Markės
59 iš 1426
Audi A6 2011 - dabar
Audi A6, 2011 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Audi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabarAudi A6 2011 - dabar
Kiekvienas automobilis turi savo ištikimą konkurentą – šįkart naujasis Audi A6 ketina apie tai priminti niekada populiarumo nenustojančiam 5 serijos BMW. Naujas dizainas, puiki interjero kokybė, dar geriau valdomas – tokie Audi kompanijos pabūklai, kuriais atakuojami pirkėjai. Naujasis A6 dizainas yra nuosekli ankstesnio modelio evoliucija, todėl automobilio siluetas išliko panašus, visgi kėbulo detalės atkreipia į save dėmesį – dinamiškos linijos, naujos formos įmantrūs LED žibintai, dizaino vientisumas ir bendras balansas išties užburia. Automobilis panašus į kiek anksčiau pristatytus Audi A7 ir A8 modelius, tačiau tai greičiau yra privalumas nei trūkumas. Naujosios Audi A6 kėbulo ilgis yra 1,2 centimetro trumpesnis už pirmtako, tačiau atstumas tarp ratų net 7 centimetrais didesnis. Todėl vizualiai automobilis atrodo dinamiškiau, o viduje turime padidėjusią erdvę. Siekiant sumažinti automobilio svorį, net 20 procentų kėbulo detalių sudaro aliuminio lydiniai. Įvertinę mažesnį automobilio svorį, pagerėjusį oro pasipriešinimo koeficientą belieka tikėti, kad automobilis taps dar ekonomiškesnis. Viduje A6 pasitinka puikia kokybe ir šviežiu dizainu – šioje srityje Audi jau ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz. Prietaisų skydelis išties patrauklus, ergonomiškas, o sumažėjęs mygtukų kiekis suteikia daugiau subtilumo ir prabangos. Už papildoma mokestį užsakoma naktinio matymo sistema įdomi ne tik tuo, jog infraraudonųjų spindulių dėka leidžia matyti iki 300 metrų į priekį, bet ir išryškina kelyje maždaug 100 metrų atstumu esančius šilumą skleidžiančius objektus (žmones ar gyvūnus). Šie objektai ekrane apibrėžiami geltonos spalvos stačiakampiu ir išduodamas garsinis įspėjimas. Kaip minėjome, naujoji A6 suteikia daugiau erdvės visiems keleiviams (tiek kojoms, tiek galvai) palyginus su savo pirmtaku. Bagažo skyrius yra 530 litrų (su universalo kėbulu net 1680 litrų) talpos, kas yra viduriukas tarp 5 serijos BMW ir E klasės Mercedes-Benz. Tradiciškai Audi laikosi to paties viduriuko ir kalbant apie automobilio važiavimo savybes – A6 ne toks komfortabilus kaip E klasė ir ne toks sportiškas kaip 5 serijos BMW arba Jaguar XF. Automobilio vairas yra kiek per „lengvas“ ir vairuotojas staigiuose posūkiuose gali jaustis kiek atitrūkęs nuo kelio. Tačiau dėka to, kad automobilis yra lengvesnis ne tik už savo pirmtaką, bet ir už savo konkurentus, A6 valdomas lengvai, nejaučiant didelių gabaritų ir suteikia įspūdį, jog vairuoji gerokai mažesnį automobilį. Atsižvelgiant į važiavimo stilių, galima reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir kitus parametrus. Protinga Audi A6 navigacijos sistema yra susieta su pačio automobilio valdymu. Ji nuolat gauna signalus iš GPS palydovų apie mašinos greitį ir padėtį bei priekyje esantį posūkio staigumą. Mašinos elektroninės smegenys apskaičiuoja šiuos ir kitus faktorius bei pačios nusprendžia kokią pavarą įjungti, kad ir greitis, ir degalų sąnaudos būtų optimalios. Jeigu posūkis aštrus, Audi automatiškai perjungia ilgųjų šviesų žibintus į trumpųjų, kad neapakintų iš priekio atvažiuojančio automobilio vairuotojo. Naujoji A6 debiutuoja su penkiais varikliais – trimis dyzeliniais ir dviem benzininiais. Pats ekonomiškiausias yra 2.0 litro darbinio tūrio TDI dyzelinis variklis. Jo vidutinės kuro sąnaudos turėtų būti apie 5 litrus šimtui kilometrų. Kiti du dyzeliai yra 3.0 litrų tūrio dviejų skirtingų galingumų - vienas 204 AG, kitas 245 AG. Nereikia pamiršti ir benzininių variklių – 3.0 litro TFSI variklis su kompresoriumi turi 300 AG galią, o deklaruojamas vidutinis ekonomiškumas yra gan įspūdingi 8.5 litro 100 kilometrų. Kitas benzininis variklis – 204 AG 2.8 litro atmosferinis. Pasak gamintojo visi varikliai vidutiniškai yra net 19 proc. ekonomiškesni. Neužilgo gamintojas pateiks ir hibridinę Audi A6 versiją.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Iamond darmour | 2016-03-27
Vilkas avies kailyje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, gerai traukia, nuostabus dizainas
Kolkas dar neradau
Vazineju jau puse metu. Nuvaziavau apie 10 000km. Kolkas nieko keist nereikejo viskas dirba taip kaip turetu. I servisa vesiu pagal gamintojo reikalavimus. Kolkas nieko blogo negaliu pasakyt. Automibilis tikrai erdvus, patogus ilgesnem kelionem mieste vazinait taipogi nera sudetimga. Vienintelis dalykas tai kad kita karta imciau automobily tik su automatine pavaru deze nes mechanine tiesiog atcibosta pastoviai maigyt sankaba ir keist begius kai uzstriges didziulyje kamstyje. Pries perkant ziurejau i Bmw f10, MB e clase ir sita. Audi A6 issiskyre dailiom isores linijom salonas zymiai dailesins nei BMW ar Merso. Mercedes-Benz interjeras per daug pasenes ir jau nieko naujo. Is 2011 metu gamybos didelio sedano tai rekomenduociau tik sita. Butinai imkit tik su sildomom sedynem, atrodo kad paprastas dalykas bet kai lauke ziema - 25 tikrai pravers. Variklis 2.0 dyzelinas 130kw. Galios tikrai uztenka. Vaziuojant ijungus ekonomini rezima akseleratoriaus pedalas pasidaro nelabai jautrus kad sutaupyt kuro greitai nedidinant apsuku. Ijungus dinaminy rezima pedalas pasidaro ganetinai jautresnis o kai variklis pilnai isila pasijaucia visi 130kw ir traukia tikrai ispudingai. Man jau ateina laikas keisti dirzus tai truputi istustins kisene servisai taipogi nera patys pigiausi kiek domejausi bet o ko noret. Jei negailesit pinigu ir rupinsites automobiliu tuo met jusu automobilis rupinsis jumis. Nuvertejimo dar nepastebejau nes po 4-5 metu nuvertejimas nera toks didelis kaip per pirmus pora metu kai automobilio kaina krenta lig kirvis i ezera. Butinai ziurekite kad butu pilna seriso istorija. Tokias masinas vokietijoje ir kitur ia kur jas atveza ira perkami imoniu kurios daug privazineja. Ir jei rida yra tik 50 000km po 5 metu tada jau turetu buti pilni dokumentai irodantys rida ir kad nenusidevejusi masina butu. O taip tai darykite servisus laiku pagal gamintojo instrukcijas ir viskas bus gerai. Nusipirke tikrai nepasigailesite
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai