Markės
379 iš 1917
Citroen Berlingo, 2018 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.550% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.2)Viso įvertinimų: 4
45% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.3)46% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.3)49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.0)57% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (1.9)31% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
2021-04-13
Automobilis man
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patogumas, praktiškumas, nebrangi eksploatacija
Pas mane - tik silpnokas variklis, bet pirkdamas pats tokį išsirinkau. Nelabai patogus išsikišęs ir didelis kompiuterio ekranas.
Praėjo jau du metai ir nuvažiuota 35 000 km, kaip aš eksploatuoju šį automobilį . Todėl nusprendžiau papildyti savo atsiliepimą. Patvirtinu, kad praktiškai viskas, ką rašiau prieš 2 metus, kol jis buvo visiškai naujas, pasitvirtino. Automobilis labai patogus, praktiškas ir ekonomiškas. Kol kas tik teigiamos emocijos. Remontuoti neteko, nes iki šiol niekas nesugedo. Nežinau, kuo važiavo po manęs atsiliepimą rašęs asmuo, kuriam automobilis nepatiko ir įvertino neigiamai, įtariu, kad sumaišė modelius ir aprašė senos laidos berlingo vienos dienos eksploatacijos įspūdžius ( po kokio mersedeso ar BMW ) Nes niekas iš to,ką jis rašo, pas mane nepasitvirtino. Dabar apie tai, kas patinka ir nepatinka. Apie komfortą, erdvę , praktiškumą ir ekonomiškumą paminėjau. Niekur nebarška nei viena detalė. Automobilis labai manevringas, mažas posūkio spindulys, lengva apsisukti. Minkštas, bet stabilus ant kelio. Tylus variklis. Kietos durelių plastmasės nesibraižo ir lengvai valosi. Dėl žemo slenksčio lengvas ir patogus krovinio pakrovimas. Sutalpinsi ten ką nori, o jei dar paėmus prailgintą versiją- gali vežti praktiškai bet ką. Puikiai veikia pastovaus greičio palaikymo sistema, labai patogus jos valdymas. Galingas aušinimas ir ventiliacija vasarą. Gera audiosistema, patogus valdymas. Labai patogus automatinis parkavimo stabdys. Bendrame vertinime teigiamai įvertinčiau apie 95-97 procentus ir gal tik kokius 3- 5 procentus neigiamai. Kas išryškėjo man neigiamo : man kiek siauroka apatinė vairuotojo sėdynės dalis ( turiu platoką užpakalį ) ir todėl nelabai patogi, ypač su žieminiais rūbais. Pilnai pakrautam automobiliui ( 5 žmonės) jaučiasi galios trūkumas ( nes tik 100 AJ) , bet su 130 AJ varikliu to neturėtų būti. Kaip ir visi šiuolaikiniai dyzeliai, žiemą gerai užšyla tik nuvažiavus 10-15 km . Man asmeniškai nelabai patinka ekrano spalvos ( raudona, oranžinė, brangesnėj modifikacijoj būtų dar mėlyna ir ruda, jos gražesnės ) ir grafinis apiforminimas. Kompiuteryje yra nelabai suprantamų ir , mano manymu, nereikalingų funkcijų, kaip, pavyzdžiui, greitėjimo ir stabdymo akceleracija. Taip pat, atjungus ekraną, nebelieka laikrodžio ir termometro. Tas nepatogu. Kaip ir rašiau anksčiau, kelionėse labai trūksta kokios dėžutės šiukšlėms susimesti ar šiaip didesnės atviros talpos kam nors įmesti. Bet šitą problemą išsprendė tik Renault. Už ekrano padaryta tokia niekam tikusi atvira dėžutėi Nei padėti, nei paimti iš jos. . Šiaip daugiau jokių priekaištų šiam automobiliui neturiu. Nusprendžiau, kad neparduosiu, važinėsiu, kol visiškai subyrės. Kadangi padariau pilną antokorozinį apdirbimą, manau , kėbulas greitai nesurūdys. Pasirinktas variantas su 75 kw ( 100 AJ) varikliu skirtas ramiam važinėjimui pagyvenusiam žmogui, koks aš ir esu. Arba šeimai su vaikais. Norintiems lakstyti ir skraidyti jis netiks, nebent su 130 AJ varikliu. Iki šiol visiškai nieko neremontavau, tai ir nieko pasakyti negaliu. Pirmi du tepalų ir filtrų keitimai specializuotam servise atsiėjo tik po 110 eurų. Manau, kaip naujai mašinai, gana nebrangu. Vėliau gal bus ir brangiau, jei daugiau kas keisis. Kadangi rida dar tik 35 000 km. kažką teigti apie patikimumą dar sunku, bet kadangi iki šiol absoliučiai niekas nesugedo, tai dedu penkias žvaigždutes. Variklį pats išsirinkau silpnesnį, todėl 4 žvaigždutės. Na, o interjeras niekuo neypatingas, ne odinis, tai irgi būtų keturios, bet už visus tuos pasidėjimus ir lentynas irgi dedu penkias. Nuvertėjimas, kaip ir visų prancūzų Lietuvoje, manau bus tradiciškai per didelis. Lietuviams gi tik vokietį paduok, kad ir patį prasčiausią, bet vokietį. Labai gerai apgalvoti komplektaciją, nes yra daug visokių opcijų, ne visos jos realiai reikalingos, o papildomai kainuoja. Pastebėjau, kad šiemet daugiau siūloma prailginta versija, jos bagažinė be galo talpi, bet ir mašinai reikia daugiau vietos garaže. Užtat joje gali įsitaisyti pilno ilgio miegamas vietas ir keliauti sau kur nori, nemokėdamas už viešbučius. Internete labai daug patarimų, kaip tai padaryti. Mėgstančiam palakstyti imti galingiausią variklį. Brangesnėj komplektacijoj su automatine greičių dėže geras daiktas turėtų būti automatiniai stabdžiai. Pas mane jų nėra.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-08
Naujas citroen berlingo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus automobilis
Garsiai dirbantis variklis, nemanevringas
Mažai kuo skiriasi nuo senojo '' kabliuko''. Garsiai dirba variklis, nemanevringas. Mieste gan nepatogu važinėtis. Erzina stumdomų durų garsas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-04
Automobilis man
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, erdvus, lengvai valdomas, labai ekonomiškas kaip tokiam dideliam automobiliui. Manevringas, labai daug saugumą gerinančios įvairios įrangos, visiškai automatizuotas šviesų valdymas. Jį turint, praktiškai nebereikalinga priekaba- telpa iki 2,7
Įtariu, kad žiemą tokio tūrio kėbulą gali būti sunku prišildyti. Matysim... Ne visai sekasi susikalbėti su Android Auto ir Mirro Link programomis, bet čia gal kaltas mano Huawei telefonas.
Pirkau 2019 m. gegužį, 1,5 ltr , 75 KW (100 AJ) dyzelis. Norėjau automobilio, kuriame jausčiausi patogiai, įlipant nereikėtų susiriesti trilinkam ir nesėdėčiau ant grindų . O taip pat galėčiau patogiai keliauti ilgesnius atstumus. Šis Berlingo kaip tik toks ir yra. Daugumoje sutinku su prieš mane rašyto atsiliepimo teiginiais, viskas teisinga, tik nepasakyčiau, kad priekyje man susidarytų aklosios zonos. Jos yra užpakalyje ir apie jas signalizuoja įranga ( jei tokia įmontuota). Mano komplektacija yra vidutinė ( FEEL) + Pack Voyage, t. y. papildoma įranga keliautojui ( atbulinės eigos kamera, 220 V rozetė, automatinis kondicionierius ir t.t ). Kol kas nuvažiavau 8000 km ir viskuo esu labai patenkintas. Variklio galios visiškai pakanka, erdvu, patogu, daug pasidėjimo milžiniškoje bagažinėje, minkšta, bet nesiūbuojanti pakaba, tylus variklio darbas ir puiki aerodinamika, praktiškai jokio oro šniokštimo. Aišku, puikios Micheline energy padangos ir , kas džiugina labiausiai- labai mažos dyzelinio kuro sąnaudos. Pas mane, važinėjantį ilgus atstumus ramiai, ne isteriškai, jos dabar vidutiniškai siekia tik 4,4 litro , tad su 53 litrais galima nuvažiuoti vos ne 1200 km. Kadangi galinės durys stumdomos, labai patogu įmontuoti vaikiškas kėdutes ir aplamai įlipti - išlipti . Vairuotojo vieta labai patogi, ryškūs, puikiai matosi ir skaitomi visi prietaisai . Jų apšvietimas baltas. Nemažai visokio pasidėjimo : dėžės po sėdynėmis, dėžė tarp sėdynių , duryse , lentyna virš galvos . Aišku, galima ir prie ko nors prikibti: vietoj dviejų nedidelių dėžių pirštinėms gal galėjo padaryti vieną didesnę, durų ir panelės plastmasės nors ir kietos, tačiau užtat lengvai valosi ir nesibraižo. Man kelioniniame automobilyje visada norisi turėti kažkokią šiukšliadėžę, bet kol kas apie tai pagalvojo tik Renault konstruktoriai . Nevardinsiu visų šiuolaikinių elektronikos gudrybių, jų išties labai daug ir visų čia neaprašysi. Gal tik ne visos jos ir reikalingos. O šiaip tai puikus, talpus, erdvus ir ekonomiškas kelioninis automobilis. Tačiau skirtas važinėti, o ne skraidyti. Kol kas dar visiškai nieko neremontavau, tai ir nežinau. Labai gerai apgalvoti komplektaciją ir pasirenkamą įrangą. Nes jos labai daug ir ne visa yra verta prašomų pinigų. Šiaip tai netgi baziniame komplektacijos lygyje visko yra gana daug. Turint pakankamai pinigų galima imti ir su 8 pavarų japoniška Aisin automatine greičių dėže ( kaip Audi ir Porsche automobiliuose ) ir 130 AJ varikliu. Tada tikrai bus malonu važiuoti .
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-20
2019 Berlingo 1,6 dyzelis BlueHDi 75
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravažumas, aukštas, erdvus, ekonomiškas, daug el. pagalbininkų
Plačios priekinės arkos (atsiranda aklosios zonos), nesilaiko priekinių durų atmušėjų priklijuotos guminės detalės
Automobilį pirkau naują iš salono 2019 kovo gale, per tris mėn. esu pravažiavęs jau 7500 km. Šio automobilio įsigijimą nulėmė tai, kad gyvenu užmiestyje ir tenka važinėti žvyrkeliu, žiemą kelias ne visada nuvalytas, rudenį ir pavasarį purvas ir duobės. Ieškojau auto su aukšta pakaba, kad būtų ekonomiškas ir talpus. Nustebino tai, kad automobilis labai erdvus ir aukštas, gana minkšta pakaba - nieko panašaus į "kabluką". Mano keturių asmenų šeimynai vietos tiek priekyje, tiek gale per akis. Kelionėse iki 1000 km tikrai nejutome diskomforto. Kadangi aš ir ūgio ir svorio ne menkas vyrukas už vairo jaučiuosi labai patogiai. Vairuotojo aplinka labai ergonomiška - valdymo rankenėlių ir svirčių išdėstymas paprastas ir aiškus. Mano modelis yra 55 kW 75 arklių, 5 pavarų mechaninė dėžė. Kas liečia galią, tai lenkiant reikia gerai pagalvoti, nes sportinio šuolio su mano turimo variklio galia neatliksi. O šiaip didmiesčiuose važinėjantiems siūlyčiau automatą nes mano modelio pavaros iš esmės galėtų būti ilgesnės. Kas liečia manevravimą, vairas labai lengvas ir apsisukimo radiusas gana mažas, tad manevruoti prigrūstose aikštelės ir apsisukinėti visiškai nesudėtinga. Plius vairuotojo pozicija yra gana aukštai ir matomumas geras išskyrus vieną minusą - plačios priekinės arkos, dėl jų atsiranda aklosios zonos, tad prieš sukant reikia gerai apsižiūrėti. Garso izoliacija vidutinė, kaip ir salono plastmasės. Talpus ir transformuojamas salonas, bet lygaus grindinio sulanksčius sėdynes nėra. Patogus įlipimas-išlipimas. Ankštose aikštelėse slankiojančios galinės durys labai patogu, be to vaikai durimis nebeturi galimybės trankyti šalia stovinčių automobilių. Automobilis pakankamai ekonomiškas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt