Markės
398 iš 1912
Citroen C4 Picasso, 2013 - 2022
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Neitin sklandi mechaninė pavarų dėžė
"C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque"
Naujas Citroen C4 Picasso išties labiau panašus į paaukštintą hečbeką nei vienatūrį ir pasižymi puikiai išdirbtu praktiškumu bei ekonomiškais varikliais. C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque. C4 Picasso priekiniai žibintai gražiai dera su kompanijos logotipu/radiatoriaus grotelėmis. Galinė dalis yra keistas Volkswagen Golf ir DS serijos Citroen hibridas, kuris atrodo originaliai ir įdomiai. C4 Picasso yra gaminamas ant visiškai naujos EMP2 platformos, kurią naudoja ir Peugeot 308. Naujojo vienatūrio svoris yra maždaug 140 kg mažesnis nei jo pirmtako (jis svers panašiai kaip mažesnis C3 Picasso) ir tai stipriai įtakoja tiek degalų sąnaudas, tiek vairavimo ypatumus. Nors automobilis tapo 40 mm trumpesnis nei pirmtakas, tačiau 57 mm ilgesnė ratų bazė užtikrina didesnę interjero ervdę. Didesnė tapo ir bagažo erdvė – ji padidėjo nuo 500 iki 537 litrų. Nustūmus galines sėdynes ši erdvė padidėja iki 630 litrų, o maksimalus bagažo tūris siekia 1709 litrus. Citroen C4 Picasso interjeras yra nė kiek ne mažiau stilingas nei išorė. Didžiulis panoraminis priekinis stiklas suteikia atvirumo pojūtį. Tai pabrėžia ir horizontalus prietaisų skydelis su dideliu 12 colių ekranu centre. Kiti automobilio privalumai atsiskleidžia kelyje – vienatūris puikiai sugeria kelio nelygumus, padangų ir vėjo keliamas triukšmas sumažintas iki įspūdingo lygio. Automobilis taip pat tapo gerokai geriau valdomas, vairo mechanizmas informatyvesnis ir tikslesnis, nors Ford C-MAX automobiliui prilygti vis dar negali. Vienatūryje yra montuojami trys skirtingi dyzeliniai varikliai - taupiausi e-HDI modeliai turi 1,4 litro variklius su 89 AG. Jų ekonomiškumas įspūdingas – 100 km šie motorai pareikalaus vos 3,8 l degalų. Galingesnės versijos turi 1,6 litro variklius, generuojančius 114 arba 148 AG galią.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 21
C4 II Picasso (Phase I, 2013) 1.2 PureTech (130 Hp) S&S
C4 II Picasso (Phase II, 2016) 1.2 PureTech (110 Hp) S&S
KĖBULAS 1.6 BlueHDI (120 Hp) S&S 94g
Kėbulo tipas Vienatūris
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 630/1851
VARIKLIS
Kuro tipas Dyzelinas
Kuro sistema Diesel Commonrail
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, skersai
Darbinis tūris, cm3 1560
Cilindrai/vožtuvai 4/8
Galia, AG/KW/aps 120/89/3500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 300/1750
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 11.3
Maksimalus greitis, km/h 193
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Mechaninė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4438
Plotis, mm 1826
Aukštis, mm 1610
Svoris/Max svoris, kg 1320/1950
Atstumas tarp ašių, mm 2785
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Galinė pakaba Semi-independent, spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Priekinės padangos 205/60 R16
Galinės padangos 205/55 R17
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km 4.1
Užmiestyje, l/100km 3.5
Vidutinės, l/100km 3.6
CO2 emisija, g/km 94
Degalų bako talpa, l 55
Autoterminų paaiškinimai...
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt