Markės
21 iš 1571
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • Smagus kelyje
  • Dinamiški varikliai, Quadrifoglio
TRŪKUMAI
  • Kieta pakaba
  • Vietomis prasta interjero kokybė
  • Neintuityvi infosistema
"Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo "
Alfa Romeo Giulia lyg gaivaus oro gūsis nudžiugino visus ne tik šios puikios markės gerbėjus, bet ir apskritai automobilių entuziastus visoje Europoje. Žmonės kalba, kad jei tu ištiesų myli automobilius, kada nors turi būtina nusipirkti ir Alfa Romeo. Ir kada jei ne šį kartą, kuomet naujasis 159 modelį pakeisiantis automobilis ne tik patrauklus, bet pagaliau ir varomas galiniais ratais. Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo. Giulia dizainas ypač galine dalimi kiek primena Infiniti Q50 modelį, tačiau interjero tikrai nesumaišysite su jokiu kitu automobiliu – čia apvalios “alfiškos” dizaino detalės akcentuoja sportiškumą ir yra gerai suderintos su dideliu 6.5 arba 8.8 colių sistemų valdymo ekranu. Medžiagų kokybė yra pagirtina nors Audi lygio ir nesiekia. Priekinės sėdynės yra patogios nors ir nesuteikiančios sportiškumo pojūčio. Gale sėdintys galės pasidžiaugti netikėtai didele erdve – ji pasiekta dėka to, kad Giulia turi ben didžiausią ratų bazę savo klasėje. Kelyje automobilis kaip ir reikia tikėtis suteikia geras valdymo sąvybes prie kurių teigiamai prisideda ir galiniais ratais varomiems automobiliams būdingas balansas. Kuriant sportišką pakabą nebuvo pamirštas ir komfortas, kuris nors ir negali prilygti vokiškiems konkurentams, visgi yra išties geras. Taigi itališkas koziris itin konkurencingame rinkos segmente atrodo solidžiai, tačiau būtina prisiminti, kad lygiai taip pat solidžiai atrodė ir 156 bei 159 modeliai. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 10
KĖBULAS 2.0 (200 Hp) Automatic
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 480
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1995
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps.per min. 200/149/4500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 330/1750
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 6.6
Maksimalus greitis, km/h 146
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4643
Plotis, mm 1860
Aukštis, mm 1436
Svoris/Max svoris, kg 1429
Atstumas tarp ašių, mm 2820
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Multi-link independent
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 225/55 R16
Galinės padangos 225/55 R16
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 8.4
Užmiestyje, l/100km 4.6
Vidutinės, l/100km 6
CO2 emisija, g/km 138
Degalų bako talpa, l 58
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    MiTo 
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli 164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk