Markės
141 iš 1426
BMW 3 klasė 2005 - 2012
BMW 3 klasė, 2005 - 2012
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 14
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012BMW 3 klasė 2005 - 2012
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakabos ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu, be to modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai (300 AG ir 410 Nm sukimo momentas). E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose gausiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos. Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.

Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje. 

E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.

Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!

Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
  • Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
  • 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
  • Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
  • Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Tokį BMW su kabrioleto kėbulu vairuoja dainininkė Britney Spears:
 
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 14
2017-05-30
Bmw 330XD 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, trauka, kuro sanaudos, stabilumas
Kietoka
ilgai rinkausi tarp e60 ir e90 modeliu , taciau teko patureti abu. 5tukas palikes ispudi tik del komforto, o trecias lenkia viskuo kitu. Su e60 2004m. turejau daug problemu, vis kazkokia problema islysdavo. Trecia nusipirkau, keiciau tik priekinius amortizatorius ir galines ivores. Daugiau nieko, vaziuoju kaip vaziaves jau metai laiko. Patikima. Nustebino kuro sanaudos. R17 xdrive 170kw 8l Klaipeda. Mano manymu super sanaudos kaip tokio galingumo automobiliui. Buvau uzsidejes R18, taciau greit ir numoviau. Nebedeciau daugiau. Nebe masina tampa , o karieta. Kiekviena duobe jaucias. Neisivaizduoju kaip kiti vazineja su R19.. Daugiau kaip ir viskas, vietos tikrai uztenka, dazniausiai vazinejam dviese, bet jei kas ir i gala isoka , problemu nesukelia. Grazus, patikimas, galingas treciukas.
Pilnas atsiliepimas...
Ramas | 2017-04-03
320D E92 COUPE 2008 metų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, stabilus, manevringas automobilis su mažom kuro sąnaudom.
Brangi eksploatacija, brangus draudimas.
Manevringas, atkreipiantis dėmesį, agresyvios išvaizdos automobilis. Mažos kuro sąnaudos. Būtent su 2.0 dyzelinu 130 kw buvo iškilę daugybę problemų. Automobilis buvo eksploatuojamas 2 metus, pravažiuota per 50 000 km, tiek Lietuvoje-Latvijoje. Rida buvo tikrinta pagal vin krastoje, 2014 metais pirktas su 200 000 rida. Remontas to meto kainomis: Alkūninio veleno škyvas - 170~ EUR Turbinos restauracija su naujais tepalais keitimas - 300~ EUR; Tepalo aušintuvo keitimas, alkūninio riebokšlis bei automatinės greičių dėžės tepalų keitimas - 700 EUR; DPF filtro išprogramavimas - 200 EUR; Generatoriaus remontas - 100 EUR. Kaladėlės, padangos - tai nesiskaito išlaidos. Patarimai perkantiems: Patarimas atkreipti dėmesį į pečiuką - ar neūžia. Automobilį tikrinti gerame servise. Prie ridos 200 000~ neretai pasitaikantis atvejis, kad pradeda leisti tepalus, o būtent skaudžiausiai kainuoja alkūninio riebošklio keitimas. Servise tikrinant pakėlus ir nuėmus apsaugas įjungus ant bėgio palaikyti paspaudus akseleratoriaus pedalą ir stebėti varvėjimus. Bėdos su standartinėmis magnetolomis - su laiku prie karštos temperatūros neberodo lcd ekranėlis, atkreipti dėmesį į turbiną kurią anksčiau ar vėliau visvien teks remontuot. Automobilių grandinės dažniausiai būna dar keičiamos garantiniame aptarnavime, tai galite pasitikrinti pagal VIN Krasta auto. Asmeninė patirtis: buvo kalbų kad būtent šiuose varikliuose yra bėdos taip pat ir su vandens pompom ir tepalo grandinėm, tačiau to neteko taisyti. Automobilio nuvertėjimas - pirktas už 8100, parduotas už 6500. Perkant gerai papurtyti autoservise, patikrinti ar gerai užhermituzuotas dangtelis po grandinės keitimo, juos servise atskiria pagal spalvas - tiksliai negaliu atsakyti kokios turi būti, bet pas mane nors ir italijoje BMW servise buvo keista - buvo blogai užhermetizuota ir pro ten taip pogi rasojo ir leido tepalus. Apmąstyk ar tikrai tau jo reikia? :)
Pilnas atsiliepimas...
M | 2016-09-23
BMW E90 318d 90kw mechaninė pavarų dežė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas,jaunatviška,2l-ekomomiška,smagi vairuoti mašina
Mažai vietos pasidėjimui,sunkus vairas nefacelift modelyje.
Interjeras: mano mašinos komplektacija buvo skurdi: paprastas medžiaginis salonas(neprisipučia,neelektrinis šiuo atveju,ne recaro- nepatogus,ilgai sėdint pavargdavo nugara) ,nebuvo panelės su navi, nebuvo cupholderiu, paprasčiausias vairas (kūdas,plonas,odinis,per 3 metus, pasitrynė), bardačiokas- mažas vietos nedaug jame, apskritai vietos pasidėjimui nėra joje daug. Dvigubas slankiojantis porankis ( viduje puodelių laikiklis, pagal komplektacija gali būti telefonas vidui,dar viduje rasite AUX jungtį ir porankio šildymo/šaldymo knopkę). Vietos vairuotojui daug, mano ūgis 195, lengvai joje tilpdavau, sėdynė atsistumia ir galite žiūrėti pro galinį langą. Galima įminti sankabą pilnai ištiesus koją, kas man yra patogu pas vokiečių gamintojus. Vietos gale nėra daug,liūdna tiem kas sedėdavo už manęs. Sedano bagažinės man pilnai užtekdavo. Galinės sėdynės vartomos (ne pas visus), patogu kažką didesnio pasivežti. Salono medžiagų kokybė yra gera,viskas gerai surinkta,niekas nebarškėjo. Šie modeliai turi liga besilupančių plastikų: rankenėlis,porankio apačios šonai,langų valdymo konsolė, bėgių svirtis ypač Mtech visos beveik suvalgytos. Audio aparatūra: Galimi 4 variantai: basic,hifi,Logic7 ir Individual (kurių praktiškai nepasitaiko), Base sistema neturi stiprintuvo, neturi kolonėliu galinėse durelėse, nėra aukštų dažnių pisčialkių priekinėse duryse. Garsas šios sistemos nedžiugina,klausyti galima,bet ne stebuklas. hifi ir logic turi savo atskirą stiprintuvą kuris randasi bagažinėje, su šiom sistemom skambesys kur kas geresnis. Magnetola business arba professional. professional kur kas geriau skamba. Mage nėra nei USB nei bluetooth, muzika arba per aux arba rašinėt CD diskus. Garso izioliacija E9x modeliuose yra tikrai gera ir važiuojas tyliai ir maloniai. Dar viena dažna problema- cypiantis salono ventiliatorius (ežys),kuris vėžį varo,pastoviai įjungus klima cypdavo, berods naujas 80eur. Išorė: maniškė neturėjo nei M paketo,nei xenon žibintų, nebuvo ir gale parktronikų. Paprastos lempos nors ir neatrodo gražiai,bet apšviečia kelia gerai. Pats kėbulas nerūdyjo,jokių rudžių nebuvo. Atkreipkit dėmesį į domkrato įstatymo plastmases, dažniausiai būna pamestos arba sulaužytos. Bagažinės dangčio amortizatoriai gali būti pavargę,uždarant bagažinę ji tiesiog nukrenta,turėtų būti kieti, sunkiau pasikelti ir užsidaryti. Važiavimas: pakaba paprasta, ne sport,važiuojasi gan padoriai,sportiškai,važiuoklė standi,gerai laikosi ant kelio.Su R16 net sakyčiau minkšta. Važiuoklės šių modelių labai kantrios ir didelių investicijų neprašo. Pasitikrinkite girgždukus gale (plaukiojančius sailentblokus),pradeda barškėti, kainos jų nėra didelės. Vairas sukiojasi sunkiai,palyginus su kitomis markėmis, ypač erzindavo kai reikia sukiotis kur vietoje. Vairo kolonėlė šiuose modeliuose stovi hidraulinė, tik nuo facelift kartos ištaisė klaidą- įdėjo elektrinė,pirštu, lengvai sukiojamą vairą. Patikrinkite kardano guma. M47TU2D20 laidos dyzelinis 2.0L variklis einantis nuo 2005 metų iki 2007. Mano variante buvo deforsuota 318d versija su 90kw. Mano mašina nebuvo čipuota. 2005-12, nulenktu duslintuvu žemyn,kas reiškia kad tai yra Euro 3 ir neturi DPF filtro. Kadangi mašina turėjau 3 metus, kuri buvo pirkta su 96.000km ir parduota su ties 155.000km, tai per visą laikotarpį problemų neturėjau, dėl mažos ridos. Pats variklis kaip ir yra geras,bet yra bukas,kas labai nusibodo. Mašina nuo žemų apsukų nenori traukti, tik netoli 2000rpm prasideda veiksmas. 120kw variantas turėtu būti kur kas aštresnis. 90kw 318d važinėjant po miestą manau pilnai užtenka. Variklis senas, nuo E46 kartos su smulkiais patobulinimais gali pasigirti savo garsiu darbu, dirba garsiai, mėgsta vibracijas. Dauguma buna ligoti: alkūninio veleno skriemulys būna į pabaiga,kas nulemia vibracijas, reiktų pasikeist įtempėjus. Naujasis facelifto N47D20 105/130kw yra kur kas tylesnis ir kur kas elastingesnis,traukia nuo kur kas žemesnių apsukų. Kitas dalykas, kad norint pasikeist oro filtrą reikia nurengti pusę plastmasių- nepatogu, jei keičiatės filtrus patys. Dar pasitaikantys defektas- smagratis, reiktų į tai atkreipti dėmesį prieš perkant. 1 bėgis mechaninėje dėžėje būna labai trumpas. Mechaninė ar automatinė? skonio reikalas...Reziume: dabar jei reikėtų 2L motoro, ieškočiau arba 120kw arba facelift 130-135kw. Eksploatacijos kaštai: tepalai-filtrai 150-200eur (tepalų pilasi 5.5L), smagratis 410eur, valytuvai 35eur, visi stabdžių diskai ir kaladėlės apie 200eur, pakaitinimo žvakės 55eur (4vnt) Prieš pikdami trečiuką pasiimkite žmogų kuris nusimano bmw, pasijunkite diagnostika,per kompą daug ką parodo arba tikrinkite krasta auto arba servise, nusipirkus teisingą variantą džiaugsitės.
Pilnas atsiliepimas...
Auris | 2016-04-03
BMW 320D 130kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, surinkimo kokybė, varikliai, malonumas vairuoti
Maza bagazine, nera atsarginio rato, run flat padangos(reikia atsikratyti ju), daznai pasitaiko su skurdzia komplektacija
Turiu jau 4 metus ir net turedamas galymybe nusipirkti ir naujesni modeli (beabejo tai butu BMW) vis dar negaliu issiskirti su siuo modeliu. Eksploatacija tikrai nera brangi kaip tokiu metu masinai: eilinis periodinis aptarnavimas atseina 100-150 euru (mano atveju karta i metus), toliau remontuoti teko tik besidevincias detales kurias keistumet ir kitoms masinoms. Is tokiu rimtesniu remontu tai buvo tik DPF filtro pasalinimas ir isprogramavimas, viskas daryta profesionaliai todel bedu po kol kas nera jokiu, bei smulkus vaziuokles remontas du plaukiojantys sarnyrai ir priekinis stabilizatorius (beja vaziuokle dar orginali buvo), automobilis gal kiek kietokas bet vaziuokle labai patikima ir masina super stabili. Variklis labai dinamiskas ir ekonomiskas, ypac man patinka prie didesnio greicio kai reikia aplenkt ka nors nera lygiu siam varikliukui. Dizainas skonio reiklas, medziagos kokybiskos ir vis dar puikiai atrodancios po 235000km. 2,0 D 130kw 350nm, idealiausias variantas kas nori dimaniskumo ir tuo paciu ekonomijos. Visi bijo grandines galimo nutrukimo, del netinkamos grandines itempejo konstrukcijos, bet si beda tvarkoma nemokamai. Trasoje vaziuojant 100-120 km/h autopilotu nesunkiai galima itilpti i 5,0l dyzelino. Mieste priklausomai nuo metu laiko ir eksploatacijos savybiu 8-10l (10l ziema vazinejant trumpais atstumais). Nuvertejimas nera didelis Bmw turi savo varda ir verte islaiko. Kastai tai tiesiog einamieji aptranavimai plius nusidevinciu detaliu keitimas kai ateina laikas (kaladeles diskai, pakaitinimo zvakes ir pan.). Labai svarbu nusipirkti nedamusta. Sekmes Ieskoti nedausto ir pageidautina su serviso istorija (jei tokios nera arba nepilna tai bent remonto saskaitos ar detaliu pirkimo saskaitos).
Pilnas atsiliepimas...
Rokas | 2015-12-17
BMW 320 D E90 2005 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, ekonomiškas, patogios priekinės sėdynės, gera garso izoliacija, gera garso aparatūra
Mažai vietos gale, mažas "bardačiokas"
Puikus automobilis, kuriuo džiaugiuosi kiekvieną dieną. Prieš perkant būtinai ieškojau odinio salono ir navigacijos, siūlyčiau ir kitiems į tai atkreipti dėmesį. Odinis salonas gerokai pagerina bendrą vaizdą, kaip ir navigacija. Automobilis turi labai daug malonių smulkmenų, kaip rankenėlių apšvietimas arba Keyless drive. Būtent keyless drive yra labai patinkantis privalumas vairuojančiai draugei, kuri raktelį dažnai įmeta į savo rankinę. Variklis 120 KW galios, tai miesto rėžime dirba be priekaištų. Galios mieste pakankamai. Bėdų kol kas neturėjau ir kiek žinau šie varikliai nėra problematiški. Svarbiausia laiku atlikti serviso aptarnavimus, ką primena ir pats automobilis. Keletą kartų lankiausi servise kainos tikrai nesikandžiojo, bet ir rimtesnių darbų dar nebuvo daryta. Sudegė generatoriaus apvija: 30 € generatoriaus nuėmimas / uždėjimas + 80 € generatoriaus remontas. Stabdžių kaladėlių daviklis 12 € + 10 € keitimas. Rekomenduoju liqui moly tepalus. Perkant 2.0D varikliu apdovanotą BMW automobilį siūlyčiau imti su mechanine pavarų dėže. Būtinybė - odinis salonas ir navigacija. Ir šitas modelis, tikrai nusisekęs... Tikrai. Patariu.
Pilnas atsiliepimas...
BMW3 | 2015-10-04
puiki mašinytė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sanaudos, manevringumas
nėra
Ekonomiškas automobilis, manevringas, smagus vairuoti, išvaizdus tiek išore, tiek vidumi, talpi bagažinė. Didelis pliusas navigacijos ekranas, odinės sėdynės, laisvų rankų įranga. Patarčiau pirkti automobinį su odinėmis sėdynėmis, nes vaizdas daug geresnis ir prižiūrėjimas paprastensis. Su ekranu, mašina atrodo ne tokia tuščia ir nereikia papildomai pirkti navigacijos. Taip pat iki 2.0 L automobiliams patarčiau rinktis mechaninę pavarų dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
MYNDE B | 2015-10-03
bmw e90 320d 177hp sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazi iki smulkios detales (isiziurekit i salono smulkmenas, surinkima..), tvirta, ekonomiska, smagi posukiuose.
variklio grandine nepatikima, brangios RFT padagos, kieta pakaba
visu pirma kieta pakaba, o run flat padangos dar labiau ja sukietina, jausit kiekviena asfalto nelyguma. atsargines padangos nera , o sprogus padangai vaziuot galesit dar apie 50 myliu..bagazine del to gan nemaza. labai stabilus auto, o del placiu ratu sunku isprovokuoti driftui. su stabilumo, antipraslydimo sistema tai padaryti neimanoma .o ziema jas isjungus bus praktiskai neimanoma bmw suvaldyti neapsisukus 360 kampu. zemoka masina.. pagrindine beda variklio grandine nutruksta, o tada telieka keisti varikli. galios neperdaugiausiai bet beveik uztenka. aisku smagumo su juo jokio, kai turi vilkti beveik 2 tonas su stabilumo kontrole ir 255 plocio sunkiom RFT padangom.. stabdziai susidevi greitai agresyviai vazinejant ,galiniai ipatingai. priekinis langas lengvai susibraizo, nusidauzo nuo akmenuku, kaip ir priekinio bamperio lakas pradeda luptis..tvirtas auto, patvarus, labai tvirta pakaba siulyciau nepirkti sport, ziureti kad butu pakaba minkstesne, ar bent pasikeisti padangas I paprastas. o taip pat ziureti kad butu atlenkiama galine sedyne, nes jas montuoja uz papildoma kaina, tikrai pravers, o taip pat su navigazija..borto kompu.. ir svarbiausia jei tai n47 variklis, pasidometi ar buvo keista grandine. pats imciau 330d arba benza nuo 2l
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2015-08-24
BMW E92 330XDrive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Veržlus, stabilus, patikimas
Dyzelinas - ne benzinas ir niekada tokio ausiai mielo garso kaip benzininis V6 3 litrų neišleis :). Automobilis reikalauja priežiūros
Labai manevringas, veržlus, elegantiškas, gražus automobilis, salonas paprastas, tačiau skoningai paprastas, pagamintas iš kokybiškų medžiagų. Pas mane aliuminio apdaila, tai lepus aštresniems daiktams (raktai, vestuviniai žiedai, įkroviklio angaliai) M57D30O2 - 6 cilindrai, DOHC 24v, turbo, 3,00l (2993 cm3), 170kW (231 AG), sukimo momentas 500 Nm, 0-100 km/h ~6.5s. Turbūt įsigijus bet kurį BMW autorizuotas servisas pasiūlys pasikeisti karterį (200 eur), įsiurbimo kolektorių (500 eur), kuro slėgio reguliavimo vožtuvą (200 eur) ir krūvas prie to einančių komplektuojamųjų dalių (~400 eur) + darbai, gal ir verta tiek išleisti remontui, norint prikelti arklius, nors, gal ir galima sutaupyti kolektoriaus, slėgio reguliavimo vožtuvo sąskaita. Nežinau, tą kart netaupiau ir nesigailiu. Važiuoklės remontas (tarpinės, įvorės (silentblokai), stabdžiai galiniai, galiniai amortizatoriai) OEM dalimis 600 eur su darbais, buvo bėdų su egr termostatu, termostatu - dar plius 200 eur už OEM dalis. Labai nebloga alternatyva A5 FSI 3.2 Quattro, jei norisi talpesnio galingo coupe už šiek tiek mažesnę kainą.
Pilnas atsiliepimas...
storas | 2015-06-12
BMW 320 08m 130kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pestizinis, ekonomiskas, saugus, greitas ir merginu magnetas
Kietas, zemas, maza bagazine, mazai vietos gale, brangus
Automobilis skirtas draivui. Tai labai grazus ir saugus auto. Suteikiantis emocija kiekviena karta atsisedus uz vairo. Keleiviai jame nebutini arba tik kaip isimtis. Is bedos galima susodinti ir gale pora mazagabariciu asmenu. Kieta vaziuokle, bet buna ir kietesniu taburetanu, jeigu lyginti su skoda rs ar reno rs. Idealu, jeigu kisene leidzia rinktis sportiskiausius benzininius variantus, kaip m3 ar 335i. Bet kai uz lango krize, ir pinigine nervingai trukcioje vaziuojant pro degaline, racionalus europietis vis dazniau renkasi dyzeli. Ypac jeigu vazinejama 80proc mieste. Po e-46 modelio su 13l miestas, vairuodamas si treciuka jauciuosi tarsi vazineciau su 1.6tdi golfo sanaudom. O ir traukia tikrai gerai, nesunkiai galima pasiekti 200km/h(tik nuo 180pradeda svilpti vejas pro dureliu langus), plius galima chipuoti iki 150kw neiseinant i rizikos zona, kada pradeda per stipriai devetis mazgai. Sis automobilis leidzia taupiai vazinetis mieste, bei esant reikalui laikyt pastovu 150-160km(7-8l) kreiserini kelionini greiti skubantiems ilgesnem distancijom. Toks greitis siam auto iprastas reikalas, ko nepasakytum apie kitas markes, kai jau 140km/h viskas dreba ir svilpia. Legendinis bmw valdomumas, patogus vairas ir ergonomika. Pries perkant testavau e60, kuris paliko nerangios karves ivaizdi. Per sunki mase 160kw 3litriui dyzeliui ir virs 13l degalu sanaudos mieste netaupant, jeigu automatas. Nesuprantu kam pirkti toki auto, jeigu vazineji didziaja dali mieste. E60 isskirtinai kelioninis auto. Moraliskai jau spejusi pasenti priekine panele. Atsisedus i e60 jautiesi lyg butum 10m senesnis. Palyginus su e90, pastarasis jauciasi zvalesnis, lengvesnis, stabilesnis ir zvitresnis. Aisku automatas patogiau, taciau mechanika suteikia daugiau draivo ir ant litro ekonomiskesne. Patogios rekaro tipo sedynes, skirtos patogiam posukiu iveikimui su pripuciamu soniniu prilaikymu. Muzika gali suerzinti melomanus, taciau m-1 fanams garso uzteks per akis. Per usb arba bluetooth galima pasijungti telefona ir leisti savo muzika. Palygininus gerai traukia radijas uz miesto. Tai nedidelis ir vikrus automobilis, kuris gerai laiko kelia ir itin stabilus ant posukiu. As tai vertinciau, kaip sauguma didinanti faktoriu. Ko nepasakytum apie kitus panasios klases auto, kurios nors ir grazios, bet ne tokios stabilios posukiuose. Mazoka bagazine, taciau vairuotojui su vienu keleiviu uztenka. Garso izoliacija patenkinama ir atitinka savo klase. Ilgosios sviesos mazai tesiskiria nuo trumpuju. Visiskai nemegsta kaimo keliuku. Naujas variklis su 130kw zymiai geresnis uz tokio pat turio benzinini varianta. Trauka is vietos ir ekonomiskumas, variklis labai elastingas ir atleidzia ne vietoje ijungta begi. Svarbu keisti kas 5000km tepalus ir filtrus, o ne kaip rekomenduoja gamintojas kas 10t. Mieste valgo 6,4l.-6.7l. Sunku pasakyt, bet kainos islieka net ir po metu panasios. Iki 10t eu variantai dazniausiai su pasleptais defektais(avariniai auksarankiu suremontuoti variantai, dideles ridos ar nugainioti). Priklausomai nuo stovio ir ko reikia pirkejui. Ar smagesnio ar saugesnio, ar ekonomiskesnio varianto( mechanas, automatas, xd) XD variantai daznai buna pilnesnes komplektacijos, taciau ir aptarnavimas buna brangiausias is visu, bei didesnes kuro sanaudos.Plius kelia didesni garsa vaziuojant. Perkant reiketu ivertinti bendra eksplotacijos bukle(ar senai atliktas aptarnavimas, nes su bmw drasiai perkopi 500e riba) Tikrinti ant kompo. Pakaba nera problematiska, dazniausiai pasitaiko visokie smulkus el gedimai, turbina(jeigu pasibaiges resursas) ir siurblys( iki 2008 senesnio 120kw modelio). Tokiu automobiliu nera daug, todel isliekamoji verte visada bus didesne uz kitas panasiu metu auto. Pravaziuok 30-50km ir zinosi atsakyma. Nesitikek didelio komforto. Jeigu ieskai saugaus, ekonomisko ir greito, bei grazaus auto - teks ilgai ieskot alternatyvos.
Pilnas atsiliepimas...
marius | 2014-06-20
niekam tikes bmw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
silpnas varyklis,nestabylus.tarskalyne
kiek teko vazyneti is daugeliu bmw.tai sis butent tryperis.ne bmw o zygulis.e46 bmw 325i daug zymei geresnis.ir trauka ir seip. varyklis turintis 160kw.bet trauka kaip 1.8 litro. perkanciam vertetu pagalvoti dar apie si bmw. pagalvociau.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai