Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Saab 9-3
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-09
1.8i 2004 sedanas Svedas. 250kkm
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nepastebeta
TOP 3 . Garso izoliacija. Kieta barskanti pakaba. prastos salono medziagos.
Isigijau nesenai, kaip tarpini verianta, kol is Jankiu parplauks kitas auto. Paskutiniu metu vazinejau zenkliai naujesniais auto, tai sis modelis toks lengvas sokas. Tai kazkiek neigiamos itakos zinoma tures mano issakytai nuomonei apie si auto. Gedimu dar neturejau, per daug nieko netvarkiau (sedynes tvarkiau, ploviau salona, gal. stabzius ir smarve salinau ir ved/sil sistemo), bet bendra nuomone jau susidariau. Pliusu realiai neradau. Viskas standartiskai. O va netiketu priedu tai gavau. Rudys. Daugiau ant vaziuokles. Kieta barskanti pakaba. silpni stabdziai. Bloga garso izoliacija. Trumpos pavaros. Vairavimo malonumo jokio nejauciu. Nusilaupe mygtukai. Nenormaliai susideveje sedynes, (net kai ieskojau pasikeisti, visos jau paprastai budavo suplyse). Nepatogios. Nusiplemave. Muzika groja prastai. kas antra CD spauna lauk. Keistas kvapas is sistemos. Pelesis kazkoks. Plastikai/medziagos prastos kokybes. Dirzai nesusitraukia. Grybauja temberaturos, sedyniu, dirzu davikliai. Sunkiasi tepalai. nedakaruna generatorius. Pirkau, galvodamas , kad is principo tai geresnis auto. Apsisprendima leme skuba, maza kaina, 2m galiojanti TA, benzininis variklis, ziemines padangos. Tikiuosi iki pavasario pratrauksiu. Remontas turetu buti standartiskas, nors gal vaziuokle pasirode sudetinga. Kuro sanaudos padorios. Ispudis toks, kad pigiai pirksi, sukisi pinigu ir dar pigiau parduosi. Manau yra geresniu alternatyvu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chrysler 300C
2011 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-09
300 '15 facelift Limited
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas. Garso izoliacija. Garsas. Stiliukas.
Net per minkstas. Stabdziai galetu buti geresni. Kai kur pataupyta ant medziagu. Parkuojantis, reikia prisiminti gabaritus.
Sveiki. Isigijau Amerikoj. Mazai dauzta su 57k km. Susitvarkiau. Daliu kainos normalios. Taivanis jau yra iskepes pagrindines kebulo detales. As pirkau nuo Lancia devetos. tinka nuo 11m modeliu. Problemu turejau tik randant orginalia fara ir perdarant galines faras. (Galinem alternatyvu nera, reikia perdarinet). Vaziuokles, variklio daliu tikrai yra. Siais laikais viska galima gaut. Pravaziavau 3.5k. Pirmi ispuciai. Atrodo gerai. Bent jau man. Zvilgsnius tikrai traukia. Vietos uztenka, nors isoriniai gabaritai sudaro ispudi, kad vietos turetu buti dar daugiau. Ergonomija l. gera. Uconnent ir skydelis veikia puikiai. Salono medziagos geros, bet pataupyta vietom (sedynes, plastikai, stogas). Garso izoliacija nuostabi. Garsas variklio ir duslintuvu puikus. Trauka su 3.6 daugiau nei pakankama. Greiciu deze 8p veikia puikiai. Nustebino kuro sanaudos. Norint galima pasiekti 10l vidurki misriu rezimu. Zinoma turi nepiknaudziauti akseleratorium, nors labai norisi. Realiai negalvojant apie ekonomija: 11-13l/100. Nepatiko per minksta vaziuokle. Patikekit, tikrai buna per minksta. Gelbetu S modelis ir kokie 20R ratai. Man truksta sportiskumo. Zemas, daznai kliuva gulintys policininkai ir bardiurai. Truksta sedyniu atminties ir rankinio pavaru perjungimo. Remontas - nieko isskirtinio. Eksplotacija - manau standartiskai. Geras kainos ir kokybes santykis ypac kai pats parsivarai is Amerikes ir susitvarkai. Zinoma tai uztrunka. Nuvertejimo nevertinu, nes nezinau. Pries perkant uzduokit sau klausima: Ko man reikia: Komforto ir stiliaus ar BMW 5?
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-08
Mercedes Benz A200, 2008 m. dyzelis- puikus didmiesčio automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupus, patikimas, prie šviesoforo visada startuoja pirmas, aukšta sedėsena, greitas šildymas/kondicionavimas
brangus remontas, žema pakaba, prastokas apšvietimas
Tai ekonomiškas automobilis, kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. Šiuo atžvilgiu niekas tau nešnopuoja į ausį ir negrumdo, šiltai sėdi ir riedi- namai- darbas- prekybos centrai- namai. Automobilio išorinis dizainas labai gražus, vidus gana paprastas, kaip pavyzdžiui golfo. Tačiau 2008 m. modelis jau turi šildomas sėdynes, laisvų rankų pokalbio galimybę ir kondicionavimo sistemą. Minusai: kieta pakaba, pakankamai žemas, todėl pradedančiajam nerekomenduotinas, nes daug tikimybės, kad bamperis bus nuplėštas. Brangus remontas, kadangi mašinos „snukutis“ suspaustas, tai reikia daug išardyti, norint prieiti prie tam tikrų dalių. Automobiliukas dviejų durų, todėl parkuojantis reikia pasilikti vietos durų atidarymui. Keistas šviesų apšvietimo kampas, išvažiavus naktį už miesto prastokas matomumas, tas pats su galiniu žibintu parkuojantis galu- rudenį lyjant ir tamsoje, labai prastai matos, geriau parkuoti priekiu. Pliusai: beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR). Kas metai pakeičiu tepalus ir tiek žinių. Labai smagiai traukia 1,9 variklis, mieste prie šviesoforo visada startuoja pirmas. Šaltuoju metų laiku labai greitai prikaista salonas, greitai atitirpsta langai (kas aktualu žiemos rytais, kai norisi 10 min. numigti ilgiau), tuo tarpu vasarą kondicionierius nedidelį saloną greitai atvėsina. Smagu aukštai sėdėti. Bendrai vertinant- rekomenduoju Lietuvos didžiųjų miestų vairuotojams kaip komfortišką, taupią ir patikimą alternatyvą viešajam transportui Beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., 120 000 km. rida, per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR. Kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. Įvertinti savo vairavimo galimybes dėl bortelių :-)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
2004 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-06
nepataisoma.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas
islaidos varikliui
bedos su orosrautu 2.0 tdi 103 kw
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Arona
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-06
SEAT ARONA 1,5 FR benzinas, mechaninė pavarų dėžė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas automobilio svoris, stebėtinai daug vietos mažame kėbule, gera automobilio dinamika, WV dalys
Interjero priekinė panelė ir durelių plastmasės galėtų būti kokybiškesnės. Garso izoliacija važiuojant greičiau nei 130 km/h.
Automobilio bazė SEAT IBIZA (į tą pačią SUV kategoriją patenka ir AUDI Q2 ir WV T-ROC). Visų pirma reikia pabrėžti, kad tai yra mini SUV kategorija, kuri itin populiari, tačiau vietos prasme nereiktų tikėtis sedano "kubatūros" Bendrai automobilio gabaritai lyginant išorės ir vidaus parametrus yra labai geri, kadangi yra pakankamai vietos 4 asmenims (ne krepšininkams). Bagažinė kaip tokių gabaritų automobiliui pakankamai talpi. Išorė. Dizainas - skonio reikalas, tačiau pagirtina, kad galima individualiai susikombinuoti kėbulo ir stogo spalvas (mano atveju Desire red ir juodas stogas). Linijos dinamiškos, full led (priekyje ir gale) suteikia individualumo ir išskirtinumo. Patarčiau rinktis R17 (ne R18) ratlankius, kadangi automobilio važiuoklė yra pakankamai paprasta, todėl daugiau gumos ant padangos padidina važiavimo komfortą. Vidus. Logiškai išdėstyti automobilio valdymo instrumentai. Viskas savo vietose. Gal šiek tiek nuvilia viršutinė plastikinė panelė, kadangi norėtųsi geresnės kokybės (minštesnės) plastmasės, tokia pat situacija ir durelėse. Visa kita standartinis, geros kokybės VW dalių rinkinys (įskaitant multimediją ir navigaciją, kadangi pvz. Toyota CHR, PEUGEOT 3008 navigacijos ir multimedijos veikia lėtai lyg būtų apsvaigusios ). FR sportiškesnės sėdynės patogios, gerai prilaiko posūkiuose (teko važinėti serpantinais pietų Prancūzijoje). Labai patinka durelių apšvietimas (raudonos ar baltos spalvos). Nuo 2018-06 galima užsisakyti pilnai elektroninį prietaisų skydelį. Variklis. 1,5 turbo - 110 KW (150 AG benzinas). Labai tinkamas, galios užtenka, automobilis su vairuotoju sveria apie 1200 kg, todėl akceleracija labai gera. Kitas aspektas, kuris mano nuomone yra labai svarbus, 1,5 lrt. 4 cilindrų variklis yra geresnis nei 1 lrt. 3 cilindrų agregratas, kadangi nesant apkrovos 2 iš 4 cilindų išsijungia, ir pats automobilis tik palaiko važiavimo greitį, o tai leidžia sumažinti kuro sąnaudas. Gaila, su šiuo varikliu nesiūloma automatinė pavarų dėžė. Važiuoklė. Paprasta (Ibiza, Polo, Golf), jokių aliuminių "komforto" elementų. FR versijoje visi 4 ratai stabdomi diskiniais stabdžiais, todėl automobilis stoja lengvai ir labai greitai. Yra elektrinis diferencialo blokavimas, tačiau jo galimybių nenaudojau. Rankinis stabdis - mechaninis. Mieste. Labai patogus, akceleracija gera, su parkavimo kamera ir sensoriais problemų su parkavimu nėra. Praktiškai pastatę automobilį į standartinę parkavimo vietą, turėtų likti dar apie 1 m. Kuro sąnaudos mieste apie 7-8 litrus, priklausomai kiek stovite kamščiuose ir ar įjungtas oro kondicionierius. Užmiestyje. Važiuojant 90 km/h greičiu - automobilis pakankamai ekonomiškas (6 lrt./100 km), paspaudus iki 120-130 km/h sąnaudos padidėja iki 6,5 litro/100 km. Žinoma, daug kas priklauso nuo reljefo ir pėdos sunkumo. Garso izoliacija nėra premium klasės, todėl triukšmas, važiuojant greičiau nei 130, salone padidėja. Aptarnavimas. Paliko įspūdį SEAT salono darbuotojai, ypač vadybininkas Paulius. Tai žmonės realiai rūpinasi kliento poreikiais ir labai prisitaiko prie kliento aplinkybių, ko nepasakyčiau apie kitų salonų (pvz. Peugeot, kurie net nepasivargino kontaktuoti, kai pateikiau užklausą dėl konkretaus pasiūlymo, jai nekalbant apie bandomąjį važiavimą). Neremontavau, įsigijau 5 metų - 100 000 KM garantiją, tačiau per šį eksploaticijos laikotarpį privalomam servisui (stabdžių trinkelės, tepalų keitimas, filtrams ir tikrinimui) turėčiau išleisti apie 800 EUR. Draudimas ir mokesčiai. Tai mažas taupus automobilis, ne premium klasės, todėl tai atsispindės ir draudimo sąskaitoje. Seat nėra brandas kuris būtų labai vagiamas kaip BMW, Mercedes ar Audi. Nesitikėti tiek pat vietos ir tiek pat komforto kiek turi ATECA, TIGUAN, ar Q3. Imti automatinę pavarų dėžę, kadangi meste tikrai patogiau. R17 ratai vietoje R18. Nepagailėti pinigų saugumo sistemoms - aklosios zonos, kliūties kelyje identifikavimo ir t.t. labai padeda ilgose kelionėse.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-05
Ar tau tinka šis automobilis?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Ar tau tinka šis automobilis? Taip, jeigu tau svarbu: Komfortas ilgose kelionėse - tylus, sunkiasvoris, stabilus greitkelyje, turintis daug sūkimo momento (torque), automobilis; Išvaizda - ne dažnas universalas atrodo iš ties gerai, skandinaviško autodizaino poskonis; Salono surinkimo kokybė - visi mygtukai ir plastmasės būtų vertinamos deutschland/10; Erdvus salonas - kad galėtum alūkėmis mosikuot vairuodamas(-a); Talpi bagažinė - kad galėtum pasitiesęs čiužinį išsitiesti ir miegoti, nors ir būtum 2 metrų ūgio; Garso aparatūra - low base and high quality. Fordas neprašovė su stock Sony sistema; Ergonomiškumas - patogios sedynės, lengvai pasiekiami mygtukai, daug daiktadėžių/daiktaviečių, gale sedėti malonu; Kaina - 9 metų senumo puikiai prižiūrėtas automobilis už 3-4 tūkst. eurų; Ne, jeigu tau svarbu: Manevringumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck YeeHawww; Parkavimasis - it's a Big Ol' 'Murican Truck su kinietiškais parking sensoriais. YeeHawww; Ekonomiškumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck, mano rekordas buvo 6.9 l/100km važiuojant 90km/h (labai stengiaus taupyt kurą), o greitkelyje važiuojant 130 km/h - 7.8 l/100km ir ne mažiau. Mieste 8.1 l/100km. YeeHawww; Retas remontas - Kadangi važiuoklė labai minkšta, ji yra labai sudėtinga. Nesu matęs mašinos kuri iš priekinių guolių spaustų sūrį taip, kaip Mondė. Ai bėje salenblokai yra Fordui yra brangūs. yehaw. Variklio patikimumas - Peugeot. Daugiau nieko nereikia ir sakyti. Pirkau tą žinodamas, taigi kai turbina po 4 mėnesių pradėjo šūdą vietoj oro malti - nenustebau. Maniau, kad stereotipai apie Peugeot yra 20 metų senumo... Nope, šudas buvo šudas 2010-aisiais tėra. Nuvertėjimas - per penkis mėnesius kaip turiu šį Fordą, jis nuvertėjo maždaug 700 eurų... PER PENKIS MĖNESIUS, COME ON.... Gal vėliau nuvertėjimas suletės. Greitis - logiškai mąstant 103 kw ant 1650 kg yra visai nedaug, bet man sočiai užteko ir apsilenkt fūras ir į traukinių stotį nuvežt draugą per 5 minutes iš namų, kitame mieste. Rašau prie "Ne" sekcijos dėl to, kad jeigu esi automobilių entuziastas - nu Mondeo laimės nesuteiks. Point A to Point C with comfort, and Point B is not a car meet, it's a porn magazine shop... Brangu, dažnai ir neverta. Apsimoka tik tada, kai TAU automobilio privalumų vertė persveria išlaidų vertę. Bet neišsigask, tai ne piče na kapote. Jeigu neesi prieš tai girdėjęs Peugeot 2.0 TDCi, tai neišsigask - keistas stabilus klaksėjimas yra kažkoks tai ten siurblys, o ne problema. Man mechanikas paaiškino, jau pamiršau ką ten sakė - šiandien taip ar taip galvoju kad problema yra visas pats variklis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen Berlingo
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-04
Automobilis man
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, erdvus, lengvai valdomas, labai ekonomiškas kaip tokiam dideliam automobiliui. Manevringas, labai daug saugumą gerinančios įvairios įrangos, visiškai automatizuotas šviesų valdymas. Jį turint, praktiškai nebereikalinga priekaba- telpa iki 2,7
Įtariu, kad žiemą tokio tūrio kėbulą gali būti sunku prišildyti. Matysim... Ne visai sekasi susikalbėti su Android Auto ir Mirro Link programomis, bet čia gal kaltas mano Huawei telefonas.
Pirkau 2019 m. gegužį, 1,5 ltr , 75 KW (100 AJ) dyzelis. Norėjau automobilio, kuriame jausčiausi patogiai, įlipant nereikėtų susiriesti trilinkam ir nesėdėčiau ant grindų . O taip pat galėčiau patogiai keliauti ilgesnius atstumus. Šis Berlingo kaip tik toks ir yra. Daugumoje sutinku su prieš mane rašyto atsiliepimo teiginiais, viskas teisinga, tik nepasakyčiau, kad priekyje man susidarytų aklosios zonos. Jos yra užpakalyje ir apie jas signalizuoja įranga ( jei tokia įmontuota). Mano komplektacija yra vidutinė ( FEEL) + Pack Voyage, t. y. papildoma įranga keliautojui ( atbulinės eigos kamera, 220 V rozetė, automatinis kondicionierius ir t.t ). Kol kas nuvažiavau 8000 km ir viskuo esu labai patenkintas. Variklio galios visiškai pakanka, erdvu, patogu, daug pasidėjimo milžiniškoje bagažinėje, minkšta, bet nesiūbuojanti pakaba, tylus variklio darbas ir puiki aerodinamika, praktiškai jokio oro šniokštimo. Aišku, puikios Micheline energy padangos ir , kas džiugina labiausiai- labai mažos dyzelinio kuro sąnaudos. Pas mane, važinėjantį ilgus atstumus ramiai, ne isteriškai, jos dabar vidutiniškai siekia tik 4,4 litro , tad su 53 litrais galima nuvažiuoti vos ne 1200 km. Kadangi galinės durys stumdomos, labai patogu įmontuoti vaikiškas kėdutes ir aplamai įlipti - išlipti . Vairuotojo vieta labai patogi, ryškūs, puikiai matosi ir skaitomi visi prietaisai . Jų apšvietimas baltas. Nemažai visokio pasidėjimo : dėžės po sėdynėmis, dėžė tarp sėdynių , duryse , lentyna virš galvos . Aišku, galima ir prie ko nors prikibti: vietoj dviejų nedidelių dėžių pirštinėms gal galėjo padaryti vieną didesnę, durų ir panelės plastmasės nors ir kietos, tačiau užtat lengvai valosi ir nesibraižo. Man kelioniniame automobilyje visada norisi turėti kažkokią šiukšliadėžę, bet kol kas apie tai pagalvojo tik Renault konstruktoriai . Nevardinsiu visų šiuolaikinių elektronikos gudrybių, jų išties labai daug ir visų čia neaprašysi. Gal tik ne visos jos ir reikalingos. O šiaip tai puikus, talpus, erdvus ir ekonomiškas kelioninis automobilis. Tačiau skirtas važinėti, o ne skraidyti. Kol kas dar visiškai nieko neremontavau, tai ir nežinau. Labai gerai apgalvoti komplektaciją ir pasirenkamą įrangą. Nes jos labai daug ir ne visa yra verta prašomų pinigų. Šiaip tai netgi baziniame komplektacijos lygyje visko yra gana daug. Turint pakankamai pinigų galima imti ir su 8 pavarų japoniška Aisin automatine greičių dėže ( kaip Audi ir Porsche automobiliuose ) ir 130 AJ varikliu. Tada tikrai bus malonu važiuoti .
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A6
1994 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-04
A6C4 2,5 TDI 103 kw, Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gera garso izoliacija, minkštas, greitas, patikimas, kokybiškos medžiagos ir ilgaamžiai techniniai sprendimai, aukšta prošvaisa
Rūdija , bet tai jau 23 metų
Greičiausiai, vienas geriausių ir patikimiausių, kada nors gamintų automobilių. Gal kas galėtų rekomenduoti kažką panašaus iš dabartinių?
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Suzuki SX4
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-03
Musu Suzuki
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus vairavimas, placiai atsidarancios keleiviu durys - lengva isesti vaikams. Patikimumas !
Nedidele bagazine. Neisvaizdus salonas ir pigus vietomis plastikas
Vazinejame su SX4 jau 6 metai. Pirkome atvezta is JAV. Surizikavome, bet nesigailime. Variklis 107 kw, automatas. Traukia puikiai, greiciu deze dirba kaip bitute. Zinia, mieste valgo 10 litru ir daug kam ( o ypac dyzelistam) tai atrodo daug. Bet pravaziave apie 40 tkst. km ranku t.y pinigu prie variklio remonto nekisom. Dabar jau pravaziavus apie 121 000. Tik einamieji stabdziu disku ir kaladeliu keitimai. Trukumai - neisvaizdus salonas ir pigus vietomis plastikas. Galetu buti geresne radija. Garso izoliacija vidutine. taciau rieda ir valdomas puikiai. Ziema jungiam 4 WD ir nesukam galvos apie pravazuma per pusnis. Laikas keisti liambda zonda. Kainuos apie 75 eur su pakeitimu. Kaladeles kainuoja apie 30. Norit gero vazinejimo po miesta ar net po sniega - Suzuki SX 4
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai i40
2009 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-02
Rizikingas pirkinys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdve
kieta , kietos sedynes, nenuspejamai islendantis gamyklinis brokas, kurio yra nemazai
Kai is gamyklos su brokuotais varikliais isriedejo ,nieko gero nelauk. Jeigu ne tai butu gana nebloga masina ir ne daugiau. gerai priziuretas masiniukas problemu nesukelia daug. Problema tame ,kad detaliu sunku rasti nes ju labai mazai arba nera. 2011-2014 nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A3
2003 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Audi a3 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas greitas stabilus
Labai kietas ir gale vietos mažai
Sveiki rašau apie savo mašina, kuria pirkau žmonai????mašina tikrai savo dydžiu ir sportiškumu merginai yra super,bet del važiavimo yra labai kieta ir kuro sanaudos gan nemažos apie 8 l 100 km.Kaip tokio dydžio mašinai mano nuomone yra dideles. Bet pliusai tokie.per 3 metus keičiau tepalus ir kaladeles na ir žinoma padangas.pamirsau pamineti kad pas mane 2.0l ir vieno velenėlio.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mitsubishi Outlander
2007 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Mitsubishi Outlander 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gero surinkimo, retai gendantis, komfortiškas
trūksta 7 pavaros)
Mitsubishi Outlander 2007m. Remontas - nėra brangus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Accord
1998 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Accord 1.8i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, VTEC, gera bazinė komplektacija.
Rūdys, "pensininko" automobilio išvaizda tiek viduj, tiek išorėje.
Turiu šį automobilį jau du metus. Pirkau parvarytą iš Vokietijos už 800eur. Perkant buvo du minusai: 1. Nebuvo stabdžių - stabdžių šlangelių tarpinės buvo surūdijusios ir nebelaikė skysčio. 2. Variklio tepalo lygio matuoklė, iš vis nerodė tepalo - visas buvo "suvalgytas". Stabdžius susitvarkiau, einant pirmą tech. apžiūrą dar prisikabino prie dūmingumo - buvo kiauras išmetimo bakelis. Jį pakeitus, technikinė praėjo, tad praktiškai be trūkumų. Mašinos kaina, po visų paruošimų eksplotacijai Lietuvoje, "atsistojo" 1200eur. Netikrinau ar automobilio rida yra tikra, bet perkant buvo 230k km, dabar 241k km. Per ši laiką į automobilį buvo investuota apie 600eur. Buvo tvarkytas starteris už 100eur, nes prie žemesnės, nei -10 laipsnių temperatūros nesikurdavo. Keisti galiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis - 50eur. Tvarkyti borto kompiuterio laidai, nes nei iš šio, nei iš to, užgesdavo bevažiuojant. Keistas lembda zondas - 40eur. Važiuoklėje dar buvo keista stabilizatoriaus traukė - 50eur. Ir prieš pora mėnesių buvo į važiuoklę investuoti 300eur - keisti šarnyrai, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis, generatoriaus dirželis. Taip pat, dar buvo nupirkti lieti ratlankiai už 50eur :) . Vienintelis didelis minusas, kuris dar išliko, tai rūdys. Jos vis plečiasi ir tai darosi pagrindine bėda, kurią sunku išnaikint. Ir dar pavalgo tepalą. Bet apibendrinant, gana geras ir patikimas automobilis už žemą kainą su gera bazine komplektaciją - maniškiame yra cruise control, cd chageris, BOSE aparatūra, klima, visi el. langai. Svarbiausia atkreipt dėmesį į rūdis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Land Rover Freelander
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Land Rover Freelander 2014 d 2,2 mecahnine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai stovi ant kelio, galingas variklis, patogu salonas
Bloga gamyklinė garso izoliacija
Prieš mėnesį mano gyvenime atsirado LR Freelander II SD4 HSE. Nuo pirmos minutės, kai pamačiau, mane sužavėjo kreminis salonas ir raudonas kėbulas. Sklandus važiavimas, tylumas salone ir traktoriška dyzelio galia. Bet dabar, kai praėjo mėnuo, baigėsi euforija, po persėdimo iš kitos klasės automobilio, galiu ramiai pateikti vertinimą. 1. Garso izoliacija nekokia. Triukšmas yra toks pat, kaip ir SGV, tik variklis nėra taip girdimas. Kai lyja lietus, automobilyje užgula ausis. Visą laiką automobilyje, visur, girdisi girgždėjimas. Išardžius duris, radau vos 20 cm X 20 cm ir 2 mm storio garso izoliacijos gabaliuką!!! ... Todėl išklijavau visą mašiną nauja garso izoliacija (4 stogo ir durų sluoksniai, 6-8 sluoksniai arkos). 2. Minkšta patogi pakaba, bet turi ir minusą – posūkyje jaučiasi barškėjimas, važiuojant dideliu greičiu. Bet LR išsuka posūkius gana tiksliai ir be jokių slydimų. Jei visiškai staigiai suki, ABS viską pataiso, nesukeldamas diskomforto. Per gulinčius policininkus nėra malonu važiuoti, jaučiasi pakabos stiprus barškėjimas, todėl reikia stipriai sulėtinti. Su SGV, pravažiuodavau juos lengvai 60-80 km/h be jokio diskomforto, šioje mašinoje toks greitis - netinkamas. Pirmąsias dvi savaites vairas atrodė labai įtemptas. Dabar jau pripratau ir nepastebiu. 3. Variklis (190 AG ir turbina) iš pradžių pribloškia jo galia, bet po kurio laiko išryškėja trūkumai. Iš vietos yra bukas (sporto režimu, daugiau ar mažiau normalus) taip pat bukas, lenkiant 140 km/h. greičiu net ir sporto režimu. Visur rašo, kad ši problema yra pataisoma šiek tiek patobulinus kažką. 4. Kuro sąnaudos: miesto rėžimu - 10-11 l., trasoje - 9 l., kai vidutinis greitis 140 km/h ir 7,2, kai vidutinis greitis 100 km/h. Mano nuomone, tai yra šiek tiek per daug dyzeliniams varikliams, bet vėl rašo visur, kad čipas žymiai sumažina sąnaudas. 5. Buvo galimybė išbandyti off-road‘o savybes. Automobilis maloniai nustebino. Po 13 valandų lietaus, važiavau 7 km laukais. Gruntas buvo molis, gilios duobės, 1 staigus nusileidimas ir vienas pakilimas. Padangos - Toyo UT klasė. Nenaudojau jokios pagalbos pakilimo ir nusileidimo metu, važiavau įprastu rėžimu. Visur, kur važiavau, pravažiavo ir net nebandė klimpti. Taip pat tapo aišku, kodėl vairas turi laisvumo. Bekelėje jo taip nelupa iš rankų, kaip, kad SGV, todėl labai patogu važiuoti ir atleidžiu LR už šį mažą minusą. 6. Aukščiausio lygio ergonomika. Viskas yra intuityvu. Įlipimas patogus. Sėdynės patogios, greičiausiai gamintojas sutelkė visą dėmesį į nuodemingus amerikiečių ir britų kunigus. Bet labai trūksta sėdynėse ventiliacijos, po valandos važiavimo karštyje, marškinėliai ir džinsai prilimpa prie kūno, kas, švelniai tariant, nėra labai malonu. Gale sėdėti patogu ir malonu, bet, mano nuomone, nepakanka vietos kojoms, nes, kaip supratau, gale sumažino vietos bagažinės sąskaita. Kita vertus, keleiviai dar nesiskundė dėl vietos trūkumo.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Ceed
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Kia Ceed 2015m 1,6 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, techninės priežiūros išlaidos, valdymas, dinamika, salono erdvumas, bagažinė
Garso izoliacija, pravažumas, Multimedia
2015 m. Mašina, hečbekas, 1 savininkas, rida 36 000 km, komplektacija Comfort (1,6 mechaninė pavarų dėžė), žiemos paketas (šildomas vairas, sėdynės, galiniai ir šoniniai veidrodėliai) + įprastas kodicionierius. Prieš tai turėjau Ford Focus 2 sedaną, 2006 m., 1,6 automatinė pavarų dėžė. Kodėl Sid? Tai paprasta: norėjau gauti naujausią, patikimą ir patogų automobilį (taip, kad mieste ir greitkelyje važiuotų su pasitikėjimu ir komfortu), kad neviršintų mano turimo biudžeto, su mažu kilometražu ir vienu savininku, kas, žinoma man ir pavyko. Automobilis su automatine pavarų dėže, nors norėjau, kad automobilis būtų su mechanine pavarų dėže ir kad būtų bent jau šiek tiek dinamiškas. Automobilį lyginsiu labiau su Focus, kurį turėjau anksčiau. Po Focuso jaučiasi, kad Sidas elgiasi labiau subalnacuotai, pakaba yra minkštesnė, jei lyginti šias dvi mašinas ir bandyti suvesti analogiją, tada Sido pakabos darbas labiau primena teniso kamuoliuką, o Focus pakaba yra, kaip senas beoris krepšinio kamuolys, kuris jau prarado savo pradinį elastingumą. Tuo pačiu metu, kai Focus pravažiuodavo daug kur be problemų, Sid nusileidžia dėl savo minkštos ir žemos pakabos, lyginant su fokuso pakaba. Važinėjant per duobes Sido važiuoklė greitai subyra. Su Sid važiuojant nelygiais keliais ar per duobes reikia labiau saugotis, kad kas neatsitiktų. Variklis laiko puikiai, bent jau mechaninė dalis, nekyla jokių problemų dėl lenkimo, net gi su įjungtu kondicionieriumi, o dėžė ir sankaba veikia tiksliai ir švelniai. Salonas atrodo erdvus, visose duryse yra patogios nišos, į kurias telpa 1,5 litro vandens butelis, ir vis dar lieka vietos kitiems mažiems daiktams, bagažinė hečbeke, patogiau pakrauti į aukštį, taip pat ištraukti ir sudėti daiktus patogiau nei sedane, hečbeke be didesnių sunkumų sukišu 4 žieminius ratus 16 colių ir nereikia sulankstyti galinių sėdynių. Iš minusų, bent jau aš pastebėjau, yra garso izoliacija, ypač triukšmas nuo ratų arkų, o kelias labiau jaučiasi Focus‘e. Laimei, viskas išsprendžiama priklijuojant papildomą garso izoliaciją. Taip pat, iš minusų, norėčiau atkreipti dėmesį į bazinę garso sistemą, iš esmės tai groja neblogai, bet vis tiek reikia pakeisti. Apskritai tai yra puiki ir patikima mašina, kuri kasdien užsives iš pusės pasukimo ir nesukels jokių problemų kasdieniame naudojime. Svarbiausia yra prižiūrėti ir naudoti aukštos kokybės atsargines dalis. Aš rekomenduoju pirkti, tikrai!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 1 klasė
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-30
Kibiras triperinis stuburui i triusikus pasipilt
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
As neizvelgiu,o nesuprantantiems ir nezinantiems kas tai is tikro do triperis,belieka tik isvaizda ir valdymas ant lygaus,lygaus asfalto
Kietas kaip taburete gale sedintiems,varikliai kosmaras,traukos-ekonomijos nulis,medziagu kokybe kaip Bmw apgailétina,lb.lb.rimti elektronikos gedimai.Ziema gali greit patapt zmogzudys....ir siaip ziemomis tai budavo vargo vakariene su siuo sportbaciu.
Rasysiu tik tiesa,kad ir kokia skaudi geidziantiems sio triperio ji bebutu.. Pirktas jis visiskai naujas is BMW salono 2007..116 i...isvaizda moteri mat pakeréjo. Pravaziavo apie 40 000,tarpine po galva parejo.Sutvarke garantinis.Ziema prie -23 esam jau nebeuzkure del elektronikos durniavimo.Nutempus garazan ir atsilus pavyko vel uzvest.Vaziuojant ziema kitoms masinoms normaliu greiciu,su siuo kibiru yra didele rizika nusivartyt nuo kelio,kadangi masina trumpute o galas ganetinai lengvas ir lyg paciuza slidinejantis i sonus.Tad gaza mégstanciai paspaust kvailai mamytei su vaiku tai butu garantuotos laidotuves!!! Be to ziema su savim visur reikia veziotis smelio ar pelenu pasibarstymui,nes tas kibiras, kur tik besustosi i ikalne,nebeisvaziuosi(uzsiknisi beprasinet kad vyrai pastumtu).. Karta nusédo akumas,tai kol iseme sena ir idejo nauja,pyzdu "pabego" raktelis nuo imobilaizerio.BMW Krasta Auto 250€ is kart per 10min uzsidirbo. Priekinej paneléj mygtukai per 6 metus nusilupo plastmase.Gale pasisodine pagyvenusius artimuosius ir kulturingai vezdami tiek per gulincius mentus,tiek ir per nelygu asfalta, tai vos jiem galvu nesudauzem ir stuburu nepapylem i triusikus.Kietas kaip plaktukas,bet "asilu-marozu" kalba tariant:kelia laiko gerai !!! Tikriausiai paklausit:o kaip variklis? Atsakysiu-nuo tokio gaidzio per sviesmecius laikykites.Prie mazdaug 86 000 abu vanosai nusprogo.Buvo rimtu islaidu.O svarbiausia tas motoras nieko netraukia,bukas,nori gazo,bet ryja vidurki tiek kiek mano CORVETTE C6 6.2 V8 (430 a.g) ramiai vaziuojant 9 l/100!!!!!! (ok mano moteriskaite tilpdavo i 8l.) As Niekaip.. Na ir kuo met tam prakeiktajam gaidziui sukako 96 000km originaliu km.perejo jis i avarini rezima..Atlikus diagnostika mus istiko PYZDIETS !!!!!! bagazinej jo stovi visi valdymo kompai ir kokie 2 ar 3 mire..KRASTA Auto tuo metu pateike pasiulyma padet uz bemaz 3500€ +galinio reduktoriaus salnikai leido tepala +keist visas zvakes ...zodziu lb.lb.tiesiog be galo dziaugiamés ir buvom laimingi surade piniguota asila godziai vairuojanti dar didesni ir prabangesni süda is BMW serijos ir sutikusi nupirkti sita,mano moteriskes zodziais tariant-didziausia visu laiku kada nors tureta sudo gabala :))
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-28
2007m, 1.8, 95 kw benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, didele bagazine, nedideles kuro sanaudosdos
Per silpnas variklis, problemos su kondicionieriumi
Vazineju 1.5 metu, per ta laika nuvaziuota 60 tukstanciu. Duju nera. Gyvenu Vokietijoje, todel reikejo auto, kuris kuo maziau gestu, nes cia remontas beprotiskai brangus bet kokio automobilio. Automobilis didelio vairavimo dziaugsmo neteikia, tiesiog skirtas uztikrintai nusigauti nuo A iki B. Kuro sanaudos apie 7-8l (vaziuoju puse mieste, puse autobahne, aisku ir dazniausiai greiciu didesniu nei 140). Salono izoliacija puse velnio, ilgose kelionese irgi visai patogus. Didziausias minusas-per silpnas variklis. Truputi traukti pradeda gal nuo 5 tukst apsuku. Ir tai tik truputi. Jei reikia staigiai aplenkti kazka-labai sunku. Tik tiek, kad tepalo neryja, kaip buvo modelio gamybos pradzioje. Per laika, per kuri vazineju, daugiausiai problemu kele kondicionierius-jau nupirktas su kiauru, reikejo keisti kondicionieriaus ausintuva, virinti vamzdelius, tuomet sugedo kompresorius-o dabar ir vel kiauras. Bet cia jau nuo senumo, turbut vel kazkur kiaura. 2 kartus keisti stabdziu diskai, nes pradedant vaziuoti ir su naujais, siek tiek pavazinejus, vel pradeda vibruoti. Taip pat keista variklio grandine, kelis kartus kaladeles(keiciant diskus), vienas rato guolis. Siaip kazkokiu rimtu gedimu nebuvo. Is esmes patikimas automobilis, bet daugiau tikrai nebepirkciau. Automobilis turi teikti ir kazkiek malonumo juo vaziuojant.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A4
2004 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-27
Audi A4 quattro 3l 171 kw 2006 m S-line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai traukiantis ir smagus auto. Malonumas važiuoti. Jokių problwmų trasoje ar lenkime. Puikiai traukia, žiemą slysti sunku, į apledijusį kalną įtrauksite nejusdami. Kokybiškas vidus. Išvaizdus.
Sportiniame variante kietokfa važiuoklė, kas logiška. Brangus tvarkymas. Sudėtingas priejimas tvarkant. Dažni elektronikos gedimai.
Puikus, itin kokybiškas tiek vidus tiek išorė. 3 l 171 kw v6 variklis labai gerai traukia ir vaziuoti smagu. Lenkime, trasoje... pavažiavus sunku persėst prie kito auto. Tačiau svarbu auto prižiūrėti, laiku spręsti problemas, bet tas tinka visiems. Tvarkymas reikalauja išlaidų, būdingi elektronikos gedimai. Siūlyčiau iš karto pakeisti grandines, įtempėjus. Trūkus, reikia keist visą variklį, puse auto vertės. Šiap brangus tvarkymas, sunkus priėjimas, perkant verčiau neinvestuoti visų lėšų, reikės tvarkymui ????. Pakankamai ekonomiškas vertinant, kad variklis 3l 171 kw. Kuro sanaudos vidutiniskai 10l. Vis dėl to auto galimybės atperka jo trūkumus. Svarbu prižiūrėti auto ir neabejoju jog puikiai tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda 6
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-27
2018 metų Mazda6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, priežiūros išlaidos, išvaizda, pakaba, komfortas, interjero dizainas, surinkimo kokybė, erdvus salonas
Garso izoliacija, kaina, multimedija, kuro sąnaudos, saugumas
Norėjau nusipirkti verslo klasės sedaną (prieš tai turėjau busą), su visais privalumais ir nedideliu biudžetu. Iš tikrųjų išvardinsiu visus pliusus ir minusus, ir papasakosiu kas ir kodėl. Nieko neslėpsiu. Taip pat rinkausi ir tarp korėjiečių. Optima ir Sonata. Vokiečiai ir Camry jau buvo virš biudžeto. Naudotų nežiūrėjau, tik naujas. Taigi. Dinamiškumas tikrai nudžiugino. 150 arklių, palyginti su korėjiečiais, yra kur kas geriau. Valdymas taip pat viršūnėje. Techninis aptarnavimas yra nebrangus. Dizainas, čia net nėra ką kalbėti. Ir viduje, ir išorėje, viskas tikrai gražu ir gerai, dar kad ir juoda spalva visur. Automobilis iš kart buvo su 19 colių ratlankiais, tamsi spalva, žemo profilio guma, tamsūs ir tonuoti stiklai yra super, LED šviesos prideda elegantiškumo. Net tie patys 19 - iniai volai su žieminėmis padangomis pridėjo prabangos, kas gali būti geriau? Draugai visi tvirtino vienu balsu, kad su 19 - inais ratais kratys ir bus kieta mašina. Ankščiu važinėju su 16-iniais ratais, labai kratė, net dantys barškėjo, bet su 19-iniais nustebau, minkšta, visus nelygumus sugeria ir nieko nesijaučia. Bet smūgiai, net ir maži, stipriai persiduoda. Pagavus didesnę duobę, gali kilti problemų. Susirinkime nerandu kažkokių trukumų. Mašina tikrai didelė. Todėl yra daug erdvės (gerai, tai verslo klasė), bet aukščio... hm.... 177 cm., manau, kad riba, su kepure jau ir lubas lieti. Visi aukštesni galva trins lubas arba teks nuleisti sėdynę žemiau.Greičių dėžė dirba sklandžiai. Aš specialiai ieškojau variklio be turbinos ir su automatine greičių dėže, klasika. Viskas kaip norėjau. Aš turėjau galimybę važiuoti per kaimo duobes, pravažiavau ir dugnu nieko nekabinau. Na ir 3 „lavonams“ tinkanti bagažinė man atrodo didelė. Galo nepasiekiu. Tai kaip tik man. Būtų geriau, jei pati bagažinė atsidarytų su stiklu, bet atsidaro tik pati bagažinė. Iš minusų. Žieminės padangos yra triukšmingos, girdimos salone. Gali būti geresnė vidaus triukšmo izoliacija. Kaina yra tikrai nepagrįsta. Ta pati Mazda, turinti daugiau privalumų ir geresnės komplektacijos, JAV, yra pigesnė. Nesuprantu, kodėl mano variantas nėra pigesnis? 2018 m. Automobilyje nėra Car Play! Mazda, ką jūs sau galvojate? Žinoma, išleido atnaujinimą, bet pardavėjai paprašė, kad už tai sumokėčiau. Manau, kad visi naujesni automobiliai jau turi baziniame variante. Laukiu nemokamo atnaujinimo. Kuro sąnaudos yra dokumentuose sumažintos. Nėra stebuklų iš tikrųjų. Mieste automobilis valgo 9-10 litrų. Labai švelniu režimu. Nežinau dėl kokios priežasties jie pridėjo funkciją i-stop, turbūt ji ir taupo kurą. Akivaizdu, kad inžinieriai buvo apsirūkę. Geriau būtų išmetę šią nesąmonę, kuri nuolat stabdo variklį ir įdėję ką nors naudingiau. Geriau jau galėjo baziniame variante pridėti pagalvę keliams. Tačiau visos sistemos, pvz., antiblokavimas, antipraslydimas, traukos kontrolė ir atstumo kontrolė yra.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Suzuki Baleno
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-26
Suzuki Baleno 2016 m., benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, erdvė viduje, aukštesnė sėdėsena, malonus vairavimas, lengvas parkavimasis, labai ekonomiškas.
Pigokas plastikas interjere, silpnoka garso izoliacija.
Pirktas Belgijoje iš dilerio, su 18 000 km. rida, be defektų, kvepiantis gamykla ir su garantija. Kol kas Lietuvoje jų nėra (nes neužsako), bet Europoje jau daugėja. Modelio gamyba atnaujinta po buvusios 10 metų pertraukos. Variklis 1,2 l., 66 kw. Automobilis lengvas, nesiekia 4 m. ilgio, bet viduje labai erdvus, matomumas geras į visas puses, puikus valdymas, patogios sėdynės, lengvas įsėdimas net aukštesniam žmogui. Šiaip daug kuom primena labiau žinomą Toyota Auris. Variklis labai tylus, greitai įšyla, mechaninė 5 pavarų greičių dėžė, su labai plačiu 5 pavaros greičio diapazonu (nuo 60- 190 km/h). Stebina įtin mažos kuro sąnaudos (mieste apie 5.3- 5.6 l/100 km, užmiestyje nuo 3.6 l/100 km, priklausomai nuo greičio). Šiais laikais labai aktuali CO2 emisija, kuri yra tik 98 g/km! Šviesos LED, xenon. Kol kas pravažiuota 3000 km, jokių gedimų, jokių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...45678910...329
Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt