Markės
61 iš 1426
Audi A6 allroad quattro 2012 - dabar
Audi A6 allroad quattro, 2012 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)Viso įvertinimų: 1
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Audi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabarAudi A6 allroad quattro 2012 - dabar
Audi tęsia puikią tradiciją gaminti puikias visureigio ir lengvojo automobilio savybes turinčius Audi Allroad automobilius. Tiesa, naujasis Allroad nors ir gaminamas ant A6 bazės, tačiau yra išties sunki mašina – sveria beveik dvi tonas ir tas stipriai jaučiama posūkiuose. Šįkartą Allroad ir A6 skirtumai yra dar subtilesni – kuklesnės pilkos spalvos ratų arkos, priekyje ir gale nerūdijančio plieno apatinės apsaugos. Štai ir visi vizualiniai skirtumai. Viduje Allroad yra 1,5 cm aukštesnis nei standartinis A6, todėl keleivių galvoms vietos čia yra dar daugiau. Standartinė keturių padėčių oru valdoma pakaba užtikrina nuostabų komfortą visiems keleiviams, o pati prošvaisa gali būti reguliuojama: tarkim automagistralėje mašiną galima nuleisti 1,5 cm, o esant prastoms sąlygoms – pakelti 3,5 cm. Taip pat yra specialus režimas skirtas itin mažiems greičiams, kuris suteikia dar 1 cm prošvaisos. Audi Allroad komplektuojamas su vienu TFSI benzininiu ir trimis TDI dyzeliniais varikliais. Benzininis 3,0 litrų V6 variklis pasiekia 310 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. Įspūdingi jo dinaminiai parametrai – 5,9 s. iki 100 km/h, o vidutinės kuro sąnaudos – 8,9 l/100 km. Visi trys TDI pasirinkimai – 3,0 litro V6 varikliai su skirtingais galios parametrais: 204 ir 245 AG pasirinkimai – su viena turbina, galingiausias turintis 313 AG – su dviem. Šis motoras derinamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Jo dinamika dar geresnė nei benzininio: tik 5,6 s iki 100 km/h. Naujas modelis yra platesnis ir ilgesnis nei jo pirmtakas, todėl ir taip nemaža 565 litro bagažinė gali būti padidinta iki visų 1860 litrų. Tai yra didesnė erdvė nei BMW X5.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Vaidas | 2013-01-29
Pirmas ispudis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, surinkimo kokybe, dizainas tike isores, tiek vidaus, ekonomiskumas, ivaizdis, vairavimo malonumas...
salono garso izoliacija
Turimas autoomobilis Audi A6 Allroad biturbo 313 AG. Lyginant su pries tai buvusiu (Audi A6 Allroad, 2.7) privalumai: nepalyginamai geresne dinamika, galingas ir vazinejant pasyviai ekonomiskas automobilis, daug papildomu maloniu b ei reikalingu naujoviu pvz. soniniu liniju kontroles sistema, adaptyvinis tempomatas, adaptyvines sviesos bei sviesos diodu lempos veikia puikiai. Trukumai: prastesne salono garso izoliacija lyginant su pirmtaku, nepatogios smulkmenos - kavos puodelis kliuna uz centrinio rankturio, islipant bei ilipant i automobili koja kliuna uz sviesu ijungimo ratuko ir jas ijungia arba isjungia. Priedai, kuriu neverta uzsisakyti (NAVIGACIJA, jos kaina apie 11 000 lt - praktikoje naudojau - zemelapiai tragiski, Lietuvoje daugumoje miestu rodo tik pagrindinius kelius...) 3.0 Biturbo 313 AG variklis, puikus dinamiskas. Vaziuojant pasyviai vidutines sanaudos - 7,2 ltr 100 km. Imanoma pasiekti gamintojo deklaruojamas. Del kitu kastu kol kas negaliu komentuoti, nes kol kas nesusiduriau. Automobilis eksploatuojamas 2 men, per juos atsizvelgus i www.mobile.de kainas kol kas nenuvertejo nei vienu euru. Uz automomobili nauja su nuolaida buvo moketa tiek, kiek minetame tinklalapyje kainuoja demonstracines versijos. Rinktis galingiausia dyzeline versija
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai