Markės
287 iš 1426
Citroen C5 2008 - 2017
Citroen C5, 2008 - 2017
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 24
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017Citroen C5 2008 - 2017
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis. Antros kartos modelis nebegaminamas hečbeko kėbulu, tik sedano ir universalo. Automobilis toliau tęsia sėkmingą Citroen atgaivintą stilių, kurį pradėjo C4 ir C6 modeliai. Naujas automobilis niekuom neprimena savo pirmtako ir tikrai išsiskiria iš kitų rinkos dalyvių, kartu išlaiko dinamišką profilį. Interjere – įdomaus dizaino nestandartinis prietaisų skydelis. Dabar galima pasirinkti iš dviejų automobilio pakabų tipų: „Hydractive 3+“, kuri suteikia optimalų komfortą ir užtikrina puikų automobilio elgesį kelyje ir įprastos, kuri užtikrina maksimaliai gerą sukibimą su keliu. Saugumo atžvilgiu naujasis C5 užima aukščiausias pozicijas - EuroNCAP saugumo teste Citroen C5 gavo maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą už suaugusiųjų apsaugą. Puikus naujas automobilis pakelsiantis Citroen į naują lygį nelengvoje kovoje vidutinių automobilių klasėje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 24
2017-08-12
Nepirkit!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkstas, daug vietos, daug visokiu navarotu.
CITROEN!
Nusipirkau 2008 metu, 2.0hdi su automatine deze, 200000km rida. Is pradziu pasirode visai nieko. Pasikeiciau tepalus ir po 5000 km kazkas sukant vaira pradejo girgzdeti. Garaze pakeliau patikrint, tai nepaisant to jog vaziuokles daliu daug supista bet ir is variklio bei vairo koloneles tepalai bega, plius is vieno amortiko irgi tepalai bega. Tvarkymas kosmosas, vargstu dabar pardavinejant. Ps. Automatine deze tai nx debile paskutine
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-14
Rimtas aparatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+patikimumas,ekonomiskumas,gera garso sistema,minksta pakaba.
-traskancios duru rankenos ir daugiau nieko
Nusipirkau si automobili jau pries 4 metus. 2012m. universalas ziurisi tikrai daliai ne tik is isores,bet ir is vidaus. Isedus i salona jauciama prabanga ir tiesiog matosi,kad prancuzai jame labai stipriai paplusejo. Pas mane pusiau odinis salonas,tai sedenes devisi tikrai gerai,bendrai paemus salono medziagos tikrai kokybiskos ir drasiai gali konkuruoti su audi a6 ar "betmenu". 1.6 e-hdi tikrai neblogas variantas, taciau as asmeniskai rinkciausi 2.0hdi, nes visgi 82kw yra siek tiek permazai tokiam automobiliui. Ka dar noreciau pamineti,tai kad masinoje daug elektronikos,kuri tikrai negenda! Tikrai pats savo kailiu patikrinau,nes per 4 metus buvo ismete tik saugos dirzu klaida,kuria istaisiau tiesiog su wd40 sutepes dirzo sagtis. Ziema nei karto nepavede,o per sniega lipa ne ka prasciau uz subaru,snow motion technologija tikrai padeda islikti stabiliam vaziuojant ne tik labai snieguotu,bet ir slidziu keliu. Visumoj paemus tikrai geras automobilis,kuriam nereikia brangaus islaikymo. Vos nusipirkau teko ji paremontuoti t.y. keiciau visus stabdziu diskus su kaladem,ivore,stabilizatoriaus trauke,parktronika ir viskas! Remontu kainos tikrai pigios palyginus su audi ar bmw,detaliu kainos tikrai nesikandzioja. Siaip kas siam automobiliui brangu tai kebulo dalys,nes soninis chrominis moldingas,kuris atrodo tiesiog smulkmena, kainuoja nuo 50 euru naudotas. Nepirkti pacio pigiausio varianto,kurie gali buti buve greitosios automobiliai ar siaip nuvaryti. Nebijot ir paaukot 50 euru ant patikros,vezti i rimtus servisus ,o ne i garazinius ir problemu tikrai nebus.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-18
C5 2009 2.0hdi exclusive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiavimo malonumas, gausi komforto įranga.
Esminių - jokių.
Automobilis 2009m, 2.0hdi, 6begiu mechanika. Pirktas iš pirmo šeimininko su 202.000km rida. Per 1m ekspoatuojant kiekvieną dieną jokių didelių gedimų nepasitaikė (tik eksploaticiniai remontai kaip stabdžių kaladėlių, filtrų, tepalų ir pan. keitimas). Važiavimo malonumas ir komfortas kaip tokios klasės mašinai nuostabus. Exclusive komplektacija komfortą žinoma padidina (dvigubi langai, el. bagažnė atsidaranti nuotoliniu būdu, puiki Hifi audio sistema, adaptyviniai automatiškai įsijungiantys xenon žibintai ir .t.t). Ilgą laiką šis automobilis vis rasdavo kuo mane nustebinti (pvz ikišus ranką į durelėse esančia daiktadėžę įsijungia jos apšvietimas. smulkmena, bet maloni). Aktyvi hidropneumatinė pakaba leidžia reguliuoti aukštį ir drąsiai nusukti nuo asfaltuoto kelio ir važiuoti per įvairius nelygumus nebijant kad pažeisi buferius ar dugną). Važiuojant puikiai sugeria visus kelio nelygumus, tad galima drąsiai sakyti kad "plaukia" keliu. Pastebėti ir keli trūkumai: mažos daiktadėžės į kurias telpa tik smulkūs daiktai, gan prastas matomumas važiuojant atbulomis ir labai silpnai šveičia atbulinės eigos šviesos, taip pat labai nepatogioje vietoje puodelio laikiklis - beje, tik 1-as. Kadangi tai nėra labai populiarus automobilis, tai ieškant naudotų detalių tenka pavargti. Remontas jei atliekamas specializuotose servisuose jokių problemų nekelia. Bet kuriam garažiukui tikrai nepatikėčiau. Pačios detalės nėra labai brangios (ko gero brangiausia dalis hydroactive važiuoklė, tačiau prižiūrint tarnauja ilgai). Nuvertėjimas kaip ir visų prancūzų. Patikrinti specializuotame servise, ypač dėmesį atkreipti į pakabą (jei perkamas automobilis turi hydroactive).
Pilnas atsiliepimas...
fanas | 2017-01-20
Pasaka prancuziskas mersedesas S klases
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas kaina dizainas interjieras
neturi
Itinn komfortiskas ir patogus su labai daug privalumu. 2l hdi labai patikimas ir islaikymas pigus Protinga kaina remonto visada tvarkau servize citronu kaune tik mazu prabegu nenudrosta tvarkinga ir verkt nereikes , nekokybisko kuro net minciu neturekit pilt !!!
Pilnas atsiliepimas...
Nieko asmeniško | 2016-05-09
Myliu prancūzus :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, lengvai valdomas,plaukia nevažiuoja. Patogus, važiuot vienas malonumas.
Kolkas neturiu, gavau ko norėjau.
Nagi prireikė šeimoj antro automobilio.Turime citroen c5 2003 m. universalą automatą. Kažkodėl rinkomės iš Volvo cx90 ir C5. Laimėjo C 5. Smagus automobiliukas, man gražus kaip moteriškei. Atrodo šiek tiek platesnis nei mano senukas. Pilnai odinės elektra valdomos, šildomos sėdynės, vairuotojo masažuoja. Navigacija, gera garso aparatūra.Garso izoliacija irgi super, variklio beveik nesigirdi. Iki pilnos laimės trūksta nebent automatinės greičių dėžės, šiaip viskas super. Kas susija su varikliu aš nesuprantu, man važiuoja kol važiuoja :) bet dirba tyliai, gražiai kas man svarbiausia. Kuro neryja irgi pliusas. Kaštų remonto nežinau, dar tvarkyt neteko. Nuvertėja visos tiek citroen, tiek audi ar vagenas, tik aniems už vardą mokama.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2016-04-09
Citroen c5 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dizainas, pakaba, maloniks interjero smulmenos
nepastebejau
Ypatingas automobilis. Vertas visu pinigu. Mano auto komplektacija,- exclusive. Siulau ir jums tokios ieskot, nes tik tada pasijunta visas rafinuotumas. Masina turi aibe maloniu smulkmenu, kurios sukuria ypatinga jausma vairuotojui. Masazines sedynes, interjero apsvietimas, apdailos medziagos, vairo kolonele, ypatingas vairas, odinis, su aliuminio elementais ir daugybe mygtuku, komfortines, ties nugara besilaužančios sedynes, ir zinoma hidrauline komfortine pakaba. Variklis 2.0 dyzelis, 6 begiu automatas. Pakankamai ekonomiskas tokios mases auto. Vidurkis 7,4 rodo kompas. Mieste apie desimt, trasoj,- nuo 4,5 prie 90km/h iki 6,5 prie 130km/h. Pakankamai dinamiska. 100kw. Kiek teko bandyt ir girdet, naujieji motorai 2.0, 100kw, dar labiau ekonomiskesni ir dinamiskesni. Isigijau prie du menesius. Keiciau dirzu komplekta. Kaina 117eu su vandens pompa (juokingai mazai). Paketimas apie 80eu. Tikrai idomus, modernus, ypatingai dailus, komfortiskas auto. Neabejotinai nenuvils, tik ieskokite aukstesnes komplektacijos, nes bazinis modelis nuo exclusive skiriasi kardinaliai
Pilnas atsiliepimas...
Jonyla | 2016-02-13
Super prancuzas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi.
Remonto kainos
Hdi varikliukas. Traukia super ir gan saugus staigiai stabdant. Auksinės spalvos pirktas 2016 01. Pravazeves gan nemažai. Bet jau antras servisas tvirtina kad viskas graziai atrodo ir gan priziuretas. Keičiau tepalus ir diržą. Hdi 2.0 dyz. Manau per metus apie 600-800 eur Gerai pertikrinti. Jei norit išsiskirti ir patikimo, komfortiskos klasės modelio jis jums. Palyginimui 100000 km vokiečiai testavimo šį auto ir lietuvaičių nr. 1 passat. Spėkit kas patikimiau. Perskaitykite su translate der ewige patient- passat hdi. Ir dahinter steckt ein kluger kopf. Viens modelis i servizą riedėti turėjo per 10 kart. Kitas vos 3
Pilnas atsiliepimas...
Ronaldinjo | 2016-02-10
Sofa ant ratu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tyla, komfortas, ramybe
negaletu konkuruoti su Pagani Zonda vairo astrumu ir kelio "pojuciu" tai jau tikrai
Rinkausi tarp Audi A6 ir Citroen C5 sedanu. Ieskojau patogaus, tylaus automobilio ilgesnem kelionem. pries perkant teko isbandyti Lexus IS, Lexus CT, volvo xc70 , visi daugmaz buvo tylus,isskyrus CT kurio pdangos uze taip lyg sedeciau kapoto skyriuje. teko isbandyti kelis citroensu ir skirtumai tarp bazines komplektacijos ir exclusive tokie kad rodos su kita masina vaziuoji(salono triuksmas, vidaus apdailos dazu kokybe,lakavimas, panaudotos medziagos skiriasi kardinaliai - nuo dazyto plastiko iki slifuoto aliuminio ir tt) Langai laminuoti, papildomai demferuoti duru apmusalai bei durys isklijuotos bitumu - salone visiska tyla, net vaziuojant 150km/h Salonas atrodo puikiai ypac nakti(duru rankeneliu ir priekines konsoles siltas geltonas led apsvieitmas sukuria jaukuma) Anskciau vaziuodavau isitempes, po 700km keliones jausdavausi kaip sudauzytas. dabar istiesiu odines sedynes i beveik horizontalia padeti, prisitraukiu vaira, pasikeliu armrest'a i aukstesne padeti , isijungiu masaza, keliais pirstais prilaikau vaira ir nusnaudziu viena akimi stebedamas kelia. Jokia kita masina (isskyrus jaguara XJ) nesuteike tokio komfortiskumo. Aisku kelio pojucio su sia masina ieskoti neverta, tai daugiau laivas,o laivui vairo feedback'o nereikia. O kadangi laivas tai ne kateris ,neskirtas dragui tai ir variklis galingas nereikalingas. Is minusu ka pastebejau- 1)automatinis sviesos jutiklis (pas mane ju du) isjungia led'us per anskti, kai dar niekeo sviesti nereikia. Bandziau juos konfiguruoti bet is esmes nieko nepasikeite. 2)lietaus jutiklis per daznai aktyvuoja valytuvus 3)pavaru deze nera pati smagiausia junginejimui mieste( nera bloga bet buvau prates prie geresnes) sankaba taip pat nera minksciausia- nesiderina prie siaip jau komortiskos masinos charakterio.Teko pakeisti pavaru svirties bumbula- labai jau sunkus ir kaip jau sakaius pavaru jungimas vargina. 4)nera kur greitai pasidet daiktu, visos daiktadezes tokios kazkokis netinkamo dydzio arba nepatogios(maniskiame faceliftiniame modelyje po navigacijos cd grotuvu jau yra atvira "kisene" telefonui, ansktesniuose modeliuose isvis nera kur padeti telefono) 5)nepatogus trip kompiuterio valdymas(su ratuku, o ne soniais posukio, valytuvu mygtukais) 6)parkavimo asistentas (ismatuojantis tarp 2 masinu tarpus) neveiksmingas, funkcija del funkcijos ir tiek. Privalumai vieninteliai- negenda ir tylus. Buvo prakiures ismetimo kolektorius, tai net su prakuriusiu garsas tylesnis nei daugumos sveiku. Apie 1.6turbo BMW varikli prisiskaiciau tokiu dalyku kad greitai praejo noras pirkti. Rasti C5 benzinini, su mechanine pavaru deze misija praktiskai neimanoma. Maniskiam jau apie 300 000km ir tai yra normali rida tokiu metu auto. Dyzelines buna pravaziavusios po 500 000km. Aisku ant spidometrao graziau atrodo 170 000km Bet faktas kad kilometrai slenka greitai su ja.. Kazkokiu brangumu nepastebejau. Didziausia investicija ko gero vairo kolonele(tipiska c5 beda) Patikrinti vairo kolonele, kondicionieriaus radiatoriu, ausinimo ventiliatoriu darba
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2016-01-04
c5 puikus kainos ir kokybes santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus,tylus,patogus ir beabejo grazus( nors cia skonio reikalas)
per puse metu automobilio minusu deje nepastebejau..
pakankamai erdvus,patogus,tylus,malonus vairuoti sedanas. labai gerai padirbeta su isvaizda,net neprimena citroeno,ji turint toks vaizdas jog cia ne citroen o kazkas rimtesnio,surinkimo kokybe gera,medziagos minkstos niekas nebarska netraska vaziuojant,pakaba aktyvi hydro3 ir labai minksta,stabdant susiubuoja tarsi butum ant vandens,tai sukelia ypatinga jausma. maniskis buvo exclusive komplektacijos,NAVI,sedynes su atmintim,ir tt,kaip liaudiskai sako pilnas'' labai puikiai dirba parktronikai aplink visa masina,per galini langa matomumas prastokas,taciau parktronikai viska istaiso ir parkuojantis problemu nekyla,beje labai patogus dideli soniniai veidrodeliai! reziume,su siuo automobiliu i palanga vaziuoti buvo malonumas. tai geriausias kainos ir kokybes santykis, uz gera kaina gauni,gerus metus,komforta,isvaizda, o mercedes iseitu tik 2006m ir gerokai pavarges su savo brangiom dalim.. maniskis 2.0HDI 100kw.,pilnai uztenka,sakyciau visai dinamiskas.man jis patinka as juo pasitikiu. variklio garsas labai idomus,draugui daviau pavaziuoti tai galvojo kad cia koks 6 cilindru ar benzinas,nera plaktuko garso kaip dauguma dyzeliu dirba. puikus derinys su 6 pavaru mechanine greiciu deze,apie automata nepasakysiu nieko nes neturejau. kuro sanaudos normalios,kokie 7l misriu rezimu turejau si automobili puse metu,nupirkau pakankamai tvarkinga,tad per tuos puse metu neteko dar nieko remontuoti ir manau siai dienai jis rieda be jokiu problemu pas nauja seimininka..:) apie nuvertejima nekomentuosiu nes nespejo nuverteti. kadangi skaitot si atsiliepima ir jum kyla klausimas kodel po puses metu pardaviau? tikrai ne del to kad nepatiko,del visai kitu priezasciu. patarimas ieskanciam butu toks,ieskoti su nedidele rida,nebijoti ar buvo dauzta,kartais geriau nipirkti buvusi dauzta negu sveika su 500k rida ir matyt varga.. ir pries perkant BUTINA tikrinti citroen servise ar atstovybeje,nepagaileti siek laiko ir pinigu.sekmes
Pilnas atsiliepimas...
C5 | 2015-12-18
Galetu but ir geriau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus
Jau isvardinau, yra nemazai minusu.
Nusipirkau auto pries pusmeti. Iskarto supratau, kad gal reikejo imt audi a6 nes sitie prancuzai gal ir graziai atrodo, bet ten viskas genda kas savaite. Pirmiausia elektronika pradeda streikuot, man supras kas turi c5. Trauka dingsta, dar nerasta priezastis kodel. Apskritai apie trauka, tie 2.0 dyzeliai tiesiog per sunku kad jaustusi trauka. Girdejau kad variklis ju ilgaamzi, taciau manau kad kiekviena varikli kol tu taisysi, tol jis vaziuos. Nuvertejas irgi labai didelis, po kokio pusmecio ar metu bus imanoma pasimt toki varianta uz 4000eu, gal net maziau. Taciau pries pirkdami sita masina gerai pagalvokit ar norite didziaja dali savo laiko jai paskirti servise. Cia tie variantai kur lietuvoje yra visi sudrosti. Siulyciau pasiziurti kiek jos kainuoja uzsienyje ir Lietuvoje. Tada suprasit apie ka kalbu.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai