Markės
16 iš 1429
Alfa Romeo 166 1998 - 2007
Alfa Romeo 166, 1998 - 2007
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Alfa Romeo 166 1998 - 2007Alfa Romeo 166 1998 - 2007Alfa Romeo 166 1998 - 2007Alfa Romeo 166 1998 - 2007Alfa Romeo 166 1998 - 2007Alfa Romeo 166 1998 - 2007Alfa Romeo 166 1998 - 2007Alfa Romeo 166 1998 - 2007
Alfa Romeo 166 yra prestižinis automobilis suprojektuotas Walter de'Silva ir pakeitė senajį Alfa Romeo 164. Nors 164 turėjo išskirtinį dizainą, tačiau ir naujas modelis turėjo kuo pasigirti - priekiniais nedidukais įdomios formos žibintais ir tradicine Alfa Romeo nosimi. Naujas dizainas atitiko naują Alfa stilių kurį pristatė mažesnysis 156 modelis. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų svirčių sistema, gale – daugiasvirtė. Nors automobilis buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, dinamiškų variklių, elegantiško dizaino ir puikios įrangos, tačiau jis taip ir netapo rimtu konkurentu šioje klasėje dominuojančioms vokiečių markėms.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 10
Rodemito | 2012-11-18
166 2.0 T. Spark
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, dinamika, išskirtinumas, komfortas, NERŪDIJA nei kiek
Labai prastas priėjimas remontuojant, servizai dažnai nesugeba teisingai ardyt ir remontuot...
Labai mielas ir išskirtinis automobilis.Dizainas džiugina akį, salone vietos nėra daug, tačiau jautiesi ne kaip vairuotojas o kaip pilotas. :) Iki smulkiausių detalių viskas puikiai išpildyta ir atidirbta, puiki apdaila, medžiagų kokybė. Ypač jei momo odinis salonas tai atrodo tikrai geriau net negu koks mb w210. Važiavimas komfortiškas, malonus, tylus, varikliai tikrai neliūdina. Net ir 2.0 T.S. su 114 kw tarnavo kaip priklauso. Dažnai žmonės keikia twin sparkus, kad dažnai genda ar panašiai, tačiau tikrai negaliu su tuo sutikt. Pravažiavau apie 70 tukstančių km su juo ir varikliui be tepalų ir diržų keitimo tekeičiau temperatūros daviklį. Problemos man kilo kituose dalykuose. Pirmiausia su važiuokle. Mašina sunki, todėl palaipsniui sėda galas. Teko dėl to keist galines spyruokles ir amortikus. Važiuoklė ne per daug nudžiugino. Genda taip pat kaip ir visom kitom, tik tiek, kad alfai nėra kinietiškų traukių po 15 Lt pirkt, kaip, sakykim, tų pačių metų audi a6 ar vagenams... čia jei jau reikia kažką keist, tai moki nemažai. Bet paskui ir galima pamiršt. Kita problema- vairo sistema. Teko keist stiprintuvo siurblį ir keletą kartų trūko šlangos tepalo... Visa bėda- nėra PRIĖJIMO. Jau ką betvarkiau tai visur vos ne su pincetu pro skylutę reikia čiupinėt varžtelius. Bent jau susidarė toks įspūdis pakaboj ir variklio skyriuj. Saloną ardyt atvirkščiai paprasta. Daug lengviau nei VW passatui kokiam. Viskas tvarkingai prisukta varžtais, racionaliai sudėliota. Pasikeist spynelę ar langų pakėliką- 15 minučių pakako... O VW passatui gerą valandą teko žaist... Su elektronika buvo bėdų. Tai durelės nesirakina, tai langas neatsidaro tai vėl kokia lemputė pradeda mirksėt spidometre... Bet viską galima susitvarkyt pačiam, jei žinai kaip. Laužynuose dalys tiek pat kainuoja kiek ir kitom mašinom, parduotuvėse gal kiek brangiau, bet, kaip ir minėjau, susidaro toks įspūdis, nes nėra tų pigienų Taivainių.. Servizuose šitos alfos dažnai bijo. Vienintelė vieta Vilniuj kur galima normaliai nuvažiuot (nekalbant apie autobravą) tai pas Girių, alfaservize. Ten kainos didokos, bet meistrai geri ir gerai dirba. Nors ir ten visko pasitaiko... Mašina turi savų keistenybių, kurios man, šiaip jau, nepatiko: Bagažinės atidarymas tiktai bardačioke paspaudus mygtuką arba kišant raktelį... Gamyklinė audio sistema visuose automobiliuose su KASEČIŲ grotuvu, ir nelabai yra galimybė neperdirbant mašinos įsidėti kitą magnetolą ar ką panašaus. Porankis neprotingai sugalvotas, nepatogu rankinį užtraukt ar paimt ką iš daiktadėžės nei su nuleistu nei su pakeltu.. ir nesuvokiami priėjimai prie dalių ardant variklį... Keičiau pečiuko ventiliatorių tai vienas pradirbau beveik parą laiko, nes taip tragiškai ten viskas įtaisyta... Sakykim kitom mašinom išėmi bardačioką ir atsukus kelis varžtus jau tas varikliukas įkrenta į rankas, o šitai tai pyp visą pečių reikia verst lauk, kondicionieriaus vamzdžius atjungt ir t.t.. Mašina LABAI žema. Žiemą važinėjant po apsnigtus daugiabučių kiemus pramušiau karterį du kartus. ir šiaip neretai per duobes važiuojant jau girdi kaip braukiasi kokia plasmasė ar dugnas per žemę... Kaip jau minėjau, variklis nors daugelio keikiamas, nėra toks blogas. Traukia neprastai, genda ne taip baisiai kaip galima tikėtis. Kuro sąnaudos tiesiojoj 7-8, mieste nuo 10 iki 16 jei smagiai važiuojant... Mano atveju nesiskyrė ar dujom ar benzu važiuočiau, ėmė tiek pat. Kiek žinau patikimiausi varikliai 2.5 benzininiai ir 2.4 dyzeliai... 2 litrų T. Spark nesiskundžiu tačiau kuro rijo tiek pat kiek 2.5... O kiek esu girdėjęs apie 2 litrų TURBO, tai kuro ima tiek kiek 3.0 benzas... Kuro sanaudos labai priklauso nuo važiavimo, taigi galima ir su 8 litrais suktis ir su 16... kažkaip vienu momentu smarkiai nuvertėjo ir dabar kainos jau antri metai laikosi panašiam lygyje. Aš savąją nusipirkau ir po metų pardaviau dar gaudamas 1000 Lt pelno.... Lietuvoje šitų alfų nesugadintų NĖRA. Visą laiką kas nors nemokėdamas kažko remontuot kažką primarozina... Todėl pirkti verta tik iš užsienio ir už kokius 8 tūkstančius, ne mažiau... Kitaip teks keiktis. Nes Lietuvoje su alfom situacija tokia, kad kai jau nebesugeba sutvarkyt šoferiai kokio nors mazgo tai suklijuoja su epoksidke ar privirina ir parduoda tada... Pirkti reikia žiūrint laaabai skeptiškai ir atsargiai. Kiekvienas pašalinis garselis ar girgždesys turi kelti įtarimą. Jei 2.0 T.S. variklis dirba kaip dyzelis tai reiškia reiks keist fazių variatorių ir tai kainuos mažiausiai nuo 500 litų. Žiūrėt kad veiktų elektra, kad kuo mažiau būtų lietuviškų signalizacijų ir kitų priborų prikonstruota, nes dažnai dėl to kyla bėdų. Reikia būti atidžiam.. Visas mašinas kiek turėjau apžiūrinėjau pirkdamas be servizo pagalbos ir paskui važinėjant jokių stebuklų neatsirasdavo, bet vėl gi, nepatyrusiam nepatariu taip savim pasitikėt. O varyt reikia tai tik geriem meistram ir negailėt pinigų patikrai...
Pilnas atsiliepimas...
alfistas 166 | 2012-11-04
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kW '99
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, ekonomiskas variklis, geras dizainas, gera bazine komplektacija, tinka tiek kelionems, tiek sportiskam pasivazinejimui
Ganetinai problematiska elektronika, brangi galine pakaba, daznai pasitaikanti smagracio gedimai, kaip tokios klases automobilyje prastoka salono medziagu ir surinkimo kokybe
Greiciu deze - problemu nekelia, tik linkusi leisti tepala (variklis irgi daznai buna nesandarus), taciau sankaba su smagraciu labai problematiska - smagracio gedimai dazni (naujo kaina apie 1500-2000lt), sankabos kaina kaip ir didzios daugumos automobiliu - 600-700lt. Kebulas - gerai apsaugotas nuo korozijos, bet tikrai nera pats saugiaus avarijos atveju. Pakaba - priekis - kaip ir daugelio siuolaikiniu automobiliu, aliuminio yra siek tiek, nieko labai sudetingo, galas - ten situacija kita - pakaba nepriklausoma, stovi daug salenbloku (tarp ju ir plaukiojantys), tvarkymas originaliomis dalimis brangus, tvarkant pakaitalais - reikalinga tai atliknti pas profesionalus, tada nekils joku problemu. Stabdziai - paprasta sistema, nieko sudetingo. Elektronika - sioje srityje Alfa Romeo gerokai suprastejo su senesneis modeliais lyginant - daznos bedos su ivairiasi davikliais (kuro slegio, oro srauto matuokle, alkuninio veleno padeties davikliu ir pan.), imobilaizeris taipogi negejas kartais neleisti uzvesti variklio (prie to pacio - daznoje buna isdylusios uzvedimo spyneles, tai simbolizuoja didele rida), megsta sudegti peciuko ventiliatorius (peciuko radiatorius stovi virs air bag kompiuterio ir keletos reliu, o pradejes leisti skysti uzpila siuos elementus), klimos varikliukai ir sklendes irgi megsta sukelti problemu. Salonas - medziagos panaudotis nepacios auksciausios kokybes (kaip tokios klases automobiliui tai minusas), surinkimo kokybe irgi nera labai auksta, komplektacija - sioje srityje sios alfos pasizymi - ekranas, visi 4 elektriniai langai, elektriniai veidrodeliai, navigacija labai daznoje, autopilotas, praslydimo sistema, odinis salonas, neretai pasitaiko ir rimtesne garso aparatura - cd changer, garso stiprintuvas ir galineje palangeje du zemo daznio garsiakalbiai, taipogi stabilumo kontrole, elektrines, sildomos sedines. Apibendrinant - automobilyje bandyta suderinti sportiskuma su komfortu ir tai ganetinai neblogai pavyko. Taciau perkant toki automobili reikia atsiminti, kad problemu isvegti nepavyks, tik aisku kaip diena - kuo prastesne bukle - tuo tu problemu bus daugiau, beto isigijant reikia atsiminti, kad neuzteks pasikeisti tepalus su filtrais, dar yra ganetinai brangi pakaba, elektronika, variklio dirzelio keitimas, pastarojo keitimo kaina tikrai nebus brangiau nei kokia audi V6 TDI, bet tikrai ne keli simteliai. Daugiausiai plius vertas variklis - tiek patikimumu, tiek kuro sanaudomis vertas labai daug pagiru, is savo patirties rasau kad uzmiestyje galima tilpti su nepilnais 5l/100km, mieste - iki 8l, dinamika variklio taipogi labai gera, bet viskas sitas susieina i viena jeigu - jei buvo tinkamai priziurimas (t.y. pilmas geros kokybes kura, ger iri laiku tepalai). Eksplotavimo kastai tikrai nera mazi, bet tikrai nera labai daug didesni nei koki BMW, Mercedes ar Audi, tiesiog alfos kaina yra gerokai mazesne rinkoje ir niekam nedaeina kaip galima nusipirkti masina uz 5000lt ir sudeti per metus i ja 5000lt. Nuvertejimas yra nemazas. Siaip jei esi megstantis pasiknisti garaze ieskant smulkiu gedimu priezasciu - tai sis automobilis tau. Nusipirkes uz 5000lt per metus ideti 5000lt yra nieko baisaus ir nieko baimingo (dirzai, itempejai, tepalai, pakabos priekyje ir gale paremontavimas iskarto pasiims 2000-2500lt, o jei dar koks elektros degimas ar sankaba, tai ir gausis tiek kiek sakiau). Kaip bebutu kiek besukisi niekas to nesupras ir vistiek parduodant nemokes daugiau nei uz rinkoje esancius lauzus.
Pilnas atsiliepimas...
Ovidijus | 2011-10-24
Alfa Romeo 166 2.4JTD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Traukia gerai, talpus, ekonomiskas. Tiek vidumi, tiek bagazine.
Gendranti greiciu deze, sankaba, pakabos problemos.
Automobilis, limuzino klases, erdvus, ilgas, prabamgus. Oda, sildomos sedynes, borto kompiuteris. Ko dar reikia tokiam automobiliui. Kaip vairavau tik dyzelini varianta, tai labai smagus, minkstas limuzinas. 2.4JTD galingas motoras, tik nelabai toks patikimas. Bet trauka puiki. 100kw, 6pavaros, lekia su vejeliu ir palyginus tokiam sunkiam ir dideliam automobiliui, tai labai smagu kartais spustelt greicio pedala. Dar vienas didelis pliusas kaip tokiam, kad pakankamai ekonomiskas, jei spausi, degs, jei ramiai vaziuosi, nemes laso pro salis. Bet vienas minusas joms, kad greiciu dezes defektas tai visoms. Kaip 6pavaru greiciu deze, kazkodel visada dingsta sankaba ir taip visomis. Mano manymu, kad tai gamintoju brokas. Kaip tokiam automobiliui ir kaip visiems Italiskams automobiliams, turi savo kaina. Detalems reikia paieskot litu. Ypac pakabai ir sankabai, nes cia pagrindiniai dalykai del kuriu teks nervuotis. Juk ne Lietuvoje sutvertas sis daiktas. Nes dar vienas dalykas, kad reikia tvarkyt klimato kontrole, nesyla. Ne prie saltu krastu pritaikytas.
Pilnas atsiliepimas...
alfa166 | 2010-05-24
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 110kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas, gerai valdomas, ekonomiskas
pakolkas kazkokiu erzinanciu minusu nepastebejau
Pirkau sia Alfa parvaryta is Italijos, su visais privalumais - oda, pilnas komforto/elektros paketas - autopilotas, el. uzsilenkiantys veidrodziai, uztamsejantis salono veidrodelis ir t.t. + pilnas borto kompas su nemazu spalvotu graziai rodanciu ekranu su navi (Lietuvoj deja nebus naudinga, nes originale nera rytu europos zemelapiu), tel, klima... ir t.t.Toks vaizdas kad kas buvo is navarotu mazdaug tais gamybos metais, viskas sukista. Kokybiska gamykline garso aparatura leidzia megautis muzika, nesinori nieko keist. Truksta nebent mp3 grotuvo, nes stovi originalus CD changer'is, kuris nelabai megsta kompu irasytus neoriginalius CD ir nepalaiko mp3. Pakaba nera labai minksta, bet komfortiska. Manau viduriukas daugmaz tarp tikrai komfortisko ir sportiskesnio vaziavimo. Kas stebina - ekonomija. 6 pavaros daro savo - vaziuojant ramiai trasoje (~100) kompas rodo ~4,7 /100 km., jei ~140, ima ~5,5. Manau kaip tokiai tikrai nemazai auto, tai isties puikus rodiklis. Skardos cinkuotos, nerudija. Apibendrinant - geras, isskirtinis verslo klases auto, jei nenusiperki uzdrozto lavono :) 2.4 JTD 110kW labai smagus, trauka gera ir jos visiskai pakanka. Spustelejus masina kaip reikiant soka i prieki. Malonu vaziuot uzsmiestyje, didesniu greiciau. Keista: originalus pagr. dirzo su itempejais komplektas + darbas (autorizuotam servise) - ~700 lt, originali virsutine svirtis - ~210 lt., originalus apatines svirties sailentblokas ~ 60 lt. Daugiau nieko daryt nereikejo, elektronika visa veikianti ir ziema negedo/negrybavo. Patarimas - nepirkt aklai nepatikrinus normaliam servise!!! Rekomenduoju gerai patikrint visas sistemas, ypac elektronika, pagrindini ICS (siemens) kompa i kuri integruotas visas valdymas. Viskas turi veikt - pradedant radija, baigiant klimos reguliavimu. Atkreipt demesi kad butu visos kompo kodu korteles, ju yra kelios! Kitu atveju gali but bedu atkoduojant, jei kompas uzsiblokuos pvz. isskrovus akumui. Atkreipt didesni demesi tikrinant galine pakabos dali nes ten nemazi ko prikista, o priekis paprastesnis. Daugiau viskas kaip ir visoms auto. Gerai patikrinti visas sistemas servise, kuriame meistrai nusimano apie alfas!
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2010-03-21
Alfa 166
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nuostabi ir iskirtine masina, gerai priziurima tarnauja ilgai ir patkimai. Jokiu problemu su varikliu ar kitais mazgais, puikiai vaziuoja. Taciau perkant tokia masina - tureti grazia sumele jai sutvarkyti. Nes tokiu metu - viskas ischlere,taciau investavus dar 1-2tukst euru, galima pasidaryti labai smagia ir miela masinyte. 2.0L Twin Spark Visa vaziuokle, oro srauto reguliatoriu, rankinio trosa, centrinio uzrakto 2 dureliu varikliukus, variklio dirza, rato guoly, zvakes, padangas, tepalus, bei filtrus.
Pilnas atsiliepimas...
Ernestas | 2010-03-15
ALFA 166
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, įranga, dinamika, sportiškumas.
Važiuoklės devejimasis, kai kurie elektros gedimai.
Turiu savo Alfuke jau du metus ir nebuvo nei vienos dienos, kad būčiau gailėjąsis pirkęs ją. Automobilis ypač malonus vairuoti ilgias atstumais kadangi jame nepavargsti sedėti, taip pat geras lenkiant mašiną nebūtina perjungti į žemesnią pavarą nes variklis yra gan dinamiškas. Interjeras labai malonus akiai bei pilnas papildomos įrangos nuo klimato kontrolės iki navigacijos (kuri nėra labai naudinga Lietuvoje nes reikia kompaktų su žemėlapiais o jų kaip ir neradau). Garso aparatūra kaip standartinė yra gan gera nes sudaro aštuonios kolonėles (bent jau super variantuose) priedo yra cd changeris ir stiprintuvas bagažinėje, viskas gan tvirtai surinkta kolkas niekas nebraška ir netarška. Važiuoklė yra standi, todėl staigiuose posūkiuose gali jaustis saugus kad nenuslysi nuo kelio, bei dideliais greičiais mašinos nemėtys, pati važiuoklė nėra labai atspari dėvėjimuisi bet jai netrankysi jos per duobes tai laikys gan ilgai. Automobilis yra vertas dėmesio, bet didžiausius neigiamus atsiliepimus išgirstame iš tų kas perka jas vien dėl to kad jos yra pigios. Todėl kai reikia jas taisyti žmonės nustemba kad remontas nėra toks pigus todėl pradeda jas keikit nors gedimu jai "nenuvaryta" bus mažai. Todėl nereikia sėsti už jos vairo turint golfo vairuotojo mentaliteto, nes tai puikus automobilis. Mano automobilis su 2.0 ltr V6 turbo variklis, beje vienas kaprizingesniu iš alfos v6 linijos. Todėl siūlau norint juo ilgai džiaugtis pilti tik geriausius tepalus tokius kaip 10w 60, nes tai iš lengvintas variklis ir dėl prastesnių tepalų gali greitai nusidėvėti velenai. Galia nenusileidžia 3.0 versijai nors arkliu turiu mažiau bet jai ne turbo lagas tai 100 pasiektų per tokį patį laiką, o kuro ryja mažiau nors kas mėgsta ekonomija ir nori ALFOS galimas tik vienas variantas TDJ. Šiaip variklis patikimas kolkas rimtų gedimų neturėjau tikiuosi kad ir toliau bus toks patikimas. Turbūt nereikia sakyti apie šio automobilio nuvertėjimą, bet kas nežino nauja alfa išriedėjus iš salono per diena nuvertėja pasak TOP GEAR vedėjų 50 svarų sterlingų. Puikia žinia perkantiems padėvėtus auto. Kalbant apie eksploatacijos kaštus tai galiu pasakyti ne ką brangesnis išlaikymas už Audi A5 Ir 5 klasės BMW. Paėmus smulkiau ką teko keisti ir remontuoti tai galiu nurodyti kainomis. Sankabos komplektas 760 su pakeitimu +400. Stabdžių kaladėles priekinės 80 komplektas galinės 60 L1t. Galiniai stabdžių diskai po 100 Lt. ABS daviklis kairys 400 Lt. Granata išorinė 270 Lt. Priekiniai viršutiniai sailentblokai po 100 LT. Būtinai prieš perkant gerai patikrinkite variklį, nes jai variklis paklius geras tai dėl kitų dalyku galvos neskaudės.
Pilnas atsiliepimas...
alfistas | 2010-02-08
pagal klasę ir pagal kainą nusileidžia tik Citroen XM
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nesenstantis ir šiuolaikiškas dizainas, puikios valdymo savybės, erdvus salonas, geri varikliai, nemaža bagažinė, gera komplektacija, geras stilius, palyginti nebrangus išlaikymas.
brangi eksploatacija, pakaba – įmantri ir jautri prastiems keliams, kai kurių elementų prasta surinkimo kokybė, pasitaiko alyvos nutekėjimo iš variklio ir pavarų dėžės atvejų, perdega lemputės ir saugikliai, greitai atitarnauja ašių svirtys, genda varikli
: šis automobilis yra labai išvaizdus ir palyginti retai genda. Deja, į mūsų rinką patenka neaiškios praeities mašinos, kurios gali gerokai pagadinti įsigijusio šią mašiną nervus ir kantrybę, nes remontas tikrai nėra pigus. Tai mašina, su kuria važinėji palyginti pigiai, bet jos techninis aptarnavimas yra nepigus. Silpniausia mašinos vieta – pakaba. Priekyje gamintojai panaudojo viršutinių trikampių svirtis, galinė pakaba – daugiasvirtė. Šios pakabos privalumas – didelis automobilis nepraranda Alfai būdingo sportiškumo, mašina yra komfortiškiausia iš visų Alfa Romeo. Gali nepatikti nebent tai, kad ji nėra labai manevringa ir tokia vikri, nes nemažai sveria. Dažnai surūdija degalų išmetimo sistema, pasitaiko priekinių sparnų korozijos atvejų. Pasigirsta priekaištų salono medžiagų surinkimo kokybei, nublunkantiems funkciniams mygtukams, nusitrinančioms plastmasėms, perdegančioms lemputėms. Automobilis turėjo standartinį borto kompiuterį su 5 colių ekranu, kruizo kontrole, stereo sistema, palydoviniu navigatoriumi ir laisvųjų rankų įranga mobiliajam telefonui. Automobiliai su 6 cilindrų varikliais dažnai būdavo su automatine „Sportronic“ transmisija su galimu sekvenciniu pavarų perjungimu. Mažiausiai nusiskundimų sulaukiama šešių cilindrų agregatams: 2.0 Turbo ir 3.0 V6 24v bei dyzeliniam 2.4 JTD (common rail) V6 24v, kuriam mišriu režimu pakanka iki 8 litrų dyzelino, o jis gali įsibėgėti nuo 0 iki šimto km per 10 sek. Beje, automobilis turėjo 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Deja, pasitaiko variklio kompiuterio gedimų atvejų, o dyzelis jautrus degalų kokybei. Variklis gali sušlubuoti dėl jo kompiuterio gedimų. komfortu ir kaina nusileidžia tik prancūzų limuzinams. pasitaiko visiškai nudrožtų, bet yra ir neįvertintų mašinų. tai gera mašina, tik su blogu įvaizdžiu. dalyus (2008) kainavo taip: tepalo filtras - 20, stabdžių trinkelės priekinės - 122 (komplektas), sankaba - beveik 1000 lt, priekinė fara - 1200 lt. kruopščiai patikrinti pakabą ir variklį, elektros bloką. visa kita - normalaus patikimumo.
Pilnas atsiliepimas...
Sraigamobilis | 2010-01-19
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 110 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinis, patogus, sportiskas auto. 2.4 Keisti dirzai, itempejai, tepalai, filtrai, galines stabdziu kaladeles, rankinio trosai, kelios lemputes.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2009-02-04
Alfa romeo 166 - labai komfortiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai – stilius, komfortas (gera garso izoliacija), isskirtimumas. Neblogas, pakankamai galingas variklis.
Brangus islaikymas.
Na man sis automobilis sudaro rimto ir komfortisko automobilio ispudi. 2.0 turbo variklis yra visai neblogas, gan galingas,. Tokiam nemazam automobiliui variklio tikrai uztenka, taciau tai nera kazkoks ipatingai galingas variantas. Manau, kad tai gal net geriausias pasirinkimas siam automobiliui. Nedidukas, bet galingas variklis. Taciau jis turi iproti kompensatoriu klaksejimui. Geriausia automobilio savybe – tai pakankamai naujas automobilis, labai komfortiskas, vidus – labai malonus, ypac jei odinis. Prietaisu skydelis, medziagos- viskas man patinka. Gale vietos- normaliai, o priekyje smagu. Tai geras pasirinkimas, nes kainuoja gerokai maziau nei tu paciu metu Audi A6 arba BMW 5, o gauni praktiskai tiek pat ir gal net daugiau. Visgi stilius jo yra puikus, is isores jis issiskiria is kitu. Man ypac grazus jo galas. Remontas biski kainuoja, bet as i tai nelabai kreipiu demesi. Gerai, kad neteko listi i varikli, nes ten kiek zinau prasideda pinigu siurbimas. Bendrai paemus automobilio islaikymas kainuoja brangiau nei daugelis konkurentu. Nieko ipatingo – kaip ir visiems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
vanagiux | 2009-01-26
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus, komfortiskas automobilis, esant geros bukles labai nebrangiai eksplotuojamas. 2.4 JTD Pakabos pilnas remontas, dirzai, itempejai, pakaitinimo zvakes...
Pilnas atsiliepimas...
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai