Markės
305 iš 1471
Citroen DS3 2010 - dabar
Citroen DS3, 2010 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.016% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)Viso įvertinimų: 1
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Citroen DS3 yra pirmas kompanijos automobilis naujoje prabangių ir išskirtinių DS (Different Spirit) automobilių gamoje. Nors Citroen po 34 metų pertraukos sugražino DS vardą, tačiau šis automobilis neturi nieko bendra su savo pirmtaku. Tačiau kompanijos vadovai tikisi, kad automobilis bus toks pat išskirtinis ir stilingas kaip ir senasis DS. Citroen DS3 skirtas konkuruoti su kitais mini klasės stiliumi ir puikiu įvaizdžiu pasižyminčiais automobiliais tokiais kaip MINI ar Alfa Romeo MiTo. Automobilis pasižymi puikiu dizainu - priekyje Citroen stiliaus ištęsti žibintai, LED žibintai įtaisyti vertikaliose ertmėse, viduryje didelė oro anga su chromuotu kompanijos logotipu meistriškai įsipaišančiu į visą automobilio dizainą. Vedant žvilgsnį toliau į akis krenta peleko formos viduriniai statramsčiai. Bendrai automobilis atrodo originaliai, tačiau puikiai išlaiko naują Citroen stilių. Viduje patrauklus kėbulo spalvos prietaisų skydelis, kuris kiek primena esantį Fiat 500 automobilyje. Stilingas interjeras nenuvilia patogumu – jis yra praktiškas, komfortiškas, vairuotojo pozicija patogi, o sportinės sėdynės esančios papildomoje įrangoje turi puikų šoninį palaikymą. Gale sėdintys keleiviai ras kur kas daugiau vietos kojoms ir galvai nei MINI modelyje, o bagažinės skyrius turi pakankamai nemažą 285 litrų tūrį. Citroen DS3 pirkėjai galės automobilį suasmeninti – pasirinkti ne tik kėbulo, bet ir stogo bei šoninių galinio vaizdo veidrodėlių spalvą. Viduje – laisvė rinktis norimą prietaisų skydelio apdailą, pavarų perjungimo svirtį bei salono medžiagas. Jeigu jūs tikitės nedidelės revoliucijos automobilio viduje teks nusivilti, kadangi naujasis DS3 skirtingai nei legendinis DS neturi kažkokių įpatingų techninių sprendimų. Pavyzdžiui priekinė pakaba yra tradicinė MacPherson tipo, o galinė torsioninis balansyras. Visgi gamintojas pabrėžia ir puikų automobilio, gaminamo ant tos pačios platformos, kaip naujasis Citroen C3, elgesį posūkiuose – prancūzų teigimu, jis priartina vairuotoją prie kelio. DS3 pirkėjai galės rinktis iš penkių variklių: VTi 95 AG, VTi 120 AG ir THP 150 AG benzininių motorų bei 90 AG ir 110 AG HDi dyzelinių agregatų. Atrodo, kad automobilis turi visus reikiamus "ingridientus", kad palenktų pirkėjų širdis į savo pusę, tačiau tik laikas parodys ar šis automobilis atras savo vietą tarp pačių geriausių istorijoje Citroen modelių.
Su šiuo modeliu Citroen po 34 metų pertraukos sugražino DS vardą į rinką.

Žurnalas „Top Gear“ 2010 metais DS3 išrinko geriausių metų automobiliu.

Yra gaminama ir lenktynėms skirta DS3 Racing versija.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2018-05-06
1.6 benzinas 120 vti 88kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinis, patogus, taupus
Zmoniu stereotipas is senu lauku kad citroen
Iskirtines isvaizdos, traukiantis praeiviu demesi, gan retas Lietuvoje tad sulaukiu ir klausimu kas per modeliukas, vairuoti vienas malonumas, sedynes patogios, pas mane rekaro, priekyje vietos pilnai uztenka vyrui kurio ugis 180 cm. Vaziuokles remontas pigus, variklio siek tiek brangesnis kadangi automobilis 250 tukst beges tai ir grandine paciam teko keisti sis malonumas pats nera brangus brangesnis jo darbas, nes prie grandines keicoau ir dirzus ir tepalus su filtrais ir elektrini itempeja stovinti prie kondicionieriaus zvakes visos tarpine ir pan, su darbais ir detalem atsiejo 600€ bet pakeiciau ir ramuma dabar. Del zemo profilio padangu 205/45r17 tai vaziuokle kiek kietoka galetu but minsktesne. Galia ir kuro sanaudos atitinkamai kaip vaziuosi Vilniaus miesto ritmu ir po miesta vazinejant 8 litrai benzino, uzmiestyje iki 80 km/h tai pasiima 6 L autostrada 130km/h 8.5 l taigi kaip benzinukas jis is ties ekonomiskas, pravazuma turi, borteliai bamperiu nelauzo. Is ties smagus ir geras automobilis, sekantis bus arba didesnis DS arba tiesiog naujesnis.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai