Markės
63 iš 1482
Štai automobilis kurio laukia visa Lietuva ir ne tik Lietuva. Tokios svarbos automobilių premjeros yra labai laukiamos, kadangi jose būna įprasminta visa ką geriausia sugeba automobilių gamintojas. Išties nauja Audi A6 atrodo gana įdomiai – automobilis išlaikė gana griežtas linijas, įgavo sportiškumo kas pastebima agresyvesnėse linijose, ryškiai išreikštose ratų arkų linijose, stambesniuose daug oro angų turinčiuose bamperiuose ir panašiai. Na, nėra automobilis pakeistas iš esmės, paprastai tokios svarbos automobiliai evoliucionuoja. Manome, kad visgi reiktų naujų vėjų Audi automobiliuose, reiktų vizijos kuria kryptimi turi judėti kompanija ir jos svarbiausi modeliai. Audi tai puikiai supranta ir koncentruojasi ne į dizainą ar bereikšmius pakeitimus, o į aukštasias technologijas. Nauja Audi MMI vartotojo sąsaja veikianti dvejuose dideliuose LCD ekranuose yra itin gerai išdirbta tam kad ją naudoti nebūtų nemalonu ar sudėtinga. Viskas turi suteikti malonumo pojūtį, tad lietimui jautrūs ekranai yra itin tikslūs, imituoja fizinių mygtukų veikimą vibruojant ir skleisdami garsą. Audi A6 parametrų nustatymai per lietimui jautrią MMI valdymo sistemą itin tiksliai parenkami kiekvienam vairuotojui ir galima išsaugoti net 7 skirtingus profilius, kuriuose galima parinkti iki 400 individualių nustatymų. Multimedijos sistema yra valdoma ekrano viršuje, o apatinė ekrano dalis yra skirta klimato kontrolės valdymui, teksto rinkimui ir komforto funkcijų nustatymams. Taip pat yra ir trečias ekranas – tai jau pažįstamas Audi "Virtual Cockpit" skaitmeninis prietaisų skydelis, nors jis komplektuojamas ne su visomis Audi A6 modifikacijomis. Kaip ir A8, A6 galima įsigyti su viskuo ką tik Audi žino apie autonominį vairavimą. Automobilis gali turėti penkis radaro jutiklius, penkis fotoaparatus, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinį skaitytuvą. Tai įgalina veikti daug sistemų tokių kaip - adaptyvi kruizo kontrolė, aktyvi juostos palaikymo pagalba ir savarankiško parkavimo sistema, taip pat sistema, kuri nuskaito kliūtis esančias automobilio kelyje miesto aplinkoje. Naujasis Audi A6 yra sportiškesnis už ankstesnį modelį – tai užtikrino pažangūs pakabos sprendimai. Standartinės progresyvios ir sportiškos vairo sistemos atsakas tapo dar tikslesnis, kai ratai pasukami didesniu kampu, o nauja pakabos sistema užtikrina dar intuityvesnį automobilio valdymą. Manevringumą, tikslų valdymą ir didesnį komfortą leidžia pasiekti dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema. Važiavimo kokybė yra dar viena sritis, kurioje naująjį A6 verta pagirti. Ankstesnės kartos A6 pakaba veikė kiek per kietai, gan grubiai perduodama į saloną kelio nelygumus. Akivaizdu, kad Audi išgirdo kritiką ir patobulino pakabą. Viena sritis kur sunku pagirti naują A6, tai vairo mechanizmo veikimas. Nors jis veikia pakankamai tiksliai, visgi “sintetinis” pjūtis išliko, atotrūkis nuo kelio jaučiamas. Ir deja jau daugelį metų Audi negali pasivyti nuolatinio rinkos lyderio – 5 serijos BMW. Banalu, bet taip jau yra. Naujasis Audi A6 debiutuoja su dviem galingais TFSI ir TDI varikliais. Benzininis 3.0 TFSI V6 turbobenzininis motoras pasiekia 250 kW (340 AG) ir 500 Nm ir nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 5,1 sekundės. 3.0 TDI turbodyzelinis motoras pasiekia 210 kW (286 AG) ir 620 Nm sukimo momentą bei užtikrina ne prastesnę dinamiką. Visi naujojo Audi A6 varikliai turi dalinę hibridinę technologiją, kurioje starteris-generatorius veikia kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Dėl šios sistemos variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, taip pat „start-stop“ sistema įsijungia, kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km. Ji kol kas buvo pristatyta tik aukščiausios klasės A8 ir A7 modeliuose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą

Audi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabarAudi A6 2018 - dabar

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai