Markės
301 iš 1471
Citroen C5 2000 - 2008
Citroen C5, 2000 - 2008
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 18
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis pakeitęs Citroen Xantia. Pirmos kartos C5 yra gaminamas kaip penkerių durų hečbekas arba universalas. Skirtingai nuo C5 pirmtakų hečbeko siluetas visgi labiau primena tradicinį sedaną. Taip pat C5 yra paskutinis Citroen sukurtas vadovaujant Jacques Calvet (1982-1999 metai) – tai periodas kuomet buvo “primiršta” Citroen propaguota inovatyvių sprendimų filosofija. C5 išlaikė hidropneumatinę pakabą vadinamą Hydractive 3. Pagrindinis pakeitimas yra tai, kad sistemoje naudojami elektroniniai vietoje mechaninių daviklių, kurie automatiškai koreguoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo greičio – važiuojant dideliu greičiu pakaba yra nuleista, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Važiuojant mažu greičiu nelygiuose keliuose pakabos aukštis yra padidinamas. Išliko ir rankinė pakabos aukščio kontrolė. 2004 metais C5 buvo atnaujintas – suteiktas naujas priekis ir galas, dabar automobilis iš priekio tapo panašus į naująjį Citroen C4 modelį. Atnaujintas C5 gavo dar vieną naujovę - besisukinėjančius kryptinius priekinius žibintus.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 18
2018-07-12
Pats kapriziškiausias automobilis (2,2 HDI aut.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklės suteikiamas konfortas, cinkuotas kėbulas, patvarūs variklio mazgai, pakankamai ekonomiškas.
Itin prabangi važiuoklė, dažnai gendanti elektrinė dalis, brangios kitos detalės, nepatvarumas.
Sutvertas nuo nulio palei prancūziško dizaino subtilybes. Pripratus akiai, tampa gana mielu automobiliu. Žinoma komplektacija tikrai neprilygsta ,,BMW'' ar ,,Mercedes". Puiki garso izoliacija leidžia girdėti tik švilpiantį vėją. Iškart įsėdus į automobilį stebina tai, kad sėdi aukštai lyg prie stalo. Hydroactive+ važiuoklė išties stebina skrydžio ant ,,magiškojo kilimo" pojūčiu. Automobilis neplaukioja posūkiuose. O nuspaudus ,,Sport" mygtuką važiuoklė sukietėja ir nusileidžia (atjungiamos vidurinės spferos). Posūkiuose viena pusė kyla, kita leidžiasi, todėl atomobilis , rodos, lyg prikaltas žvitriai sukant. Išties nepaprastas jausmas. Stabdant nosis nesileidžia į apačia, o pakrovus galą išlaikomas vienodas aukštis. Tačiau vairo pasukimo kampas išties mažas, įprastai reikia trijų bandymų, skirtingai nei su kitais automobiliais. Variklis dirbai tyliai, ekonomiškai, yra pakankamai patvarus, tačiau labai lepus kurui. Skirtumas jaučiasi iškart pilant NESTE ir VIADA kurą. Automatinės pav. dėžės pavarų permetimo beveik nesijaučia, jos išties patvarios, montuojamos net į krovininius ,,sprinter'ius". Pakankamas erdvus trijų žmonių šeimai, bet šiaip nėra didelis. Sėdynės gana kompaktiškai susipakuoja, tad galima transportuoti didesnius daiktus ar net išsimiegoti. Savajį nusipirkau iš moters visiškai ,,nujotą" kas pasireiškė tik po pusės metų. Nubėgęs buvo gal 200 000 km. Pravažiavau 60 000 km., pakeičiau apie 50% ir galo nėra. Kažkas sugenda praktiškai kas mėnesį. Pradėsiu nuo gerų dalykų, kuris yra tik vienas - 92 % kėbulo cinkuota, dugnas degtas plastmasėmis, tad rudim veistis nėra kur. Na o toliau.. Važiuoklę sudaro daugybė komponentų, todėl sugest visuomet yra kam, daugumoje atvėjų pats nerasi gedimo, automobiliu negalėsi važiuot, tad teks vežt į autoservisą, kur nuo sąskaitos tau atvėps žandikaulis ar į garažą pas meistrus, kurių yra tiek ant Lietuvos - kiek pirštų ant abiejų rankų, o detalės nepigios... Pasikeitus pūsles, katrų yra šėšios, kainos nuo 40 e. (turint įrankį, galima keist ant kiekvienos duobės, bet būtina atreipt dėmėsį į slegį ir žeglioriaus storį) būsite ramūs gal 5 gerus metelius, tačiau dar yra priekiniai amortizatoriai, kurių naujų jūs greičiausiai neįpirksite ir galinės svirtys, kurių guolių keitimas kainuoja apie 200 pinigų (eur.). Priekinio rato guolis apie 40 e. o galinis dvigubai tiek. Reikt pilniot ir keist hidraulikos žarneles laiks nuo laiko, kartais surūdija ir vazdeliai. Laikui bėgant gali užsikišti hidr. vožtuvai, tad reikalinga laikas nuo laiko reikia keisti skystį (12 eur. už litrą) arba atlikti dar brangesį praplovimą su spec. plovikliais. Neretai sugenda ir davikliai kurie kainuoja nejuokingai, bet pakeist anuos paprasta. Dar viena liga - rankinis stabdis, kurio keitimas, jei pats keisi - kainuos apie 70 pinigų ir kokias 4-6 darbo valandas. Dureles reikia nuolat tept, nes anos pradeda girgždėt. Yra problemų su galinėm spynom, nevienam jos tiesiog užsikerta, tad reikia išimt ir perrinkt spyną. Na ir elektra. Tai magija. Kartais autoelektrikai tiesiog nesiima remontuot, o autoservisuose pora dienų pralaužo galvas ir teisiog gražina. Genda viskas. Jei turi kur dėt savo laisvą laiką ir pinigus - nepirk brolau, nesivelk.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-14
Citroen C5 1.6 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomiškumas, kainos ir kokybės santykis
Automobilis, kuris reikalauja akylesnės eksploatacinės priežiūros, pasukamumas
Jau daugiau nei pusė metų (pravažiuota 10 000 km.) turiu Citroen C5 2006 m. 1.6 hdi. Pirkau aukštesne nei rinkos kaina, mokėjau 2300 eur. Už šią kainą gavau 148 tūkst. bėgusį automobilį su visais servisais iki pat galo (tikrinta oficialiam servise), jau ten buvo pakeisti visi diržai, netgi pakeistas FAP filtras (matyt buvęs šeimininkas netaupė ekologijai). Sakyčiau 1.6 hdi toks tik tik, nežinau ar kitą kartą rinkčiausi šį motorą. Mieste kaip ir užtenka bet autostradoj 130 km/h ir jau 3000 apsuk, sakyčiau daugokai, todėl kas mėgsta greitį siūlyčiau šį motorą apeiti ir imti 2.0 Hdi. Kas liečia patį važiavimą tai automobilis nevažiuoja, o plaukia. Vietos pakankamai tiek priekyje, tiek gale sėdintiems. Kas nustebino, kad prie šio silpno motoro bendra auto komplektacija tikrai neskurdi: 2 zonų klimato kontrolė, automatiškai užsilankstantys veidrodėliai, automatiškai pritemstantis centrinis veidrodėlis, borto kompas, parktronikai priekyje ir gale, kas dar nustebino, kad jau yra vidurio juostos daviklis, palydėk mane namo funkcija (šviesos) ir daug kitų funkcijų. Kas galbūt šiek tiek kitus erzins tai mažesnis pasukamumas lyginant su kitais auto, bet prie to priprantama. Jeigu kas važiavote su VOLVO V70, tai galiu paguosti ten situacija su apsisukimo spinduliu ženkliai prastesnė. Kas nudžiugins tai kuro sąnaudos trasoje kartais pavyksta pasiekti momentines ir apie 3,5l (priklauso nuo daug veiksnių, vėjas, eismas ir k.t.), mieste jau aišku pasiima ženkliai daugiau. Važinėjant 70 proc. miestas 30 proc. užmiestis vidutinės sąnaudos iki 6l, jau ne pensininko rėžimu, kiek leidžia motoro galimybės. Šis variklis jau nėra toks patikimas kaip senasis 2.0 HDI, šio variklio didžiausia bėda yra turbina. Labai daug teko skaityti lietuvių, rusų, anglų ir ukrainiečių forumuose. Kiek pavyko išsiaiškinti pagrinde turbina linksta dėl kelių priežasčių: 1) ilgai nekeičiami tepalai. kadangi tepalo susipila vos 3,5l , todėl jis ženkliai greičiau atitarnauja savo, todėl patartina keisti tepalus ne kas 30 000 km (tokį kilometražą gamybos pradžioje buvo nurodęs gamintojas), o kas 12-10 tūkst. 2) netikę purkštukų tarpinės, dėl ko variklyje prigaminama daug dervos ir taip užkemšami turbinos tepimo kanalai. Daugiau info galite rasti parašę į googlę „bad injector seals, turbo failure“ rasite ne viename forume aprašytą šią priežastį. Taigi nusipirkęs pakeičiau visus filtrus, tepalus žvakes (su darbu kainavo 120 eur.) nes problematiškas priėmimas, žvakės sudėtos turėtos geriausios Beru firmos, pakeistos purkštukų tarpinės (80 eur) nors jokių simptomų dar nebuvo nei ženklo (dažnai būna kad pasimato pajuodavę purkštukai, apėję dervom) ir viskas. Galima sakyti atlikti tik eksploataciniai dalykai, jokio rimto remonto dar neturėjau. Nuvertėjimas nemažas, bet jei perki važinėjimui o ne pardavimui už kokių metų tai nesuki galvos. Dar P.S. jei lyginant su turėta Citroen Xantia ir Peugeot 406, šis C5 važiuoja ženkliai komfortabiliau. P.S. Tai yra 7 prancūziškas automobilis būtent PSA gamintojo šeimoje ir kol kas nei vienu neteko nusivilti, tiesiog ieškokit gerai užlaikyto su servisais ir t.t. Labai gerai tikrinti būklę, nes yra labai nemažai sudrožtų variantų. Geriausia, kad būtų su servisais iki galo, tuomet daugiau tikimybių, kad automobilis prižiūrėtas ir mažesnė turbinos gedimo tikimybė.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-11
Kelioninis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki, patvari, komfortiška pakaba, ekonomiškas patikimas variklis
Silpna el. dalis
Šis Citroen modelis tarp kitų kompanijos modelių pasižymi patikimumu. Aišku, neprilygsta savo segmente kitų gamintojų analogams vien dėl savo elektronikos problemų. Pagrindiniai gedimai: nepatikimas el. dalies išpildymas: lygioj vietoj meta įvairaus pobūdžio alarmus, kartais gali net užgest variklis...Visi jungčių kontaktai nepakankamos kokybės, neilgamžiai, greit oksiduojasi. O šiaip auto esu patenkintas: tikras kelioninis-šeimyninis automobilis su puikiomis vairavimo savybėmis, puikia garso izoliacija, vienas tapiausių su universalo kėbulu, gausia papildoma įranga. Dyzelinė 2HDI 100kW jėgainė-jokių priekaištų: galingas ir ekonomiškas idealaus variklio pavyzdys, beje buvo montuojamas ne tik kituose PC Koncernui priklausančiuose modeliuose , bet ir Ford Mondeo, Ford C-max. Automobilyje sukomplektuota Hidroactive 3 pakaba tarnauja be priekaištu ketvirti metai. Nors prisipažinsiu pradžioje buvau kiek skeptiškas jos atžvilgiu. Esu iš karto pasikeitęs galinės pakabos atraminius guolius, įsigijęs auto. Kėbulas gerai apsaugotas nuo rudžių, beje kapotas iš aliuminio. Kaip ir visi Prancūziški auto šis be išimties pasižymi poreikiu aptarnauti specializuotose servisuose. Atkreipkit dėmesi į auto nusidevėjima, ridą, aptarnavimą. Jei mašina buvo gerai prižiūrima problemu būti neturėtu.
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
Meškius | 2017-01-14
Citroen C5 I universalas 2.2HDI 98kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, trauka,
Mažas pasukamumas, kuro sąnaudos
Tai mano antras Citroen'as. Automobiliu patenkintas, važiuoja komfortiškai, tiesiog plaukia keliu. Bagažinė erdvi. Su hidraulika problemų neturėjau. Šiame modelyje ji sutvarkyta. Garso izoliacija gera, kelyje stabilus. Kiek per mažas pasukamumas ir kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės. Bet turint omeny kad čia ne 1,9tdi, tai sakyčiau normalios. Traukos pakankamai. Mašina kilnojasi aukštyn/žemyn, tačiau iškėlus iki max ir važiuojant per nelygumus - pasidaro labai kieta ir užpakalis jaučia kiekvieną duobę/akmenį. 2.2HDI 98kw didesnių problemų neturėjau, svarbu laiku keisti tepalus, prižiūrėti ir tiek. Gamintojas rekomenduoja keisti kas 20-30tukst., bet aš geriau kas 10-15. Manau prancuzai mūsų šalyje dar labai nuvertinami. Ir nėra tokie problematiški kaip kad sklando gandai "elektronika grybauja", "varikliai nelaiko" ar "hidraulika genda". Aišku jei neprižiūrit auto, tai nieko nuostabaus kad viskas iš eilės byra. Nusipirkę po metų nebeparduosit už tą pačią kainą. Tiesiog patikrinti kaip ir kiekvieną automobilį - ar viskas veikia, nemeta klaidų ir tiek.
Pilnas atsiliepimas...
darius | 2016-11-30
citruen c5 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
konfortas kuro sanaudos
brangus daznas remontas neaiskus gedimai
Auto tikrai konfortiskas daug visko kaip uz tokia kaina surinkimas tikrai neblogas niekas negirgzda. 1.6 80kw tikrai vaziuoja bet galetu smagiau kuro sanausos vilnaus mieste apie 7.5-8 litrai daug problemu kele fap ir turbina Turbinos restauravimas 250€ Smagratis 450€ Dirzo keitimas su viskuo 300€ Salinklokai po 12€ Labai gerai patikrinkit viska nuo sviesu iki duslintuvo. Nes tvarkyti paskui bus brangu
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2016-02-20
Nepatariu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, bagažinės dydis, minkšta pakaba, elektronika
Variklis, aušinimo sistema, hidraulika, didelės eksplotavimo išlaidos
Komfortas 10 balų, tačiau automobilis neprilygsta amžiniesiems MB, pasiekus 270tūkst. ribą hidraulinė pakaba pradeda skaičiuoti paskutines dienas. Iš pradžių perdegė tik saugiklis, jis kainavo 15 eur su pakeitimu, tačiau naujas hidraulinės pakabos siurblys - 500 eur. Nuvertėjimas didelis šio automobilio, o remontas brangus. Taip pat jaučiasi nepasukamumas, sunku parkuotis priekiu. Taip pat buvo problemų dėl aušinimo sistemos. 1,8 variklis greitai pavargo per tokį kilometražą, taip pat trūkdavo galios mieste, už miesto važiuoja gerai, greitis nesijaučia. Labai talpi bagažinė. Kėbulo dažai ne pačio geriausios kokybės, taip pat lygiai ir su silikoninėmis dalimis, apvadais aplink langus. Nepatogus rato keitimas. kad pakeisti ratą, reikia jungti hidraulikos padėtį specialą. Šiaip kol automobilis naujas, mažai nuvažiavęs arba yra labai pamėgtas, jog į jį investuoti ne protingus pinigus, tuomet tuos trūkumus galima lengvai sutvarkyti ir džiaugtis komfortišku automobiliu. Tačiau ne ekonomiškumu. Variklis greitai pavargo, nors buvo prižiūrimas, ėmė trūkti galios. Detalios brangios, nuvertėjimas ŽVĖRIŠKAS Patikrinti ar veikia hidraulika, paspaudinėti tuos mygtukus pažiūrėti ar kilnojasi, taip pat pažiūrėti į temperatūros rodyklę, atsidarius kapotą pabandyti užuosti antifryzą, jei jaučiamas kvapas arba bagažinėje mėtosi butelis su juo - problemos su aušinimo sistema. Langus patikrinti ar visi normaliai darinėjasi.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2016-01-28
Tik ne automatas!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, minkša pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Iš esmės automobilis patogus, itin minkšta hidropneumatinė pakaba, kuri leidžia pajausti važiavimo malonumą. Surinkimo kokybė nėra itin aukšta, tačiau ir ne visiškai prasta. Labai nepatogus priekinių žibintų lempučių keitimas. Iš esmės reikia išimti žibintą, kad būtų patogu pakeisti lemputes, arba reikia naudotis "chirurginiais įrankiais", nes ranka ten paprasčiausiai netelpa. Didžiausias ir pagrindinis šio automobilio minusas - automatinė pavarų dėžė AL4, kuri yra matyt pati silpniausia šio automobilio grandis. Per du su puse metų antras rimtas remontas ir galutinė išvada - reikia naujos dėžės. Dėl variklio nusiskundimų neturiu, dirba tikrai puikiai. Kadangi pagrindinės išlaidos buvo remontuojant automatinę pavarų dėžę, todėl eksplotacijos kaštai labai dideli, be to greitai nuvertėja. Rekomenduočiau šį automobilį tik su mechanine pavarų dėže.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2015-08-31
Didelis komfortas, malonumas važiuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis komfortas (hydraulika yra gėris); talpi bagažinė; gera garso izoliacija; nebrangus išlaikymas; labai ekonomiškas trasoje (pas mane 6 bėgių)
Nuvertėjimas; 2.2 HDi nemažai ryja mieste (8-9l); smulkūs elektronikos gedimai; mažas manevringumas
Labai komfortiškas ir patogus automobilis už mažą kainą. Turiu C5 apie metus laiko, kolkas jokių rimtų bėdų dar nekilo. Ypač geras dalykas yra hydraulika, nereikia pirkti amortikų ar spyruoklių, o ir į mišką gamtos pažiūrėt patogu nulėkt :). Silpnos vietos kaip ir daugumos čia aprašyta, yra elektronika (jau spėjo pasireikšt, kartais bandant uždaryt langą pats atsidaro, taip pat sugrybauja posūkiai, ne visada suveikia). Labai talpi bagažinė ir ganėtinai gera garso izoliacija + muzikos skambesys. Na dar gal kiek nervuoja 2.2 variklių 'kaprizai', nes paspaudus gazo pedalą biški pamąsto, o paskui jau šauna :). Dauguma sako, kad 2.2 HDi nėra patikimiausi dėl aukštesnių kuro sanaudų ir brangesno išlaikymo (purkštukai nepigūs), bet kolkas nusiskundimų neturiu. Kolkas automobilis važiuoja puikiai, todėl nepatyriau taisymo malonumo, bet nusipirkęs iškart keičiau tepalus ir visus kiek radau filtrus, paklojau apie ~50 eurų už detales. Citroenų nuvertėjimas yra didelis, matyt dėl siauresnio daugelio lietuvių mąstymo, bet kitą auto tikrai rinkčiausi tokį pat, tik naujesnių metų. Perkant šį auto būtina pasikelti pasižiūrėti apačią, ar nieks iš niekur nevarva (apie hydraulika kalbu), kad netektų verkt ateityje (nepigus taisymas). Perkančiajam siūlyčiau žiūrėti 2.0 l HDi dyzeliuką, patikimesni ir taupesni varikliai.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2014-08-28
Savi pliusai, savi minusai.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinta
Išvardinta
Gerai patarsiu prieš perkant, turiu šį automobilį ir rekomenduoju visiem, nes komforto ir kokybės santykis tikrai atitinki šio automobilio lygi ir patrauklumą. Pats turiu jį apie 2 metus, pirma apie privalumus: 1) Nuostabus komfortas, garso izoliacija kaip laivas tikras tylioje jūroje 2) Vidaus erdvė , ir bagažinės tūris labai liuks 3) Hidraulinė pakaba visur prisitaiko irgi liuks, kai reikia pasireguliuoji aukšti 4) Elektronika dar nebuvo sugedusi 5) Tepalus bei diržus , nesudėtinga pasikeist 6) Patikimas variklis dar neturėjau problemų 7) Borto kompiuteris pagal kurį nustatomi visi gedimai, jeigu veikia visi sensoriai tikrai praverčia 8) Manau plasmasės visos aukšto lygio niekas nenusitrina, negirgžda Trūkumai: 1) Mažas manevringumas 2) Sankaba labai nepatikima, manau visi pritars, jau keičiau į naują 3) Galiniai guoliai tokie yra , kad pakaba vaikščiotu irgi dažnas gedimas, jau keičiau 2 kartus labai girždėt pradeda viskas. 4) Nu kaip ir viskas, dar paminėsiu lemputės keitima priekinėse lempose reikia japonų rankas turėti kaip sakant :) Patikimas , bet sakyčiau per mažai jėgos 1.6HDI 80kw, bet mieste užtenka. Sankaba kainavo apie 1000 Lt, manau visom panaši kaina. Guoliai galiniai su pakeitimu kainuoja apie 200 Lt. Dar vienas mažas neonsas, kuro filtras palyginus su kitais automobiliais išties brangus. Daugiau smulkmenos ir visa kita kaip ir normalios kainos kaip ir vokišku automobilių. PS. pabaigai visiem linkiu sėkmės perkant šį automobilį. butinai atlikit patikra autoservise ,kad patikrintu per kompą. Tai tiek :)
Pilnas atsiliepimas...
Citroen | 2014-07-12
Citroen C5 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas Daug privalumų, Hidraulika
trūksta galios
Daug privalumų, išaizdus labai ekonokiškas. Važinėju metus. Rimtų gedimų nepasitaikė tačiau nusipirkus teko keisti sankabą ir variklio dirželį. Borto kompiuteris rodo beveik visus gedimus todėl nesunku atrasti ligą. Važiuojant nebarška yra stabilus. Puikus automobilis. Dyzelis 1.6 HDI 80kw. Viskas tvarkoj Kainos krenta gana greitai. Teko pirkti už 10500Lt Dabar galima mašinos vertė iki 9500Lt Gerai patikrinti elektroniką: langus hidraulinę sistemą, kitas elektronikos dalis Patikrinti išmetimo sistemos defektų, pažiūrėti ar neišpjautas katalizatorius
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai