Markės
149 iš 1466
BMW 3 klasė 2005 - 2012
BMW 3 klasė, 2005 - 2012
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 18
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakabos ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu, be to modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai (300 AG ir 410 Nm sukimo momentas). E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose gausiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos. Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.

Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje. 

E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.

Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!

Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
  • Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
  • 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
  • Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
  • Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Tokį BMW su kabrioleto kėbulu vairuoja dainininkė Britney Spears:
 
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 18
2018-02-28
Bmw 330d E91
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, Daug galios, garso izoliacija, vidinė apdaila negirgžda ir nesibaladoja.
0 praktiškumo, neekonomiškas, mažesnis pravažumas žiemą, žemas,
Vienintelis automobilio privalumas - galingas variklis. Bendrai paėmus automobilis prastai suprojektuotas. Tačiau norint tą suprast, reikia jį nusipirkt. Tik tada supranti, jog iš tikro šios markės automobiliui iki tokių gamintojų kaip Audi dar reikia nemažai ką nuveikt. Keli neptiką dalykai, kurių kitose automobiliuose nėra, arba kurie išspręsti geriau: 1. Techninė pusė - Kuro filtras po vairuotojo durelėmis. Nors ir turi šildytuvą, tačiau žiemą jis vis vien tampa silpna vieta. Run flat padangos, dėl kurių automobilis neturi ir standartinio domkrato ir normalios vietos atsarginiam ratui... Važiuojant kažkur toliau, tai tampa problema. Prakirtus Run flat, tikrai nenuvažiuosi to deklaruojamo atstumo ką ten rašo, o su pridėtu kompresorium tikrai nepripūsi oro į prakirstą ratą. Palyginti su senesnių metų audi A6, šio BMW šviesos yra vos vidutinės. 2. Salonas - tragedija. Atsisėdus viskas atrodo gražu ir malonu. Tačiau, vietų ką nors pasidėti vos viena kita ir jų talpa labai maža. Keleivio daiktadėžės talpa juokinga. Porankio talpoje vieta skirta kavos puodeliui, tačiau ji nepatogi ir keisto standarto, galbūt ten dedasi termosas ar kažkoks specialus BMW puodelis.. Prie pavarų svirties vieta telefonui ar monetoms. Viskas.. 3 daiktadėžės 3 daiktam.. Palyginimui 1996 metų audi A4 turėjo ir kavos puodelio laikiklį, dvigubai talpenę daiktadėžę, talpesnį porankį, o A6 priedo dar ir du stalčius po priekinėmis sėdynėmis. Toliua, galinėje dalyje nėra nei peleninės... Bagažinė bent 30proc. mažiau talpesnė, nei bet kurio audi, iš tikro šis universalas savo talpa gali lygintis su sedanais... Vairavimo malonumas - priekyje nėra normalaus kavos puodelio laikiklio. Galinio vaizdo veidrodėlį galit pamiršt, jis geriausiu atveju skirtas galinės sėdynės keleiviams nužvelgt. Galinis langas mažas ir per vaizdo veidrodėlį praktiškai nieko nematyti. posūkio svirtis nelabai patogi - labai jautri, jungiant posūkį į vieną pusę pvz persirikiuojant, jis nesugrįžta atgal reikia pirštu vėl bakstelti, jeigu perstipriai įsijungia posūkis į kitą pusę... Pavarų perjungimo svirtis šiek tiek gruboka, bėgiai nenuslysta į jų vietas, reikia stumti ranka iki galo. Šildomos sėdynės... Kadangi sėdynės pusiau odinis, kraštai odiniai, vidurys medžiaginis. Įjungus šildomas sėdynes, sėdynės kraštai įkaista stipriau ir pradeda deginti sėdmenis net ir per džinsus, tai nepriklauso nuo to kokio stiprumo šildymą įjungi, taip pat paspaudus mygtuką vieną kart įsiijungia stipriausias šildymas ir spaudžiant toliau jis mažėja - nuo kito galo... Prasta garso sistema. Ją lygint galima nebent su Opel, Renault, ar kitais prastesnių gamintojų automobiliais. Teko pavažinėt su 5 klasės bmw kuriame buvo geresnė aparatūra, groja gražiai. Tačiau standartinė, nekažką.. Audi atveju praktiškai visose A4/A6 modeliuose buvo bent 10 kalonėlių garso sistema.. šildymas žiemą - prastokas, sujungus oro srautą ant stiklo į saloną ir į kojas, jis nestiprus, prioritetas langų šildymui. Važiuojant greičiau, kai lauke -15, po kurio laiko pradeda iš vidaus šarmoti vairuotojo pusės langas, nuo viršutinės dalies. Teigiami dalykai: Smagiai vairuojasi. Jaučiamas automobilio svoris, vairas vidutinio sunkumo. Tai gana svarbu tokiam automobiliui. Kaip pvz Audi a6 2008 metų, elektrinis stiprintuvas, vairas labai lengvas. Sunku jausti automobilį. BMW šiuo klausimu geriau pasidarbavo. Gera stabilumo kontrolė. Vos galas pradeda bėgt, automobilis tuoj pat išlyginamas, prireikus mažinamas kuro padavimas ir t.t. Jeigu ji veikia, slidžiame kelyje suskersuoti automobilį praktiškai nelabai išeina. Geras stiklų apipurškimas, skystį paskirsto po didelį stiklo plotą, lengvai nusivalo stiklas. Bendrai paėmus, tai automobilis skirtas važiuoti kažkiek greičiau nei kiti. Jis kietokas, nepraktiškas, neekonomiškas, jo išlaikymas nėra pigiausias, kaip ir visi automobiliai, jis irgi genda, jo kaina yra sukelta dirbtinai. Visi jį garbina tik dėl kilovatų skaičiaus... Kuro sąnaudos žiemą važiuojant normaliai, kartais paspaudžiant norint ką nors apsilnekti 11ltr. Palyginimui, Audi a6 2,5tdi 120kw važiuojant tokiu pat maršrutu ir visiškai netaupant, spaudžiant kiekvieną kart iki redline ir t.t. - ~8,5ltr Kad šis automobilis imtų 6ltr, reikia važiuot ilgą atstumą negreičiau nei 120km/h paskui kitą automobilį išliekant jo sukurtame oro maiše. Visa kita pasakos prieš miegą... Sunku jį rekomenduoti. Tinkamiausias jis nebent stotelių daužymui, nes visą kitą kiti automobiliai atlieka geriau. Tai pirmas ir greičiausiai paskutinis mano BMW automobilis. Eksplotacija brangoka nes mažesnių ratų, nei R17 neuždėsi, dėl stabdžių diskų dydžio. Reikia 7,5ltr 5w30 tepalo. Visa kita +- kaip ir kitų automobilių. Šiek tiek brangiau nei Vw/Audi. Tačiau pas pastaruosius pastovios problemos su važiuoklės dalim, granatom ir jų gumom.. Kuro filtras ~25e. Važiuoklė patvari. Grandinė praktiškai nekeičiama, o teoriškai kas +-pusę milijono, grandinės komplektas + darbas apie 400e, remontas jeigu ji buvo nutrūkus apie 800e. Purkštukai ne elektroniai, todėl jų kaina nedidelė. Remontai nėra įspūdingai brangūs. Visapusiškas patikrinimas. Geriausiai nepagailės pinigų ir nuvaryt į atstovybę, kad patikrintų pagal VIN. Taip pat patikrint su kompiuteriu, kad nebūtų jokių klaidų. Nepirkt iš jaunimėlio, nebent jaunimėlis neatsilupęs. Tai galu varomas automobilis su daug kilovatų, taigi 95proc. kad jis bus pavaikytas.. Klausimas kaip stipriai. Kartais būna, kad atleidžiant sankabą, ar mėtant bėgius girdisi ir jaučiasi dunksėjimas gale, tai reduktoriaus problemos, pirma indikacija, kad automobilis nebuvo saugomas ir mylimas. Stabdžių diskai nuo perkaitinmo susbuktuoja... Vienu žodžiu viskas, kas susija su važiuokle, saulučių paišymais ir t.t. Kas liečia patį variklį, tai jį užmušt gana sunku.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-13
BMW 318d 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoloacija, manevringas, saugus, ekonomiskas
Turi defektu (grandine), po 200 tuks prasideda bedos - paleidzia tepalus, gali subyreti smagratis, gana nepigus remontas
Manevringas, saugus ir patikimas automobilis
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-29
BMW E92 330D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekoniska. Grazus dizainas, bei interjeras, labai patikimi varikliai ir vaziuokle, stabilumas
Garso izoliacija, vaziuojant greitai svilpia pro langus, kieta vaziuokle, 4 sedimos vietos, nelbai graziai perjungia pirmas pavaras
Automobilis gerai traukia, padarius Chip tuning su sankaba neturejau kokiu problemu ( nuo 170kw iki 217kw ), ekonomiskas, grazi isore bei vidus, kokybiskos medziagos, nenuobodus automobilis, nesenstantis modelis, pigus islaikymas, nuvaziavus 90.000km pakeiciau tik generatoriu ir minuso laida del “inteligence battery sensor” , kainavo 150€ uz abu vokietijoje, daugiau niekada neturejau problemu, keiciau tik tepalus ir filtrus, esu nustebes bei labai patenkintas sio automobilio patikimumu. Rytai neteko niekada nerimauti ar automobilis uzsives ar ne, ko negaleciau pasakyti apie savo merginos E60, kuris genda i menesi bent karta. :) Minusai butu tokie, kad sportine vaziuokle su R19 ratais jau per daug kieta, lyg be amortizatoriu, navigacijos ekranas kaskart uzvedus prigesta ir palengva uz poros sekundziu vel veikia, bet tai daugelio ju problema. Taip pat 4 vietos yra ne prie automobiliu pliusu , bagazine normali atlenkus abi sedynes parsiveziau 2,5m stalvirsy 60cm plocio, bet gale sedint gana kieta vaziuoti, ilipti nera patogu, nes coupe. :) Nuvertejimas labai mazas, vertas demesio, asmeniskai rekomenduociau ieskantiems kazko panasaus, esu patenkintas. :)
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
2018-01-20
Bmw E92 cupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nerudyja, ekonomiskas, ergonomiskas, turi daug siuolaikiniiu technologiju.
brangios dalys
Puikus automobilis , 130kw galios dizeliukas, ekonomijos ir galios balansas. Ieskoti su maza rida ir keisti laiku tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-30
Bmw 330XD 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, trauka, kuro sanaudos, stabilumas
Kietoka
ilgai rinkausi tarp e60 ir e90 modeliu , taciau teko patureti abu. 5tukas palikes ispudi tik del komforto, o trecias lenkia viskuo kitu. Su e60 2004m. turejau daug problemu, vis kazkokia problema islysdavo. Trecia nusipirkau, keiciau tik priekinius amortizatorius ir galines ivores. Daugiau nieko, vaziuoju kaip vaziaves jau metai laiko. Patikima. Nustebino kuro sanaudos. R17 xdrive 170kw 8l Klaipeda. Mano manymu super sanaudos kaip tokio galingumo automobiliui. Buvau uzsidejes R18, taciau greit ir numoviau. Nebedeciau daugiau. Nebe masina tampa , o karieta. Kiekviena duobe jaucias. Neisivaizduoju kaip kiti vazineja su R19.. Daugiau kaip ir viskas, vietos tikrai uztenka, dazniausiai vazinejam dviese, bet jei kas ir i gala isoka , problemu nesukelia. Grazus, patikimas, galingas treciukas.
Pilnas atsiliepimas...
Ramas | 2017-04-03
320D E92 COUPE 2008 metų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, stabilus, manevringas automobilis su mažom kuro sąnaudom.
Brangi eksploatacija, brangus draudimas.
Manevringas, atkreipiantis dėmesį, agresyvios išvaizdos automobilis. Mažos kuro sąnaudos. Būtent su 2.0 dyzelinu 130 kw buvo iškilę daugybę problemų. Automobilis buvo eksploatuojamas 2 metus, pravažiuota per 50 000 km, tiek Lietuvoje-Latvijoje. Rida buvo tikrinta pagal vin krastoje, 2014 metais pirktas su 200 000 rida. Remontas to meto kainomis: Alkūninio veleno škyvas - 170~ EUR Turbinos restauracija su naujais tepalais keitimas - 300~ EUR; Tepalo aušintuvo keitimas, alkūninio riebokšlis bei automatinės greičių dėžės tepalų keitimas - 700 EUR; DPF filtro išprogramavimas - 200 EUR; Generatoriaus remontas - 100 EUR. Kaladėlės, padangos - tai nesiskaito išlaidos. Patarimai perkantiems: Patarimas atkreipti dėmesį į pečiuką - ar neūžia. Automobilį tikrinti gerame servise. Prie ridos 200 000~ neretai pasitaikantis atvejis, kad pradeda leisti tepalus, o būtent skaudžiausiai kainuoja alkūninio riebošklio keitimas. Servise tikrinant pakėlus ir nuėmus apsaugas įjungus ant bėgio palaikyti paspaudus akseleratoriaus pedalą ir stebėti varvėjimus. Bėdos su standartinėmis magnetolomis - su laiku prie karštos temperatūros neberodo lcd ekranėlis, atkreipti dėmesį į turbiną kurią anksčiau ar vėliau visvien teks remontuot. Automobilių grandinės dažniausiai būna dar keičiamos garantiniame aptarnavime, tai galite pasitikrinti pagal VIN Krasta auto. Asmeninė patirtis: buvo kalbų kad būtent šiuose varikliuose yra bėdos taip pat ir su vandens pompom ir tepalo grandinėm, tačiau to neteko taisyti. Automobilio nuvertėjimas - pirktas už 8100, parduotas už 6500. Perkant gerai papurtyti autoservise, patikrinti ar gerai užhermituzuotas dangtelis po grandinės keitimo, juos servise atskiria pagal spalvas - tiksliai negaliu atsakyti kokios turi būti, bet pas mane nors ir italijoje BMW servise buvo keista - buvo blogai užhermetizuota ir pro ten taip pogi rasojo ir leido tepalus. Apmąstyk ar tikrai tau jo reikia? :)
Pilnas atsiliepimas...
M | 2016-09-23
BMW E90 318d 90kw mechaninė pavarų dežė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas,jaunatviška,2l-ekomomiška,smagi vairuoti mašina
Mažai vietos pasidėjimui,sunkus vairas nefacelift modelyje.
Interjeras: mano mašinos komplektacija buvo skurdi: paprastas medžiaginis salonas(neprisipučia,neelektrinis šiuo atveju,ne recaro- nepatogus,ilgai sėdint pavargdavo nugara) ,nebuvo panelės su navi, nebuvo cupholderiu, paprasčiausias vairas (kūdas,plonas,odinis,per 3 metus, pasitrynė), bardačiokas- mažas vietos nedaug jame, apskritai vietos pasidėjimui nėra joje daug. Dvigubas slankiojantis porankis ( viduje puodelių laikiklis, pagal komplektacija gali būti telefonas vidui,dar viduje rasite AUX jungtį ir porankio šildymo/šaldymo knopkę). Vietos vairuotojui daug, mano ūgis 195, lengvai joje tilpdavau, sėdynė atsistumia ir galite žiūrėti pro galinį langą. Galima įminti sankabą pilnai ištiesus koją, kas man yra patogu pas vokiečių gamintojus. Vietos gale nėra daug,liūdna tiem kas sedėdavo už manęs. Sedano bagažinės man pilnai užtekdavo. Galinės sėdynės vartomos (ne pas visus), patogu kažką didesnio pasivežti. Salono medžiagų kokybė yra gera,viskas gerai surinkta,niekas nebarškėjo. Šie modeliai turi liga besilupančių plastikų: rankenėlis,porankio apačios šonai,langų valdymo konsolė, bėgių svirtis ypač Mtech visos beveik suvalgytos. Audio aparatūra: Galimi 4 variantai: basic,hifi,Logic7 ir Individual (kurių praktiškai nepasitaiko), Base sistema neturi stiprintuvo, neturi kolonėliu galinėse durelėse, nėra aukštų dažnių pisčialkių priekinėse duryse. Garsas šios sistemos nedžiugina,klausyti galima,bet ne stebuklas. hifi ir logic turi savo atskirą stiprintuvą kuris randasi bagažinėje, su šiom sistemom skambesys kur kas geresnis. Magnetola business arba professional. professional kur kas geriau skamba. Mage nėra nei USB nei bluetooth, muzika arba per aux arba rašinėt CD diskus. Garso izioliacija E9x modeliuose yra tikrai gera ir važiuojas tyliai ir maloniai. Dar viena dažna problema- cypiantis salono ventiliatorius (ežys),kuris vėžį varo,pastoviai įjungus klima cypdavo, berods naujas 80eur. Išorė: maniškė neturėjo nei M paketo,nei xenon žibintų, nebuvo ir gale parktronikų. Paprastos lempos nors ir neatrodo gražiai,bet apšviečia kelia gerai. Pats kėbulas nerūdyjo,jokių rudžių nebuvo. Atkreipkit dėmesį į domkrato įstatymo plastmases, dažniausiai būna pamestos arba sulaužytos. Bagažinės dangčio amortizatoriai gali būti pavargę,uždarant bagažinę ji tiesiog nukrenta,turėtų būti kieti, sunkiau pasikelti ir užsidaryti. Važiavimas: pakaba paprasta, ne sport,važiuojasi gan padoriai,sportiškai,važiuoklė standi,gerai laikosi ant kelio.Su R16 net sakyčiau minkšta. Važiuoklės šių modelių labai kantrios ir didelių investicijų neprašo. Pasitikrinkite girgždukus gale (plaukiojančius sailentblokus),pradeda barškėti, kainos jų nėra didelės. Vairas sukiojasi sunkiai,palyginus su kitomis markėmis, ypač erzindavo kai reikia sukiotis kur vietoje. Vairo kolonėlė šiuose modeliuose stovi hidraulinė, tik nuo facelift kartos ištaisė klaidą- įdėjo elektrinė,pirštu, lengvai sukiojamą vairą. Patikrinkite kardano guma. M47TU2D20 laidos dyzelinis 2.0L variklis einantis nuo 2005 metų iki 2007. Mano variante buvo deforsuota 318d versija su 90kw. Mano mašina nebuvo čipuota. 2005-12, nulenktu duslintuvu žemyn,kas reiškia kad tai yra Euro 3 ir neturi DPF filtro. Kadangi mašina turėjau 3 metus, kuri buvo pirkta su 96.000km ir parduota su ties 155.000km, tai per visą laikotarpį problemų neturėjau, dėl mažos ridos. Pats variklis kaip ir yra geras,bet yra bukas,kas labai nusibodo. Mašina nuo žemų apsukų nenori traukti, tik netoli 2000rpm prasideda veiksmas. 120kw variantas turėtu būti kur kas aštresnis. 90kw 318d važinėjant po miestą manau pilnai užtenka. Variklis senas, nuo E46 kartos su smulkiais patobulinimais gali pasigirti savo garsiu darbu, dirba garsiai, mėgsta vibracijas. Dauguma buna ligoti: alkūninio veleno skriemulys būna į pabaiga,kas nulemia vibracijas, reiktų pasikeist įtempėjus. Naujasis facelifto N47D20 105/130kw yra kur kas tylesnis ir kur kas elastingesnis,traukia nuo kur kas žemesnių apsukų. Kitas dalykas, kad norint pasikeist oro filtrą reikia nurengti pusę plastmasių- nepatogu, jei keičiatės filtrus patys. Dar pasitaikantys defektas- smagratis, reiktų į tai atkreipti dėmesį prieš perkant. 1 bėgis mechaninėje dėžėje būna labai trumpas. Mechaninė ar automatinė? skonio reikalas...Reziume: dabar jei reikėtų 2L motoro, ieškočiau arba 120kw arba facelift 130-135kw. Eksploatacijos kaštai: tepalai-filtrai 150-200eur (tepalų pilasi 5.5L), smagratis 410eur, valytuvai 35eur, visi stabdžių diskai ir kaladėlės apie 200eur, pakaitinimo žvakės 55eur (4vnt) Prieš pikdami trečiuką pasiimkite žmogų kuris nusimano bmw, pasijunkite diagnostika,per kompą daug ką parodo arba tikrinkite krasta auto arba servise, nusipirkus teisingą variantą džiaugsitės.
Pilnas atsiliepimas...
Auris | 2016-04-03
BMW 320D 130kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, surinkimo kokybė, varikliai, malonumas vairuoti
Maza bagazine, nera atsarginio rato, run flat padangos(reikia atsikratyti ju), daznai pasitaiko su skurdzia komplektacija
Turiu jau 4 metus ir net turedamas galymybe nusipirkti ir naujesni modeli (beabejo tai butu BMW) vis dar negaliu issiskirti su siuo modeliu. Eksploatacija tikrai nera brangi kaip tokiu metu masinai: eilinis periodinis aptarnavimas atseina 100-150 euru (mano atveju karta i metus), toliau remontuoti teko tik besidevincias detales kurias keistumet ir kitoms masinoms. Is tokiu rimtesniu remontu tai buvo tik DPF filtro pasalinimas ir isprogramavimas, viskas daryta profesionaliai todel bedu po kol kas nera jokiu, bei smulkus vaziuokles remontas du plaukiojantys sarnyrai ir priekinis stabilizatorius (beja vaziuokle dar orginali buvo), automobilis gal kiek kietokas bet vaziuokle labai patikima ir masina super stabili. Variklis labai dinamiskas ir ekonomiskas, ypac man patinka prie didesnio greicio kai reikia aplenkt ka nors nera lygiu siam varikliukui. Dizainas skonio reiklas, medziagos kokybiskos ir vis dar puikiai atrodancios po 235000km. 2,0 D 130kw 350nm, idealiausias variantas kas nori dimaniskumo ir tuo paciu ekonomijos. Visi bijo grandines galimo nutrukimo, del netinkamos grandines itempejo konstrukcijos, bet si beda tvarkoma nemokamai. Trasoje vaziuojant 100-120 km/h autopilotu nesunkiai galima itilpti i 5,0l dyzelino. Mieste priklausomai nuo metu laiko ir eksploatacijos savybiu 8-10l (10l ziema vazinejant trumpais atstumais). Nuvertejimas nera didelis Bmw turi savo varda ir verte islaiko. Kastai tai tiesiog einamieji aptranavimai plius nusidevinciu detaliu keitimas kai ateina laikas (kaladeles diskai, pakaitinimo zvakes ir pan.). Labai svarbu nusipirkti nedamusta. Sekmes Ieskoti nedausto ir pageidautina su serviso istorija (jei tokios nera arba nepilna tai bent remonto saskaitos ar detaliu pirkimo saskaitos).
Pilnas atsiliepimas...
Rokas | 2015-12-17
BMW 320 D E90 2005 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, ekonomiškas, patogios priekinės sėdynės, gera garso izoliacija, gera garso aparatūra
Mažai vietos gale, mažas "bardačiokas"
Puikus automobilis, kuriuo džiaugiuosi kiekvieną dieną. Prieš perkant būtinai ieškojau odinio salono ir navigacijos, siūlyčiau ir kitiems į tai atkreipti dėmesį. Odinis salonas gerokai pagerina bendrą vaizdą, kaip ir navigacija. Automobilis turi labai daug malonių smulkmenų, kaip rankenėlių apšvietimas arba Keyless drive. Būtent keyless drive yra labai patinkantis privalumas vairuojančiai draugei, kuri raktelį dažnai įmeta į savo rankinę. Variklis 120 KW galios, tai miesto rėžime dirba be priekaištų. Galios mieste pakankamai. Bėdų kol kas neturėjau ir kiek žinau šie varikliai nėra problematiški. Svarbiausia laiku atlikti serviso aptarnavimus, ką primena ir pats automobilis. Keletą kartų lankiausi servise kainos tikrai nesikandžiojo, bet ir rimtesnių darbų dar nebuvo daryta. Sudegė generatoriaus apvija: 30 € generatoriaus nuėmimas / uždėjimas + 80 € generatoriaus remontas. Stabdžių kaladėlių daviklis 12 € + 10 € keitimas. Rekomenduoju liqui moly tepalus. Perkant 2.0D varikliu apdovanotą BMW automobilį siūlyčiau imti su mechanine pavarų dėže. Būtinybė - odinis salonas ir navigacija. Ir šitas modelis, tikrai nusisekęs... Tikrai. Patariu.
Pilnas atsiliepimas...
BMW3 | 2015-10-04
puiki mašinytė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sanaudos, manevringumas
nėra
Ekonomiškas automobilis, manevringas, smagus vairuoti, išvaizdus tiek išore, tiek vidumi, talpi bagažinė. Didelis pliusas navigacijos ekranas, odinės sėdynės, laisvų rankų įranga. Patarčiau pirkti automobinį su odinėmis sėdynėmis, nes vaizdas daug geresnis ir prižiūrėjimas paprastensis. Su ekranu, mašina atrodo ne tokia tuščia ir nereikia papildomai pirkti navigacijos. Taip pat iki 2.0 L automobiliams patarčiau rinktis mechaninę pavarų dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    4 klasė
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai