Per nepilnus du metus jai isleista tiek kiek ji pati kainavo. Prasta garso izoliacija. Turi nemazai "ligu", kurios pasireiskia daznam renault
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Kokie 5 metai iki nusipirkimo, as ziuredavau i tu meganiu gala, atrode keistai, neiprastai, bet man patiko. Mane supantys zmones renault nevairavo, ir is ju sklido kalbos kad reno gavno. Atejo laikas kai reikejo automobili pirkti, ir gan skubiai. Biudzetas didelis nebuvo, ir pradejau dairytis i meganes. Apziurejau, pravaziavau, visai patiko, paspaudem rankom su pardaveju ir sekanti ryta susitikome regitroje perrasymui. Kaina - 1200eur.
Tiek man kainavo baltas, 2005 metu, 4 duru hecbekas su dyzeliniu 1.5 60kw varikliu, nuvaziaves apie 250 000km (nezinau ar rida tikra). Trukumeliai buvo pagrinde kosmetiniai. Ai, ir isorines duru rankeneles, jos sunkiai veike. Vienu duru net nedarinedavau, ant kiek sunkiai rankenele vaiksciojo. Ai, ir po lietaus duru kisenes, kur daiktus galedavai susidet, uzsipildavo vandeniu. Nors nebuvo dauzta, bet vairuotojo durys buvo pakritusios, tai jeigu visas kitas duris norint uzdaryti, uztekdavo gan lengvai pastumti, vairuotojo duris norint uzdaryti, reikedavo jas vozti. Na, bet cia vienos bedos buvo ju liga, kitos ne.
Apskritai automobiliu buvau gan patenkintas, nors jo komplektacija nebuvo ta is geresniu. Mechaniniai veidrodeliai, ne tiek daug vietu daiktam susidet, 2 elektriniai langai, be porankio. Aisku, garso izoliacija nieko ispudingo, kai vaziuoji 100km/h, tu supranti kad tiek ir spaudi, nes girdi vejo svilpima, viska kas vyksta aplink automobili. Kitaip sakant kuo didesnis greitis, atitinamai ir svokstimo girdisi daugiau. Bet pripratau ir labai tas neerzino. Borto kompiuteris, radijo valdymas nuo "lopeteliu" prie vairo, buvo malonus patogumai.
Kas dar patiko, tai kebulo korozijos nebuvimas. Beveik visos iki tol turetos mano masinos turejo rudziu, renuske - ne. Na tik viena ant bagazines dangcio puslele, bet tokio dydzio kad nesukau galvos (ir gerai padariau). Buvo viena arka gale visiskai nubraukta iki metalo (ankstesnio savininko), netvarke, as irgi netvarkiau, tai per ~4 metus niekas su ja nesidare. Ziauriai awesome.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Po puses metu nuo nusipirkimo/technines apziuros sava eiga praejimo, vaziuojant per gulinti policininka pradejo duslintuvas i dugna dauzytis. Buvo nuvaryta i autoservisa pakeist gumos, ir mano nuostabai ta duslerkos guma kainuoja ne 3 eur, kainavo gerokai daugiau, nepamenu kiek, gal apie 17, kazkas tokio, bet ji ten sustresne, tai tebunie. Tuo paciu ir pakaba patikrinta, reikejo si bei ta pakeisti, tai kainos daliu labai nesikandzioja, bet kai ju viena kita trecia pakeiti, dar darbu kainos, nu ir gaunasi apie 150eur, nebuni ziauriai patenkintas. Nu bet masina yra masina, devisi, reikia vis paremontuot. Keiciau tepalus, filtrus, stengiausi kas 10 000km tai atlikti. Bet nezinau ar autoserviso pasirinkimas pakiso koja, ar Reno gavno, bet praejus metams nuo nusipirkimo prasidejo nesamones. Sunkiai uzsivesdavo. Is pradziu is antro karto, laikui begant pradejo is penkto. Visad kai masina isilus taip nutikdavo. Tai buvo pakeisti visi filtrai. Niekas nepasikeite. Po to generatoriaus guolis strigt pradejo, buvo pakeistas, tuo paciu ir dirzelis pakeistas, ir nusprendziau kad tuo paciu reikia vandens pompa ir kita dirzeli pakeisti, nes jau senam buvo sueje beveik 100 000km. Nesivedimo problema tik progresavo. Nuvaryta i kita servisa, pakeite TDC (top dead ceter) davikli, nes del jo mete klaida. Gal 60 eur uz viska. Praejo kelios dienos ir vel tas pats. Nusipirkau bluetooth odb2 skaneri, nusiskaiciau pats klaidas, maciau kad dar del pakaitinimo zvakiu meta klaida. Okey, gal jos ir gali turet itakos (buvo jau rudeniskas oras prasidejes, ir problema su nesivedimu budavo esant vesesniam orui, bet jau isprogresavus kad sunkiai vesdavosi tiek silta, tiek salta, bet kartais ir is pirmo karto uzsivesdavo, nebuvo desningumo jau). Servise pakeite pakaitinimo zvakes, uzsimine kad starteris silpnokai veikia. Sakau, kai zinot kad del jo sunkiai vedasi, sako nezinau, gali turet itakos gali neturet. At this point, masina rytais jau dazniau uzsivesdavo panaudojant uzvedimo purskala, nei pati. Sako, davai kompresija patikrinam. Patikrino. Du cilindrai is 4 turejo zemesne kompresija nei 20. Ten 12/15/23/ir paskutinio nepamenu. Ir cia buvo issiskyrimo priezastis. Automobilis, kuriam ka tik pakeisti visi dirzai, tepalas, filtrai (net salono filtra pakeiciau), visos lemputes, issiurbtas, nuvaskuotas, su pusmeciu technikines, iskeliavo perekupam uz 400 del tos faking kompresijos. Gal cia klaida buvo, bet nervu jau daug kainavo, ir jau buvo riba kai nusibodo i ja kist pinigus.
Patarimai perkančiajam
Isitikinti kad variklis geros bukles. Patikrinti kiekviena mygtuka salone, viskas turi veikti, kitaip gali gresti brangus remontas. Nerizikuoti, ir nusipirkus keisti laiku tepalus, dirzus.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.