Markės
205 iš 1911
BMW 5 klasė, (G30/G31) 2017 - 2024
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.86% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)TOP 10Viso įvertinimų: 10
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus galingų, efektyvių variklių pasirinkimas
  • Tylus ir komfortiškas interjeras
  • Didelė bagažinė
TRŪKUMAI
  • Pernelyg evoliucinis dizainas
  • 540d nebegaminamas
  • Brangus išlaikymas
"Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės"
Jau septintos kartos 5 serijos BMW yra geriausiai parduodamas ir ilgiausiai gaminamas bavarų kompanijos modelis. Nors naujojo automobilio dizainas nenustebins, o daugeliui reikės atidžiau įsižiūrėti kuo gi jis skiriasi nuo pirmtako, tačiau kaip ir galima buvo tikėtis, 5 serijos BMW yra kone tobulas automobilis. Jis tapo dar lengvesnis, greitesnis, ekonomiškesnis su gausia standartine įranga ir beveik neribojama papildoma. Dabar visos „penktuko“ kėbulo detalės gaminamos iš aliuminio, kas leido sumažinti svorį net 100 kg nepaisant to, kad automobilis turi daugiau įvairios įrangos. Automobilio dizainas evoliucinis – galinė dalis išliko beveik nepakitusi, o priekinė dalis tapo itin panaši į didžiausio 7 serijos BMW priekinę dalį. Didžiausias skirtumas – subtiliose linijose einančiose per automobilio šonus. Ir nors automobilis nensutebins drąsiais dizaino sprendimais, reikia pripažinti kad automobilis yra išties elegantiškas. Naujos kartos BMW 5-oji serija išsiskiria ir geriausiomis savo klasėje aerodinaminėmis charakteristikoms. Šio automobilio pasipriešinimo orui koeficientas puikus: Cd = 0,22. Naujasis sedanas taip pat išsiskiria naujos konstrukcijos važiuokle, žemesniu svorio centru, tolygiai paskirstytu svoriu tarp ašių ir itin dideliu kėbulo standumu. Nors varikliai ir nėra visiškai nauji, tačiau jie suteikia maždaug 10% geresnes dinamines sąvybes bei maždaug 11% mažesnes kuro sąnaudas. Viduje 5 serijos BMW kūrėjai taip pat pasirinko evoliucinį kelią – panelės dizaino idėja išliko ta pati. Ir nors čia nėra tokio dramatiško naujumo įspūdžio kaip naujajame E klasės Mercedes-Benz, tačiau evoliucinis dizainerių darbas tik parodo kokį teisingą kelią pasirinko BMW kūrėjai prieš daugiau nei dešimt metų. Automobilis gali būti komplektuojamas su bet kokia įranga, kokią turi 7 serijos BMW išskyrus pneumatinę pakabą. Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės – vairuotojui gali būti tiesiog nuobodu vairuoti tokį išpuoselėtą automobilį. Naujieji BMW sedanai yra standartiškai aprūpinti vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta. Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 10
JH | 2024-02-29
Geriausias automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdomumas, tipiška BMW išvaizda, patikimumas, geros degalų sąnaudos, komfortas aukštumoje, saugumo įranga, klasikinis interjero dizainas, salono ir apskritai surinkimo kokybė, vidaus srdvė, infosistema
Priežiūros kaina
Mano nuomone už šio penktuko kainą nieko geresnio rasti neįmanoma. Jame yra viskas – dinamika, greitis ir komfortas. Automobilis atitinka absoliučiai visus šeimyniniam sedanui keliamus reikalavimus, bet jei nori, tai maloniai nustebins ir dinamika. Labai geras variklis, užkabina jau nuo mažų apsukų. Jei pageidaujat galit ir pachipuoti, nors jums tikrai užteks 5,5 sekundžių iki 100 km/h kaip deklaruoja gamintojas. Konkrečiai mano automobilis turi tobulą derinį - neįprastą tamsiai raudoną tokią net šokoladinę spalvą ir sniego baltumo saloną. Ryškioje saulėje atrodo sodriai raudona, o tamsoje sodri bordo. Atrodo pribloškiamai. Baltas interjeras žinoma atrodo labau nepraktiškai, bet kaip paaiškėjo jei jį tinkamai prižiūrėsite (valykite bent kartą per 3 mėnesius) tada problemų nebus. Apskritai automobiliui duodu tik geriausius įvertinimus.
Pilnas atsiliepimas...
JMantas | 2023-11-21
540i ne M5 bet beveik kaip 550 versija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Svarbiausi privalumai: saugumas, dinamika, patikimumas, valdomumas, solidi išvaizda, padorios kuro sąnaudos, fantastiška pakaba, komfortas, vidaus dizainas, pavarų dėžė, gera multimedija, salono talpa, surinkimo kokybė, didelė bagažinė
Žiemą reikia būti atsargiam dėl galios, ilgos bazės, žemos prošvaisos, garso izoliacija irgi ne ideali
Penktukas yra kogero universaliausias BMW automobilis - geras mieste ir itin malonus važiuoti užmiestyje. Automobilis dėl neblogo ratų bazės ilgio, labai malonus keliauti. Viduje gana erdvus, didelė bagažinė. Mano versijoje standartiškai eina ZF8HP pavarų dėžė, kuri puikiai veikia su B58 varikliu. Beveik kaip M5. Pasirenki sport režimą ir penktukas pavirsta iš ramaus kruizerio į žvėrį – iki 100 km/h per kiek daugiau nei 4 sekundes, valdomas nepriekaištingai. Važiuoja tik šiek tiek prasčiau nei BMW M5. Automobilio potencialas didžiulis. Vairas “kietas” kaip ir pas visus BMW, dinamika puiki, dėžės ir variklio bendras darbas – absoliučiai tobulas. Salonas, interjeras: pas mane facelift modelis, kiek atnaujintas tačiau nedaug. Man tai kaip tik patinka, nes tai vis dar tas pats klasiškas BMW salonas. Tai grynai vyriškas interjeras, ko nepasakyčiau apie E klasės Mercedes. Išorė – maniškis be didelių oro įsiurbimo angų kokias turi M5, tai sakyčiau toks nepretenzingas ir neiššaukiantis, nors važiuoja tikrai fantastiškai. Jei ieškosite tokio penktuko būtinai imkite su M paketu ir comfort sėdynėmis.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2023-05-12
Puikus automobilis kiekvienai dienai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, dinamika, patikimumas, ideali pakaba, degalų sąnaudos, sportiška išvaizda
Triukšmo izoliacija neideali
Puikus automobilis kiekvienai dienai su puikia dinamika, įspūdingu komfortu ir įspūdinga išvaizda! Puikus valdymas, geri patvarūs stabdžiai. Iš minusų – ratų keliamas triukšmas arkų zonose. Turiu jau senokai – dar nuo 2018 metų, automobilis pirktas iš įgalioto atstovo. Nuo tada juo nuvažiavau 200.000 kilometrų. Kuro suvartojimas mieste yra 10-11 litrų ir tai gana įspūdinga. Turint galvoje, kad mėgstu paspausti nuo šviesoforo. Pavarų dėžė visais režimais veikia puikiai, automobilis supranta ko noriu ir kokiais momentais reikia pagreitėti, o kokiais momentais važiuoti ramiai ir ekonomiškai. Multimedijos sistema patogi, gerai atrodo ir suprantama. Niekada nebuvo problemų ar kokių blogų emocijų naudojant ją. Jei įperkate, manau nieko geresnio kiekvienai dienai nerasite.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2023-03-04
Geriausias savo klasėje?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Solidus, komfortiškas, itin ekonomiškas, erdvus interjeras, puiki įranga, dinamiškas nors ir nesportinis automobilis
Bagažo skyrius neitin didelis, pakaba kai kam gali pasirodyti per minkšta, brangus nupirkti
Fantastiškas ir brandus, solidus automobilis. Trijų litrų variklis tikrai nėra sportinis, bet važinėjant ramiai su šeimai yra idealus. Įdomus pastebėjimas buvo vaikų elgesys kai pakeitėme automobilį iš Audi A6 į šį penktuką. G30 vaikai panašu jaučiasi kaip namie ant sofos, atrodo gyvena savo įprastą gyvenimą, nesižvalgo į kelią: žaidžia, dainuoja dainas, nuolat kažko prisigalvoja ir pavargę užmiega. Audi buvo jaučiama didesnė įtampa – galinė sėdynė ten buvo gerokai kietesnė dėl sportiškos galinės pakabos ir gal dėl to, kad sėdynė randasi tiesiai ant galinio rato. Vaikų elgesys mašinoje buvo kaip išsigandusių kiškių :) tiesa prie BMW reikėjo priprasti - pirmas 2-3 savaites buvau labai nepatenkintas pakaba. Mieste, jei važiuoji šiek tiek dinamiškiau ir staigiau, stipriau pastabdai tai mašina tikrai gerokai svyruoja, mane net kiek supykindavo po greitesnių pasivažinėjimų. Tačiau kai tik išvažiuojį į užmiesčio kelią ir įsijungi BMW autonominio valdymo sistemą “Driving Professional”, viskas stoja į savo vietas. Iškarto atsipalaiduojate, net ir kamščiuose klausydamas audio knygas ar YouTube. Žodžiu automobilis panašu yra skirtas ramesniam važinėjimui nei įprasta BMW automobiliuose. Matyt reikia pribręsti iki tokio lygio, kaip ir prie kostiumo ar diplomato :D Esu linkęs manyti, kad tai geriausias automobilis klasėje. Žinoma esu tikras, kad dar geresnis automobilis 4 asmenų šeimai būtų BMW 540d universalas. Na arba Alpina universalas jei yra daug pinigų. Apie kai kurias funkcijas: labai maža bagažinė kaip šeimyniniam automobiliui. Nesu RunFlat gerbėjas, todėl teko susidėti atsarginį ratą. Mieste prastokai atpažįstami šviesoforai. Originali navigacija su projekcija ant stiklo su gražia grafika ilgose kelionėse yra labai šauniu. Pagaliau geri stabdžiai. Audi A6 stabdžiai buvo stipriai per silni trilitriniam varikliui. Vienu baku nuvažiuota 900-950 km ramiu režimu - kodėl ne visi automobiliai tai gali? 5,4 litro greitkelyje ir 6,1 litro mišriu režimu, 100 km/val pasiekiama per 5,6–5,8 sekundės. Lazeriniai žibintai - nenaudingas dalykas. Mieste ir apšviestuose greitkeliuose neįsijungia. Neįsijungia net jei yra automobiliai važiuojantys ta pačia kryptim. Kur tamsu, ten veikia labai šauniai: šviečia toli, patys pritemdo šviesos srautą atvažiuojantiems automobiliams, o visa kita gerai apšviečia. Tačiau reikia šiek tiek laiko juos perprasti.
Pilnas atsiliepimas...
2022-08-30
Bmw 530e plug in hybrid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Maža bagažine
Bmw 530e hybrid nustebino benzininio ir elektrinio variklio galia. Labai ekonomiškas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Remis | 2022-07-09
Naujasis penktukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
surinkimo kokybė, patikimumas ir ekonomiškumas
kaina
5 serijos BMW sulig kiekviena karta nenustoja stebinti. Važinėju jau trečiu penktuku ir šis yra fantastiškas. Puiki surinkimo kokybė, patikimumas ir ekonomiškumas. Net standartiniuose modeliuose yra praktiškai viskas, ko jums reikia ir daug daugiau. Ekonomiškumas įspūdingas – greitkelyje vos 4,2 L. Puikus kruizeris greitkelyje, bet kartu gali greitai bėgėtis kai to reikia – dvilitris variklis nenuvils, tikrai nemanau kad reikalingas 3 L. Interjero kokybė yra ideali, M-sport vairas yra beveik tobulo dizaino. Sunku ką pridurti blogo, nes trūkumų automobilis beveik neturi. Nebent kaina.
Pilnas atsiliepimas...
2022-05-10
BMW 530d Touring Xdrive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Draudimas pigesnis už F klase
Mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio
Puikus automobilis! Pirktas prieš metus ties 120k rida, šiuo metu rida 150k. Pavažinėjus metus ir 30k km galima daryti tam tikras išvadas. Tai pirmas automobilis kuriam nesinorėjo kelt galios, nes traukos tiek startui, tiek lenkimui per akis. Keturi varomi ratai, ZF pavarų dežė ir 195kw puikiai patenkins didžiosios dalies vairuotojų poreikius. Automobilis ženkliai komfortiškesnis lyginant su senoliu E61, bet nepraradęs stabilumo ir aštrumo. Stabdžiai informatyvūs, bet ne per aštrūs, atgalinis ryšys iš vairo mechanizmo jautrus ir aiškus. Persėdus į kitą auto atrodo, kad plaukioji po kelią. Tiesiog fantastiškas stabilumo ir komforto derinys. Pradžioje buvo sudėtinga rasti tinkama sedėjimo poziciją. Apie šia problemą teko skaityti užsienio forumuose, todėl rekomenduoju ieškoti, sport salono atveju, kad būtų nugaros išgaubimo reguliatorius. Su Comfort salonu galbūt tokių bėdų nėra. Taip pat mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio. Radus patogią poziciją daugiau nebus prie ko prikibti. Automobilis puikus mieste ir ilgose kelionėse, tik komfortas šiek tiek kenčia jei naudojate run flat tipo padangas. Anksčiau turėtuose automobiliuose visuomet norėdavosi tobulint aparatūrą, daryt garso izoliacija, keist komponentus ir dėti subą, tačiau su Harman Kardon opcija, garso švarumo, gilumo ir žemų pakanka. Aišku žemų gal vos daugiau norėtųsi, bet nepamirškim, kad po sėdynėmis turim tik priebosius, o ne subą bagažinėje. Bendrai aparatūra vertinčiau 8/10. Būtų įdomu paklausyti Bowers & Wilkins opciją, ten manau jau būtų 10/10 :) Taip pat automobilis turi daug komforto įrangos, kuri džiugina. Man labiausiai patinka adaptyvi greičio palaikymo sistema, šildomas vairas, įspėjimas dėl susidūrimo iš priekio, šonų ir galo, jau minėta aparatūra, HUD, skaitmeninis spidometras, panorama ir daug kitų, kurių nepaminėjau. Gaila, kad neturiu Comfort/vėsinančių sėdynių, integruoto salono oro gaiviklio, kur gali dviejų rūšių kvepalus įdėti ir juos keisti pagal nuotaiką. Kaip Jeremy Clarkson atsiliepė apie šį automobilį - No other car does everything so well. Per metus turėjau tik vieną brangesnį remontą. Po programinės įrangos atnaujinimo, atsirado įsiurbimo kolektoriaus sklendės klaida, kurios programiškai sutvarkyti nepavyko, teko keisti. Remonto kaina ~1000eu. Pakalbėjus su keliais servisais minėjo, kad tai kartais pasitaikantis gedimas. Būną, kad nutinka ir po 60k ridos ir po 150k ridos. Mano atveju tai nutiko po 130k. Taip pat buvo atsiradus "Emergency call system malfunction" klaida, kuri kainavo 150eu(Baterija+darbas). Tiesiog nusėdo baterija, kuri atsakinga už šios funkcijos palaikymą. Visa kita einamieji reikalai - tepalai, skysčiai ir t.t. Taip pat gan jautrūs automobilio dažai. Jau iš DE atvažiavo su smulkiai pažeidimais nuo akmenukų. Teko matyti rusišką automobilio apžvalgą, kur ši problema buvo paminėta. Rekomenduoju pirkti su pilna istorija, adekvačios ridos. Jei yra galimybė, nuvežkite pas BMW elektriką(Jei savininkas sutinka), tegu suinstaliuoja visus naujinimus ir pažiūri mašinos darbą realiu laiku. Ir aišku servisas, kad patikrintų mechaninę dalį.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2022-03-24
520i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, interjeras, visapusiška kokybė
Kol kas nematau
Kadangi turėjau ne vieną Mercedes C klasės modelį, nusprendžiau pagaliau išbandyti BMW brandą ir didesnį modelį - BMW 5 seriją. Nors su juo pravažiavau tik 10000 km, automobilis yra tikrai puikus - surinkimo kokybė yra puiki, automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai, interjeras įspūdingai kokybiškas. Nors praeityje visada buvau Mercedes gerbėjas manau, kad šis automobilis yra arti tobulybės. Beje, anksčiau naudojau dyzelines versijas, tačiau dabar mano pasirinkimas buvo 520i, kas mane nustebino geraja prasme – nedideliam varikliui netrūksta galios.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-27
G30 3.0d 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, pavarų dėžė
Triukšmo izoliacija, salono erdvumas
Geriausias šio BMW variklis pagal dinamikos ir sąnaudų santykį. Automobilio valdymas kone idealus trasoje, o mieste gali būti gana patogus ir manevringas. Akseleratoriaus pedalas jautrus, net ir važiuojant komfortišku režimu. Adaptyvi pakaba, „M-sport“ stabdžių sistema puikiai papildo gerą variklį. Visas variklio, pavarų dėžės grandinės veikimas idealiai tikslus ir rafinuotas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-12-05
Patikimas ir komfortiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas sport rėžime
Kol kas nepastebejau
Ilgai sukau galva kokį auto pirkti ir po ilgų ieškojimu radau šį modelį BMW 520d 140, buvau skeptiskas 2 litrų variklio atžvilgiu, bet jis tikrai nustebino, kadangi turejau e60 3L tai yra su kuo palyginti, tai dabartinis dvilitris turi daugiau galios, nei pirmtakas e60. Valdymas labai patiko ypač sport rėžime. Didelė pagažinė, pilna vietos gale sėdintiems keleiviams. Minusas gal kad brangios dalys, jei jau riedat į gatves pirkit kasto draudimą, nes avarijos atveju reiks gerai paplonint piniginę ???? šiaip auto ????????
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt