Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis.
Komplikuotas telefono ekrano dubliavimas multimėdijoje,kad užsineša antisusidurimo radaras,nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, Nėra zapaskės.
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Benzinas 1.2 Turbo FWD benzininis Automatinė (CVT) Active
Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis, trūksta vairo šildymo kitą kartą pasirinkčiau
Taip pat TOYOTA nebendradarbiauja su Mirrorlink, todėl prijungti bet kokį tel. kuris nepalaiko mirrorlink prie automobilio monitoriaus bus sudėtinga, kol kas labai nereikėjo bet manau reikės paburti. Geriausiai jungiasi LG mirror drve progremėlė su LG telefonais. Jei multimedija be navigacijojos tai tas ekranas nelabai naudingas tik, kad gražus ir galinio vaizdo kamerai parkuojantis. Puikiai veikia laisvų rankų įranga, automatiškai prisijungia be priekaištų. Variatorius veikia puikiai įvairiais režimais sportiniu, eko, ir normaliu, aišku paspaudus garsas yra tačiau reikia atsiminti kam automobilis kurtas t.y. miestui, taip pat tikėtis kuro taupymo nevertėtų.
Metus pavažinėjęs dar nepasigailėjau, kad nusipirkau.
Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip:
-Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas.
Pastebėti minusai:
Automatiniai valytuvai pradėjus važiuoti į lietų sureaguoja per vėlai galėtų reaguoti greičiau.
Esant šlapdribai būna, kad užsineša antisusidurimo radaras po TOYOTA ženklu.
Nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, nors viskas ant automatikos ir mažai juos čiupinėti reikia.
Nėra galimybės atjungti automatinio priekinių žibintų apiplovimo, po 5 paspaudimų ant priekinio lango, vienas papurškimas ant žibintų.
Nėra zapaskės, nors toyota garantuoja tokiais atvejais pilną servisa visoje europoje, ateityje parduodant auto jau be garantijos bus minusas, manau reikės investuoti į zapaskės įrengimą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontuoti nereikėjo, praktiškai nenuvertėjo. Atkreiptinas dėmesys, kad kasmetinis aptarnavimas per garantiją nebrangus.
Patarimai perkančiajam
Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip:
-Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.