2018-09-12 |
Audi A4 2,7 TDI automatas universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galia, vairavimo malonumas, komfortas, universalo bagažinės taupumas, su automatine dėže patogu važiuoti kamščiuose. interjero kokybė. Taupumas
NĖRA
|
Mašiną turiu du metus, pirkta Vokietijoje. 2,7 variklio galios pilnai užtenka, plius galima saugiai čipuoti. Automatas bėgius mėto labai sklandžiai, kadangi dėžė variacinė, nėra mušimų ar pan. Šitų dėžių kuro sąnaudos panašios į mechaninės dėžės. Tačiau jos pačios yra nelabai patikimos, galimi gedimai, ypač po tepalų keitimo. Šiaip geresnės komplektacijos mašinoje sėdėti labai malonu, jausmas lyg sėdėtum Audi a8, variklio izoliacija puiki. Mieste kuro sąnaudos nepasakyčiau, kad labai mažos, nei labai didelės, važinėjant tik mieste, apie 10 litrų dyzelino. Užmiestį, ilgose kelionėse mašina nepakeičiama. Per du metus, neskaitant tepalų ir filtrų, buvo užsikišęs DPF, kurį išprogramavau, keistas termostatas (30e naujas termostatas, 15e pakeitimas, kartu su antifreezu), diskai ir kaladėlės, remontuotas supportas, granatos guma, ir stabilizatoriaus traukė. Viso per porą metų apie 200e. Per 2 metus kaina beveik nepakito. Pirkta už 4500e, dabar universalų kaina svyruoja nuo 3900-4600e už tokį modelį. Sedanai kur kas brangesni, ypač su komplektacija Būtinai ieškoti geresnės komplektacijos.(autopilotas, multifunkcinis vairas, bluetooth ir pan.). Jeigu įmanoma, daryti normalią diagnostiką, kad pažiūrėtų cilindrų darbą, purkštukus, nes gali brangiai atsieiti :) Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-08-10 |
Audi A4 B7 2,5l 120kw Mechaninė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkštumas vairuojant, variklio tylumas sėdint salone, labai smagi vairuoti.
Nėra tokia stabili posūkiuose.
|
Prieš tai vairavau BMW 320 E91 automatą. Iškarto pradėjau lyginti šiuos automobilius. BMW pliusai tai, kad manevringesnė ir atrodo stabilesnė ant kelio. Audi minkštesnė, bet jaučiasi šioks toks plaukiojimas, minkštas važiavimas, kadangi nėra gale tilto, gal būt tai įtakoją. Šiaip automobilis nėra prastas, surinkimo kokybė gera, patiko garso izoliacija, ko BMW nepasigirs. Sedėjimas automobilyje vėl kitoks, aukščiau sėdi, o BMW kaip visi žinome sėdi žemai.
Daug kas peikia tuos 2,5l, na nežinau, daug draugų turi 2,5 132kw ir 2,5 120kw, laiku prižiūrėk ir laikys. Remontas nėra tikrai brangus, Audi detalės tikrai prieinama kainą, žinoma ne visos, bet einamiausios eksploatacinės detalės paprastam žmogui pats tas, tikrai ne kosmosas. Nuvertėjimas priklauso nuo komplektacijos.. Kuo mažesnė komplektacija greičiau nuvertės. Būtinai pravažiuoti, pasiklausyti variklio, žiūrėti ar nėra nutėkėjimų skysčių. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-02 |
Neatsibosta vairuoti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogu ir malonu vairuoti.
su dideliais nesusiduriau
|
Turiu jau 3 metus dziaugiuosi pasirinkes sita modeli,kad nepabostu patarciau rinktis kuo pilnesne komplektacija. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-09-22 |
Audi a4 b7 2.0 tdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vaziuokle minksta, per 100k km du sarnyrus ir amortizatorius pakeiciau.
Ant laisvu pasipurto, laukiu kol kas sugrius, 100k km niekas nesikeicia. Mazokai vietos sedint gale.
|
Viskas super, per pora metu prasukau 100k km ir pagrinde tepalai dirzai kaladeles. Vaziuokle super, kas kiekviena dirzu keitima 80k km rekomenduojama pasikeisti asele. Asele.gal 5eu kainuoja, darbas koki 50eu. Trauka super. Detales palyginus pigios, daznai nauja kainuoja maziau nei uzsipraso srotuose.. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-06-23 |
Nepavedė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogi, puikiai valdoma, mažai genda, mažai suvartoja kuro
žema
|
Puiki, smagi ir gera mašina. Audi A4 AVANT 2008 METŲ veikia be priekaištų jau metus kaip turiu ir kaštai jos remontui nesiekia 15 eurų. Gali naktį ramiai miegoti. Nereikalauja daug išlaidų. Kaštai remontui minimalūs. Pirkit, nepasigailėsit Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-16 |
Audi A4 2.0tdi avant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus, tylus, net ir dabar neatrodo senas.
Galėtų stipriau jaustis trauka prie žemų sukių, erdvė gale sedintiems.
|
Audi A4 avant 2.0tdi 125kw s-line. 2007m.
Pavyko nusipirkti su tikra 320 000km rida iš Vokietijos. Automobilis puikios buklės tiek mechaniškai tiek kėbulas.
Diržų, vandens pompos, tepalų, filtrų keitimas, tepalo siurblio restauracija - 480Eur.
Pavažinėjus pasigedau traukos. Chiptuning galios programavimas, egr atjungimas, dpf pašalinimas-išprogramavimas (150kw) - 180Eur.
Kondicionieriaus pildymas - 25Eur.
Per 20k km daugiau išlaidų neturėjau apart tepalų/filtrų keitimo.
Automobilis po perprogramivo pasidarė daug gyvesnis, taip pat ir sanaudos per 0,5-1l sumažėjo.
Pasigedau vietos gale. Nesu aukštas 183cm. Bet už manęs sėdinčiam žmogui jau nėra erdvu.
Šiaip labai gerai stovi ant kelio. Važiuoklė s-line šiektiek standi, bet posukiuose automobilis prilipęs prie kelio.
Salono medžiagos kokybiškos. Malonu sėdėti viduje, Garso izoliacija po japoniškų automobilių, atrodo, tikrai puiki.
Nusipirkus patariu pasikeisti tepalio siurblio ašelę. Nes tai yra 2.0tdi pd variklių liga. Gali tekti restauruoti ir ašiavietę, bet tada važiuosite ramūs. Nes prasisukus ašelei siurblys nesukelia spaudimo. Automobilis apie tai nepraneša. Ir gali užkalti variklį, kas nėra pigus malonumas.
Naudoju Liquidmoly tepalus, nusiskundimų neturiu. Keisti kas 15k km.
Visa kitą priklauso nuo automobilio stovio.
300-350k km. tikrai nėra šių automobilių limitas. Tad patariu pasieškoti automobilio su pilna istorija.
Nes Lietuvoje jos visos grįžta su ~220k km rida. (sukta). Mano atveju BRD variklio kodas. Siemens purkštukai. Tauta sako problematiški? Bet pirkau auto su aptarnavimais pas oficialų atstovą ir susisiekus buvo patvirtinta, jog prieš 40k km buvo pakeisti visi 4 purkštukai. Prieš 75k km buvo restauruota turbina. Prieš 100k km keistas smagratis ir sankaba. Tad tokia automobilio priežiūra tenkina mane ir manau bėdų ateityje nesukels.
Jaučiasi solidumas, net uždarant duris malonus duslus garsas.
Iš nusiskundimų pusės. Galėtų trauka prasidėti šiektiek anksčiau. Pradeda važiuoti nuo 2k apsukų.
Garso sistema bose. Tikrai puikiai skamba.
Recaro pripučiamos sėdynės. Tinkamai susireguliavus tikrai patogios ir prilaikančios.
Kitą kartą rinkčiausi A6. Kainos skirtumas nėra didelis, o automobilis daug erdvesnis.
Standartinio automobilio detalių kainos. Tai nėra apynaujis automobilis. Tad kainos nebesikandžioja. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-21 |
Vairuotojas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizda, trauka, stabilumas, salonas, remonto kaina nera didele, garso izoliacija, garso sistema.
varikliai kurie reikalauja prieziuros, bet jei priziuresi tai ir vaziuosi o daugiau nera
|
Vazineju jau du metus, motoras nera pasaka, bet ir milijonu nekainuoja, keiciau purkstukus padevetus, mokejau 70eu, tai jau puse metu vaziuoju ir kaip ir nera problemu. Siaip zinau, kad sie motorai nekazka, bet kaip priziuresi taip ir turesi. Trauka tikrai gera, stabilumas, sukibimas tvarkoj tikrai, vaziuokle nors ir aliumine dar neteko susidurti su problemom, nezinau kaip kitiems, bet man ji patinka, nes minksta, patogi tikrai nieko pries neturiu, salonas taip pat tikrai gerai atrodo, garso izoliacija bei garso sistema tiesiog nuostabi. norintys pirkti varykit i servisus patikrinimui jei nebus bedu imkit :) Pilnas atsiliepimas...
|
|
egle | 2016-03-26 |
audi a4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
grazi isore,jebulas nerudija kaip bmv ar mersai
nera
|
Grazus,prabangus grazi isore,graziai atrodo universalas jai tinka nedidele atrodo!audi turi savo grazus priekis,salono kokybe geresne nei volkswagen!gers garso izoliacija Normalus tie varikliai 2l 103kw jai priziuri keiti laiku tepalus,tyliai dirba varikliai gera trauka ,6begiai pliusas didelis!!!gera trauka uztenka pilnai jau! Nera tukie dideli viskas gan nebrangiai taisoma!nera didelio nuvertejimo Tikrinti ziureti kiek galima! Pilnas atsiliepimas...
|
|
andrius | 2016-03-26 |
audi a4 2005m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas,isvaizdus,geras kebulas ne mersas☺
nera
|
Grazi isore,nedidelis,ekonomiskas,,trauka gera tikrai uztenka 6 begiai,kolkas problemu nera! 2l.103kw.purkstukai dirba graziai tikrinau pries perkant nedaug begus,tvarkinga nezinau nusiskundimu nera,vaziuokle gera stabilu ant kelio tikrai,dirba tyliai ne kaip kiti auto. Ne toks didelis,kaip kitu auto. Tikrinti pries perkant! Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ziedu valdovas | 2016-02-03 |
Audi A4 B7 3.0TDI 150KW Quattro
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizdus, galingas, itin minkštas, puiki audio sistema (Audi Concert magnetola ir standartinės kolonėlės skamba puikiai)
Grandinės įtempėjai
|
Automobilį turiu mėnuo laiko. Lyginant su Audi A6 C5, skraidai kaip ant debesų - pakaba tikrai puikiai išpildyta ir yra minkšta, mašina keliu tiesiog plaukia, aišku pataikius į duobę gero nieko. Quattro itin smagu žiemą ant ledo :) Pačio automobilio išvaizda tikrai neatgyvenusi, atrodo gražiai ir agresyviai. Kad ir kaip keista, nors ir didelis variklis, komplektacija kukli - klimato kontrolė, el. langai, spalvotas borto kompiuteris. Jokių elektrinių odinių šildomų pripučiamų sėdynių, televizorių, autopilotų ir panašiai - bet viską galima su laiku susidėti, jei turi rankas ir šiek tiek nuovokos :) 3.0TDI 150KW grandininis V6 variklis. Vienintelė pastebėta problema - užkuriant subarška grandinė. Problemos esmė yra dešinysis grandinės įtempėjas, kurį reikia pakeisti, kas bus atliekama artimiausiu metu. Tačiau visais kitais atžvilgiais važiuoja mašina tikrai smagiai, jei prireikia - skrenda. O kuro sanaudos lyginant su 1.9TDI varikliu - juokingos. Automagistralėje važiuojant 6 pavara ant 130, borto kompiuteris rodo 6 litrus - tai tokiam greičiui ir svoriui yra niekai ypač žinant smagų faktą, jog spustelėjus tapkę tu būsi priloštas prie sėdynės. Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |