Markės
333 iš 1543
Citroen DS4 2011 - dabar
Citroen DS4, 2011 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.031% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)55% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Citroën DS4 yra antras modelis prestižinių DS modelių dinastijoje. Ši serija yra gaminama lygiagrečiai su „įprastais“ Citroën modeliais ir pasižymi išskirtiniu dinamišku dizainu, sportiškumu, kokybiškesnėmis interjero medžiagomis, bei visur akcentuojamais „DS“ ženkliukais. DS4 gaminamas ant antros kartos Citroën C4 bazės ir už pastarajį yra aukštesnis, platesnis, bei trumpesnis. Dizainas neabejotinas šio modelio privalumas – stilius buvo labai palankiai įvertintas pasaulio spaudos. Tarptautiniame automobilių festivalyje DS4 buvo išrinktas gražiausiu metų automobiliu nugalėjęs naujajį 5 serijos BMW, bei Honda CRZ, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ automobiliui paskyrė pirmają vietą geriausio dizaino kategorijoje. Automobilis turi panašų grakščių linijų siluetą kaip ir neseniai pasirodęs mažesnysis brolis Citroën DS3, simpatišką priekinę dalį su meistriškai integruotu Citroën logotipu, išryškintas ratų arkas, įmantrios formos galinius žibintus, panoraminį priekinį stiklą, milžiniškus 19 colių ratus, bei paslėptas galinių durelių rankenėles (visai kaip Alfa Romeo Giulietta ar Nissan Juke). Nepaisant puikaus dizaino, kūrėjai nepamiršo ir praktiškumo – automobilyje gali patogiai įsitaisyti penki suaugę keleiviai, centrinėje konsolėje yra šaldoma daiktadėžė, 370 litrų bagažo skyrius yra didesnis nei Volkswagen Golf, o aukšta vairuotojo sėdėsena turi gelbėti ankštuose Europos miestelių gatvėse. Tiesa, galiniai šononiai langai neatsidaro, kas neitin nudžiugins ant galinių sėdynių sėdinčius keleivius. DS4 turi standesnę pakabą, informatyvesnį vairo mechanizmą nei Citroën C4 modelis – tai tik pabrėžią dinamišką DS4 natūrą. Benzininiai DS4 varikliai yra bendradarbiavimo tarp PSA ir BMW rezultatas. Visi jie yra 1.6 L darbinio tūrio, keturių cilindrų, 16 vožtuvų agregatai. Pagrindinis variklis yra VTi 120 atmosferinis su 120AG (88 kW) galia. THP 155 – tai tas pats Vti variklis tik su turbina turintis 156 AG (115 kW) galią ir 6 pavarų greičių dėžę. Galingiausias variklis yra THP 200 turintis 200 AG (147 kW) galią. Dyzeliniai agregatai yra du: pirmasis HDi 110, 1.6 L, keturių cilindrų su 112 AG (82 kW) galia, antrasis yra 2.0 L, keturių cilindrų HDi 160 su 163 AG (120 kW) galia, kokį turi ir Citroën C5 modelis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tarptautiniame automobilių festivalyje DS4 buvo išrinktas gražiausiu metų automobiliu nugalėjęs naujajį 5 serijos BMW, bei Honda CRZ, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ automobiliui paskyrė pirmają vietą geriausio dizaino kategorijoje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2019-05-19
Citroen DS4 Triperis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, gerai valdosi, dinamika
patikimumas, valgo daug benzino, tepalo ir genda
Ačiū Dievui, atsikračiau .... tiesa, nors ir už pusdykę... Pradėsiu nuo pradžių. Nupirkau šį automobilį savo žmonai. Išvaizda - vau, funkcijos vau, oda, sėdynės su masažu ir tt... Nupirkau su 32 K km rida, stovis, beveik nauja..... Pirmasis jausmas yra bomba! Žiema atėjo ir prasidėjo.... Užveda variklį, garsas tarsi mirusio dyzelinio variklio su subyrėjusiais stūmokliais - tai baisu. Nuvariau į servisą - verdiktas: būtina keisti pagrindinę grandinę (grandinę, žvaigždes, įtempėją) ir vožtuvų dangčio tarpinę... sumokėjau nemažai. Beje, prieš perkant prisiskaičiau atsiliepimų, kad vienas iš + yra tai, kad variklis yra bendrai gamintas su BMW... Taigi - šio automobilio variklis yra pagrindinis minusas... Taip, jis važiuoja gana gerai, BET, po velnių!! !!! Bet tiek mažai pravažiavus keisti grandinę? Variklis dirba garsiai, ypač kol įšyla.... Mėgsta valgyti tepalus ir dar kaip..... Gamintojai ir ne tik, tarsi susitarę: „ko nori, sako, turbo, ir BMW gamyba..... už malonumą reikia mokėti..... Koks malonumas? Mano „Subaru“ yra malonumas ir, beje, yra daug geresnis už daug mažesnę kainą ir mažesnius išlaikymo kaštus!!! Gerai, važinėjo toliau .... Variklis užgeso, kai staiga užsidegė tepalo slėgio lemputė, Service indikatorius, nors tos dienos rytą patikrinau tepalo lygį, kuris buvo normalus. Pavasarį nuo kapoto gabalais pradėjo kristi dažai!!!!!! Nuvariau dažyti ..... Aliuminis kapotas - nuo menkiausio akmenuko įmušimo pradeda oksiduotis, o tada pradeda luptis dažai...... Ne gana to pradėjo mušti per vairą. Verdiktas - vairo traukę reikia keisti. Kai paklausiau kodėl - atsakymas: mašina su 18 colių ratais, per didelė apkrova vairo mechanizmui ...... Atskirai pasakysiu apie išlaidas, ką manote ką pasakysiu? Niekada neatspėsite - nežmoniškos!! Pravažiavus 48000 km. pradėjo barškėti važiuoklė, kažkur priekyje, tepalo valgymas pradėjo didėti, specialistai pasakė, kad jau galiu pradėti ruoštis keisti turbiną, o internete nebuvo jokių kitų protingų pasiūlymų..... Sprendimas priimtas! pardaviau pusvelčiui, ačiū dievui!!!!!
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai