|
Vismantas | 2009-10-13 |
Avensis - naujas suolis link kokybes ir solidumo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai: salonas, kokybe, puikus surinkimas. Ivertins tie kas vertina paprastuma. Ekonomiskas variklis. Kogero patikimas. Labai komfortiskas, ypac pakaba, tylus.
Isores dizainui kazko truksta, gal isbaigtumo. Automobilis azarto nesukels, natura jo nesportiska. Panasiai kaip ir senesnis Avensis.
|
Teko patestuoti nauja Avensis. Automobilis neskirtas tam kas norite issiskirti, todel tokiems zmonems siulyciau iskarto ziureti kitus variantus. Avensis - skirtas vertinantiems kokybe, ilgaamziskuma, patikimuma, rafinuotuma. Naujas modelis tapo siek tiek solidesnis - jo dizainas tapo idomesnis, taciau vistiek ne toks radiklaus kaip daugelio konkurentu. Priekine dalis atrodo kiek keistokai, taciau galas labai paprastai, taciau bendras ispudis toks, kad Avensis turi kazka budingo Lexus. Viduje - nieko issiskiriancio, tik geros kokybes medziagos, jauciamas demesys detalems. Ypac graziai atrodo geresniu ispildymu centrines konsoles tamsaus aliuminio intarpai. Surinkimo kokybe nepriekaistinga, viskas dvelkia kokybe ir net islaikyta prabanga. Nepatogus tik elektroninio rankinio stabdzio isdestymas, kuris randasi uz vairo. Zodziu automobilis norintiems jame jaustis 100% ir to neparodyti palinkiniams. Ant kelio automobilis laikosi labai kulturingai, komfortiskai, gerai subalansuotai, gerai sugeria kelio nelygumus - tai ko reikia kasdieniniam vazinejimui. Jei norisi azarto labaiu patiks naujas Ford Mondeo arba Mazda6. Tiesa variklio garsas salone girdimas kiek labiau nei tikejausi, nors kiti garsai uzslopinti gerai. Interjeras erdvus, taciau ne toks kaip Mondeo. Toyota pasistenge islaikyti Avensis modeli kompaktisku matmenu. 2.0 D-4D variklis normalus - turi 124AG, vaziuoja pakankamai neblogai. Nieko stebinancio ir nieko nuvilincio. Sunku pasakyti kiek automobilis valgys vidutiniskai, taciau uzmiescio kelyje jis isspaudzia 5-6 litrus/100km, kas yra gerai. Zodziu automobili supeikti tikrai sunku, taciau labai pagirti irgi. Tai konservatyvus automobilis, kuris turbut bus labai patikimas kaip ir kiti Toyota modeliai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
peledas | 2009-10-12 |
VW Polo 1.4 (benzinas) 4/5 d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Auto buvo taisytas Klaipedoj, avarija buvo visiskai nediduke, kaip minejau faros neisduzo, savo 'xodu' gryzo namo, o remonto kainele kosmine, viso laimej, kad auto buvo draustas KASKO :) 1.4 variklis silpnokas ir ryja pakankamai nemazai, jei ramiai vaziuojant mieste pasiima 8-9 ltr, jei truputi greiciau 10 :) trasoj 6-7 l/100km, siaip malonu vaziuot, max buvo isspausta 170km/h bet jau vaiklis atrode, kad per kapota islips :) Mieste ijungus kondicionieriu auto vos velkasi, pries sviesofora visa laika isjungt tekdavo :) P.S. VW DAS AUTO :D
1.4 Buvo padaryta nedidele avarija, kurioje net priekines faros neisduzo, o cia serviso ataskaita: isardymas- surinkimas - 400 Lt, priekines deformacijos atstatymas - 250, priekines paneles keitimas - 100, variklio gaubto keitimas - 60, kaires puses priekinio sparno remontas - 210, paruosimas dazymui-dazymas variklio gaubto, priek. k. sparno, priek bamperio, - 700, dazai - 220, dazymo medziagos - 140, panele - 678, priekinis bamperis - 610, variklio gaubtas - 773, priekinis k. puses zibintas - 399, groteles - 130. Visas remontas kainavo 5510,60 su PVM
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
wvaidas | 2009-10-12 |
Volvo S60
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai nervina labai paprastai ištraukiamos, ir dėl to ištisai vagiamos, priekinės grotelės.
2,4 Po nusipirkimo diržai/tepalai/filtrai, vėliau - priekinius amortizatorius, stabdžių kaladėles, durų ir langų valdymo blokelį priekines radiatoriaus groteles (ačių narkomanėliams).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Giedrius | 2009-10-12 |
Smagus daiktas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Targa stogas, sportiška važiuoklė, pigi eksploatacija, nedidelė kaina
korozija
|
Parduodami modeliai buvo dvejopų kebulo tipų - "targa T-top", ir "hard top".
NX2000, būdamas lengvas, kieta važiuokle ir ribotu slydimo diferencialu, laikomas vienu iš geriausiai valdomų priekinių ratų varomų to meto automobilių. 1992 metais „Road & Track“ žurnalas įtraukė NX2000 į „Geriausiai pasaulyje valdomų automobilių“ testą, tarp tokių konkurentų, kaip Acura NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda Miata, ir Lotus Elan.
Sis automobilis taip pat laimėjo ir "Michaelio GTI testa" - http://www.mx-3power.de/main/history/Testbericht92.htm .
Tiesa, su riboto slydimo diferencialu europoje pardavinėjami nebuvo.
2,0l 16v Twin cam, 142 arkliai (102 kw), 178/4800 Nm/RPM, Automobilio eksploatacija nėra brangi, tačiau automobilis mėgsta rūdis prieš perkant patikrinti galiniu arku stovi, amortizatorių tvirtinimo prie kebulo vietas, taip pat jei galima pasirnkti perkant vietoje 1,6 karburatorinio variklio 1,6 su įpurskimu, nes karburatoriai mėgsta išeiti į "amzinos medzioklės plotus", dėl ko jie pradeda naudoti daugiau degalų. 2,0l variklių defektų nepastebėta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Val | 2009-10-11 |
Apie c4 Grand Picasso
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelis, tylus
Mazokas pagal auto dydi kuro bakas.
|
Puikumelis. Gal kiek mazokas atgalinio vaizdo veidrodis ir nepatogioj vietoj pavaru automatikos rankenele. Puikus Deretis del kainos ir pirkti. Geras daiktas GPS MyWay ir parkavimo sistem
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Linas | 2009-10-10 |
Mazdiecas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprastas, patogus, galios uztenka
Kuro sanaudos
|
Neplanavau jo pirkti, bet leidau nuspresti zmonai ir esu ja visai patenkintas. Gal didziausias trukumas yra kuro sanaudos (automatas), da yra barskejimas vienoje vietoje kazkur paneleje, bet tai tik vienoje vietoje. Jis veikia :) Nelendu ir nezinau apie ji nieko. Vasara apie 11-12 l/100 km. Jei nera pasleptu trukumu, tai viskas ciki.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
erikas | 2009-10-09 |
del A-4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nematau
vaziuokle
|
taip, vaziuokle yra problematiska. nelaiko jos sarnyrai, nors pakeisti juos tikrai nera labai sudetinga. bet viskas atsiliepia i kaina. virsutinius sarnyrus nesunkiai galima pastebeti vaziuojant nelygiu keliu girdint kiek dusloka garsa. diagnozuoti apatinius, kartais prireikia montiruotes pagalbos. 1.6 varikliai savo "ozius" pradeda rodyti po 150000 km. tad bukite budrus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Bloomberg | 2009-10-09 |
Geras kompaktiskas seimos automobilis, geriausias is Peugeot!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras salonas - grazus, erdvus ir kokybiskas. Variklis galetu buti arba galingesnis arba ekonomiskesnis.
Jis ne toks grazus kaip Citroen C4, ne toks gerai valdomas kaip Ford Focus, ne toks kokybiskas ir islaikantis kaina kaip VW Golf. Klausimas del patikimumo.
|
Uzsirekomendavus Peugeot 207 dizainui, kompanija suskubo iskleisti ir 308 automobili, kurio dizainas kaip du vandens lasai panasus i mazesniji 207. Automobilis atrodo idomiai, turi savo stiliu, kartu tai labai prancuziskas automobilis. Viduje - interjeras neprimena nei 607, nei 207 modeliu, jo stilius yra kitoks ir tas stilius tikrai man patiko. Cia vyrauja apvalios svelnios formos, graziai ziurisi trys apvalios oro angos prietaisu skydelio viduryje, bei chromo apvadai. Paneles plastikas yra gan kokybiskas, minkstas, kitos detales ir sudaro nebloga ispudi. Galines sedynes yra pakankamai patogios, bagazo skyriu taip pat normalus (nors priejimas ir ne pats geriausias). Bendrai - interjeras man paliko gera ispudi, be to jauciamas savotiskas erdves jausmas. Vaziuojant automobilis yra tylus, nekrenta i akis vejo ar padangu keliamas triuksmas. Nors jis nelabai stabilus posukiuose, atciau tai nera kritiska, sakyciau automobilis vidutiniskas. Gal kiek per prasta kelia megsta stiprokai priimti duobes. Varikliukas 1.6 litro dyzelis yra tinkamas mieste, taciau greitkelyje jam akivaizdziai truksta galios prie didesniu greiciu. Be to automobilis nepasiekia tokiu ekonomiskumo rodikliu kaip gamintojo teigiami. Ima kokius 6-7 l/100km arba net daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vitas | 2009-10-09 |
Nu itin paprastutis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
5 durys, uztektinai galingas variklis, nebloga pakaba, pakankamai erdvus salonas.
Taupoma visur kur imanoma. Nemalonus interjeras, labai maza bagazine, nera garso izoliacijos, labai nepatogus kai kurie valdymo irankiai. Nemaloniai ir labai garsiai dirba variklis.
|
Toyota Aygo automobiliukas istiesu nedidelis, taciau turi 5 duris. Automobilio dizainas nors ir pabandytas padaryti israiskingas, taciau siandieninese gatvese jis paskesta ir neturi kazkokio ipatingo sarmo. Sakyciau standartiskas mazas automobiliukas. Isedus iskarto pasijaucia, kad automobilyje taupyta ant visko. Dureliu paneles nedidukes ir nedengia viso karkaso, prietaisu skydelis minimalus, medziagos aisku tik pacios prasciausios kokybes, valytuvas vienas. Tai naturalu. I akis krenta du vienas salia kito - greicio ir apsuku ciferblatai, kurie nors ziurisi labai lengvai, taciau yra labai paprasti ir kiek krenta i akis ju pigumas. Centrineje konsoleje labai originalus salono peciuko valdymo irankiai - jokiame kitame automobilyje neteko matyti. Tokie prilipdyti prie centrines konsoles is abieju pusiu, beje jais naudotis labai nepatogu, nes niekada nezinai kokia padeti esi ijunges. Visi kiti valdymo mygtukai paprasti ir pigus. O bluetooth valdymo mygtukai kazkodel itaisyti stoge prie priekinio stiklo ir yra labai neiprastoje ir nepatogioje vietoje. Sedynes nedideles, vietos uztenka, jos yra ir gale pakankamai kaip tokiam mazam automobiliui. Taciau bagazine labai labai maza, o ir atsidaro tik galinis stiklas, todel bagazines slenkstis labai aukstas, o anga i skyriu labai siaura. Uzvedus motora iskarto pastebimas baisiai garsus variklio darbas, garso izoliacija tikrai prasta arba tiksliau jos visai nera. Pliusas - kaip automobilis laikosi kelio. Vaziuoja Aygo gana stabiliai, patikimai, per kelio nelygumus nesokineja. Vairas kiek nejautrus ir "sunkus", tai nepatiks moterims, taciau patiks vaziuojant uzmiestyje. Bendrai - tai paprastas, kogero patikimas miesto automobilis, taciau malonumo su juo vaziuoti nera. Varikliukas 1 litro benzininis su 3 cilindrais, todel naturalu, kad dirba gana garsiai ir labai netolygiai. Sustojus prie sankryzos atrodo, kad automobilis megina uzgesti. Taciau kaip nekeista varikliukas gana eiklus, tik paspaudus akseleratoriu jis iskarto soktelna, nors spaudziant labiau greitejimas yra vangus. Mieste variklio tikrai uzteks.Begiu perjungimo svirtis labai ilga, tikslumas tokios klases automobiliui normalus. Tiesiog yra malonesniu mini automobiliu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Dominykas | 2009-10-08 |
Neriali masina!!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
1.2 tdi rija tik 3l dyzelino, ji aliumine, todel net nera kalbos apie rudis
nera
|
tai nereli masina , as ja turiu , komfortas 100% 1.4 16V PAS MANE nenuverteja greit pirk ja butinai!!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Ričardas | 2009-10-08 |
Daugiau nepirkčiau
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, galingas, kai kam atrodys, kad esat turtingas verslininkas
Daug
|
Kas nėra juo važiavęs, gal ir galvoja, kad labai jau prabangus tas automobilis, bet realiai tai tikras amerikietiškas fuflo. Jei tenka važinėti blogais keliais, tai jau geriau Audi 100. Na variklis tai neblogas, galios užtenka, problemų dar nebuvo. Su šituo šiam automobiliui nekas. Geriau nepirkit.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ričardas | 2009-10-08 |
Atitinka kainą
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dabar jau pigus, pigus išlaikymas, ekonomiškas, patikimas, ytin talpi bagažinė
Mėgsta lengvai parūdyti, šiek tiek trūksta komforto
|
Per 2 metus nuvažiavus 600000 km didelių trūkumų nepastebėta. Automobilis tikrai puikus ir už tokią kainą lūkesčius tikrai pateisino. Tik kad kai kurios vietos rūdija. Pas mane yra 47kw galingumo, 1.9 litro darbinio tūrio dyzelinis agregatas. Nusiskundimų varikliu neturiu, tik aišku, jei nori komfortiškiau važiuoti reikia pirkti su TDI varikliu, nes šiam trūksta galios. Eksploatacijos kaštai nėra dideli, neretai kokių bėdų išlenda (visgi automobiliui jau 17 metų), bet jos lengvai ir pigiai tvarkomos.
Nors MK3 Golf/Vento kainos laikėsi gan aukštai, bet per paskutinius kelis metus smarkiai atpigo, o daugiau nebelabai yra kur pigti :) Apžiūrėti ar nelenda rūdesiukai, darinėjasi langai, nebėga vanduo į bagažinę, neatsilupę lubos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2009-10-07 |
pagerinta BULKA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, isvaizdus, ekonomiskas
pakaba
|
man si Audine lygiai toke pati kaip ir senesne mano BULKA 89 metuku :) Taciau yra ir keletas naujoviu kurios atejo su metukais. I maniske ideta KLIMA, ELEKTRA ir Dizainas tai dariniai kurie skire ja nuop seneles. Pati masina tikrai gera,verta demesio turinti ir pliusu ir minusu. MUNISAI raktas su imobilaizeriu kuris ir pas mane ir pas drauga kartais nesusijunge tai reiskesi kad kartais tenka ji ikist istraukt. taip pat noriu paminet kad detales nera ju pigios ir pakaba problemiska girdejau sita pats to dar nepatyriau. Audi A4 1,9TDI 96KW ka galiu pasakyt nebuvo problemu o gale puiki. kuro sanaudos 6 litrai. pirkau pries metus uz 15 000 lt dabar tik 9 000 pasako viska kad ju daug ir jos geros bet pinga. Gerai issiaiskinti ar perka masina su gera vaziuokle nes jos problematiskos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
citroen | 2009-10-06 |
xantia 1993m. 2.0i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
vaziuokle, nerudyja, geros salono apdailos medziagos
nekiekvienas servisas gali suremontuot
|
pries perkant kilo daug abejoniu , bet laikui begant isitikinau kad tikrai geras auto, jau gal 4 metai kaip eksplotuojamas ir jokiu gedimu, modeliai nuo `98 atrodo daug graziau o dar jei odinis salonas tai isvis pasaka, talpi bagazine, antikorozine danga, asmeniskai dar patiko ir tai kad gale sedinciu keleiviu dureliu langai nusileidzia pilnai i dureles, hidraulika jei tvarkinga tai tikrai megausites vaziavimu o kam atrodo per minskta ir sviruojanti yra knopke kuria paspaudus vaziuokle sukieteja:) taip pat tai yra tikrai labai pigus auto 2.0 benzinas 89kw (120Ag) traukia gerai, sanaudos apie 8l. tik nenorekite kad seimyniniai auto vaziuotu kaip sportiniai... eksplotacija nebrangi, hidraulikos remontas nepigus taciau ji genda retai, dazniausiai i lietuva ivezami auto butent su sugedusia hidraulika, remontas gali siekti 1000lt (kaune yra geras specialistas kuris tvarko tokias pakabas) patikrinti hidraulika ir varikli, jei priekyje vaziuokleje girdisi bildesys vaziuojant duobetu keliu greiciausiai tai traukes, remontas nebrangus taciau tai daznas gedimas taip pat reiketu vengti xantiu su isvirtusiais galiniais ratais, neissigaskite jei bagazines dangcio lakas nusilupes ar suskilinejas beveik visose senesnese taip yra
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
alfredas | 2009-10-06 |
AR 146 1.8T.Spark
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
vaziuokle, valdymas , galia , dizainas
elektra, islaikymas
|
auto labai fainas, sportiskas ir isskirtinis, nepuola rudys, tvirtas kebulas, uz ~6000lt galima isigyti gera 9-11metu senumo modeli 1.8T.Spark 106kw (144AG) kuro sanaudos apie 9l. bet priklauso nuo to kaip vaziuoji, palyginus su kitais varikliais tai pats optimaliausias nes 1.4 ir 1.6 degalu vartoja tiek pat kaip ir 1.8, variklis megsta aukstesnes apsukas, traukos tikrai pakanka, laiku priziurimas ir tvarkingas variklis niekada nekels rupesciu detales nepigios bet jas tenka keist retai, i nuvertejima galima nekreipt demesio nes tai labai nepopuliarus auto del to jau ir taip yra nuvertejas patikrinti elektra ir varikli, jei uzvedus variklis groja kaip dyzelis bukit pasiruosia islaidoms arba ieskokites kito varianto, norinciam tureti gera auto ir issiskirti is kitu tikrai tinkamas auto, gatvese tikrai retai matomas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
--- | 2009-10-05 |
pagirtini mercedes benz automobiliai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
prabangus ir sportui tinkantis
kuro sanaudos didokos
|
pasts turiu124 cupe mercedesa labai juo didziuojuosi ,nors jis ir 1988 metu bet kai pravaziuoji gatve nevienas atsisuka,seip patvarus ,elegantiskas automobilis. variklai yra labai patvarus o ypac dyzeliai jokiu problemu netaip kaip daugely kitu automobilis islaiko savo verte ,eksplotavimas nera pigus bet viena karta sutvarkius nereikes gryst prie to paties. uzeik y -- ir atsakysim y iskilusius klausimus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2009-10-05 |
BMW 318i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nepaisant gedimu masina verta demesio, labai sportiska (kieta pakaba) ir linksma, o gedimu butu galima ir isvengti jei kiekvienas seimininkas savo auto priziuretu kaip reikia o ne veztu i servisa tik tada kai kazkas sugenda... toliau dar viena nesamone kad daug ryja ... nusisneka tie zmogeliai, as ramiai vazinejau tai nevelnio daug nerijo, o jei vazineti taip kaip nori o tai reiskias sportiskai na tai tuomet ko noret sunaudos daugiau degalu tad del rijimo tai cia didziausia nesamone cia ne masinoje esme o kas uz vairo sedi ... ka cia dar pASAKIUS, na labai jautrus gazas tad ziema deretu but atsargiems o seip masina tikrai super, turejau sedana 91 metu o dbr vel imsiu bmw 3 tik si kart hetchbeka 1.8i nusipirkus auto buvo gan geras bet buvo biskuti problemu su pakaba, o laikui begant (2-3 menesiai) pradejo stabiliai viskas luzt pirma radiatorius sprogo, po kurio laiko pradejo teketi vairo s. skystis, tepalai ir kardano ... na be visu mechaniniu tai buvo ir elektronikos gedimu kaip kad stabdziu lemputes kontaktas neveike ir po kurio laiko kuro sanaudu matuoklis uzsikirto ties 7 l ... bei siokie tokie trukumai interjiere, kaip kad nuluzo rankenele ar protarpiai girgzdancios plasmases viduje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Turistas | 2009-10-03 |
Passat GL Universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus automobilis, butelis brangiau kainuoja nei kai kurios detales, labai ekonomiskas. Nupirkau neplanuotai, kadangi gavau labai pigiai, pardaves ateity dar uzdirbsiu. Labai patenkintas, taciau traukos truksta. 1.9 TD Kaladeles, tepalai ir kiti eiliniai dalykeliai. Pora slanguciu, sarnyru ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
tvim | 2009-10-03 |
subaru forester
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pakolkas super. kuro sanaudos dabar jau atitinka gamintojo. realios 6,2 -6,5,nes kompas meluoja ir rodo 5,8. iš pradžių buvau pakraupęs, nes surydavo 8, o rodydavo 6.2. per pusmetį susinormalizavo šiaip komfortas geras, trauka super. važiuoji kaip su sedano tipo auto. sėdynės iš pradžių buvo nepatogios, dabar gal pripratau? jaigu nesidraskai ir važiuoji 90 greiču, tai labai ekonomiškai gali važiuot. iš minusų tai pasigavę korozijos duslintuvai labai braižosi plasmasės ir an panelės ir bagažinės skyriui. labai neergonomiška greičių dėžė, labai susikoncentravęs turi mušt bėgius, nes bus brrrrrrrr. o šiaip super automobiliukas, vidui tylu, visai nesijaučia kad važiuoji dyzeliu 2,0 diesel nieko
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
paugeot 207 | 2009-10-02 |
Is pirmo zvilgsnio simpatiskas automobilis kol labiau neisiziuri
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gan patrauklus dizainas. Jei nekreipsi demesio i detales, tai ir interjeras patiks. Gana erdvus. Gana tylus salonas.
Ne itin ekonomiskas variklis, pavaru perjungimas netikslus. Automobilis linkes tureti smulkiu gedimu ir barskesiu. Kai kurios detales interjere saukia kokios jos pigios. Sedynems truksta soninio palaikymo, galios mazai (kiek zinau benzininiai motorai irgi
|
Na Peugeot automobiliai tulam lietuviui jau gerai pazistami. Tai patrauklus variantas, kadangi automobiliai kainuoja vidutiniskus pinigus, o ir naujuju Peugeot dizainas tapo patrauklus. Ne isimtis ir mazasis 207 modelis, kuris pakeite be galo populiaru 206. Dizainas tapo agresyvesnis, israiskingesnis - automobilis "gavo" charakteringa nosi ir liuto nasrus priekyje. Skonio reikalas, taciau automobiliui charakterio netruksta. Viduje atsisedus krenta i akis gana idomios formos prietaisu skydelis - jo forma paprasta, taciau originali. Taciau atidziau isiziurejus man pradeda kai kas nepatikti - skydelio plastikas tokios klases automobiliui visai neblogas, taciau grubus prietaisu rodmenys patalpinti i tokias sidabrines barankas, kurios atrodo labai pigiai (tokie patys nekokybiskai atrodantys apvadai aplink oro padavimo angas). Pigiai atrodo ir centrineje konsoleje esantys mygtukai, bei visa duru panele. Apskritai susidaro ispudis, kad demesys atkreiptas bendrai detaliu formai, taciau per mazai demesio detalems. Taciau prietaisai labai lengvai skaitomi - patiks moterims ir pagyvenusiems. Jei vairas ne odinis - tai irgi pajusite nemalonu plastika. Sedynes be galo minsktos, o sonines atramas galima praktiskai ssuvynioti kaip parolono gabala :) Tai vadinamas minkstas prancuzisku masinu interjeras. Vietos automobilyje adekvaciai, bagazine taip pat normali. Vaziuojant automobilis turi siokiu tokiu barskesiu - tokia beveik naujam automobiliui tai ne pliusas. Siaip automobilis vaziuoja gana tyliai ir minkstai - aptiks komforto megejams. Automobilio gabaritus sunku nuspeti - nes stiklas tesiasi toli, o kapotas labai nuozulnus. 1.6 HDI varikliukas turi 110 AG. Jegos uztenka, taciau jos is dyzelinio motoro noretusi daugiau. Bent jau sukimo momento. Vidutinis ekonomiskumas nera kazkuom stebuklingas - 7.5 l/100km arba net dar daugiau. Smulkus gedimai, nors elektronika negedo. Nepatiks tikslumu megejams
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...331332333334335336337...424 |