Markės
27 iš 1486
Kai kalba pasisuka apie visureigius, nieko šventa nėra. Net Jaguar, Lamborghini ir Aston-Martin pristatė savo pirmuosius visureigius. Prie šios kompanijos prisijungė ir dar vienas naujokas šioje rinkoje - tai Alfa-Romeo Stelvio. Alfa-Romeo kompanija žinoma kaip sportiškų hečbekų ir sedanų gamintoja, šįkart savo laimę išmėgins visureigių rinkoje. Tik ar pavyks pasiekti sėkmės perpildydote prabangių ir neprabangių visureigių rinkoje, ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa? Akivaizdu, kad kompanija neatsisakė įvaizdžio kurto ilgus metus – Stelvio yra sportiškas automobilis, tai pabrėžia tiek agresyvi išvaizda, tiek techniniai sprendimai. Automobilis turi labai panašią priekinę dalį kaip ir neseniai pristatyta sportiška galiniais ratais varoma Giulia. Išlenktos kėbulo linijos suteikia savotiškų “raumenų”, o galinė dalis itin panaši į Porsche Macan modelio, kas neabejotinai ir buvo Alfa-Romeo dizainerių tikslas. Tai svarbu, kadangi Alfa-Romeo Stelvio yra kogero vienintelis visureigis, kuris bus perkamas vien tik dėl išvaizdos. Tiesa, visureigis turi ne tik sportišką išvaizdą, bet ir kitus sportiškiems automobiliams būdingus techninius sprendimus. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų skersinių svirčių sistema, gale daugiasvirtė. Stelvio Quadrifoglio modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi. Nors šis variklis išvysto didelę galią, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai. Pirkėjai gali rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. „Q4“ keturių ratų pavara nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą. Įprastose sąlygose visa variklio jėga perduodama į galinius ratus ir Stelvio valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį. Kadangi automobilio komponentuose gausiai naudojamas aliuminis, o vairuotojo pozicija yra salyginai žema, Stelvio pasižymi itin žemu svorio centru. Tuo pačiu, visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos posūkiuose. Kompanija teigia, kad tai vienas geriausiai valdomų visureigių visoje rinkoje. Ir tame tikrai yra tiesios, nors Alfa-Romeo Stelvio prilygti puikiai subalansuotam Porsche Macan ir negali. Tarp trūkumų reikia paminėti kietoką pakabą, kurios minkštumo deja nėra galimybės reguliuoti.

Alfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabarAlfa Romeo Stelvio 2017 - dabar

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai