Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-19
Bmw 550i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galia,isvaizda
Sanaudos,moraliskai pasenes vidus,per daug tokiu automobiliu gatvese
Vairuoju bmw 550i apie puse metu ir pasidalinsiu savo patirtimi,mano automobilis turi gamykliska m isores paketa kas ji padaro siek tiek iskirtesniu nuo kitu tokiu paciu automobiliu,nors ir jeigu jus nusiperkat si automobili be m-pack tai susideti ji nera sunku ir kaina jau nera tokia didele,mano automobilis turi sport pavaru deze ir sport vaziuokle,tai tikrai valdosi ir begejasi nuostabiai,sport vaziuokle kiek kietesne nei paprasta vaziuojant per duobes tas jauciasi,automobilio rida beveik 300tukstanciu kilometru tai jau odinis salonas kiek pavarges reiktu persidazyti,vairas dar labai gerai isilaikes,automobilio kebulas jau buvo dazytas pries mane,as pats daziau priekini bamperi nes buvo jau nemenkai apibraizytas,kuro valgo tikrai daug apie 18litru vidutiniskai vazinejant ne pensininko rezimu,su rimtesniais gedimais nesusiduriau,neveikai tik distronicas bet bmw meistrai sake kad cia ju liga ir reikia kalibruoti o ta daro tik krasta ir nera 100% kad veiks. Tepalai filtrai kas 10tukstanciu kilometru,nuvertejimas mazas nes automobiliu su tokiu varikliu vienetai aisku parduot ir sunku bus Jeigu patys nesigaudot automobiliuose paiimkit zmogu sumokesit koki 20eu ir apziures nuodugniai,dar nuvarykit i servisa kad kompa pajungtu ir vaziuokle prakratytu
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-18
Mercedes CLK 220 CDI 2007 - puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, išskirtinumas, komfortas, patikimumas ir dėl to sąlyginai nedideli eksploatacijos kaštai, geros kuro sąnaudos, kaip coupe tikrai praktiškas.
Berėmiai langai žiemos metu kartais prišala, linkę rasoti, kritulių daviklis valytuvams nėra labai protingas, galėtų būti gudresnis bagažinės atsidarymas, nes jei paliję ar pasnigę atidarant visad šiek tiek prilaša vidun, na bet čia priekabios smulkmenos.
Mercedes CLK - Coupe Leicht Kompakt. Tikrai kupė, bet kažin ar lengvas, nes vis tiek sveria 1,6 t ir nelabai kompaktiškas, nes realiai jis yra 10-12 cm ilgesnis už to meto C klasės sedanus ar universalus. Šiuo automobiliu važinėju jau 3 metus ir kol kas esu labai juo patenkintas. CLK 220 CDI, 110 kw, mechaninė pavarų dėžė, elegance kompektacija, 2007 metų „facelift“ modelis. Automobilio nepavadinčiau sportiniu, greičiau Gran Cruiseriu, pakaba nekieta, komfortabili. Labai elegantiška išvaizda, kiek apgauliga, nes nors automobilis atrodo žemas, bet prireikus galima ir ant bardiūro užlipti, atrodo kompaktiškas, bet gale pakankamai vietos tiek kojoms tiek galvai žmonėms iki 180cm ūgio, taip pat kaip kupė tikrai nemaža bagažinė, patogiai nusileidžia galinės sėdynės. Daug komforto, prabangos elementų: labai patogios odinės sėdynės, medžio apdailos centrinė konsolė („facelift“ privalumas), chromo elementai, automatiškai paduodami diržai, užsilenkiantys veidrodėliai, palydinčios šviesos, salone jokių pašalinių garsų, pigių barškančių plastmasių, nebloga standartinė audio sistema. Kiek apsunkintas vairas, bet taip šiam modeliui suderintas vairo stiprintuvas, galbūt kai kam trūkumas, bet man patinka, leidžia geriau jausti kelią. Išskirtinis bruožas yra visiškai nusileidžiantys tiek priekiniai, tiek galiniai langai, nelieka jokio rėmo, tad vasarą galima pajaust tarsi cabrio pojūčių. Nors galas varomas, tačiau dėl pravažumo žiemą problemų neturėjau, žinoma, daug kas priklauso nuo padangų. Automobilis iš Italijos, iškart dengiau antikorozine danga, tad su rūdimis problemų kol kas taip pat nėra. Variklis - klasika tapęs 2,2 litro variklis, 110 kw. Pradžioje buvo labai smagus, bet prie galios greit priprantama. 2,7 litro 5-cilindiai varikliai stovi tik ne „facelift“ modeliuose, tik 15 kw daugiau galios, kuri nelabai jaučiasi, o vibracijos bei garso žymiai daugiau ir atitinkamai didesnės kuro sąnaudos. Tad jei yra galimybė, siūlyčiau iškart dairytis į 3 litrų V6. Varikliai patikimi, atlaiko dideles ridas. Perkant buvo 255000 km, dabar jau tuoj peržengs 300000 km. Dirba sklandžiai, forsunkės kaip naujos, visur sausa, jokių pašalinių garsų. Kuro sąnaudos: gyvenu Vilniuje, šiltu metų laiku telpu į 7 l, žiemą 8 l/100km. Min rekordas - 4,5 l plente, max rekordas - 10,1 l didžiausiam kamšty, kokiam esu sedėjęs. CLK dizainas ir stilius kaip ir E klasės, bet jie gaminti ant C platformos, tad detalių kainos nėra kosminės. Bėdų gali kilti jeigu genda elektronika, tokiu atveju taisymas gali atsieiti, faceliftinių modelių detalės iškart brangesnės. Jau perkant reikėjo tvarkyti SRS, buvo sugedęs oro pagalvių keleivio sėdynės jutiklis (ši bėda jau ne pirmam turėtam MB, liga..), buvo ESP klaida, reikėjo keisti vairo susukimo kampo davikli. Na o tepalai, filtai ir pakabos tvarkymas neišvengiami darbai kiekvienam automobiliui. 2016 m. mokėjau 5400e. Dabar 2019 m. pažiūrėjau skelbimus, facelift modeliai prasideda nuo 4500e, tad toks nuvertėjimas. Jei norisi aštresnių posūkių, kietesnės pakabos ir rankinio stabdžio po ranka - siūlyčiau bmw 3 seriją, bet irgi, e46 coupe gerokai atsilieka dizainu, o e92 buvo visai kitoje kainų kategorijoje. Daug, labai DAUG LAVONŲ, prieš įsigyjant dabartinį automobilį išbandžiau 6 kitus CLK ir teko labai nusivilti, tragiški, tad pirkite atsargiai, nepagailėkit pasitikrinti servise. Taip pat, jei yra galimybė, siūlyčiau „facelift“ modelius nuo 2005 metų, žymiai malonesni auto. Ir žinoma, jei leidžia kišenė, 3 l V6 varikliai, būtų tikrai smagiau.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan X-Trail
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-18
2005/100kw/xenon/oda - solidus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pravažumas, patikimumas, talpumas, galia
Komfortas, garso izoliacija, parkavimasis
Visų pirma tai automobilis išties patikimai tarnauja. Per pusantrų metų, apie 30k nuvažiuota. Tepalai kas 10k ir keletas einamų važiuoklės dalių pakeista. Detalių kainos nėra didelės. Eksterjeras man ir žmonai labai patinka. Gerai žiūrisi su originaliais 17ratais ir lanku priekyje. Viduje odines, elektrinės sedynės. Prietisų skydelis patogus naudoti. Nors iš navigacijos televizoriuko naudos kaip iš ožio pieno. Bet iš esmės neturiu kuo skųstis. Užvedus garso izoliacijos atrodo kad nėra. Variklio garsas mano ausiai nemalonus bet čia susigyvenama. Labai talpus viduje, sėdynės išsilanksto į visišką plokštumą. Didžiulis stoglangis super! Automobilis tempia tikrai žvaliai, nelabai ir jaučiasi jei kokia tona prikabinta ir reikia važinėti nelygiu keliu. Deklaruojama masė berods 2tonos kas yra daugiausia iš šio segmento automobilių. 4wd - auto režimas visada įjungtas žiemą. Didelis skirtumas nei 2wd. Norit tikėti norit ne bet tai pravažus automobilis. Medžioju, žvejoju ir labai retu atveju atsiduriu kažkur, kur ikstreilas nebegali testi kelionės. Bendravus su mechanikais užsimenama tik apie silpnas šakes, mėgsta nupūti, ir važiuoklę, bet čia gal jau nuo dalių kokybės. Restauruoju ką įmanoma. Man tai puikus automobilis: ekonomiškas trasoje ir pakankamai pravažus. Eksplotavimo kaštai nedideli. Komfortas - šiaip sau.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Golf Plus
2003 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-18
1.9 77KW automatas 2006m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pagal savo dydi labai talpus, nes stumdosi visos galines sedynes. Vairuotojo sedyne aukstai pasikelia. Automatas maloniai jungia begius. Traukos su situ varikliu sociai, trasoje laisvai laiko 140-150 ir su autopilotu nesijaucia i kalna kazkokio letejimo.
Galetu buti geresne garso izoliacija,bet ji vis tiek geresne nei kokiam Toyota Prius.Vidines granatos ne stiprioji sitos masinos vieta, todel jei teks keisti (pastebesite vairo drebejima), butinai dekite brangiausias-geriausias, kad nereiketu po men. vel
Puikus automobilis uz savo kaina, visokiem Toyota Prius, Opel Zafira, Mersiukam A klases ner ko lygintis. Nuvertejimas LABAI nedidelis, per 2 metus kai pirkau praktiskai nepakito kaina. Turbut pirma masina kuria turi kurios kaina taip laikosi. Tiesa, verta paminet, kad cia apie automata. Mechanes greiciau nuverteja. Tiesa automatine nera labai ekonomiska, mieste nedideliais atstumais judriai vaziuojant ir dar kokia kondiske uzsimetus tai drasiai pasiima 9L dyzelio. Trasoje nepakrauta kazkas apie 6L-6.5L su kondiske, be 5.5-6 TIK automata pirkti. Jie brangesni, bet mechanines pedalai nera labai patogus, taip kad vargins mieste. Jei yra lengvas drebejimas vairo - greiciausiai vidines granatos bus i pabaiga. Abieju keitimas su darbais kazkas iki 200eur, pigiausiu nedeti jokiu budu. Pasiziuret virs amortizatoriu ar atramines gumos nesuplysusios: jei taip - greiciausiai bus ir amortizatoriai i pabaiga ir daugiau elementu pakabos pasideveje, pakabos remontas nera baisiai pigus bent jau Vilniuj. Pati masina jei pakaboj viskas tvarkoj tikrai pakankamai standi ir maloniai valdosi, neturi linguot net per duobes vaziuojant. Pasiziuret aisku kaip ir visus dyzelius, kad nemestu dumo spustelejus. Siulau privengti benzininiu 1.4 varikliu, labai problematiski ir brangus remontas, realiai 1.9 77kw dyzeliniai patikimiausi. 2.0L irgi neblogi, bet kaprizingesni, o traukos neka daugiau. pasiziurekit dugna jei Lietuvoj perkat, daug supuveliu, pats pirkdamas apziurejau gal 6 golf pliusus ir visi stipriai aprudije buvo, teko is Olandijos parsivaryt. O siaip jei neuzmusta rast, tikrai verta savo kainos masinyte. Patogi tiek mieste, tiek trasoje. 4 zmones gali vaziuot kaip ponai joje, atslinkus sedynes galines realiai net kojas gales issitiesti kaip priekyje sededami. Viduje tikrai erdvu, jausmas lyg mazame vienaturyje, bet masina pakankamai nedidele, ner sunku rast parkintis vietos.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Auris
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-17
Toyota Auris 1,8 mechankė 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, degalų sąnaudos, išvaizda, priežiūros išlaidos, valdymas, patikimumas, dinamika
nėra
Myniau su ja 1,4 metų. Per šį laiką, numyniau apie 40 tūkst. Km. Sumontavau dujas, tai mano pirmasis automobilis su dujomis. Ir variklis gerai tinka dujoms, dėl gero suspaudimo laipsnio ir gero tepalo siurblio, variklio alyva visada yra švari. Labai patinka salono interjeras. Aš ne atsitiktinai pirkau Toyota, nes Ieškojau derinio: patikimumo ir geros išvaizdos. Bet dar vienas privalumas yra šio automobilio - Sport komplektacija - raudonos linijos salone, iš gamyklos - duslintuvas su vidutiniškai sportiniu garsu. Pati mašina yra gana aštri, ypatingai variklis atgyja nuo 3,5 iki 6,5 tūkst. sūkių. Su 6-ių bėgių mechaninei pavarų dėže neišpasakytas malonumas važiuoti, ypač greitkelyje. Didmiestyje tai, žinoma, yra minusas mechaninė pavarų dėžė, todėl pardaviau šį automobilį, nes mano darbas yra susijęs su vairavimu ir labai pavargstu visą dieną junginėti pavaras ir spaudyti sankabą. Automobilio dinamika yra gera, 10 sekundžių iki 100 km.h mano matavimų metu, o maksimalus greitis 200 km / h įsibėgėja tiesiu keliu. Dėl svirtelinės pakabos ir mažo svorio centro automobilis labai gerai valdosi, gerai stovi ant kelio, net ir persirikiuojant ar važiuojant maksimaliu greičiu. Padangos ant jo buvo 16/205/55; Taip pat turėjau ir siauresnes R15 / 195/60, bet supratau, kad su r16 yra saugiau, nes ratai platesni - geresnis stabdymas ir stabilumas kelyje. Eksploatacijos metu nieks negedo, bet čia ir nelabai yra kam gesti, mechaninę pavarų dėžė, patikima kaip Kalašnikovas, variklis yra toks pat patikimas; grandinė laiko apie 200 tūkst. km, net gi sako, kad laiko iki 300 tūkst., pakaba irgi gera. Jei kas nors nori pirkti su automatine dėže, iš esmės, galima pirkti, bet aš nusipirkau su mechanine dėže, nes ji yra patikimesnė. Tik tokiu atveju galite pasiimti automatą - jei dažniausiai važinėjate po miestą. Pakaba yra subalansuota, o ne kieta ir ne per minkšta. Apie degalų sąnaudas: 8 litrai trasoje jei važiuoju normaliai, jūs, žinoma, galite sutilpti į 6,5 - 7, jei ramiai važiuosite. 8,5 - 9,5 - 11-12 mieste, priklausomai nuo sezono ir vairavimo stiliaus bei eismo kamščių. Apskritai, automobilis yra gana geras. Nepakankama garso izoliacija, garsas sklinda daugiausia iš ratų. Bet gana gera gamyklinė garso aparatūra, multimedija su galinio vaizdo kamera. Jei pirkčiau tokį automobilį miestui, tai pirkčiau automatą.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Captur
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-17
Renault Capture 1,6 variatorius 2016m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, dizainas, pakaba, erdvumas, patikimumas
Dinamika, komfortas, transmisija, triukšmo izoliavimas, surinkimo kokybė
Niekada nerašau tokių išsamių atsiliepimų, bet kadangi mašina yra nuo nulio mano rankose, nusprendžiau parašyti, nes Yra ką pasakyti (2 metų intensyvaus naujo automobilio eksploatavimo, 64 000 km. Rida). Tikiuosi, kad atsiliepimas bus naudingas vairuotojams, kurie galvoja pirkti Kaptūrą. Pasirinkau su priekiniais varomais ratais maksimalios komplektacijos Style su 1,6 varikliu ir x-tronic variatoriumi. Dabar (2019 m. gegužės mėn. vidurys) 65 000 km kilometražas. Apskritai, automobilis tinka man. Ne blogai atlieka ekonomiško negreito judėjimo funkcijas su pakankamu komfortu (išskyrus sėdynes, kaip paaiškėjo). Visos savybės yra vidutinio, neblogo lygio (nei mažai, bet ir nedaug). Dabar išsamiau ir iš eilės:  1 - Variklis. 1,6 litrų (Nissan) nėra triukšmingas, įprastas atmosferinis. Sąnaudos užmiestyje 5.7-7-8.5 l. / 100 km. (vidutinis greitis atitinkamai 80-110-140 km / h). Sąnaudos mieste 8-12-16 l. / 100 km. (vidutinis greitis atitinkamai 60–15–5 km / h). Paprastai pas man gaunasi sąnaudos 7, o mieste - 12 (sąnaudų duomenys paimti iš borto kompiuterio). Tai gana neblogai. Variklis traukia neblogai, bet normaliai paspausti su 1,6 litro nelabai išeina. Kad tepalai dingsta, nepastebėjau. Užsikuria prie -30 be problemų su automatiniu režimu (nepajungus jokio naktinio pašildymo)  2 - Variatorius. Veikia minkštai ir sklandžiai, iš vietos šiek tiek smarkokai rauna (reikia priprasti). Variatoriaus suderinamumas su varikliu yra gana neblogas. Tikras malonumas lenkti autostradoje: spaudi gazą iki dugno ir automobilis tolygiai ir gana staigiai greitėja. Yra 6 bėgiai pseudo rankiniu rėžimu (galima pažaisti „ale perjungi bėgius“) ir 8 - automatiniu režimu (bėgių persijungimas yra vos jaučiamas). Turbūt visą tai dėl taupymo. Daugiau informacijos apie tai pilna internete. Be to, variatoriai garsėja savo neilgaamžiškumu (100-120 tūkst. ir reikia keisti), todėl su variatoriumi reikia elgtis kuo švelniau (staigūs judesiai ir staigūs sustojimai yra nerkomenduojami, taip pat negalima prasikasti). Ir čia kyla klausimas dėl skysčio pakeitimo, bet manual'e nieko nėra apie tai. Mano 65 000 km. nuvažiavo be problemų.  3 - Pakaba. Kieta. Bet manau, kad tai geriau nei minkšta. Trasoje stovi gerai, posūkiuose laikosi taip pat gerai. Valdymas yra visai neblogas (geriau nei Hyundai Elantra sedanas). Pravažiavus 40 000 teko daryti ratų suvedimą: kairysis ratas normaliai, dešinys - šiek tiek nukrypęs apie 1 laipsnį. Be to, pravažiavus apie 30 000, priekinius atraminius stabilizatoriaus pakeitė pagal garantiją.  4 - Salonas. Dydis, kaip ir įprastame sedane. Vietos nėra daug, tačiau 4 žmonės telpa normaliai. Pats esu (182 cm ūgio) ir telpu be jokių problemų, dar yra vietos kojoms už manęs. Bagažinė yra gana erdvi (beje, ji yra didesnė nei su visais varomais ratais). Kartą turėjau pervežti 2 m aukščio spintą ir 0,6 m pločio ir 0,4 m gylio. Užlenkiau galines sėdynes, įkišau spintą ir uždariau bagažinę ir nuvažiavau. Keleivio sėdynė turėjo būti stipriai pastumta į priekį, keleiviui buvo nepatogu sėdėti, tačiau užduotis buvo įvykdyta: vairuotojas, keleivis ir spinta nukeliavo iš taško A į tašką B, nesamdant jokio sunkvežimio.  5 - Matomumas yra prastokas. Priekiniai balkiai yra labai platūs. Kartais posūkiuose, kad geriau matytųsi, tenka dirbti visu kūnu ir galva).  6 - Klimato kontrolė veikia normaliai (1 laipsnio žingsniu, daugiau ar mažiau). Tik žiemą, ilgą laiką dirbant automatiniu režimu, kojos pradeda degti, nes visas oro srautas yra į kojas. Vasarą skundų nėra. Tik dar nepatinka, kad automatiniu režimu, kai temperatūra viršija 0, oro kondicionierius yra priverstinai įjungtas. Jei išjungi oro kondicionierių, automatinis režimas išsijungia. Bet kodėl veikia oro kondicionierius (oras džiūsta ir 1,6 variklis praranda galią), kai lauke yra 5-10 laipsnių? Gal visiškai įmanoma atvėsti saloną oru iš lauko?  7 - Garso izoliacija - normali. Renault Megane 2 tikrai buvo geresnė (keletą mėnesių teko pavažinėt šiuo automobiliu), tačiau 100 km / h greičiu, visai įmanoma tyliai kalbėti ir girdėti vienas kitą. Plastikas yra kietas ir kartais šiek tiek girgžda. Na, man pasitaikė tokia komplektacija, kad kairiųjų galinių durų plastikas truputį barška (kai muzika groja garsiai).  8 - Kėbulas. Greitai išsiterlioja. Iš po priekinių ratų purvas iš karto aptaško durų rankenas, galinio vaizdo veidrodžius ir stiklą. Arba tenka važiuoti purvinam arba reikia nuolat nuvalyti. Rūdžių nematyti niekur (net ir ant kapoto akmenukų įdaužose), matyt, metalas yra cinkuotas. Durys sunkiau užsidaro, žiemą nei vasarą.  9 - Magnetola veikia gerai, muzika groja ir telefono pokalbiai veikia per Bluetooth, kamera irgi veikia. Užvedus automobilį, tenka ilgai laukti kol užsikraus magnetola. Žiemą, esant žemesnei nei -25 ° C temperatūrai, ji visai neįsijungia -))). Įsijungia vėliau, kai salonas įšyla.  10 - Ergonomika ... keista ir nepatogi (man asmeniškai). Jei kruizo kontrolė ir eko režimas nenaudojami kurį laiką, tuos mygtukus galima pamiršti, nes dėl kažkokios priežasties jie yra po rankiniu stabdžiu -). Man asmeniškai didžiausia problema yra nepatogios sėdynės (minkštos, be jokių atramų) ir nėra vairo reguliavimo į save ir nuo savęs. Su mano 182 mm ūgiu dažnai važiuojant keliones po kelias valandas, po pusės valandos vairavimo paskausta ir nugarą ir rankas pakerta.  11 - Aptarnavimo išlaidos. Per 64 000 km. niekas nesugedo, išskyrus suplanuotą aptarnavimą.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Amarok
2009 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-17
VW Amarok 2.0 D 4WD 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, prošvaista, talpumas, stabilumas dideliu greičiu
Ąžuolo apdaila, mažoka papildomų funkcijų, bagažinė visada yra lauke (už papildomus pinigus galima nusipirkti dangtį).
Žmonėms patinka automobiliai - pikapai ne todėl, kad jie yra dideli ir pretenzingi, bet todėl, kad jie dažniausiai yra pagaminti paprastai ir kokybiškai. Tokiems automobiliams reklama nereikalinga, taip pat kaip ir techniniai "navarotai", bei įvairios marketingo gudrybės. Automobilis yra pagamintas tikrų bekelės mėgėjų, tinkamas bet kokiai bekelei. Lietuvoje pikapus retai kada naudoja pagal paskirtį. Savaitgalį man pasisekė - patyriau visus privalumus ir beveik neradau trūkumų su Volkswagen Amarok. Dabar papasakosiu iš ko visą tai padaryta. Norint gauti gerą automobilį, reikia paimti masyvų rėmą su tiltais ir spyruoklėmis, uždėti ant jo gražų kėbulą, uždėti sėdynes ir vairą, įdėti dviejų litrų turbo dyzelinį variklį po gaubtu ir aprūpinti jį visaverte keturių ratų pavara, su geromis blokiruotėmis. Volkswagen Group tai pavyko! Klasikinis Volkswagen visureigio dizainas sukuria verslininką iš šio žiauraus ir griežto sunkvežimio. Apskritai šis automobilis yra pozicionuojamas kaip komercinis. Su juo galima vežti iki tonos krovinių. Jis tinka tiek privatiems asmenims, verslininkams, tiek įprastam judėjimui mieste! Penkių vietų salonas apgalvotas iki pačių smulkiausių detalių: galinę sėdynių eilę galima sulankstyti, kur galima krauti didelius krovinius. „Volkswagen“ inžinieriai nusprendė šiek tiek apriboti šio automobilio galią. Po gaubtu jis turi 2 litrų turbininį variklį, turintį 138 arklio galias ir puikų 420 Nm sukimo momentą, kartu su 8 pavarų DSG greičių dėže, išspaudžia maksimumą. Ant kelio, puikiai įsibėgėja, labai dinamiškai persirikiuoja ir laikosi ant kelio gerai. Galinės dalies nenešioja į šonus, kaip, kad kitus. Galiu tvirtai sakyti, kad inžinieriai sugebėjo sukurti puikų sunkvežimį ant rėmo, su nuostabiu stabilumu. Kaip jie tai padarė, aš neįsivaizduoju! Be to, kad miesto sąlygomis jis yra puikus, nusprendžiau patikrinti ir bekelės sąlygomis. Atvirai kalbant, aš nesitikėjau tokių rezultatų. Ant gilaus ir minkšto smėlio užlipo į kalną ir nusileido be priekaištų. Dėl aukštos prošvaistos Amarok gali įveikti iki 500 mm aukščio provėžas, be to, jis nesunkiai įveikia 100% (45 °) nuolydį, su vienos tonos kroviniu. Apie apdailos medžiagas ir interjerą - viskas atrodo labai asketiškai. Durų vidinės kišenės yra apsiūti pamušalu, o ąžuolo plastikas, kuris atrodo prabangiai, puikiai dera į bendrą automobilio dizainą. Kas mane nustebino dar daugiau, tai buvo trys 12 voltų lizdai. Ypač patogu navigacijai arba vaizdo registratoriui. Visa kita įprastas Volkswagen stilius - patogu, harmoninga ir prabangu! Yra trys komplektacijos Amarok - Base, Highline ir Trendline. Pirmasis neturi specialios papildomos įrangos (rankiniai langai ir tt). „Highline“ versijoje siūlomi elektropaketai, oro kondicionieriai, rūko žibintai ir garso sistema, taip pat chromuoti veidrodžiai, dažytos ratų arkos ir lengvo lydinio ratlankiai. Papildomai įsigytas - lankas, laipteliai, plastikiniai dangteliai ir daug daugiau. Šis automobilis tinka visiems - jis yra universalus. Taip pat galima parsivežti briedį iš medžioklės, medines paletes iš parduotuvės ar fortepijoną į sodą. Kartu su savo charakteristikomis darbininko - pikapo jis vis dar turi švelnią ir malonią išvaizdą. Kiekvienas gali pasirinkti ką darys su juo!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai Elantra
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-15
Hyunday Elantra 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos, valdymas, patogumas
Techninės priežiūros išlaidos, pravažumas
Nėra prasmės rašyti apie tai, kaip neradau sau vietos renkantis automobilį ir ką iš esmės turėjau anksčiau - pasakoti tikslo nėra, ir to nereikia. Dabar prie reikalo. Internete pamačiau tiek neigiamų atsiliepimų apie G4KD variklius, kad supratau... turiu jį pirkti! Ne, iš tikrųjų ... žiūriu... tikriausiai nėra nė vieno variklio, apie kurį nebūtų išpilta daug šūdų! Bet tai nėra problema... du draugai turi tokius variklius... vienas trejus metus važiuoja, kitas truputį ilgiau ir dar... mano giminaitis dirba mechaniku oficialiame atstovų servise ir, paklaustas apie vagonus negyvų dviejų litrų variklius, neprisiminę nė vieno. Taip, taip, taip... taip, žinoma... kas nors sakys, kad skiedžia... Galiausiai nusipirkau dviejų litrų varikliu ir mechanine greičių dėže, maksimalios komplektacijos. Dabar, kai rašau šią apžvalgą, esu pravažiavęs 13 000 km. Mašina man patiko iš karto. viskas ko reikia, veikia tiksliai taip, kaip planuota, o žiemą salonas labai greitai sušyla, vasarą greitai atvėsina - klimato kontrolė veikia puikiai! Važiuojant lygiu paviršium, salone tylu ir ramu. Kaip važiuoja? Kai pripranti prie šešių pavarų greičių dėžės, aplenkti tampa paprasta tiek trasoje, tiek važiuojant į įkalnę. Vienintelis dalykas, dėl kurio gailiuosi, tai, kad aš nepirkau su automatine greičių dėže. Taip atsitiko, kad vasarą važiavau į pietus ir ne kartą teko patekti į eismo spūstį.... trumpai tariant, atsibodo junginėti bėgius ir koja vos nenulūžo! Taip, kad, brangūs skaitytojai, jei pirksite, tai pirkite automatą... tada paminėsite mane geru žodžiu! Garso izoliacijos visai nėra. VISIŠKAI! Pats išardžiau visą mašiną nuo pradžios iki galo ir perklijavau viską specialia danga, apsaugančia nuo triukšmo.. Vasarinės, bazinės padangos turbūt iš metalo ir medžio mišinio, nes ūžia baisiai! Tikriausiai, uždėjus minkštas padangas, butų kažkiek geriau. Dabar apie sąnaudas. Vidutinės sąnaudos nuo pat pirkimo pavasaris-ruduo 6,9 ... 7,0 žiemą apie 9,0. Apskritai, nepastebėjau jokių konstruktyvių trūkumų, na gerai... dažai žinoma... tai nekažką! Garso sistema.. skamba pusėtinai, o jei esate neišrankus, tai šis automobilis gana neblogas
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Kodiaq
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-15
Skoda Kodiaq 2 ltr 2018 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įspūdingas salono ir bagažinės dydis, sėdynės aukštiems žmonėms! Ilga sėdynių pagalvėlė!, LED optika, dinamika, muzika!
Bijau dėl DSG, genda hidrotransformatoriai, o remontas nepigus
Automobilio pakeitimas dėl šeimos padidėjimo. Persėdau iš Lexus GX 2005. (Labai kietas automobilis! Buvo gaila parduoti. Tačiau korozija pateko ant numerio rėmo, o dar ir išlaikymo kaštai didoki. Plius, atsirado butas keitimui su papildoma priemoka - tarp kit ko pinigų turėjau) pardavęs Lexus, kurį laiką važinėjau su Octavia 1.4 (negaliu nieko blogo pasakyti apie automobilį. Žinoma, kad mažoka prošvaista ... Ir greičių dėžė DSG kažkaip keistai barškėjo, bet važiavimui netrukdė) Rinkausi iš: Rav4, Explorer, CX-5, Haval? :), Geely Atlas, Teramont. Mano ūgis - 195 cm . Norėjosi, kad vaikas sėdėdamas kėdutėje už manęs, jaustųsi patogiai. Su Rav4, viskas yra aišku - geras, panašu, kad tinkamas kompromisas. Labiausiai tikėtina, kad jį ir būčiau paėmęs, jei ne... norėjau su automatine greičių dėže. Ir, žinoma, už manęs nėra pakankamai vietos! Bagažinės beveik nėra! Galų gale vis tiek labai norėjau pirkti Rav4, bet dyzeliną ... tėtis. Explorer yra įdomus automobilis. V6. Automatinis Daug vietų. Bet kažkodėl jis man nepatiko. Važiuojant nėra, kur kairės kojos pasidėti, kai nenaudoji jos. Ford - ne! Na, kaina yra per didelė. Nors bagažinė yra! CX-5 - gražus. Žmonai patiko išvaizda. Bet vairavimo charakteristikos (grynai mano nuomonė) ne kažkas! Pravažiavau bandomąjį važiavimą ir išėjau... Haval H9 - gerai ... nu už tokius pinigus, per daug netikrumo. Apžiūrėjau jį vien tik dėl to, kad apžiūrėčiau! Nors Kinija pasiekė gerą lygį, tačiau iki šiol smegenys neleidžia jos pirkti. Yra bagažinė. Gili + bagažinės nėra! Įdomus prikimštas automobilis. Gerai važiuoja. Garso izoliacija yra gera! Kaina yra gera !!! Teramontas - salono dydis - puikus. Bet bukas automobilis. Be dydžio, neradau jokių privalumų, kurie tiktų man. Ir kaina yra didelė! Bet bagažinė! :) Jau galvojau pirkti Rav4. Bet žmona ir aš pravažiuodami Skoda saloną, nusprendėme užeiti. Atsisėdau prie vairo - viskas yra gerai ... mygtukai ... lemputės ... Bet tada atsisėdau už savęs! Čia yra klasė! Daug vietos! Ir net gi bagažinėje! Galų gale viskas greitai apsivertė Kodiak naudai. Komplektacija Style. Balta ant šviesios odos. daugybė papildomų dalykų jau buvo ... slenksčiai, šeimos paketas, asistentų paketas. Žieminės padangos ir daug smulkių dalykėlių. Kaina šiek tiek didesnė nei Rav4. Techniškas automobilis. Viskas yra po ranka (skirtingai nuo japonų, mano mėgstamiausių). Dinamika - puikiai tinka savo klasei (2 ltr, 179 A.G) Geresnis nei Rav4 ir CX5. Manau, kad taip yra dėl DSG. Žinoma, DSG gąsdina. Girdėjau apie šias dėžes. Tačiau turėjau Octavia, kuri buvo nuvažiavus 75 tūkst. kilometrų. Dar pamatysiu, kaip ji elgsis toliau. Garantija yra. O ir be garantijos remontas nekainuoja kosminių pinigų. Garso sistema Conton! Man patinka! Net dar geriau nei Levinsonas Lexus'e. Pakaba, žinoma yra ne Lexus!) Ant žvyrkelio - važiuoti nėra taip malonu. Asfaltas - nesvarbu, kaip ir kur važiuoji ... Salone yra tylu. Gana aktyviai važiuojant miestu, tachometras nepakyla daugiau nei 3t. Kol nauja - dar nebandžiau degint padangų. Bet manau, kad to ir nereikia - pakanka! Tikriausiai gerai, kad paėmiau 2 ltr! Nors vėl gi - Lexus daug įdomiau važiuoja. Bet sąnaudos Lexus'o,buvo vidutiniškai 27. Skodoje sąnaudos - iki 13 l/100 km. Apie įdomius dalykėlius - Skėtukai ant durų! Manau, kam jie reikalingi, bet smagus dalykėlis. Žibintuvėlis bagažinėje, kurį galite išsitraukti ir pasišviesti kažką! Na ... nu nėra būtinas, bet patogus dalykėlis! Butelio laikikliais porankyje, išsikišusios liejimo dalys - kaip paaiškino: „Vairuotojas turi kažkaip atidaryti butelį viena ranka - įdėkite jį, spauskite ir pasukite - butelio kraštai prispausti - butelis nesisuka! Klasė! Malonu! kam to! galinių durų tinklai vaikams yra labai patrauklūs! Įdomu, kaip greitai jie pasieks šiuos tinklus ir nuplėš! Na, pamatysiu! Galinės galvos atramos su nusileidžiančiais šonai leidžia, suaugusiam žmogui ramiai miegoti, o galva nelaksto į visas puses! Vaikų galinių durų užraktas aktyvuojamas iš vairuotojo durų -. KLASĖ !!! Yra dar daugybė malonių dalykėlių. Kai prisiminsiu, dar parašysiu Galų gale - norėčiau rekomenduoti tiems, kurie žvalgosi Rav4 - pažiūrėkite kodiaką.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chevrolet Aveo
2011 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-15
Chevrolet Aveo 1,6 115 kw 2012m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, išvaizda, valdymas, sustabdymas
Patikimumas, priežiūros išlaidos, dinamika, degalų sąnaudos
Šį automobilį nupirkau beveik spontaniškai. Eilinio Solario ar Polo pirkti nenorėjau. Bandysiu parašyti sąžiningą ir gerą apžvalgą. 2012 m jau ėjo į pabaigą. Su pirmu automobiliu papuoliau į avariją ir stipriai sudaužiau. Tai buvo Golf 4. Kaip pradžiai šis Golfukas tiko kuo puikiausiai. Bet po to, kai jį sudaužiau, nusprendžiau pasiimti paskolą ir nusipirkti naują automobilį iš salono. Kodėl aš taip nusprendžiau, net ir nežinau. Po šios patirties, supratau, kad daugiau niekada nepirksiu naujo automobilio iš salono tikrai, dėl dviejų priežasčių: per brangu ir automobilio detalių kainos yra abejotinai didelės. Na, gerai .... Apie automobilį. Išvaizda: Iš karto patiko automobilio veidas, priekiniai žibintai, mažas gaubtas, jis atrodo labiau kaip snapas, jo iš vis galima sakyti nesimato. Tačiau tai yra daugiau privalumas, pavyzdžiui, eismo spūstyse daug lengviau manevruoti, taip pat priparkuoti. Labai patiko, platūs slenksčiai, atrodo, kad avarijos metu (ugh, ugh, ugh) automobilis nesubyrės kaip kortų namelis. Geras buferis su geru ir storu plastiku. Neįprastos užpakalinės lempos ir sukeltas užpakalis. Apskritai, kėbulu esu labai patenkintas, atrodo puikiai. Ypač, kai buvo naujas, man tikrai patiko viskas. Kėbulas, net ir po didelių įbrėžimų, nepradeda rūdyti, Turbūt dėl geležies galvanizavimo, kaip ir Opel tas pats lygis. Tuo jie iš esmės ir pasižymi. Salonas: Viena iš priežasčių, kodėl pasirinkau AVEO, yra salonas, patogios sėdynės su šonine atrama, ilgais atstumais, nugara ir 5-asis taškas nepavargsta, labai patogu šiame automobilyje. Automobilis buvo patikrintas daugelyje tolimų kelionių Kaunas - Madridas, Kaunas - Kiejevas, taip pat mano didžiausia kelionė buvo Kaunas - Tbilisis. Netgi kelias naktis praleidau automobilyje, viena pagalvė po juosmeniu, kita pagalvė po galva ir antklodė ant viršaus, gana patogiai permiegojau. Ir užpakalinė sėdynė buvo patikrinta daug kartų :) Jei suprantate, žinoma :) Dėl apmušalų, viskas taip pat yra gerai, geri plastikai, bet šiek tiek blogesni nei dyzeliniuose automobiliuose patvarumo ir surinkimo atžvilgiu. Visų rūšių kišenės, man tikrai patiko garso sistema, ypač, kad yra AUX jungtis ir Bluetooth, įjungėte telefoną ir bet kokią muziką galimą leisti. Yra vienas minusas, tai yra padengti paviršiai dekoratyviniu chromu, po 6 eksploatacijos metų, jis tiesiog nusilupo, ypač nuo dažniausiai naudojamų daiktų, pavarų svirties rankenėlės ir garsumo valdymo. Plastikas nebarškėjo ir nebuvo girdėti kažkokių girgždesių per visą naudojimo laiką. Pakaba: Pakaba, kieta, bet saikingai. Surinkta gerai, stabili, per šešis naudojimo metus, nuvažiavau 140.000 km, pakeičiau tik priekinį stabilizatorių. Bet pagrindinė šio automobilio liga, tai yra galiniai amortizatoriai, palaipsniui pradėjo leisti tepalą, palei 100 k, juos pakeičiau į Koyab. Daugiau su važiuokle per visą likusį laiką neturėjau jokių problemų, nors aš daug keliauju ir daug leidžiu laiko šiame automobilyje. Turbūt daugiausiai sulošė, kad gerai pažįstu miesto kelius ir visas duobes apvažiuodavau. Iš miesto taip pat išvažiuodavau be problemų, grybaut, į sodą ir šiaip daug nuvažiuodavau kaimo keliu. Gal važiuokle mažai gedo dėl to, kad aš saugojau. Stabdžiai: nors tai 1,6 varikliukas, bet jį buvo galima pavaikyti. Tačiau svarbiausia buvo suprasti, kad tokiems dalykams reikia didesnio skersmens ratų ir gerų padangų. Vasara 205/55/16 Hankook V12 Evo K110 Žiema 195/65/15 Marchal KW21 Žiemą (su bazinėmis) padangomis lakstyti nebuvo saugu, nes dėl tokio padangų profilio automobilis prasikasdavo, o staigiai stabdant užnešdavo. Taip pat 15 colių ratais ne visada buvo įmanoma laiku sustabdyti. 3-čiais metais uždėjau perforuotus stabdžių diskus. Stabdžių kaladėlės visada arba Brembo arba TRW. Stabdžiai buvo puikūs. Su gerais stabdžiais ir padangomis buvo galima palakstyti. Greičių dėžė: Nėra nieko ypatingo ką galėčiau pasakyti, per visą laiką nei karto nekeičiau tepalo, pavaros visada jungėsi gerai, viskas veikė tinkamai ir gerai. Variklis: Čia viskas nėra taip jau sklandu, didelės sąnaudos, mane neramino, važiuojant dinamiškai 12-14 litrų šimtui Km buvo norma, o ką? Juk ten stovi Opel ecotec'as, variklis dirba labai aukštais sūkiais, norite greitai judėti, reikia sukti variklį iki 4500–5000 tūkst. Iš esmės, kol buvo garantijos, viskas buvo gerai, vienintelis dalykas 9000 tūkst. važiuojant, termostatas mirė ant kelio, bet nuvažiavau kur reikia. Po trejų metų radiatorius pradėjo leisti, tai yra taip pat dažna šio variklio problema. Tai prasideda nuo to, kad antifrizo bake atsiranda alyvos plėvelė. Geriau netempti iki paskutinio. Rudenį numirė uždegimo ritė. Be radiatoriaus, termostato ir uždegimo daugiau jokių problemų nebuvo. IŠVADA: Automobilis nėra vertas tų pinigų,kur sumokėjau tik dėl to, kad jis yra gražios išvaizdos tuštukas, neturi jis jokio sielos, variklis turi būti visą laiką aukštais sūkiais, variklio darbo diapazonas yra mažas, greitai priprantama prie automobilio. Atsarginių dalių didelė kaina. Benzino sąnaudos yra didelės. Mašina gali būti naudojama tik kaip išeiginė. Bet koks senas automobilis yra pigesnis, taip pat ir remontas yra daug pigesnis. Pardaviau ir nusipirkau Honda Civic 4d 2007 1.8 Japoną Dangus ir žemė, viskas. Dinamika, sąnaudos, salonas, priežiūros išlaidos. Neapsigaukite gražios išvaizdos, rinkitės išbandytus automobilius, kurie suteiks jums daug daugiau malonumo vairuojant. Automobilis yra mūsų gyvenimo draugas. Pasirinkite jį su siela.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo S40
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-14
S40 Benzas 2.4 automatas Amerikonas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas(kaip kam),elektrine dalis neknisa proto
Eksplotacijos kainos neatitinka masinos ivaizdzio ir segmento (ji turetu buti mercedesu)
Sveiki.Turiu sita masina 10metu.Pirkta buvo apynauja.Vaziuota labai mazai del tam tikru priezasciu , dabar pasieke 110000km.Kaip minejau yra amerikoniska ir su automatine deze.Kuro sanaudos tiesiog kosmines, be duju net negalvokite vazinet,nes bus bankrotas:) Mazas sukimo momentas zemose apsukose ir buka automatine deze taigi jeigu reik greiciau pavaziuot teks junginet rankiniu budu.Pakaba gan silpna,nors seip nera ji kieta ko galima tiketis is mazos masinos.Dziugina tik vienas dalykas,kad ant trasos galima vaziuot koki 140 ir bus tik 10l sanaudos.su elektra taip pat problemu nebuvo.Bet jeigu norit pirkti kazka panasaus gal siulyciau s60 kokiu 2007m ar kada ten baiginejos ju gamyba, ten dar "senosios mokyklos" masinos palyginus su sita. Kas del remonto tai jis praktiskai siekia premium segmento kainas.Normalus guolis ne niam niam ar kuku gamybos bus 90 euru.Amortikas kokia 40-50.Tepalo eina 6,5l aisku ne pigaus, dezeje tepala reikia keist daznai,manau kas 40k km (irgi 7l), nes as nekeiciau iki 50 ir jau pradejo "spardytis". Kad nuimt deze, reik nukabint varikli, dezeje kad pakeist visa tepala ten ja reik irsrinkinet ir daug reikalu,beabejo dirza keisti irgi tas pats.Cia zmones rasineja ir giria dyzeliukus 1,6 ar 2.0 gal ju konstrukcija kitokia ir taip nebyra,bet apie savo taip negaliu pasakyti.Tarp kitko variklis su tiek pat kw amerikono ir europiecio vien vizualiai skirias , gal aisku jiem gamina kiek kitokius nes nera taip svarbu kuras.Zodziu genda daznai,remontai sudetingi ir brangus. Kaip minejau premium segmento kainos neesant tokiu. Nepirkti.Yra kruvos masinu kurios vaziuoja taip pat arba maloniau ir uz daug pigiau.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda CX-7
2007 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-14
Sportiškas, galingas, 4x4, gražus.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas, puikus manevringumas, didelė galia, 4x4 vairavimo malonumas, nesenstanti išvaizda, pigus remontas.
Kaip ir visi japonai prastesnė garso izoliacija, salono plastikas galėtų būt geresnis.
Erdvus ir saugus. Automobilį nusipirkęs pasidariau papildomą antikorozinį, nes gamyklinis paruošimas pritaikytas labiau šiltesnėm užsienio šalim. Dyzelinis variklis dirba labai tyliai, daug kas klausia ar čia benzinas, labai geras sukimo momentas. Degalų suvartojimas palyginus su kitom tai nei daug, nei mažai, per vidurį. Važiuoklės remontas sakyčiau pigus, detalės pigios, tinka mazdos ir fordo. Atkreipti dėmesį į variklio priežiūra (apie tai forumuose)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Zafira
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-11
Sudo gabalas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabdziai smagus aukstai sedi pakankamai manevringa
Kieta barska plastmases rudys kas savaite kazkas sugenda. Zema I uzpalines lempas Bega vandal rasoja. Bedu maisas
Tingiu daug rasyti. Nusipirkus po 5 savaiciu nusprogo variklis. Venkite tokio auto.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Sharan
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-11
Parašysiu tik minusus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija
Ne komfortiškas
Kadangi žmonės išdėstė vius automobilio pliusus, aš parašysiu minusus. 1. Žiemą automobilis sunkiai šyla, kadangi papildomas šildytuvas (dar vadinamas webasto), kuris isijungia tik užvedus automobilį, yra per silpnas šitai karvei :). Todėl salonas letai šyla, letai atšildomas priekinis stiklas. Beto šildymas nustatytas taip, kad pirma šildytų variklį, tik išilus varikliui apie 70-80 laipsnių, šildytuvas pradės atiduoti didesnę dalį šilumos į saloną. Kalbejau su webasto meistru, dėl šių automobilių šildymo, tai meistras taip pat patvirtino, kad sharan sunkiai šyla žiemą. 2. Sėdynės nepatogios, kietos. Bent pas mane medžiaginis salonas. Važineju pasitiesęs sėdynės papildomą paminkštinimą. Kai automobilio gana aukšta kaina, tai tikrai galėtų buti patogesnės sėdynės. 3. Porankis priekinių sėdynių reguliuomas, bet ganetinai nepatogus, nučiuožia atgal kartais, geriau būtų padarę atskira porankį kiekvienai sėdynei. O porankis tikrai reikalingas šiam automobiliui, kadango ganėtinai platus ir vairuojant reikia į ji atsiremti, nes į durelių rankenos atramą neatsiremsite, nes ji per toli. Tiesiog jausitės nestabilei sedynėje, jei neatsiremsite į porankį, šito galbut nepajaus stambus žmogus. 4. Valytuvai. Kiekvieną kartą baigus valyti langus, valytuvai po kurio laiko dar vieną kartą nuvalo priekį langą, ko pasakoje vel jį išmurzina ir ant lango lieka dryžis, kuris tiesiog nervia vairuojant. Dėl to vėl valysite langą. P. S. Valutuvai nauji, kokybiški. 5. Galvos atramos nesireguliuoja, dėl to po ilgesnės kelionės maudžia kalklą, nes atramos padarytos taip, kad jūsų galva visą laiką būtų palenkta į priekį, bet kiek žinai taip yra daugumoje naujesnių automobilių, nes kaškokiem inžinieriams taip pasirodė bus saugiau, o jūsų komfortas jiems nusispjauti :). 6. Kvaila start- stop funkcija, tai funkcija kuri užgesina automobilį jei jus dažiau sustojate, pvz kamščiauose, prie šviesaforų, bent jau teoriškai taip turėtų veikti. Neva mažiau teršia aplinka. Tačiau toks dažnas automobilio užvedinėjimas tikrai nera jam geras. Patys įsivaizduokit stovit kamštį ir kiekvieną kartą po pajudejimo sustojus jūsų variklis užkesta, o kamštį stovi kokį pusvalandį. Žinoma galima funkcija išjungti mygtuko pagalba, bet dažiausiai pamiršti, nes kiekvieną kartą užvedus automobilį ši funkcija isijungia automatiškai. Žinoma ši nesąmonė diegiama į beveik visus naujesnius europinius automobilius. Tai žiauriai užknisa. Galima šitą funkciją atjungti, nuo akumuliatoriaus reikia atjungti papildomą jungtį, kuri rodo akumuliatoriaus darbą, jo krovimą. Bet žiemą jei atjungsite ta jungtį, tai auto kompas galvos kad jūsų akumuliatorius nesikrauna ir to pasakoje neijungs papildomo šildytuvo(webasto) ir sedesit kaip šaltoj metalinei bačkoj. Bendarai pasakysiu, automobilis tikrai patikimas, bet mano nuomone nekomfortiškas. Jeigu pirkčiau vėl automobilį, šio tikrai nesirinkčiau. Geriau pirkčiau Chrysler Town and Country, arba Dodge grand caravan arba vw rountan, kurie nepalyginamai komfortiškesni, teko juose pasėdėti, tai medžiaginės sėdynės kaip autobuso vairuotojo, labai minkštos ir patogios, o ilgose kelionėse tai tikrai pasijaučia. Ir apskritai pastebejau, kad amerikietiškuose automobiliuose neprikišta tiek nereikalingo š, kaip europiniuose. Žinoma tai tik mano nuomonė.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 307
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-09
Peugeot 307 2007 1.6HDI 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, erdvus, manevringas, nebrangus remontas, geras kainos ir kokybes santykis
Smulkus elektronikos gedimai
Tai buvo pirmasis mano automobilis, vazinejau 4 metus, buvo pirkta su +-130k km rida. Labai ekonomiskas (ziema apie 6l mieste, vasara apie 5-5.6), gana gerai stovejo ant kelio, traukos taip pat pakako. Toks ispudis, kad automobilis yra didesnis nei is tikruju (del didelio priekinio lango).Taip pat matomuma pagerina ploni statramsciai, taciau soniniai veidrodeliai tikrai galetu buti didesni :) Per 4 metus nebuvo didesniu gedimu, apart stringancio galinio dangcio mygtuko (elektinis mygtukas uzstigdavo, ypac saltuoju metu laiku, ir atrakinant automobili/atidaran duris, tuo pat metu atsidarydavo ir bagazine). Taip pat pasitaike ir generatoriaus guolio gedimas. Daugiau rimtesniu gedimu nebuvo. Mano nuomone, 307-tuko kainos ir kokybes santykis yra labai geras. Be abejo, svarbiausia nenusipirkti "nujoto" varianto.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-08
Mercedes Benz w140 S320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe.Dinamika.Saugumas. Medziagos.Surinkimas.Istorija.Legenda.
Uzleidus-surudis.Todel antikorozija privaloma. Laidai sudules-nusipirkus perinstaliuoti. Originalios dalys tikrai nepigios.
Didelis,patogus,labai kokybiskai padarytas,medziagos naturalios puikios,net vaziuojant apie 200 km h greiciu greitis beveik nesijaucia.Garso izoliacija fantastiska.Auganti verte siu automobiliu. Megsta rudyti sparnai,kitos vietos po moldingais. Todel reikia nusipirkus iskart daryti rimta antikorozija.Islaikymas kiek brangesnis nei Audi 80. Bet padarius darbus kokybiskai -ilgai pamirsi apie servisus. Automobilis nepaprastai patogus,dinamiskas,sakoma,kad 3 litram truksta jegos-nepasakyciau.Vazinejau ir su 5 litru ir 4 litru. Akivaizdaus skirtumo nelabai juntama. Isibegejimo prasme iki 100km h su 5 litriu skiriasi 1 sekunde su 6 litriu skiriasi 2 sekundem. Patys spreskit ar tai esmingi skirtumai. Duju vidutiniskai kulturingai vaziuojant ima 13 litru 100 km. Misriu rezimu apie 16 litru. Mercedes w140 S320, 170kw, 231a/g. Fantastiška mašina. Pirkau 2013 metais. Tik kaip pramogai. Žiemom nevažinėju. Stovi po stogu. Nusipirkus iškart buvo atlikti sekantys darbai; elektronikos keleta problemų (abs daviklis, liukas. lango pakėlėjas), tepalai,antikorozinis pilnas, priekiniš stabdžių diskai, kaladeles, skersines traukes amortizatorius,svytuokles ivores,galines kaladeles,zvakes,silumos cirkuliacijos siurbliukas skriejikas,termotatas,variklio sk laidu perinstaliavimasgazo sklendes valymas,gazo sklendes bloko keitimas. Po keleriu metu centrinio siurbliukas (kompresorius). Darbai kainavo apie 2000 euru. Stovis stovis ir dar karta stovis. Net ne variklio galingumas. Patikrinti ar viskas kas privalo veikti veikia (elektra).Nepirkti ir net neziureti "modifikuotu","patiunintu" masinu. Da Vincio paveikslo juk nepirktumet "pamodifikuoto:) :) .Atidziai apziureti salona,detales,kiek ,kas ,kur nutrinta ar daug ar nedaug. Ar gerai veikia centrinio siurbliukas (ar islenda radio antena,parktronikai ankstesniuose,galines sedynes galvos atramos ar nukrenta paspaudus mygtuka,duru pritraukejai jei yra tt) Net neziurekite ,kuriu kainos zemesnes nei 5000 euru. Jei pavyks-negalesit atsidziaugti!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Alfa Romeo 156
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-08
Alfa Romeo 156 Sportwagon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minktštas, ganėtinai erdvus, patogus ilgose kelionėse.
Silpnoka garso izoliacija.
Pirkau kaip pirmą automobilį, visiškai nesigailiu. Eksplotacija ne iš brangiausių, dėvėtų detalių taip pat netrūksta. Važiuoja komfortiškai, sąnaudos nedidelės. Patartina atlikti papildomą garso įzoliacija. Remontas pigus, paprastas. Važiuoklė galima restauruoti. Prieš perkant, būtina pasitikrinti slenksčių, bei arkų būklę, pagrindinės vietos kurios rūdija. Taip pat būtina pasitikrinti vietą, kur laikomas atsarginis ratas, ar nesikaupia vanduo.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Impreza
2000 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-08
Varlė 2l 92kw sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, AWD sistema, išvaizda
Rudys, garso įzolecija, ilgosios šviesos prastos
Automobilio dizainas man asmeniškai gražus traukia akį, netgi pastebiu kad aplinkiniai prie perėjos ar pravažiuojant žiūri į automobilį. Valdymas labai geras, gali greitai įeiti į posūkius. Na ir aišku pats didžiausias privalumas visi varantys ratai. Žiemą vairavimo malonumas neišpasakytas. Jei trasoje reikia kažką apsilenkti jokiu problemų net provėžos nesukelia , kaip peilis per svistą eina, mašinos nė milimetro nesutampo. Aišku 2l 92kw traukos tikrai mažai, prieš lenkiant reikia labai gerai pagalvoti ar spėsi ir laukti ilgų tuščių atkarpų, bet kadangi aš nesu lenktynininkas man didelių problemų nesukelia. Sėdynės tikrai patogios, puikiai prilaiko posukiuose, komplektacijų kažkokių įdomesnių nebūna, visos labai paprastos. Garso įzolecija tragiška, kiekvienas akmenukas girdisi išspjautas iš po padangos ir atsimušęs į posparnį, važiavimas per lietų tarsi sėdėjimas po kriokliu (panašus garsas salone). Automobilis neskirtas ilgoms kelionėms, važiuoklė kietoka, bet mieste važinėjant tikrai neblogas variantas su kuriuo savaitgalį dar galimą ir pasidžiaugti vairavimo malonumais ar bekelia. Detalių kainos nesikandžioja, tikrai pigiau nei volvo, BMW. Detalių rasti nesunku, nes kiek girdęėjęs kalbų kad subaru dalių nėra lengva gauti. Nežinau kur jūs gyvenat, bet ir kaime gali laisvai įsigyti, tad su dalimis problemų nėra. Važiuoklė paprasta ir gana neblogai laiko visi komponentai įšskyrus priekines gumas mėgsta paplyšioti, bet jos kainuoja 8eur. Su elektra problemų išvis nebuvo, nors ten jos nedaug ir yra. Šeip pats automobilis labai paprastas viskas lengvai prieinama, lengvai ardosi tad pats daug ką gali pasiremontuoti. 2l variklis netoks lepus kaip 2,5l, bet jie visi mėgsta pavalgyti tepalą, tad reikia dažnai tikrinti, nes variklis opozicinis, o jam žemas tepalo lygis yra labai blogai. Pilti visada tirštesnį tepalą ir keisti griežtai kas 10k km jei nenori bėdų. Pas mane be dujų, varikliams su dujų įranga reikia kas kiek laiko reguliuoti vožtuvus, kadangi opozicinis variklis neturi kompensatorių ir negali pareguliuoti tarpelio. Nereguliuodamas sugadinsi varikli, kiek žinau tai gali būti pats brangiausias remontas. Su dujom varikliai draugauja gerai. Kėbulas ypač mėgsta rudis, realiai sutvarkai ir po 3metų vėl tas pats. Daugiausia pūna galinės arkos, slenksčiai, pagr. londžeronai einantys per dugną. Be antikorozinio išgyventi neįmanoma. Šio modelio nuvertėjimas manau labai mažas, jei tvarkingas modelis kainą prilaiko ir tikrai atsiras entuzijastas, kuris lengvai nupirktų už didesnę nei rinkos kainą. PAžiūrėti, kad nebūtų šlapias variklis ir aišku ieškoti su kuo gersniu kėbulu, nors tokių nelikę, bet kad būtų bent gerai sutvarkytas ar aptvarkytas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Suzuki Vitara
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-07
Suzuki Vitara 2016 1.6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus variklis, geras valdymas
prasta salono apdaila
Mano ankstesnis automobilis buvo Mazda 3, kurį ilgą laiką bandžiau parduoti tikrai už gerą kainą, ir galiausiai jį perdaviau per Suzuki pardavimo saloną. Rinkausi iš visų kompaktiškų crossover'ių, bet dėl ​​vienos ar kitos priežasties liko vienintelis variantas tik Vitara. Man reikėjo automobilio su didesne prošvaista ir kad būtų nebrangus, be nuolaidų Suzuki buvo gana brangokas, bet kadangi pritaikė neblogą nuolaidą ir pridėjus pinigus už Mazdą, man pavyko nusipirkti Vitarą be jokios paskolos ar išsimokėjimo. Įsigijau automobilį, bazinis variantas su 1,6 varikliu ir 117 arklio galių. Išvaizda, tiek man tiek mano žmonai patinka. Apskritai automobiliai išsiskiria iš visų kitų. Gerai, kad buferis yra iš nedažytos plastmasės, tai yra labai praktiška. Po variklio dangčiu viskas išdėstyta taip, kad būtų lengva patekti į norimą vietą ir nesudėtinga remontuoti. Variklis yra tylus, salone jo negirdėti, taip pat ir vibracijų visiškai nėra. Priekinės šviesos yra įprastos, tačiau šviesa yra ryški ir toli šviečia. Bagažo skyriuje galima įdėti keturias R16 padangas, be to, yra nišos nedideliems daiktams, deja, penktosios durys (bagažinės) yra labai lengvos ir dėl to ne visada užsidaro iš pirmo karto. Salonas yra kietų plastmasių karalystė, kai nusileidžia stiklas, šiek tiek išsipučia durelių panelė. Ir tai yra pagrindinis trūkumas, kuris buvo pastebėtas per visą naudojimo laikotarpį. Salone girgždėjimo kol kas nesigirdi, tikiuosi ir neatsiras. Vidutinio ūgio žmogus lengvai telpa atsisėsti už vairuotojo. Pakankamai vietos. Vairas yra reguliuojamas, į dvi plokštumas, o priekinės sėdynės turi daugybę nustatymų, lengva nustatyti patogią padėtį. Matomumas aplinkui yra geras, nereikia jokių kamerų. Oro kondicionierius veikia tinkamai, pečiukas pučia gerai, tačiau keleiviai gale dažnai skundžiasi, kad šąla kojos. Galinės sėdynės aiškiai matosi, kad skirtos dviems žmonėms. Garso sistema yra paprasta, apie ją daugiau nieko negaliu pasakyti. Pirštinių skyrelis skirtas tik dokumentams, dauguma nišų neužsidaro. Borto kompiuteris yra informatyvus, tačiau neturi jokių išskirtinių funkcijų. Garso izoliacija nėra stiprioji automobilio pusė, padangos ir pravažiuojantys automobiliai yra aiškiai girdimi, tačiau variklio, net ir atidaryto, visiškai nesigirdi. Pakaba kieta, bet čia gerąja prasme. Mašina nesisupa bet ir tuo pačiu dantys nebarška važiuojant per bet kurį nelygumą. Vidutinės sąnaudos 7,5 litrų šimtui kilometrų, nepaisant to, kad važiuoju daugiausia miesto keliais (70%) o užmiestyje (30%). Bėgiai yra gana trumpi, jei važiuoti kaip priklauso, tada važiuojant 50 kilometrų per valandą greičiu reikia įjungti penktą pavarą. Labai patinka valdymas, lengvai įvažiuoja į posūkius, o vairas gerai perduoda mano komandas, bet yra šioks toks nesaugumo jausmas, galbūt čia tik po Mazda 3. Jo negalima vadinti visureigiu, tačiau prošvaista leidžia laisvai pravažiuoti ten, kur nebūčiau anksčiau pravažiavęs.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Chevrolet Captiva
2006 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-06
Chevrolet Captiva 2.4 benzinas 2014 Puikus didelis šeimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas, gera garso izoliacija, mažos išlaikymo išlaidos, gerai apgalvota ergonomika
Žemas priekinis bamperis, plati priekiniai rėmai
Nuvažiavau su Captiva jau daugiau nei šimtą tūkstančių, o įspūdis yra: didelis automobilis už protingą kainą. Nuvažiuoju apie 200 km per dieną. Automobilis buvo pasirinktas, kad būtų galima pervežti didelius krovinius ir keliauti į tolimas keliones su šeima. Komplektacija - 7 vietos, 2,4 l. benzinas. nepirkau dyzelino dėl to, kad mano rajone yra labai prastos kokybės dyzelinis kuras. Tokiais klausimais geriau nerizikuot. Po pirkimo, sumontavau gerą navigaciją su galinio vaizdo kamera ir dugno apsaugą. Buvo du momentai susiję su techniniais klausimais. Po 8000 km pradėjo barškėti amortizatoriai. Pakeitė pagal garantiją. Po kiek laiko vėl pradėjo barškėti. Paaiškėjo, kad problema nėra pačiuose amortizatoriuose, bet atraminiuose guoliuose, kuriuos pakeitė taip pat. Antras iškilęs klausimas - leido priekinis reduktorius, kurį irgi pakeitė pagal garantiją. Apskritai, labai patiko aptarnavimas - viskas yra labai greita, jokių klausimų. Po šių gedimų - tik suplanuota techninė priežiūra ir daugiau jokių neplanuotų vizitų į servizus. Keturių ratų pavara šiame automobilyje tik saugiam važiavimui keliais. Apie bekelę net nėra kalbos. Maksimali bekelė - žvyrkelis į sodą. Pakankama miestui miestui, nereikia daugiau. Šiek tiek erzina priekinė „lūpa“ po buferiu, ji yra per žemai, lengvai galima sulaužyti į bardiūrą. Kartą įveikėme apie tūkstantį kilometrų su septyniais suaugusiais salone. Nuvažiavome be problemų. Žinoma, mažesnius keleivius sodinome į galą. Ne mikroautobusas, bet galima išgyventi. Dėl šios kelionės nusipirkau bagažinę ant stogo, kur sukrovėme visus daiktus. Nuo tada, viską krauname į viršų, o salone tik būtiniausi. Sąnaudos užmiestyje yra apie 9-10 litrų. Pilnai apkrauta 11, bet tai gana retai pasitaiko :) Salonas yra labai patogus - tiek miesto, tiek tolimų kelionių sąlygomis. Porankis yra tiesiog karališkas - labai platus ir labai talpus. Toks talpus, kad galima pamesti telefoną, pavyzdžiui :) Matomumas yra nedidelis. Dėl plačių rėmų reikia labai atitžiai žiūrėti pėsčiųjų. O šiaip saugumas yra labai geras - daugybė elektroninių padėjėjų, oro pagalvių. Nėra naujoviškų parkavimo sensorių ir autopilotų, bet man jų ir nereikia. Aš pats galiu pastatyti automobilį, o ilgą kelionę vairuoti - vienas malonumas. Garso izoliacija yra puiki, tik ant žvyrkelio salone tampa triukšminga, kai akmenys trankosi į apačią ir arkas. Ant asfalto viskas yra labai gera, šiek tiek girdėti triukšmas nuo padangų, bet nieko daugiau. Apskritai - puikus automobilis, vienas iš tų, kuriuo galima važinėti ilgai ir nesinorės pakeisti į kitą. Jei ieškote gero erdvaus automobilio kiekvienai dienai, pagalvokite apie šį.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...45678910...325