Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Volvo XC60
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-06
Volvo XC60 D4 AT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdosi,patogus, galingas, mažos kuro sąnaudos, patogus salonas
nėra
Atėjo laikas, kai užsimaniau pakeisti savo ištikimą Outlander XL į naujesnį ir tobulesnį automobilį. Aš negaliu nieko blogo pasakyti apie senąjį Outlander- jis, be jokių problemų, tarnavo 6 metus ir nuvažiavau su juo 80 tūkst. kilometrų. Naujasis jo savininkas yra mano draugas, eksploatacija tęsiama, jokių problemų nepastebėta. Naujasis automobilis turėjo atitikti tuos pačius kriterijus, kurie buvo naudojami perkant Outlander. Tai universalus visų ratų croccoveris su dideliu bagažo skyriumi ir erdviu interjeru, automatinė greičių dėžė, su galimybe išvažiuoti šiek tiek nuo kelio į gamtą, ir be didelių pastangų išvykti išilgai kelionei. Neketinu rašyti apie tai kaip rinkausi, tiesiog pasakysiu, kad peržiūrėjau daugiau nei 10 skirtingų naujų crossoverių variantų, bet galų gale apsistojau ties dyzelinu Volvo XC60 D4 2.4AT Summum. Pirkau tai ką turėjo salone. Nepaisant to, kad beveik nėra jokio skirtumo tarp automobilių dydžio, vairuoti Volvo norisi daug labiau nei Mitsubishi, automobilis yra labai dinamiškas, atsakas į greičio pedalą visada yra greitas. Matomumas automobilyje yra puikus, jau pripratęs prie jo dydžio todėl nepatiriu jokių nepatogumų. Pakanka tiesiog patogiai įsitaisyti prie vairo - ir iškart galima važiuoti bet kur. O patogiai įsitaisyti XC60“ yra lengviau nei lengva - yra daug funkcijų, kurios padidina komfortą. Šešių greičių automatas „Aisin“ veikia gerai, netampo - man patinka. Iš ypatybių - kad išvengti problemų eksploatacijos metu, geriau valyti automatinės greičių dėžės aušinimo radiatorių kas 60 tūkst ir tuo pačiu keisti dėžės tepalą. Garso izoliacija yra puiki, ypač po faceliftinimo, todėl originalios garso sistemos garsas atskleidžia visiškai puikiai. Pakaba „šešiasdešimtuke“ yra dviejų tipų - Comfort ir Dinamic. Comfort yra kaip pasirinkimas, kurios šioje mašinoje nėra, todėl kalbėsiu apie Dinamic, kuri teoriškai turėtų būti kietesnė. Bet važiuoklė vis tiek yra gana patogi ir stabili ant kelio, valdosi nuspėjamai. Negaliu labai daug pasakyti apie bekelę, į laukus beveik nevažiavęs Lieti ratai 17 colių suteikia papildomą važiavimo komfortą, nes jie yra mažesni lyginant su šiuolaikinių automobilių standartais, tačiau su aukštomis padangomis yra daug geresnė amortizacija. Vairas nėra aštrus, bet ir ne per minkštas - būtent tai, ko reikia patogiam važiavimui. Pats vairas yra malonus liesti, patogus, tvarkingas, neuždengia prietaisų skydelio. Prietaisų skydelis yra tvarkingas, gražiai atrodo, patogus ir informatyvus. Sąnaudos - tik apie 8 litrus, todėl man labai patinka. daugiau pravažiavus netgi šiek tiek sumažėjo. Apdailos kokybė taip pat tik nudžiugino - medžiagos yra aukštos kokybės, malonios liesti, viskas surinkta pagal aukščiausios klasės standartus, detalės puikiai dera. Klimato kontrolė veikia gerai, valdymas yra intuityvus, o galiniams keleiviams yra papildomi deflektoriai. Galinės sėdynės, beje, gali būti sulankstytos į grindis - labai patogios. Kėbulas tuo pačiu metu atrodo solidžiai ir kartu veržliai! Metalas yra storas, durys yra sunkios - tai reiškia, kad mašina yra aukštos kokybės, saugi, gerai inžinierių sustiprinta . Dienos šviesos žibintai - patogus dalykas,labiau patinka nei trumpos automatinės šviesos. „City Safety“ automatinio stabdymo sistema iš tikrųjų veikia - išbandyta saugiomis sąlygomis :) Manau, kad automobilio kaina yra visiškai pagrįsta - gausite viską, ko reikia, ir būsite patenkinti!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Koleos
2008 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-05-06
Renault Koleos 2013 2,0 ltr Pagal kainą labai geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera važiuoklė
nevisai gerai veikia salono elektronika
Išsirinkti automobilį pavyko gana greitai ir lengvai, padėjo daugybė perskaitytų atsiliepimų internete, straipsniai, taip pat draugai ir kiti vairuotojų patarimai. Iš naujų automobilių kandidatų buvo: Fluence, Sid, Jetta. Po peržiūrų ir bandomojo važiavimo, Sidas nepaliko jokio įspūdžio, pasirodė esąs gana nuobodus automobilis. Jetta paliko labai teigiamą įspūdį. Man patiko viskas šioje mašinoje, bet variklis su turbina privertė mane rimtai suabejoti šiuo automobiliu. Gyvenu tokiame kaime, kur benzino kokybė visuomet buvo įtartina, 98 visai nėra o su 95, visai netraukia ir jaučiu turbina nelaikytų. Į Renault saloną nuvykau be jokios ypatingos nuotaikos, tada I kartos Fluence išvaizda man tikrai nepatiko, bet netyčia pamačiau facelift'intą automobilio versiją. Žiauriai patiko. Tiesiog įsimylėjau. Tada nusprendžiau atsisėstį į automobilio saloną. Salonas yra erdvus, patogus. Salone jaučiausi patogiai ir komfortiškai. Sėdint prie vairo jautiesi raminančiai ir maloniai. Ilgą laiką galvojau, kad komplektaciją reikia rinktis geresnę, bet mane sustabdė keletas veiksnių: Maksimalioje komplektacijoje buvo 17 colių ratai. Ratai atrodė gražiai, bet aš žiūrėjau į šią problemą iš praktinės pusės ir galvojau apie tai, kas atsitiks su tokiais ratais mano kaimo „puikiuose“ keliuose. Rankinio stabdžio mygtukas, kuris gali sukelti problemų esant dideliam šalčiui. Pasirinkau Expression komplektaciją. Automobilis man labai patiko. Sėdėjau automobilyje ir užmiršau, kad sėdėjau transporto priemonėje, jausmas, kad sėdžiu labai patogioje, ergonomiškai įrengtoje kapsulėje. Variklis yra gana senai gaminamas, aš ir nenorėjau, jokių naujų sistemų, elektronikos, viskas buvo išbandyta. Prie mažų apsukų, automobilis beveik netraukia, variklis pradeda traukti tik nuo 3500 aps./min. Automobilio dinamika nėra bloga, tačiau norint, kad mašina gerai važiuotų, reikia nuolat gerai spausti gazą. Trasoje tai atlieka teigiamą vaidmenį, tačiau mieste tai nėra labai patogu. Kuro sąnaudos mieste yra 10 litrų ir 7 užmiestyje. Greičių dėžė yra 6 pavarų, mano nuomone šeštos pavaros nereikia. Visos pavaros yra labai trumpos, iš pradžių pamiršdavau perjungti laiku, bet dabar įpratau. Pakaba yra patogi, iš pradžių net atrodė, kad ji yra šiek tiek per minkšta. Viduje aukštos kokybės plastikas, apmušalai pagaminti šiaip sau. Jaučiasi, kad vairas yra tinkamo dydžio, patogus paimti į rankas. Man labai patiko, kaip prancūzai išsprendė multimedijos jungiklių problemą, viskas yra po vairu ir valdosi vairo ratukais. Pasirodė, kad šis sprendimas yra patogesnis nei įprastiniai vairo mygtukai. Klimato kontrolė veikia be problemų, įjungi ir pamiršti. Iš pradžių buvau sutrikęs dėl elektroninio spidometro, bet greitai prie jo pripratau, dabar manau, kad tai labai patogu. Lešiniai žibintai, bet su halogenais. Šviečia įprastai, bet galvoju pasikeisti į Xenon'us. Priekyje matomumas yra šiaip sau, bet galinis matomumas yra geresnis nes yra pagalbininkas - parktronikas. Nustebino garso izoliacija, važiuojant salone, galite kalbėti, o nereikia rėkti, kaip kituos automobiliuose. Garso sistema visai nepatiko, skamba prastai. Apie blogus dalykus: naujojoje Renault greičių dėžėje trūksta tepalo. Turėjau atidaryti ir pakeisti viską, kas ten buvo. Po 4500 Km teko keisti amortizatorių, nes pastebėjau, kad jis leido ir barškėjo. Prijungus papildomą įrangą prie cigarečių degiklio lizdo, pastebėjau, kad tai padidina ventiliatoriaus greitį. Išvada: automobiliu patenkintas, nesigailiu, kad jį išsirinkau. Pagal kainą puikiai atitinka kokybę.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 807
2002 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
oink | 2019-05-03
2.0 HDI 88kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, elektronika, ekonomija
Garso izoliacija
Puikus automobilis, tiek mieste, tiek užmiestyje. Ilgose kelionėse nei kiek nepavargstu. Komplektacijos gana gausios šios serijos automobiliuose. Elektrinės galinės durys kas kart žavi. Patogu, inovatyvu. 2002 metais, kai išleido šią seriją, tai - turėjo būti kosmosas! Važiavimas labai malonus, tai supranti pasedėjus kitame automobilyje. O tai net ne prabangios markės automobilis. Šiek tiek silpnoka garso izoliacija, girdisi važiuoklės darbas.. Kartas nuo karto išmeta kokia klaidą, tačiau jos dingsta. Galima priprasti. Jei nedingo - nuimkite "klemus" ir sulieskite vieną su kitu, palaikykite apie 10s. Klaidos nusinulins ir nereikes jokios diagnostikos. Aišku, tai - gedimo neišsprendžia. Tai padeda tik kai kuriais atvejais, pvz parduodant automobilį. Dalys gana pigios, bet retos. Kiti kalba, kad sunku prieiti prie kai kurių mazgų, tačiau tai tik šiek tiek daugiau darbo mechanikui, ar pačiam.. Nuvertėjimo jau nebebus, jei nepirksite pačio brangiausio skelbimuose. Tai puikus automobilis už tokią kainą. Patikrinčiau visą elektroniką, nes jos daug.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda 3
2013 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-30
Mazda 3 sedanas 2018m.2.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus,gerai atrodo ir priekis ir galas.Puikiai valdomas,viskas po ranka.Neperkrautas vidaus interjeras.Prie visko iš karto priprantama.
Garso izoliacija,kuro sanaudos
Pirktas naujas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-30
BMW 525D E61 130KW 2005M
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minusu neradau.
Blogas ivaizdis nuo pemenu važiavimo.
Pirktas Lietuvoje iš vieno šeimininko.Rida 210000km tikra.Patikrintas pilnai vietiniu lietuviu auksarankiu. Pravažuota 1metus. Keista galine uorine pagalvė,kaina120€ pas profesionalu LuftMaster Dunlop. Stovėjo dar orginali. Pakeistas alkuninio veleno škyvas(skremulis). Prie jo dar du guolei ir du diržai generatoriaus,kodicinieriaus. Pataupant galima buvo nekeisti guoliu diržu. Kaina 320€ dalis naujos visos ir darbas . Visu bmw liga škyvas kas 200000km. Jis nusisuka nes yra metalas su guma. Ilgai tenka jieškoti gyvo auto. Patarimas perkačiam,kreiptis i tuos žmuones kas specilizuojesi bmw automobiliose. Jie padės nupirkti gyva auto.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Lexus GS
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-29
Lexus GS 3,5 automatas 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vieni pliusai
Nėra
Nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi vairuojant Lexus GS! Tai ne vienintelis automobilis šeimoje, taip pat turim Mazda CX-5 ir Toyota LC200 garaže, prieš tai esu turėjęs daugiau nei 20 automobilių, taip, kad lyginti yra ką! Iš pradžių aš neketinau pirkti sedano, todėl galvojau apie GL ir QX, kuriuos aš buvau pradėjęs žiūrinėti, bet viską sudrumstė, kai perskaičiau atsiliepimuose apie jų ne kokį patikimumą, o šis kriterijus man yra svarbiausias. Todėl iš atminties išplaukė dar vienas variantas, apie, kurį galvojau keletą metų atgal - GS. Paieškojęs, radau puikų Lexus pusės metų senumo ir 5000 km rida, atvažiavau, paliečiau ir nusipirkau, galima sakyti, beveik naują automobilį. Ką turime? Turime V6 apie 317 arklio galios ir keturių ratų pavara. Aukšta prošvaista, nesijaučia, kad vilktumeisi asfaltu. Ir nereikia jokio krosoverio :) Iš karto jautiesi atskirtas nuo kelio triukšmo, komfortas labai nulemia greičio jausmą ... Na, geriau eikime prie detalesnio aprašymo. Pakaba. Nepaisant žemo profilio gumų, automobilis yra tikrai minkštas. Bet saikingai, nėra jokio išklerusios sofos jausmo, pakaba kartu ir kokybiškai surinkta. Po kelią nenešioja, laiko trajektoriją puikiai, bet kokiu greičiu. Patvari konstrukcija, atrodo ir nepriekaištinga. Vairas visiškai lengvas, ne tuščias - teisingai sureguliuotas, kaip priklauso. Salonas. Labai įdomus, dizainas yra paprastas ir minimalistinis, bet viskas patogu, apšvietimas tinkamai išdėstytas, didžiulis monitorius centre, prabangios sėdynės su ventiliacija, daug vietos salone, taip pat patogu sėdėti gale. Minusas tradiciškai yra japonų taupymas odai, kažkokia plona ir slidi. Garso izoliacija. Jei neatidaryti langai, jausmas lyg sėdėtum garso izoliacijos kameroje. Važiuojant dideliu greičiu pradeda šiek tiek ūžti arkos, it tai taip būna tik stipriai viršijant greitį. Dizainas. Stilingas, agresyvus, pritraukiantis dėmesį. Pilkos spalvos kėbulas atrodo įspūdingai! Dizaino sportiškumas užmaskuoja tikruosius automobilio gabaritus, bet nesumenkina solidumo. Matomumas. Veidrodžiai yra dideli, nors iš lauko neatrodo ne tokie jau ir dideli, patogūs, per juos gerai viskas matosi. Bagažinė. Tiesiog milžiniška. Patikrinta keturių žmonių kelionėje su visa manta. Net pavargome nuo tų daiktų, pradžiai pakrovimo, o paskui iškrovimo. Ir visa tai puikiai tilpo! Šviesos Pradžioj atrodė, kad nusivylė - rodėsi lyg šviečia vos sau po nosimi. Bet ne, paaiškėjo, kad tai tik sureguliavimo klausimas - dabar matosi viskas ir visada. Stabdžiai. Normalūs, stoja automobilis lengvai. Tačiau naudokite tik originalias trinkeles! Net ir su gerų prekės ženklų trinkelėmis, stabdymas yra visai ne toks kaip turi būti. Variklis Šauna kaip patranka, net ir eko rėžimu. Įjungus Sport virsta beprotišku lenktyniniu automobiliu. Greičių dėžė laiko aukštas apsukas, keturių ratų pavara perduoda visą variklio galią - net 200 km / h greičiu renka apsukas. Greičių dėžė veikia gerai, jokių problemų. Tik vienas pasiūlymas - jei norite važiuoti ramiai, junkite eko rėžimą. Tada važiuoja ramiai, minkštai, patogiai, bet ir nenuobodžiai, jei reikia galima paspausti. Normalus ir sportinis važiavimas - tai jau aktyviam važiavimui, tada, greičių dėžė tiesiog prašo spausti gazą. Sąnaudos. Tepalo nevalgo visai, kuro - 12,5 litrų šimtui km. Su tokiu temperamentu - tiesiog kosmosas!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Hyundai i30
2012 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-29
Hyuntai i30 2015 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera greičių dėžė
mažai vietos
Šią žiemą Čekijoje teko man pasivažinėti išnuomotu Hyundai dyzeliniu varikliu, tai papasakosiu, kokie įspūdžiai apie šį automobilį. Nors jie yra gana švieži. Kai atėjau į nuomos punktą (iš anksto buvau užsakęs golfo klasės automobilį) ir gavau i30 raktelius, buvau šiek tiek nustebęs. Ar tai yra Octavia ir Golf analogas? Bet variklis buvo dyzelinas, kuris yra didelė palaima visose Europos šalyse, todėl aš nesiskundžiau, paėmiau raktus, radome automobilį stovėjimo aikštelėje, atsisėdau, užvedžiau ... ir grįžau į nuomos bendrovę. Taip, paprašyti vokiečių richti C klasė. Nes nėra būtina įkalinti žmogų prie vairo kaip tai daro japonai nykštukai, ir kažkodėl korejiėčiai iš Hyundai. Subinė giliai, keliai aukštai (Pedalai azijietiškai arti vienas kito), nugara vertikaliai tiesiai. Ačiū, aš vis dar myliu pirmos kartos Rav4. Taip, yra aukščio reguliavimas, bet lubos maišo mano 180 cm ūgiui. Trumpai tariant, vokiško automobilio nebuvo, tai teko imti tai, kas buvo. Pravažiavau keletą tūkstančių kilometrų ir netgi pripratau prie sėdėjimo pozos, bet nugarą stipriai skaudėjo ir turėjau kas 200 km stoti. Automobilio dydis vis tiek nesiekia golfo, bet, tai tik mano subjektyvi nuomonė, matmenų nelyginsiu. Bagažinėje, du standartiniai, kelioniniai lagaminai vienas šalai kito netelpa - neužtenka gylio. Tik sugrūdus vieną už kito šeip taip telpa. Tačiau gale sėdėti yra pakankamai vietos kad būtų galima egzistuoti. Mano žmonos kojos į mano priekinę sėdynę nesirėmė. Kas dar nelabai patiko? Nebuvo klimato kontrolės (buvo tik pečiukas), sėdynių šildymo (nejaugi dar būna šiuolaikinių mašinų už tokią kainą, kur nėra sėdynių šildymo?) Ir (dėmesio)! galinio lango apiplovimo. Ty. pats valytuvas buvo, bet, nebuvo kuom atmirkinti purvo prieš valant valytuvu. Vieta jungikliui buvo, bet jungiklio nebuvo. Na, gerai, kad buvo sniego, tai sniegu drėkinau! Galiausiai pats interjeras: kietokas plastikas ir akis rėžiantis mėlynas prietaisų skydelio apšvietimas. Dabar apie gerus dalykus, jų taip pat yra. Puiki greičių dėžė! Patogi pavarų perjungimo svirtis, tikslus perjungimas, atbulinio bėgio blokavimo liežuvėlis, galiausiai reguliuojama sankaba. Visa tai vokiečių lygio ir ne blogiau. Valio! Tik nesupratau šeštos pavaros naudos, kažkoks mozchizmas ar ji skirta robotams, keliaujantiems per dykumas. Su pilnu baku, borto kompiuteris rodo, kad galima nuvažiuoti 900 km atstumą! Ir visa tai yra arti tiesos, galiu patvirtinti. Variklis, paspaudus gazą, dyzelį siurbia neblogai, o galios tikrai trūksta.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo C70
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-29
Kupė (
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, greitas, retas, galingas
Pasukamumo laipsnis, kuro sąnaudos
Vienas išvaizdžiausių iš senų Volvo automobilių. Sėdynės itin komfortiškos, automatas veikia be jokių strigimų, bėgius jungia švariai. Retas, tuom ir įpatingas. Kuro sąnaudos gal kiek ir didokos, tačiau važiuoja smagiai. Vienas geriausių mano turėtų automobilių. Svarbiausia atsižvelgti į kėbulo kokybę.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Leon
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Marius | 2019-04-28
Seat Leon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, valdomumas, kuro sąnaudos, pigi eksplotacija, išskirtinumas, automobilio dydis, sėdynės
Prastoka garso izoliacija, nuvertėjimas, nusistatymas dėl pavadinimo SEAT
Automobilis skirtas tiems kurie nori išsiskirti iš daugumos. Šis automobilis tarnaus jums ir neplėšys kišenės. Skaičiau anksčiau komentarą, jog šiame automobilyje labai prasta garso izoliacija ir kieta. Izoliacija nėra gera, bet tikrai yra automobilių ir tokių pat metų su panašia garso izoliacija. Tarkim Kia Ceed. Dėl kietumo? Draugė turi Audi A3. Tikrai nepasakyčiau, kad Leon'as važiuoja kiečiau. Pigus išlaikymas, kuro sąnaudos ir išvaizda nugali kitus minusus. Prieš tai turėjau BMW 5klasės. Visi stebėjosi, jog sėdau po jo į Leon, bet tikrai nesigailiu dėl pasirinkimo. Kitas automobilis bus Seat Leon tik naujesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Nissan Pathfinder
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-28
Patfinderis 3.5 l 2015 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas, talpi, patogus salonas
Vairuotojo sėdyne nepatogi, didelės kuro sąnaudos
Buvo reikalingas septynių vietų automobilis. Lyginau su Toyota Highlander. Bet Pathfinder man pasirodė kažkaip praktiškesnis ir panašiai. Jo buvo patogesnis salonas, ir labiau patrauklesnis. Toliau daugiau papasakosiu apie pagrindinius automobilio dalykus: Paprastai visi pradeda nuo dinamikos. Čia taip pat turiu ką pasakyti. 250 arklių leidžia apie save žinoti. Greičio pedalas duoda grįžtamąjį atsaką, lenkimas nesukelia klausimų. Nors aš visai nesu lenktynininkas, tačiau vidutinės sąnaudos labai skiriasi nuo oficialių. Dabar yra 18 litrų, o tai, mano nuomone, netelpa į jokius rėmus. Gerai, važinėsiu toliau ir žiūrėsiu. Galbūt po kurio laiko pasikeis. Interjeru esu labai patenkintas. Salonas yra labai patogus, lengva pasodinti vaikus net į trečią eilę, ir aš ten telpu. Tačiau vairuotojo sėdynė pasirodė nepatogi. Kairiosios rankos alkūnės ant durelių nėra kur pasidėti, taip kad būtų patogu. Ilgoje kelionėje, tai labai sukausto, greičiau pavargstu. Sėdynių atminties funkcija yra puiki, labai patogu prisitaikyti sau net kelias pozicijas, kad nieko netrūktų. Aš net nežinau, apie ką daugiau papasakoti - apie saloną ar apie pirštinių skyrelį. Nes abu yra dideli. Gerai, dėl bagažinės, viskas yra aišku, ten visada netvarka ir tikra bedugnė. Visi ten krauna viską ir niekas nieko niekada neišima. Dar du žodžiai apie salono komfortą - garso izoliacija tikrai nudžiugino. Net ir dideliu greičiu važiuojant galite kalbėti nerėkiant. Taip, ir bazinė multimedija skamba labai gerai - subwooferis ir 12 garsiakalbių. Tačiau pats ekranas ir jo funkcionalumas neatitinka dabartinių tendencijų. Navigacija yra pasenusi, sąsaja su šiuolaikinėmis plančetėmis nepadaryta taip, kaip turėtų būti. Deja, ši problema yra ne tik Pathfinderyje , bet ir daugelyje kitų šiuolaikinių automobilių. Keista, kaip mobilieji įrenginiai ir plančetės pažengė, palyginti su automobilio pagridiniais smegenimis. Apie smulkmenas, kurios palieka tam tikro nepasitenkinimo jausmą. Pas mane yra pilna maksimali komplektacija, bet dėl ​​kažkokių priežasčių nėra lietaus jutiklio. Yra 4 puikios aplinkos apžvalgos kameros, tačiau veidrodžiai yra sulankstyti rankiniu būdu. Visų rūšių šildymas salone, tačiau nėra valytuvų zonos šildymo. Ne, aš nesakau, kad tai yra kažkokie dideli minusai, bet jūs turite pripažinti, kad keletas tokių smulkmenų gali palikti tam tikrą nepasitenkinimą. Apskritai, tai: Salonas patogus, geras variklis ir pavarų dėžė. Puikus valdymas ir bendras mašinos elgesys. Bet vis dėlto yra keletas smulkmenų, kuriuos norėčiau ištaisyti...
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 4007
2007 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-28
Peugot 4007 2012 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, didelė prošvaista, patogumas, saugumas
Lietaus jutiklio veikimas
Aš, kaip ir daugelis, nusipirkau šitą mašiną atsitiktinai. Prieš tai 1,5 metų važinėjau su Mitsubishi Lancer, man labai patiko tas automobilis, bet netiko mūsų klimato sąlygoms ir mūsų būklės keliams - ne visas sniego pusnis ar duobes pavykdavo įveikti. Todėl pradėjau vis labiau žvalgytis į visureigius. Pirma, susirinkau informaciją internete, tai yra, kokie skirtumai, kiek jie kainuoja, vairavimo ypatybės ir tt Tada pradėjau klajoti po automobilių salonus ir važinėti testinius važiavimus. Pravažiavau su daug automobilių, bet nei vienas nepatiko: Mitsubishi Pajero Sport atrodė neblogai, bet snaudos buvo didelės, „Mitsubishi Outlander“ (naujas) inertiškas, bet silpnokas variklis, Opel Antara viskas patiko, bet per maža bagažinė. Jau buvau be pradedąs nusivilti, likęs buvo apžiūrėti tik Sang Yong, bet eidamas per Peugeot atstovybės salę pamačiau šį modelį (Peugeot-4007), dėl kažkokių priežasčių niekada anksčiau jo nebuvau matęs, iš karto patiko išvaizda, bet kai atsisėdau į jį ir pravažiavau, pajutau kaip kūnas virpėti pradėjo. Priprasti prie valdymo ir prietaisų skydelio neprireikė, nes jie yra vienas prie vieno, kaip Mitsubishi Lancer. Na, o po to rinkausi komplektaciją, pasirinkau patį pilniausią variantą (kad nereikėtų vaikščioti du kartus), pakeičiau garso sistema į multimedijos sistema su GPS (navigacija, DVD, radijas, internetas, televizorius), labai patogu, pasirinkau ratus R-18, galinio vaizdo kamera. Salonas - juodas, sėdynės, oda, apskritai, pasirinkau viską, kas buvo būtina. Pačioje pradžioje buvo sunku priprasti prie variatorinės greičių dėžės; anksčiau buvo paprastas automatas, bet pripratau. Nepatogi ir nereikalinga ABS sistema ir stabilumo kontrolė, ypač žiemą važiuojant per gilų sniegą, atrodo, automobilis nori susikasti ir ištraukti, bet sistema pradeda stabdyti. Tačiau laikui bėgant supratau, kad reikia išjungti sistemą mygtuku arba įjungti visus keturis ratus. Kalbant apie pravažumą, automobilis puikiai pasirodė, nors ir nepravažiavo purvyno, bet visą kita sniego pusnys, grioviai, balos - ne problema. Elgsena trasoje yra puiki, tos pačios sistemos automobilį išlaiko ant kelio, pastoviai, vairas nedreba. Ant slidžios kelio dangos sistemo greičiau reaguoja nei vairuotojas, neleidžia pradėti slysti. Sėdynių šildymo mygtukai yra nepatogioj vietoj, tačiau greitai pripratau, dabar automatiškai juos randu. Nepatiko lietaus jutiklio darbas, geriau reguliuoti valytuvų dažnį pačiam. Iš pradžių buvau susirūpinęs dėl didelių kuro sąnaudų, pradžioj mieste naudojo apie 20 litrų, bet po 2 ar 3 tūkst. pradėjo valgyti 11-12 litrų, 7–9,6 užmiestyje, priklausomai nuo pakrovimo, kelio ir vairavimo stiliaus. Apskritai, su dviem keleiviais, važiuojant 100–110 greičiu, baką sunaudoja per 600 km. 170 arklio galių variklis ir 2,4 tūrio. Pravažiavau su šiuo automobiliu 10 500 km, iki pat pardavimo be jokių problemų, vienintelė problema, tai sudegė elektros rozetės saugiklis, kai pūčiau orą į padangą. Salonas yra erdvus, 6 oro pagalvės, patogi, erdvi bagažinę. Bet jei bendrai, tai man nepatiko šis automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Mokka
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-28
Tegiamas atsiliepimas apie Opel Moka 1.8 l automatas 2013 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus valdymas, patogus salonas, patvarus
maža bagažinė, šiek tiek trūksta galio
Iš pradžių, prieš perkant, stengiausi rasti tikrų automobilio savininkų atsiliepimų, o ne žurnalų rašytojų už mokestį. Rinkau informaciją po trupinėlį, galiausiai svarstyklės nusviro Opel naudai. Tiems, kurie galvoja apie tokio automobilio pirkimą, kad neiškiltų panašių problemų, nusprendžiau parašyti atsiliepimą. Tarp jo konkurentų, tokių kaip ASX, Qashqai, Juke - Mokka yra vienintelė, kuri, su man reikalinga komplektacija, nekainavo kosminių pinigų. Bet ne tik šio automobilio kaina pritraukė mane. Test draivas ir vėlesnė eksploatacija leido suprasti, kad šio krosoverio valdomumas yra labai geras, važiuojant bet kokiu greičiu ir bet kokiu keliu. Taip, įsigreitinimas gal ir nėra toks geras, kaip su turbininiu varikliui, bet pakankamas. Esu labai patenkintas ir sąnaudomis. Jei ant trasos laikau normalų, pagal eismo taisykles, greitį, sąnaudos neviršina 7 litrų. Mieste, priklausomai nuo eismo sąlygų, transporto kamščių, metų laiko ir vairavimo stiliaus - 10-14 litrų. Taip pat patiko automatinė pavarų dėžė, kuri pavaras perjungia tolygiai ir švelniai. Taip, man dar patinka, bendra mašinos išvaizda. Maniškis yra juodas, todėl, chromuotos detalės atrodo tiesiog nuostabiai. Iš išorės automobilis atrodo mažas, bet viduje jis yra gana patogus ne tik priekyje, bet ir gale (yra pakankamai vietos). Interjero apdaila taip pat yra puiki - minkštas plastikas, patogios sėdynės. Keletas šimtų kilometrų įveikiami per vieną kartą be jokio nuovargio. Vienintelis dalykas, kurį galėjo padaryti kur kas didesnį - bagažo skyrius, tačiau šiuo atveju automobilis nebūtų toks kompaktiškas ir patogus mieste. Garso sistema skamba labai gerai, taip pat yra įvairių šiuolaikinių dalykėlių, tokių kaip telefono sąsaja per Bluetooth. Šiek tiek trūksta garso izoliacijos. Prie aukštų variklio sūkių, jo garsas labai stipriai girdisi salone, taip pat labai girdisi padangų triukšmas, ypač dygliuotų. Pakaba yra vidutinio kietumo. Ne per minkšta, kad labai slidinėtų posūkiuose, ir ne per kieta, kad važiuojant per didesnes duobes dantis išbarškintų. Beje, standartinius ratus R18 vis gi geriau pakeisti į mažesnius, ypač žiemą. Beje, apie eksploataciją žiemą. Kažko tokio blogo negaliu pasakyti, vedasi gerai, net prie -20. Pečiukas veikia puikiai ir viskas šyla gerai. Bet kai pradedi valyti sniegą nuo automobilio, pasidaro įdomu - kodėl valytuvai pakišti po kapotu. Iš ten yra gana sudėtinga išvalyti sniegą. Priekyje matomumas yra normalus, tačiau per galinį langą matosi prastai. Automobilis turi daugybę elektroninių padėjėjų, kurie yra ypač naudingi žiemą. Pavyzdžiui, ne kartą naudojosi pagalba, kai judėjau į kalną ir nuokalnę. Taip pat verta paminėti automatinį šviesu perjungimą iš tolimų į artimas, kuris dažnai yra patogus, važiuojant tamsiu paros metu. Na, norėčiau pasakyti, kad iki šiol nuvažiavau ne tiek daug, bet patyriau daug teigiamų akimirkų su šiuo automobiliu. Jei kam nors įdomu, rekomenduoju pirkti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Hilux
2004 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-28
Darbinis arkliukas Toyota Hilux 3.0 l dyzeliukas automatas 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Universalus automobilis, didelė keliamoji galia, erdvus interjeras, patogus
Dideli gabaritai, kietas plastikas salone, triukšmingas variklis
Mintis apie pikapą atėjo gana keistai ir spontaniškai. Staiga supratau, kad aš beveik visuomet tampydavausi priekabą su Volvo XC90, kurioje vežiojausi įvairias statybines medžiagas, bei įrankius. Todėl ir pagalvojau, kodėl gi nevažinėti su pikapu ir be jokios priekabos, o dar kiek atkrenta susijusių su ja reikalų? Po kurio laiko mintis pradėjo tapti realybe. Dėl šios priežasties šeimoje atsirado mėlynas Hilux, su juodais matiniais ratais ir 32 AT-padangomis. Iš ypatybių - nepakrautą labai mėto kelyje. Jei kabinoje yra trys žmonės arba apie 50 kg kūzave, tai važiavimas tampa minkštas ir malonus. Priešingai nei tikėjausi, galinės sėdynės pasirodė esančios tinkamos ilgom kelionėm ir keleiviai nei kiek nepavargsta - be didelės erdvės, dar ir porankiai yra. Aš iš karto investavau į automobilį - užsidėjau gerus ratus su geromis, kokios priklauso, padangomis, LED priešrūkines šviesas buferyje, nusipirkau dangtį kūzavui, kėbulą padengiau apsaugine danga Raptor (šiek tiek pavažinėjęs pamačiau, kad keliose vietose atsirado dažų pažeidimų, todėl nusprendžiau nerizikuoti ), užmaskuotą registratorių, kurio nereikia nuimti naktį, nes jis sumontuotas po skydeliu, šiek tiek pritemdžiau galinius langus. Kaip jau minėjau, visų pirma pirkau Hilux darbui - jei reikia greitai pervežti kažką tarp objektų, nereikia važiuoti prisikabinti priekabos, bet tiesiog mesti viską į kūzavą ir vežti. Tada grynai prie darbinių kelionių prisidėjo ir šeimyninės keliones, nes supratome, kad šis automobilis puikiai tinka ir tolimoms šeimos kelionėms. Praėjo savaitė, kol pripratau prie gabaritų, labai pasisekė, kad mes gyvename užmiestyje ir visi objektai yra už miesto ribų. Bet vis dėlto jausmas yra prieštaringas - atrodo, kad netilpsiu į juostą, bet vistiek telpu, o jautiesi užtikrintai. Variklio užtenka 80 proc. atvejų. Dviejų juostų keliuose norėčiau daugiau galios, greitis netenkina, bet tenkina pagreitėjimas ir saugumas. Manau, kad vertėtų čipuoti. Kol kas ieškau kur geriau ir pigiau. Negreitam/ramiam važiavimui, variklio galios per akis. Kalbant apie kūzavą, aš nežinau, ką rašyti - tai yra, jis yra didelis, galima prikrauti daug (daugiausiai buvau prikrovęs apie 800 kg). Jei pageidaujate, galima nuimti dangtį ir tada galima įdėti kažką didelių gabaritų, kažką panašaus kaip didelės, plastikinės vandens talpos. Tai gi, be darbo mašinos, aš taip pat įsigijau puikų šeimos automobilį. Mes su juo keliaujame ir pas gimines į svečius važiuojame. Kalbant apie patikimumą, galiu pasakyti, kad atlieku techninį aptarnavimą, tik laiku ir specializuotuose servisuose, taip pat neperkraunu mašinos. Dėl to jokių gedimų iki šiol nebuvo. Buvo perdegę galinės lemputės, bet ar tai tikrai problema? Detalės nėra labai brangios, tiesiog reikia laiku atlikti techninę priežiūrą. Keisti laiku filtrus ir tepalu, tada nebus jokių problemų ir važiuos ilgai, be gedimų.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-27
MB GLK klasė 2.8 litr benz automatas 2010m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdosi.
prastas pravažumas
Šis automobilis buvo perkamas vietoj Volvo XC90, apie kurį taip pat liko istorijų internete. Kodėl pardaviau Volvo, nesileisiu į smulkmenas, nes viską jau aprašiau seniau . Beje, „Volvo“ pardavimas nebuvo lengva užduotis. GLK pirkau iš to, kas buvo sandėlyje Vokietijoje, net nepratestavęs. Kėbulo spalva yra šlapio asfalto su metaliniu blizgesiu, juodu interjeru, oda/zomšas ir dirbtinio medžio apdaila, bazinėje komplektacijoje (beveik viskas, ko jums reikia, salono sportinis paketas). Iš papildomų pasirinkimų: matiniai juodi slenksčiai (pabijojau dėti sportinių, nes pasirodė, kad patekus į pirmą bekelę iš kart nulupsiu), salono kilimėliai ir kilimėlis bagažo skyriuje, purvasaugių rinkinys. Pirmieji pojūčiai. Palyginti su Volvo, automobilis yra GALINGAS! Ir veža ten, kur nukreipia vairuotojas. Variklio galingumas yra panašus, tačiau automobilio svoris yra mažesnis nei Volvo, plius modernesnė automatinė transmisija. Sėdynių išdėstymas, matomumas (išskyrus mažus veidrodžius) taip pat yra geresni. Ant galinių sėdynių vietos yra labai maža! Bagažo skyrius, net jei ir yra atidarymo / uždarymo mygtukas, nėra ypač erdvus automobilis, vienu žodžiu tariant, šeimos žmonėms (turintiems didelę šeimą) netiks. Tačiau šeimai kur yra tik vyras, žmona, vaikas - beveik tai, ko reikia. Dinamiška, ekonomiškumo atžvilgiu, nėra blogai - apie 13 litrų mieste kamščiuose. Noriu tikėti, kad ir patikimumas yra Mercedes lygio. Interjeras: apdailos medžiagų kokybė yra tokia pati kaip ir Volvo. Gal ergonomika, pagal mane, labiau apgalvota. Odos ir zomšo sėdynes vis dar galiu pakęsti, bet kartais pagalvoju, kad reiktų pervilkti į odą ... Vairas yra šiek tiek per didelis, tačiau tai yra įpratimo reikalas. Dėl mišrios mechaninės ir elektroninės reguliavimo sistemos, dabar gailiuosi, kad neėmiau pilno elektros paketo su sėdimosios vietos atmintimi. Dėl kažkokios priežasties durų panelės yra visos iš plastiko - ir tai yra gana brangiame automobilyje, net jei tai yra aukštos kokybės plastikas ... kodėl taupyti pinigus? Patogumas: tikrai geresnis nei Volvo. Tylesnė, minkštesnė pakaba, net ir su 19 colių padangomis. gal dėl to, kad stiklas yra stipriai nuožulnus, dideliu greičiu oro srautas sukelia didelį triukšmą... Nu, bet kokiais keliais, važiuojate daugiau nei 150 kilometrų per valandą?)))) Bekelės pravažumo savybės: nežinau)))) Tačiau, žiūrint į automobilio apačią, galima tikėtis geriausio rezultato - viskas yra labai lygu ir paslėpta apsaugomis. Vienintelis dalykas, manęs nežavi, kad prošvaista yra tik 18,4 cm. Tačiau Volvo su 21 cm bet, kvailas visų ratų pavaros mygtukas pastoviai užstrigdavo! Rezultatas ... Ar šis parketinis visureigis yra nepriekaištingas? Man atrodo, kad visomis savybėmis jis yra labiau panašus į idealą nei bet kuris kitas. Bent jau vidaus sąlygomis. Visi kiti konkurentai kažkaip man netinka, o tuo pačiu metu jie kainuoja kelis kartus daugiau tų pačių ar panašių komplektacijų ... Ir aš negaliu suprasti, kodėl GLK nėra toks populiarus. Ar tai dėl įvaizdžio ... Kaip automobilis moterims ... Apie eksploataciją žiemą. Rašysiu trumpai - viskas gerai. Nebuvo jokių gedimų, viskas veikia puikiai Ir dabar išsamiau ... Matomumas. Žiemą matomumas labai pablogėjo - veidrodžiai yra tokie maži, o lietuviškomis sąlygomis viens du ir aplimpa purvu po 100-150 kilometrų žiūrėti į juos net neverta. Padėtis panaši ir su šoniniais langais. Didžiulis langų ploviklio bakas ir apiplovikliai veikia gerai. Šildymas. Šildymui, ypač sėdynėms, skundų nėra. Man labai patinka, kad jie automatiškai sumažina šildymo lygį ir palaipsniui visiškai išsijungia, jei pamiršote - tiesiog išsigelbėjimas. Apskritai, šildymas veikia be problemų. Valdymas. Mūsų keliuose, kuriuose yra nervuotų vairuotojų - pats tas. Labai tolygus ir ramus. Stabilumo kontrolė įsijungia labai retai, tik tada, kada yra būtina. Ant kelio stovi puikiai, nepriklausomai nuo kelio kokybės. Kai pasikeičiau į 17 colių ratus, pasidarė daug geresnis valdymas. Trumpai tariant, viskas gerai. Pravažumas. Maniau, kad bus geriau. Nuvykau į kaimą po didelės pūgos - Mercedes nepraėjo ten, kur pravažiavo Subaru Outback. Niekaip neišvažiavau savo eiga, teko ištempti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Accord
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-27
Honda Accord Tourrer type s
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos bagažinėje, patikimas, sportiškas universalas, mažos kuro sanaudos
Prasta komforto elektronika.
Turiu honda accors universala 2.4l originalus type s modelis. Ką galiu papasakoti. Turiu jį jau trečius metus, pirkau pas žmogus kuris idėjo į jį dujas ir pravažiavo su jom labai nedaug, o aš atmyniau 120k km. Rida yra šios mašinos 410k tačiau to tikrai nepasakysi traukos atžvilgiu ar eksploataciniais kaštais. Automobilis važiuoja labai smagiai, svarbu laiku dasipilti tepalo, kuri jis megsta valgyti, i mėnesį po 1litra drasiai, ir susireguliuoti vožtuvus. Mieste kamsčiuose ryja 13litru duju, mišriai važiuojant 11litru o trasoje net ir 9litrus galima pasiekt. Trukumai; kadangi pas mane ne fl modelis, todel jie turejo bedu su elektronika, dažnai grybauja el. Bagazines dangčio užsidarymas, langu valdymo mygtukai, uzsidega VSA ir ABS lemputes, genda lempu aukscio reguliavimo daviklis. Pliusai; patikimumas, bagazinėje daug vietos, sportiškas universalas, mažos kuro sanaudos.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-27
Land Rover RR 2010 m 4.4l dyzelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, sklandus valdymas, gera garso izoliacija
Brangokas techninis aptarnavimas
Noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie Range Rover 4,4 TDV8 II facelift. Pirma, norėčiau paminėti variklį ir automatinę pavarų dėžę, kurie kartu veikia nepriekaištingai. Jūs neišgirsite anekdotų apie šio variklio patikimumą, dėl to kad šio variklio išpildymas - vienas patikimiausių, kurį patvirtina ne tik mano pravažiuota gana didelė rida, bet ir techninių specialistų nuomonė. Automobilis yra labai jautrus ir tuo pačiu sklandžiai valdosi, o pavarų persijungimo niekaip nepajusite. Sąnaudos tiesiog sugriauna visus šablonus - 12 litrų mieste ir 8 greitkelyje! Ir tai yra gana dinamiškai važiuojant. Tarp bendraklasių nieko panašaus nerasite. Trasoje lekia tarsi bėgiais. Labai minkštas ir stabilus tuo pačiu metu. Pasitikėjimas jaučiamas važiuojant bet kokiu paviršium, neatsižvelgiant į tai, ar jis yra nelygumas ar slidus. Kruizinis greitis 160-180, pasiekiamas be didesnių sunkumų. Keliavau dideliais atstumais po Europą - automobilis pasirodė geriausiu įmanomu būdu tiek kontrolės, tiek visų keleivių komforto atžvilgiu. Ir netgi nuvažiavus nuo kelio, dėka pniaumatinės pakabos, „Terrain Response“, protingo sureguliavimo - jūra iki kelių. Labai aukštos kokybės nepakartojamas interjeras. Apdailos lygis duoda į kaulus daugumai klasiokų. Puiki HK multimedijos sistema ir įspūdingas garsas. Klimato sistema, atitinkanti kiekvieno keleivio esančio salone poreikius. Labai gerai veikia, kameros, aklųjų zonų jutikliai. Puikus elektroninio prietaisų skydelio aiškumas. Apie eksterjerą, net neverta daug kalbėti. Brutali, atpažįstama kūno forma. Puiki priekinių šviesų optika, pritaikyta prie protingų tolimųjų šviesų. Triukšmo izoliacija taip pat yra aukščiausiame lygyje, būtinai turiu pagirti. Važiuojant ar laukiant prie šviesoforų nesijaučia jokių vibracijų. Važiuojant bet kokiu greičiu galite bendrauti nekeliant balso. Tai, kas vyksta išorėje, nėra girdima ir dėl dvigubo stiklo. O triukšmas nuo dygliuotų padangų vos vos girdėti . Dabar visus labai jaudinantis patikimumo ir techninio aptarnavimo klausimas. Taip, niekas nesako, kad Range Rover yra patikimesnis nei kiti konkurentai. Tačiau neturėtumėte nuolat kalbėti apie retus piktnaudžiavimo atvejus, kai atsiranda nuolatinių gedimų. Kai aptarnaujame automobilį mūsų, lietuvių, savininkas turi galvoti dažniau nei kiti europiečiai. Kuro kokybė, keliai, klimato sąlygos, techninės priežiūros dažnumas, eksploatacinių medžiagų ir alyvos keitimas - jei atsižvelgiate į šiuos veiksnius, tuomet užtikrinu jus, kad automobilis tikrai gęs mažiau nei bet kuris iš kitų. Taip, oficialių atstovų aptarnavimo kainos yra labai užkeltos. Bet kas neleidžia atlikti techninį aptarnavimą pas kitus patikrintus ekspertus? Apibendrinant noriu pasakyti, kad šis automobilis yra labai puikus, tik reikia prižiūrėti kaip ir visus kitus automobilius.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW X4
2014 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-27
BMW X4 3,0 dyz 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai stovi ant kelio, gerai valdosi, labai komfortiškas salonas
beveik nėra
Keista, bet rinkausi iš automobilių, kurie visiškai skiriasi nuo X4. Visi tie automobiliai, kuriuos aš žiūrinėjau, buvo D klasės sedanai ir tik aukščiausios klasės gamintojų. Ir, kaip įprasta, iš pradžių AUDI A4 atkrito, po to - Jaguar XE, Mercedes C klasė. Pradėjo žiūrinėti į BMW 4 serijos Liftback kėbulu, o tik jau salone patiko X4 maksimalios komplektacijos ir tamsiai mėlynos spalvos. Įsimylėjau ją jau iškart po tesdraivo. Tik kaina buvo labai didelė. Paprasta paieška internete parodė, kad kitose parduotuvėse yra lygiai tokie patys variantai, tik pigesni, o tai yra daug maloniau. Milžiniškas kiekis perskaitytų apžvalgų ir atsiliepimų mane visiškai įtikino, kad reikia įsigyti šį automobilį. Kurį laiką turėjau palaukti, kol atsirado mano norima spalva. Taigi, apie automobilį: 249 (258) galios trijų litrų dyzelinis variklis kartu su aštuonių greičių automatine pavarų dėže sukuria tokią uragano dinamiką, kurią sunku perteikti žodžiais. Neįtikėtinai patogios sportinės priekinės sėdynės su dideliu nustatymų kiekiu, aptemptos puikia oda. Puikus vairas, šildomas ir pavarų perjungiklis, o mano komplektacija net ne M-sportas, kuris, beje, yra pernelyg slidus. Multimedijos sistema su aiškiu ir dideliu ekranu, kuris taip pat yra navigacijos ekranas (rodantis eismo spūstis). Garso sistema yra išdėstyta kaip „Hi Fi“, ir turiu pasakyti, kad ji skamba labai gražiai, ypač jei susireguliuojate ekvalaizerį. Be to, automobilyje yra įrengta vaizdo sistema kuri projektuoja vaizdą ant priekinio lango. Ir svarbiausia, be įprastos informacijos, rodoma ir navigacija! Tai yra pirmasis šio prekės ženklo automobilis, kurį turiu, ir vis dar džiaugiuosi dinamiškai automobilio parametrais. Su 3 ltr varikliu automobilis įsibėgėja iki 100 kilometrų per valandą per 5,7 sekundes, o tai yra ir dokumentiniai, ir tikrieji skaičiai. Valdymas net nenustebino, visi BMW savininkai rašo atsiliepimuose ir apžvalgose, kad valdymas aukščiausiame lygyje, o tai yra iš tikrųjų pati tikriausia tiesa. X4 neįtikėtinai gerai laikosi ant bet kokio paviršiaus, net jei tai yra slidus žiemos kelias, ir net dideliu greičiu. Pati keturių ratų pavara paskirsto numatytąją jėgą užpakalinei ašiai, o mieste, ramiai važiuojant net nesijaučia kaip automatas junginėja pavaras. Stabdymo sistema yra visiškai informatyvi, gerai jaučiasi, kada reikia paspausti, kad pasiektumėte jūsų sumanyta lėtėjimą. Bendras įspūdis - 10 iš 10, net nepaisant nedidelių trūkumų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo S80
2006 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-27
Volvo S80 2,5 turbo benzinas automatas 2011 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus salonas, gerai veikia kruizo kontrolė
Nėra kuro kamščio laikiklio
Pirkau šį automobilį 2011 m. vasaros pradžioje, Volvo salone. Vyko ten kažkokia akcija, tai nebloga kaina nupirkau. Ne pačios geriausios komplektacijos (bazinis variantas), bet vis gi: visas salonas odinis, bi-xenon priekiniai žibintai, lietaus jutiklis, DVD diskų grotuvas su ekranais, parkavimo jutikliai priekyje ir gale, Bluetooth su klaviatūra ir dar ten visokių naudingų privalumų, dabar viso sąrašo ir neišvardinsiu. Variklis trurbininis 2,5 litro 230 arklių, automatinė pavarų dėžė. Galia negaliu pasakyti, kad labai jaučiasi, tad bendras įspūdis apie automobilį - trūksta jam aštrumo, nepaisant to, kad dokumentuose rašo, kad įsigreitėjimas iki šimto kilometrų per valandą yra per 7,5 sekundes. Nors matydamas, kaip Bavarijos automobiliai atsilieka, pradedi suprasti, kas yra Volvo. Jų mašinos paprastai vadovaujasi principu: „Greitis nėra klausimas, bet kodėl“ - va štai toks požiūris. Valdymas yra šiek tiek prastesnis nei vokiškų automobilių, čia net nėra ko ginčytis, tačiau jei atsižvelgiate į jų principą, tai nesukelia nusivylimo. Patogiai įsitaisyti galima bet kurioje automobilio vietoje: priekinio keleivio sėdynę galima reguliuoti įvairiomis padėtimis. Gera garso izoliacija leidžia tyliai važiuoti ne tik mieste, bet ir autostradoje, kai greitis yra didesnis nei 160 km / h (ir net nėra noro važiuoti greičiau tokiu automobiliu, nors suprantate, kad dar tai ne visas greitis, o turi dar nemažai rezervo). Apie sąnaudas. Pilu tik 95 benziną, apie 70% kilometrų važiuoju mieste, o 30% - automagistralėje, vidutinis suvartojimo lygis yra 12,5 litrų (variklis yra turbininis), apskritai kokios sąnaudas Volvo deklaruoja, tokios ir yra iš tikrųjų. Iš esmės, man patiko kruizo kontrolė ir „City Safe“ funkcija (ji gali stabdyti automobilį, už vairuotoją, jei greitis yra ne didesnis kaip 15 km / h) - tai labai patogu eismo spūstyse, kai įstringi tuščioje vietoje ir tada kas nors netikėtai užlenda į priekį, taigi dėl to nereikia lieti ašaras dėl įbrėžimų ant bamperio ir gaišti laiką, pildant eismo įvykio deklaraciją. Išbandžiau mašiną ir žiemos sąlygomis, prie šalčio net -25. variklis užsiveda be problemų, viskas, kas priklauso puikiai šyla, klimato kontrolės darbu esu labai patenkintas, greitai sušildo saloną, matyt, švedai supranta, kas yra šaltis, bet čia yra grynas subjektyvumas))) Beje, puikiai skamba originali garso sistema (išbadžiau visokiu garsumu ir gabalus visokius). Nežinau, ar tai galima priskirti prie privalumų, matyt, nes švedų produkcijos štampavimo tempas atsilieka nuo japonų modernizavimo tempų, tačiau švediškų automobilių metalas yra labai storas ir kokybiškas (pas mus šeimos garaže yra japoniškų automobilių, džipų ir mažalitražių automobilių). Vienas iš trūkumų yra tas, kad žiemą, kai būna šalta ir salonas dar būna neįšilęs, užstringa radijo įjungimo mygtukas, bet šiek tiek palaukus pradeda veikti. Dar vienas trūkumas - nėra kuro užpylimo kamščio laikiklio. Kiekvieną kartą, pilant kurą reikia kur nors pasidėti kamštį, o vieną kartą net pamiršau ir teko pirkti naują. Išvados: jei manote, kad jums reikia daugiau nei Volkswagen Passat, tačiau dar nesate pasiruošę daug išleisti daug pinigu A6 eksploatacijai ar tos pačios MB- E. , - galite pirkti šį Volvo nedvejodamas, tik automobilis gali atrodyti šiek tiek nuobodokas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-26
Ford Mondeo 2010 m 2,3 benzinas, automatas sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus valdymas, gera dinamika, gražiai atrodo
nėra garso izoliacijos virš galinių arkų
Ford, ypač Mondeo, yra gana populiarus automobilis. Tačiau atsiliepimų apie jį, ypač tokį kaip mano modelį su 2,3 ​​litro varikliu radau gana nedaug. Noriu pakeisti šią situaciją. Todėl, be bereikalingų lyrinių nukrypimų, papasakosiu apie įspūdžius vairuojant šį automobilį. Sąnaudos. Pasirodė šiek tiek didesnės nei įsivaizdavau. Miesto rėžimu, vidutiniškai 13 l / 100 km. Kalbant apie trasą, tai yra gana individualus rodiklis, kuris priklauso nuo vidutinio greičio, lenkimų skaičiaus kelio apkrautumo ir tt.. tai apytiksliai, svyruoja nuo 7 iki 10 l. / 100 km. 80 litrų talpos kuro bakas turi neabejotinų privalumų, kurie puikiai pasireiškia važiuojant ilgus atstumus. Puikus salonas. Be girgždesių ir viskas atrodo labai gražiai, minkšta ir atitinka verslo klasę. Geras matomumas, nepaisant automobilio dydžio. Patogi sėdynė su didele šonine atrama ir daugybe reguliavimo funkcijų, įskaitant juosmens atlošo reguliavimą. Standartinė garso sistema skamba sodriai ir aiškiai. Bet štai ir pirmasis trūkumas, susijęs su garso izoliacija. Iš galo girdėti visa puokštė įvairių garsų sklindančių iš po ratų. Taip yra dėl prastos arkų garso izoliacijos. Papildomai uždėjus garso izoliacijos, kažkiek triukšmas sumažėja. Visa kita garso izoliacija kaip ir normali, bent jau nėra ko skųstis. Ergonomika yra tikrai vykusi. Puikiai įsimenantis valdymo skydelio mygtukų išdėstymas. Lengva navigacija per pagrindines mašinos funkcijas ir parinktis. Reguliavimas ant vairo, Bluetooth, patogus porankis. Vairuotojui viskas labai patogu. Kėbulas. Vienas pirmųjų įspūdžių apie automobilį yra atidarius ir uždarius dureles. Čia viskas padaryta gerai. Nesijaučia, kad gamintojas sutaupė metalo. Durys yra sunkios ir masyvios. Puikiai jaučiasi saugumas, gal vien dėl kokybiško metalo mažiau girdėti triukšmo salone. Išvaizda Vis dar šiuolaikiška, griežtai be jokių nereikalingų detalių . Dizainas yra labai harmoningas. Valdymas. Vairas nėra minkštas kaip vata, bet atvirkščiai yra gana kietas, aštrus ir informatyvus. Pakaba yra vidutiniškai minkšta, bet gerai surinkta ir sureguliuota. Dėl šios priežasties automobilis yra nuspėjamas ir lengvai valdoma posūkiuose. Išskirtinai stabilus ant trasos. Norint padaryti, kad automobilis slystų, reikia labai gerai pasistengti. Stabilumo sistemos tiesiog neleidžia slysti. Stabdžiai yra maloniai nustebinantys - labai veiksmingi ir tuo pačiu metu gana švelnūs. Dinamika Kaip tokios masės ir su tokiu varikliu įsibėgėjimo charakteristikos yra vienos geriausių. Su šiuo automobiliu aplenkti kitą nereikia įdėti daug pastangų ar suabejoti, manevruoti taip pat labai patogu. Su dviejų litrų varikliu arba 1,6, važiuos irgi, bet ne taip patikimai, kaip su šiuo varikliu. Aptarnavimas. Techninio aptarnavimo išlaidos yra pakankamai adekvačios. Techninio aptarnavimo intervalas kas 15 000 km. manau yra pakankamas, tačiau jei norite dažniau keisti tepalus ir filtrus, tai nieko blogo. Atsarginių detalių rasti ir nusipirkti tikrai nėra problema. Apibendrinimas. Automobilis yra puikiai surinktas. Visos jo savybės yra tikrai geros. Vairuoti labai malonu ir patogu
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Tiguan
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-24
VW tiguan benzinas 2,0 ltr automatas 2017 m 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas, patogus salonas
Prastai veikianti navigacija, kietoka pakaba
Tiguan žmonai nupirkau vietoj jos dvejų metų senumo KIA Sportage. Taigi tai yra Tiguan 2.0 TSI 180 arklio galių, DSG automatinė, septynių pavarų dėžė ir visi varantieji ratai. Highline komplektacija ir visos galimos opcijos (išskyrus kablį ir elektra reguliuojamą keleivio sėdynę). Salonas yra Vienos odos, elektra valdoma vairuotojo sėdynė, stiklinis stogas, devyniolikos colių ratai, elektrinis bagažinės dangtis, navigacijos sistema, kruizo kontrolė su savarankiško judėjimo spūstyje funkcija, automatinis parkavimas, eismo juostų stebėjimo sistema, 9 oro pagalvės, automatinio stabdymo sistema prieš kliūtį, klimato kontrolė trijose zonose, priekinių ir galinių sėdynių šildymas, šildomas vairas ir priekinis stiklas, aplinkinio stebėjimo sistema, galinė kamera su automatiniu apiplovimu ir tt... Nuo pirkimo vietos iki namų apie trys šimtai kilometrų, kuriuos teko nuvažiuoti. Nuo pat išvažiuojavimo, automobilis pasirodė esąs labai manevringas, manevringesnis nei Touareg. Ant kelio stovi kaip sedanas ar hečbekas, jokio supimo ar kratymo. Automatinė greičių dėžė sutrūksi, bet tik esant labai mažam greičiui (iki dešimties ar dvidešimties kilometrų per valandą). Pagal pakabos sureguliavimą galima spręsti, kad automobilis turėtų būti eksploatuojamas keliu su gera danga (kieta pakaba). 190 centimetrų ūgio žmogus ir sveriantis daugiau nei 100 kilogramų, ramiai randa patogią vairavimo padėtį. Dviejų litrų variklis, turintis 180 arklio galių, lyginant su 3,6 litrų 249 arklio galių Tuareg, yra geresnis ir tylesnis! Nėra vibracijų, užvedimo ir užgesinimo metu, ne taip kaip 3.6. Greičių dėžė trūkčiojo tik pačioje pradžioje, dabar ji nustojo trūkčioti (matyt, prasidirbo). Pakaba yra kietesnė nei „Sportage“, tikriausiai dėl devyniolikos colių ratlankių. Normaliu keliu viskas yra gerai, o mažas duobes visiškai sugeria, kaip ir KIA, vieninteliai garsai, kurie patenka į saloną nuo pakabos, greitai pravažiavus pro gulinčius policininkus. Apie valdymą nėra ką daugiau pasakyti, kaip tik, tai kad nuostabus valdymas. Salonas neabejotinai yra paprastesni nei tuarege. Reguliuojasi centrinio porankio aukštis. Ant galinės sėdynės patogiai telpa tik du žmonės - priežastis yra per aukštas grindų perskyrimas . Stiklinis stogas yra puikus dalykas. Vienos oda yra blogesnė nei Nappa tuarege, bet vistiek maloni. Bagažo skyrius yra labai erdvus. Ir jei jūs perkelsite galinę sėdynę į priekį (nesulenkiate, bet tiesiog perkeliate), tada jo dydis yra panašus į tuaregą. Iš minusų: nepatiko navigacijos sistema.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...567891011...325