Traukia drėgme, barška salono plastmasės, kietokas, išlenda visokios smulkmenos kurias reikia pakeisti ar tvarkyti ir vėl į trasą ilgam laikui be problemų
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas
Automobilis stovi ant Golfo 4 bazės. Bet man lyginant kažkas tarp ketvirto - penkto golfo tiek išvaizda tiek interjeru. Variklis nenužudomas 1,9 dyzeliukas 81 kW. Pilk bet kokį kūrą visvien važiuos. Pliusai būtų mažos kūro sąnaudos, gera muzikos sistema, manevringas automobilis. Gal kiek žemokas kaimo keliams būtų ar prie ežeru atokiausiu privažiuoti. Galios lakstyti netrūksta, norit skraidyt - pirkit cupra, benzinine. Stebėkit jei perkant rida pasiekus apie -200tūkstančių, prašykit serviso dokų kas buvo keista ir pakeista, nes pradėda birėti detalės kurios nebuvo niekada keistos. Turbina taip pat pradės perpūtinėt jei ne klebonas vairavo. Na remontai nėra brangūs, bet gali pabost kol viską sukeisit. Jei mašina nedaug važinėjat - neges visai. Prie -25 vedasi kaip naujas. Labai plastmasinis salonas, barška tarška kas netingi. Kietokas. Didžiausias minusas seatų pirmos laidos - traukia drėgme, rasoja langai. Na, komforto nepardaugiausiai, nebent važinėsit keliais kaip ledo lygumas. Pamylsite mašina - mėgausites vairavimu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Lyginant su golf 4 - tai žinoma, kad nepopuliaresnis variantas ir parduoti sunkiau, bet nuvertejimas dideja su metais.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti serviso istorija jei rida virš 200-250tūkstančių, nes gali reikėti daug ką tvarkyti.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.