Markės
208 iš 1498
Kogero kai kam iš jūsų bus naujiena, kad naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu. Todėl šis BMW bus visai kitoks nei ankstesnieji modeliai. Gali kilti klausimas kodėl du dideli gamintojai apsijungė kurdami šiuos du panašius, bet kartu labai skirtingus modelius. Atsakymas yra tik vienas – abu modeliai nepretenduoja mušti automobilių pardavimų rekordų, tad kurdami kartu du gamintojai dideles kūrimo išlaidas dalinasi perpus ir taip siekia didinti pelnus. BMW tikina, kad naujasis Z4 bus kur kas smagiau valdomas, taip pat ir dėka trumpesnės ratų bazės. Tiesa automobilis nesumažėjo – jis tapo platesnis ir ilgesnis. Visgi šių proporcijų pasikeitimas akivaizdžiai pastebimas – naujas Z4 skirtingai nei jo pirmtakai turi gerokai ilgesnes kėbulo iškyšas už ratų ir tai daro šį automobilį vizualiai ne tokį sportišką ir na... ne tokį „BMWišką“. Ar tai gerai ar ne spręskite patys, tačiau sutikite automobilio dizainas šiek tiek keistas. Tarkim priekyje uždenkite radiatoriaus groteles ir galėsite nesunkiai jį sumaišyti su Mercedes-Benz SLK modeliu. Naujasis Z4 komplektuojamas su trimis varikliais. Galingiausias iš jų M40i varomas šešių cilindrų variklio pasiekiančio 250 kW (340 AG) galią, kuri į užpakalinius varančiuosius ratus perduodama per elektroniniu būdu kontroliuojamą „M Sport“ diferencialą. Iki 100 km/val. greičio ši Z4 versija pagreitėja per 4,6 sek. Palyginti su pirmtaku, naujojo Z4 kėbulas yra 30% standesnis. Negana to, gamintojas teigia kad tai bus visų laikų tvirčiausias atviras BMW kėbulas, kurio standumas pranoks netgi prieš tai gamintą BMW M4 su kupė kėbulu. Tai didelis pasiekimas automobiliui atviru kėbulu. Nepaisant didesnių matmenų naujasis modelis yra lengvesnis už savo pirmtaką – “numesti” 60 kg pavyko atsisakant sudedamo plieninio stogo, kurį pakeitė medžiaginis. Automobilis taip pat turi žemesnį svorio centrą, o tai vėlgi ženkliai prisideda prie deklaruojamų geresnių valdymo sąvybių. BMW Z4 turi tokias sistemas kaip adaptyvūs LED žibintai su „matrix“ tolimųjų šviesų funkcija, pirmą kartą rodsteryje įmontuotą projekcinį „BMW Head-Up Display“ ekraną projektuojamą ant priekinio stiklo, bei daug kitų naujausių gamintojo sukurtų sistemų.

BMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabarBMW Z4 2018 - dabar

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    4 klasė
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai