Markės
173 iš 1433
Naujasis BMW M5 mus pasitinka su kiek kitokia filosofija. Taip, jis išliko dideliu ir patogiu sedanu, taip jis agresyvesnis nei „civilinis“ penktukas, taip jie velniškai galingas ir greitas. Tačiau, šįkart jo variklio darbinis tūris sumažėjo, du iš dešimties cilindrų buvo pašalinti, tačiau buvo sumontuotos dvi turbinos. Atsisakę praeitos kartos modelyje naudoto aukštų sūkių V10 motoro, BMW sukūrė dviem cilindrais mažesnį, tačiau galingesnį V8 variklį. Galia padidėjo nuo 507 iki 552 AG. Dar geresnės žinios, kad ši galia pasiekiama mažesniais sūkiais. Senasis maksimalią galią pasiekdavo ties 7750 aps/min, o naujasis tai daro diapozone nuo 6000 iki 7000 aps/min. Sūkių ribojimas prasideda ties 7200 aps/min. Sukimo momentas padidėjo dar labiau - naujasis M5 jo turės net 681 Nm (praeitos kartos M5 turėjo 519 Nm) ir šie skaičiai išlaikomi sūkių diapozone nuo 1500 iki 5750 aps/min. Viską kartu sudėjus turime automobilį su Twin Scroll turbokompresoriumi, High Precision degalų įpurškimo sistema, vožtuvų valdymo mechanizmu Valvetronic, didžiausiu 305 km/val. Greičiu (su M-drivers paketu), įsibėgėjimu iki 100 km/val. per 4,4 s ir įsibėgėjimu iki 200 km/val. per 13 s. Dabar V8 variklis „groja“ kiek kitokia, duslesne nata nei riaumojantis V10. Ar kitokia M5 variklio filsosofija patiks ištikimiems fanams – klausimas, tačiau privalumai akivaizdūs: 10% daugiau galios, 30% didesnis sukimo momentas, o degalų sanaudos sumažėjo net 31% (9,9 litro lyginant su buvusiais 14,4 litrų 100 km). Argumentai svarūs. Važiuojant automobiliu 6 bėgiu prie 1000 aps/min automobilis turi didelį galios rezervą – tuo jis panašus į dyzelinių motorų elgseną. BMW siūlo dvi pavarų dėžes – standartinę dviejų sankabų automatinę, tačiau pirkėjams palikta galimybė užsisakyti M5 su klasikine mechanine pavarų dėže. Nuo standartinio 5-os klasės BMW, M5 skiriasi didžiulėmis oro paėmimo angomis priekyje, keturiomis duslintuvo išmetimo angomis, unikalaus dizaino 20 colių ratlankiais (su priekinėmis 265/35/20 ir galinėmis 295/30/20 Michelin Pilot Super Sport padangomis) ir platesniais sparnais. Automobilio viduje keletas subtilių skirtumų ir beabejo patogios sportinės sėdynės. Skirtumai nedideli, tačiau ne jie mums svarbūs. Svarbiau tai, kad sunkus net 1945 kg sveriantis sedanas garsiają Nürburgring lenktynių trasą įveikia per 7:55, kas atitinka Ferrari F430 laiką. Kitas netikėtumas yra automobilio sugebėjimas būti itin komfortišku – tereikia perjungti amortizatorių nustatymus į komfortiškiausią lygį ir važiuosite patogiau nei su bet kuriuo kitu 5 serijos BMW. Visus šasi nustatymus galite išsisaugoti vieno mygtuko paspaudimu, panašiai kaip išsaugote patinkančią radijo stotį. Padangų ir vėjo triukšmas beveik neegzistuoja. Tačiau brutuali BMW M5 jėga visada šalia jūsų – variklio garsas ir BOV vožtuvas neleis to pamiršti.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Sunkus net 1945 kg sveriantis BMW M5 garsiają Nürburgring lenktynių trasą įveikia per 7:55, kas atitinka Ferrari F430, turintį centre sumontuotą variklį, laiką.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


BMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabarBMW M5 2011 - dabar
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai