Markės
157 iš 1480
BMW 5 klasė 2010 - 2016
BMW 5 klasė, 2010 - 2016
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.62% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Naujas šeštos kartos 5 serijos BMW šįkart suprojektuotas Adrian van Hooydonk tapo kiek tradiciškesnis nei jo E60 pirmtakas. Automobilio dizainas tapo BMWiškesnis, itin rafinuotas ir atsikratė kontroversiškos galinės dalies dizaino. Reljefinis variklio kapotas, stati priekinės dalies forma, per visą šoną einanti ryški linija, galinių žibintų dizainas primena truputį anksčiau rinkoje pasirodžiusių 7 klasės ir 5 serijos Gran Turismo automobilių dizaino sprendimus. Viduje BMW 5 dvelkia tikra prabanga: čia sumontuota nauja, ketvirtos kartos, „iDrive“ sistema. Automobiliuose su navigacijos sistema bus montuojamas net 10,2 colių įstrižainės LCD ekranas, o be jos – 7 colių. Interjere į akis krenta tai, kad BMW dizaineriai vėl grįžo prie seniau itin dažnai naudoto prietaisų skydelio, kuris yra pasuktas į vairuotoją. Tiek durelių, tiek priekinės panelės dizainas tapo kiek įprastesnis ir ne toks ekstravagantiškas kaip pirmtako. Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus. Taip pat automobilis tapo pastebimai didesnis – jis yra 13 mm platesnis ir 5 mm žemesnis palyginti su ankstesniąja karta. Ištiesų naujasis BMW 5 sukurtas naudojant modifikuotą didžiojo BMW 7 platformą. Automobilis turi aliuminio konstrukcijos dvigubų svirčių priekinę ašį, taip pat yra gaminami variantai su visų varomųjų ratų pavara. BMW 5 pirkėjai galės rinktis iš keturių benzininių 523i, 528i, 535i ir 550i, bei trijų dyzelinių 520d, 525d, 530d variklių. Variklių gamoje vėl dominuoja tradiciniai BMW linijiniai 6 cilindrų varikliai. Silpniausias benzininis motoras išvysto 204 AG galią prie 6100 apsukų ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiamą nuo 1500 iki 4250 aps./min., 100 km/h pasiekiama per 7,9 s, maksimalus greitis – 238 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 7,6 l/100 km. Galingiausias benzininis variklis yra 4,4 l V8 su dviguba turbina ir tiesioginiu įpurškimu, išvystantis 407 AG galią tarp 5500 ir 6400 aps./min. bei maksimalų 600 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 4500 aps./min., o 100 km/h pasiekia per vos 5 s, vidutinės kuro sąnaudos įspūdingai mažos - tik 10,4 l/100 km. Mažiausias variklis yra dyzelinis 2,0 litrų 4 cilindrų dyzelinis agregatas su turbokompresoriumi, išvystantis 184 AG prie 4000 apsukų ir 380 Nm sukimo momentą intervale nuo 1900 iki 2750 aps./min., 100 km/h pasiekia per 8,1 s, maksimalus greitis – 227 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 5,0 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis yra 3,0 l 6 cilindrų agregatas su turbokompresoriumi, „common rail“ įpurškimu, pasiekiantis 245 AG prie 4000 aps./min. ir 540 Nm prie 1750-3000 aps./min., 100 km/h – 6,3 s, maksimalus greitis – 250 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 6,3 l/100 km.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2018-08-25
BMW 530d f10
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įsėdus jaučiasi prabanga jei pirkti tai tik 3.0 litrų variklį, nes tikrai malonu vairuoti. Grandinės 2.0d trūkineja be jokių garsų.
Pakaitinimo žvakių rėlė amžina problema visų tipu bmw atšalus orams variklis švelniai pasipurto su šiuo defektu jau antras automobilis kurio nežadu tvarkyti
Šiuo automobiliu važineju jau 2 metai, įsigijau su garantijomis ir mokėjau ženkliai didesne kaina negu rinkoje 156.000km. Problemu ir priekaištų jokių absoliučiai neturiu per 2 metus įveikiau 40.000km keičiau tepalus, stabdžių kaladėles ir viskas. Dėl šventos ramybės keisiu dėžės tepalus nelauksiu kol pradės dėžė daužytis. Krastoje patikrinus automobilį kaip ir visada pasakė ta pačią dainelę kaip ir prieš 10 metų gaila, bet nieko neišmoko tik pasakyti, kad stabdžiu diskai nusidėvėjo, patys diskai ir aišku dar kažkas kliba ir mikro įtrukimas ant stiklo..... pasakė viskas kas nereikšminga ir siekiama kuo greičiau išrašyti sąskaita, kad pradėtum nešti pelną servisui neadekvačiomis kainomis. Xenon apipurškimas neveikė tai tokių dalykų nemato kur ištiesų gedimas buvo. Tad nuoširdus patarimas automobilį varyti tvarkyti ir apžiurėti galite ne tik autorizuotam servise, bet ir pas savo darbą išmančius dirbančius ant saves specialistus kurie tikrai žino mintinai pagrindinius gedimus. Teko daug keliauti su šiuo smagiu daiktu tai atostogaujant toli nuo lietuvos palikau mašina ant saulės 35 lapsnių kaitros kita diena pastebejau, kad sėdynė nuo karščio deformavosi pasidarė vienintelis dalykas kuris nepatiko man per 2 metus tai reiškiasi, kad automobiliu galima leistis į labai ilgas keliones ir jaustis patikimai.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-22
Puikus pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinkimo kokybė
Detalių kainos
Turėjau 2010 f10 520d SE pirktas su 200k rida, parduotas su 280k. Kai tik nupirkau, pakeičiau abi apatines šakes, nes šarnyrai klibėjo, prie 220k teko keisti grandinę, prie 240k priekinius amortizatorius ir prie 260k DPF operuot. Realiai, prie tokios ridos visos jos panašius gedimus parodo. Antras mano F10 buvo pilnos komplektacijos 2011 520d SE su 80,000km. Jam irgi teko pakeisti abi apatines šakes, bet daugiau nieko nereikėjo, nes po pusės metų pardaviau. Apie 15k tik pravažiavau su juo. Dabar turiu 2013 F11 520d M sport, pirktas su 140km, šiuo momentu rida palei 180, reikėjo tik vieną važiuoklės oro pagalvę pakeisti, iš kart nusipirkus. Per naktį viena važiuoklės pusė nukrisdavo. Bet ruošiuosi grandinę keisti, nes dažniausiai apie 200k prasideda garsai..
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-30
BMW F11
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai malonu vairuoti
Brangus taisymas ir nepirkti 2.0 dyzelio
Automobilis 2010 2.0 D su pilna kompkektacija. Pirktas su pilna serviso knyga. Nuvažiavęs 220k. Na ką nupirkus prasidėjo pinigų kisimas. Pirmiausia DPF reikėjo operuoti. Kompiuterio perprogramavimas brangus dalykas reikia imti kompą ir islituoti. Toliau galinis reduktorius pradėjo tepalą leisti, pakeisti rieboksliai. Pakeistas tepalas greičiu dėžėj. Po 10k kilometrų pradėjo barsket grandinė. Keitimas labai brangus nes grandinė stovi variklio gale. Vienu žodžiu jei pirksit tai tik 3,0 dyzelinį.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    4 klasė
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai