Markės
278 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Diskutuotinas dizainas
  • Maža interjero erdvė
  • Brangus
"BMW tikina, kad naujasis Z4 bus kur kas smagiau valdomas, taip pat ir dėka trumpesnės ratų bazės"
Kogero kai kam iš jūsų bus naujiena, kad naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu. Todėl šis BMW bus kitoks nei ankstesnieji modeliai. Gali kilti klausimas kodėl du dideli gamintojai apsijungė kurdami šiuos du panašius, bet kartu labai skirtingus modelius. Atsakymas yra tik vienas – abu modeliai nepretenduoja mušti automobilių pardavimų rekordų, tad kurdami kartu du gamintojai dideles kūrimo išlaidas dalinasi perpus ir taip siekia didinti pelnus. BMW tikina, kad naujasis Z4 bus kur kas smagiau valdomas, taip pat ir dėka trumpesnės ratų bazės. Tiesa automobilis nesumažėjo – jis tapo platesnis ir ilgesnis. Visgi šių proporcijų pasikeitimas akivaizdžiai pastebimas – naujas Z4 skirtingai nei jo pirmtakai turi gerokai ilgesnes kėbulo iškyšas už ratų ir tai daro šį automobilį vizualiai ne tokį sportišką ir na... ne tokį „BMWišką“. Ar tai gerai ar ne spręskite patys, tačiau sutikite automobilio dizainas šiek tiek keistas. Tarkim priekyje uždenkite radiatoriaus groteles ir galėsite nesunkiai jį sumaišyti su Mercedes-Benz SLK modeliu. Naujasis Z4 komplektuojamas su trimis varikliais. Galingiausias iš jų M40i varomas šešių cilindrų variklio pasiekiančio 250 kW (340 AG) galią, kuri į užpakalinius varančiuosius ratus perduodama per elektroniniu būdu kontroliuojamą „M Sport“ diferencialą. Iki 100 km/val greičio ši BMW Z4 versija pagreitėja per 4,6 sek. Palyginti su pirmtaku, naujojo Z4 kėbulas yra 30% standesnis. Negana to, gamintojas teigia kad tai bus visų laikų tvirčiausias atviras BMW kėbulas, kurio standumas pranoks netgi prieš tai gamintą BMW M4 su kupė kėbulu. Tai didelis pasiekimas automobiliui atviru kėbulu. Nepaisant didesnių matmenų Z4 yra lengvesnis už savo pirmtaką – “numesti” 60 kg pavyko atsisakant sudedamo plieninio stogo, kurį pakeitė medžiaginis. Automobilis taip pat turi žemesnį svorio centrą, o tai vėlgi ženkliai prisideda prie deklaruojamų geresnių valdymo sąvybių. BMW Z4 turi tokias sistemas kaip adaptyvūs LED žibintai su „matrix“ tolimųjų šviesų funkcija, pirmą kartą rodsteryje įmontuotą projekcinį „BMW Head-Up Display“ ekraną projektuojamą ant priekinio stiklo, bei daug kitų naujausių gamintojo sukurtų sistemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu:


Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 3
KĖBULAS 20i (197 Hp) sDrive Steptronic
Kėbulo tipas Kabrioletas
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l 281
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1998
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps 197/147/4500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 320/1450
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 6.6
Maksimalus greitis, km/h 240
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4324
Plotis, mm 1864
Aukštis, mm 1304
Svoris/Max svoris, kg 1405/1740
Atstumas tarp ašių, mm 2470
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Multi-link independent
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 225/50 R17
Galinės padangos 255/45 R17
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 7.3
Užmiestyje, l/100km 5
Vidutinės, l/100km 6
CO2 emisija, g/km 137
Degalų bako talpa, l 52
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt