Markės
291 iš 1434
Citroen DS3 yra pirmas kompanijos automobilis naujoje prabangių ir išskirtinių DS (Different Spirit) automobilių gamoje. Nors Citroen po 34 metų pertraukos sugražino DS vardą, tačiau šis automobilis neturi nieko bendra su savo pirmtaku. Tačiau kompanijos vadovai tikisi, kad automobilis bus toks pat išskirtinis ir stilingas kaip ir senasis DS. Citroen DS3 skirtas konkuruoti su kitais mini klasės stiliumi ir puikiu įvaizdžiu pasižyminčiais automobiliais tokiais kaip MINI ar Alfa Romeo MiTo. Automobilis pasižymi puikiu dizainu - priekyje Citroen stiliaus ištęsti žibintai, LED žibintai įtaisyti vertikaliose ertmėse, viduryje didelė oro anga su chromuotu kompanijos logotipu meistriškai įsipaišančiu į visą automobilio dizainą. Vedant žvilgsnį toliau į akis krenta peleko formos viduriniai statramsčiai. Bendrai automobilis atrodo originaliai, tačiau puikiai išlaiko naują Citroen stilių. Viduje patrauklus kėbulo spalvos prietaisų skydelis, kuris kiek primena esantį Fiat 500 automobilyje. Stilingas interjeras nenuvilia patogumu – jis yra praktiškas, komfortiškas, vairuotojo pozicija patogi, o sportinės sėdynės esančios papildomoje įrangoje turi puikų šoninį palaikymą. Gale sėdintys keleiviai ras kur kas daugiau vietos kojoms ir galvai nei MINI modelyje, o bagažinės skyrius turi pakankamai nemažą 285 litrų tūrį. Citroen DS3 pirkėjai galės automobilį suasmeninti – pasirinkti ne tik kėbulo, bet ir stogo bei šoninių galinio vaizdo veidrodėlių spalvą. Viduje – laisvė rinktis norimą prietaisų skydelio apdailą, pavarų perjungimo svirtį bei salono medžiagas. Jeigu jūs tikitės nedidelės revoliucijos automobilio viduje teks nusivilti, kadangi naujasis DS3 skirtingai nei legendinis DS neturi kažkokių įpatingų techninių sprendimų. Pavyzdžiui priekinė pakaba yra tradicinė MacPherson tipo, o galinė torsioninis balansyras. Visgi gamintojas pabrėžia ir puikų automobilio, gaminamo ant tos pačios platformos, kaip naujasis Citroen C3, elgesį posūkiuose – prancūzų teigimu, jis priartina vairuotoją prie kelio. DS3 pirkėjai galės rinktis iš penkių variklių: VTi 95 AG, VTi 120 AG ir THP 150 AG benzininių motorų bei 90 AG ir 110 AG HDi dyzelinių agregatų. Atrodo, kad automobilis turi visus reikiamus "ingridientus", kad palenktų pirkėjų širdis į savo pusę, tačiau tik laikas parodys ar šis automobilis atras savo vietą tarp pačių geriausių istorijoje Citroen modelių.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Su šiuo modeliu Citroen po 34 metų pertraukos sugražino DS vardą į rinką.

Žurnalas „Top Gear“ 2010 metais DS3 išrinko geriausių metų automobiliu.

Yra gaminama ir lenktynėms skirta DS3 Racing versija.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Citroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabarCitroen DS3 2010 - dabar
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai