Markės
245 iš 1426
Chevrolet Orlando 2010 - dabar
Chevrolet Orlando, 2010 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Chevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabarChevrolet Orlando 2010 - dabar
Chevrolet Orlando yra penkių durų, septynių vietų vienatūris gaminamas ant kompaktiško sedano Chevrolet Cruze platformos ir komplektuojamas su vienu iš trijų variklių – 1.8 L 139 AG benzininiu ir 2.0 L tūrio 129 AG bei 161 AG dyzeliniais. Jo pagrindiniai konkurentai Europoje tokie kaip Renault Scenic ir Ford C-Max jau turi užsitarnavę gerą vardą, todėl naujokui lengva nebus. Pažvelgus į automobilį matome kvadratinių griežtų formų dizainą su standartinėmis Chevrolet radiatoriaus grotelėmis, simpatiškais priekiniais žibintais, žaismingomis kėbulo linijomis ir kampuota galine dalimi. Nors Orlando naujų dizaino idėjų nepristato, tačiau žiūrisi harmoningai ir netgi kažkuo išsiskiria iš konservatyvių konkurentų. Interjeras pasitinka išraiškingu prietaisų skydeliu su daug blizgių chromo ir juodo stiklo detalių. Surinkimo kokybė yra gera, tačiau nuo klasės lyderių atsilieka solidumo, išbaigtumo ir panaudotų medžiagų prasme. Erdvė yra pats didžiausias Orlando koziris – bagažinės tūris gali būti padidintas nuo 89 iki 1487 litrų priklausomai nuo galinių sėdynių konfigūracijos. Visas sėdynes galima sulankstyti į plokščią paviršių, o pačios sėdimos vietos pakankamai patogios suaugusiems – gal kiek trūksta vietos galvai sėdint ant trečios eilės sėdynių. Orlando pakaba suderinta pakankamai komfortiškam važiavimui, tačiau ji nesugebės tinkamai susidoroti su dideliais kelio nelygumais. Vairo mechanizmas taip pat stokoja tikslumo ir reakcijos greičio, taigi tai automobilis nesutvertas smagiam pasivažinėjimui vingiuotais užmiesčio keliukais arba nardymui miesto kamščiuose.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2017-05-17
Chevrolet Orlando
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, pakankamai konfortiškas, pakankamai galingas kaip šeimyninis minivenas, išskirtinės išvaizdos
Antros eilės sėdynės galėtų būti reguliuojamos atskirai, bei padalintos į 3 atskiras sėdynes, atlenkus trečios eilės sėdynes, bagažinės nelieka
2011 m. modelis, automatinė 6 pavarų greičių dėžė, odinis salonas. Su automobiliu per pusmetį nuvažiavau jau 15000 km. Pakankamai konfortiškas, už miesto ekonomiškas, važiuojant vadovaujantis kelių eismo taisyklėmis, t. y. už miesto 90-100 km/h greičiu dyzelino sąnaudos tesiekia 5,6 litro 100 km, tai ne borto kompiuterio duomenys, o pripylus pilną baką dyzelino, grįžus toje pačioje degalinėje vėl pripylus pilną baką ir paskaičiavus sąnaudas, tačiau mieste dyzelino sąnaudos gali siekti ir 10,5 litro 100 km. Kas liečia surinkimo kokybę, tai ji galėtų būti ir geresnė, dirbtina oda ne pačios geriausios kokybės, dėl to matosi, kad tai biudžetinės klasės automobilis. Kadangi automobilis 2011 m. tai navigacija jau buvo pasenusi, pirkau 2016 m. originalia Opel navigacija, tinka nuo Opel kodiniu numeriu NY2011, viskas puikiai veikia. Patinka automobilio audio sistema, paspaudus mygtuką, atsidaro papildoma daiktadėžė. Automobilyje įmontuota firminė video aparatūra, tai nepakeičiama važiuojant su vaikais, įjungi filmukus ir vaikai važiuoja ramūs. Šiaip tai realiai tai čia pigesnis Opelis, nes daugelis mygtukų paimti iš opelio. Remontas ir eksploatacija. Kol kas neteko remontuoti, automobilis buvo pirktas iš salono (automobilis buvo grąžintas pardavėjui pasibaigus garantiniam laikotarpiui) tai visa techninė priežiūra buvo atlikta. Pasiteiravus remonto kainų, oficialioje Opel/Chevrolet atstovybėje, pasakė, kad kainos tokios pačios, kaip ir opelio, nes visos dalys, išskyrus kėbulą yra opelio. Pirkti automobilį su visa pilna serviso istorija.
Pilnas atsiliepimas...
 
Chevrolet modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Spark
  Maži    AveoAveo
    Bolt
  Kompaktiniai    LacettiCruze 
   Volt
  Vidutiniai    Epica MalibuMalibu
  Dideli    Caprice
    Impala
  Kupė CamaroCamaro CamaroCamaro
  Mini krosoveriai     Trax
  Krosoveriai    Captiva
   EquinoxEquinox
  Dideli krosoveriai    Traverse
  Visureigiai     TrailBlazer
  Dideli visureigiai     Suburban
    Tahoe
  Pikapai    AvalancheAvalanche 
    Colorado
  Dideli pikapai     Silverado
  Vienatūriai    Orlando
  Sportiniai CorvetteCorvetteCorvetteCorvette
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai