Markės
136 iš 1426
BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012
Ar tai taps pačiu sėkmingiausiu M serijos BMW nuo E30 M3 laikų? BMW kompanija, panašu, naudoja laiko patikrintą sėkmės formulę: galingas variklis, mechaninė greičių dėžė ir galiniai varantys ratai. BMW 1 serijos M kupė yra galingiausia 1 serijos versija – tai yra pats mažiausias ir pigiausias M serijos automobilis. Kodėl jis pavadintas ne tiesiog “M1”? Tai nesunku nuspėti - šis vardas puošė prieš daugiau nei trisdešimt metų gamintą legendinį sportinį automobilį, o šiandieną BMW jau yra pristačiusi įspūdingą konceptą, taigi vardas yra paliktas netolimoje ateityje pasirodysiančiam superautomobiliui. 1 serijos M kupė turi N54 serijos variklį su dvigubu turbokompresoriumi kaip ir modeliuose 335i, bei Z4sDrive35is. 3.0 l šešių cilindrų variklis išvysto 335 AG (250 kW) galią prie 5900 rpm ir 450 Nm sukimo momentą sūkių diapozone nuo 1500 iki 4500 rpm (su overboost galimybe padidinančia sukimo momentą iki 500 Nm). Raudona sūkių riba prasideda ties 7000 rpm. Iki 100 km/h įsibėgėja per vos 4.9 sekundės (saugokitės Aston Martin ir Porsche!), o maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/h. 6 pavarų pavarų dėžė perduodą galią galiniams 19 colių ratams. Nors popieriuje šis automobilis nėra toks greitas kaip pagrindinis konkurentas Audi RS3, kuris iki 100 km/h įsibėgėja per 4.6 sekundės, tačiau BMW kompanija kogero ne be pagrindo tikisi, kad 135iM Nurburgringo žiedą apvažiuos greičiau nei ankstesnės kartos trečios serijos M3 E46. 1 serijos M kupė turi gerokai platesnę tarpvėžę ir kėbulą nei standartinis 1 serijos BMW, taip pat skiriasi bamperių pakoregavimais, dujų išmetimo vamzdžiais ir kitomis subtiliomis detalėmis. Visa tai suteikia įspūdį lyg prieš jus stovėtų lengvos svorio kategorijos boksininkas – nedidelis, lankstus ir raumeningas. Nors automobilis kiek padidėjo, tačiau tapo 35 kg lengvesnis – viso sveria 1495 kg. Galingas mažylis parduodamas tik oranžinės, juodos ir baltos spalvos. Viduje kabina nedaug kuom skiriasi nuo standartinio – daugiausia M serijos ženkliukais, vairu ir sportiškomis sėdynėmis. Norėtųsi daugiau išskirtinumo ir patrauklumo. M Dynamic technologija leidžia nustatyti variklio parametrus ramiam, dinamiškam ar maksimaliai sportiškam važiavimui. Visa automobilio galinė pakaba „paimta“ tiesiai iš didesniojo M3. Pereikime prie svarbiausios dalies bet kuriam M serijos BMW – kaip automobilis jaučiasi kelyje? Atsakymas paprastas - puikiai. Kelyje automobilis elgiasi kaip tikras sportininkas – akseleratoriaus pedalas reaguoja akimirksniu, vairo mechanizmas jautrus, labai informatyvus ir galima sakyti „sunkus“. Nieko nemaloniai netikėto ar nenuspėjamo – viskas aiškiai suprantama „sportininko“ kalba. Išjunkit ESP ir galėsite piešti ant asfalto nuostabius viražus. Automobilis išties turi senųjų BMW aurą – paprastumas, išskirtinės valdymo savybės ir nepaparasta galia. Prie tokio automobilio labai lengva priprasti.
Kodėl jis pavadintas ne tiesiog “M1”? Tai nesunku nuspėti - šis vardas puošė prieš daugiau nei trisdešimt metų gamintą legendinį sportinį automobilį, o šiandieną BMW jau yra pristačiusi įspūdingą konceptą, taigi vardas yra paliktas netolimoje ateityje pasirodysiančiam superautomobiliui.

BMW 1 serijos M kupė yra pats mažiausias ir pigiausias M serijos automobilis.

BMW 1 serijos M kupė raudona variklio sūkių riba prasideda ties 7000 rpm.

2011 metais BMW 1 serijos M kupė apsuko laidos „Top Gear“ trasą per 1:25.0 sekundės ir tai pats geriausias M serijos BMW rezultatas. Taip pat drago trasoje buvo aplenkti tokie konkurentai kaip Porsche Cayman R ir Lotus Evora S. Laidos vedėjas Jeremy Clarkson gyrė šį puikų automobilį ir lygino jį su senuoju Volkswagen Golf GTI.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012BMW 1 klasės M Coupe 2010 - 2012
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai