Markės
255 iš 1426
Chrysler 300 M 1998 - 2004
Chrysler 300 M, 1998 - 2004
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.326% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 11
30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Chrysler 300 M 1998 - 2004Chrysler 300 M 1998 - 2004Chrysler 300 M 1998 - 2004Chrysler 300 M 1998 - 2004
1999 metais DaimlerChrysler atgaivino “300” vardą. Šį kartą tai buvo priekiniais ratais varomas, V6 variklį turintis automobilis ant Chrysler LH platformos. 300M buvo prabangus automobilis ir greta LHS buvo parduodamas kaip vienas iš Chrysler flagmanų. 300 turėjo daug komforto įrangos – tai odinis interjeras, šildomos sėdynės, borto kompiuteris ir t.t. 300M buvo įvertintas dėl patogumo ir dinamikos. Automobilis savyje derina sportiškumą ir prabangą, tačiau daugeliui šias savybes nustelbė prasta kokybė ir patikimumas. Elektrinės įrangos sutrikimai (elektriniai langai, skydelio apšvietimas) buvo pagrindinės problemos. 300 turėjo tik vieną variklį – Chrysler suprojektuotą 3.5l V6, kurį dalinosi su Plymouth Prowler. Jis turėjo 253 arklio galias (189 kW) ir 346 Nm sukimo momentą. Žurnalas „Motor Trend“ 300M pripažino 1999 metų automobiliu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
2017-03-18
2000m. concorde 3,2 Benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bagažinė Lavrinovičiams vežiot. Erdvus salonas. Išvaizda unikali.
Garso izoliacijos nėra. Pigus interjeras.
2000m. concorde 3,2 Benzinas/dujos Remontuot per 11 metų teko kartais nieko, kartais daug. Kaip ir kiekvieną mašiną. 3,2 ir 3,5 varikliai geri. Šiuo metu remontas ir dalys nėra brangios. Nes donorų mažai. Važiuosiu kol iškrisiu per dugną :))) Jau nuvertėjo iki to, kad nebeparduosiu. tik 3,2 arba 3,5 V6 imti po detalios visapusiškos apžiūros.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-11-19
300m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras įvaizdis
triukšmingas,kietas
Ilgą laiką turėjau ir turbūt nerekomenduočiau pirkti šio automobilio. Dėl įvaizdžio ir kitų eismo dalyvių reakcijos tai tinkamas automobilis, bet dėl praktiškumo ir patogumo - prastas. Kieta važiuoklė, garso izioliacija tragiška, galinės durelės gan per mažos kaip tokio dydžio automobiliui, sunku įlipti nors gale ir daug vietos. Greitai važiuojant valdomas gerai, greitis nesijaučia, lengvai greitėjasi. Sėdynės priekyje patogios, bet gale nelabai, taip pat gale labiau girdisi triukšmas iš išorės (važiuojant vidutiniu greičiu sunku susikalbėti su priekyje sėdinčiu). Bamdžiau pirkti ir keisti ne orginaliomis detalėmis, pasigailėjau ir teko pirkti naujas (kaip sakoma skūpas moka du kartus). Varikliukas 2,7 sako kad labai reiklūs tepalam ir pan, bet su jokiom problemom nesusidūriau, tik kam sugedus pasimokaiu kad reikia iš kart pirkti orginalias iš chrysler centro. Variklis gan guvus, degalų sąnaudos tikrai stipriai mažesnės negu 3,5. Orginalios dalys brangios, ne orginalios (iš meksikos ar pan.) sugenda labai greitai, arba jos sulūžta net dedant, o pardavėjai sako kad buvo naudojama per didelė jėga ar pan. Mašina nelabai populiari tai parduoti sunkoka, pasirinkimas gero varianto taip pat prastas, todėl nusipirkti geros būklės beveik neįmanoma. Patarčiau ieškoti rūdžių, kurios labai blogas ženklas ypač ant galinių arkų ir durelių apačios. Taip automobiliai iš amerikos būna labai prastos būklės.
Pilnas atsiliepimas...
Komfortas :) | 2014-01-12
Chrysler 300M 3.5l benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vis dar gana siuolaikiskai isvaizdus,erdvus,komfortiskas,JAU nebetoks brangus taisyti
Nera dyzeliniu varikliu.Jei vaziuosi benzinu didokod kuro sunaudojimo kainos,idejus dujas tai jau neberupes,prastas matomumas vaziuojant atgal.Parkuotis ankstose aikstelese tikrai uzima laiko.
Turiu sita auto Chrysler 300M Limited edition varianta ir keist i nieka net nesiruosiu! Vaziuosiu kol baigsis atsarginiu detaliu gavimas,nes auto tikrai puikus ir be reikalo,dauguma kas jo net neturi ar tik sedeje kaip keleiviai blogai vertina. Pirkau ji pries 3 metus tiesiog noredamas kaz ko naujo,ko kiti neturi.Buvo daug variantu ir Volvo S80,ir MB S klase(2000-2002m),ir BMW 7 ir Audi A8. Pasakysiu tik tiek,kad sis Chrysler 300m visus siuos auto nurunge daugeliu atveju.Aisku atsiras teigianciu,kad sis auto sudas ir jam ne pakeliui su S klases Mersu ar 7kl BMW,nes sis Chrysler'is Lietuvoj lyginamas su 5kl BMW ir Audi A6 ar net Audi C 100,bet paklausykit mano nuomones kodel taip,o ne kitaip. Pirmas dalykas BENZINAS - is visu anksciau isvardintu variantu is kuriu as rinkausi auto-neieskojau dyzelio,nes man asmeniskai beninas 100 sykiu geriau nei dyzelis,nes maziau problemu,o be to galima deti dujas ir islaidos kurui vos ne per pus krenta,o pats kuro suvatojimas(benzino) 100km beveik tas pats ar netgi mazesnis kaip MB S ar BMW 7 ir lygus Audi A6 2.8l ar BMW 5kl 3.5l . Tik tiek,kad jau su dujom vazinejantis reikia labiau priziureti tepalus,filtrus ir variklio bukle,bei pacia duju sistema,bet tai as nelaikau problema.Apie kura skaitykite ''Variklio aprasymas''. Toliau,pati VAZIUOKLE - Chrysler 300M vaziuokle tikrai stipri ir patvari,aisku ne amzina,bet tikrai nelepi ir daznai taisyt jos nereikia kaip Audi,o kainos panasios,na gal Audiniu pigiau kainuos,nes ju ir kinietisku daug ar siaip neaisku is kur,bet imant viska originaliai tai labai mazas skirtumas(Chrysler bus brangiau gal ant 30-50lt) ir netgi su bildancia dar pusmeti tikrai pravaziuosite,o nuvarius taisyti daug pinigu neisleisite,nes taisysit tik tai kas sugede,o ne viska is eiles..Per metus pakeisti sarnyra,ar kokia trauke,stabilizatoriu nera problema.Nors pati vaziuokle nepasakyciau,kad labai komfortiska.Ji tiesiog paprastai normali ir stabili.Visgi reikia atlaikyti nemaza variklio galia ir auto svori(sveria 1650kg nepakrauta) ir vaziavimui netrukdo,bet plaukimo jausma tikrai suteikia panasiai kaip VOLVO S80(pas volvo daug apgaulingo komforto del tikrai minkstu sedyniu,del kuriu daug kas apsigauna ir sako,kad masina super vaziuoja,bet dabar ne apie tai). Ir nors as asmeniskai Chrysler priskirciau limuzino klesei,nes pvz tas pats MB long 3.2l benzas pagal ilgi tik ant 100mm ilgesnis uz si Chrysler'i,bet Cryslerio nieks nelaiko limuzinu,labiau tipo konkurentu BMW 5kl,Audi A6,bet siems dviem iki Chryslerio dar toli saukia,o gali tik tiek pasigirti,kad ilgiau juos gamina nei 300M,daugiau ''navarotu'' gendanciu ir trukdanciu ir kad daugiau pardave,o toliau tik lyst i krumus.Na mersas del vaziuokles aisku visa galva lenkia,bet uz S Merso vaziuokles remonta as vos ne visa Chrysler'i susiremontuosiu iskaitant vaziuokle ir varikli. Amortikai abu priekiniai originalus 500lt plius darbas ir ju patvarumas 90k km aisku nevazinejant zvyrkeliais.Stabdziu kaladeles 120lt komplektas. Daugiau neteko nieko taisyti...Trecias dalykas KOMFORTAS - cia gal jis ir nusileidzia VOLVO S80,MB S klasei,BMW 7kl,bet man tikrai soooocciaaai jos pakanka.Pagal auto ploti Crysleris lenkia net pati MB S klase,pas 300M plotis 1920mm,o MB S 3.2 Long klase 1855mm,na aisku cia tik skaiciai,bet mano paties ispudziai tikrai malonus.Netikite,pasinarsykite internete pas gamintojus ir siu auto parametruose. 300M vietos daug tiek priekyje,tiek gale.Odinis salonas(retai buna veliuras cia gal pagal spec uzsakyma) pilnas salono apsvietimas su palengva gestancia sviesa uzrakinus.Pats salonas neperpildytas jokiais mygtukais kuom neva giriasi Audi A8 savininkai,kurie net puse ju is vis net nepanaudoja,o genda laiks nuo laiko tai viskas is eiles..kam taisyti kaz kokius ''navarotus'',kuriuos panaudoji max 2 kartus per visas auto turejimo laika ir tai tik tam,kad parodyti draugui,kad ''ziurek cia tai yra ir kaip tai veikia''...Chrysleris turi klimato kontrole,6CD chengeri,sildomas abi priekines sedynes su galimybe reguliuoti mygtukais visomis kryptimis,plius ju atmintis.Ant vairo ''cruise control'' ir radio,bei CD grotuvo reguliavimas. Viskas. Paprasta funkcionalu,patogu,paprasta.Na dar ant auto lubu priekyje virs veidrodelio papildomas kompas su kuro vartojimo parodymais,kompasu ir net garazo vartu programavimo sistema.Pati visa automobilio isvaizda man tikrai puiki. Visas kebulas ''pleisto'' formos ratai telpa tikrai pakankamai dideli,galima deti iki 19 coliu ratlankius(gal ir didesnius nzn..) kas masina tikrai puosia,nors ekonomiskumo klausimu ir 16 coliu puikiai tiks,kas sutaupys degalus ir islaidas padangu pirkimui.Bagazine tikrai didziule nors ir ne auksta - juk ne universalas ;) ,bet siame Chrysleryje galima nulenkti galines sedynes ir bagazine dar padideja. Na as ju nelankstau,nes stovi 70l duju balionas ir vis tiek bagazineje vietos daug,laisvai telpa vaikiskas vezimelis nenuimant ratu plius lagaminas su rubais,kai tenka vaziuoti is Vilniaus aplankyti seneliu Telsiuose. PAVARU DEZE - pusiau automatine.Galima vaziuoti kaip su automatine is viso ju tik 4 pavaros(3 ir 4 pavaros tikrai ilgos),galima ir paciam jas jungineti judinant pavaru svirti i + ar - kryptimi,jei per ilgai neperjungi sekancios pavaros tai kompas tai padaro pats uz tave pasiekus kaz kur 3800-4000 apsusku,tad draginti iseina tik su auto rezimu,nebent esate drago ar tokiu pavaru deziu specas ir zinot kada kaip jungti :).Pati deze pavaras jungia lengvai ir nejuntamai,tik truputi turi uzdelsimo momenta kai vaziuojant(mieste kokia 60km/h) staiga paspaudi dugna,tai yra toks kompo pagalvojimo momentas''kacia darai..'', otada jau sauna priekin,tik laikyk vaira! Variklis siam auto pakankamai galingas 3.5l 250ag/185kw. Traukos tikrai daug,kam atrodo mazai,pirkit BMW 4.4l ar MB 500 turesit daugiau,bet tada pagalvokit kur ta galia panaudosit?? Jau as sio Chryslerio galia pilnai retai tenaudoju autostradoj ir tai tik siaip del malonumo ''paguldyti'' spidometra,o draginti man nereikia,nes tikrai tik kelios buvo japoniskos skarbonkes vargais ne galais islindusios priekin,o TOKIOS KLASES,DYDZIO,SVORIO kas galetu laimeti manau tik vienetai tebutu.Klystu,rasykit,susitarsim,padraginsim ;) Pats variklis nera problematiskas ir pasaulyje buvo ivertintas gana palankiai.Na siuo metu jau technologijos kitokios ir pacio auto jau nebegamina,bet ji remontuoti nera labai baisu. Nusipirkes metus atvazinejau,po to jau keiciau: paskirstymo dirzas 400lt,guolio komplektas 140lt,paskirstymo dirzelis 180lt,originalus vandens siurblys 120lt,orig oro filtras 30lt,orig tepalo filtras 15lt,paciu tepalu pakeitimas 20lt,tepalai beveik 5l 65lt. Ir antifrizas. Dar buvo pradejes uzti kondicionieriaus guolis,tai paemiau deveta is lauzyno uz 120lt ir viskas. Pakol kas vaziuoju ir dainuoju..kuro vartojimas kol nedejau duju Vilniuje buvo 14.5l/100km vaziuojant normaliai,t.y. jei stoviu sankryzoj pirmas tai ir isvaziuoju visada pirmas. O jau nespaudziant(nes tikrinau kiek galiu ekonomiskai vaziuoti) tai buvo 13.4l cia kompo parodymai.Kai pripyles pilna baka(jis tik 60 litru talpos!!) vaziavau 100km gavau tuos pacius parodymus(be po kablelio :) ).Tada nusprendziau detis dujas ir vuolia.. vaziuoju per pus pigiau,variklio galia nedingo tik tiek,kad biski daugiau ima duju mieste iki 16l kaz kur,bet jau nebeskaiciuoju,o tik vaziuoju. Ir kam tas dyzelis....ir jau su dujom 2m lakstau varikliui nieko nedarau isskyrus tepalus ir filtrus pasikeiciu kai jau reikia. O vat cia smagiausia dalis,nors ir eina i liudna pabaiga.Kodel. Visi bijo sio automobilio del didelio litrazo,neva brangesnio draudimo,kuro suvartojimo,detaliu gavimo,remonto brangumo...ir ju gamyba baigta 2004m,manau del to ju kainos tikrai taip stipriai krito.As savaja pirkau uz 17000lt pries 3m.Dabar tokia galima paimti nuo 7000lt iki 10000lt, kur pigesnes,ten jau su uzkaltais varikliais - neisivaizduoju kaip tai imanoma,prasuktais indeklais ar dar geriau - sudauzytos..Na variklio remonto kainas surasiau,aisku ne tai ne kapitalinis remontas buvo,bet variklis tikrai kantrus,ka galiu drasiai paliudyti.Vaziuokle irgi pakankamai patvari,nors noretusi,kad ji labiau sugertu duobes,bet visumoj ji tikrai puiki. Tad jei dairaisi tikrai gero komforto,pakankamo galingumo,pasiziurk si Chrysler 300M turetu patikti,nes jis mazai kuom nusileidzia kitiem limuzino klases auto. Nori vaziuoti kaip su limuzinu? pirk si auto ir dek dujas. Komfortas manau neturetu nuvilti,tik zvyrkeliais nevaziuok vaziuoklei tai nepatiks,nors ji patvari ir nera aliumine kaip tu metu Audiniu,su dujom nebus baisu vaziuoti i kolonele ju prisipilti,nes trasoj duju 10l nelakstant uztenka,be to baliono nereiks kisti i atsarginio rato vieta,nes bagazine tikrai gili.Kol pats vazinejau be duju tekdavo tiesiogine prasme lipti i bagazine,kad issitraukti netycia is maiso nuriedejusi alaus buteli iki sedyniu atloso,nors pats esu 183cm ugio.Jei pirksi parvaryta is Amerikos kas dazniausiai buna - varyk i serviza pilnai kompo ir variklio diagnostikai.Jei masina nebuvo dauzta tai manau ir ten nebus problemu,kaip ir manajai,viskas ciki 3metus vaziuoju ir dainuoju,ir net negalvoju apie jokius Passat,BMW ar Audi kam man problemomis uzsikrauti savo pinigine..
Pilnas atsiliepimas...
Amerikonas | 2013-09-17
Chrysler 300m 2000 3.5 benzinas/dujos.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvumas, patogios sėdynės, puiki trauka
Kieta važiuoklė, prastos kokybės interjero detalės
Gražaus dizaino, didelis, erdvus limuzino klasės automobilis. Viduje visi įrenginiai patogiai išdėstyti, nebloga garso aparatūra INFINITY. Plastmasės viduje pigios, krebžda, tarška važiuojant net per smulkias duobes. Važiuojant dvejopas jausmas: su ja lyg ir plauki, bet važiuoklė kieta, jaučiasi net smulkūs kelio nelygumai. Tačiau važiuoklė pasižymi ilgaamžiškumu - patvari. Automatinė pavarų dėžė veikia sklandžiai, spustelejus greitai sureaguoja ir permeta į žemesnias pavaras. Ypatingai patogios sėdynės, puikiai tinka ilgoms kėlionėms. Nors dujų balionas 70l, tačiau bagažinėje vietos lieka vis tiek daug. Daug privalumų: cruise control, šildomos su atmintim sėdynės, originalus cd changer ir t.t. 3.5l 185kw variklis laikomas patikimu. Galios užtenka pilnai, variklis tikrai nėra bukas, įsibėgėjimas tikras malonumas. Galima teigti, kad variklis yra dinamiškas. Garso izoliacija gera. Kuro sąnaudos mieste: 13.5l - 16l. Užmiestyje nuo 9l ir toliau pagal greitį... Nurodyta dujomis. Detalės nėra brangios, rasti galima visur ir be vargo. Ratlankiai originalūs r17, kaip žinoma: didesni ratai, didesnės ir padangų kainos. Turiu pusę metų, gedimų nebuvo. Kainos įvairios - pagal automobilio būklę. Kaip ir bet kurią mašiną perkant, reikia ją patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
nenas | 2013-02-19
Crysler 300 m 3.5l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras komfortas,isvaizdus,patogus.Gal idejus duju sistema ir bus galima gana pigiai vazineti.
Gana didelis kuro sunaudojimas,prastas matomumas vaziuojant atbuline eiga
Turejau si automobili pusantru metu ir per ta laika juo tik dziaugiausi. Tikrai komfortas geras ir vietos viduje.....tikrai daug - amerikietiskas automobilisis ka noreti. Tikrai isvaizdus aki traukiantis,graziai atrodancios chromuotos detales ant kebulo is lauko ir salone viduje (Limited edition variantas). Garso sistema ''Infiniti'' tikrai nebloga sukomplektuota ir man asmeniskai jos tikrai pakako. Labai patogus ilgoms kelionems,nes daznokai tenka vaziuoti is Vilniaus i pajuri. Keliu tiesiog plaukia,aisku jei vaziuokle netvarkinga tai kaip ir betkuris automobilis vaziavimui malonumo nesuteiks, o siaip viskas puiku.Garso izolaicija tikrai gera.Vairuoti patogu ,tik vazinejimui mieste reikia priprasti prie gabaritu,nes tikrai masina didele ir parktronikas ypac gele tikrai nepamaisytu - cia vienas is minusu,nes mano automobilyje jo nebuvo,nes del paaukstinto automobilio galo ypac pro galini stikla nedaug kas matosi.. Kas liecia varikli tai 3.5l tikrai smagus variantas trauka ispudinga,bet stipriai spaudziant pedala atitinkamai ir ryja degalus. mieste ''smagiai'' vazinejant 15l/100km. Vaziuojant ramiau visgi 13l/100km jis pasiima.. O trasoje dar ijungus autopilota ir vaziuojant 120-130km/h greiciu uztenka 8-9l/100km. Dabartinems kuro kainoms sakyciau gal ir daugokai ima,bet ka noreti ismaitinti 250 arkliu jega visgi reikia ;) be to ir pats automobilis sveria 2200kg. Is tikro automobilis nuvertejo nepagristai nuo jo atsiradimo lietuvoje. Detaliu kainos nera pigios,bet ir ne brangios ir ne taip sunku jas gauti, kaip daugelis isivaizduoja.Normali masina normalios kainos ir priziurint automobili nereikia i ji daug kisti. Bet perkant si automobili nesitikekite visai pigiai su juo vazinetis,cia jums ne Pasatas ar opelis. Jei toki perki,ruoskis daznokai lankytis degalinese.
Pilnas atsiliepimas...
Chrysler | 2012-05-26
Chrysler 300 M 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
malonu vaziuoti,didele bagazine,geras kelionems automobilis
2.7 motoras reikalauja daug demesio
Apskritai automobilis yra neblogas,tikrai labai konfortiskas ypac tai jauti autostradoje,tiesiog plaukia.Patogus,daug privalumu.Kuro sanaudos mieste apie 13l/100,trasoje 8l/100.Jei su dujom tai pasiskaiciuokite pagal litus mazdaug 35lt ant simto. Variklis 2.7 V6 24v ,150kw-204AG.Automatas su autostick(mechaninis perjungimas -+).Labai lepus motoras reikalaujantis demesio grieztai pagal nustatytus terminus.Jeigu ausinimo skystis ,tepalai,filtrai keiciami laiku problemu nebus,kitu atveju ju neisvegsite.Variklis traukia puikiai,kai kas sako kad neuztenka jegos bet tai netiesa. na man pasiseke nupirkti be jokiu rudziu ar kitu trukumu rida buvo 65000km,bet tepalus keisti kas 4800km (tepalai sintetiniai 5w-30).Detaliu kainos nera dideles,priekines kalades apie 90lt panasiai kaip eiliniu auto musu gatvese. Kuo mazesne rida,apziureti apacia kad nebutu rudziu,bendras vaizdas turi buti geras.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2012-01-11
Neblogas, prabangus automobilis uz nedidele kaina.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis , patogus,nebrangus, erdvus.Greitkeliais lakstyt malonu.
Pradejo rudyt dugnas, supuvo duslintuvas.
3.5 variklis, automatas.Galios pakanka, automatas dirba graziai. Pirkau , kai buvo rida 60000myliu, dabar 106000myliu. Problemu dideliu nebuvo.Metai 99. Uztenka arklio galiu 253kw. Sugedo kondicionieriaus ausintuvas. Su langu mygtukais kazkas pastoviai darosi, oksiduojasi, nesijungineja.Supuvo duslintuvas- naujas brangus, teko susilipdyt savartyne kita.Pakeiciau starteri.Vazineju jau 6-tus metus. Siaip esu juo patenkintas.reik pirkt nesudrozta, tai vaziuosit. Visi genda , sis ne isimtis, detaliu yra.Kuro sanaudos su dujom: trasoj 12lt, mieste 14lt-15lt. Cia kuro sanaudas rasau atsakingai. Trasoj vaziuojant 120km/h apsukos vos 2000/min siekia.
Pilnas atsiliepimas...
chrysler | 2011-09-30
chrysle 300m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tik grazus, bet vaziuoja kaip audi 80
puvekas, prastas variklis, prasta medziagu kokybe
tikras amerikietiskas fuflo 2 kartus perrinkau per puse metu 1 kartas grandine ir voztuvai antras alkuninis ir ideklai nepirkti 2,7 motoru.
Pilnas atsiliepimas...
Ričardas | 2009-10-08
Daugiau nepirkčiau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, galingas, kai kam atrodys, kad esat turtingas verslininkas
Daug
Kas nėra juo važiavęs, gal ir galvoja, kad labai jau prabangus tas automobilis, bet realiai tai tikras amerikietiškas fuflo. Jei tenka važinėti blogais keliais, tai jau geriau Audi 100. Na variklis tai neblogas, galios užtenka, problemų dar nebuvo. Su šituo šiam automobiliui nekas. Geriau nepirkit.
Pilnas atsiliepimas...
chrysler 300 | 2009-03-19
Chrysler 300 – tikras amerikietiskas stilius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, isskirtinai atrodantis automobilis, neblogas variklis.
Nelabai gerai valdomas, ne itin prabangus interjeras.
Tai prabangus, tikras amerikietiskas automobilis. Tai tikrai idomus pasirinkimas. Tai nemazas automobilis, prabangus, labai komfortiskas. Dabar automobilis atrodo kiek pasenes, taciau pries kokius 5 metus tai buvo tiesiog puikiai atrodantis automobilis. Taciau tai skonio reikalas. Viduje sportiski ciferblatai su chrominiais apvadais, ant vairo yra kruizo kontroles mygtukai. Taciau prietaisai, mano galva, nelabai patogiais isdestyti, taciau prie to priprasti galima. Interjeras odinis, sedynes patogios, taciau prabanga nera tokia kaip tarkim BMW automobiliuose. I akis krenta pigokas plastikas kai kuriose vietose. Tai visgi ekonomiskesnis automobilis. Gale sedintys turi begale vietos, bagazine taip pat labai erdvi. Automobilis valdomas vidutiniskai, gal pagal amerikietiskus standartus tai yra normalu, taciau lygininat su A6 ir BMW 5 yra ne toks geras. O ir pakaba sakyciau yra pakankamai kieta kaip amerikietiskam automobiliui. Automatine greiciu deze dirba pakankamai gerai ir jai priekaistu neturiu. Pliusas yra tas, kad automobilis yra tikrai nebrangus. 300 turi 3.5 litro V6 varikli su mazdaug 250 AG. Siaip galios galetu buti ir daugiau atsizvelgiant i variklio kubatura. Taciau galios tikrai pakanka, jauciamas nemazas sukimo momentas. Tai automobilis neturintis labai blogu savybiu, taciau jis niekuom negali pasigirti. Jei patinka dizainas, automatine greiciu deze, tai gali buti neblogas pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Chrysler modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   PT Cruiser 
  Vidutiniai    SebringSebring 200
  Dideli   300 M300C300C
  Kupė    Crossfire  
  Kabrioletai   Prowler  
  Vienatūriai    Pacifica  
  Dideli vienatūriai   VoyagerVoyager 
   Town & Country 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai