Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Audi A4
2001 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2018-10-19
Smagus ir patrauklus mašiniukas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komportiškas, elegantiškas, minkštas, gera garso aparatūra ir izoliacija, patogi ilgesnėse kelionėse.
Tai, kad 2 l benzinas valgo tepalą, o daugiau minusų neturiu, kaip prižiūrėsit taip ir turėsite.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
Įsėdus po Japono (Mitsubishi Galant)... 2004 metų, Variklis 2.0 Litrų (Su Dujų įranga), rida 220 tūkst km, automatinė greičių dėžė (Multitronikas), Universalas. Po Japoniško automobilio tikra pasaka, pradedant surinkimu, medžiagų kokybę ir vairavimu. Vairuoti kasdien šį automobilį gera, jautiesi saugus, garso izoliacija mano nuožiūra labai gera, tiek mieste tiek autostradoje važiuojant 140Km/h. Garso (Audio) kokybe esu patenkintas, groja gražiai ir garsiai, žemo pakankamai (NE BOSE). Esu aukštas ir vietos priekyje tikrai per akis, jaučiuosi patogiai, erdviai. Tačiau gale vietos mažokai, sėdintys gale jaučia diskomfortą, mažai vietos kojoms. Bagažinė be štorkės gana erdvi, pakankamai vietos, porai dviračių, ar šiaip ką gabenti... Variklis, 2 litrų benzinas/dujos, 96kw, mieste pakanka, užmiestyje važiuoti tikrai galima, žinoma tai nėra lenktyninis ar super galingas agregatas, nepalenktyniausit, bet važiuot važiuoja smagiai, bėgėjasi greitai. Į variklį investavau nemažai: Žvakės, babinos, pagrindio diržo komplektas, generatoriaus dirželis ir įtempėjas, generatorių keičiau, tepalo alsuokį (jų liga). Variklis turi ligą valgyt tepalą, tad 1000km nusiteikęs įpilti litrą tepalo, pilu kuo pigesnį (5w30), nes nėr prasmės brangaus pilti. Taip pat stačiau naują dujų įrangą, su 48 litrų baku nuvažiuoju apie 400km (30km paklaida). Oro kondicionierių tvarkiau, nes siurblys leido pro tarpinę, visą laimė, kad neužlenkiau, nes be frenono nesiaušina siurblys ir perkaista, ko pasekoje reikia ieškot naujo arba naudoto siurblio.... Automatinė greičių dėžė multitronic, labai maloni, švelni, pavarų perjungimo nesijaučia, nes tai CVT (Variatorius). Pirkau su greičių dėžės defektu, kompiuterio defektas, atsilitavę kontaktai, labai dažna problema šiom dėžėm, remontas kainavo 200 Eurų, geroje įmonėje, o ne garaže (Tik reikia nepatingėti paieškoti). Daugelis sako tepalų nekeisti, nes užlinks (pakeitus tepalą, išsivalo metalo drožlės ir užkemša cilindriukus, gali sugadinti pompą ir t.t.). Aš padariau savaip, keičiau net du kartus, pirmas tai tik ką nusipirkus (Pakeitė apie 5 litrus), Antrą kartą, pravažiavęs apie 10 Tūkst. km. (Taip pat 5 litrai pasikeitė, bendrai į ją telpa apie 7 litrus tepalo). Tepalas būtinai turi būti nebekoks, skirtas CVT dėžėms. Galbūt man papuolė neuždrožta, nors 100 Tūkst buvo pravažiavus su nekeistais tepalais, o rekomenduojama keisti bent kas 60 Tūkst... Jei dar ir kada pirkčiau, labai tikrinčiau šią dėžę, nes ji privalo veikti itin švelniai ir nevėluoti perjunginėjant pavaras ir t.t. Kas liečia važiuoklę tai baisių galvos skausmų nesukėlė, teko remontuoti vos vieną kartą, tai restauravo galines traukutes, priekines ir dar svirtį apatinę ir viršutinę (Kainavo 110 Eurų). Kas liečia važiuoklę, tai tikrai, minkšta, gan stabili... Žinoma, nelakstau laukais, šulinius apvažiuoju, žiūriu, kad be reikalo nepult į duobes, kitaip sakant saugau, tad ir bėdų neturiu. Žinoma, jei lavonas visiškas papuls, tai teks piniginę atvert, tačiau susitvarkius, pasikeitus kokybiškas dalis ar gerai restauravus galima važiuoti ilgai ir laimingai. Jei laiku prižiūrėsit, tai ir važiuos kaip priklauso! Elektronika, nebuvau susidūręs su rimtai jos gedimais, berots nuo 2002 metų daugelį problemų ištaisė. Apie navarotus esančius viduje, tai benzininiam modelyje labai pataupyta, skurdi komplektacija, tik du valdomi langai, nėra šildomų veidrodėlių, auto šviesų, valytuvų (Na tikrai nėra būtini dalykai). Pliusai būt šie, šildomos sėdynės priekyje, autopilotas....
Patarimai perkančiajam
Prieš perkant gerai apsižiūrėti, pasiimti kartu nusimanantį žmogų. Jei automatas gerai patikrinti automatinę dėžę (Nes jos remontas brangus, o keitimas į mechaninę keblus ir reikalaujantis nemažai laiko ir pastangų). Variklis, 2.0 litrų valgys tepalą, neišvengsit tai. Kiti varikliai 1.8 Turbo, pagrinde problemos su vakumu ir turbina, 2.4 variklis nėra blogas, o ir galios daugiau turi, 3.0 litrų galingas, tačiau nėra labai patikimas, remontas brangus ir reikalaujantis nemažai priežiūros.Čia tokia mano sudaryta nuomonė. Jei perkamas automobilis geriau žiūrėti nuo 2003 metų, patikimesnė elektronika, nors vėlgi, kaip pasiseks nupirkti... ;)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt