Markės
140 iš 1437
BMW 3 klasė 1990 - 1999
BMW 3 klasė, 1990 - 1999
564Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.510% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 64
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios medžiagos.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą

Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 64
2017-09-27
Bmw e36 Is coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus valdymas, grazus ir patogus BMW
blogi ju šeimininkai (drožėjai)
Viską čia jau gerai pasakė Vilius.Visa kita čia jau priklauso kokia bus tarpinė tarp vairo ir sėdynes. Savo BMW nusipirkau jau važinėta lietuvoje ir tikrai nesigailiu. Susitvarkiau važiuoklę,visą pilnai perdažiau,sudejau ///M tech apdailą ir likau patenkintas...
Pilnas atsiliepimas...
bmw318 | 2015-04-20
sunkiai rasti neuždrošto jaunimo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas,puikus automobilis,turejau nesigailejau,patikimas,mazos kuro sanaudos ypac su tiesioginem dujom jei idetos.
Rūdys,Arkos,slenkciai,bagažines dangtis ju liga jau visu
Ka galiu pasakyti apie kregždes,jaunatviškas labai automobilis,reikalaujantis priežiuros ypač slenkčiai,arkos megsta rudyti,su varikliu bėdu neturejau,kiek praturejas su 83kw,85kw,103kw problemu nebuvo patikimi varikliai,kol aisku neuždrožti,salone mažai vietos ypač galia. Svarbu rasti neuždrožta,bet šiais laikais dauguma tokios ir like.
Pilnas atsiliepimas...
mantis | 2015-03-30
bmw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus pigus patogus
nera tokiu
Visais atvejais liux pirkit virs600-700e 1,8 benza dujos juoda Palaikyk redline 3sekundes benzu o dujom uzgazuok iki 4-5rpm
Pilnas atsiliepimas...
bmv 316 1,6i benzinas | 2015-02-05
316i 1,6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
maza, gera trauka, grazi, nerudija, patikima
daug valgo, brangios dalys, gale vietos nera
1,6 benzas. Neekonomiskas, mazas, smagus, gera trauka, grazi isvaizda. Masina gera. Negenda. Mazai vietos gale. Dviem sedet pats tas. Gera trauka, nei karto nepavede tik valgo daugokas apie 10. Nuvertejo daug. O kastai tik einamieji remontai. Pakaba tvirta, variklis geras, elektronika negrybauja. Grazi jaunatviska masina Pirkit jei uzpilsit valgu varikli ir detalem turesit pinigu. O siaip masina lb gera. Nepirkit lietuvoj vazinetu nes bus sudrozta duodu 90%. Tikrinkit servize...
Pilnas atsiliepimas...
Kompaktas | 2014-12-14
Smagumo isikunijimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus, ganetinai greitas, patikimas, gerai surinktas
Lempos prastai apsviecia kelia, galetu but daugiau galios
323ti, labai smagus, nuostabiai valdomas, traukos biskuti truksta, tipiniam lietuviui tai kosmariskai daug. Isvaizda nera geriausi, ypac galas, vietos pakanka, 323ti dazniausiai eina su gera komplektacija: oda, sildomos sedynes, pilna elektra. nepatartini ji pirkt kaip pirma automobili, ne kiekvienas sugeba isvairuot galinius varancius. Patikimas, dalys nera brangios. Tikrai geras, 2.5 o ne 2.3 kaip rodo modelio pavadinimas, uzdejus isiurbimo kolektoriu nuo seno 2.5 galima isgaut 190ag. Minusas tai kad vanus prades trasket anksciau ar veliau. geriau susitvarkyt iskart nusipirkus. Kuro srebia kaip normalus automobilis, ne eko kibiras, remontas pigus, dalys pigios, pacio automobilio kaina nera didele. Apziurekit varili, nes gali but gerai pavaikytas, vanos traskejimas girdis prie 2000 apsuku, daznas turi isrudijusius slenkscius.
Pilnas atsiliepimas...
robertas | 2014-10-20
bmw 318
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, bent jau prieš 10 metų
pakaba
Pats blogiausias automobilis, kurį esu kada turėjęs. Pirkau prieš kokius 10 metų, tais laikais buvo visai neblogas modelis. Ką tik parvarytas iš vokiečių, servise patikrino - viskas idealu, pakaba, variklis ir t.t.Technikinę irgi praėjo be problemų. Nu ir prasidėjo įvairūs gedimai, kiekvieną mėn servisuose palikdavau kokius 500 lt (tai visokie starteriai, radiatoriai ir t.t.), bet tai galvojau visko pasitaiko. Po metų pagaba taip subyrėjo, jog reikėjo keist absoliučiai viską, servise paskaičiavo kokius 2000 lt, tai netaisiau, pridaviau ant dalių (tais laikais net 2000 lt) gavau, nusipirkau bulka už tuos 2000 lt ir kokius keletą metų be remontų pravažinėjau. Turėjau bulkų keleta, golfuka, vento, dabar mazda 626 tai nebuvo tokio atvejo kad ideali pakaba subyretų per metus laiko. Bent keletą metų tai be jokių problemų, o į prie bulkos tai net 10 metų prie pakabos nelindau (kaladėles tik ir diskus, viso gavos kokie 200 lt) kaip ir visi kiti, nieko ypatingo kaip ir visų kitų nepirkt, kad ir koks pigus būtų.
Pilnas atsiliepimas...
Vilius | 2014-10-12
BMW E36 318is Coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nesenstantis dizainas, patikimas, dinamiškas, sportiškas, vairavimo malonumas.
Reikia kovoti su rūdimis, komfortas nėra kaip BMW 7, bet atperka sportiškumas, gali rasoti žibintai, priekinė važiuoklė reikalauja priežiūros.
Na ką, pirmiausia pradėkime nuo ko, kad perskaičius kitų įvertinimus bei komentarus galima susidaryti tokią nuomonę, jog būtent šis BMW automobilis (E36 kėbule) yra atsiprašant paskutinis šūdo gabalas, lavonas, gelda, barškalas ir visokie kitokie įmantrūs bei neregėti dalykai. Mano manymu tokios kalbos yra visiška nesąmonė, apžvalgas jei jas taip galima pavadinti padarę žmonės yra nusipirkę gal 1991-1993metų automobilį, pripažinkime naujesniu rasti galima, tačiau žymiai rečiau, visgi jau minėto amžiaus pigiausi - o tai būtent ir būna pagrindinis kriterijus perkant automobilį, nors šį aspektą galima pritaikyti bet kuriam Lietuvio perkamam automobiliui, svarbu kuo pigesnis. Taigi sakykime nusiperka žmogus šio modelio automobilį, jis - greičiausiai jaunuolis 18-25metų, na pripažinkime būtent tokio amžiaus vairuotojai šį automobilį perka, toliau - kaina, automobilis perkamas jau važinėtas Lietuvoje 5-10, o gal net ir daugiau metų, sumokami ~2000-3000litų. Tada praėjus kiek laiko žmogus ateina į šį puslapį ir išreiškia savo nuomonę koks blogas, blogas ir dar kartą blogas šis automobilis. Tačiau kas kaltas, kad automobilis yra blogas? Pats automobilis vargu ar kaltas, kalti yra žmonės kurie jį eksploatavo (jų turbūt per 10metų Lietuvoje buvo kokie 5, gal dar daugiau), bei naujasis savininkas kuris jį, už ankščiau paminėta kainą nusipirko ir tikėjosi surasti aukso kasyklą, bet jos neradęs puolė skųstis ir peikti. Pagalvokime logiškai - kokia gali būti 1991 metais pagaminto automobilio būklė, kai juo nebuvo rūpinamasi, važinėjama iki užgesimo, laužoma, važinėjama žvyrkeliais, pelkėmis (kaimo keliais)? Kaip sakant būkime biedni, bet teisingi, na neprižiūri Lietuviai automobilių, tikrai neprižiūri, galbūt yra kažkoks procentas kuris prižiūri, tačiau tokie žmonės nevairuoja 20metų senumo automobilio, na nebent yra visiški entuziastai. Išvada, patys kalti, kad nusipirkote surūdijusį laužą, kurio tikra rida neaiški, nes visi 5 buvę savininkai ją jau buvo atsukę (toks jau lietuvių mentalitetas), taigi nereikia po to skųstis ir rašyti neigiama atsiliepimą vien dėl to kad turite nebent metalo laužui skirtą mašiną. Gerai, turbūt jau pabodo skaityti, taigi tiesiai prie reikalo, prie reikalo dėl kurio ir skaitote šį atsiliepimą. :) Taigi: Automobilis pagamintais vienais paskutiniųjų jo gamybos metų 1998-aisiais. Spalva "Daytona Violet", mano manymu kartu su "Dakar Gelb" viena gražiausių E36 spalvų. Kėbulas Coupe, su 1.8 4cilindrų varikliu išvystančiu 140 arklio galių, apie variklį plačiau bus variklio aprašyme. Na kalbant bendrai apie automobilį, jis nenuvylė, mašina pirkta Vokietijoje, su pilna istorija, 1 savininko, nedaužta, rida vos 150tūkst, tikra, net naujo automobilio pirkimo sąskaita yra. Kėbulo būklė neskaitant kelių įbrėžimų ar nubrozdinimų nepriekaištinga, dažų būklė, net ir po 16metų vis dar atrodo pakankamai gerai, nėra kaip ką tik iš fabriko, bet su laiku ir nesitikima to. Perdažyta nebuvo, bet rudžių galima sakyti nėra, pasitelkus į pagalbą didinamąjį stiklą galima pastebėti taškelių, kur pasikėlę dažai, visa tai ant bagažinės dangčio. Toliau be priekaištų. Važiavimas šiuo automobiliu labai malonus, sportiškas, vairas puikiai reaguoja į vairuotojo veiksmus, pavaros jungiasi švelniai, visi prietaisai išdėstyti logiškai ir po ranka, vokiečiai tiesiog negali padaryti kitaip. :) Privalumu daug, klimato kontrolė, odinis salonas, borto kompiuteris, gamyklinis M-paketas ir t.t Automobilio išvaizda tiesiog nepakartojama, dizainas nesenstantis, net ir po tiek metų gatvėje atrodo šviežias, man asmeniškai tai pats gražiausias BMW, nauji tik pasityčiojimas iš markės. Na nežinau ką ir bepridurti, mašina niekada nenuvylė, remontas minimalus - tepalai, priekinė važiuoklė, stabdžiai, dėl to, kad stovi grandinė, diržo keisti nereikia. Nusipirkus gero stovio jokių išlaidų nereikalaus ilgą laika, motoras patikimas ir gerai surinktas, na priekinė važiuoklė kartais kelia problemų, tai jau tokia liga jų, ir žinoma reikia saugoti nuo rūdžių. Tai tiek.. :) Šiek tiek apie variklį, 1.8is 103kw (140AG), dinamiškas ir patikimas 4cilindrų agregatas, su derama priežiūra galintis nuvažiuoti ne vieną šimtą tūkstančiu kilometrų. Galios kasdieniam važiavimui pakanka, sportininkams yra M3.. :) Dauguma skundžiasi, kad netraukia, nežinau ką turi omenyje tokie žmonės. Kaip minėjau kasdienai užtenka su kaupu, pajuda gan smagiai, paspaudus nuo didesniu apsukų greitį renka gan greit. Variklis atrodo gyvesnis už 320i modelį su 110kw 6cilindru varikliu, dėl savo mažesnio svorio. Na, bet visgi 6cilindrų varikliai labiau rekomenduotini, dirba žymiai ramiau, didelė rida jiems ne bėda. Bendrai sakant visi šio modelio varikliai patikimi ir verti dėmesio, nesvarbu ar tai bus mažiausias su 100AG, ar M3 su ~300AG.. Tiesa perkant reikia pirkti tik benzininį variantą, varganas gyvenimas nusimato nusipirkus tds'a, tuo labiau Lietuvoje nuvažinėta. Bent jau Lietuvoje nuvertėjimas tragiškas, lavonai parduodami už ~1500lt, už tokia sumą net dviratis neišeina normalus, o čia žmogus tikisi nusipirkti automobilį ir dar BMW, prieš perkant už tokią sumą reikia 10 kartu pagalvoti ir 11 pirkti, kad nusipirkus nereiktų čia verkti, jog mašina bloga. :) Eksploatacija nėra pigi, ne golfas visgi, kitas lygis, na bet pakenčiama, daug išlaidų geras automobilis nereikalaus, o profilaktiniai darbai panašiai kaip ir kitų panašios klasės mašinų. Galiu duoti tik vieną, tačiau gerą patarimą, nepirkite automobilio važinėto Lietuvoje, tikrai nepirkite, kad ir koks pigus ir "geras" pasirodytų. Pirkti geriausia tiesiai pačiam iš Vokietijos ir varytis namo, geriausia iš privataus asmens, o jei pasiseks, kad bus vienas savininkas ir dar su pilna istorija, tada tikrai neprašausite. Kainos ten geru modelių prasideda nuo 2000 eurų, dar geresni kainuoja ir 3-4, būna vienetiniai geri variantai ir pigiau, bet retas atvejis. Taigi jei neišgalite nusipirkti - nepirkit, negalvokit, kad galima už 2000lt nusipirkti gerą BMW.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2014-09-11
Kregždė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus,manevringas,geras dizainas šiaip malonus automobiliukas.
TARPINĖ...tarp vairo ir sėdynės
Stabilus,manevringas. Bijot korozijos,įsigija kregžde su sveikais slenksčiais įsigykit normalu domkrata,na,o,kad jo nereikėtu normalius ratus su padangom:),slenksčiai ilgiau laikys tuo pačiu ir priekiniai sparnai.Kad bagažinė mažiau rūdytu,nekiškit pigiu ir lievu stopų, ale tiuningas ir bus OK:) Meistrauju per 20 metu,prisižiūrėjau ir mašinų,ir jų savininkų,galiu pasakyt tik tiek,kad kiekviena mašina ir važiuoja gerai,ir tarnauja priklausomai nuo TARPINĖS tarp vairo,ir sėdynės. Visos BMW geros kai pilami geri tepalai,benzinas,o ne bezdalai ir diz.kuras,o ne veritionkė arba aliejus. Pirksi kokybiškas detalias,keisi laiku gal truputi pasikandzios,bet ilgai busi ramus.Gera KREGŽDĖ kaip ir CHULIGANAS nenuvertėja:) Patinka ir pirk...nieko neklausyk ir neklausinėk,o jeigu reiks remontuot busi pats dėl to kaltas,nes niekas kitas nelaužys tik tu pats:)
Pilnas atsiliepimas...
Neprisijungęs | 2013-05-26
BMW e36 325i/A coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, gerai valdomas ir puikiai jaučiamas automobilis, patogi sedėsena ir prietaisų išdėstymas
Neatsparus korozijai, nekokia visuomenės nuomonė (bet man tai dzin)
Taigi teko džiaugsmas apie pusmetį paturėti 1992 metų e36 modelį. Coupe su 2,5ltr varikliu ir automatine dėže. Automobilis, kurį džiaugiaus nusipirkęs ir kurį džiaugiaus pardavęs, bet apie viską nuo pradžių. Pirkimo istorija- buvo ieškomas automobilis žiemai, kad mažiau gaila būtų ir kad kieme laikant nereiktų bijoti, jog kokie svolačiai nurankios. Pirkimui skiriant ribotą biudžetą (2700lt), buvo rastas ir paimtas šis automobilis- jau ir pagal kainą sprendžiant galima nesitikėt gero stovio, o juolab, kad paimtas iš Panevėžio kentų ;) Pirmi įspūžiai visai patiko- po mechaninės dėžės buvo smagu nemėtyti pavarų, buvo lyg manevringesnis už turimą e39, bet būklė šių abiejų turimų automobilių nesulyginama- e36 buvau jau trečias savininkas Lietuvoje ir aiškiai kažkuris jo nelabai mylėjo- buvo išdraskyta orginali garso sistema (mandriausia to meto e36), salonas paplyšęs, kėbulas būdingose vietose (arkos, pr. sparnai, slenksčiai, bagažinė, ūsas) paveikti korozijos, bet dar neperpuvę, nu ir šiaip visokių kliurkų jame palikta buvo. Privalumų taip pat nekažką, kaip vienų pirmųjų gamybos metų, teturėjo- paplyšusį rekaro saloną, 11 mygtukų OBC, el. liuką ir langus, tai pat TOP HIFI garso sistemą, kuri jau buvo išdraskyta, dročilkos be oro kondicionieriaus. Bei ankstesnių savininkų paliktą kriokiančią duslę- mieste ramiai važiuojant neįkiri, bet spustelėjus galima pėsčiuosius pagasdinti ;) M50B25 be vanoso- laiudiškai vadinama plyta. 2,5ltr variklis pakankamai smagus, kadangi dar buvo su automatine dėže, tai ir gyvybingas (aišku pusė, jei ne daugiau, mažesnių kubatūrų šiuolaikinių automobilių duotų pro šoną kaip pro stovinti, bet visgi ir pačiam automobiliui ne pirma dešimtis metų ;) ). Bet šiaip tik įsitverk vairą ir spėk laviruot tarp Kauno duobių. Tai pat turėjo ir dujų įrangą, kas labai atpigina keliones- kas sako jog nedraugauja su dujom tai nusišneka, maniškiame tiesioginės dujos (pagal dokumentus) buvo sumontuotos dar 2006 metais, pradžioj po nupirkimo kol neįkaisdavo motoras užspaudus pridusdavo, bet perrinkus dujų purkštukus ir perreguliavus jas viskas susitvarkė. Dar buvo bėdų su kaitimu- dėl slėgio nelaikančio radiatoriaus, bet jį sutvarkius, daugiau kaitimo problema nepasikartojo. Tikrai pakankamai ištvermingas variklis- tiesa, kas ginčysis, kad ten penkto garažo kaimyno brolis pasakojo, jog nelaiko plytų galvos, mėgsta kaisti ir panašių briedų, tai pasakysiu vieną- pilnai susitvarkykit variklio aušinimo sistemą (termostatas, radiatorius, termomova, vandens siurblys) ir su kaitimu problemų ilgą laiką neturėsit. Automatinė dėžė- 5 pavarų. Kaip spėju niekada normalaus aptarnavimo neturėjusi, tai retsykiais mėgdavo trečią bėgi pasmūgiuot, bet šiaip kaip toks senas automatas tai nustebino savo veikimu- pavaas jungdavo pakankamai sklandžiai, be delsimo. Ką daugiausia kuro buvau sukūrenęs- mieste 16,7ltr dujų (plius kažkiek benzo) 100 kilometrų- kovojant kiemuose ir nevalomose gatvėse su pusnimis. Dažniausiai būdavo apie 14ltr normaliu važiavimu- ne pensininko režimu kartais pavaizduojant budulį. Perkant jau buvo matomi kai kurie techniniai ir kosmetiniai defektai, tai po nupirkimo pakeista- priekiniai amortizatoriai ir žeminančios spyruoklės su atraminiai guoliais, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis (detalės buvo perkamos naujos ne geriausių brand'ų, bet ir neblogiausių- tokių per viduriuką, išskyrus amortizatorius (restauruoti) ir spyruokles), taip pat tepalai ir kiti eksploataciniai dalykai, patvarkyti kai kurie salono kostmetiniai defektai. Kainų gaila neatsimenu, tai neįvardinsiu. Būtų šis automobilis užsilikęs pas mane ilgiau, bet kaip minėjau- jau nupirkos jo būklė buvo nestebūklinga, tai pradėjus skaičiuoti kiek kainuotų jį atvest į man tinkantį ir patinkantį stovį- nuspręsta parduot. Vis labiau nagams nieštint jį rimčiau tvarkyt (toks jau žmogus esu- praėjus pirminei euforijai, po nusipirkimo vis labiau norėjosi jį techniškai tvarkyt), sumislinta, kad jo nepardavinėt (kai būna užsikelia žmonės nesamoningas kainas), o parduot, tai atgauta pirminė suma 2700lt. Neskaitant, kad po nedidelės avarijos gauta draudimo išmoka (pakankamai solidi ir netvarkant automobilio), apsisukta su minimaliais nuostoliais. ps. pirmom savaitėm po šio auto pardavimo persėdus į e39 atrodė, kad velniai žino kokiam limuzine važinėjuos- tylu ramu, minkščiau rieda. :) Nesitikėkit už mažą kainą nupirk geros "kregždės", tikrinkite elektros prietaisų veikimą, rankinį stabdį, kebulo būklę. Renkantis coupe nepamirškit, kad realiai tai dvivietis automobilis. Nepagailėjus pinigų (pirkimui, techninei būklei tvarkyti) turėsit smagų automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2012-11-03
BMW 316i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, gerai valdomas, galiniai varantys ratai, vairuojant jaučiamas malonumas.
Dideli automobilio išlaikymo kaštai, nepatikimas, pribaigti varikliai.
Automobiliu važiuoti smagu, jis traukiantis dėmesį, gražus. Bet kad ir kaip bebūtų tai visi jo pliusai. Mašina visiškai nepatikima. Jeigu reiktų leistis į ilgesnę kelionę, tai sėdint automobilio viduje galvotum iš kurios pusės dabar čia tik ir pasigirs koks pašalinis garsas, o kai taip atsitinka, pradedi galvoti kiek kainuos remontas.... O remontas tikrai nėra pigus. Dalys kainuoja daug, net ir menkiausios. Žinoma, jei pirksite naujas. Automobilių laužynuose rasite pigesnių dalių, tačiau nežinia kiek laiko jos tarnaus. Vietos automobilyje nėra mažai. Jos pakanka keturiems žmonėms. Šį BMW modelį, taip pat myli ir rūdys. Įpatingai rūdyja durelių apačios, slenksčiai. Šiek tiek rūdyja dugnas. Geras dalykas bent tas, kad nusipirkti kitas dureles, kainuos pigiau nei pasirupinti esančiomis. Automobilių laužyne radau identiškas su el. langu , už 50 litų. Variklis yra silpniausia BMW pusė. Žinant šio modelio buvusį populiarumą tarp jaunuolių, jie bus jau atgyvenę savo, todėl gedimai gali piltis vienas po kito. Remonto kaina absurdiškai didelė. 1.6 l. variklis dirba gana garsiai, galios, palyginti su 1.8 l versija yra daug mažiau. Na žinoma, jeigu lygintume su kokiu OPEL 1.6 l. (55kwh) benzininiu varikliu, tai BMW 1.6 l (73kwh) variklis atrodys žymiai galingesnis. Automobilio išlaikymas yra brangus. Detalės brangios, remontas taip pat brangus. Pakeisti pagrindinį diržą su visais kartu keičiamais guoliais ir įtempėjais kainuos apie 600 litų. Pvz. VW firmos automobiliui, kainavo 200 litų. Skirtumas akivaizdus. Važiuoklę automobilyje taip pat reikės remontuoti gan dažnai. Ji kietoka. Salonas yra dar vienas automobilio minusas. Jeigu langas buvo kada nors išdaužtas, tai įdėjus kitą langą, jis tiesiai nebeužsidarys. Sėdynės ir durelių apdaila atrodo apskurusiai, greitai plyšta. Prieš perkant geriau paieškoti kitų alternatyvų. Nes šis modelis nebeturi jokio potencialo. Bet visgi, jei jau nusprendėte pirkti, tai būtinai varykite automobilio patikrinti. Įsiklausykite į dirbantį variklį, kelis kartus, pakėlę variklio dangtį, staigiai pagazuokite ir staigiai atleiskite greičio paminą, ir klausykitės variklio darbo. jeigu girdisi lyg švelnus trinktelėjimas lyg raktu į metalą - varilis jau viena koja karste. Paskui turėtų sekti itin atidus važiuoklės patikrinimas. Jeigu reiks keisti ratų guolius, tai kiekvienas atsieis nuo 100 iki 150 litų. Į galinę automobilio dalį, reiktų atkreipti itin didelį dėmesį. Jeigu aplink varomus ratus kas kliba, turėtumėte viską aplink patikrinti tris kart. Vėliau reiktų tikrinti sankabą. Pažiūrėkite kiek jos dar liko. Jeigu sankaba eina į pabaigą tai reikš, kad ją greitu metu reiks keisti ir palikti dar keletą šimtinių.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai