Markės
262 iš 1554
Chevrolet Aveo 2011 - dabar
Chevrolet Aveo, 2011 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.027% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Antros kartos Chevrolet Aveo buvo pristatytas 2010 Paryžiaus automobilių salone su keturdurio sedano ir penkiadurio hečbeko kėbulais. Kompaktiškas automobiliukas gaminamas ant tos pačios platformos, kaip ir kiek anksčiau debiutavęs mažesnysis Chevrolet Spark. Aveo išvaizda nėra kažkuo išskirtinė, tačiau tenka sutikti, kad automobilis žiūrisi gražiai, yra priimtinas europiečio skoniui. Labiausiai į akis krenta agresyvūs priekiniai žibintai, įstrižos šoninės kėbulo linijos, bei galinių durelių rankenėlės paslėptos galiniame statramstyje. Viduje aiškiai pastebimas prietaisų skydelio dizainas, kuriame akcentuojamas tachometras – tik klausimas ar tipiškam Aveo vairuotojui tai yra taip svarbu? Kitų prietaisų išdėstymas yra logiškas ir aiškus, o pirkėjai viliojami geresne nei konkurentų standartine komplektacija ir penkerių metų garantija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Norint įtikti jaunesnei auditorijai buvo sukurta keletas įspūdingų klipų, kuriuose su šiuo automobiliu buvo atliktas išilginis 360 laipsnių apsivertimas (automobilis nusileidžia ant rekordinio dydžio riedlentės) ir šuolis su guma.


.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2019-05-15
Chevrolet Aveo 1,6 115 kw 2012m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, išvaizda, valdymas, sustabdymas
Patikimumas, priežiūros išlaidos, dinamika, degalų sąnaudos
Šį automobilį nupirkau beveik spontaniškai. Eilinio Solario ar Polo pirkti nenorėjau. Bandysiu parašyti sąžiningą ir gerą apžvalgą. 2012 m jau ėjo į pabaigą. Su pirmu automobiliu papuoliau į avariją ir stipriai sudaužiau. Tai buvo Golf 4. Kaip pradžiai šis Golfukas tiko kuo puikiausiai. Bet po to, kai jį sudaužiau, nusprendžiau pasiimti paskolą ir nusipirkti naują automobilį iš salono. Kodėl aš taip nusprendžiau, net ir nežinau. Po šios patirties, supratau, kad daugiau niekada nepirksiu naujo automobilio iš salono tikrai, dėl dviejų priežasčių: per brangu ir automobilio detalių kainos yra abejotinai didelės. Na, gerai .... Apie automobilį. Išvaizda: Iš karto patiko automobilio veidas, priekiniai žibintai, mažas gaubtas, jis atrodo labiau kaip snapas, jo iš vis galima sakyti nesimato. Tačiau tai yra daugiau privalumas, pavyzdžiui, eismo spūstyse daug lengviau manevruoti, taip pat priparkuoti. Labai patiko, platūs slenksčiai, atrodo, kad avarijos metu (ugh, ugh, ugh) automobilis nesubyrės kaip kortų namelis. Geras buferis su geru ir storu plastiku. Neįprastos užpakalinės lempos ir sukeltas užpakalis. Apskritai, kėbulu esu labai patenkintas, atrodo puikiai. Ypač, kai buvo naujas, man tikrai patiko viskas. Kėbulas, net ir po didelių įbrėžimų, nepradeda rūdyti, Turbūt dėl geležies galvanizavimo, kaip ir Opel tas pats lygis. Tuo jie iš esmės ir pasižymi. Salonas: Viena iš priežasčių, kodėl pasirinkau AVEO, yra salonas, patogios sėdynės su šonine atrama, ilgais atstumais, nugara ir 5-asis taškas nepavargsta, labai patogu šiame automobilyje. Automobilis buvo patikrintas daugelyje tolimų kelionių Kaunas - Madridas, Kaunas - Kiejevas, taip pat mano didžiausia kelionė buvo Kaunas - Tbilisis. Netgi kelias naktis praleidau automobilyje, viena pagalvė po juosmeniu, kita pagalvė po galva ir antklodė ant viršaus, gana patogiai permiegojau. Ir užpakalinė sėdynė buvo patikrinta daug kartų :) Jei suprantate, žinoma :) Dėl apmušalų, viskas taip pat yra gerai, geri plastikai, bet šiek tiek blogesni nei dyzeliniuose automobiliuose patvarumo ir surinkimo atžvilgiu. Visų rūšių kišenės, man tikrai patiko garso sistema, ypač, kad yra AUX jungtis ir Bluetooth, įjungėte telefoną ir bet kokią muziką galimą leisti. Yra vienas minusas, tai yra padengti paviršiai dekoratyviniu chromu, po 6 eksploatacijos metų, jis tiesiog nusilupo, ypač nuo dažniausiai naudojamų daiktų, pavarų svirties rankenėlės ir garsumo valdymo. Plastikas nebarškėjo ir nebuvo girdėti kažkokių girgždesių per visą naudojimo laiką. Pakaba: Pakaba, kieta, bet saikingai. Surinkta gerai, stabili, per šešis naudojimo metus, nuvažiavau 140.000 km, pakeičiau tik priekinį stabilizatorių. Bet pagrindinė šio automobilio liga, tai yra galiniai amortizatoriai, palaipsniui pradėjo leisti tepalą, palei 100 k, juos pakeičiau į Koyab. Daugiau su važiuokle per visą likusį laiką neturėjau jokių problemų, nors aš daug keliauju ir daug leidžiu laiko šiame automobilyje. Turbūt daugiausiai sulošė, kad gerai pažįstu miesto kelius ir visas duobes apvažiuodavau. Iš miesto taip pat išvažiuodavau be problemų, grybaut, į sodą ir šiaip daug nuvažiuodavau kaimo keliu. Gal važiuokle mažai gedo dėl to, kad aš saugojau. Stabdžiai: nors tai 1,6 varikliukas, bet jį buvo galima pavaikyti. Tačiau svarbiausia buvo suprasti, kad tokiems dalykams reikia didesnio skersmens ratų ir gerų padangų. Vasara 205/55/16 Hankook V12 Evo K110 Žiema 195/65/15 Marchal KW21 Žiemą (su bazinėmis) padangomis lakstyti nebuvo saugu, nes dėl tokio padangų profilio automobilis prasikasdavo, o staigiai stabdant užnešdavo. Taip pat 15 colių ratais ne visada buvo įmanoma laiku sustabdyti. 3-čiais metais uždėjau perforuotus stabdžių diskus. Stabdžių kaladėlės visada arba Brembo arba TRW. Stabdžiai buvo puikūs. Su gerais stabdžiais ir padangomis buvo galima palakstyti. Greičių dėžė: Nėra nieko ypatingo ką galėčiau pasakyti, per visą laiką nei karto nekeičiau tepalo, pavaros visada jungėsi gerai, viskas veikė tinkamai ir gerai. Variklis: Čia viskas nėra taip jau sklandu, didelės sąnaudos, mane neramino, važiuojant dinamiškai 12-14 litrų šimtui Km buvo norma, o ką? Juk ten stovi Opel ecotec'as, variklis dirba labai aukštais sūkiais, norite greitai judėti, reikia sukti variklį iki 4500–5000 tūkst. Iš esmės, kol buvo garantijos, viskas buvo gerai, vienintelis dalykas 9000 tūkst. važiuojant, termostatas mirė ant kelio, bet nuvažiavau kur reikia. Po trejų metų radiatorius pradėjo leisti, tai yra taip pat dažna šio variklio problema. Tai prasideda nuo to, kad antifrizo bake atsiranda alyvos plėvelė. Geriau netempti iki paskutinio. Rudenį numirė uždegimo ritė. Be radiatoriaus, termostato ir uždegimo daugiau jokių problemų nebuvo. IŠVADA: Automobilis nėra vertas tų pinigų,kur sumokėjau tik dėl to, kad jis yra gražios išvaizdos tuštukas, neturi jis jokio sielos, variklis turi būti visą laiką aukštais sūkiais, variklio darbo diapazonas yra mažas, greitai priprantama prie automobilio. Atsarginių dalių didelė kaina. Benzino sąnaudos yra didelės. Mašina gali būti naudojama tik kaip išeiginė. Bet koks senas automobilis yra pigesnis, taip pat ir remontas yra daug pigesnis. Pardaviau ir nusipirkau Honda Civic 4d 2007 1.8 Japoną Dangus ir žemė, viskas. Dinamika, sąnaudos, salonas, priežiūros išlaidos. Neapsigaukite gražios išvaizdos, rinkitės išbandytus automobilius, kurie suteiks jums daug daugiau malonumo vairuojant. Automobilis yra mūsų gyvenimo draugas. Pasirinkite jį su siela.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Chevrolet modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Spark 
  Maži    AveoAveo
    Spark
    Bolt
  Kompaktiniai    LacettiCruze 
   VoltVolt
  Vidutiniai    Epica MalibuMalibu
  Dideli    Caprice 
    Impala
  Kupė CamaroCamaro CamaroCamaro
  Mini krosoveriai     Trax
  Krosoveriai    Captiva 
   EquinoxEquinox
    Orlando
  Dideli krosoveriai    TraverseTraverse
  Visureigiai     TrailBlazer
  Dideli visureigiai     Suburban
    Tahoe
  Pikapai    AvalancheAvalanche 
    Colorado
  Dideli pikapai     Silverado
  Vienatūriai    Orlando 
  Sportiniai CorvetteCorvetteCorvetteCorvette
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai