Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
2018-06-16
Mercedes E320
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Techniškai patikimas, minkštas, gražus
Kėbulas, kuris yra sutvarkomas
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Tai automobilis kuris jau morališkai pasenęs, tačiau dar vis labai patikimas ir kokybiškas. Salonas surinktas kokybiškai, vietos tikrai daug viduje. Gausiausios komplektacijos modeliai turi tikrai nemažai privalumų. Salonas be didesnių nusidevėjimo žymių atlaiko 500-600 tūkst km. Iš techninės pusės turbut nėra daug ką rašyti. Važiuoklės paprastos ir nesudėtingos ir labai minkštos. Avantgarde komplektacijos jie kiek žemesni, kadangi spyruokles trumpesnės, amortizatoriu eiga trumpesnė, todėl lyginant su Elegance ar Classic komplektacijomis jis šiektiek sportiškesnis. CDI varikliai visi ėja į šį modeli superiniai!! Iš esmės tarp variklių pagrindinas skirtumas tai tik cilindrų skaičius, kiekvienas renkasi pagal poreikius. Patys varikliai vienodi ir labai geri. Kiekvienas gali be vargo prasukti milijona km. Automatinės dežės tai pat patikimos, pasitaiko įvairių gedimų ir joms, bet visumoje dežės laiko gerai. Pagrindinė šio automobilio liga tai kėbulas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dalys pakankamai pigios kaip tokios klases automobiliui, pilni autolaužynai tokių mersų detalių, todėl net ir reikiamų devėtų detalių galima gauti be vargo, varikliuose mažai kam yra gesti, žinoma dažna bėda tai purkštukai, pasikeiti ir važiuoji toliau. Turbinos labai geros, aukšto slėgio degalų siurbliai mėgsta dažnai nuo senatvės leisti kuri, pasinaudojus google galima namų salygomis pačiam persirinkti remontį komplektą ir važiuoti toliau. Važiuoklėje kaip ir kiekvienam automobiliui reikia karts nuo karto pasikeisti stabilizatorius, traukės antgalius ar šarnyrus. Priekinės apatinės šakės dažnai mėgsta nulužinėti, kadangi užsikiša kanalis per kurį išbėga vanduo iš šakės. Susidaro dregmė viduje šakes ir ji tiesiog išrudyja ir lūžtą, pasikeiti ir važiuoji toliau. Pagrindinis gedimas tai kėbulo korozija, rudyja visur. Pagrinde sparnai, duru apačios.
Patarimai perkančiajam
Ieškoti su kuo tvarkingesniu kėbulu, nes tai bus viena iš didžiausiu investicijų šiam automobiliui.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt