Markės
157 iš 1433
BMW 7 klasė 2001 - 2008
BMW 7 klasė, 2001 - 2008
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 7
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Vienas iš deimantų BMW karūnoje. Naujasis 7 serijos BMW yra pirmasis įvedęs iDrive sistemą, kuri susideda iš spalvoto video ekrano prietaisų skyde ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę, kuria valdoma eilė nustatymų: naudojant aštuonių meniu sistemą galima valdyti klimato kontrolę, audio, navigaciją, pakabą ir t.t. Tačiau sistema buvo kritikuota dėl labai sudėtingos navigacijos ir dėl to, kad yra per mažai intuityvi. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz, Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs aukštesnės klasės automobiliuose. Pirmieji E65 buvo kupini problemų, kurių didžioji dauguma buvo susijusi su programine įranga. E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais. Bendrai 7 serijos BMW kaip visada yra labai vertinami – iš savo konkurentų Mercedes-Benz S klasės ir Audi A8 išsiskiria puikiu sportišku valdymu, originaliu interjero dizainu, itin galingais varikliais. Trūkumai – minėtas sudėtingas iDrive, kai kurie kiti smulkūs gedimai.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Būtent šis modelis yra pirmasis įvedęs iDrive sistemą, kuri susideda iš spalvoto video ekrano prietaisų skyde ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę, kuria valdoma eilė nustatymų: naudojant aštuonių meniu sistemą galima valdyti klimato kontrolę, audio, navigaciją, pakabą ir t.t. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz, Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs aukštesnės klasės automobiliuose.

Tai pirmasis nevienareikšmiškai vertinamo vyriausio dizainerio Chris Bangle kurinys dirbant BMW kompanijoje. Šio kūrėjo stilius ypač pastebimas automobilio galinėje dalyje. Ištiesų šios 7 serijos dizainą kūrė Adrian van Hooydonk (kartu su Chris Bangle), o jo pirminiuose skečuose automobilio galinė dalis buvo daug radikalesnė, kuri priminė ištęstą  hečbeką.

Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Tik 800 toki7 Alpina buvo pagaminta.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
Ignas | 2015-09-02
2007 BMW 745d, 242 kW, Individual, LCI (facelift)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, degalų sąnaudos
Vagia detales, vairuotojo įvaizdis
Auto pagamintas 2006-12. Pirma registracija 2007-01. Olandas. Lietuvoje nuo 2015-01, per 8 mėnesius nuvažiuota 10000 km. 95% kilometrų prasukta plente, todėl apie eksploataciją mieste nepasakosiu, nes ir pats auto, tiksliau variklis, sukurtas ne miestui, o judėjimui tarp jų. Kėbulo kodas E65, LCI (facelift) modifikacija nuo 2006. Patogus ilgose kelionėse, aukštas komforto, saugumo lygis. Jaučiasi, kad automobilis gamintas taip, kad ne tik atlaikytų pirmus 2 garantinius metus po išriedėjimo iš salono. Tokio dalyko kaip komplektacijų lygiai šiam auto nėra, nes kiekvienas pirmas savininkas opcijas komplektuodavosi pagal savo poreikius: nuo ACC (adaptyvinės kruizo kontrolės, kuri pati stabdo ir akseleruoja auto) iki NV (night vision) infraraudonųjų spindulių kameros, kuri mato naktyje šilumą spinduliuojančius objektus, toliau ir plaučiau (kartais) nei ilgosios šviesos. Keylees go, self close doors, webasto ir etc. Kam reikalingos visos šios "nesamonės" ir dar daugiau: tam, kad žmogus pirkdamas nauja auto už 170000 eurų turėtų kur pinigus išleisti. Čia aš ne apie save, kol kas. Automobilis labai galingas, važiuoja puikiai, trys varaiantai: normal (D), sport (S), manual (per vairo mygtukus). Pavarų dėžė automatinė, 6 pavarų, į ją pilasi 12 litrų "tepalo". V8, 4.4 litro, bi-turbo. Kažkas jau minėjo, visko po du. Du oro srautai, du oro filtrai, du salono filtrai. 242 kW ir 750 Nm. Oficialiai nurodoma 0-100 km/h per 6.6 sek., bet didžiausias įspūdis ne šis parametras, o 100-200 km/h, o vėliau 200-270 km/h (ribotuvas ties 250 km/h). Motoras nuovargio nejaučia prie jokio greičio, net ir važiuojant penkiems su bagažu. Variklio tepalas 10 litrų. Vien variklis sveria apie 200 kg. Variklis be problemų. Tepalo, filtro keitimas (akcija) ir darbas, 88 eur. Variklį galima "čipuoti", bus: 275 kW, 850 Nm (nerekomenduotina). Gamintojas nurodo, kad sąnaudos plente 7,2 litro. Galiu pasakyti tiek, kad tai yra tiesa: važiuojant dviese plentu 100 km/h (6 pavara, 1500 rpm) su ACC idealiai lygiu keliu, pavėjui su R18 žieminėmis nedygliuotomis. Yra dvi kainų kategorijos: brangu ir labai brangu. Didysis nuvertėjimas nuo 150000 eurų iki 15000 eurų jau įvykęs. Degalų bakas 88 litrai, vienas pilnas užpylimas 80 eurų. Privalomas draudimas 80 eurų, kasko apie 1000 eurų / m. Vagia veidrodėlius, atstumo jutiklius, todėl reik laikyti arba saugomoj aikštelėj, garaže ar samdyti prostę su šluota, kad nakvotų bagažinėje. Žieminiai R18, vasariniai R20, atitinkamai padangų komplektai nuo 800 eurų. Ar verta pirkti šį automobilį lizingu: neverta. Radau gerą variantą už 10000 eurų, verta: neverta. Tėvas dirba fūristu ir "padaro" Baltarusijos saliarkos, ieškau sau tokią imti: neieškok. Mergos man prie ežero neduoda : tinka AUDI A6 AVANT 2.5 TDI. Perkant pajamos vienam šeimos nariui turėtų būti bent 1000 eurų neto neturint jokių kitų finansinių įsipareigojimų. Nepirkti variantų iki atnaujinimo bei su dyzeliniu V8 varikliu 220 kW (problemų neturi, tiesiog senesnės kartos). Nepirkti variantų kainuojančių mažiau nei 13000-15000 eurų. Nepirkti variantų su ridomis mažiau nei 220000-240000 km. Perkant popierinės serviso knygelės gali ir nebūti, nes užsienyje aptarnaujant pas atstovus aptarnavimų info automatiškai įrašomą į auto raktą (Lietuvos atstovybėje mato). Kas geriau: E65 ar F01,- "skonio" reikalas. Esant galimybei pirkite tiesiogiai Vokietijoje, Olandijoje, Belgijoje. Rodykite dokumentuose pilną kainą. Jeigu perkate iš Lietuvos įmonės, nepirkite iš "vokiečio, olando" tiesiogiai, o tik nuo tos firmos. Sėkmės.
Pilnas atsiliepimas...
Pilius | 2013-02-05
BMW E65 745d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, auto isvaizda, pakabos darbas
Gale vietos galetu buti daugiau...
Automobilis yra 2005 metu gamybos. Interjero medziagos panaudotos labai kokybiskos, vaziuojant jokiu traskejimu. Seimos auto parke dar turime A8 D3 - sis automobilis garso izoliacija pranasesnis, bet BMW komfortines sedynes yra zymiai patogesnes. Kitas mano aprasomo automobilio privalumas, HiFi System Professional DSP (Logic7) garso sistema, kasdieniniam muzikos klausimui jos sociai, tiek garsumo, tiek svaraus skambejimo sociai, teke klausyti paprastos sistemos, skirtumas labai jauciamas. iDrive sistema, pradzioje labai nervino, sunkiai suprantamas, jog nustatyti paprasciausia nustatyma, uztrunka ir stipriai atkreipia demesi, tad vaziuojant, pradzioje, labai sunku, bet, kai pripranti - visai nieko (bet bavarai galejo, ka nors ir paprasciau sugalvoti). Taip pat, pastebetas minusas: vaziuojant nakti ir isjungus centrini ekrana, jis vistiek skleidzia sviesa, kuri trukdo. Pakaba paprasta, priekyje 2 svirtys, gale 1, amortizatoriai paprasti, bet rieda, tikrai, maloniai ir minkstai. Kiek teke bendrauti su Krasta auto, vyrai jokiu isskirtiniu minusu neisskiria siam varikliui. Aisku, eksplotacija yra brangesne, nei 3l dyzeliuko, nes siame, 4.4l V8 variklyje, stovi dvi turbinos, du oro srauto matuokliai, automatiskai du oro filtrai, 8 zvakes ir ttl (visko daugiau), bet dinamika sio motoriuka atperka viska, saunaudos mieste 12l, uzmiestyje 110-160km/h, 8-10l. Taip pat labai svarbu, jog oro srautai ir turbinos dirbtu sinchroniskai, tada su siuo varikliu bedu nebus. Kai sis aparaciukas buvo nupirktas, teko iskart keistis priekines apatines svirtis, kuriu kainos pasirinktinai buvo nuo 180-420LT uz vieneta, taip pat galinius plaukiojancius sailentblokai, kuriuos galima buvo isigyti nuo 35 iki 80LT/vnt. Visos detales dar buvo su BMW zenklais, tad, manyciau, dar nekeistos, o automobilio rida 180000km realiu. Pirkti atnaujinta (facelift) modeli, nes istaisytos gamybos klaidos.
Pilnas atsiliepimas...
giedrius | 2013-01-19
dinamine vaziuokle
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+++
---
pasitaiko problemu su dinamine vaziuokle, bet lengvai sisprendziama problema, nedekingoje vietoje yrengta, po priekinio desines puses posparnio, daznai fiskes apsinesa,tai pradeda streikuoti, bet istraukus fiskes isvalius vel viskas puikiai veikia,jei nepadeda, gali buti ir sale fiskes laidas nupuves, kas turit problemu, issivalykit,ir vel veiks :) o siaip modeliukas vykes, bet tik nuo 2003metu. jau buna pataisytom klaidom. pirkti tik po 2003m.
Pilnas atsiliepimas...
Vardenis Pavardenis | 2012-09-01
BMW e65 7 klasė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikymas, optimalūs varikliai, geras valdomumas
Prasta audio sistema, salonas senovinio dizaino
Automobilis vaziuoja minkstai, nors vaziuokle paprasta,ne orine, posukius iveikia labai maloniai. Garso aparatura prologic7 mėgsta kaprizus parodyt, bet groja graziai. I drive sistema labai patogi, ir informatyvi, sanaudos sio automobilio tikrai labai mazos. Sedynes jeigu komfortines - nesu sedejas patogesnese. Pavaru deze labai tiksli ir pavaras parenka labai gerai. Minusai cd changer vieta, pastoviai netycia keleivis su koja ja paspaudzia ir islenda cd ceinzeris, galine uzuolaida brazda vaziuojant per duobes, vairo koloneles nelaiko, pasitaiko smulkmeneliu elektros sistemoje. Apie variklius nera ka daug sneketi, visi dažniausiai pasitaikantys varikliai yra labai geri. V8 varikliai turi geriausia sanaudu/traukos santyki tarp konkurentu(LS,phaeton,a8,mb s), bet pasitaiko kad ryja tepala arba su valvetroniku bedos. Apie dyzeliniius variklius nesinori net kazka sneket, nes kas domisi tais modeliais zino, kad butent bmw dyzeliniai varikliai neturi konkurentu. 3.0d 6 cilindru variklio kiek mazoka 7tam bmw, tačiau jis ir patikimas, ir pigi eksploatacija, nedidelės sanaudos, taip pat yra 4.0d variklis, pradetas dar e38 kebule ir gerokai patobulintas pateko i e65. Svarbiausiai kad sinchroniskai dirbtų abi turbinos, ir tik tada spėk laikyti vairą. Sąnaudos mieste apie 12ltr dyzelino, užmiestyje apie 7.5. bmw e65 išlaikymo kaštai yra gerokai pigesni nei analogų - Audi A8, MB s klasse, wv phaeton, todėl dauguma ir renkasi šį modelį. Visų pirma važiuoklė paprasta ir nebrangi, amortizatoriai - paprasti, o pas konkurentus jie oriniai, su kompresoriais, vien tokios važiuoklės sutvarkymas gali kainuoti daugiau nei 10.000LT. Varikliai ganėtinai paprasti, ypatingai dyzeliniai. Manau vienas pigiausiai išlaikomų limuzinų. Nuvertėjimas didelis kaip ir visų tokios klasės automobilių. Nepirkti pačio pigiausio modelio, nes remontas jo kainuoja daug, vien važiuokles kelios smulkmenos gali kainuoti 1000lt neoriginaliom dalim, variklio eilinis aptarnavimas, tarkime dyzelinio - žvakės, tepalai, filtrai, termostatai, sklendes, gali kainuoti 2000lt. Atidžiai paskaičiuoti, ar vertas esi tokios klasės automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Remis | 2012-02-01
BMW 720d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, techniskai inovatyvus, patikimas
Tiesa sakant minusu nematau
Puikus automobilis. Tiesa sakant nesu sutikes zmogaus, kuris skustusi sia marke. Be abejo sis septintukas prigrustas elektronikos, todel nestebina pasitaikantys elektronikos sutrikimai (nors man dar nepasitaike :), taciau neabejotina tos pacios klases Audi A8 turi bedu su elektronika gerokai daugiau. Apskritai si modeli vertinciau kaip labai patikima. Nepakartojamas vaziavimo malonumas su tos kompletacijos septintukais, kurie turi dynamic drive'a - posukius iveikti tampa vienas malonumas. Komfortas, surinkimo kokybe - verti tik auksciausiu ivertinimu. Geri sios klases egzemplioriai tikrai islaiko pakankamai auksta kaina, o nuvarytu arkliuku, tokiu, kokiu pilnas autopliusas, manau nevertetu net neziureti, plius kilometrazas tiketina bus tikrai atsuktas. 730d Isties remontui ir aptarnavimui reikia tureti pinigu. Rinktis tik gerai patikrintas automobili ir vengti tu parduodamu uz 7000 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2010-02-15
BMW 7 E65
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis komfortas ,Galingi varikliai
Patikimumas, eksplotacijis kastai
Automobilis yra labai blogas.Viena paziurejus i jo kaina,kodel ji taip greit nukrito.Daugelis turi su jais problemu,megsta gedimus ,kadangi visko prikista kaip katlines "mazge".Retas ,kuris juo vazinejantis dziaugiasi.Tureti si automobili gali tik tas,kas turi pinigo,Nereikia ziureti ,kad kainos tokiu kaip benzino 3.6 dabar tesiekia 7500 euru...Ten nusipirktume 500k begusi ir jau daug maciusi.Taip ,sitas automobilis yra didelis,turi gera komforta,taciau ar verta kisti tokius pinigus i jo islaikyma,kaip kiekviena beda nepataisysi be "Krastos" ar siaip gero serviso,kuris is jusu nulups didelius pinigus.Jau sklano lengendos apie si automobili,kad jeigu ji perki,tai dar priedo pasilik nors 10k litu ant nenumatytu remontu :) Del variklio turbut pats optimaliausias variantas 730d.Kaip tokiai masei, tai yra pats geriausias ir ekonomiskiausias variantas.Aisku ,kas megstate draga,turbut reiktu pirkti 745i benzina ir dziaugtis pilant benzina koloneleje ,arba bukaprociai,kurie deda dujas :D Kitas espektas,sitas automobilis skirtas ne dragui :) Kaip minejau,automobilis yra labiausiai nuvertejes is visu savo konkurentu.To pasekoje slypi,kad jis turbut nera toks geras,jeigu tiek nuvertejus kaina.Keli pazistami turi,teko sneketi,tai nesibaigiancios bedos su jais ,su ju elektra. Pirkti yra Loterija.Visi Autopliuse ,kad ir benzininiai,kurie zymiai pigesni uz dyzelius,neina pirkti maziau nei 10k euru....Kadangi kurie kainuoja nuo 7500 euru,yra davaryti ir su jais bus daug problemu.Situ autombili reiketu ziureti mazdaug nuo 10k euru sumos,toliau jei imant dyzeli,rida bus didele,kadangi Autopliuse praktiskai visi atsukti, ir dyzeliniu su 150k rida sunkiai rasite,nebent Krastos servisai daryti ,viskas pildyta.Su benzino rida viskas taip pat panasu.
Pilnas atsiliepimas...
Latvis | 2009-08-12
septynetas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pagreitis, galia, valdymo savybes, originalus stilius, puikios sedynes, kokybe, salono tyla. Svarbiausia - automobilio iskirtinumas net tarp iskirtiniu modeliu.
Sistemu valdymas, kai kurios medziagos visgi neprilygsta automobilio kainai, originalus stilius.
Tai rimtas automobilis ir jis nuo pries tai buvusios kartos stipriai zenge i prieki, gal net kiek per stipriai. Aktyvi pakaba, Valvetronic variklis, iDrive sistema, galybe komforto irangos - cia rasi ka patyrineti. Automobilio dizainas labai priestaringas, taciau pardavimai rodo, kad pirkejai tai ivertino. Galu gale tai tikrai isskirtinis automobilis konservatyvioje klaseje. Automobilis atrodo didelis, masyvus ir solidus. Tiesa faceliftas automobilio bruozus kiek susvelnino, tuo paciu jis tapo patrauklesnis, taciau neprarado isskirtinumo. Man jis savotiskai dar labiau patinka nei pati naujausia 7 klase. Interjeras - puikus, klasikinis ir labai solidus. Butent si 7 klase atidare nauja BMW interjeru krypti, kuri sekmingai laikoma ir dabar. Medziagos naudojamos aisku auksciausios kokybes, dizainas neperkrautas, akcentuojamas - didelis LCD displejus centre ir po ranka esantis iDrive sistemos valdymo dzoistikas, begiu perjungimo svirties nera ten kur paprastai buna ir tai neiprasta. Viskas dvelkia originalumu ir BMW budingu demesiu detalems. iDrive gana sudetinga valdyti, apie pasakoti nera prasmes, reikia paciam su ja pazaisti. iDrive mintis gera, tik ji prastai atlikta. Taciau ja ismokus, ji sistema nepasirodys tokia komplikuota kaip kalbama. Visgi kokia garso sistema noretusi valdyti iprastai. Sedynes valdyti taip pat sudetinga, taciau jos atperka begaliniu patogumu. Nereikia mineti, kad vietos 7 klases BMW uzteks visiems, bagazine milziniska. Didelis automobili puikiai valdomas - automobilis gan pavyzdingai elgiasi posukiuose, posvyris nedidelis (jeigu lygintum su panasaus dydzio automobiliais). Vairas atrodo kiek per plonas. Kas del komforto - cia priekaistu neturiu, duobes, gulintys policininkai pervaziuojami labai svelniai. Stabdziai puikus. 745i 8 cilindru variklis turi pilnai galios ne tik pajudinti automobili is vietos :) bet ir dinamiskai vaziuoti. Taciau gamintojo deklaruojama isibegejimo dinamika iki 100 km pasiekti niekaip nepavyks - 6.3 sekundes. Variklis be kita ko skamba tikrai graziai. Tureti pinigu
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai