Markės
312 iš 1577
Chrysler PT Cruiser 2000 - 2010
Chrysler PT Cruiser, 2000 - 2010
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.825% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 5
34% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Chrysler PT Cruiser yra tipiškas retro stiliaus automobilis gaminamas hečbeko (universalo) ir kabrioleto kėbulais. PT vardas turi dvejopą reikšmę: tai trumpinys „Personal Transportation“ ("asmeninis transportavimas“), taip pat tai santrumpa platformai PT – „Platform Tall“ („aukšta platforma“), kurios versiją – „Platform Low“ naudoja Dodge Neon. PT Cruiser turi daug Neon komponentų, tačiau dizainas primena 1930-ųjų Chrysler Airflow modelius. Šis modelis turėjo pasirodyti po Plymouth pavadinimu, tačiau tuo metu susijungusi Daimler-Chrysler kompanija nematė perspektyvų vystyti Plymouth markės ir ši buvo panaikinta, todėl PT Cruiser pasirodė kaip Chrysler. Automobilio debiutas buvo sėkmingas (vienas sėkmingiausių Chrysler istorijoje) ir užsakovams teko laukti eilėje. Tai patogus automobilis, turintis daug erdvės tiek keleiviams, tiek bagažui. Tačiau automobilis nepasižymi ekonomiškumu, o ir priežiūros išlaidos smulkiems gedimams nedžiugina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
PT vardas turi dvejopą reikšmę: tai trumpinys „Personal Transportation“ ("asmeninis transportavimas“), taip pat tai santrumpa platformai PT – „Platform Tall“ („aukšta platforma“).

Automobilio debiutas buvo sėkmingas (vienas sėkmingiausių Chrysler istorijoje).

2001 metais PT Cruiser pelnė Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą, o žurnalas „Car and Driver“ išrinko tarp dešimties 2001 metų geriausių automobilių.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2019-08-31
Meksikietiškas stebuklas už dviračio kainą :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maža rinkos kaina, dailus retro stilius, aukšta sėdėsena, neblogai grojanti audio įranga.
Rūdyjantis, barškantis, neekonomiškas žaislas:)
Sveiki, pirma kartą tenka apie automobilį rašyti neigiamą atsiliepimą. Na toks jau šis auto. Nieko teigiamo, apart jo žavios retro išvaizdos (bent jau man) parašyti negaliu. Ai, beje dar patogi, aukšta sėdėsena. Daugiau tikrai nieko. Teko nusipirkti šį 'stebuklą' ne taip ir seniai už gana mažą kainą, palyginti neblogų metų. Tai 'CHRYSLER PT CRUISER 2.2 CRD LIMITED ' 2005 metų. Tai beje, mano 32-as (čia nesigiriu) automobilis, tad turiu su kuo palyginti. Pati mašina - tai jau riebus minusas! Ne veltui ir rinkos kaina tokia maža! Kaip geresnio (ne kiniško) dviračio! Net nežinau nuo ko ir pradėti, na bet bandysiu gal nuo to, jog mašina gaminama Meksikoje (o tai jau nieko gero), beje dar būna surinkinėjama ir Austrijoje. Jei VIN kodo pirmasis skaičius 1 - tai Meksika, jei 3 - tai Austrija. Gaminama kartu su 'Daimler', nors Mercedes'u net nekvepia. Beje, dyzelinis 2.2 89 kw. variklis 'ale Mercedes'o'??. Nors tai gana triukšmingai dirbantis ir visiškai neekonomiškas variklis. Pliusas tik tas, jog jį suka grandinė. Kas liečia trauka, tai ji gana nebloga, smagiai važiuoja, na o apie ekonomija galima pamiršti. Gražiai važinėjant (apie 90km/h) trasa šis auto 'suvalgo' apie 6-7 litrus, na o mieste ir visus 10 !!!! Beje, benzininiai varikliai irgi super neekonomiški! Mieste, kiek girdėjau būna apie 17 litrų!!!! Čia 2.4 variklis (164 kw., automatas) Trauka jis nepasižymi, nors kilovatų ir nemažai!? Na o šiaip mašina gana triukšminga, labai prasta garso izoliacija, pabarškanti pakaba, nors atrodo ir sutvarkyta!? Beje, pakaba šiame modelyje gana paprasta, bet ilgai nelaikanti ir bijanti prastų kelių. Kėbulas (bent jau manojo), be rudžių, na o šiaip rūdyti mėgsta, ypač galinės arkos, galinis bagažinės dangtis, prie durų rankenėlių ir t.t .... Dar vienas gana riebus minusas šio 'stebuklo', tai labai jau paslaptingoje vietoje (po keleivio sėdyne, gulintis šonu) 'AGM' tipo akumuliatorius. Beje, tai ganėtinai nepigus daiktas. Kaina prasideda nuo 115 eurų už lenkišką 'EGT', tai kaina su nuolaidomis arba per pažįstamus, iki 300 eurų už originalų 'OPTIMA'. Made In USA. Benzininiame modelyje akumuliatorius taip pat mistiškoje vietoje! Tai kaip ir normaliai po variklio dangčiu, na o jau tik po to, jo ieškokite po oro filtru! Neišėmus oro filtro (su visa dėže), prie akumuliatoriaus neprieisite. Jo net nesimato atsidarius kapotą. Beje, į dyzelinį variklį pilasi nemažai tepalų: ~ 7 ltr. Dyzeliniame variante po variklio dangčiu niekur neįmanoma 'piršto įkišti', vietos visiškai nėra! Net pasikeisti priekinių žibintų lemputę patiems kažin ar pavyks, nebent turite muzikanto ar profesionalaus kišenvagio rankas:))). Laaaabaaaai didelis apsisukimo radiusas (karvė dar ta:)). Na dar elektronika 'į pievas', ne visada, bet 'pagrybaujanti'. Ypač pagrindinis auto kompiuteris. Na gal reiktų mandagumo dėlei kažką ir gero parašyti, nes minusus, tai galima būtų ir dar vardint, na bet nežinau net ką???? Na gal 'pusė bėdos' skambanti originali (be MP3, užtat su kasete!:)) audio įranga. Na gal kad išėmus galines sėdynes, gaunasi nemažai vietos ir sėdynės labai lengvai išsiima, susilanksto ir kaip lagaminą (yra ratukai) gali tempti padėti ar išmesti:) Beje, išėmus ir pasidėjus gamtoje prie laužo patogu sėdėti ir valgyti šašlykiuką užgeriant šaltu alumi:)) Jei netikėtai užlijo, galite slėptis po atidarytu bagažinės dangčiu, išsitraukę 'palangę' ir transformavę ją į stalą (tai numatyta gamintojo:)) Na tai gal būtų tiek .... Jei jau neatsispirsite pagundai ir nusipirksite šį retro žaisliuką, tai teks susitaikyti su tuo, jog dažnokai reiks remontuoti pakabą (nors ji ir labai paprasta), bet labai jau bijanti net mažiausių kelio nelygumų! Na o kainos visokiausių šarnyrų, traukučių ir panašių dalykėlių ne iš tų mažiausių. Filtrų (tepalo, oro, kuro) kainos tapogi nėra mažos, na ir asortimentas nedidelis! Aplamai, detalių asortimentas, pvz. 'EOLTE', 'AUTOAIBĖJE' palyginti su kokia AUDI, ganėtinai mažas, na o kainos 'užlankstytos'. Stabdžių diskai, kaladėlės taip pat brangios! Visas komplektas apie 180 eurų su nuolaidomis (be darbo, darbas dar kokių 50 kaip minimum), kai pati mašina kainuoja + - 800 eurų!!! Aplamai išlaikymas šito 'žaisliuko' gana nepigus! Už grožį visada gyvenime reikia mokėti daugiau (čia kaip ir renkantis moterį:)), tik ar verta???? Jei jau laabaai norisi pirkite, tik už viską gyvenime reikia mokėti, ir už grožį taip pat !!!! Na o aš labai džiaugiuosi, jog savajam garaže dar turiu, gal ne tokią gražią, bet NUOSTABIĄ visais aspektais, seną-gerą, kaip vynas Oldschool'inę AUDI 80 :)))
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-30
2.0 benzinas/dujos 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda,daug vietos gale,patogios sedynes
kaip ir visi 15 m.auto turi minusu
pirkau pries 4 m.,dejau dujas ir viskas ok.10-11l.duju 100km.Truputi degina tepalus.Bakas bagazinej,dirzu,pompos keitimas 400 eu.Keisti guoliai,diskai ir kaladeles,sldo gerai.Noretusi geresnes garso izoliacijos vaziuojant 120-130km/h.,didelis apsisukimo spindulys,pradejo rastis rudys,bet auto jau 15 metu.Vaziuokle tvarkyta restauruojant traukes.Pavedes kelionej nebuvo pravaziuota 50k.km per 4metus,duju iranga atsipirko seniai.Dalys nera brangios.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-07
Geriau nepirkite. Košmaras ant ratų.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Traukos pakankamai, grandinė, daug vietos salone-erdvu, savitas dizainas
Audio vidutinė - siauras dažnių diapazonas, kietoka pakaba, sunku gauti detalių, super nepatikimas, sunku aptarnauti
Per du metus eksploatacijos į remontus sukišta daugiau nei mašinos rinkos vertė. Aišku mašina buvo nenauja - 2003 metų. Pirkau 2016 m. Tai pirma mįslė buvo važiuojant autostradoje šokinėjančios apsukos ir vis iššokstantis check engine lemputė. Dingdavo trauka. Sustoji. Išjungi variklį, vėl įjungi. Tarsi normaliai, kol nepasieki penktos pavaros ir kol nepradėdavai truputį įkalnėn važiuoti. Kažkaip problema išsisprendė pakeitus kuro filtrą. Kadangi akumuliatorius po sėdyne ir dar gelinis tai tinka tik vienos firmos dėl formos faktoriaus ir kainuoja apie 200 eur. Labai ilgai užtrunki žiemą kol nuimi gnybtus, apsaugas, ventiliavimo žarną (!). Atsarginį ratą sunku pasiekti ir nepatogu (apačioje gale). Per du metus teko keisti pagalbinį diržą (50 eur), elektroniką tvarkyti-defrosterio mygtuką (60 eur), intercoolerio žarną (100 eur), keisti variklio galvutę dėl alyvos lašėjimo (220 eur). Vienu metu neveikė rūko žibintai, tai buvo vairo rankenėlės kaltė (70 eur). Problema, kad gėdimai dažniausiai būdavo kritiniai, po kurių nebegalėdavai tęsti kelionės. Ekploatacijos pabaigoje užsikirto vienas ratas, tai teko keisti stabdžių sistemą. Galiausiai vieną mielą dieną ištiko elektronikos sistemos totalus koliapsas, nepaisant to, kad baterija buvo gerai pakrauta, o saugikliai ir rėlės tvarkingi.
Pilnas atsiliepimas...
kraisler | 2013-09-24
grazi, patikima
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus, erdvus pakankamai, patikimas
salone panele galbut noreciau, kad butu minkstesne, bet negirgzda ir taip.
grazi, paprasta, patikima, nebrangiai remontuojama. variklis pas mane 2.0, 104kw, tikrai eda ne daugiau nei kiti 2litru auto. trasoi 7, mieste 9, galima ir i maziau itilpti. Traukos, kaip tokiai senovinei masinai uztenka. Jai atvirai tai mazoka, bet mazoka kam... Draginimui... Siaip vaziuoja smagiai. remontuoti nebrangu tikrai, kas teko retai. Kas tokios nori lai perka ir nesuka galvos, apie nieka. kaip ir visoms masinoms, viska apziurek, kas brangiai kainuoja remontuoti, randi defekta musi kaina.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2009-08-26
2.4 110kW.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda
Brangu
Didžiausias pliusas - išvaizda. Važinėju daugiau negu pusmetį, kol kas didesnių bėdų nebuvo.Sėdėdamas už vairo, gali pasijust laimingas, tad kas planuojat pirkti, bet bijot ekpoatacijos kaštų - vis tiek pirkit, taip išsipildys viena svajonė :) Minusai: didelis sukimosi spindulys, kuro sąnaudos (teko dėt tiesiogines dujas). Balionas bagažinėje, nes vietoj "zapaskės" neina pakišt. Kaip 110kW galėtų trauk geriau.Šiaip tylus ,paprastas amerikietiškas varikliukas :) Galbūt kaina nenuvertės labai, tuo labiau, kad jų jau nebegamina. Limited Edition :) Apeiti aplinkui, pabelst į blėkas :)
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Chrysler modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   PT Cruiser 
  Vidutiniai    SebringSebring 200
  Dideli   300 M300C300C
  Kupė    Crossfire  
  Kabrioletai   Prowler  
  Vienatūriai    Pacifica  
  Dideli vienatūriai   VoyagerVoyager 
   Town & CountryPacifica
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt