Buvo reikalingas septynių vietų automobilis. Lyginau su Toyota Highlander. Bet Pathfinder man pasirodė kažkaip praktiškesnis ir panašiai. Jo buvo patogesnis salonas, ir labiau patrauklesnis. Toliau daugiau papasakosiu apie pagrindinius automobilio dalykus:
Paprastai visi pradeda nuo dinamikos. Čia taip pat turiu ką pasakyti. 250 arklių leidžia apie save žinoti. Greičio pedalas duoda grįžtamąjį atsaką, lenkimas nesukelia klausimų. Nors aš visai nesu lenktynininkas, tačiau vidutinės sąnaudos labai skiriasi nuo oficialių. Dabar yra 18 litrų, o tai, mano nuomone, netelpa į jokius rėmus. Gerai, važinėsiu toliau ir žiūrėsiu. Galbūt po kurio laiko pasikeis.
Interjeru esu labai patenkintas. Salonas yra labai patogus, lengva pasodinti vaikus net į trečią eilę, ir aš ten telpu. Tačiau vairuotojo sėdynė pasirodė nepatogi. Kairiosios rankos alkūnės ant durelių nėra kur pasidėti, taip kad būtų patogu. Ilgoje kelionėje, tai labai sukausto, greičiau pavargstu. Sėdynių atminties funkcija yra puiki, labai patogu prisitaikyti sau net kelias pozicijas, kad nieko netrūktų. Aš net nežinau, apie ką daugiau papasakoti - apie saloną ar apie pirštinių skyrelį. Nes abu yra dideli. Gerai, dėl bagažinės, viskas yra aišku, ten visada netvarka ir tikra bedugnė. Visi ten krauna viską ir niekas nieko niekada neišima.
Dar du žodžiai apie salono komfortą - garso izoliacija tikrai nudžiugino. Net ir dideliu greičiu važiuojant galite kalbėti nerėkiant. Taip, ir bazinė multimedija skamba labai gerai - subwooferis ir 12 garsiakalbių. Tačiau pats ekranas ir jo funkcionalumas neatitinka dabartinių tendencijų. Navigacija yra pasenusi, sąsaja su šiuolaikinėmis plančetėmis nepadaryta taip, kaip turėtų būti. Deja, ši problema yra ne tik Pathfinderyje , bet ir daugelyje kitų šiuolaikinių automobilių. Keista, kaip mobilieji įrenginiai ir plančetės pažengė, palyginti su automobilio pagridiniais smegenimis.
Apie smulkmenas, kurios palieka tam tikro nepasitenkinimo jausmą. Pas mane yra pilna maksimali komplektacija, bet dėl kažkokių priežasčių nėra lietaus jutiklio. Yra 4 puikios aplinkos apžvalgos kameros, tačiau veidrodžiai yra sulankstyti rankiniu būdu. Visų rūšių šildymas salone, tačiau nėra valytuvų zonos šildymo. Ne, aš nesakau, kad tai yra kažkokie dideli minusai, bet jūs turite pripažinti, kad keletas tokių smulkmenų gali palikti tam tikrą nepasitenkinimą.
Apskritai, tai: Salonas patogus, geras variklis ir pavarų dėžė. Puikus valdymas ir bendras mašinos elgesys. Bet vis dėlto yra keletas smulkmenų, kuriuos norėčiau ištaisyti...
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.