Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

2019-09-05
Mercedes a170 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazas ekonomiskas, manevringas
Jei kas rimciau sugenda dideles remonto kainos, prasta garso izoliacija, kieta vaziuokle, suspaustas varikliu skyrius- sudetinga prieiti prie daliu, problematiskas generatorius, vairo stiprintuvas
Ieskokite kito automobilio varianto
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Sportage
2010 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-09-04
1,7 crdi, mechanika, exclusive.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, 7 metų garantija, labai ekonomiška, puikus kainos ir komplektacijos santykis. Gausi įranga. Patikima važiuoklė.
Prasta garso izoliacija, ypatingai nuo ratų arkų. Ilgom kelionėm sėdynės per kietos. Mažokai galios.
Pirkta 2016, 53000 km Parduota 2019, 96000 km Pagal garantiją pakeista: -priekinis stiklas, trukęs per šildymo liniją iš vidaus -egr vožtuvas -kondyškės kondensatorius (dinginėjo freonas) -vairas dėl susidėvėjimo -pertraukta apatinė vairuotojo sėdynės dalis (suskeldėjo dermantinas) -galinė fara, rasojo -stabdžio pedalo sensorius (nebeužsistabdydavo įkalnėje) O išlaidų per 3 metus turėjau tik tepalams, filtrams, stabdžiams ir tik nusipirkęs keičiau akumą, nes labai knietėjo kad start -stopas veiktų :) Važiuoklėje nekeista NIEKAS !!!! Beveik 100 000 ir viskas gamykliška. Įspūdinga. Net lemputės nė vienos keisti nereikėjo per 3 metus. Nuvertėja žinoma greičiau nei vokiečiai, bet lėčiau nei prancūzai. Nors Lietuvoje nzn kokia situacija. Pirkti kuo naujesnę, su garantijos likučiu ir greitai viską susitvarkyti veltui. Girdėjau, kad 2 litrų dyzelis šiek tiek guvesnis, o ėda tiek pat Kiek zinau, 2 litrų benzo reiktų vengti . Problematiški. Apie 1,6 benza nežinau . Automatai patikimi tik žymiai brangesni (apie 50%)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler PT Cruiser
2000 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-31
Meksikietiškas stebuklas už dviračio kainą :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maža rinkos kaina, dailus retro stilius, aukšta sėdėsena, neblogai grojanti audio įranga.
Rūdyjantis, barškantis, neekonomiškas žaislas:)
Sveiki, pirma kartą tenka apie automobilį rašyti neigiamą atsiliepimą. Na toks jau šis auto. Nieko teigiamo, apart jo žavios retro išvaizdos (bent jau man) parašyti negaliu. Ai, beje dar patogi, aukšta sėdėsena. Daugiau tikrai nieko. Teko nusipirkti šį 'stebuklą' ne taip ir seniai už gana mažą kainą, palyginti neblogų metų. Tai 'CHRYSLER PT CRUISER 2.2 CRD LIMITED ' 2005 metų. Tai beje, mano 32-as (čia nesigiriu) automobilis, tad turiu su kuo palyginti. Pati mašina - tai jau riebus minusas! Ne veltui ir rinkos kaina tokia maža! Kaip geresnio (ne kiniško) dviračio! Net nežinau nuo ko ir pradėti, na bet bandysiu gal nuo to, jog mašina gaminama Meksikoje (o tai jau nieko gero), beje dar būna surinkinėjama ir Austrijoje. Jei VIN kodo pirmasis skaičius 1 - tai Meksika, jei 3 - tai Austrija. Gaminama kartu su 'Daimler', nors Mercedes'u net nekvepia. Beje, dyzelinis 2.2 89 kw. variklis 'ale Mercedes'o'??. Nors tai gana triukšmingai dirbantis ir visiškai neekonomiškas variklis. Pliusas tik tas, jog jį suka grandinė. Kas liečia trauka, tai ji gana nebloga, smagiai važiuoja, na o apie ekonomija galima pamiršti. Gražiai važinėjant (apie 90km/h) trasa šis auto 'suvalgo' apie 6-7 litrus, na o mieste ir visus 10 !!!! Beje, benzininiai varikliai irgi super neekonomiški! Mieste, kiek girdėjau būna apie 17 litrų!!!! Čia 2.4 variklis (164 kw., automatas) Trauka jis nepasižymi, nors kilovatų ir nemažai!? Na o šiaip mašina gana triukšminga, labai prasta garso izoliacija, pabarškanti pakaba, nors atrodo ir sutvarkyta!? Beje, pakaba šiame modelyje gana paprasta, bet ilgai nelaikanti ir bijanti prastų kelių. Kėbulas (bent jau manojo), be rudžių, na o šiaip rūdyti mėgsta, ypač galinės arkos, galinis bagažinės dangtis, prie durų rankenėlių ir t.t .... Dar vienas gana riebus minusas šio 'stebuklo', tai labai jau paslaptingoje vietoje (po keleivio sėdyne, gulintis šonu) 'AGM' tipo akumuliatorius. Beje, tai ganėtinai nepigus daiktas. Kaina prasideda nuo 115 eurų už lenkišką 'EGT', tai kaina su nuolaidomis arba per pažįstamus, iki 300 eurų už originalų 'OPTIMA'. Made In USA. Benzininiame modelyje akumuliatorius taip pat mistiškoje vietoje! Tai kaip ir normaliai po variklio dangčiu, na o jau tik po to, jo ieškokite po oro filtru! Neišėmus oro filtro (su visa dėže), prie akumuliatoriaus neprieisite. Jo net nesimato atsidarius kapotą. Beje, į dyzelinį variklį pilasi nemažai tepalų: ~ 7 ltr. Dyzeliniame variante po variklio dangčiu niekur neįmanoma 'piršto įkišti', vietos visiškai nėra! Net pasikeisti priekinių žibintų lemputę patiems kažin ar pavyks, nebent turite muzikanto ar profesionalaus kišenvagio rankas:))). Laaaabaaaai didelis apsisukimo radiusas (karvė dar ta:)). Na dar elektronika 'į pievas', ne visada, bet 'pagrybaujanti'. Ypač pagrindinis auto kompiuteris. Na gal reiktų mandagumo dėlei kažką ir gero parašyti, nes minusus, tai galima būtų ir dar vardint, na bet nežinau net ką???? Na gal 'pusė bėdos' skambanti originali (be MP3, užtat su kasete!:)) audio įranga. Na gal kad išėmus galines sėdynes, gaunasi nemažai vietos ir sėdynės labai lengvai išsiima, susilanksto ir kaip lagaminą (yra ratukai) gali tempti padėti ar išmesti:) Beje, išėmus ir pasidėjus gamtoje prie laužo patogu sėdėti ir valgyti šašlykiuką užgeriant šaltu alumi:)) Jei netikėtai užlijo, galite slėptis po atidarytu bagažinės dangčiu, išsitraukę 'palangę' ir transformavę ją į stalą (tai numatyta gamintojo:)) Na tai gal būtų tiek .... Jei jau neatsispirsite pagundai ir nusipirksite šį retro žaisliuką, tai teks susitaikyti su tuo, jog dažnokai reiks remontuoti pakabą (nors ji ir labai paprasta), bet labai jau bijanti net mažiausių kelio nelygumų! Na o kainos visokiausių šarnyrų, traukučių ir panašių dalykėlių ne iš tų mažiausių. Filtrų (tepalo, oro, kuro) kainos tapogi nėra mažos, na ir asortimentas nedidelis! Aplamai, detalių asortimentas, pvz. 'EOLTE', 'AUTOAIBĖJE' palyginti su kokia AUDI, ganėtinai mažas, na o kainos 'užlankstytos'. Stabdžių diskai, kaladėlės taip pat brangios! Visas komplektas apie 180 eurų su nuolaidomis (be darbo, darbas dar kokių 50 kaip minimum), kai pati mašina kainuoja + - 800 eurų!!! Aplamai išlaikymas šito 'žaisliuko' gana nepigus! Už grožį visada gyvenime reikia mokėti daugiau (čia kaip ir renkantis moterį:)), tik ar verta???? Jei jau laabaai norisi pirkite, tik už viską gyvenime reikia mokėti, ir už grožį taip pat !!!! Na o aš labai džiaugiuosi, jog savajam garaže dar turiu, gal ne tokią gražią, bet NUOSTABIĄ visais aspektais, seną-gerą, kaip vynas Oldschool'inę AUDI 80 :)))
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW X3
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-29
Tikrai kietas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras motoras,patikimas, tvirtas
Kieta pakaba, senamadiška panelė
Turiu 2metus, keisti tepalai, stabdžių diskai, filtrai, kaladėlės.Auto tvirtas,patikimas legendinis 3.0 160kw dyzelinis motoras,nebloga greičių dėžė,tik reikia žiūrėti ar nesmugiuoja,ir vibracijos dėl pakabinamo guolių nėra ,minusas tai labai kieta pakaba,turintiems nugaros problemų geriau nepirkti,ir archajiškas seną panelė.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda 5
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-28
Mazda 5 2010 2.0 Dyzelis, Automatas, puikus automobilis su mažais išlaikymo kaštais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, išlaikymo kaštai
Multimedia
Pirmiausia pasakysiu, kad šis automobilis MAZDA yra penktas mano gyvenime. Be to, paskutiniai trys automobiliai buvo taip pat šio prekės ženklo. Tai yra 626 ir 6 modeliai. Todėl turiu ką palyginti, nes turėjau ir kitų markių automobilius. Kaip pasirinkau Mazda 5? Be abejo, pagrindinis koziris buvo salonas su trimis eilėmis sėdynių. Trečiasis vaikas šeimoje pareikalavo atskiros vietos sau, o tada turėjau peržiūrėti visus, septynias vietas turinčius, automobilius. Ford yra šiek tiek erdvesnis salonas, bet nėra atsarginio rato, o salone vežioti atsarginį ratą yra prabanga. Be atsarginio rato važinėti - pavojinga! Finansai taip pat vaidino svarbų vaidmenį. Kaina buvo pagrįsta. Mazda 5 suprojektuota ant trečiukės važiuoklės o variklis yra šešiukės. Variklis su grandine, patikimas, nepretenzingas, išgydyta senų modelių liga, kai po šimto tūkstančių pradeda leisti viršutinės tarpinės. Tai patyriau su ankstesniais dviem modeliais. Automatinė greičių dėžė. Tai yra pliusas ir minusas tuo pačiu metu. Plius patogumas, minusas yra tai, kad degalų sąnaudos važinėjant po miestą padidėjo 2/100 l / km. Jei anksčiau šešiukei – su mechanine dėže, bako 60 litrų būdavo pakankamai nuvažiuoti 910 km atstumą, važiuojant užmiestyje, dabar nuvažiuoju tik 800 km su baku. Žinoma, būtina atsižvelgti į tai, kad su mechanine dėže, dalis kelio gali būti įveikiamas, laisvu bėgiu, taigi taupomi degalai ir pavarų dėžės susidėvėjimas. Puikus kėbulo aptakumas. Gamykliniai tonuoti stiklai apsaugo nuo karščio ir nuo smalsių akių. Pakaba penkiukės yra gana patikima, cilinblokai, pravažiavus 170 000 km, vis dar geri, jei ne gaudysite duobių, važiuojant dideliu greičiu, tada su šarnyrais nebus jokių problemų. Nuvažiavus tokį atstumą, žvakės, dar gamyklinės vis dar veikia normaliai, atleiskite elektrikai... jos puikiai dirba, nėra padidėjusių kuro sąnaudų. Diržai dirba be problemų, bet aš juos pakeičiau dar prieš 170 000. Bet kuriuo atveju. Vasarines padangos pakeičiau prieš 120 000 km !! Pravažiavus 50 000 pradėjo leisti termostatas ... Deja, manau, kad tai yra išimtis. To nebuvo nei su viena mano buvusia Mazda. Na, tai nėra brangus remontas. Pakeista ir jokių problemų. Priekiniai stabdžių diskai pakeisti 130 000 kilometrų, galinius keičiau nuvažiavus 165 000 km. Tai yra kokybė! Salonas patogus, bet ne pats didžiausias. Magnetofonas kai perkaista kartais persikrauna, tai būna, kai važinėju visą dieną ir klausausi vos ne visą laiką. Automatinės durys - taip pat patogu. Pakeisti priekiniai amortizatoriai, akumuliatorius. Taip, viskas atrodo... Atsarginių dalių kainos nėra didelės, konstrukcija yra standartinė, dauguma dalių nuo trečiukės, šešiukės ir netgi Ford tinka. Todėl ne brangios. Ant dugno beveik nėra rūdžių, puikiai gamykliškai padengtas dugnas. Mano kitas automobilis tikriausiai bus Mazda. Atsiliepimas nėra nupirktas. Paprasčiau, aš myliu šį prekės ženklą :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda CR-V
2002 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-27
Tvirtas džipas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, ant asfalto lengvai prasuka visus 4 ratus.
nera
Automobili pirkau be defektu, pravaziavau jau beveik 2 metus, kilometru susukta normaliai, kaip menesis-taip geras tukstantis. Jokiu rimtu minusu nera, standartinis automobilis, su kuriuo ziema gali tikrai piesti saules, ivaziuoti y griovy, tikrai jokiu problemu. Su gerom padangom tikrai isvaziuosite. kuro sanaudos normalios, nepamirskite-visureigis. Parikimas- visu 100 procentu. Jokiu staigmenu. Sekantis automobilis-tik naujesnis Honda dzipas. Tepalai 2 kart pakeisti, Priekyje barskanti smulkmenele uz 15 euru, ir galines stabdziu kaladeles. Neytiketinai pigiai eksplotuojamas visureigis, kurio nereikia saugoti. Nenori vargt servizuose-ysigyk Honda.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Forester
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-26
Visur ir viskam
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastumas, patvarumas, pravazumas
Korozija
Jeigu jus ne is kaimo, kur jus draugai veziojo su bmw ir mersais ir dabar lygiuojates i ta "bachuru" klase, tai Foris liuks. Masina nera prigrusta nereikalingu nieku. Viskas elementaru, paprasta ir vietoj. Susitikus su kolega neteks 2 valandas diskutuot, koki Sport mygtuka isidieget i savo bimbala, ir kaip jis dabar geriau traukia. Subaru suzavejo pravazumu, ir patvarumu. Metai laiko po pirkimo, pravaziuota 17k, o dar ir bekelem, netik zvyrkeliais. Pakeiciau tik Galinio stabilizatoriaus traukes ir gumas. Odinis salonas laiko super. Plastmases gal ir neatrodo prabangios, bet tikrai ne kinietiskos. Garso izoliacija primena daugiau SUV masina, kur juntamas padangu kaukimas normalu. Kas vairuoja japonus ,tam cia mazai nuostabos manau kels. Toyotos apynaujos taip paciai osia su arkom jeigu ka... Pries zviegiant kaip visi nuskriausti ir nusivyle su izoliacija ir kitais navarotais, atsiminkim, kad cia jo klase neaiski... Crosoveris, Niva, Caddy, nesuprasi. Variklis 2.0x 116kw ir AT deze. Variklis super, vidutines 10 litru, ziema saules paisant bako vidurki turejau 12.5 benzo. 4 begiu greiciu deze, nera gudriausias gaminys, bet bent jau patvarus, bekeles ne problema jom. Garso aparatura groja super. Kenwood sistema su zemais dazniais, skambesiu perspjauna neviena. Vairuojas labai maloniai, sedisi labai patogiai,vietos pakanka, blauzdu, barzdu, ar alkuniu niekas netrina net ir didelio ugio asmenim. Minusas kaip ir daugumos apskritai tokiu metu masinu, rudys. Kas met reik prisiliest tai ten , tai ten. Taigi gerbiamieji, jeigu islipote is silkutes 88 metu ir ieskotes naujesnes. Sis jum netiks, nes silke tu metu tikrai tyliau vaziavo. Remontas paprastas, daliu kainos normalios,, patvarumas geras. Ar su 150k prabegu ir sutrintu salonu ar su 300k ir idealiai islaikytu salonu pirkt rinktis jum.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Roomster
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-25
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, super taupus
Garso izolecija
Man patiko šis auto, iš išorės atrodo mažas isedus į vidų visai vietos pakankamai, labai taupus pas mane 1.4TDI 59kw, dauk vietos daiktams, didelis butelis vandens telpa į šoninės dureles be problemų, dar yra mažesniems priekį prie bėgių yra kur telefoną pasidėti patogiai visi elektriniai langai odinis vairas, pas kitų nėra mačiau,bagažinę irgi pakankamai didelė išėmus visas galinės sėdynės. valdos labai gerai traukos pakanka mieste pilnai, kaip už tokią kainą tikrai geras auto.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-23
E39 525 tds 1996 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, dizainas, komfortiškas, tvirta pakaba, gera garso izoliacija, nebrangios dalys, geras valdomumas ir be abejo ant akumo ir vaistinėlės.
Rūdys, amžius, kuro sanaudos.
Nykstanti rūšis, vis mažiau gatvėse važinėja gyvų tds. Daugelis jau pakišti po presu. Maniškis ištikimai tarnauja vienerius metus, teko atrestauruoti viena šarnyra, guolį, abs daviklį toliau tik einami darbai . Kad tds varikliai yra lepus tai čia mitų mitas maniškis pramynes ~320k, bet labai tikėtina, kad rida gali būti ir sukta motoras sūkių aukštesnių tikrai gauna, plius darytas remapas. Mechaninė dėžė ledas. Motoras tepalų neėda, antifrizas švarus ir taip pat niekur nedingsta, viskas ką dariau su varikliu: tai keistos 3 kaitinimo žvakės ir termomova. Važiuoja tikrai smagiai prie žemų sūkių miega, o ties 2.2 rpm pilnai užsipučia turbina ir plešia tikrai neblogai. Šis automobilis nesupranta kitaip arba važiuojam taupiai arba sportuojam... Žodžiu reik pavažinėt su juo, kad suprastum. Kas perses nuo vageno tam bus lengvas šokas. Dėl siurblio kol kas nagų kišt nereikėjo, šaltas iš pusės, šiltas šiek tiek ilgiau ir taip metus. O dabar griškim i realybę mašina buvo paimta už metalo kainą, atidavė tiesiogine ta žodžio prasme už ačiū, viso labo 400 europietiškų. Taigi pasiryžau pravaryti techą dar vieną kartą. Standartiškai kaip ir daugelis važinėjančiu šiuo metu slyvų pasiprašė svarkės, teko pakrapštyti ir pakabą... Kadangi auto senas turėjo nemažai amžiaus bedų tai supuvusios spyruokės gale, klibantys šarnyrai, supuvusios stabdžiu žarnelės, perrinkti ir aušinimo sistemos pagrindiniai mazgai, keistos kai kurios salono dalys ir tt... Kuro sanaudos priklausys nuo to kaip vairuosit jei protingai į 7-8l mieste galima tilpt, trasoj važiuojant 90-100 km/h nuo 5-6l, jei važinesit normaliai mieste 10l, trasoj 6-8l jei "sportuosit" gers ant akių. Žiemai prie šių kuro sąnaudų pridėkit dar 1-2l. Dalys nėra brangios, bet jam reikia 7l tepalų ir negalima pilt pačių pigiausių, todėl tepalų keitimo kaina gan aukšta, žodžiu iš lietuviško atlyginimo galima jį išlaikyt. Reziume automobilis nėra blogas, bet reikalauja nemažai priežiuros ir laiko, tinkamai ir palaikant gerą techninį stovį jis jum važiuos ir važiuos. Perkančiam patarčiau visą dėmesi atkreipti į kėbulą ir varikio darbą, toliau viskas sąlyginai nebrangiai tvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Corolla Verso
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-22
Yvertinimas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazi eksplotavimo kastai, mazos kuro sanaudos.
Garso izolecija
Vazineju su antruToyota corola verso automobiliu, is rimtu gedimu pakeites sonine granata ,tikrai geras ir ekonomiskas automobilis,po dvieju eksplotavimo metu teh. apziura praejo is pirmo karto.Asmeniskai Toyotos geriausi Automobiliai.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-21
Toyota Avensis 2008m. D4D 110KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minksta vaziukle, gera garso izoliacija, patikimas automobilis
nera
pirkau Toyota Avensis 2012m(rida buvo 155000km), vazineju iki siol. galiu pasakyti, kad tai puikus automobilis, pakankamai smagus, minkstas, garso izoliacija gera. interjeras pakankamai geras, kai kurios salono medziagos geresnes nei 2014m. VW Pasatt. variklio trauka pakankama, kuro sanaudos misrios apie 6,5l. siai dienai rida 313000km. atsirado kelios rudys. prie salciu automobilis nesikurdavo, problema issisprende pakeitus purkstukus. is esmes automobilis labai patinka, bet siai dienai noretusi automatines pavaru dezes. palyginus su konkurentais, jauciasi, kad Avensis yra siauresnis ir aukstesnis automobilis. tikrai rekomenduoju, patarciau ieskoti su 110kW varikliu. ieskoti tik ne su D-CAT varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Golf
1997 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-21
Golf IV 1.9 81Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, mažos kuro sąnaudos, trauka
Elektra, dūrų užrakto mechanizmai
Nusipirkau tik ką išsilaikęs teises, kaip ir daugumai pradedančiūjų reikėjo greito, mažai ryjančio, manevringo, pigiai taisomo bolido, bet paskubėjau ir įsygijau vos nedidžiausią galvos skausmą savo gyvenime ... reikėjo keist vairo kolonėlę kas nėra pigu, pradėjo ūžt guolis ir traškėt granata vos ne vienu metu, viską pakeitus galvojau kad mėgausiuos tyla, bet ne pradėjo kita granata traškėt (nežinau kaip čia man taip pasisekė), tada atėjo žiema ir prasidėjo visos linksmybes lauke šalta atsisėdi į mašiną tikies, kad sušilsi bet ne velnio ... variklio temperatūra 90 laipsnių o iš venteliacijos pūčia vos šiltą vėją... atsidarau kapotą, pečiuko šlangos abi karštos antifryzas nedingsta .. besugdamas galvą nuejau į forumą ieškot pagalbos suradau info, kad volkswagenai naudoja kažkokį parloną pečiuko sklendėsė kuris laikui bėgant suplyšta ko pasekoje lieka kažkokios skardos su didelėm skylėm per kurias maišosi karštas su šaltu oras, na ką įsijungiu seną gerą mokytoją youtube.. išardžiau pusė priekinės panėlės nusipirkau aliuminės izoliacijos ir užklijavau tas skyles viską sudėjau atgal užkūriau pavažinėjau kol pakilo temperatūra ir bam mėgavausi šiluma, bet mano džiaugsmas ilgai netrūko .. po kelių dienų prišalo priekinis langas netyčia paspaudžiau atidarymo mygtuka pasigirdo kažkoks plastamsės lūžimo garsas pasirodo langas nutrūko nuo pakelėjo, nieko rimto nebuvo tesiog įstačiau langą atgal į pakelėjo gnybtus. Po kažkiek laiko pastebėjau kad viena spyna visai neužrakina durų galvojau baika, kas gi į tokį laužą brausis vidun, bet tada pats centrinis pradėjo pist protą važiuojant is lempos durys užsirakinėja tai iatsirakinėja tada jau lekiau pas elektriką, bet ir tas visko normaliai nesutvarkė vistiek vienos durys retkarčiais neužsirakindavo, dar karterį pramušiau čia jau mano kaltė teko 3 šrotus aplėkt kol suradau, negalvojau kad taip sunku bus, nes golfų prišikta ant kiekvieno kampo . Kitų bėdų kaip ir neturėjau, trauka tesiog super, variklis patikimas jokių problemų nesukėlė, kuro sanaudos mažos, dalys nėra labai jau tokios pigios kaip visi rašo mano manymu šiektiek pervertintas auto. Būtinai pažiūrekit duris ar visos užsirakina ypač bagažinę, jei pamatysit daug parlono prie ventiliacijos grotelių gali būt kad nešildys žiemą.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Saab 9-3
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-21
Saab 9-3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Storos skardos ,saugus automobilis ,gamykline audio aparatura PIoneer ( pas mane puikiai veikia )
Salone girdisi plastikinio taromato garsai :D , opel varikliai (izusu ,fiat )
Saab 9-3 2-2tid turiu jau 4 metus ( skamba kaip anonimininku susirinkimu pirmas sakinys) :D nesu nei saab fanas nei bmw nei passatu nei hipsteriu beetlu , tiesiog man kartais nesuvokiakma kaip zmones rasineja apie masina uz 1500 euru ir tikisi geros garso izoliacijos :D masina 15 metu senumo ir jis nori nenutrintu mygtuku ,tai ilipk i passata ir pamatysi kad is lubu jau kepure nuo saules turesi . Dar niekaip nesuprantu tu zmoniu kurie skaitineja forumus pvz opelius , forumuose renkasi visi tie auksarankiai kur galvoja kad servisas juos apgaudineja ir po to komentuoja pasiskaityk opel forumuose kad suprastum ar tai geras automobilis ( tu pats nueik i turgu ir pravaziuok su automobiliu o po to verk kad per trumpi begiai ) o dabar rimtai ....... 1 raktas prie rankinio stabdzio ne del to kad i lektuva butu panasus o del to kad keliu nesusizeistum avarijos metu 2 pakaba 60 % skiriasi nuo opelio jeigu tu keiti tik kaladeles ar diskus tai nereiskia kad cia vien opelis :D Amortzatoriai , spyruokles jau nebe opelio . 3 kieta pakaba ..... dabar parsysiu tau paaiskinima saab 9-3ss tos ss reiskia sport sedan tai ne as cia sugalvojau o gamintojas tai deklaruoja . 4 o tie absurdiski teiginiai kad nedakrauna generatorius ir panasei ...... nusiperka srotini automobili ir tikisi kad tarnaus ir panasei . Renkates automobili ir apie ji zinote ka sako meistras ,kuris vairuoja golf ar passat :D Automobilis su gera pakaba tai reiskia amortikai ,stabdziu diskai, kaladeles ir net su orginaliai ratas ne platintais ar zemintais autombilis puikiai stovi ant kelio ,valdymo dinamika ne bmw bet ir ne praeitis Varikliai opelio :D tai ir opelio ligu reikia tiketis alkuninio veleno skriemulys .... galia 92 kw uztenka jei vaziuoti moki ir jei tai ne automatas . Surinkimo kokybe ..... toli grazu nuo mercedes ar audi cia zinomu tu paciu kategoriju automobiliu c class ar audi a4 b6 kebule . Kietoka pakaba ir salone girdisi krebzdukai :D bet su opel ,peugot , volkswagen tikrai gali varzytis , interjeras cia isvis skonio reikalas net nera ka diskutuoti (kitam ir bmw per desimt metu salono nepakeite ) Idomus pastebejimas is geros puses skardos ir elektronikos dauguma kuri apraso info skydelyje pvz nekrauna akumo , langu skyscio per mazai , kaires puses galine lempa nedega ir panasei . Tai jau automobiliai 15 ar 18 metu tai is ju tiketis darbinio arklio tiketis neverta . Laikys kaip priziuresi ir ka nupirksi .
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Lexus ES
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-19
2016 Lexus es300h
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus aptarnavimas. Su filtrais ir tepalais - 90 eurų. Sąlyginai mažos degalų sanaudos. Komfortas,
Mažoka bagažinė dėl suprantama joje esančios baterijos. Centrinė konsolės valdymas šiek tiek sudėtingas.
Metai laiko vairuoju facelift 2016 ES300h. Rida 86000 km. Pats nuvažiavau virš 20000 km. Tai galiu drasiai teigti, jog automobilis išties puikus. Vairuodamas jauties labai komfortabiliai. Nuvažiavus daugiau nei 300 km nejauti jokio nuovargio, nes automobilio garso izoliacija, madžiagų surinkimo kokybė išties gera. Minkšta pakaba. Tiek priekyje, tiek gale sėdintys keleiviai gali jaustis erdviai ir patogiai. Važiuojant eco mode degalų sanaudos žiemos metu 7.5 litrai/100 km. Vasarą apie 6.5 litrai/100km. Turint tikslą taupyti galima pasiekti ir 5.5 litrai/100km. Šį automobilį būtų sunku pavadinti sportišku tačiau Sport režimo kaip ir nenaudoju, nes reikalui esant puikiai traukia ir eco režimu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Leon
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-16
Seat Leon 2016 m, 1,6l dyzelis automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, pigi eksploatacija, patrauklus minimalistinis interjeras, patikimas
Mazokai vietos keleiviams gale
Puikus automobilis. Salonas beveik vienas prie vieno su Skodom, tiek golfais. Palyginus su passat ar golf truputi mazokai vietos gale sedintiems zmonems. Buvo keistas dirzas (kadangi auto pravaziavus jau beveik 200k, o dirzai keiciami prie 220k) kaina komplekto su elektronine vandens pompa 220 eur. Ryja mieste nepasakyciau, kad daug (jei vaziuojant neforsuojant ramiai tada galima drasiai tilpti i 5l). Uzmiestyje vaziuojant ant 80 km/h galima numusti iki 4l. Pasitikrinti rimtam servise :D
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler 300C
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-13
300c 3,5 benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, patogus automobilis, išskirtinė išvaizda, prieš tai vairavau 5er bmw, šis man patinka labiau
Kuro sąnaudos didokos :) kietoka pakaba, į kurią kartas nuo karto reik investuot, kaip universalo bagažinėj mažoka talpos.
2005m 3,5 rwd benzas universalas Pravažiavau 30tkm, teko paremontuot važiuoklę šiek tiek. malantis po miestą kuro sąnaudos 16-18, trąsoj 9, jei važiuoti 100km/h, paskui su kiekvienu 10km/h po litrą pridėkite :) žiūrėti stovį, ne pagaminimo metus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C3
2002 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-13
citroen C3 1,4 benz., mechan.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dideli langai/geras matomumas, ekonomiškumas, geras valdymas.
surinkimo ir medziagu kokybe,
Pirkta nauja iš salono 2009m. vasara. 10metu vienose rankose. Pravažiuota 125 000km. Nu ka galiu pasakyt. Daug buvo ikišta i ta mašina. Erzina visokie smulkus gedimai, kaip pvz. nulūžo/išsinėrė galinis valytuvas. Su priekiniais irgi buvo problemu. Priekine panelė kieta kaip pas kablukus. Gamyklinis akumuliaturius atlaike 9metus. Vasarinės padangos tiek pat. Žiema su šipuotom padangom užmiesty važiuojant taip ūžia, kad atrodo tuoj pakilsim nuo pakilimo tako )))) Minusas kad priekinis valstybinis numeris labai žemai prikabintas. Iki facelift kiek aukščiau kabo. Draudimas metams 48eur. Kaladeles ar filtrai, tepalas nebrangūs Geriau japoniška tos klasės.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2000 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-12
passat b5 plius 1.9 dyzelis universalas 2005 m syncro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus,greitas,ekonomiškas(6 pavaros) ,neblogas įvaizdis
brangus variklio remontas,aliuminio važiuoklė pakeisti labai brangiai kainuoja,nepankamas elektronon
Nusprendėme įsigyti lengvąjį automobilį kaip trečią šeimoje,išsilaikius dukrai teises,tačiau nenorėjome pirkti jau buvusių tautiečių rankose,todėl po ilgų debatų ir turint omenyje dukrelės mažą vairavimo stažą ir kad gyvename užmiesčio sodyboje ir turime du visureigius,tai : Mitsubischi Pajero III kartos(man) ir Suzuki Vitara (mano žmonai) ,nusprendėme kad reikia įsigyti nebrangų ,bet keturiais ratais varomą sedaną,ir ne senesnį kaip 2006 m.Per pažįstamus pradėjome ieškoti,kas veža |ar pirko| ,vienok iš atvežtinių auto :) Radome Šiauliuose : Volvo,VW Passat,Audi A4,VW Golf. Volvo iš karto atkrito,didelė ir dar benzinas su automatine pavarų dėže-kuro daug ims,o privalumai to neatperka:(,nors salonas labai gražus,bet tokio didelio auto nereikia,Audi ir Golf labai paprasti pasirodė prieš Volvo,užtat VW Passatas paliko įspūdį visai mūsų šeimai: raudonos beveik vyšninės spalvos,salonas tamsus labai gražus veliūras(kas reta!) ,visi keturi veikia puikiai,variklis 1.9 96 kw murkia puikiai.Taigi patiko visiems ,kas jį žiūrėjo.Kaina buvo nebrangi,kadangi reikėjo pat varkyti aliuminę pr.važiuoklę.Pardavėjas to ypatingai neslėpė.Mašina labai patiko : kaina gera,stovis geras,išvaizda puiki,variklis labai gyvas.Nupirkome.Kaip reikia pakeitėme tepalus,filtrus,diržą,įtempiamus guolius,paskui po kurio laiko visus st.diskus,kaladėles,rankinio trosą.Įdėjome dar apie 5oo eur,labai džiaugiamės žiemą,kai gerokai pasnigus šviežiam sniegui visų kaimynų nuostabai tas "paprastas raudonas" universalas skynėsi sau kelią per pusnis ne blogiau už mūsų turimus visureigius.Tačiau tuo linksmybės ir baigėsi.Pavasarį,po gero pusmečio ,šis auto pradėjo užsivedęs dūmais piltis,aišku įkaitęs dirbo lygiai,paskui trauka dingo.Nuvarius pas specą buvo diagnuozuota : visiškas velenėlio ir jo indėklų išsidėvėjimas,dviejų purkštukų nepakankamas sukuriamas slėgis,trečias akivaizdžiai "myžantis",o ketvirtas aplamai striginėjantis ir jau subraižęs velenėlio kakliuką.Variklio keitimas tapo išsigelbėjimas.tačiau vietinis "Kulibinas",matomai pajautęs pinigus ,taip patvarkė,kad po jo įsikišimo pradėjo gęsti viskas iš eilės : purkštukai,davikliai.galop turbina."Pigiai" pirkta mašina pasidarė auksinė žiūrint rinkos kaina. Aišku ,tai vieno pirkinio istorija.Kas paskaitė iki galo apie šį auto galiu pasakyti ,per ketverius metus eksploatavimo(turime jį ir dabar:) ) štai ką : tai puikus ekonominės klasės automobilis keturių asmenų šeimai,pakankamai talpus(ypač su stogo bagažine), minkšta važiuokle ir tikrai dinamišku varikliu pasižymintis automobilis,plius sincro mova ,įjungianti galinį tiltą nesykį gelbėjo netgi nereikšmingose(vairuotojo nuomone) situacijose.Dabar faktai:VW pirktas 2017.Mokėta 1870 eur. Pirmos sumos tik įsigijus : 5oo eur.,vėliau dar 700 eur variklio remontas, paskui dar 600 eur kėbulo remontui(po 1.5metų).Šį automobilš turime ik šiolei,tačiau visus susidomėjusius šiuo modeliu kviečiu prieš jį įsigyjant kreiptis į atsakingą autoservisą,kad paskui netaptumėte tokio "pigaus" pirkinio objektais.Pats automibilis tikrai dėmesio nevertas,nebent esi VW 4wd fanatas
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-12
'05 3.8 Limited; '09 4.0 Limited; '12 3.6 Limited
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, komfortabilus, talpus, erdvus, nekaprizingas seimos automobilis.
Garso izoliacija, korozija, kuro sanaudos.
Sveiki. Dabar turiu ja trecia T&C. Beveik 100% esu uztikrintas, kad sekantis seimos auto taip pat bus Pacifica. Aiskinti , kad tai patogus, komfortabilus, talpus, erdvus, auto, manau beprasmiska. Daug visokiu pacacku (remote start, keyless, auto sviesos, garazo atidarytuvas, BLIND spot, Full memory, Heated wheel, Revers cam, TV, DVD, USB ir pan) kas lengvina jusu gyvenima) Amerikonai zino ir moka kaip reikia pagaminti automobili zmonems. Europoje analogu nera, nebent turi kruva pinigu ir gali sau leisti MB V250 ar VW Multivan, bet as dar tiek neuzdirbu. Amerika pilna analogu: Siena, Quest, Odyssey, Grandas, kazka turi Kia ir Huyndai, Bet jie turi viena rimta neigiama reikala, kuris lemia T&C arba Grando pasirinkima. Tai duju balionu montavimo vieta. Nebent tau nerupi 3ios eiles sedyniu nulenkimo, ar stovinejimo koloneleje kas 200km klausimas. Chrysleryje ar Dodge jie puikiai susimontuoja i antros eiles sedyniu nulenkimo vietas. Gali sutalpinti ir 90l duju. Sanaudos. Kuo naujasnis variklis, tuo mazesnes 3.8- 18l; 4.0-17l; 3.6-15l. (Rekomenduoju BRC iranga) Ka pastebejau tarp modeliu. LIMITED geriau padaryti, nei zemesnes komplektacijos modeliai, o Chrysler geriau nei Dodge. 2005m TC buvo geriau surinkti ir turejo geresnes medziagas nei dabartiniai. Ypac jauciasi ant sedyniu odos ir plastiko kokybes. Barskejimo dabartiniame modelyje taip pat daugiau nei 2009m. ir dar daugiau nei 2005m. Kas uzkliuvo. Korozija - ypac isimete i 2009m modeli. Apgrauze ji per 5ias Lietuviskas ziemas. Labiausiai isimete i laidus, jungtis, vaziuokle. Is ten ir problemos su: noriu veikiu/noriu neveikiu. Dabar dariau antikorozini. Tikiuosi gelbes. Greiciu dezes - kaip ir problemu nekelia bei veikia, bet darbas ju vangus ir neefektyvus. Triuksmas salone - ypac vaziuojant greiciau viskas svilpia, o zvirkeliu daug kas dreba (visokios detuves, plastikai, stogo ekranai, paneles ir t.t.). 4.0 variklis po 160kkm pradejo ryti tepalus. Ties 130kkm isdege katalizatoriai. Sedyne ir vairas telaike 180kkm. Silpna vieta stabdziai. Siaip silpnoki ir dar linke purtytis. Remontas nieko neiprasto. Keli liekamieji veiksniai del patirtu ivykiu USA. Visa kita visiskai standartiskai: kalades, diskai, tepalai, lemputes ir t.t. Kuro sanaudos atrodo didokos, bet tam ir dedamos dujos. Nuvertejimas salyginis dalykas, labai priklauso nuo to, kaip islaikomas automobilis. Jei turit vaiku, sunu, dviraciu, hobiu ir megstat keliauti, tai automobilis jums. Rekomenduoju LIMITED.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 1 klasė
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-12
BMW 118D E87
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai valdomas, išvaizdus, ekonomiškas.
Benzininiai varikliai niekam tikę, pakankamai lepi važiuoklė.
Liaudiškai "pirmukas" arba "sportbatis". Automobilį jau turiu metai laiko, per kuriuos nuvažiavau 30.000km. Mano nupirktas modelis buvo 118d. 90kw, 2.0 litrų, 6 pavarų ekonomiškas variantas. M47TU2D20 patikimas ir ekonomiškas variklis kurio grandinė nelinkūsi į trūkinėjima kaip N47D20 (130kw) ar M47TU2D20 (120kw). Vidutinės kuro sanaudos nebuvo viršijusios 6.5l/100km ribos. Važinėjau ir Vilniuje, ir autostradoje. Garso izoliacija puiki, priekyje sedėti malonu, tačiau gale ir bagažinėje vietos nėra daug, čia savo vaidmenį atlieka galiniai varomi :) Salone nėra daug nereikalingos elektronikos kuri iššaukia problemas, važiuoklė paprastesnė nei 5 serijos ar 7 serijos BMW. Valdymas puikus, niekada nenuvylė greičiau rikiuojantis ar manevruoti tarp mašinų srauto, tiesiog prilipusi prie kelio. Vairas pakankamai sunkus, tačiau tai sukelia stabilumo važiuojant didesniu greičiu, parkuotis būtų kiek sunkiau veganui :)) Asmeniškai dizainas pranoksta visus savo hachbeku konkurentus. Per metus laiko pravažiavus 30.000km, neskaitant tepalų keitimo, reikėjo remontuoti tik važiuoklės dalis, ji pakankamai lepi. Per tą laiką pakeičiau abi priekines stabilizatoriaus traukes ir galines stabdžių kaladėles. Patariu nedėti pačių pigiausių važiuoklės dalių, nes skūpas moka du kartus, ypač su traukėm :)) Nuvertėjimas per metus laiko apie 300eur. NEPIRK BENZINO :)) benziniai varikliai niekam tikę, nėra ekonomiški, nėra galingi ir turi problemų su grandinėmis. Patarčiau rinktis dyzelinį variantą kuris užtikrins dinamišką važiavimą, bus ekonomiškas (6 bėgiai), ir neturės tiek grandinės problemų :)
Pilnas atsiliepimas...
 
1...3456789...329
Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt