Markės
167 iš 1534
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
574Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.99% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 74
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 74
2019-01-12
BMW 530i e39 mechanas 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, galingas, puiki surinkimo kokybe, nepaisant keleto niuansu patikimas variklis
Iprastai audio sistema, kas be ko, situ modeliu kaina
Vairuoju si modeli kiek daugiau nei puse metu, tai kol kas esu labai patenkintas. Variklis tikrai dinamiskas, galios tokiai masei tikrai pakanka, dirba labai svelniai, salone jo beveik nesigirdi iki paspaudi gaza, + mechanine pavaru deze suteikia dar daugiau malonumo, bet cia kas kam labiau patinka. Ant kelio stovi kaip ikaltas deka m-tech vaziuokles, uz tai prarandama kazkiek konforto, labiau jauciasi kelio nelygumai, bet prie to galima priprasti. Garso izoliacija tikrai gera kaip tokiu metu masinai, vaziuojant uzmiestyje neisuzia galvos. Kadangi i masina sumontuota duju iranga, tai vazinet gaunasi pigiau nei su 3.0d. Vasara vidurkis gaunasi 11-13l, ziema daugiau 15l nera buve. Kas liecia isvaizda, butent maniskis yra su ///M apdaila, kaip jau minejau su m-tech vaziuokle del ko masina yra zemesne, kebulo spalva carbonschwarz metalic (carbon black) kuria buvo dazomi tik M5 modeliai, bei sitos spalvos opcija buvo individual variantams. Viduj ryzos spalvos recaro sedynes, juodos lubos bei kilimai, m pastorintas multifunkcinis vairas, didysis TV, navigacija ir pns, todel salonas atrodo gan solidziai, jame sedet patogu ir jauku. Matosi kad medziagos parinktos kokybikos, todel po siai dienai viskas issilaike puikiai. Audio sistema sitos masinos (nekalbu apie DSP, Hi-Fi) groja vidutiniskai, labai truksta zemu dazniu, ko nepasakysi apie aukstus daznius. Variantai arba det i bagazine bosavyka, arba susidet galingesnes koloneles ko daznai nepakanka, reik jungti stiprintuvus ir pns, kas kainuoja nemazai pinigu ir laiko. Didziausias minusas yra sio modelio kaina, ypac jei pilna pribombasu kaip ///M apdaila ir pns pagal VIN koda. Kainos ju eina +- nuo 3000 euru (su salyga jei tvarkingas, pavarge parsiduoda pigiau), o visi sitie pribombasai kaina dar labiau ispucia. Realiai kas liecia variklio eksploatacija, tai kaip bus priziurimas taip ir vaziuos. Tepalus geriausia keisti kas 7000-10000km jei vazinejama daugiausia mieste. I varikli pilasi tik pilnai sintetiniai tepalai 5w-30 arba 5w-40, pilasi 6,5l gal ciut ciut daugiau. Pats naudoju 5w-40 (brand'a rinkites pagal kisene). Viena didziausiu situ varikliu ligu yra tepalo separatorius, kuri as asmeniskai skaitau inzinieriu fail'u, nes kai jie pareina, per ji variklis pradeda stipriai ryti tepala. Dazniausiai ji pakeitus tepalu deginimas baigiasi. Dar pasitaiko problemu su nesandaria isiurbumo sistema del pasenusiu tarpiniu, is senumo sutrukinejusios oro isiurbino zarnos, alsuoklio zarnu ir pns, del ko variklis pradeda netolygiai dirbti. Taip pat buna kad VANOS'ai pradeda barsketi, DISA voztuvas esantis ant isiurbimo kolektoriaus isklera. Bet sitie dalykai gan nesunkiai sutvarkomi. Kaip ir kitoms masinoms reikia keisti ir kitus eksploatacinius skyscius (stabdziu skystis, vairo stiprintuvo skystis atf dextron III) tada problemu nekils. Vaziuokle pakankamai kantri, del jos nusiskundimu kol kas nera. Aisku ji nera pigi. Nuvertejimas? Manau visi zino kas darosi su e39 kainomis, neveltui atsirado #slyvacoin :D Kaip ir visas masinas, prie perkant nuvazuokit i servisa priespirkiminei patikrai, reikia atkreipti demesi ar variklis bei pavaru deze nera apsitepalave, ar galine dugno dalis nera stipriai pazeista korozijos, galiniai slenksciu kampaine isimtis. Jei savininkas nesutinka vaziuot i servisa, geriau apeikit, nes sie modeliai labai megstami pirikupu. Butinai atkreipkit demesi i tepalo lygi variklyje, nes jei jo truksta, tai daug sansu kad ryja tepalus. Ta galima pamatyti pabraukus pirstu per duslintuvo vidu. Jei pirstas pasidaro visiskai juodas (kaip nuo dyzelio suodziu), tai ten greiciausiai bus tepalo suodziai. O jei vos vos keli juoduliai lieka ant pirsto, tad variklis problemu su tepalo vartojimu neturi. Separatoriu galima patikrinti ant uzkurto variklio atsukant tepalo uzpylimo dangti. Jei atsisuka ir nusiima lengvai, tad separatorius bus geras. Jei patys remontuojat savo masinas, tai yra didziulis pliusas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-30
Bmw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdimas,trauka,salono kokybe
Kuro sanaudos.kebulo rudys
Sveiki pirmoj eilej apie kuro sanaudas!juokas ima kai kosmanautai raso 6.5 litro 3.0 varyklis.gal autostradoj vaziuojant 90. Miesto rezimas automas (vilnius) 12l ,vazineju daznai aplinkeliu tai ziema 10ltelpu.na mechanika 1lgal2l maziau paskaitai kosmanautu atsilepimus nupirke bmw ryja 10l-12l ir pradedi ieskot kas blogai.?:)seip masina turiu jau 2m,pravaziavau apie 40 tuks.nekarto nepavede ziema vedasi gerai,sila greit,praslidimo sistema veikia gerai jai vaziuoji su galva i stotele neileksi:)salono kokibe super spidometras rodo 300tuks.(dar nezinau kiek atsukta)bet odinis salonas nesuplises ne sutrikinejas(net vairuotojo)porankis odinis kakp naujas niekas nebraska.sedenis kietesnes bet patogios vietos tikrai uztenka nuvaziuot i palanga ar atvezt spinta ir ttt.(universalas) Tai bmw nors masina sena bet detaliu kainos nemazos.bet turint nuolaidas pvz(inter cars) tai zvakes bosh apie 5eur(1vnt) filtrai irgi pigus pvz kuro filtr filtron 8 eur iki18 eur.tepalo nuo3iki10 eur oro nuk 8iki25eur.vaziuokle aliuminine ir ten daug traukiu jai neuzleist tikrint kas puse metu(nors:) tai tikrai nebrangei kainos prasideda nuo 20eur(trauke)iki70..dauguma damusa vazuokle o paskui verkia kad i vazuokle sukiso daug euru.teko keis generatoriu savartine kainavo 40eur.nors masinai jau 16m dar kaskokie mudakai pavoge duru moldingus:)buvo su nikeliu,savartine paprastus nupirkau uz 20eur.su elektra problemu nebuvo tik bagazines stiklas atsidarinedavo pats laikinas sprendinas atjungiau jungti.jai masinoj nors biski supranti tai daug ka galma paciam pasidaryt priejimas prie varyklio gan daug vietos.kai pirkau turbina jau buvo po remonto tai sutaupe man 200eur:) gan dazna beda turbinos....na pagrindine beda ruuuudyys bagazines dangtis slenksciai.dar buvo prarudijas kuro vamzdelis tai atpjoviau metalinene dali ir sujungiau gumine nieko nekainavo...na jai nesupranti ar neturi pazistatu servise tai remontas brangei kainuos(kai zemiau aprasime):tai mano pirmas bmw nors senas bet tikrai patikima masina gal man taip pasiseke bet vaziuoju ir dziaugiosiu.na dar karta priminsiu tai kuro sanaudos.o seip nors senas bet stabilus sportinis auto linksma ziema:)
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-08
E39 3.0d mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, minksta vaziuokle, variklio patikimumas, mazos kuro sanaudos.
Dazni gedimai, brangus remontas, vairas ganetinai sunkiai sukamas mieste.
Tris metus turiu si automobili. Pirkau uz 3000 euru, remonto islaidos apie 4000 euru (liro servisas). Labai malonus vairuoti automobilis, ypac tinkamas ilgoms kelionems (vairas ganetinai sunkiai sukasi, kai reikia parkuotis mieste). Tobula surinkimo kokybe - salone ne vienos subraizytos ar luzusios detales. Labai mazos kuro sanaudos - vairuoju neskubedamas, lengvai uztenka 6.5l/100km, traukia labai smagiai. Keisti teko daug: zvakes, sklendes, termostato apsauga, visi amortizatoriai, vaziuokle bent karta i metus taisoma, abu veleno davikliai, diskai ir kaladeles ir dar daug smulkmenu. Surudijo priekiniai slenksciai, galines arkos, bagazine, statramstis po bagazine. Visiskai beviltiskas ant ledo, taciau per salcius kuriasi is pirmo pasukimo. Beveik neimanoma rasti tvarkingo, todel nusipirkus reikes remontuoti reikes itin daug. Turintiems galimybe tvarkyti patiems gal ir neblogas variantas. Maniskis jau nuvaziavo 300 000 km ir atrodo, kad sveikatos dar daug. Antra karta tokio nepirkciau ir nerekomenduoju jaunimui.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-29
E39 fl 2.5 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas , erdvus
Rudys
Automobilis galima sakyt nesenstantis , nors jam ir 20 metu jis vistiek traukia aki. Turiu jau antra e39 , abu jie buvo ir yra priziurimi ir atliko puikiai savo funkcija. Is minusu kad kebulas nera labai atsparus korozijai ypac slenksciu galai , bagazine , duru apacios. Vazineju su benzinu tai ekonomijos daug neispesi , ramiai vaziuojant 9l/100km daugiasiai trasoj. Eksplotacija nepigi kaip 20 metu automobiliui bet komfotas atperka viska
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-07
Automobilis Bmw e39 530d sedanas 2003m automatas 142kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas ir galingas variklis, kokybiškai surinktos salono detalės, gera garso izoliacija, erdvus salonas, tvirtas kėbulas, smagus vairavimas.
Nepasitaikė šio varianto minusų.
Geras pasirinkimas. Pirkti tik pilnos komplektacijos ir labai gerai išlaikyta. Kuro sąnaudos mieste 10-12ltr, vidutinės 8-9ltr, trasoje 6,5-8,5ltr (priklauso nuo greičio). Vertas dėmesio automobilis pagal kainą.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-09
Senas geras patikimas zirgas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazi isvaizda (ipatingai angelo akys tamsoje) patikimas ,galingas , stabilus ,ekonomiskas
nu komforto tikejausi ciut daugiau . sedines viskas labai patogu interjeras patogus bet duobes su r16 ratai biski jauciasi
Puikus automobilis ekonomiskas patogus kelionems (universalas) gerai valdosi pavedes per 7 metus nebuvo. galios pakankamai. labai grazus ir issiskirentis nuo kitu markiu interjeras. Rudyja jaigu ekzempliorius yra dauztas ir blogai sutvarkytas po avarijos. zodziu automobilis paliko ispudi ir daug geru prisiminimu pardaviau ji tik todel kad gavau is sunaus dovanu naujesnes kartos 5 serijos bmw. gyvo nesitikekit nupirkti uz 1500 euru. geriause ziureti nuo 2000 metu. Eksplotavau 7metus per juos juokiu dideliu problemu nebuvo. svarbiausia kad butu isoperuotos sklendes ir kas 2 bent jau metus praplauti isiurbimo kolika. gaila kad dabar tokiu jau negamina tikrinti auto servise. ziureti kad nebutu dauztas . ir tureti butinai kapeikos papildomos kisenei uz ka ji priziuret
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-07
530i sedanas mechanine.170kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas, galingas, ekonomiskas.
auto amzius, poziuris i bmw, nepigus remontas.
Automobilis komfortiskas, tylus, galingas smagus paspausti, ekonomiskas trasoj 8.5, vidurkis 9.5, mieste 10.5 (panevezy). Remontas nepigus. Sunku rasti gyva auto. Aplamai 3.0 benzinas brangesnis uz 3.0 dyzeli. Bet nebereikalo:)
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-05
530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug "šrotinių" detalių, informacijos internete
Amžius
Exterjeras: Man asmeniškai automobilis neatrodo senas, pasiderinus išvaizdą jis gali atrodyti pakankamai sportiškai (M versija) ar net kaip klasikinis(pre fl). Mašina buvo pirkta apgalvotai ieškant, kuo didesnio kokybės/kainos santykio kainos svyruoja nuo 1k iki 5k eur priklausomai nuo komplektacijos ir metų. Man patinka visos automobilio versijos tiek pre FL, FL ir M. Interjeras: Viduje mašina siūlo tikrai pakankamai erdvės, važiuojant tylu - nebarška plastmasės, variklio beveik nesigirdi. Nors važiuoklė pakankamai kieta, keliauti visada patogu, dėl sėdynių. Net ir pačios paprasčiausios sėdynės nevargina poros valandų kelionėje. Medžiagos kokybiškos - platmasės mingštos, todėl malonu prie jų prisiliesti. Valdymas: Apskritai mašina dinamiška, tačiau tikrai nepamiršite mašinos dydžio lenkiant ar posūkiuose. Mašina pakankamai stabili posūkiuose, tačiau norėtų greitesnės reakcijos pasukus vairą. Per metus laiko pakeičiau: Pakeistas girgždukas (Naujas) Variiklio priekinis salnykas, kad neleistų tepalo. (Naujas) Pakeistas radiatorius Pakeisti tepalai+filtrai Patemptas rankinis Perlituotas stiprintuvas, kad nedinginetų garsas Sutvarkytas apiplovimo purkštukas Durų uždarymas Poliravimas Įvestas AUX laidas Alsuoklio filtras Purkštukų restauravimas Rudys bagažinės viduje AE LED lemputės perlituotos Apvesti reflektoriai, kad geriau šviestų lempos, nes viena pusė išdegus Naujas akumas 95Ah 720A Naujos universalios padangos Įrankiu komplektas Išorinė vair. durų guma pakeista Pakeistos ortakio grotelės (gale) Nupirktas priekinis ortakis Bagažinės kilimelis (Naujas) galinio rato guolis (Naujas) stabdziai gali, diskai, visos kaladeles. Universalios padangos (Naujas) dirzai ir generatoriaus kondiskes itempejo guoliukas (Naujas) gofros (Naujas) Traukės antgalis vairuotojo pusės (Naujas) Kuro padavimo slangutes Generatoriaus itempejas (Naujas) Diržų guoliukai (Naujas) Šarnyrai (Naujas) Kondiškės įtempėjas Taip kad sumoj išleista daug, toli gražu čia neideali mašina. Varikliai(blokas) gal ir nieko, bet viskas aplink juos genda. Turi dar 3 draugai visi keitėm ar restauravom purkštukus. Nusiteikit. Nors sakykim už 2k eur nelabai ką galima rasti geresnio, vis tiek šitos mašinos ypač jaunimui nerekomenduočiau. Nebent patys daug krapštoties prie mašinos, pamatysit, kad į mašiną porą metų sukišit dar tiek pat už kiek ją pirkot ir tada suprasit iš kur tos kosmonautų kainos :). Jei jau perkat tai apsispręskit dėl komplektacijos, kurios čia yra daug įvairių variantų ir abejoju ar viską iš viso galima susidėt į vieną mašiną. Patarčiau ieškoti mašinos su DSP audio aparatūra ir xenon lempomis. Detaliau: Eksterjeras: Tipinės rudžių vietos: Bagažinės dangtis, kapoto apačia, slenksčiai(sunku virinti), durų apačia (mėgsta pasisplėpti, matosi geriau tik ant keltuvo). Verta paminėti net ir 2018m vagia M bamperius ir FL lempas, kas jum atitinkamai atsieis 200-600eur. Lempų reflektoriai mėgsta išdegti, nuo 2001 metų lempų stiklo neina atklijuot, reikia pjaut. Taip pat lūžta reguliatoriai ir genda xenon blokeliai (pigiai sutvarkoma). Ne tokios ir retos problemos su vairo kalonėlėm. Interjeras: Neretai kabo lubos, lūžta puodukų laikikliai, ekrano apvadų plastmasės, ortakių plastmasių kampai, OBC ir posūkių rankenelės, pabėga spidometro pikseliai, įvairios mago stiprintuvo versijos (bm24 ir bm54) turi problemų su grasu (lydviečių sukietėjimas, stiprintuvo chip'o perkaitimas atitinkamai), kuris protarpiais dinginėja. Paprasta garso sistema yra tikrai prasta, rinkčiausi versiją su DSP. Variklis: Pagrinde nueina purkštukai ir turbos. Prieš perkant pabandžius apie 7 skirtingas mašinas susidarė įspūdis, kad nei vienas automatas netraukia ir nesvarbu ar chipuotas ar ne.
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-16
BMW E39 3.0d 142kw. 2002m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, komfortiškas, gan ekonomiškas.
Rūdys, visuomenės stereotipai,
Automobilis, gana neblogas komfortiškas eiklus dinamiškas, nepasakyčiau, kad labai minkštas, tokio minkštumo kaip Audi ar MB neturi, bet labai pakenčiamas. Dizainas neblogas, gal sakyčiau net kiek klasikinis, tačiau jau gana pabodęs nes gatvėje tokių automobilių pilna. Orginali, bazinė garso aparatųra niekam tikusi, tai gi jei esat melomanas pasiruoškit kratyt kišenes. Šiaip automobilis važiuoja tyliai nebarška, puikiai laiko kelę, galima saugiai važiuoti 200km/h greičiu. Jei pats nesiremontuoji auto ir nežinai kur pigiau gauti dalių, tai gal šitas automobilis ne tau, nesakau, kad kainos kosminės, bet galima naujesnį auto išlaikyti už tą pačią kainą. Šiaip daug dalių šrotuose už neblogas kainas. Eksplotacija: tepalų pilasi 7l ir jeigu norėsi vergauti brandui ir pilsi Castrol tai litras kainuos apie 12e, tai vien už tepalus 90e+-, dar filtrai ir susidarys koks 140e + darbas, taip kad spreskit patys. O aplamai variklis patikimas gan eiklus, aš chipavau iki saugios ribos ,tai dabar 175kw ir 500Nm. važiuoja smagiai kuro sanaudos sumažėjo iki 7,5l gan ramiai važinėjant. pavarų dėžė neužkalama (šrote 50e), reduktorius man jau kaukia, (kaina apie 25e šrote). Tačiau pats didžiausias šio automobilio minusas tai RŪDYS, perkant labai atydžiai apžiūrėti kėbulą, ypač slenkščius, pakelkit su domkratu visuose 4-riuose taškuose ir žiūrėkit ar nelenda vidun, jei matot, kad iš po slenksčių lenda rūdys apsisukit ir eikit kuo toliau, tai pat rudyja arkos zapaskės vieta, grindys nes po kilimais daznai kaupiasi dregmė, kuri pasižymi keistu kvapu salone. Nuvertėjimas: na aš pirkau pries metus mokejau 3400e dabar manau parduočiau uz 3800e ( M-paketas + shadow line), taip kad kainas laiko. Tikrinti variklį, tvarkingas 3.0D nedūmija atsoliučiai gasuojant ant vietos. apžiūrėti galvą, ar nepučia šlangų, ir butinai atkreipti dėmesį į rūdis, jei nupirksi nesupuvusi reikia daryti koncervacija.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-19
BMW 525 TDS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera garso izoliacia , gan taupus ramiai vaziuojant, saugus eismo ivykio metu
kol kas nepastebejau labai dideliu gal siurblys kuris yra lepus kurui ir daznai buna nuvaryti kai arkliai rudys ant galinio dangcio slenkciu
sveiki pries pirkdamas si grazuoli cia ieskoau info ji kiek gan skurdoka, tad pabandysiu papasakot. Taigi ilgai galvojas tarp benzinoir dyelino nusprendziau pasirinkti 2,5 tds. Gal but daug kas skaitydami sakys durnas ne durnas deja nesu durnas papsakosiu kodel. taigi tarp mases skelbimu aki uzkabino pilkas 525 tds is italijos ilgai negalvojes nuvaiavau apziuret is iskarto paemiau. turejo jis pabraizymu pasilupinejimu nieko keisto is italijos juk masina, variklis kaip bitute kleksi graiai tolygiai. pasirinkau tds del to, kad pats krapstausi prie masinos motoras patvarus kantrus ir paprastas jokiu burtu stebuklu nera. po puses metu parejo priekiniai amortizatoriai na cia jau ju liga nelabai laiko e39 amortiai. toliau laksciau, kol nebeuzkuriau prie 15l dyzelio po to prie 30 beda buvo siurbliukas bake kuris is vieno bako i kita perpumpuoja dyzelina taipogi bmw liga. ziemapasildzius zvakes is puse pasukimo uzsikuria uzsyla greita, be sia vasara iskilo beda servize sake, jog barska tarska gradine nenorejau tiket tad sumasciau pasikrapstyt prie jo pats pasiskaitineau forumus nusiemiau dirza ir uzkuriau tarskesiai barskesiai dingo problema buvo skyvas. jame stovi guma kuri sudyla ir skyvas nebeturi icentrijos ir dauosi i kita skyva, pusdienis ir lekiu su vejaliu. po menesio padidejo sanaudos bet trauka zveriska pasidariau diagnostika ir parode, jog osm oro srauto matuoklis parejo pasikeiciau bedos dingo :) taigi patariu atvirai si motora senas geras patikimas. kam nors pagedus tikrai nesunku paciam susitvarkyt ;) detales nebekainuoja kosminiu kainu kaip anksciau nors ir sios masinos vaiksto nuo keletos simtu iki poros tukstanciu euru. be to srote arba restauruot daznai apsimoka, negu keist i nauja jai perki si auto siulau keleta patirinimu. sujungus visa elektronika masinoj sukiojan vaira neturi keistis variklio darbas garsas ar apsukos sokinet. jai ne tuomet siurbliui ateina paskutinioji. jai sunkiai siltas kuriasi nebegyva siurblio el dalis daznas senu bmw siurbliu liga, ziurek rudis nes slenkciai laibai plons skardos kurie laaabai greit prakiura. o toliau kaip ir visom masinom neturi stabdant must per vaira jai musa gali but kad jau diskai susikraipe teks keist naujasi jai dega abs antipraslydimas galimas variantas del abs daviklio gedimo arba abs bloko. jai neoro greicio o visa kita veikia tuomet uz vairuotojo galinio rato abs. jis nesunkiai pasikeicia, bet nepatariu pirkt nauja nes brandus ,,delfi'' neveiks tik ,,bosh'' gamintojo rekomenduoju o daugiau jokiu bedu! dalys beveik sveriamos galima daug info rast fb grupese forumuose arba istojus i koki nors bmw kluba mes klubieciai patarsim padesim kai galsim sekmes :)
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė8 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai