Markės
281 iš 1426
Citroen C4 2010 - dabar
Citroen C4, 2010 - dabar
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 6
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Citroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabarCitroen C4 2010 - dabar
Paskutiniais metais Citroen kompanija labai sėkmingai kuria naujus modelius, kurie ne tik praktiški, bet žavi mus prancūzišku stiliumi, gera kokybe ir patikimais varikliais. Ar pratęs šią tradiciją naujasis C4 modelis? Antros kartos C4 modelyje akcentuojamas praktiškumas, kokybė, paprastumas ir gaminamas jis tik penkiadurio hečbeko kėbulu. Tiems kas pageidauja stiliaus ir sportiškumo yra skirtas triduris išskirtinis DS4 modelis. Pristatydamas du tos pačios klasės modelius gamintojas tikisi atsiriekti didesnę Europoje populiariausio automobilių segmento pyrago riekę. Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą? Tiesa, automobilis yra pakankamai patrauklus – priekiniai žibintai atkartoja Audi kompanijos naudojamą stilių modeliuose A1 ir A6, simpatiškai atrodo per šonines dureles einančios linijos, galinė dalis labai primena patrauklaus Citroen C3 modelio galą. Nors Citroen šį C4 modelį vadina visiškai nauju, tačiau po nauju kėbulu slepiasi ankstesniame modelyje naudota PSA platforma. Ją šiek tiek modifikavus naujasis C4 išėjo 50 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 30 mm aukštesnis. Atsisėdame į vidų - čia iškarto pasigendame, kurgi dingo originalaus išdėstymo prietaisų skydelis? Dabar viskas kvepia paprastumu, kurį galime sutikti eilėje kitų hečbekų. Visgi C4 salonas kokybiškas, patogus ir funkcionalus - tiek priekyje, tiek gale vidutinio sudėjimo žmonėms vietos pakanka. Vairuotojui visi prietaisai yra nesunkiai pasiekiami ir nors jų valdymas ne pats paprasčiausias ar tiksliausias, prie to galima įprasti. Įdomi detalė - prietaisų skydelio apšvietimą galimą reguliuoti pagal savo poreikius. Kone kiekvienos smulkios detalės apšvietimui galima rinktis iš keleto skirtingų atspalvių. Praktiškumo ir talpos skalėje C4 būtų įvertintas puikiai. Salone daug įvairiausių dėtuvių, o į bagažo skyrių galima sutalpinti 408 l krovinio (nuleidus sėdynes pasiekiama 1300 l erdvė), savo klasėje pagal bagažinės talpą C4 lenkia tik Hyundai i30 su 415 l. Kiti svarbūs automobilio parametrai kiek nuvilia – automobilio pakaba netikėtai kieta ir garsiai dirbanti, posvyrio kampas posūkiuose didokas, o vairo mechanizmas tradiciškai Citroen‘ui yra per „lengvas“ ir nesuteikia reikiamos informacijos vairuotojui.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
2017-04-04
Visai neblogas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogai atrodo, miesto automobilis, variklis dirba tyliai
Tolimesnėm kelionėm nepatogios sėdynės
Surinkimas pradžioje nepaliko gero įspūdžio ( po prieš tai turėtųToyotų ), bet paskui galima priprasti. 2011 m. pirktas su 145000 km rida. Per du metus nuvažiuota apie 45000 km, reikėjo keisti priekinius guolius, remontuoti važiuoklę. Nuvertėja po 800 Eur i metus.
Pilnas atsiliepimas...
A.G. | 2017-01-30
Citroen c4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patrauklus tiek interjeras, tiek eksterjeras, gera trauka, minkšta važiuoklė, automobilis apynaujis, talpi bagažinė.
Nėra variklio temperatūros rodmenų.
Važinėju antri metai, pirktas buvo su rida ~150 tūkst. km. Nusiskundimų jokių neturiu, pilnai pateisina lūkesčius. Trauka yra, kuro sąnaudos nedidelės. Važiuoklė minkšta. Pirkimo metu pakeisti filtrai. Perkant brangesnės ir pilnesnės komplektacijos automobilį tikrai nenusivilsite.
Pilnas atsiliepimas...
Arūnas | 2016-11-09
Citroen C4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, variklis, kuro sąnaudos, kaina
Erdvė gale, nuvertėjimas
Automobilis pirktas ne naujas Tauragėje (iš Prancūzijos). Rida ant spidometro buvo ~190.000 km. Važinėju 2 metus, nuvažiuota ~50.000 km. Prieš tai nė vieno "prancūzo" neturėjau (buvo Audi A4, Skoda Octavia, Opel Insignia) ir net nežiūrėjau į jų pusę, c4 patraukė akį dėl kainos, gerų metų, dizaino. Automobilis pilnai pateisino turėtus lūkesčius. 1,6l 82kW dyzelis smagus tiek mieste, tiek užmiestyje, dirba tyliai. Remontas tik einamasis: tepalai, filtrai. Dabar (pirmą kartą) keičiau galinį amortizatorių ir priekines stabdžių kaladėles. Dalys nebrangios, jei noriu dar pigiau - perku internetu. Didžiausia bėda - nuvertėjimas, kaina stipriai krenta. Pirkti 82kW dyzeliuką (smagus agregatas), rinktis aukštesnę komplektaciją (geresnė salono kokybė), pasitikrinti patikimame servise prieš perkant
Pilnas atsiliepimas...
Rimantas. | 2016-09-11
Pigus nekokybiškas prancūzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas miesto automobiliukas, ekonomiškas, patogus, erdvus.
Prasta surinkimo kokybė, už miesto ribų netinkamas.
Pirkau automobilį, naujesnių metų bet pigesnį, todėl atradau prancūzus. Niekada nebuvau bandęs, todėl nutariau pažiūrėti, ar tikrai jie tokie blogi. Taip. Jie pigūs, turi elektronikos, bet kas iš to, jeigu pradeda gesti tik pasibaigus garantijai. Automobilį paturėjau tik metus, o jau servise apsilankiau daugiau kartų, negu prieš tai visą savo automobilių turėjimo laiką. Guoliai, CPU x3, A/C, A/C varikliukas, filtrai, greičio dežės detalė, tepalų žarnelės trūkimas, auto piloto atsijunginėjimas, apsukų problemos, niekaip neprisitrinantys ir cypaujantys stabdžių kaladėlės, lūžtantys detalių laikikliai (galinio buferio, priekinio buferio). Neskaitant visų buvusių ir busimų apsilankymų dėl prastos kokybės surinkimo, automobilis išties geras. Variklis 1.6 HDI 70 kW. Geras, trauka pirmais bėgiais yra tikrai gera, tačiau pasiekus 1.750 trauka dingsta, tačiau mieste to užtenka. Užmiestyje variklis šiek tiek silpnokas, autostradoje tik pirma juosta, arba važiavimas bus garsus ir neekonomiškas. Citroen automobiliai stipriai nuvertėja, ypač nauji, todėl geriau yra palaukti 5-6 metus, kai nuvertėjimas apsiramina. Tačiau palaukus tiek laiko, pradeda lysti problemos, tad jeigu galima, prancūzus patartina aplenkti. Apžiūrėti automobilį nuosekliai, prisikabinti prie menkiausių trūkumų, nes tie gali pridaryti labai daug nuostolių. Žinoti gerą Citroen specialistą, nes tikrai jo paslaugų prireiks.
Pilnas atsiliepimas...
Citroen | 2016-06-27
Nuostabus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, taupus, puikus stilius, kuro sanaudos, eksplotacija
Galetu buti galingesnis ir gale daugiau vietos.
Puikaus dizaino automobilis, asmeniskai vairuoju 1.6 Dyzeli mechanika, tenka daug vazineti, tai automobilis su 6 begiai puikiai atlieka savo darba, kuro sanaudos tikrai mazos, variklis labai patikimas. Dizainas, jau idomes nei pries tai modelio, is taise vairo klaida. Tuomet iki elektronikos bedu dar neturejau. Patinka, kad jau imant vidutines komplektacijos, gauname tikrai puiku varianta, nuo lieciamo ektrano iki navigacijos, tas suzavejo mane. 1.6 variklis, daugiau apie nieko nepasakysi, darbinis varyklis. Naujas automobilis ir naujo automobilio kastai, buvau apsilankes tik vienam aptarnavime, palikau 120EUR, kaip naujo automobilio tikrai puiki eksplotavimo kaina. Nezinau, kaip is Vokietijos ar is kitur parvezti, bet is salono pasiemes, tai puikiai laiko bent jau siuo metu.
Pilnas atsiliepimas...
mm | 2016-05-03
c4 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galinio parkingo sensoriai
elektronika,pakaba, vairo valdymas, nepatogios sedynes, nepatogus meniu ir "cruise control" valdymas, per garsus perspejimo signalai
turejau pries tai 2006 metu c4, tai sitas nuvyle. dingo isskirtinumas,salonas atrodo pigiai,pavaru deze leta,transmisija skleidzia keistus garsus. nieko naujo katastrofiskas jei vis dar patenkintas sena masina,nepirk naujos,nes nusivilsi naujoviu stoka.
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai