Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-01-23
Skoda Octavia RS 2.0 TDI (184 Hp) DSG 2016
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Grazus, pigi eksplotacija, patogus ir praktiskas.
Gal kazkiek garso izoliacija, bet esminiu trukumu nera.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Nepamirskite fakto, kad automobilis yra VW Golf labai artimas giminaitis, todel ji reiketu lyginti butent su Golf klases automobiliais. Pirkau ji su tikra 66k rida, Race Blue spalvos. Komplektacija: Canton aparatura - absoliuciai nieko gero. Tik labai mazai demesio kreipianciam i garso kokybe vartotojui ji patiktu. Erdvinis ir auksti groja neblogai, taciau zemi labai prasti ir nenaturalus, o apie 8" suba net neverta kalbet, nes jis tik triuksma kelia. Distronic - mano nuomone labai puikus priedas, tiems kas siek tiek dazniau vaziuoja uz miesto. Priekinis sildomas stiklas- labai puiki investicija, uzvedi ir kol parukai, stikla nusivalai valytuvais be jokio gramdymo. Drive mode select ir lopeteles ant vairo - praktiskai nenaudojami privalumai, nes DSG is esmes prisitaiko prie vairavimo stiliaus, o S rezima ijungti galima tiesiog greitu manevru su pavaru dezes svirtimi. Lopeteliu reakcija su velavimu, todel neteikia malonumo, todel manau siu dvieju opciju rinktis neverta. Yra ir kitu priedu, kaip keyless ir t.t., bet cia pagal skoni ir apie tai nesiplesiu. Teko su situo automobiliu jau keliauti iki Kroatijos ir atgal, taip pat kelios keliones prie Juros, bet pagrinde maluosi mieste. Kelioniu metu joks nuovargis nebuvo jauciamas, recaro sedynes labai patogios, keliautojai gale taip pat dziaugesi, kad keliauti patogu. Cia mano pirmoji masina su distronic, tai siek tiek reikia praktikos, kad intensyviai sraute tvarkingai vaziuot. Traukos man pakanka, aisku po BMW V6 dyzelio kartais norisi daugiau, bet is esmes pakanka. Siaip, patogus, praktiskas, grazus ir aki traukiantis automobilis. Tiks persedus is aukstesnes klases automobilio, yra tas toks solidumo ir prabangos trukumo pojutis. Kas yra persedes is kokios A6 ar 5 serijos i Golf, supras apie ka kalbu. Bet is kitos puses, lyginant su minetais automobiliais, draudimas pigus, vagims Skoda nera idomi, na ir eksplotacines islaidos yra privalumas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Teko kolkas tik tepalus keisti. Privalumas, kad Skoda galesite taisyti autorizuotam servise praktiskai uz garazininko kaina.
Patarimai perkančiajam
Kaip ir kiekvienam turbut automobiliui, reiketu ziureti, kad rida nebutu persukta is 400k i klasikinius 165k. Dalys nera brangios, tad pries perkant pasitikrinkite masina autorizuotam servise, kad isvengtumete didesniu islaidu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt