Markės
280 iš 1426
Citroen C4 2004 - 2010
Citroen C4, 2004 - 2010
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.317% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010Citroen C4 2004 - 2010
Citroen C4 yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas nuo 2004 metų ir pakeitęs ne itin įspūdingą Xsara modelį. C4 yra mechaniškai panašus į Peugeot 308 modelį ir gaminamas su trejų durų kupė, sedano ir penkerių durų hečbeko kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gaminamas septynių vietų kompaktiškas vienatūris Grand C4 Picasso ir penkiavietis C4 Picasso. C4 modelio pasirodymas buvo sutiktas labai palankiai – jis buvo įvardintas kaip drąsesnis ir įdomesnis projektas nei daugumas Citroen modelių gamintų 1990-aisiais. Puikus kupė versijos dizainas šiek tiek primena Mazda 323 F trejų durų modelį, tačiau kartu yra išsiskiriantis iš masės kitų automobilių. Tuo ir privalo pasižymėti Citroen. Pagrindinis C4 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili. Tačiau C4 neturi hidraulinės pakabos, kurią turi didesni modeliai - C5 ir C6. Būtina paminėti ir C4 modelio sėkmę WRC ralio čempionate – čia C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007 ir 2008 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4 ir 5 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.
Automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili.

WRC ralio čempionate C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007, 2008 ir 2009 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4, 5 ir 6 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.

2005 metais prestižiniame Europos metų automobilio rinkimuose C4 pelnė antrają vietą.

2006 metais pelnė geriausio pasaulio automobilių dizaino  apdovanojimą.

Citroen C4 buvo plačiai reklamuojamas klipuose, kuriuose transformeris šoka breiką, čiuožinėja užšalusio ežero paviršiumi arba važinėjasi gatvėje ir galiausiai pasiverčia į automobilį:
 
 
 

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
C4 | 2016-04-10
Puikus automobilis už prieinamą kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta plastmasė, patraukliai atrodo dideli priekiniai žibintai, daug vietos, patikimas variklis, gera audio aparatūra
Gan kietoka galinė važiuoklė
Sėdint vietos užtenka, priekinė panelė iš minkšto plastiko, tad atrodo gan neblogai. Kuro sąnaudos nėra labai didelės kaip benzinui. Kiek skaičiau 1,4 vieni iš patikimiausių, nors jų yra ir nedaug. Trauka beveik nesiskiria nuo 1,6 ir jos normaliam kasdieniam važiavimui pilnai pakanka. Kol kas dėl variklio bėdų nebuvo, ptfu ptfu ptfu. Priežiūros reikalauja, tačiau laiku viską keičiant ir prižiūrint nesiskundžiu :)
Pilnas atsiliepimas...
juozas | 2015-11-14
ne
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
visa masina
pavaru deze
pradejo judant is vietos dauzyt matora ir pan.. sako sankaba keisti...kaina 900e beje pas mane pusautomatis,sekvencine pav.d. nuvertejimas staigus pirk tik mehanine
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2014-06-14
Citroen C4 Coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda
vangokas, sedynes nepatogios
Grazus automobiliukas, patinkantis merginoms( parduodant net foto sesija padariau- prisegu foto) Pirktas buvo 3 metu senumo , rida buvo 220 000km (manau atsukta dar kazkiek) masina buvo naudojama kaip komercine- vissi agregatai kaip nauji, isskyrus krusizo kontroles mygtukus ir vairuotojo sedyne :-) Automobilis nedidelis (bagazineje vietos zenkliai maziau,arba gal tiesiog daiktia blogiaus telpa nei kitose small family car'uose) taciau sededamas jautiesi lyg vairuotum dideli minivena(neigiama savybe) . Niekaip neipripratau prie apsuku indikatoriaus(centrine panele- tiek to) Smagus varikliukas su salyga kad sukiai bus ne maziau 1500 ir ne daugiaus 2500(nuo 3000rpm pojutis kad masina leteja o ne greiteja) labai garsus variklis (arba izoliacija nuo variklio skyriaus prasta_ vaziuojant 130km h pagazavus girdisi variklis! (per ir tiap jau snioksciancius ratus ir veja) Dalys nepigios, ypac originalios. Uzsideti mini sijonuka ir.. tiketis geros nuolaidos is pardavejo vyro.
Pilnas atsiliepimas...
Pasivazinejas | 2009-08-21
Visiskas s...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas
Visas,vazinejantis minusas
Auto visiskas SUDAS. 2005 m pirkau nauja (Autosabina). Garantiniu laikotarpiu sarvise buvau 28 kartus!!! Genda viskas: ABS, kondicionierius (2kartus), pagrindinis kompas (2kartus), sedyniu sildymas, galinio lango sildymas, amortizatoriai visi (vazineta tik mieste!!), stiklu pakelejai, vairo stiprintuvas ir t.t. Taigi, viska susumavau (israsydavo minusines saskaitas) ir gavosi kad jei uz viska reiketu moketi buciau suplojes 45 000 Lt Pridedam masinos kaina 56 000 Lt gaunasi 101 000Lt atimu likutine rinkos verte pogarantijos 30 000Lt, liko 71 000Lt Tai tiek man kainuotu pasivazineti su sia griuvena. Paturejes toki "sedevra" nusipirkau Volvo S60. Vazineju iki siol (nuo 2007m), keiciu tepalus, kaladeles ir padangas. Jei visos masinos butu tokios, puse servisu uzsidarytu! Isvada:perki pigia masina-daug ir daznai susimoki servise, perki brangia-investuoji is karto daugiau bei pamirsti servisus. p.s. citron servise mane visi pazindavo. Karta paklausiau meistro: ar visi C4 tokie, ar cia tik man pasiseke? Atsakymas buvo toks: zinai, tiek kiek mes ju pardavem, tiek ju cia ir atvaziuoja, nesijausk vienisas. Beto, remontuojant, pakaitinis auto duodamas nebuvo!! Skolindavausi pas draugus. Auto rekomenduoju pirkti priesui ir konkurentui :)
Pilnas atsiliepimas...
www.myauto.lt | 2009-03-17
Citroen - C4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Segmentas: kompaktiniai automobiliai Konkurentai: „Opel Astra“, „Ford Focus“, „Kia Cee’d“, „Hyundai i30“, „Renault Megane“, „Peugeot 308“ Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (120 AG), 1,6 ltr. su turbina (150 AG); turbodyzelinis 1,6 ltr. (90 AG) Išmatavimai: ilgis 428 cm, plotis 177 cm, aukštis 146 cm, bazė 261 cm Svoris: 1’257 kg Privalumai: gera išvaizda; modernus benzininis variklis; pakankamai rafinuotas; didelės nuolaidos Trūkumai: jausmas, lyg esi vienatūryje; prietaisų išdėstymas centre; ankštokos galinės sėdynės Verdiktas: dailus ir komfortiškas automobilis, kuris persistengia siekdamas būti įmantrus ir netikėtai sukurdamas vienatūrio įspūdį 1,6 ltr. (120 AG), Dar naujas
Pilnas atsiliepimas...
citroen megejas | 2009-02-07
Labai patrauklus automobilis, alternatyva nusibodusiems golf ir astra !
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai elegantiskas, patogus, komfortiskas automobilis. Patogus kasdiena, nes praktiskas. Kazkodel persasi mintis, kad labai jis tiktu moterims (jau vien del to, kad viduje yra speciali nediduke kvepalu talpa, kuri skleidzia kvapa salone :)
Tai nera sportiskas automobilis, gal kiek silpnas variklis ir minkstoka pakaba. Jei nori rimtesnio c4 vertetu rinktis VTS varianta, kuris turi apie 200 ag, taciau jis labai retas.
Teko nemazai su tokiu Citroen vazineti, nors ir niekada pats tokio neturejau. Automobilis iskarto paliko labai gera ispudi – labai grazus dizainas. Manau niekas nesigincysit, kad tai isties vykes dizainas. Ytpac dvidurio galines dalies (maniskis buvo keturduris). Kita malonus dalykas – tik isedus jauciama kokybe, medziagos geros, malonios liesti ir kazkokios kitokios. Daug geresnis ispudis, nei tokiu paciu metu golf. Aisku gali kam nors nepatikti prietaisu skydelio isdestymas. Jis aisku originalus, o man patinka tai kas neiprasta. Taigi kol kas tik geri atsiliepimai. Nepatiko gal tik gelsvas spidometro apsvietimas – toks nelabai solidus. Kitas originalus dalykas – vairas, kuriuo centrine dalis nesisuka man irgi patiko, nors nepasakyciau, kad jis man sukele susizavejima, taciau ir nepatogus nepasirode. Sedynes patogios, automobilis sudaro erdves ispudui – gal del skydelio ar didelio priekinio lango. Tikrai jauku. Kas nepatiko tai automobilio elgesys kelyje – jis siek tiek minkstokas ir megsta siubuoti kelyje. Mano asmeninis automobilis yra kupe, taigi sia savybe iskarto pastebejau. Nors kitam tai gali buti normalu, visgi automobilis prancuziskas ir nera sportiskas, be to toks gan aukstas. Variklis buvo 1.4 – labai normalus variklis, traukia panasiai kaip siek tiek senesniu automobiliu 1.6 litrazo. Taigi traukos nera daug, bet jos pakanka. Apskritai automobilis yra toks, kuris nezadina spausti gazo pedalo. Kiek ima benzino tiksliai pasakyti negaliu (automobilis buvo darbinis), manau kazkus apie 8 litrus. Na, jei nespaustum nuolat, tai kogero dar kokiu litru ar pusantro butu tikrai galima sumazinti.
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai