Markės
98 iš 1507
Kas per sukaktis! Šiais metais Audi švenčia vieno iš įstabiausių automobilių istorijoje - Audi Quattro 30-ies metų jubiliejų. Šia proga vokiečių koncernas nusprendė pristatyti dar labiau pribloškiantį aparatą - Audi RS5. Šis automobilis ginkluotas patobulintu aukštus sūkius mėgstančiu atmosferiniu 4.2L V8 varikliu, kuris jau matytas tokiuose automobiliuose kaip RS4, S5 ir R8 4.2 L. Tačiau RS5 šis variklis išvysto 450 AG galią ir taikosi išstumti BMW M3 jo pačio teritorijoje. Naujasis modelis atrodo įspūdingai net ir pastatytas šalikelėje - raumeningos praplatintos ratų arkos, pripildytos įspūdingais R19 colių ratlankiais, kuriuose į akis krenta didžiuliai stabdžių diskai, o pats automobilis yra 20 mm žemesnis nei įprastas Audi A5. Viduje nepriekaištingas salonas - puikios odinės sėdynės su integruotais galvos atlošais, kurios lyg pagal užsakymą pasiūtas kostiumas idealiai apgaubia vairuotoją. Kad nekiltų abejonių jog sėdi būtent RS5-ame čia rasite papildomus alyvos temperatūros prietaisus, anglies pluošto intarpus ir net ratų pravažiavimo laiko fiksavimo prietaisą. Čia pasitinka siurprizas - RS5 yra komplektuojamas tik su 7 pavarų dviejų sankabų pusiau automatine pavarų dėže. Užvedus motorą pasigirsta puikus duslus V8 balsas. Kiek keista, tačiau net ir su 20 colių ratlankiais Audi RS5 kelyje elgiasi labai civilizuotai ir tai dėka "Dynamic Ride Control" sistemos, kuri nuolat reguliuoja adaptyvių amortizatorių jautrumą. Tačiau atsiradus norui, o jis tikrai atsiras - galima reguliuoti pakabos standumą, akseleratoriaus jautrumą, išmetimo sistemos parametrus ir savaime suprantama pavarų perjungimą. Užtenka kairėje pusėje už vairo esančią svirtelę staiga spustelėti du kartus ir variklis pakeitęs savo balsą iš duslaus į ausį rėžiantį mestels automobilį į priekį - pagreitis iki 100 km/h vos per 4.6 sekundės, o dėka starto kontolės sistemos šis skaičius yra pasiekiamas realiomis salygomis. Visgi svarbiausia ne pagreitis tiesiojoje, o automobilio galimybės važiuoti ekstremaliu greičiu posūkiuose. Šioje srityje Audi visada kiek atsilikdavo nuo BMW markės analogų. RS5 turi net tik sportinį diferencialą pasiskolintą iš S4 ir S5 modelių, kuris skirsto variklio jėgą tarp priekinės ir galinės ašies. Standartiniu režimu ši galia yra paskirstoma 40:60, čia daugiau galios skiriama galiniams ratams, tačiau centrinis diferencialas gali keisti galios perdavimo santykį iki 85 procentų galios skiriant galiniams ratams. Taigi RS5 turi aštrumą ir sportiškumą būdingą galiniais ratais varomiems automobiliams ir saugumą būdingą visų varomųjų ratų automobiliams. Be to, kas yra svarbu - jeigu jums ne nuotaika, jūs galite visas sistemas paprasčiausiai perjungti į "Auto" arba "Comfort" režimą ir ramiai be jokių įpatingų pastangų kruizinti atsargoje turint didelį galios rezervą. Ar automobilis turi kokių nors minusų? Kogero galima rasti - Audi RS5 ne toks beprotiškas kaip BMW M3, o kadangi Audi nesiūlo mechaninės pavarų dėžės tai irgi duoda šiokį tokį minusą ekstremalių sportinių automobilių gerbėjams. Galiausiai RS5 keraminiai stabdžiai nors ir suteikia didžiulę stabdymo galią, tačiau pačioje pedalo eigos pradžioje yra labai nejautrus, todėl labai sunku dozuoti stabdymo galią.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 2
RS5 Coupe (facelift 2011)4.2 TFSI quattro (450 Hp) S tronic
KĖBULAS 4.2 TFSI quattro (450 Hp) S tronic
Kėbulo tipas Kabrioletas
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 320
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas V formos Turbo
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 4163
Cilindrai/vožtuvai 8/n/d
Galia, AG/KW/aps.per min. 450/336/8250
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 430/4000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 4.9
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 7 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4649
Plotis, mm 1860
Aukštis, mm 1380
Svoris/Max svoris, kg 1995/2420
Atstumas tarp ašių, mm 2751
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Multi-link suspension
Galinė pakaba Independent on trapezoidal lever
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 265/35 R19
Galinės padangos 265/35 R19
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 14.6
Užmiestyje, l/100km 8.5
Vidutinės, l/100km 10.7
CO2 emisija, g/km n/d
Degalų bako talpa, l 61
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
    E-tron
  Dideli krosoveriai     Q8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai