į automobilį, iškarto pirmiausia pasijunti lyg antrame aukšte. Sėdi aukštai, vietos tikrai pakankamai ir didesniam žmogui. Labai dideli veidrodėliai, pasakiškas matomumas parkuojantis. Varikliukas 2.0 103kw dirba labai tyliai, salone net nelabai jaučiasi, traukos pakankamai. Salone dziugina pilnut pilnuteliu vietų daiktams susidėti visur pridaryta. Salonas normalus, kokybė nėra super, bet iš barskejimu jaučiasi pas mane tik bagažine, pati panele tvirta ir maloni. Gale tryse važiuoti galima drąsiai, vietos pakankamai! Bagazine nėra iš pačių dydziausiu, bet pakankama. Man asmeniškai labai patogiai padarytas rankinis stabdis (užtraukiamas išminant pedalą, ir paleidžiamas patraukus rankenėle). Mechaninis paprastas, tad bėdų nekils. Originali magnetola su Mp3 ir infinity garso sistema labai nustebino. Nesitikėjau pirkdamas, kad tokioje mašinoje bus labai pakankamai normali, garso sistema. Šiaip viską apibendrinant, labai neblogas šeimyninis automobilis, puikus ilgose kelionėse, nerūdijantis kėbulas, pakankamai jaunatviška ir įdomi išvaizda. Labai, labai gerai padarytas matomumas, tad parkuojantis labai džiugina šis auto. Šiek tiek salono kokybė gal nuvilia, bet tai atstoja kiti dalykai. Remontas nėra brangus, daliu kainos protingos. Svarbu prižiūrėti ir laiku viską keisti, nes varikliukas labai geras,ir laiko patikrintas, bet reikalaujantis meilės. Skirčiau siam automobiliui 7 balus iš 10.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-12
Ford sugryzo i zaidima
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera isvaizda, didelis ir gana erdvus, priklausomai nuo kompleltacijos daug nauju technologiju, salonas puikias isdirbtas ir gana kokybiskas, ziema ypac greit pasylantis variklis.
Mieste gana dideles kuro sanaudos 10-12l,uzmiestyje viska super 8-9, tokiu metu auto galetu butu su drl zibintais.
Grazus dizainas tiek isores tiek vidaus, patarciau pirkti Se arba titanum komplektacijos ir tik su dideliu lieciamu ekranu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW X5
2007 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-12
X5 3.0i 2009 Xdrive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukštas, neblogas pravažumas, saugus, komfortiškas
Brangus išlaikymas, brangus remontas
Pirkau iš JAV su nedideliu daužimu. Kuro sąnaudos tragiškos, ~14l/100km. Įsidėjau dujas, dabar kitas reikalas. Dalys ir remontas labai brangus. Geras matomumas, aukštai sėdi kaip ponas. Komfortaslabai geras, garso izoliacija taip pat. Posūkiuose maniau kad bus problema, bet šis modelis tikrai su tuo tvarkosi neblogai. Žiemą su geromis padangomis labai gerai, eina kiaurai per pusnis. Komfortiška, išvaizdi mašina, esu patenkintas. Remontas begalo brangus, dalių yra bet jos neadekvačiai brangios. Mašina sena bet populiari nors dabar jau 2019. Pravažiavus 230000 dar žymesnių problemų nesutikau. Vandens pompa, vožtuvų dangtelio tarpinę keičiau, važiuoklę romontuotis irgi nepigu, važiuoklė slabna, sudėtinga. Nori dėmesio, pakabinti viendienę gerą paną? Nori konfortiškos kelionės bet nebijai investuoti daug pinigų į metalo gabalą. X5 kaip tik tau :).
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Vectra
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-12
Vectra 1.8 XER, 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, gera garso izoliacija, ekonomiskas, nebrangi eksloatacija, patikimas
nuobodus dizainas, kietoka pakaba gale
Vairuoju pilka Vectra C. Taip kaip ir daugeliui sitas automobilis man visada atrode ziauriai nuobodus ir prastai vaziuojantis kol ji vairuodavo mano tevas. Taciau pavazinejus pora metu galiu pasakyti viena, automobilis kaip uz tokia juokinga kaina yra labia kokybiskas. 1.8 XER kogero yra patikimiausiais variklis gamoje, gan ekonomiskas ir yra be probleminis. Vienintele silpna vieta tai tepalo ausintuvo tarpines pramusa ir ima varveti tepalas bet pasikeiti ir vaziuoji 100k toliau. Variklis neturi hidrokompensatoriu bet turi faziu reguliaturius ant ileidimo ir ismetimo tad tepalus patartina keisti laiku. Kas patinka tai salono surinkimo kokybe, automobiliui 12 metu o vaziuojant per nelygumus absoliuciai niekas negirgzdia ir nebarska. Tai pirmas mano automobilis kuri nesinori ardyti ir daryti garso izoliacija. Ilgose keliuonese labai komfortiskas, gana tikslus vairo mechanizmas, nors pakaba kiektoka, yatingai gale. Islaikymo sanaudos nedideles, drausti nereikia, detales pigios, kebulas nerudyja nes yra cinkuotas. Kam reikia nebrangaus darbinio automobilio - rekomenduoju. Nepirkti is turgaus su atsukta rida, nepirkti 2.2 benzino nes absoliuciai probleminiai varikliai.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 1 klasė
2011 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-09
Mažiukas išvaizdus ir greitas miesto auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Brangus
Maniškis 2013.11 ,vaituoju 3 mėnesius , pirkau su 135’000 km, labai gražus dizainas , mažiukas, bet net 186cm ūgio žmogui vietos sočiai pakanka.maniškis 120D su 135 kw . Įjungus sport arba sport + režimą labai maloniai vairuojasi. Kas važiuoja į dieną 30-40km tai čia Super sportiška ir judri miesto bitė. Net su R17 automobilis komfortiškai rieda. Vienas erzinantis dalykas yra tas, kad kartais vairas labai keistai lyg prilimpa sukant ir reaguoja vos keliom dešimtosiom sekundėm per vėlai . Kas dideliais greičiais (140-200km/h)) pakankamai nervina . Arba čia pas mane tik arba visi modeliai . Antras momentas kad prefacelift dešinės pusės ledai perdega ir reik keist visą galinį žibintą (jei Bi- xenon komplektacijoje). Po 3 mėnesių esu labai patenkintas automobiliu .
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo V50
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-08
V 50
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogios sėdynės. Mažos kuro sanaudos. Geros kokybės salono apdaila. Lengvas vairas. Nėra korozijos.
Silpna pakaba. Labai problematiška elektronika. Labai maža prosvaisa.
Pravaziavau apie 70 tūkstančių.Variklis pakankamai geras, nors ir prancūzas. Keičiau tik viena purkštuka įdėjau, egr pertvara Sumažėjo kuro sąnaudos 2 litrais ir ženkliai pagerėjo trauka. Užmiestyje galios lenkiant pakankamai o mieste galėtų būti daugiau nes iki 50 greičio isibegejimas vidutinis dėl nemažos masės Su pakaba reikalų buvo kur kas daugiau. Pakeisti visi ratų guoliai, priekiniai du kartus.,taip pat atraminiai, amortizatoriai, traukutes granatos, spyruoklės ir kt. Su elektra taip pat buvo problemų. Du kartus tvar kytas centrinis Keičiau faru apiplovimo varikliuką stiklu valio varikliai periodiškai uzsidegantys ir uzgestantys chekai ir kt. Tai pirmas auto kuriam remontui remontui išlaidos didesnės nei kurui. Nuvertėjimas vidutinis. Remo Jei turi atliekamų pinigų remontams ir mėgsti patogias sėdynės nebloga audio tai gal būt.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mitsubishi Pajero
2006 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-07
Mitsubishi Pajero 3,0 automatas benzinas 2014 (nerekomenduoju)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos, greičių dėžė, patikimumas
Surinkimo kokybė, salono patogumas
2015 m. Pradžioje darbo kelionėms nusipirkau naują Pajero 4 ir Pajero Sport 2.5d. Naudojame keturiese, kiekvienas nuvažiavome po 70 K. Km. Kiekvienas iš kolegų turi savo asmeninius automobilius, o vienas iš jų tą patį Pajero 4, tas draugas nusipirko šiek tiek vėliau. Jis nekreipė dėmesio į mūsų patyčias apie automobilį, tačiau po pusės metų jis oficialiai pripažino, kad jis „labai nusivylęs legendiniu automobiliu“. SALONAS (nepatogus): Aš nesu reiklus salono apdailai, standartinės garso sistemos kokybei ir kitoms smulkmenoms, mano nuomone, nėra svarbiausi dalykai automobiliui, kuris skirtas darbo reikalams. Pakalbėsiu apie salono patogumą: nepatenkinama. Ant vairuotojo sėdynės yra nepatogu, kaip ant taburetės; kai bandau įsitaisyti, nuolat su kairiuoju keliu nuspaudžiu priešrūkinių šviesų mygtukus (galinių ir priekinių, jie yra kairėje nuo vairo sėdynės lygyje). Sunku įkišti ranką tarp durų ir sėdynės - nepatogu reguliuoti, sunku daiktus įdėti į durų šoninę kišenę. Jei kas nors nukrenta po sėdyne, tai labai sunku ištraukti. Kažkokia vežimas, o ne automobilis neįmanoma rasti rankenėles, kuria būtų galima atidaryti benzino baką, neišlipant iš automobilio. Jaučiuosi laisvai tik virš galvos, o likusi dalis yra gana gėdinga, net ir ribota. Salono nepatogumai YRA TIK PUSĖ BĖDOS! PRAVAŽUMO CHARAKTERISTIKOS (spąstai šio automobilio savininkams): Automobilis yra skirtas tik vidutinei bekelei. Ant įprasto asfalto yra labai nestabilus. Padangos šypuotos, standartinis dydis, vasarą uždedu vasarines, standartinio dydžio. Neišima posūkių, nesuka į šoną, reikia stipriai laikyti vairą, o automobilis vis tiek eina tiesiai (ir tai 70-80 km/h greičiu švelniame posūkyje), stabdžiai yra sunkūs ir kvaili. Jei asfaltuotas kelias yra šiek tiek žvyruotas, gali pradėti mėtyti ant gana tiesaus ruožo 90 km/h greičiu (net nekalbu apie staigų posūkį). Netikėjau, bet mano draugai patvirtino, kad reguliariai tas pats šūdas (vienas pripažino, kad jis netgi vieną kartą apsisuko ant kelio). Buvau sukrėstas. Nusivylimas apima, kai tenka man sėsti prie šio automobilio vairo, nors kasdieninė vairavimo patirtis yra daugiau nei 10 metų. Pakaba yra kieta, o duobėtame kelyje pradeda joti kaip arklys: važiuojant greitai, automobilio protektorius atšoka nuo asfalto ir pradeda mėtytis į visus šonus.... Taip, automobilis yra didelis, sunkus, bet bukas kaip karvė ant ledo. Turiu X5 2006 m, draugas Lexus NX200, trečiasis Toyota Corolla, ketvirtas (apie jį pirmai rašiau) tą patį Pajero 4. Daugelis gal pasakys, kad esu šališkas japonams. Bet ne, aš nesakau nieko blogo apie Pajero Sport 2.5d, puikus automobilis, ant kelio stovis super, pakaba yra minkšta, dinamiškas, lakstau daugiau nei 150-160 km/h. Jei mes važiuojame kartu, mes pasiimame Pajero Sport 2.5d. Negaliu pasakyti nieko blogo dėl Pajero 4 patikimumo: taip nedideli remontai, abu galiniai guoliai pasikeitė ir kažkas kito. Bet manau, kad saugumas yra svarbesnis už patikimumą. P.S. Dar man nepatinka, kad jei automobilis užvestas, negalima išjungti gabaritinių šviesų. Nepamirškite, tai tik mano asmeninė nuomonė. Niekada nepirksiu tokio automobilio už tokius pinigus, kaip mes paėmėme. Geresnis X, ar Cruiser‘is.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan Almera
2000 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-06
Nissan
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvari
Kaip ir visi senesni japonai meksta parudyti
Šis automobilis atitinka kokybės ir kainos santykis, gal net geriau, puikus automobiliukas,
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-05
puikus visom prasmem
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
malonus vairavimas,geras komfortas
neturiu minusu
dziaugiuos toki turedamas nepigi
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-05
Mercedes a170 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazas ekonomiskas, manevringas
Jei kas rimciau sugenda dideles remonto kainos, prasta garso izoliacija, kieta vaziuokle, suspaustas varikliu skyrius- sudetinga prieiti prie daliu, problematiskas generatorius, vairo stiprintuvas
Ieskokite kito automobilio varianto
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Sportage
2010 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-04
1,7 crdi, mechanika, exclusive.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, 7 metų garantija, labai ekonomiška, puikus kainos ir komplektacijos santykis. Gausi įranga. Patikima važiuoklė.
Prasta garso izoliacija, ypatingai nuo ratų arkų. Ilgom kelionėm sėdynės per kietos. Mažokai galios.
Pirkta 2016, 53000 km Parduota 2019, 96000 km Pagal garantiją pakeista: -priekinis stiklas, trukęs per šildymo liniją iš vidaus -egr vožtuvas -kondyškės kondensatorius (dinginėjo freonas) -vairas dėl susidėvėjimo -pertraukta apatinė vairuotojo sėdynės dalis (suskeldėjo dermantinas) -galinė fara, rasojo -stabdžio pedalo sensorius (nebeužsistabdydavo įkalnėje) O išlaidų per 3 metus turėjau tik tepalams, filtrams, stabdžiams ir tik nusipirkęs keičiau akumą, nes labai knietėjo kad start -stopas veiktų :) Važiuoklėje nekeista NIEKAS !!!! Beveik 100 000 ir viskas gamykliška. Įspūdinga. Net lemputės nė vienos keisti nereikėjo per 3 metus. Nuvertėja žinoma greičiau nei vokiečiai, bet lėčiau nei prancūzai. Nors Lietuvoje nzn kokia situacija. Pirkti kuo naujesnę, su garantijos likučiu ir greitai viską susitvarkyti veltui. Girdėjau, kad 2 litrų dyzelis šiek tiek guvesnis, o ėda tiek pat Kiek zinau, 2 litrų benzo reiktų vengti . Problematiški. Apie 1,6 benza nežinau . Automatai patikimi tik žymiai brangesni (apie 50%)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler PT Cruiser
2000 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-31
Meksikietiškas stebuklas už dviračio kainą :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maža rinkos kaina, dailus retro stilius, aukšta sėdėsena, neblogai grojanti audio įranga.
Rūdyjantis, barškantis, neekonomiškas žaislas:)
Sveiki, pirma kartą tenka apie automobilį rašyti neigiamą atsiliepimą. Na toks jau šis auto. Nieko teigiamo, apart jo žavios retro išvaizdos (bent jau man) parašyti negaliu. Ai, beje dar patogi, aukšta sėdėsena. Daugiau tikrai nieko. Teko nusipirkti šį 'stebuklą' ne taip ir seniai už gana mažą kainą, palyginti neblogų metų. Tai 'CHRYSLER PT CRUISER 2.2 CRD LIMITED ' 2005 metų. Tai beje, mano 32-as (čia nesigiriu) automobilis, tad turiu su kuo palyginti. Pati mašina - tai jau riebus minusas! Ne veltui ir rinkos kaina tokia maža! Kaip geresnio (ne kiniško) dviračio! Net nežinau nuo ko ir pradėti, na bet bandysiu gal nuo to, jog mašina gaminama Meksikoje (o tai jau nieko gero), beje dar būna surinkinėjama ir Austrijoje. Jei VIN kodo pirmasis skaičius 1 - tai Meksika, jei 3 - tai Austrija. Gaminama kartu su 'Daimler', nors Mercedes'u net nekvepia. Beje, dyzelinis 2.2 89 kw. variklis 'ale Mercedes'o'??. Nors tai gana triukšmingai dirbantis ir visiškai neekonomiškas variklis. Pliusas tik tas, jog jį suka grandinė. Kas liečia trauka, tai ji gana nebloga, smagiai važiuoja, na o apie ekonomija galima pamiršti. Gražiai važinėjant (apie 90km/h) trasa šis auto 'suvalgo' apie 6-7 litrus, na o mieste ir visus 10 !!!! Beje, benzininiai varikliai irgi super neekonomiški! Mieste, kiek girdėjau būna apie 17 litrų!!!! Čia 2.4 variklis (164 kw., automatas) Trauka jis nepasižymi, nors kilovatų ir nemažai!? Na o šiaip mašina gana triukšminga, labai prasta garso izoliacija, pabarškanti pakaba, nors atrodo ir sutvarkyta!? Beje, pakaba šiame modelyje gana paprasta, bet ilgai nelaikanti ir bijanti prastų kelių. Kėbulas (bent jau manojo), be rudžių, na o šiaip rūdyti mėgsta, ypač galinės arkos, galinis bagažinės dangtis, prie durų rankenėlių ir t.t .... Dar vienas gana riebus minusas šio 'stebuklo', tai labai jau paslaptingoje vietoje (po keleivio sėdyne, gulintis šonu) 'AGM' tipo akumuliatorius. Beje, tai ganėtinai nepigus daiktas. Kaina prasideda nuo 115 eurų už lenkišką 'EGT', tai kaina su nuolaidomis arba per pažįstamus, iki 300 eurų už originalų 'OPTIMA'. Made In USA. Benzininiame modelyje akumuliatorius taip pat mistiškoje vietoje! Tai kaip ir normaliai po variklio dangčiu, na o jau tik po to, jo ieškokite po oro filtru! Neišėmus oro filtro (su visa dėže), prie akumuliatoriaus neprieisite. Jo net nesimato atsidarius kapotą. Beje, į dyzelinį variklį pilasi nemažai tepalų: ~ 7 ltr. Dyzeliniame variante po variklio dangčiu niekur neįmanoma 'piršto įkišti', vietos visiškai nėra! Net pasikeisti priekinių žibintų lemputę patiems kažin ar pavyks, nebent turite muzikanto ar profesionalaus kišenvagio rankas:))). Laaaabaaaai didelis apsisukimo radiusas (karvė dar ta:)). Na dar elektronika 'į pievas', ne visada, bet 'pagrybaujanti'. Ypač pagrindinis auto kompiuteris. Na gal reiktų mandagumo dėlei kažką ir gero parašyti, nes minusus, tai galima būtų ir dar vardint, na bet nežinau net ką???? Na gal 'pusė bėdos' skambanti originali (be MP3, užtat su kasete!:)) audio įranga. Na gal kad išėmus galines sėdynes, gaunasi nemažai vietos ir sėdynės labai lengvai išsiima, susilanksto ir kaip lagaminą (yra ratukai) gali tempti padėti ar išmesti:) Beje, išėmus ir pasidėjus gamtoje prie laužo patogu sėdėti ir valgyti šašlykiuką užgeriant šaltu alumi:)) Jei netikėtai užlijo, galite slėptis po atidarytu bagažinės dangčiu, išsitraukę 'palangę' ir transformavę ją į stalą (tai numatyta gamintojo:)) Na tai gal būtų tiek .... Jei jau neatsispirsite pagundai ir nusipirksite šį retro žaisliuką, tai teks susitaikyti su tuo, jog dažnokai reiks remontuoti pakabą (nors ji ir labai paprasta), bet labai jau bijanti net mažiausių kelio nelygumų! Na o kainos visokiausių šarnyrų, traukučių ir panašių dalykėlių ne iš tų mažiausių. Filtrų (tepalo, oro, kuro) kainos tapogi nėra mažos, na ir asortimentas nedidelis! Aplamai, detalių asortimentas, pvz. 'EOLTE', 'AUTOAIBĖJE' palyginti su kokia AUDI, ganėtinai mažas, na o kainos 'užlankstytos'. Stabdžių diskai, kaladėlės taip pat brangios! Visas komplektas apie 180 eurų su nuolaidomis (be darbo, darbas dar kokių 50 kaip minimum), kai pati mašina kainuoja + - 800 eurų!!! Aplamai išlaikymas šito 'žaisliuko' gana nepigus! Už grožį visada gyvenime reikia mokėti daugiau (čia kaip ir renkantis moterį:)), tik ar verta???? Jei jau laabaai norisi pirkite, tik už viską gyvenime reikia mokėti, ir už grožį taip pat !!!! Na o aš labai džiaugiuosi, jog savajam garaže dar turiu, gal ne tokią gražią, bet NUOSTABIĄ visais aspektais, seną-gerą, kaip vynas Oldschool'inę AUDI 80 :)))
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW X3
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-29
Tikrai kietas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras motoras,patikimas, tvirtas
Kieta pakaba, senamadiška panelė
Turiu 2metus, keisti tepalai, stabdžių diskai, filtrai, kaladėlės.Auto tvirtas,patikimas legendinis 3.0 160kw dyzelinis motoras,nebloga greičių dėžė,tik reikia žiūrėti ar nesmugiuoja,ir vibracijos dėl pakabinamo guolių nėra ,minusas tai labai kieta pakaba,turintiems nugaros problemų geriau nepirkti,ir archajiškas seną panelė.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda 5
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-28
Mazda 5 2010 2.0 Dyzelis, Automatas, puikus automobilis su mažais išlaikymo kaštais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, išlaikymo kaštai
Multimedia
Pirmiausia pasakysiu, kad šis automobilis MAZDA yra penktas mano gyvenime. Be to, paskutiniai trys automobiliai buvo taip pat šio prekės ženklo. Tai yra 626 ir 6 modeliai. Todėl turiu ką palyginti, nes turėjau ir kitų markių automobilius. Kaip pasirinkau Mazda 5? Be abejo, pagrindinis koziris buvo salonas su trimis eilėmis sėdynių. Trečiasis vaikas šeimoje pareikalavo atskiros vietos sau, o tada turėjau peržiūrėti visus, septynias vietas turinčius, automobilius. Ford yra šiek tiek erdvesnis salonas, bet nėra atsarginio rato, o salone vežioti atsarginį ratą yra prabanga. Be atsarginio rato važinėti - pavojinga! Finansai taip pat vaidino svarbų vaidmenį. Kaina buvo pagrįsta. Mazda 5 suprojektuota ant trečiukės važiuoklės o variklis yra šešiukės. Variklis su grandine, patikimas, nepretenzingas, išgydyta senų modelių liga, kai po šimto tūkstančių pradeda leisti viršutinės tarpinės. Tai patyriau su ankstesniais dviem modeliais. Automatinė greičių dėžė. Tai yra pliusas ir minusas tuo pačiu metu. Plius patogumas, minusas yra tai, kad degalų sąnaudos važinėjant po miestą padidėjo 2/100 l / km. Jei anksčiau šešiukei – su mechanine dėže, bako 60 litrų būdavo pakankamai nuvažiuoti 910 km atstumą, važiuojant užmiestyje, dabar nuvažiuoju tik 800 km su baku. Žinoma, būtina atsižvelgti į tai, kad su mechanine dėže, dalis kelio gali būti įveikiamas, laisvu bėgiu, taigi taupomi degalai ir pavarų dėžės susidėvėjimas. Puikus kėbulo aptakumas. Gamykliniai tonuoti stiklai apsaugo nuo karščio ir nuo smalsių akių. Pakaba penkiukės yra gana patikima, cilinblokai, pravažiavus 170 000 km, vis dar geri, jei ne gaudysite duobių, važiuojant dideliu greičiu, tada su šarnyrais nebus jokių problemų. Nuvažiavus tokį atstumą, žvakės, dar gamyklinės vis dar veikia normaliai, atleiskite elektrikai... jos puikiai dirba, nėra padidėjusių kuro sąnaudų. Diržai dirba be problemų, bet aš juos pakeičiau dar prieš 170 000. Bet kuriuo atveju. Vasarines padangos pakeičiau prieš 120 000 km !! Pravažiavus 50 000 pradėjo leisti termostatas ... Deja, manau, kad tai yra išimtis. To nebuvo nei su viena mano buvusia Mazda. Na, tai nėra brangus remontas. Pakeista ir jokių problemų. Priekiniai stabdžių diskai pakeisti 130 000 kilometrų, galinius keičiau nuvažiavus 165 000 km. Tai yra kokybė! Salonas patogus, bet ne pats didžiausias. Magnetofonas kai perkaista kartais persikrauna, tai būna, kai važinėju visą dieną ir klausausi vos ne visą laiką. Automatinės durys - taip pat patogu. Pakeisti priekiniai amortizatoriai, akumuliatorius. Taip, viskas atrodo... Atsarginių dalių kainos nėra didelės, konstrukcija yra standartinė, dauguma dalių nuo trečiukės, šešiukės ir netgi Ford tinka. Todėl ne brangios. Ant dugno beveik nėra rūdžių, puikiai gamykliškai padengtas dugnas. Mano kitas automobilis tikriausiai bus Mazda. Atsiliepimas nėra nupirktas. Paprasčiau, aš myliu šį prekės ženklą :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda CR-V
2002 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-27
Tvirtas džipas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, ant asfalto lengvai prasuka visus 4 ratus.
nera
Automobili pirkau be defektu, pravaziavau jau beveik 2 metus, kilometru susukta normaliai, kaip menesis-taip geras tukstantis. Jokiu rimtu minusu nera, standartinis automobilis, su kuriuo ziema gali tikrai piesti saules, ivaziuoti y griovy, tikrai jokiu problemu. Su gerom padangom tikrai isvaziuosite. kuro sanaudos normalios, nepamirskite-visureigis. Parikimas- visu 100 procentu. Jokiu staigmenu. Sekantis automobilis-tik naujesnis Honda dzipas. Tepalai 2 kart pakeisti, Priekyje barskanti smulkmenele uz 15 euru, ir galines stabdziu kaladeles. Neytiketinai pigiai eksplotuojamas visureigis, kurio nereikia saugoti. Nenori vargt servizuose-ysigyk Honda.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Forester
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-26
Visur ir viskam
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastumas, patvarumas, pravazumas
Korozija
Jeigu jus ne is kaimo, kur jus draugai veziojo su bmw ir mersais ir dabar lygiuojates i ta "bachuru" klase, tai Foris liuks. Masina nera prigrusta nereikalingu nieku. Viskas elementaru, paprasta ir vietoj. Susitikus su kolega neteks 2 valandas diskutuot, koki Sport mygtuka isidieget i savo bimbala, ir kaip jis dabar geriau traukia. Subaru suzavejo pravazumu, ir patvarumu. Metai laiko po pirkimo, pravaziuota 17k, o dar ir bekelem, netik zvyrkeliais. Pakeiciau tik Galinio stabilizatoriaus traukes ir gumas. Odinis salonas laiko super. Plastmases gal ir neatrodo prabangios, bet tikrai ne kinietiskos. Garso izoliacija primena daugiau SUV masina, kur juntamas padangu kaukimas normalu. Kas vairuoja japonus ,tam cia mazai nuostabos manau kels. Toyotos apynaujos taip paciai osia su arkom jeigu ka... Pries zviegiant kaip visi nuskriausti ir nusivyle su izoliacija ir kitais navarotais, atsiminkim, kad cia jo klase neaiski... Crosoveris, Niva, Caddy, nesuprasi. Variklis 2.0x 116kw ir AT deze. Variklis super, vidutines 10 litru, ziema saules paisant bako vidurki turejau 12.5 benzo. 4 begiu greiciu deze, nera gudriausias gaminys, bet bent jau patvarus, bekeles ne problema jom. Garso aparatura groja super. Kenwood sistema su zemais dazniais, skambesiu perspjauna neviena. Vairuojas labai maloniai, sedisi labai patogiai,vietos pakanka, blauzdu, barzdu, ar alkuniu niekas netrina net ir didelio ugio asmenim. Minusas kaip ir daugumos apskritai tokiu metu masinu, rudys. Kas met reik prisiliest tai ten , tai ten. Taigi gerbiamieji, jeigu islipote is silkutes 88 metu ir ieskotes naujesnes. Sis jum netiks, nes silke tu metu tikrai tyliau vaziavo. Remontas paprastas, daliu kainos normalios,, patvarumas geras. Ar su 150k prabegu ir sutrintu salonu ar su 300k ir idealiai islaikytu salonu pirkt rinktis jum.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Roomster
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-25
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, super taupus
Garso izolecija
Man patiko šis auto, iš išorės atrodo mažas isedus į vidų visai vietos pakankamai, labai taupus pas mane 1.4TDI 59kw, dauk vietos daiktams, didelis butelis vandens telpa į šoninės dureles be problemų, dar yra mažesniems priekį prie bėgių yra kur telefoną pasidėti patogiai visi elektriniai langai odinis vairas, pas kitų nėra mačiau,bagažinę irgi pakankamai didelė išėmus visas galinės sėdynės. valdos labai gerai traukos pakanka mieste pilnai, kaip už tokią kainą tikrai geras auto.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-23
E39 525 tds 1996 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, dizainas, komfortiškas, tvirta pakaba, gera garso izoliacija, nebrangios dalys, geras valdomumas ir be abejo ant akumo ir vaistinėlės.
Rūdys, amžius, kuro sanaudos.
Nykstanti rūšis, vis mažiau gatvėse važinėja gyvų tds. Daugelis jau pakišti po presu. Maniškis ištikimai tarnauja vienerius metus, teko atrestauruoti viena šarnyra, guolį, abs daviklį toliau tik einami darbai . Kad tds varikliai yra lepus tai čia mitų mitas maniškis pramynes ~320k, bet labai tikėtina, kad rida gali būti ir sukta motoras sūkių aukštesnių tikrai gauna, plius darytas remapas. Mechaninė dėžė ledas. Motoras tepalų neėda, antifrizas švarus ir taip pat niekur nedingsta, viskas ką dariau su varikliu: tai keistos 3 kaitinimo žvakės ir termomova. Važiuoja tikrai smagiai prie žemų sūkių miega, o ties 2.2 rpm pilnai užsipučia turbina ir plešia tikrai neblogai. Šis automobilis nesupranta kitaip arba važiuojam taupiai arba sportuojam... Žodžiu reik pavažinėt su juo, kad suprastum. Kas perses nuo vageno tam bus lengvas šokas. Dėl siurblio kol kas nagų kišt nereikėjo, šaltas iš pusės, šiltas šiek tiek ilgiau ir taip metus. O dabar griškim i realybę mašina buvo paimta už metalo kainą, atidavė tiesiogine ta žodžio prasme už ačiū, viso labo 400 europietiškų. Taigi pasiryžau pravaryti techą dar vieną kartą. Standartiškai kaip ir daugelis važinėjančiu šiuo metu slyvų pasiprašė svarkės, teko pakrapštyti ir pakabą... Kadangi auto senas turėjo nemažai amžiaus bedų tai supuvusios spyruokės gale, klibantys šarnyrai, supuvusios stabdžiu žarnelės, perrinkti ir aušinimo sistemos pagrindiniai mazgai, keistos kai kurios salono dalys ir tt... Kuro sanaudos priklausys nuo to kaip vairuosit jei protingai į 7-8l mieste galima tilpt, trasoj važiuojant 90-100 km/h nuo 5-6l, jei važinesit normaliai mieste 10l, trasoj 6-8l jei "sportuosit" gers ant akių. Žiemai prie šių kuro sąnaudų pridėkit dar 1-2l. Dalys nėra brangios, bet jam reikia 7l tepalų ir negalima pilt pačių pigiausių, todėl tepalų keitimo kaina gan aukšta, žodžiu iš lietuviško atlyginimo galima jį išlaikyt. Reziume automobilis nėra blogas, bet reikalauja nemažai priežiuros ir laiko, tinkamai ir palaikant gerą techninį stovį jis jum važiuos ir važiuos. Perkančiam patarčiau visą dėmesi atkreipti į kėbulą ir varikio darbą, toliau viskas sąlyginai nebrangiai tvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...325