Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Renault Captur
2013 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-17
Renault Capture 1,6 variatorius 2016m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pravažumas, dizainas, pakaba, erdvumas, patikimumas
Dinamika, komfortas, transmisija, triukšmo izoliavimas, surinkimo kokybė
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Niekada nerašau tokių išsamių atsiliepimų, bet kadangi mašina yra nuo nulio mano rankose, nusprendžiau parašyti, nes Yra ką pasakyti (2 metų intensyvaus naujo automobilio eksploatavimo, 64 000 km. Rida). Tikiuosi, kad atsiliepimas bus naudingas vairuotojams, kurie galvoja pirkti Kaptūrą. Pasirinkau su priekiniais varomais ratais maksimalios komplektacijos Style su 1,6 varikliu ir x-tronic variatoriumi. Dabar (2019 m. gegužės mėn. vidurys) 65 000 km kilometražas. Apskritai, automobilis tinka man. Ne blogai atlieka ekonomiško negreito judėjimo funkcijas su pakankamu komfortu (išskyrus sėdynes, kaip paaiškėjo). Visos savybės yra vidutinio, neblogo lygio (nei mažai, bet ir nedaug). Dabar išsamiau ir iš eilės:  1 - Variklis. 1,6 litrų (Nissan) nėra triukšmingas, įprastas atmosferinis. Sąnaudos užmiestyje 5.7-7-8.5 l. / 100 km. (vidutinis greitis atitinkamai 80-110-140 km / h). Sąnaudos mieste 8-12-16 l. / 100 km. (vidutinis greitis atitinkamai 60–15–5 km / h). Paprastai pas man gaunasi sąnaudos 7, o mieste - 12 (sąnaudų duomenys paimti iš borto kompiuterio). Tai gana neblogai. Variklis traukia neblogai, bet normaliai paspausti su 1,6 litro nelabai išeina. Kad tepalai dingsta, nepastebėjau. Užsikuria prie -30 be problemų su automatiniu režimu (nepajungus jokio naktinio pašildymo)  2 - Variatorius. Veikia minkštai ir sklandžiai, iš vietos šiek tiek smarkokai rauna (reikia priprasti). Variatoriaus suderinamumas su varikliu yra gana neblogas. Tikras malonumas lenkti autostradoje: spaudi gazą iki dugno ir automobilis tolygiai ir gana staigiai greitėja. Yra 6 bėgiai pseudo rankiniu rėžimu (galima pažaisti „ale perjungi bėgius“) ir 8 - automatiniu režimu (bėgių persijungimas yra vos jaučiamas). Turbūt visą tai dėl taupymo. Daugiau informacijos apie tai pilna internete. Be to, variatoriai garsėja savo neilgaamžiškumu (100-120 tūkst. ir reikia keisti), todėl su variatoriumi reikia elgtis kuo švelniau (staigūs judesiai ir staigūs sustojimai yra nerkomenduojami, taip pat negalima prasikasti). Ir čia kyla klausimas dėl skysčio pakeitimo, bet manual'e nieko nėra apie tai. Mano 65 000 km. nuvažiavo be problemų.  3 - Pakaba. Kieta. Bet manau, kad tai geriau nei minkšta. Trasoje stovi gerai, posūkiuose laikosi taip pat gerai. Valdymas yra visai neblogas (geriau nei Hyundai Elantra sedanas). Pravažiavus 40 000 teko daryti ratų suvedimą: kairysis ratas normaliai, dešinys - šiek tiek nukrypęs apie 1 laipsnį. Be to, pravažiavus apie 30 000, priekinius atraminius stabilizatoriaus pakeitė pagal garantiją.  4 - Salonas. Dydis, kaip ir įprastame sedane. Vietos nėra daug, tačiau 4 žmonės telpa normaliai. Pats esu (182 cm ūgio) ir telpu be jokių problemų, dar yra vietos kojoms už manęs. Bagažinė yra gana erdvi (beje, ji yra didesnė nei su visais varomais ratais). Kartą turėjau pervežti 2 m aukščio spintą ir 0,6 m pločio ir 0,4 m gylio. Užlenkiau galines sėdynes, įkišau spintą ir uždariau bagažinę ir nuvažiavau. Keleivio sėdynė turėjo būti stipriai pastumta į priekį, keleiviui buvo nepatogu sėdėti, tačiau užduotis buvo įvykdyta: vairuotojas, keleivis ir spinta nukeliavo iš taško A į tašką B, nesamdant jokio sunkvežimio.  5 - Matomumas yra prastokas. Priekiniai balkiai yra labai platūs. Kartais posūkiuose, kad geriau matytųsi, tenka dirbti visu kūnu ir galva).  6 - Klimato kontrolė veikia normaliai (1 laipsnio žingsniu, daugiau ar mažiau). Tik žiemą, ilgą laiką dirbant automatiniu režimu, kojos pradeda degti, nes visas oro srautas yra į kojas. Vasarą skundų nėra. Tik dar nepatinka, kad automatiniu režimu, kai temperatūra viršija 0, oro kondicionierius yra priverstinai įjungtas. Jei išjungi oro kondicionierių, automatinis režimas išsijungia. Bet kodėl veikia oro kondicionierius (oras džiūsta ir 1,6 variklis praranda galią), kai lauke yra 5-10 laipsnių? Gal visiškai įmanoma atvėsti saloną oru iš lauko?  7 - Garso izoliacija - normali. Renault Megane 2 tikrai buvo geresnė (keletą mėnesių teko pavažinėt šiuo automobiliu), tačiau 100 km / h greičiu, visai įmanoma tyliai kalbėti ir girdėti vienas kitą. Plastikas yra kietas ir kartais šiek tiek girgžda. Na, man pasitaikė tokia komplektacija, kad kairiųjų galinių durų plastikas truputį barška (kai muzika groja garsiai).  8 - Kėbulas. Greitai išsiterlioja. Iš po priekinių ratų purvas iš karto aptaško durų rankenas, galinio vaizdo veidrodžius ir stiklą. Arba tenka važiuoti purvinam arba reikia nuolat nuvalyti. Rūdžių nematyti niekur (net ir ant kapoto akmenukų įdaužose), matyt, metalas yra cinkuotas. Durys sunkiau užsidaro, žiemą nei vasarą.  9 - Magnetola veikia gerai, muzika groja ir telefono pokalbiai veikia per Bluetooth, kamera irgi veikia. Užvedus automobilį, tenka ilgai laukti kol užsikraus magnetola. Žiemą, esant žemesnei nei -25 ° C temperatūrai, ji visai neįsijungia -))). Įsijungia vėliau, kai salonas įšyla.  10 - Ergonomika ... keista ir nepatogi (man asmeniškai). Jei kruizo kontrolė ir eko režimas nenaudojami kurį laiką, tuos mygtukus galima pamiršti, nes dėl kažkokios priežasties jie yra po rankiniu stabdžiu -). Man asmeniškai didžiausia problema yra nepatogios sėdynės (minkštos, be jokių atramų) ir nėra vairo reguliavimo į save ir nuo savęs. Su mano 182 mm ūgiu dažnai važiuojant keliones po kelias valandas, po pusės valandos vairavimo paskausta ir nugarą ir rankas pakerta.  11 - Aptarnavimo išlaidos. Per 64 000 km. niekas nesugedo, išskyrus suplanuotą aptarnavimą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt