Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Suzuki Vitara
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-19
2018 GL+ Allgrip MT
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Paprastas, tūrėtų būti patikimas, visi varantys ratai, ekonomiškas
Ilgainiui pigūs sprendimai ima erzinti
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Automobilis iš esmės yra biudžetinis Dacia Duster kiek mažesnis konkurentas (kainos ir kokybės prasme). Prieš perkant čiupinėjau ir Duster tai Vitara atrodo kokybiškiau ir logiškiau savo ergonomija. Tai no-nonsense (racionalus) automobilis savo mechanine ir įrangos prasme, nors dizainu bandyta suteikti žaismingumo (mano manymu labai jau karikatūrinis, nerimtas lyginant su ankstesniais Suzukiais). Skonio reikalas. Varikliai, greičių dėžė, važiuoklė iš "senosios mokyklos". Atmosferinis 1.6 su 5 laipsnių pavarų dėže tūrėtų būti labai kantrūs ir ilgaamžiai. Važiuoklė irgi paprasta, vien dėl to kad gale yra balkis, kuris mėgsta pabildėti per nelygumus. Renkantis "automatus" irgi būkite ramūs tai AISIN japonų kūrinys, kuriam turbūt patikimumu reta dėžė gali prilygti. Nebandžiau su automatu, bet kiek galiuosi kad pataupiau ir nepasirinkau vietoj mechaninės dėžės. Kas erzina? Kaip minėjau važiuoklė gale pabilda per smulkius nelygumus. Ji apskritai į kietąją pusę. Sedynėms trūksta šoninio prilaikymo. Interjiero kokybė (atnaujintas modelis rodos turi minkštą priekinę panelę), pagirgžda plastmasės per sujungimus. Durų plastikai ypač pigūs lyg komerciniame automobiliuke. Duris (įskaitant bagažinę) reikia trankyti stipriau kad tinkamai užsidarytu, jos lengvos. Multimedija gal nebloga, nors trūksta garso bent reguliavimo ratuku, o ne sensorika. Turi Android auto ir Apple car play, navigacijos neužsakinėkite salone, o parsisųskite iš Ebay (30 Eurų) ar kitų shopų. Ko trūksta tai kad ji yra kaip 2 din radijas, kurį būtūmėte pirkę atskirai, jos funkcionalumas atskirtas nuo vairo valdymo ir informacinio ekrano prie spidometro, neskaitant kad galite didinti garsą ar keisti radijos stotis. Pavyzdžiui paskambinti kam nors per Bluetooth yra pavojinga nenukreipiant dėmėsio nuo kelio, nes turite per liečiamą ekraną "skrolinti" kontaktus, kuris ir taip nėra labai jautrus prisilietimui. Galinio vaizdo kamera - gėris, nors ir raiška šiaip sau, o ir kamera apsiteršia. Centrinio ranktūrio nebuvimas (atnaujintame rodos jau yra aukštėsnese komplektacijose). Esant norui galima daug ką papildomai po pirkimo užsisakyti iš originalių aksesuarų, tokių kaip apsauginiai modlingai, ranktūriai ir t.t. Keista tai kad užsidegus kuro lygio lemputei, neberodomas likęs atstumas iki tuščio bako (wtf?). Rodo brūkšnius - - -. Šiaip nais yra kruizo kontrolė su atrstumo palaikymu. Taip pat automatinis stabdymas, kelis kartus išgelbėjo, nors per dažnai eisme erzinančiai pypsi. Bet dėl saugumo geriau taip negu nieko. Palikus raktelį užvedimo spynoj, neįjungus variklio ir atidarius vairuotojo duris nervingai pypsi. Rodos smulkmenos, bet kasdieniame naudojime būna rezina. Bagažinėje trūksta pirkinių kabliukų, yra tik vienas, kuris nepatogiai įmontuotas, todėl maišai su pirkiniais išsilakstys po visą bagažinės tūrį :) Variklio traukos mieste užtenka, bet šiaip reikia padirbėti kad važiuoti kiek greičiau. Nauji turbininiai vaikliai tūrėtų būti smagesni prie žemų sūkių, bet patikimumo manau tokio netūrės kaip šis atmosferinis. Nors maži varikliai su turbina yra Suzukio arkliukas jau daug metų. Be po garantinio į 1.6 galite statyti dujas ir važiuoti, kaip tautiečiai mėgsta pusvelčiui :) ir gamtą tausoti. Mašina lengva, magistralėse vėjas mėto. Nors verta bent Suzukius pagirti kad jie daro lengvas paprastas ir ekonomiškas mašinas, kai kiti su kekviena karta didėja ir sudetingėja. Apibendrinant neblogas automobilis su patogumais, bet paprastas. Allgrip sistema tikrai greitai veikia ir žiemą kopia į apledėjusius kalnelius puikiai. Jeigu nesitikite iš busimos mašinos kažko stebuklingo tai geras pirkinys, smagus vairuoti, primenantis savo paprastumu pirmuosius Foresterius arba Dusterius. Susidaro įspūdis kad net ir po daug metų jis be problemų riedės dėl savo paprastumo, jeigu nesupus nes skardos plonytės. Rinkites atidžiai komplektacijas nes mano manymu GLX ir visokios 1.4 turbo Vitaros už 20K + Eurų neverta pirkti, už tokius pinigus galite įsigyti technologiškesnį, patogesnį, vikresnį, bet gal ne tokį patikimą. Imikte su Allgrip nes 2wd modelis nebetenka prasmės (juk galima tada nusipirkti puikų VW Golf) nors jų padruodama turbūt 90 proc iš visų Vitarų. Daug prirašiau, bet gal prieš perkant padės atsižvelgti į tam tikrus niuansus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt