Markės
89 iš 1500
Joks kitas automobilis su keturiais žiedais nėra artimesnis autosportui ir joks nėra toks greitas ir dinamiškas kaip šis R8. Audi pristato antros kartos R8 su viduryje sumontuotu V10 varikliu, kurio galingiausia versija turi 449 kW (610 AG) galią, 560 Nm sukimo momentą ir geba pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 3.2 sekundės, o didžiausias greitis yra 330 km/h. Aukštų sūkių variklis, nepaprasta dinamika, dar daugiau garso, lengvasvorė konstrukcija (svoris buvo sumažintas 50 kg iki 1454 kg), visų varančiųjų ratų sistema – tai visiškai naujas, aukščiausio lygio Audi inžinierių kūrinys. Šio modelio pirmtakas kadaise išsikovojo savo vietą po saule tarpe tituluotų senbuvių tokių kaip Ferrari, Lamborghini, Aston Martin ir Porsche. Audi R8 dizainas nors ir kuklus, tačiau turėjo savotiško žavesio ir išskirtinumo. Naujasis modelis yra senojo evoliucija – dizaino požiūriu jis mums neparodo nieko naujo, tiesiog naujokui buvo pritaikytas Audi kompanijos (ir viso Volkswagen koncerno) stilius – aštresnės linijos, kampuotesni žibintai, šiek tiek pakeista radiatoriaus grotelių forma. Bendrai automobilis suteikia preciziškumo pojūtį. Visgi, tenka pripažinti, kad senojo R8 apvalesnės linijos suteikė daugiau dinamikos ir vizualiai automobilį darė „raumeniningesniu“. Viduje dizainas irgi išliko panašus, tačiau čia į akis krenta naujasis elektroninis prietaisų skydelis, kurį jau matėme naujajame Audi TT modelyje. Šiame skydelyje gali būti rodomi klasikiniai rodmenys, pagreičio, perkrovos jėgų duomenys arba informacinė aplinka, kurioje akcentuojamas navigacijos žemėlapis. Skydelio valdymas gali būti atliekamas su lietimui jautriu MMI kontroleriu arba multifunkcinio vairo pagalba. Visi automobilio valdymo prietaisai yra orientuoti į vairuotoją tuo dar kartą primenant, kad sėdima už tikro sportinio automobilio vairo.
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 6
R8 II LMS (2016)5.2 FSI V10 (585 Hp)
KĖBULAS 5.2 FSI V10 (540 Hp) quattro S tronic
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l 112/226
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas V formos
Variklio pozicija Gale, išilgai
Darbinis tūris, cm3 5204
Cilindrai/vožtuvai 10/40
Galia, AG/KW/aps.per min. 540/403/8250
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 540/6500
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.5
Maksimalus greitis, km/h 319
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė 7 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4426
Plotis, mm 1940
Aukštis, mm 1240
Svoris/Max svoris, kg 1595/1895
Atstumas tarp ašių, mm 2650
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Double wishbone
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/35 R19
Galinės padangos 295/35 R19
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 16.7
Užmiestyje, l/100km 8.4
Vidutinės, l/100km 11.4
CO2 emisija, g/km 272
Degalų bako talpa, l 83
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Dideli krosoveriai     Q8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai