Markės
57 iš 1426
Audi A6 1997 - 2004
Audi A6, 1997 - 2004
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.617% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 46
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Audi A6 1997 - 2004Audi A6 1997 - 2004Audi A6 1997 - 2004Audi A6 1997 - 2004Audi A6 1997 - 2004Audi A6 1997 - 2004Audi A6 1997 - 2004Audi A6 1997 - 2004Audi A6 1997 - 2004
Audi A6 yra prabangus automobilis gaminamas sedano ir universalo kėbulais. A6 pristatytas su puikiu italų suprojektuotu nauju dizainu ir rimtai pradėjo grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ A6 modelį išrinko tarp dešimt geriausių. Automobilyje pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Puikus valdymas, interjero erdvumas, komfortas – tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė patraukia praktiškumu. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, yra šiokių tokių patikimumo problemų.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą

2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock.

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 46
2017-07-03
Audi A6 2.5tdi 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis, komfortas, vietos dydis.
elektra, aliumine vaziuokle
Pats automobilis smagus, komfortiskas. Nesijaucia greitis, kaip mazesniuose automobiliuose. Su varikliu arba man pasiseke arba tiesiog per daug verkiama del siu varikliu. Pravazinejau 3 men, kaip nupirkes uzpyliau tepalo, taip ir pardaviau su didziaja norma ( daug teko girdeti, jog tepalus ismyza pro kazkur vis). Pirkau sena jau, 2001metu ir 441tukst. pravaziavusia audine. Man ispudi paliko sis variklis, galios uztenka, trauka gera. Salone vietos sakyciau padoriai daug. Kas nuvyle tai elekronine dalis. Langai darinedavosi pagal savo nuoziura. Viena diena jis atsidaro, norint atidaryti, kita jau ne :D Bendras ivertinimas butu - geras, didokas automobilis. 6 begiu mechanine pavaru deze tikrai paliko ispudi, sesta pavara jau nuo 80km/h traukdavo si dideli svori be problemu. Vaziuokle su daugybe sarnyru. To pasekoje daug daugiau vargo keiciant elementariausius vaziuokles elementus, tokius kaip granata. Ir brangesnis remontas.Pats remontas dalis keiciant paciam, nera brangus, tiek auto daliu parduotuvese, tiek "srotuose" daliu trukumo nera. Nuvertejimas buvo matomas iki 2013. tuomet kaip sustojo, taip tebelaiko kaina vietoje. 6 begiu mechanine pavaru deze tikrai ekonomiska. Mano patarimas pasitikrinti vaziuokle, ir butinai ar is vidines puses sparno tebera polistirolio gabalas. Ten nuteka visas surenkamas vanduo nuo priekinio stiklo ir kaupiasi jei tebera polisteriolis. Tuomet rudyja sparnai. Kiek pazystamu turejo visiems puvo sparnai priekiniai. Taip pat elekrine automobilio dali bei variklio darba. Man su elektra nenusiseke, tai teko parduoti automobili.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-14
Audi A6 1.8T
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštumas,erdvumas, patikimumas.
Traukos, rudys,
Audi 1999 1,8t 110kw avant Benzas-Dujos. Vairuoju metus, su važiuokle problemu neturėjau, viska keičiau pobiški ir laiku. Vietos salone užtenka, sedynės tai nu i n... teplios. Valimas sunkus. Bagažinėja vietos užtenka. Kebulės reik prižiurėti tokiu metu turi rudžiu, Problemos su langais elektriniais, o toliau kaip viskas ok Važiuoklė ledas kai neleki 120km/h Kauno keliais. Manevringa. Variklis geras jei prižiuri,galima chipuoti tobulinti turbina ir t.t. Varikli ir turbina reik prižiurėt. Laiku keist tepalus ir filtrus. Su tiesioginėm dujom draugauja puikiai. Remontas pigus ir nebrangus jei pats tvarkaisi. Variklio detales tinka iš A4 ir passat b5. Viska nuo a iki z apžiurėt atidžiai .
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-25
A6 2.5TDI 110KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, erdvus, modernus dizainas, gana ekonomiškas, stabilus kelyje, surinkimo kokybė, patikimas variklis
Važiuoklė galėtų būti patvaresnė, daugiau nepastebėjau
a6 c5 eksplotavau apie pusę metų, per tą laiką nuvažiuota 18 000 km. Važinėta buvo daugiausia užmiesčio keliuose, taip pat matė ir žvyro kelių, važiuoklė bent man tikrai nelaikė, nors nesakau tikrai kad ji bloga, tiesiog eksplotavau per daug negalvodamas apie važiuoklę. A6 turi išties erdvų saloną, didelė bagažinė, interjero kokybė tikrai patiko, lyginant su pagrindinais konkurentais - e class MB ir bmw 5 series, tikrai a6 salonas pasirodė maloniausias, aukštos kokybės medžiagos panaudotos interjere. Stabilus kelyje, taip pat geras pravažumas, žiemą nei karto nebuvo problemų su pravažumu, kad sunkiai ar išvis neišvažiuotų iš kur nors. Čia matau Audi didelį pliusą, ir dauguma audi automobilių šia savybe gali pasigirti. Variklis patikimas 2.5 TDI, 110kw, su juo jokių problemų nebuvo, dirbo kaip bitutė. Kuro sanaudos kaip 2.5 TDI ir 110kw tikrai sakyčiau padorios. Užmiestyje 7 litrų užtekdavo 100km kelio. Ką remontavau tai tik važiuoklę, bet važinėjant geros kokybės keliais nemanau kad turėsit didesnių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-23
Audi A6 1,9 96kW pumpe-duse
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė, talpi, gale sėdinčiam daug vietos, ekonomiška, gera STOK garso aparatūra, gera garso izoliacija,
Tirai žemas auto, norint prisiparkuoti bet kur prie bortelio reikia saugotis. Pakankamai standi važiuoklė todėl bent jau man nelabai tinkama tolimoms kelionėms. Mėgsta durniuoti komforto blokas, keletą rytų atėjęs radau atsidariusius visus langus.
Tiesiog puikus taupus talpus automobilis tiek sau tiek šeimai. Nežinau nuo ko ir pradėti... :) Tikrai talpus auto. gale sėdintiems tikrai nesvarbu kad aš atsitraukęs sėdynę. Bagažinė taip pat pakankamai erdvi. Naujagimio vežimėlis su visais rakandais tilps ir dar vietos liks. Tikrai taupus motoras. Tikrai negaliu pasakyti kiek mieste sunaudoja nes tikrai mažai važinėju mieste, bet trasoj tai labai taupi. Iiki 120 sunaudoja apie 5,5. Aišku greičiui kylant kyla ir sanaudos. važiuojant 140-150 sanaudos apie 6-7l. ir man tai tikrai normalu. Visi bijo pumpe-duse. pas mane būtent toks ir tikrai vargo neturėjau. tiesiog laiku viską keičiu prižiūriu ir auto man tarnauja. Važiuoklė man truputį per standi, norėtūsi važiuoti minkščiau kaip tokios klasės auto. Toliau važiuojant pavargstu. gal kad sėdynės taip pat nėra pačios patogiausios. Faros šioje auto tikra katastrofa kaip ir praėjusiame modelyje c4. Naktį tikrai prastas matomumas, gal tiesiog mano farų reflektoriai išdegė, nežnau, bet apšvietimas labai prastas. Teks susitaikyti su vienu minusu. Komforto blokas reguliariai durniuoja. tai salono apšvietimas neužgęsta, tai ryte randu atsidariusius langus. Žodžiu mes su elektriku jau draugai :D Dažnas gedimas keleivio langas neužsidaro. Pakeičiau visas dalis lango rėme bet kaip stringa taip stringa. ir kiek žinau čia labai dažnas variantas. Trumpai apie auto.. Tikrai neblogas pasirinkimas. Rekomenduočiau draugui netgi pumpe. Jeigu reiktų tolimom kelionėm tai suabejočiau... geriau paieškoti kito. Remontuoti tikrai labai nereikėjo. Kaip ir visoms mašinoms tepalai, diržai, stabdžių diskai ir kaladėlės, važiuoklė. Visa tai nėra labai brangu. Važiuoklės mitas kad nepatvari man dabar kelia juoką. kai pirkau šią mašiną labai bijojau važiuoklės remonto išlaidų, tačiau dabar juokiuosi, kadangi reguliariai tikrinant ir keičiant sudilusius mazgus kaina nebūna tokia didelė. Eksploataciaj šios mašinos nėra brangi. brangiausia gal tepalai kuriuos keičiu laiku ir perku gerus, kadangi noriu kad mašina tinkamai tarnautų. Nuvertėjimas tikrai nėra didelis kadangi tai AUDI. Taigi po 3 metu eksploatacijos mano mašiniukas nuvertėjo kooia 200-400 euru. mano manymu tai tikrai ne daug. Reikia ieškoti nesujotos mašinos ir ji tikrai tarnaus. perkant nereikia skubėti, ieškok būtent TOS mašinos. Sėkmės...
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-27
Audi A6 (C5) 1.9 L 81 KW TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė, komfortiška, geras valdymas, nedidelės kuro sąnaudos, nebrangus remontas.
Važiuoklė galėtų būti pigesnė ir paprastesnė.
Šiuo Audi modeliu neatsidžiaugiu šeši metai, šeimoje jie yra du 81 ir 96 KW. Bendrai apie automobilį, tai išvaizda skonio reikalas, sedano viduje vietos yra užtektinai, laisvai sėdeti žmonės 190 cm ūgio, panelės plastmasių medžiagos geros kokybės, važiuojant viduje nebarška netraška. Siulau imti tik odinius sostus, nes sėdėti ant jų komfortiškiau ir prižiūrėti yra lengviau. Apie Audi elektroniką, galiu atsiliepti tik gerai, nes jokių rimtų problemų nepapuolė, buvo tik menki gedimai su kondicionieriaus davikliu ir nutrūkusiu laidu nuo kondicionieriaus siurblio. Žiemą elektra negrybauja, niekas nestringa, veikia gerai. Variklio skyriuje, viskas labai paprasta nėra stebuklų, galima taisyti pačiam ir dalys kainuoja centus. Pats keičiau abiems automobilias visas šlangas variklio skyriuje, nes jos nuo senatvės tampa nebesandarios ir pradeda bėgti tepalai, antizryzas kainos nuo 8 eurų iki 18 eurų naujų. Audi su 81 KW varikliu galiu vadinti tanku, nes ji pas mane į mėnesį visada pravažiuoja po ~1700 km, keičiu tepalus, diržus ir važiuoklę kas du metai. Su 96 KW važiuoti yra smagiau, ji greičiau įsibėga, nereik galvoti ar spėsi aplenkti. Perkant pumpa dužę reik žiūrėti purkštukus, nes gali tekti tvarkyti, tačiau tai nėra didelė bėda visos mašinos genda, pakeitei dali ir pamiršai. Automobilis cinkuotas, dėl to nebaisu, kad per žiemą jį suvalgys druską. Tikrai vykęs ir patikimas modelis. Proto ribose. Nepagailėt euro.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2016-12-04
AUDI A6 avant 2,4 Automatic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salonas, komfortas, įranga
Hm...
Juodas universalas, puikios būklės kėbulas, odinis salonas, puiki komplektacija. Malonus vairuoti. Pirkau automobilį iš Danijos, pravažiavusi tikrų 340 000 km.Važiuoklė geros būklės, pasitvarkiau minimaliai ir važinėju jau daugiau nei pusę metų, pravažiavau 15 000 km.. - didesnių problemų neturėjau. Aš pats turėjau išankstinį nusistatymą prie Audi A6 C5 ... Bet šitos po atnaujinimų ir jei gerai išlaikytos, daugiau nei pusės milijono neprabėgusios, manau tikrai neturėtų nuvilti. Dažnas vokiškas dyzelinis automobilis, kurie važinėja Lietuvos gatvėmis, parvežti iš užsienio daugiau nei dešimties metų senumo, būna nulėkę mažų mažiausiai 400-500 k.. kM... todėl ir problemų apstu. 2,4 benzinas 125 KW atnaujintas, įstačiau naują dujų įrangą. Trauka pakankama, variklis neproblematiškas, kaip sakoma "senas geras - atmosferinis, be kažkokių turbinų"... Keisti teko: diržus ir vandens pompą, generatoriaus šepetėlius, gofrą, antgalius... - kainos vidutinės, nesikandžioja iš tikrųjų, visada gali pasirinkti pigesnes ar brangesnes.. bet dėl važiuoklės detalių su Audi - faktas vienas, nieku gyvu nepirkti pigiausiu detalių keitimui, rinktis tik brangesnes.. jos ir laikys normaliai ir nereikės verkti, kad automobilis nepatvarus. Nes realybė kitokia. Pirkau už 2100 EUR, įstačiau 4 kartos dujas už 850 EUR, pakeičiau lietus ratus už 200 EUR... ir kol kas už tokią kainą man labiau patinkančio automobilio nerasčiau skelbimuose. p.S. prieš tai važinėjau su Toyota Corolla Verso 2007 m... tai Audinė man smagesnė.. turbūt pripatau ir įsimylėjau. Pirkti su odiniu salonu, Bose aparatūra, geros kėbulo būklės, gero išlaikymo. Ir nežiūrėti į apgaulingą prietaisų skydelį su netikrais kilometrais. - viską pasako automobilio išvaizda.
Pilnas atsiliepimas...
artur | 2016-11-24
audi a6 2.5 132kw q
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pravazumas, stabilumas, surinkimo kokybe, paprasta daug gali pats pasidaryti
silpni automatai, apsitrina klimos mygtukai
Mano a6 2003m 2.5tdi visi verke kad jos prastos, nepasakyciau, nusiperka seno modelio uz 1000e ir taip buna si modeli reike pirkti nuo 2003m nes jau istaisytos bedos, tikrai labai patikimas, quattro tiesiog pasaka ar ant sniego ar purvynuose, trauka nera labai ispudinga, bet kw pasireiske kai reike drauga su bmw is griovio istrukt;) imti tik mechanine pavaru deze, nes automatai labai silpbi, pas mane buvo automatas teko perdaryti i mechanine o tai nepigu tik nuo 2003m ir 132kw nes kiti prasti Kuo dziaugiuosi kad sis quattro modelis nenuverteja beveik;) Pirkti tik nuo 2003m, ziureti kad siurblys butu dveiju plunzeriu o ne 3!! Mator kodas geriauses yra AKE
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-10-28
Audi a6 2.5 132kw tdi multitronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortabilus ir erdvus.
Kuro sanaudos, labai prastas multitronikas, eksplotacijos kastai.
Automobilis tikrai komfortiskas, vaziuoti su juo smagu, ypac didesnese kelionese. Erdvus, atsilenkus sodynes telpa ciuzinys. Labai neekonomiskas variklis, ypac vazineti mieste, multitronikas tikra tragedija, tokio prasto dar pas nieka nemaciau, atsilieka, slopina trauka. Per tris metus vazinejimo profilaktiskai keiciau dirzus ir viena karta tvarkiau vaziuokle, dirzu pakeitimas 700 euru, vaziuokles remontas 300 euru. Siaip vaziuokle laiko neblogai. Per visa laika niekas nesugedo, na buvo stabdziu slangele prakirsta, remontas 30eu. Siaip maniske pasitaike patikima. Jeigu perkate si automobili, nepirkite su automatine greiciu deze, geriausias pasirinkimas su 1.9 varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
Arnas | 2016-04-28
AUDI A6 C5 2.5 TDI 110KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštas, salono medžiagų kokybė iš tiesų aukštumoje, garso izoliacija,
Variklis, pakabos kaina ir jos dažnas keitimas, elektrika
Kai pirkau automobilį naiviai tikėjau, kad visi šie atsiliepimai yra nesąmonė, neklausiau žmonių patarimų, netikėjau, kad iš tiesų tie 2.5 110kw toks blogis. Naiviai tikėjau, kad su mano automobiliu viskas bus gerai. Kai nusipirkau automobilį pasidžiaugiau juo grubiai tariant dvi savaites, kol neprasidėjo įvairios problemos. Dar po dviejų savaičių (!!!) rimtai pradėjau mąstyti apie automobilio pardavimą. Auto netenkino viskuo: pradedant sąnaudom (kurias visi nurodo "mieste - 9" "užmiestyje iki 7") baigiant trauka, nuolatiniu alyvos kapsėjimo (nes VISI praleidžia tepalą iš visų variklio galų), elektrikos streikavimais. Patarimiu tik vieną: jeigu ruošiates pirkti šį modelį - įsiskaitykite į atsiliepimus. Visi neigiami atsiliepimai - tiesa. Teigiami - arba žmogus turi porą mėnesių automobilį, arba jau taip nuskilo, kad net nesitiki, arba 1.9 nusipirko.. Pirkau auto gero stovio, jau tokio, kad sunku būtų iš tiesu rasti. Pardaviau po 2 mėn po įsigijimo. Tepalai bėga per visus galus, siurblio problemos,traukos nėra, ryja kaip džipas, dirba kaip traktorius ir viskas kas susiję su šitais 2.5 ir ką skaitėt kituose atsiliepimuose. Detalės nėra baisai brangios, bet lūžta NUOLAT įvairios smulkmenos ir susideda ta suma. Jeigu norėsite parduoti ir gausite bent 1300 už auto - jums "nuskilo". Nes kainos krenta kiekvieną dieną ir į skelbimus įdeda c5 kiekvieną dieną daugiau mašinų, nei visų kitų sudėjus, kad tik greičiau atsikratyti. Su pilnu baku pravažiuoji iki 700km labai labai psistengęs (pensininko režimu) Jeigu norite paspausti duok dieve tilpsite į 550km Jeigu jau mėgstate taip rizikuoti skirkite porą valandų automobilio apžiūrai. Iš visos širdies rekomenduoju pirkti kitą automobilį, nes šiame savo laimės nerasite.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2016-01-06
Audi a6 c5 2.5 110kw quattro + automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis salonas, komfortas, gera garso aparatura, patogus vairuoti
Daug DAUG genda, maniske vos ne daugiau laiko servise praleido, negu vaziavo.
Sveiki, noriu pasidalinti savo patirtimi su savo buvusiaja ir daug nervu istampiusia audine... Pliusai, bose aparatura, net neturejau minties kisti kazkokios papildomos aparaturos, daug salone vietos, didelis komfortas. Automatine greiciu deze manes nepavede ir veike tvarkingai, tai is mano puses +. Nudege skydeli prie apsuku skaiciaus 2 lempute, neveike priekines priesrukines, kodel nzn, lemputes sveikos. Masina pati labai man patiko ir paliko gera ispudi, todel norejau ja atsitvarkyti ir vazineti ilgai. Bet viskas prasidejo nuo to.... Nusipirkau sita audine, pirmus 3 menesius atvazinejau ir problemu neturejau ir nekisau nieko nors maciau kur galeciau ikist pinigus. Pradzioi pradejau nuo naujo akumuliatoriaus 100ah. Paskui perejau prie pilnos visiskai pilnos vaziuokles restouravimo bei granatu, bei vairo traukiu pakeitimo, sumokejau 360eur. velgi vaziavau ir viskas buvo gerai, kol staiga nepradejo mirkseti akumo lempute to pasekoje parejo generatorius, veziau i servisa, nuarde puse priekio, iseme generatoriu, nunesiau kitur sutvarkyt, 10eur ir viskas veike vel. Priekio nuardymas ir surinkimas ~150eur normaliam servise. Generatorius parejo todel nes apibego visas tepalais. Po sito ardymo, pradejau pastebet kad dar daugiau bega tepalai is po masinos, bet kazkaip nekreipiau demesio. Pasikeiciau tepalus, filtrus ir t.t vazinejau kiekviena diena. Tada parejo termostatas, veziau pas pazystama kad pakeistu, tuo paciu patikrintu dirzus, velenelius, ir gal kanors padarytu del tepalu begimo. Po to remonto pakeistas vienas salnikas, termostatas. viso 55eur. Dirzai buvo geri, veleneliai irgi geri. Po to remonto, pradejo uzti vienas guolis, kuris nezinau ir nenoriu zinot. pavazinejau 3 dienas, su normaliai sylanciu varikliu. Ir tada viskas prasidejo kai pradejo mirkseti zvakiu pakaitinimo lempute, tai reiskia (siurblio elektronine dalis) dazniausiai. Masina uzgeso ir pasiliko pakelei, tada pradejo snigti, salti. atejus prie jos, priekines durys uzsalusios, kapotas uzsales. gerai kad dar centrinis veike. uzkurti nebeleido kompas. Nutempiau tvarkyti tos dalies, pasirodo isdege transistoriai, pakeitus juos gedimas galimai susitvarkytu. Tai va, pakeite, uzvede. viskas tvarkoi pasilo, liuks. Nuvaziavus vos 2km, masina uzgeso ir vel nebeuzsivede, vel pastovejo 2 dienas kazkur pakelei, ir vel buvo nutempta i servisa, pasirodo, kaltas pats visas siurblys. Srote siurblio kaina ~200eur, o kur pakeitimo darbai... Daugiau ir neberemontavau, keliaus i srota ant daliu, kai sukista tiek pinigu ir jokios naudos.. 2.5l v6 formos 110kw. Megsta leisti tepala, dyzeli. Labai reta audi su tokiu varikliu nera apsimyzusi. Maniske paskutiniu metu palikdavo po savimi viena bala tepalo ir 3 balas dyzelio greiciausiai per kuro magistrale. Labai nemegsta gaut oro i kuro sistema, nes nuorinti yra ka veikti. Apsimyze dangteliai prie forsunkiu, dangtelius keisti tik i naujus 1vnt kaina kiek domejausi kazkada buvo apie 300lt. Pribegusi bala tepalo prie tepalo filtro, reiktu pasisviesti ir matytusi ar yra ar nera. Leidzia pro visur kur tik imanoma tepala, bet stebuklingai jo nemazeja, kodel nesuprantu ir nesuprasiu, nes nedapyliau nei karto, bet balu palikdavo daug. Butent sitas modelis nuvertejo labai greitai, vien del savo populiariojo motoro. Brangi aliuminine vaziuokle, brangus betkoks variklio remontas kai reikia nurinkti puse priekio vien del priejimo. Perki toki modeli? Geriau nepirk, pirk bmw, volvo, vw... niekada neziurek i pigiausius varijantus. Apsisike, apsimyze varikliai. Vaziuokliu remontas brangus. Tepalai brangus 5w30. ir niekada nezinosi kada teks palikti masina pakelei.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai