Pravažumas, prošvaista, talpumas, stabilumas dideliu greičiu
Ąžuolo apdaila, mažoka papildomų funkcijų, bagažinė visada yra lauke (už papildomus pinigus galima nusipirkti dangtį).
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Žmonėms patinka automobiliai - pikapai ne todėl, kad jie yra dideli ir pretenzingi, bet todėl, kad jie dažniausiai yra pagaminti paprastai ir kokybiškai. Tokiems automobiliams reklama nereikalinga, taip pat kaip ir techniniai "navarotai", bei įvairios marketingo gudrybės. Automobilis yra pagamintas tikrų bekelės mėgėjų, tinkamas bet kokiai bekelei.
Lietuvoje pikapus retai kada naudoja pagal paskirtį.
Savaitgalį man pasisekė - patyriau visus privalumus ir beveik neradau trūkumų su Volkswagen Amarok.
Dabar papasakosiu iš ko visą tai padaryta.
Norint gauti gerą automobilį, reikia paimti masyvų rėmą su tiltais ir spyruoklėmis, uždėti ant jo gražų kėbulą, uždėti sėdynes ir vairą, įdėti dviejų litrų turbo dyzelinį variklį po gaubtu ir aprūpinti jį visaverte keturių ratų pavara, su geromis blokiruotėmis. Volkswagen Group tai pavyko!
Klasikinis Volkswagen visureigio dizainas sukuria verslininką iš šio žiauraus ir griežto sunkvežimio.
Apskritai šis automobilis yra pozicionuojamas kaip komercinis. Su juo galima vežti iki tonos krovinių. Jis tinka tiek privatiems asmenims, verslininkams, tiek įprastam judėjimui mieste! Penkių vietų salonas apgalvotas iki pačių smulkiausių detalių: galinę sėdynių eilę galima sulankstyti, kur galima krauti didelius krovinius.
„Volkswagen“ inžinieriai nusprendė šiek tiek apriboti šio automobilio galią. Po gaubtu jis turi 2 litrų turbininį variklį, turintį 138 arklio galias ir puikų 420 Nm sukimo momentą, kartu su 8 pavarų DSG greičių dėže, išspaudžia maksimumą. Ant kelio, puikiai įsibėgėja, labai dinamiškai persirikiuoja ir laikosi ant kelio gerai. Galinės dalies nenešioja į šonus, kaip, kad kitus. Galiu tvirtai sakyti, kad inžinieriai sugebėjo sukurti puikų sunkvežimį ant rėmo, su nuostabiu stabilumu. Kaip jie tai padarė, aš neįsivaizduoju!
Be to, kad miesto sąlygomis jis yra puikus, nusprendžiau patikrinti ir bekelės sąlygomis. Atvirai kalbant, aš nesitikėjau tokių rezultatų. Ant gilaus ir minkšto smėlio užlipo į kalną ir nusileido be priekaištų. Dėl aukštos prošvaistos Amarok gali įveikti iki 500 mm aukščio provėžas, be to, jis nesunkiai įveikia 100% (45 °) nuolydį, su vienos tonos kroviniu.
Apie apdailos medžiagas ir interjerą - viskas atrodo labai asketiškai. Durų vidinės kišenės yra apsiūti pamušalu, o ąžuolo plastikas, kuris atrodo prabangiai, puikiai dera į bendrą automobilio dizainą.
Kas mane nustebino dar daugiau, tai buvo trys 12 voltų lizdai. Ypač patogu navigacijai arba vaizdo registratoriui.
Visa kita įprastas Volkswagen stilius - patogu, harmoninga ir prabangu!
Yra trys komplektacijos Amarok - Base, Highline ir Trendline. Pirmasis neturi specialios papildomos įrangos (rankiniai langai ir tt). „Highline“ versijoje siūlomi elektropaketai, oro kondicionieriai, rūko žibintai ir garso sistema, taip pat chromuoti veidrodžiai, dažytos ratų arkos ir lengvo lydinio ratlankiai. Papildomai įsigytas - lankas, laipteliai, plastikiniai dangteliai ir daug daugiau.
Šis automobilis tinka visiems - jis yra universalus. Taip pat galima parsivežti briedį iš medžioklės, medines paletes iš parduotuvės ar fortepijoną į sodą. Kartu su savo charakteristikomis darbininko - pikapo jis vis dar turi švelnią ir malonią išvaizdą. Kiekvienas gali pasirinkti ką darys su juo!
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.