Markės
72 iš 1434
Audi Coupe 1992 - 1996
Audi Coupe, 1992 - 1996
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.81% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 6
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Audi Coupe buvo atnaujintas 1992 metais. Priekinės grotelės buvo sujungtos su variklio gaubtu ir įgavo Audi būdingą agresyvią priekio išvaizdą. Iš esmės tai buvo tas pats B4 sedanas su sutrumpintu tarpuračiu ir pakeista galine dalimi. Kupė/kabrioleto modeliai priklausė "Grand Tourism" stiliui – tai patogaus prabangaus automobilis su sportišku charakteriu, tačiau automobilis buvo tikrai nelengvas (ypač su 2.3 L 20V varikliu) priešingai nei daugelis kitų lengvasvorių sportinių automobilių. Šie modeliai skyrėsi nuo įprastų 80/90 modelių – jie buvo daug dažniau gaminami su odiniu salonu, medžio intarpais, papildomais centrinėje konsolėje apačioje išdėstytais matavimo prietaisų davikliais ir mygtuku blokuojančiu užpakalinį diferencialą. Automobiliai buvo gaminami su 2.3 litrų 5 cilindrų, 2.0 litrų 4 cilindrų ir 2.6, 2.8 litrų V6 varikliais. Automobiliai galėjo būti gaminami ir su quattro nuolatine visų varomųjų ratų sistema. Kupė modelis buvo nuimtas nuo gamybos 1995/96 metais, o kabrioletas gamintas iki pat 2000 metų. Vėliau tiek kupė, tiek kabrioletą pakeitė nedidukas Audi TT kupė ir rodsteris.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
bbdinky | 2014-01-24
Audi Coupe '93m., 2.3E
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, nerudyja, nebrangi eksplotacija.
Auto nenaujas, tad atsiranda tu minusiuku, kaip ir kiekvienoje senoje auto.
Turiu jau antra Coupe automobili. Pirmas buvo '89m. 2.3E (100kw), dabartinis '93m., 2.3E (98kw). Ka galiu pasakyti - puikus auto. Nors ir ganetinai senas, 20 metu turintis auto, vistiek issiskiria savo dizainu. Realiai turi mazai skirtumu B3 ir B4 modeliai. Kadangi tenka daug vazineti, man reikejo patikimo auto. Su Coupe neturiu jokiu didesniu problemu, sedu ir vaziuoju, nesvarbu koks oras, silta, salta ir pan. Aisku, auto nenaujas, tad turi viena kita trukuma, kuri reikia pasalinti, norint ramiai vazineti ir nebijoti, kad stai kazkas atsitiks. Tai coupe automobilis, tad aisku, gale vietos daug nerasite, bet, jei man reiketu pastoviai vezioti kruva zmoniu, tai pirkciau turbut minivena., kadangi taip nera, pirkau coupe automobili. Patogi, talpi bagazine, pliusas - nusileidzia galine sedyne, tad su didesniu gabaritu kroviniu bedu nera. Priekyje sedeti malonumas, viskas patogu, paprasta, apdaila nebarska. Varikliai patikimi. Pas mane su dujom - jokiu problemu. Jei nori paraliuoti, dujomis to daryti nereiketu, jei nori, kad tarnautu ilgai. Persijungi i benzina, ir spaudi ekseleratoliaus pedala kiek nori ;) Variklio garsas nuostabus, nereikia jokiu ymantriu duslintuvo bakeliu ir pan. 2.3E, 98kw, 133 AG. Tai 5 cilindru variklis. Svarbu laiku keisti gerus tepalus, filtrus. Vazineju dujomis, jokiu problemu, varikliai kantrus, draugauja su dujomis. Trasoje 100km/9-10l.duju, mieste 100km/13l. duju. Aisku, jei noresi spustelt, tai gali ir 15l paimti:) Detales nebrangios, juk audi, ir dar senutes:) Daliu galima rasti lengvai. Pats auto nuvertejimas nedidelis. Aisku, skelbimuose pilna kaimo paconu nudroztu vargsiu po 1000-1500lt., kad tokias prikelti, reikia dar dvigubai tiek pat ideti. Bet jei nori nusipirkti tvarkinga, tai ir dabar gali kainuoti 3000-5000lt. Kas liecia remonta - turint galimybes, beveik viska galima remontuotis paciam, viskas paprasta. Pirkti nenudrozta, patikrinti varikli, ir kad nebutu pradejusi rudyti. Patikrinti, kad butu kuo maziau primachinuota.
Pilnas atsiliepimas...
maniks | 2009-04-27
Vienas geriausiu savo metu kupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, galia, rimta isvaizda, labai geras ir kokybiskas vidus. Beveik prabangus automobilis.
Rimtu minusu neaptikta.
Tai isties geras automobilis. Jis puikiai derina savyje keleta svarbiu savybiu komfortiskam coupe - galia, sportiskumas ir prabangumas. Automobilis isties atrodo rimtai su odiniu salonu, elektronine klimato kontrole, pilna elektra, 4x4 sistema. Masina gana komfortiska, tyli, zodziu tikras gt klases coupe. Galia irgi nepamirsta - 2.3 20v variklis traukia puikiai, lyg butu su turbina. Labai geras, galingas variklis. O tiems kas sako, kad automobilio pakaba silpna, arba, kad jis byra, atsakysiu reikia priziureti automobili ir galesi juo vazineti 20 metu. Tiems kas sako, kad Audi gerai nestovi ant kelio - galima susimesti sportine pakaba ir uzteks ir sportiskumo ir kietumo :D Istiesu nezinau kito tokios kainos ir tokiu metu kupe, kuris galetu prilygti komfortu, sportiskumu ir tokia iranga. Geras varikliukas, kurio pakanka visiems 4 ratams. Aisku tai ne turbo variantas,taciau galios normaliam vazinejimui uztenka. Litru ima tikrai daug.
Pilnas atsiliepimas...
pk | 2009-03-21
audi coupe 20V Q
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
valdymas,islaikymas
neekonomiskas
pakankamai galingas,puikus valdymas pakankamai galingas,sio variklio galvos lepios perkaitimui
Pilnas atsiliepimas...
KestazZzz | 2008-08-14
Audi coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras auto seip, bet kai perki ne nauja, visuomet pradzioje daug investuot reikia. 2.0i ziedus, indeklus, sarnyrus, traukiu antgalius, voztuvu riebokslius, salnikus, dirzus, tarpines visas, sailenblokus visus, galiniu stabdziu suportus, amortikus visus, atraminius visus.
Pilnas atsiliepimas...
Arunas | 2008-08-05
Audi Coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirkau ne pacios geriausios bukles automobili tai teko siektiek ir paislaidauti del jo. 2.8 V6 128 kW Sankabos diska, variklio pagalves, priekines desnes sakes sailentblokus, galines stabdziu kaladeles, liamda zondus
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2007-04-07
Audi Coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visą tai, keičiau dėl savęs. Dauguma lietuviškų charakterių į tai būtų žiūrėję pro pirštus, nes nebuvo gyvybiškai svarbu lįsti į variklį, greičių dėžę ir kai kuriuos pakabos mazgus. Riebokšliai atsiliepdavo 1l/10000km tepalo. Sankaba dirbo, bet nemaloniai, su trūkčiojimais. Amortizatorių atramos - liga, dėl neoriginalių detalių.Visa kita tupi savo vietoje. Visų šių elementų keitimas nebrangus ir paprastas. Keblumų nekilo. 2.0i 8v SOCH Amortizatorių atramos, vožtuvų riebokšliai, sankaba, vairo traukių antgaliai, šarnyrai, sailentblokai.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai